Orijinalini görmek için tıklayınız : Biz eleştiriyoruz ama ?
erenemre
18/10/2013, 21:14
Arkadaşlar punto nun eksikleri çok kronik sorunlarıda ama bazen çok yersiz yere sert eleştirilere maruz kalıyor forumda bazen öyle abartı yorumlar oluyor ki acaba burası punto forumu değilde antipuntocular forumu mu diye soruyorum kendi kendime bence B sınıfı olarak bakılırsa punto fiyatını hak eden ve b sınıftaki rakiplerinde aşağı olmayan hatta üstünlükleri olan bir otomobil.neyse severek takıldığım ve kolay kolay araç beğenmeyen forum donanım haberin oto genel sayfasında punto mu yeni clio mu diye başlık açılmış , bir bakın bakalım bizim punto ya clio karşısında ne giibi yorumlar yapılmış ,neredeyse herkes punto yu seçmiş.
2013 punto mu clio mu (https://forum.donanimhaber.com/m_82690273/tm.htm)
Eleştirenler 30 milyarlık arabada mercedes konforu aradığı için eleştiriyorlar.
Benim "ikinci el dizel araba alınmaz" tabumu yıkan tek araç 1,3 multijet punto olmuştur. Bu saatten sonrada soran arkadaşlarıma 1,3 multijet derim başkada bişey demem.
yusuff06
18/10/2013, 22:58
Kardes clioda kullandim puntoyuda.clionun da b segmentinde olan butun araclarin kendine gore sorunlari var.misal olarak clionun koltuk degil sanki tabure.uzun yol yapinca her tarafin agrir.kisaca benim gorusumce fiyatina gore cok iyi arac.
GT-I8190 üzerinde ile gönderildi now ('https://.com/m?id=10')
beğenmeyen almasın punto. grande puntomdan sonra yine yeni punto aldım, sırf otomatik vites nedeniyle, şikayetim sorunum yoktu. yarın araç lazım olsa yine punto alırım
diğer araçlar bu rakamlara bu konforda olmaz...
ibrahim06
20/10/2013, 00:22
clioların yeni kasaları çok çekici. Ama iç konforu nasıldır. Sürüş keyfi nedir bir fikrim yok.
bizim puntoların bence en büyük ve hiç azımsanmayacak eksisi şu city belası. Yüksek hızda arıza verdiğinde çok zor duruma düşenlerin anlattıklarını okumuştuk.
hocam clio sürekli kasasını güncelliyor ama puntonun daha doğrusu fiat ın hatası kasa güncelleme yapmıyor makyajlayıp duruyor..geçmişe baktığınızda punto 1 kasadan sadece grandepunto ya geçerken kasa komple yenilendi onun dışında sürekli makyaj. bence punto olayı evo da bitmiştir. evo, puntonun varacağı son noktaydı bu tamamen benim şahsi görüşümdür. artık yeni bir kasaya geçme vakti geldi de geçiyor bile..
Akadaşlar Puntonun 4. kasası (MK4) zaten 1 yıl sonra piyasaya çıkacaktı.Ancak ekonomik nedenlerle 1 yıl gecikme yaşanacak galiba.Fiatta çalışan arkadaşlar son durum nedir net bir bilgi verebilirler sanırım,
Fiat Markası, dünyada en fazla kasa değiştiren markaların başında geliyor.O yüzden bence biraz insaflı olmakta fayda var.Puntonun son kasası (mk3) Grande punto olarak 2005 yılında satışa çıktı.O günden bugüne kadar zaten Fiat kasa değiştirdiğini hiç ifade etmedi.Yapılanların hepsi makyajdı.Evo, punto, gp.. bunların hepsi tek kasa yani mk3 tür.MK 4 ü ben de dört gözle bekliyorum,
Yeni punto nasıl olmalı derseniz, puntonun en karakteristik özelliği c sütununa entegre stoplarıdır.Dünyada b segmentinde stopları yukarı kaldıran ilk modeldir punto.Yeni kasası da bu şekilde olacaktır %100.Bunun dışında klasik italyan tasarımını taşımaya devam edecektir kesinlikle.Tabi yine sınıfına has işçilik, malzeme ve kalite eleştrileri de alacaktır diğer markaların aynı segment üretimleri gibi :)
erenemre
20/10/2013, 17:13
hocam clio sürekli kasasını güncelliyor ama puntonun daha doğrusu fiat ın hatası kasa güncelleme yapmıyor makyajlayıp duruyor..geçmişe baktığınızda punto 1 kasadan sadece grandepunto ya geçerken kasa komple yenilendi onun dışında sürekli makyaj. bence punto olayı evo da bitmiştir. evo, puntonun varacağı son noktaydı bu tamamen benim şahsi görüşümdür. artık yeni bir kasaya geçme vakti geldi de geçiyor bile..
