korguntuyenc
14/03/2014, 19:56
Arkadaşlar aracımın ilk tescilinde ruhsatta araç tipi bilgisi hatalı yazılmış. bende aracı alırken bunu farkettim ve emniyet müdürlüğünden ruhsat yaprağını yenilerken bunun düzeltilebilecği bilgisini aldım. Zira aracın gerçek tipi ruhsatta farklı yazıldığı için kasko ve trafık sıgortasındada poliçelendirme aşamasında sorun yaşadık. esas tipinde yapıldığında primleri yuksek cıkıyordu ama allah korusun araca bısey oldugunda sıgorta fırması ruhsattakı aracın tıpıne bakıp odeme yapıyor velhasıl sorun yasamayalım dıye bu ıse gırıstık
ancak benım aracın tıpını aslolan sekılde yazdırabılmem ıcın fiattan teknik belge almam gerekıyormus. bunun uzerıne fiat cagrı merkezını aradım ve teknık belge talebınde bulundum yaklasık bır gun sonra evrakları hazırlayabılmelerı ıcın bırkac evrak ıstedıler karsılıklı maıl yoluyla halletık ve bugun az once telefonla aradılar belgemın hazır oldugunu pazartesı yetkılı ımzaların atılmasının ardından kargoya vereceklerını ılettıler
fakat bu zaman zarefında belkı 3-5 kere telefonla ve maıl ıle ıletısım kurduk ve ınanılmaz pozıtıf sekılde yaklastılar devamlı sorun uretmek yerıne sorunu cozmek adına hareket ettıklerını farkettım ve bu bana marka konusunda sadece servislerle haşır neşir olan bizlerin hala bir umudu olduğunu bir kez daha hatırlattı.
bu forum vasıtasıyla emeği geçen herkese çok ama çok teşekkür ederim.
Not: baslıkta şaşırtıcı derecede memnunıyet dememın asıl sebebi şudur ki en son dun birmot beylikdüzü servise gittim ve ordakı arkadasların tutumu benı cok rahatsız etmıstı buda gayet tabı kafamdakı marka değerını etkılemıstı ancak genel merkezden bu sekılde bır yaklasım alınca bır kez daha dusundum.
ancak benım aracın tıpını aslolan sekılde yazdırabılmem ıcın fiattan teknik belge almam gerekıyormus. bunun uzerıne fiat cagrı merkezını aradım ve teknık belge talebınde bulundum yaklasık bır gun sonra evrakları hazırlayabılmelerı ıcın bırkac evrak ıstedıler karsılıklı maıl yoluyla halletık ve bugun az once telefonla aradılar belgemın hazır oldugunu pazartesı yetkılı ımzaların atılmasının ardından kargoya vereceklerını ılettıler
fakat bu zaman zarefında belkı 3-5 kere telefonla ve maıl ıle ıletısım kurduk ve ınanılmaz pozıtıf sekılde yaklastılar devamlı sorun uretmek yerıne sorunu cozmek adına hareket ettıklerını farkettım ve bu bana marka konusunda sadece servislerle haşır neşir olan bizlerin hala bir umudu olduğunu bir kez daha hatırlattı.
bu forum vasıtasıyla emeği geçen herkese çok ama çok teşekkür ederim.
Not: baslıkta şaşırtıcı derecede memnunıyet dememın asıl sebebi şudur ki en son dun birmot beylikdüzü servise gittim ve ordakı arkadasların tutumu benı cok rahatsız etmıstı buda gayet tabı kafamdakı marka değerını etkılemıstı ancak genel merkezden bu sekılde bır yaklasım alınca bır kez daha dusundum.