Orijinalini görmek için tıklayınız : Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız
kdrrshnn
16/12/2013, 21:13
herkese meraba Arabamı servise 110 bin bakıma götürdüm arabada su eksiltme vardı calısırken titreme vardı birde motor arıza lambası yanıyordu bunları bir kağıda yazdım fiyat tutarı için beni ararsınız dedim çıktım sonra beni aradı servis enjektörlerde problem var dedi toplam fiyatın bin liraya yakın tutar dedi tamam dedim yapın ne zaman alırım dediğimde yarın alırsın dediler yarın oldu arayan soran yok akşama doğru ben aradım deniyoruz bu gün teslim edemeyız dediler tamam dedim ertesi gün oldu yine ses seda yok servisi aradım bana senin arabanın turbosu değişti bilginiz yokmu dediler bende yok dedim sonra tekrar aradılar 2400 tl fiyat verdiler bende turbonun tamiri olmuyormu dedim 700 800 lira tamirine alırlar o yüzden yenisi daha iyi dediler bende benim haberim niye yok turbodan siz kafanıza göre taktınız dedim arızayı bulmak için taktık sorun turboda dediler istersen geri takarız dediler cumartesi günü oluyor bu olay geri takmaları pazartesi olucak para yazmıcaklardı söküp takmaya bende servis kapanmadan 15 dakıka önce turbomu almaya gittim ustaya dedim turboyu verin ben ona baktırayım yenisini takacak kadar param yok dedim ustanın bana dediği puntoya binmesini biliyosun ama cebinde para yok dedi bende turboyu aldım çıktım yaptırdım turbo sağlammış bağlantı yerinin vidası kopmus ordan kaçak yapıp arıza lambası yakıyor 60 tlye işimi halletim servise götürdüm taktılar 1200 tl fiyat çıkardılar arabamı aldım ama titreme hala devam ediyor servise tekrar gittim biri senin silindir kapağında sorun olabilir diyo biri 110 binde araba titrer normal diyo ne alakaysa faturayı aldım turbo sökme takma yazmışlar ekstra olarak antifiriz koydurdum su deposuda değişti devirdayim pompası değişti fiyata dahil bunlarda fiyatı bana çok geldi sorunum çözülmedi (titreme) bu olaydan 1 sene öncede dışarıda parça taktırmıştım yağ kaçağı vardı servise gittim yağ kaçağının yerinide gösterdim çalışan usta kime yaptırdıysan ona ona git buraya niye geldin dedi böyle laflar sonuçta ben müşteriyim bende fiat müşteri hizmetlerine şikayet ettim geri dönüş yapçaklar bakalım sizce 1200 tl fiyat çokmu biraz uzun oldu kusura bakmayım fikir verirseniz sevinirim
Valla fiatın bi tek müşteri hizmetleri ilgili :) çoğu servisiyle fiyat konuşamıyorsun kaçamak cevap veriyorlar ya da sizinki gibi bir sonuç ortaya çıkıyor. Aracınız garanti dahilin de ise uğraşmamak için çocukça yalanlar söyleyip yine başlarından savmaya çalışıyorlar. Benim aracın garantisi biter bitmez ayağımı servisten kestim. sizde öyle yapın
kdrrshnn
16/12/2013, 21:36
Valla fiatın bi tek müşteri hizmetleri ilgili :) çoğu servisiyle fiyat konuşamıyorsun kaçamak cevap veriyorlar ya da sizinki gibi bir sonuç ortaya çıkıyor. Aracınız garanti dahilin de ise uğraşmamak için çocukça yalanlar söyleyip yine başlarından savmaya çalışıyorlar. Benim aracın garantisi biter bitmez ayağımı servisten kestim. sizde öyle yapın
aracımın garantisi yok ama servistir yapılan iş garantilidir deyip gittim ama bidaha işim olmaz
kdrrshnn
16/12/2013, 21:37
direk sıkayet et ustat
şikayet ettim zaten geri döncekler sözde bakalım ne sonuç çıkacak
ykaya1983
16/12/2013, 22:50
Şikayet edin bence de.Eğer gerçekten ilgili dururlarsa size o lafları söyleye adamların ismini de sorarlar.Ben de öyle olmuştu.
1200 TL fiyat ne kardeşim Turbo sök tak, antifiriz ve su deposu şaka gibi. Bencede arkadaşların dediği şikayet et ve gerekli sitelere de durumu yaz. Servis elemanları nasıl olurda böyle konuşur valla ben sinirlendim duruma. Geçmiş olsun.
erdiyilmaz
16/12/2013, 23:02
Geçmiş olsun, servis şikayetlerinizde servisin açık ismini de verirseniz daha bilgilendirici ve yönlendirici olacaktır.
kdrrshnn
16/12/2013, 23:07
Geçmiş olsun, servis şikayetlerinizde servisin açık ismini de verirseniz daha bilgilendirici ve yönlendirici olacaktır.