clio nun kasası değişse ne olur hatta uzay mekiği yapsalar ne olur teneke resmen adamın marşpiyele yaptığı boya tazzikli su ile çıkıyor al bak videoyu izle bu sadece örnek Clio4 boya sorunu 1 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=3NsLs71PcGM) iğrenç bir araç clio geçen kullandım koltuklar resmen kanepe gibi içi desen resmen leğen plastiği ben kendi aracımın plastiğinin kalitesizliğinden yakınırdım ama clio nun ki dahada kötü ve iğrenç kokuyor araçların içi
erenemre
20/10/2013, 17:19
bir arkadaşım var kendisi doğuş oto da çalışıyor ama araç piyasası ile ilgili oldukça gelişmeleri iyi takip ediyor ve çevresi geniş yeni çıkacak punto ile bana 2 ay önce şu fotoyu yollamıştı nettede birkaç yerde gördüm tabi bu resimdek sadece prototip çalışma ama fotodakine yakın bir şekilde çıkarsa ki çıkmasına şaşırmam ben fiat ın tasarımlarını her zaman beğenmişimdir çünkü ( linea hariç ) müthiş olacaktır.
https://r1310.hizliresim.com/1g/n/tryqm.jpg
clio nun kasası değişse ne olur hatta uzay mekiği yapsalar ne olur teneke resmen adamın marşpiyele yaptığı boya tazzikli su ile çıkıyor al bak videoyu izle bu sadece örnek Clio4 boya sorunu 1 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=3NsLs71PcGM) iğrenç bir araç clio geçen kullandım koltuklar resmen kanepe gibi içi desen resmen leğen plastiği ben kendi aracımın plastiğinin kalitesizliğinden yakınırdım ama clio nun ki dahada kötü ve iğrenç kokuyor araçların içi
Emre bu yorumu senden aldığıma hiç şaşırmadım onun için senin fikrindir saygı duyarım Emre..
erenemre
20/10/2013, 17:23
Emre bu yorumu senden aldığıma hiç şaşırmadım onun için senin fikrindir saygı duyarım Emre..
belki biraz acımasız gibi olabilir :) ama gerçekten iyi bir araç değil tabi ki görüş meselesidir ama ben renault un laguna haricinde hiçbir aracını sevmedim bugüne kadar belkide biraz bunun etkiside vardır beğenmememde ama söylediğim şeyler gerçekten doğru isteyen deneme sürüşü yapabilir.
clio nun kasası değişse ne olur hatta uzay mekiği yapsalar ne olur teneke resmen adamın marşpiyele yaptığı boya tazzikli su ile çıkıyor al bak videoyu izle bu sadece örnek Clio4 boya sorunu 1 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=3NsLs71PcGM) iğrenç bir araç clio geçen kullandım koltuklar resmen kanepe gibi içi desen resmen leğen plastiği ben kendi aracımın plastiğinin kalitesizliğinden yakınırdım ama clio nun ki dahada kötü ve iğrenç kokuyor araçların içi
Emre Bey merhaba.Clio 4 hakkındaki bu eleştrilerinizi haksız buluyorum.Beğeni göreceli bir kavramdır.2006 yılında 0 km almış olduğum G.Punto aracımı yaklaşık 3 ay önce sattım.Aracımdan memnundum tabiiki ayrılmak çok zor geldi fakat bazen zor kararları almak gerekir.Punto serisi makyajlanmak kaydıyla yaklaşık 2.5 ay sonra model olarak 9'uncu yılına girecek.Dolayısıyla artık model yenilenmesi benim gözümde bir ihtiyaçtır.Clio 4 konusuna gelirsek şu an clio 4 sport tourer sahibiyim,bana göre bu araçlar hiçte bahsettiğiniz gibi kötü değil.her araçta olduğu gibi clio 4 tede üretimsel hatalar olabilir ama benim aracımda boyasal herhangi bir hata ve boya dökülmesi yok.plastik kalitesinin evo serisi dışında klasik modellere göre iyi olduğunu düşünüyorum koku konusuna gelirsek her yeni araç bilirsinizki bir süre kullanılan malzemeler nedeniyle kendine has kokar ve zamanla geçer.Koltuklar içinse gene sizin gibi düşünmüyorum.Clio 4 te Fiat Punto'da baz modelde satın alamayacağinız bir çok sey standart gelmekte örnek vermek gerekirse 4 hava yastığı,Esp,Cruise control,Isıtmalı aynalar gibi yinede görüşlerinize saygı duyuyorum.İyi günler.
Emre Bey merhaba.Clio 4 hakkındaki bu eleştrilerinizi haksız buluyorum.Beğeni göreceli bir kavramdır.2006 yılında 0 km almış olduğum G.Punto aracımı yaklaşık 3 ay önce sattım.Aracımdan memnundum tabiiki ayrılmak çok zor geldi fakat bazen zor kararları almak gerekir.Punto serisi makyajlanmak kaydıyla yaklaşık 2.5 ay sonra model olarak 9'uncu yılına girecek.Dolayısıyla artık model yenilenmesi benim gözümde bir ihtiyaçtır.Clio 4 konusuna gelirsek şu an clio 4 sport tourer sahibiyim,bana göre bu araçlar hiçte bahsettiğiniz gibi kötü değil.her araçta olduğu gibi clio 4 tede üretimsel hatalar olabilir ama benim aracımda boyasal herhangi bir hata ve boya dökülmesi yok.plastik kalitesinin evo serisi dışında klasik modellere göre iyi olduğunu düşünüyorum koku konusuna gelirsek her yeni araç bilirsinizki bir süre kullanılan malzemeler nedeniyle kendine has kokar ve zamanla geçer.Koltuklar içinse gene sizin gibi düşünmüyorum.Clio 4 te Fiat Punto'da baz modelde satın alamayacağinız bir çok sey standart gelmekte örnek vermek gerekirse 4 hava yastığı,Esp,Cruise control,Isıtmalı aynalar gibi yinede görüşlerinize saygı duyuyorum.İyi günler.
hız sabitleyici ve esp standart ise gerçekten bu segment araç için süper..
Opel 1998 yılında çıkartmış olduğu astra kasasını 2010 veya 2011 yılında bitirdi. Aynı kasa far karartmaları dışında hiçbir makyaja uğramadı yani adamlar aynı kasayı esp ve cc olmadan 12 13 sene bize sattılar. Ha esp varsa ben bilmiyorum bilen varsa da paylaşırsa ben de öğrenmiş olurum. Puntonun geçirmiş olduğu makyajda oldukça güzel ve yenilikçi. Özellikle iç dizaynı çok hoşuma gidiyor (evolardan bahsediyorum). Hakan Bey olaya birde şöyle bakmak istiyorum ben kendi adıma; fiat esp ve cc yi 2006 yılında çıkartmış olduğu mk3 puntolara bazı donanımlarında standart bazılarında ise opsiyonel olarak sunmuş. 2006 yılında clioda bırakın esp ccyi elektrikli ayna bile standart değildi, klima, kumandadan merkezi kilit saymıyorum bile. 2013 yılında çıkan clioya daha mı esp cc koymasın rekabet kızışık pazar payı kapmak için mecburen koyuyor kaldı ki ilk çıkan seride arka camlar manueldi. 2013 modeller arka camlar otomatik geldi. Yani şunu demek istiyorum fiat teknoloji konusunda her zaman 1 adım önde ama şunu bir gerçek Almanlar gibi allayıp pullayamıyorlar. Araca sadece ön konsol tok kapı sesi gibi şeyleri vatandaşa özellik diye satmıyorlar gerçekten, teknoloji donanım satıyorlar. Ha 2015 model puntolarda bahsettiğimiz cc esp standart olarak sunulmazsa o zaman haklısınız. Bu arada clioyu beğenmemem(şahsım adına konuşuyorum) için dıştan bakmam yeterli.