bursa orhangazi teknikiş oto
Çok çok geçmiş olsun gerçekten soğuk kanlı ve yerinde bi hareket yapıp olay çıkarmamışsınız ben olsam cinnet falan geçirirdim böyle bi durumda. Size tavsiyem olayı birde
Şikayetvar - Tüketici Şikayetleri, Şikayetim var (https://www.sikayetvar.com/home/)
Sitesinde yazmanız çoğu durumda ilgilenilip geri dönüşler oluyor.
kdrrshnn
16/12/2013, 23:33
Çok çok geçmiş olsun gerçekten soğuk kanlı ve yerinde bi hareket yapıp olay çıkarmamışsınız ben olsam cinnet falan geçirirdim böyle bi durumda. Size tavsiyem olayı birde
Şikayetvar - Tüketici Şikayetleri, Şikayetim var (https://www.sikayetvar.com/home/)
Sitesinde yazmanız çoğu durumda ilgilenilip geri dönüşler oluyor.
bilgi için teşekürler burdan bişey çıkmazsa oraya yazıcam artık
knidos111
17/12/2013, 00:00
ben olsam o ustayı tenhada kıstırırdım :boxin:
emreaktan
17/12/2013, 00:52
Nasıl böyle lakayıt konuşmalarına izin verdinizki benim aracım titreme yaptı servisi aradım bidaha yaparsa getirirsiniz dedi üçgen sarı bi uyarı işığı tamam dedim siz motorun arıza mesuliyeti üstlenirseniz sıkıntı yok dedim tamam ozaman hemen getirin dedi bayan estim yağdım bobin arızası dediler yap ozaman dedim tamam baktık dediler bidaha tekrarlarsa ücretsiz değiştirilcek dedi okadar ben saymişım 34.ooo tl bide laga luga yapcak alana kadar elli takla attılar bana hiç alttan almayın dik durun yeter
Ziyaretçi78
17/12/2013, 00:54
Senin yerinde olsaydım bana böyle lakayit konuşacak o ustanın ta a.......... koyardım vallaha çok sinirlendim bak.yok götür başka biri yapsın yok puntoya biniyon paranmı yok çok yavşakça sözler bu yani hangi firma hangi servis olursa olsun böyle harekette kim bulunuyorsa ona diyorum yapan varsada onlarıda kapsarım kimse kusura bakmasın.Ha samimi olirsun dostsundur lafımız yok ama öyle müşteriye davranılmaz.Üstat git fiat müşteri temsilcisine ilet hatta ve hatta ben bu konu ile haber bekliyorum o serviste kim böyle konuşuyorsa işine dahi son verdiririm.Müşteriue nasıl davranacağını bilmiyorsa bu işi yapmayacak.
üzerinden Note II ile gönderildi.H.KURU Saygılarımla
marineros
17/12/2013, 01:16
Çalıştığım yerdeki hidrolik sistemler ve iklimlendirme sistemleri italyan menşeili.türkiyede bizi iki üç ay oyaladılar, sallama cevaplar falan.direk italyayı aradık 2 gün sonra mühendis damladı :) italyadan.
dizel araçlarda turbo çok önemlidir.çok defa söktüm taktım.40 kw dan tutun 5500 kw a kadar.yıllardır içindeyim ama daha hiç komple turbo değiştireni görmedim, yapmadım.hareketli aksamların yerleri bellidir.ya kanatların ucunda kavite yapar aşınmalar oluşur ya kanat millerinin burçları aşınır oralardan yağ kaçmaya başlar ve yağ yakmaya başlar, ya müşürü bozulmuştur ya da vs.vs vs.yani hareketli yerler ve akışkanların geçtiği yerler arıza çıkartır.komple gövde mi değiştirilir?
Sabırlıymışsınız gerçekten.herkes aynı tepkiyi veremeyebilir.herkesin bir eşref saati var eşek saati var.levyeler havada uçabilir maazallah.
Eğer aracınız garantili değilse şöyle sağlam, helal süt emmiş insan evladı bir usta bulun gözü kapalı binin aracınıza.çoluğunuz çocuğunuzla biniyorsunuz sonuçta bu araca.servis böyle yapıyorsa inanın ben o araçla uzun yola gidemem.yol bitmez :)
İyi akşamlar dilerim.
Ahh ahhh bana denk gelmiyorki böyle konuşan ustalar servisler ah bi denk gelseye bana öyle konuşsaya keşke
Hocam öncelikle geçmiş olsun mağdur durumdasınız baya bi siz şikayet edin netice alamazsanız tüketici haklarına başvurun sinirlisiniz haklısınız yanlış hal ve hareketlerde sözlü ithamlarda bulunmayın haklıyken haksız duruma düşmeyin derim tekrar geçmiş olsun..
gecetilkisi
17/12/2013, 11:56
cidden sabırlıymışsınız ama servislerin çoğu böyle artık kendilerini aşmışlar.Münakaşaya girdinizya kimbilir o aracın nerelerini oynamışlardır kendilerine muhtaç etmek için.