Hakan bey yanlış anlamayın amacım sizi eleştrip arkadaşa destek vermek vs değil. Sadece sizin yazmış olduğunuz mesajdan aklıma bunlar geldiğinden yazdım.
Güncel Clionun mevcut Puntoya göre bazı üstünlükleri olması normaldir.Neticede mk3 puntolar neredeyse 10 yıldır piyasada.MK4 Punto çıktığında ise bu araç mevcut Cliodan daha üstün olacaktır...
Güncel Clionun mevcut Puntoya göre bazı üstünlükleri olması normaldir.Neticede mk3 puntolar neredeyse 10 yıldır piyasada.MK4 Punto çıktığında ise bu araç mevcut Cliodan daha üstün olacaktır...
Kesinlikle katılıyorum.
Opel 1998 yılında çıkartmış olduğu astra kasasını 2010 veya 2011 yılında bitirdi. Aynı kasa far karartmaları dışında hiçbir makyaja uğramadı yani adamlar aynı kasayı esp ve cc olmadan 12 13 sene bize sattılar. Ha esp varsa ben bilmiyorum bilen varsa da paylaşırsa ben de öğrenmiş olurum. Puntonun geçirmiş olduğu makyajda oldukça güzel ve yenilikçi. Özellikle iç dizaynı çok hoşuma gidiyor (evolardan bahsediyorum). Hakan Bey olaya birde şöyle bakmak istiyorum ben kendi adıma; fiat esp ve cc yi 2006 yılında çıkartmış olduğu mk3 puntolara bazı donanımlarında standart bazılarında ise opsiyonel olarak sunmuş. 2006 yılında clioda bırakın esp ccyi elektrikli ayna bile standart değildi, klima, kumandadan merkezi kilit saymıyorum bile. 2013 yılında çıkan clioya daha mı esp cc koymasın rekabet kızışık pazar payı kapmak için mecburen koyuyor kaldı ki ilk çıkan seride arka camlar manueldi. 2013 modeller arka camlar otomatik geldi. Yani şunu demek istiyorum fiat teknoloji konusunda her zaman 1 adım önde ama şunu bir gerçek Almanlar gibi allayıp pullayamıyorlar. Araca sadece ön konsol tok kapı sesi gibi şeyleri vatandaşa özellik diye satmıyorlar gerçekten, teknoloji donanım satıyorlar. Ha 2015 model puntolarda bahsettiğimiz cc esp standart olarak sunulmazsa o zaman haklısınız. Bu arada clioyu beğenmemem(şahsım adına konuşuyorum) için dıştan bakmam yeterli.
Hakan bey yanlış anlamayın amacım sizi eleştrip arkadaşa destek vermek vs değil. Sadece sizin yazmış olduğunuz mesajdan aklıma bunlar geldiğinden yazdım.
hocam opel 98 yılında classic 2 yi çıkardı ama 2004 de aslında kasayı değiştirdi ve 2009 da birdaha değiştirdi fakat ülkemizde classic kasalara talep üst düzeyde olduğu için üretime ve satışa devam edildi..mesela opel astra h kasa halen daha j kasanın yanında kısıtlı bir şekilde satılıyor ki opel kendisi açıkladı Türk müşteriler istediği için 2014 e kadar üretim devam edecek diye..yani sizin dediğiniz gibi tek kasa ile 12-13 yıl gitmedi.. 15 yıl içinde 3 kasa değiştirdi ve sattı..hemde bu kasalar makyaj falan da değil tamamen birbirinden farklı..gel gelelim opelin satış konusuna..Opel tok kapı sesi gibi şeyleri özellikle olarak satıyor olayını ilk defa sizden duyuyorum..şunu da söyliyim opelin 98 model astralarına isterseniz eğer cc taktırabiliyorsunuz sadece kolu değiştiriyorsunuz.yine 2004 yılında çıkarılan astra h kasada cc ve esp standart değil ama sport ve cosmo paketlerde mevcut yine eğer isterseniz sadece kol değişimi ile taktırabiliyorsunuz.bu arada bende 2006 model emotion model punto vardı ki o zamanki en dolu paketti yine de cc yoktu..bildiğim kadarıyla çok çok çok nadir puntolarda cc vardı o zamanlar..clio olayına gelince kesinlikle haklısınız clio1 ve clio 2 gerçekten sadece şehir içi kullanılsın ve az yaksın amacıyla çıkarılmış araçlardı ama bence clio 3 ile birlikte bu segmentte çok iyi bir iş başardılar.punto, grande punto ile birlikte 3-4 sene 1 adım öndeydi ve gerçekten de grande punto çok güzel satış rakamlarına ulaştı ki ulaşması da lazımdı çünkü gerçekten çok güzel keyifli bir araç ama puntonun bu olaylarda 2015 i beklemesi 1 adım önde değil de maalesef bu segmentte 1 adım geriye düştüğünü gösteriyor..