geçen sene arkadasın birisi 2005 model toyota avensis aldı yetkili servisten hafif hasarlı şanzıman gövdesi kırılmış, marşbiyer eğilmiş, motor kaporta sağlam çekici ile sanayide ustaya getirdiler. şanzıman gövdesi tamir edildi. aracı çalıstırmaya geçtiler araç çalışmıyor. cihaza bağlandığında da araç beyni arızalı gözüküyor. kafadan 2000-3000 beyine fiyat çıkardılar. Sanayi ustası artık isin içindemi ne aradı toyota servisini arkadası ile görüstüler sorun halloldu. serviste beynin kablolarının yerlerini değistirmisler. Usta kabloları ayarladı araç çalıştı eğer ustanın tanıdığı olmmasaydı nereye giderse gitsin aracı alan beynin değismesi gerek deyip yollayacaklardı. Böyle ustalardan Allah cümlemizi korusun
fotobelit
17/12/2013, 12:46
Fiatın yetkilileri müşteri gibi gidip servisleri denetlemesi lazım..Bir nevi müfettiş uzman,adına ne diyorlarsa artık..Şu yetki verdikleri servisleri gözden geçirsinler..Ne yalan dolanlar geçiyor kimbilir kimlerin cebine usulsuz haksız paralar giriyor..Olan bize oluyor..
hasanalisumer
17/12/2013, 13:00
Usta sabirliymissin gercekten.. simdiye coktan carsi karismisti.. en azindan orda kimseye is yaptirmazdim 1 saat.. kavga ayiracam diye.. polis gelmeden gitmezdim. Servisi birbirine sokardim. En azindan birileri biseyleri farkederdi.. vallahi billahi sinir oldum..
HTC One cihazımdan gönderildi
onurciko
17/12/2013, 13:25
Aynen Hasan bende çok sinirlendim.Müşteri senin velinimetin.Sen nasıl bu tarz bi ukalalık yaparsın.Ayrıca sana ne daha önce kime ne yaptırıysam, istersem kendim bozarım, senin görevin tamir etmek.Ya ağzımdan birşey çıkacak şimdi, neyse sinirlendim çok
kdrrshnn
17/12/2013, 15:12
müşteri hizmetlerine herşeyi anlattım baştan sona kadar geri dönüş bekliyorum bidahada o servisle işim olmaz artık belki orda sorun çıkarsaydım benim için iyi olmazdı arabam onlardaydı ustaların ne yapıcağı belli olmaz ama şimdi daha iyi oldu
suan sınırden dişlerimi sıkıyorum valla o lafları soyleyenlerın varya hepsini yatırır yere s... kafa göz dalarım bana oyle dıcek.gercekten cok sabırlıymıssın.şikayetlerden bişey cıkacagını zannetmıyorum bunu kendın cozmeye bak bence.bende bursalıyım kardesım yapacagımız bısy olursa haber ver yeter..
kdrrshnn
17/12/2013, 21:29
suan sınırden dişlerimi sıkıyorum valla o lafları soyleyenlerın varya hepsini yatırır yere s... kafa göz dalarım bana oyle dıcek.gercekten cok sabırlıymıssın.şikayetlerden bişey cıkacagını zannetmıyorum bunu kendın cozmeye bak bence.bende bursalıyım kardesım yapacagımız bısy olursa haber ver yeter..
dusunmen yeter cok tesekur ederim genel mudurlukten aradilar onlarada aynisini anlattim servisin puani dusmus prim alcaklarmis oda gitmis servis sahibi gelip benle goruscekmis onun bilmedigi seylerde var onada anlatayimda gerci genel mudurlukten soylemisler ama bide benden duysun calistirdigi adamlarinin kisiligini ogrensin
Aracımın arkasında uzunlugu 59 kalınlık çapı 3.2 cm olan sopamı çeker allah ne verdiyse dalardım :D
İyi la arama sorma tak kafana göre turboyu para iste artislik yap vallahi kan çıkar ha valla sabırlıymışsın ankarada böle yapacaklar varya adamın .... den kan alırlar
Teknikis otonun böyle yapmasına çok sasirdim. Benin bursada tek memnun olduğun servisti. Eminim sahibi bora bey hatalarını telafi edecektir.
HTC One V cihazımdan 2 ile gönderildi
CesSpOoL
18/12/2013, 02:21
okurken empati yaptım.. kafa attım ustaya hocam : )
gesta0723
19/12/2013, 02:11
Aracımın arkasında uzunlugu 59 kalınlık çapı 3.2 cm olan sopamı çeker allah ne verdiyse dalardım :D
benim eski arabadan kalan keser sapını aradım en sonunda buldum araba koyarken arkadaş görmüş elimde ne yapacaksın dedi onu bende daş düşebülü ayu çıhabülü (tokat civarında diyorlarmış ) dedim. gerçekten ayının nerden çıkacağı belli olmuyor bak servisten çıkmış.
ama tofaşa bildirmekle çok çok doğru bir iş yapmışsın bu konuda müşteri hizmetleri çok hassas ve hızlı yazılan turbo söküp takma ücretinin geril verilmesini talep et
Bazı fiat yetkili servisleri ve çalışanları eleştiri dozunu kaçırıp terbiyesizleşebiliyorlar....... Şikayetleriniz umarım yerine ulaşır........
çok geçmiş olsun.fiyat çok fazla geldi bana..peşini bırakmayın..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.