Tok kapı sesini opel için demedim Tayfun abi vw için dedim. Opelin 15 yılda 3 kasa değiştirdiğini de biliyorum demek istemem classic kasayı kaldırmadan 12 13 sene üretti 2 sene önce kasayı kaldırdı 2004 kasayı callsic kasa olarak satacak sonra yeni kasa çıkınca da güncel kasayı classic olarak satacak bence. Demek istemem aynı kasa opelde de yıllarca üretime devam ediyor. Ayrıca 2006 1.4 classic kasa kayınpederimde var ama sürüş konforu hiç rahat değil 170 km yolda belim bacağım tutuluyor ve bunu ciddi olarak söylüyorum kullanan biri olarak ama benim punto da hiç bir yerim ağrımıyor. Ayrıca dediğiniz gibi astrada da cc esp standart değildi sonradan bazı donanımlara otomatik vites veya paketlerle ekleniyordu hoş yenilerde nasıl bilmiyorum Ama o kadar para verilip esp cc gibi donanımlar standart değilse de bence o paraları vermeye değmez. Kol değişimiyle astraya cc takılıyorsa puntoya da takılıyor arada kasanın büyük olması 115 ps motor dışında da pek fark kalmıyor maalesef :(. Punto dediğiniz gibi 2006 2010 yıllarında kasa ve donanım olarak bence 2 adım öndeydi evodan sonraki donanımlar ve diğer markaların yeni kasalarında bugün sunmuş olduğu donanımlar onları puntoya sadece 1 adım yaklaştırdı iç mekan olarak halen punto derim.
Tok kapı sesini opel için demedim Tayfun abi vw için dedim. Opelin 15 yılda 3 kasa değiştirdiğini de biliyorum demek istemem classic kasayı kaldırmadan 12 13 sene üretti 2 sene önce kasayı kaldırdı 2004 kasayı callsic kasa olarak satacak sonra yeni kasa çıkınca da güncel kasayı classic olarak satacak bence. Demek istemem aynı kasa opelde de yıllarca üretime devam ediyor. Ayrıca 2006 1.4 classic kasa kayınpederimde var ama sürüş konforu hiç rahat değil 170 km yolda belim bacağım tutuluyor ve bunu ciddi olarak söylüyorum kullanan biri olarak ama benim punto da hiç bir yerim ağrımıyor. Ayrıca dediğiniz gibi astrada da cc esp standart değildi sonradan bazı donanımlara otomatik vites veya paketlerle ekleniyordu hoş yenilerde nasıl bilmiyorum Ama o kadar para verilip esp cc gibi donanımlar standart değilse de bence o paraları vermeye değmez. Kol değişimiyle astraya cc takılıyorsa puntoya da takılıyor arada kasanın büyük olması 115 ps motor dışında da pek fark kalmıyor maalesef :(. Punto dediğiniz gibi 2006 2010 yıllarında kasa ve donanım olarak bence 2 adım öndeydi evodan sonraki donanımlar ve diğer markaların yeni kasalarında bugün sunmuş olduğu donanımlar onları puntoya sadece 1 adım yaklaştırdı iç mekan olarak halen punto derim.
benim dediğim kol değişimi olayı 98 astra g kasalar için 2004 lerde cosmo, sport ve gtc lerde standart zaten ..2000 model 1.6 astramız vardı bu konuda sana katılmıyorum süspansiyonları sert olduğu için uzun yolda kullanımı çok tatlı bir araç bence ve güven veriyor..şu anda astra h kasalarda cc standart yine..astra j lerde en baz pakette önce vermiyorlardı ama şimdi veriyorlar..burada anlaşılması gereken konu şu kasa değişimi yerinde ve zamanında yapılmalı..2. elde müşterisini üzmemeli değer kaybına uğramamalı kasa değiştirirken asıl önemli olan konu bu..ben şu anda arabayı alalı 20 ay olmuş 23 bin km gelmiş aracım ve neredeyse aldığım paraya aracımı satabiliyorum..clio 4 çıktı corsa zaten güncelliğini koruyor ama gerçekten puntonun artık kasa değişimine ihtiyacı var..bence şu anda benzinli katagorisinde alınabilecek en mantıklı araçlardan bir tanesi astra h kasadır..o özelliklerde ve o segmentte 40 liraya bir araba alman neredeyse imkansız..
erenemre
20/10/2013, 23:56
hocam opel 98 yılında classic 2 yi çıkardı ama 2004 de aslında kasayı değiştirdi ve 2009 da birdaha değiştirdi fakat ülkemizde classic kasalara talep üst düzeyde olduğu için üretime ve satışa devam edildi..mesela opel astra h kasa halen daha j kasanın yanında kısıtlı bir şekilde satılıyor ki opel kendisi açıkladı Türk müşteriler istediği için 2014 e kadar üretim devam edecek diye..yani sizin dediğiniz gibi tek kasa ile 12-13 yıl gitmedi.. 15 yıl içinde 3 kasa değiştirdi ve sattı..hemde bu kasalar makyaj falan da değil tamamen birbirinden farklı..gel gelelim opelin satış konusuna..Opel tok kapı sesi gibi şeyleri özellikle olarak satıyor olayını ilk defa sizden duyuyorum..şunu da söyliyim opelin 98 model astralarına isterseniz eğer cc taktırabiliyorsunuz sadece kolu değiştiriyorsunuz.yine 2004 yılında çıkarılan astra h kasada cc ve esp standart değil ama sport ve cosmo paketlerde mevcut yine eğer isterseniz sadece kol değişimi ile taktırabiliyorsunuz.bu arada bende 2006 model emotion model punto vardı ki o zamanki en dolu paketti yine de cc yoktu..bildiğim kadarıyla çok çok çok nadir puntolarda cc vardı o zamanlar..clio olayına gelince kesinlikle haklısınız clio1 ve clio 2 gerçekten sadece şehir içi kullanılsın ve az yaksın amacıyla çıkarılmış araçlardı ama bence clio 3 ile birlikte bu segmentte çok iyi bir iş başardılar.punto, grande punto ile birlikte 3-4 sene 1 adım öndeydi ve gerçekten de grande punto çok güzel satış rakamlarına ulaştı ki ulaşması da lazımdı çünkü gerçekten çok güzel keyifli bir araç ama puntonun bu olaylarda 2015 i beklemesi 1 adım önde değil de maalesef bu segmentte 1 adım geriye düştüğünü gösteriyor..
oda sizin görüşünüz clio o adilikle hiçbir zaman punto nun önüne geçemez birkere motor konusunda multijet bence dci den çok daha iyi bir motor şirrkette tam 4 tane dci motor 70 bin demeden turbo ve enjektör arızası verdi bunu size belgeleriyle ispat edebilirm gelgelelim oldukça hor kullanılan sadece 10 binde bir yağı değişen bir adet doblo bir adette palio multijet 120 bini devirmesine rağmen motoruna anahtar değmedi.neyse konu uzamasın ama motor aracın kalbidir ve renault un multijet gibi dizel bir motor yapması şuanlık mümkün görünmüyor kasa dediğin önemli değil ki fiat tasarım konusunda renault tan başarılı buluyorum 2005 senesinde çıkmış grande punto bile 9 sene geçmesine karşın birçok çıkan yeni modellerden daha şık ve çizgileri daha modern duruyor
Yok abi aracın sürüşte güven hissine lafım yok koltuğu çok yoruyor :) sürüş konforu derken ben aracı kullanırken hiç rahat edemiyorum yani. Kasa değişiminin zamanı geçti bile bu konuda hem fikiriz burada konuştuğumuz konu puntonun yılına göre tüketiciye sunduğu konfor, donanım. Yani puntonun çıktığı yıllarda sunduğu donanım, diğer araçlarda mevcut güncel kasalarda sunuluyor. Aslında 2014 yılında güncel kasayla gelmiş olsa çok daha güzel olacaktı ama kısmet değilmiş artık 2015 i bekleyeceğiz ve 2015 te puntonun sunacağı donanım bence şuan aynı segmentteki araçların çok üzerinde olacak.
Yok abi aracın sürüşte güven hissine lafım yok koltuğu çok yoruyor :) sürüş konforu derken ben aracı kullanırken hiç rahat edemiyorum yani. Kasa değişiminin zamanı geçti bile bu konuda hem fikiriz burada konuştuğumuz konu puntonun yılına göre tüketiciye sunduğu konfor, donanım. Yani puntonun çıktığı yıllarda sunduğu donanım, diğer araçlarda mevcut güncel kasalarda sunuluyor. Aslında 2014 yılında güncel kasayla gelmiş olsa çok daha güzel olacaktı ama kısmet değilmiş artık 2015 i bekleyeceğiz ve 2015 te puntonun sunacağı donanım bence şuan aynı segmentteki araçların çok üzerinde olacak.
Opel konusunda katılmıyorum neyse... hadi inşallah dediğin gibi olur..benim de temennim bu yönde..
Bence de abi uzatmaya gerek yok neticede her şey göreceli kişiden kişiye değişir ben sadece aracı kullandığım için görüşümü belirtmek istedim.
Teşekkürler iyi geceler abi sabah iş var.
Yok abi aracın sürüşte güven hissine lafım yok koltuğu çok yoruyor :) sürüş konforu derken ben aracı kullanırken hiç rahat edemiyorum yani. Kasa değişiminin zamanı geçti bile bu konuda hem fikiriz burada konuştuğumuz konu puntonun yılına göre tüketiciye sunduğu konfor, donanım. Yani puntonun çıktığı yıllarda sunduğu donanım, diğer araçlarda mevcut güncel kasalarda sunuluyor. Aslında 2014 yılında güncel kasayla gelmiş olsa çok daha güzel olacaktı ama kısmet değilmiş artık 2015 i bekleyeceğiz ve 2015 te puntonun sunacağı donanım bence şuan aynı segmentteki araçların çok üzerinde olacak.
Bende bu şekilde düşünüyorum +1111..........
biancoangelo
21/10/2013, 21:20
Kim ne derse desin Grande---Evooo---Yeni Punto iyi arabadır. Parasının hakkını fazlasıyla verir. Buna Fire-Multiair ve Multijet hepsi dahil...
Fire alırsın tüp takarsın keyfine bakarsın.
Multi air hem performanslı hemde tüpte gayet iyidir.
Mutijet bakımını düzenli yaptırdıktan sonra tık demez Gözün arkada kalmaz.
Fiatla yolumuz hep Açık & Güvenli. Veee (hesaplı) :D
Eleştirenler 30 milyarlık arabada mercedes konforu aradığı için eleştiriyorlar.
Çok doğru bir yorum, tebrikler...
ahmet4646
22/10/2013, 16:42
bir arkadaşım var kendisi doğuş oto da çalışıyor ama araç piyasası ile ilgili oldukça gelişmeleri iyi takip ediyor ve çevresi geniş yeni çıkacak punto ile bana 2 ay önce şu fotoyu yollamıştı nettede birkaç yerde gördüm tabi bu resimdek sadece prototip çalışma ama fotodakine yakın bir şekilde çıkarsa ki çıkmasına şaşırmam ben fiat ın tasarımlarını her zaman beğenmişimdir çünkü ( linea hariç ) müthiş olacaktır.
https://r1310.hizliresim.com/1g/n/tryqm.jpg
https://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2013/04/next-gen-Fiat-Punto-hand-sketch-front.jpg
https://motoroids.com/wp-content/uploads/2013/04/2015-fiat-punto-release-date-2.jpg
bu çizimlerde var 2015 punto yazıyor hoş görünüyor bence
https://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2013/04/next-gen-Fiat-Punto-hand-sketch-front.jpg
https://motoroids.com/wp-content/uploads/2013/04/2015-fiat-punto-release-date-2.jpg
bu çizimlerde var 2015 punto yazıyor hoş görünüyor bence
Şu an Fiat Punto'nun yeni tasarım uygulaması herhangi bir firmaya verilmemiş durumda buna bertone de dahil.Avrupa daki kriz nedeniyle Fiat Punto'nun yeni kasa çıkışı 2014 yılından 2015 yılına ertelenmiş durumda.Bir de şöyle bir haber var Fiat Hindistan Tata Motors ortaklığıyla Indica modeli üzerinden ortak bir punto yapabilme tabiiki henüz netleşmiş birşey yok.Tasarım çalışmalarının başlamasıyla üretime geçiş arasında yaklaşık 18 ay ile 24 ay geçmekte bu da gösteriyorki Fiatın yeni kasa punto çıkış tarihi 2015 yılı 4'üncü çeyrekte olacak gibi gözüküyor.
umarım arka kapı açma kollarını çizimdeki gibi yapmazlar bana göre hiç kullanışlı değil.
erenemre
22/10/2013, 22:57
Şu an Fiat Punto'nun yeni tasarım uygulaması herhangi bir firmaya verilmemiş durumda buna bertone de dahil.Avrupa daki kriz nedeniyle Fiat Punto'nun yeni kasa çıkışı 2014 yılından 2015 yılına ertelenmiş durumda.Bir de şöyle bir haber var Fiat Hindistan Tata Motors ortaklığıyla Indica modeli üzerinden ortak bir punto yapabilme tabiiki henüz netleşmiş birşey yok.Tasarım çalışmalarının başlamasıyla üretime geçiş arasında yaklaşık 18 ay ile 24 ay geçmekte bu da gösteriyorki Fiatın yeni kasa punto çıkış tarihi 2015 yılı 4'üncü çeyrekte olacak gibi gözüküyor.
tata indica ile ortak bir model mi !!! ALLAH yazdıysa bozsun tata ile ortak yapadağına şuan ki kasayı tekrar makyajlayıp 2020 ye kadar üretsin razıyım
Benim bilader Ankara Şaşmaz Doğuş Otoda Audi servis mühendisi uğraştığı arızaları duysanız hergün çeşit çeşit arıza audi gibi bir markada oluyorsa düşünün?
objektif çalışmıyorsunuz....
Clio'nun boya sorununu vermişsiniz ki.Kronik olduğuna dair bir belge sunmamışsınız.İnternette birkaç konu var, kronik olma yolunda gidiyor ama hepsi 2012 son evrede satışa çıkan 2013 ilk modellerde mevcut.2013 son çeyrekteyiz, bu dönemdeki arabalarda böyle bir sorun var mı? bunu zaman gösterecek....
Punto'nun boya sorunlarına neden bakmıyoruz? 2 kişi var aracını bayiiden alıp ta boyalı olduğunu tespit eden, satarken mahkeme açarken sıkıntıya giren.Egzotik Kırmızı araçların 3 yıl içinde afedersiniz kıçı başı ayrı oynuyor renk tonu açısından.Tampon başka renk, Gövde başka renk şeklinde.
Cruise Control standart donanım diyorsunuz, hala satılan birçok puntoda cruise control'ü bırakın ESP (ki bence çok önemli) yok..Objektif olarak yaklaşın.Ben de punto'ya hayranım.Grande kasası benim için daha cazip ama Evo kasa puntolar da bu aracın sport'u gibi bişey bence.Ama sorunlara objektif yaklaşmazsak okuyucuların çoğu "niye kendi arabalarını yağlıyor ki bunlar" der...
Puntonun artıları kadar eksileri de var.hepiniz biliyorsunuz; City sorunu, cam tavanda tırnak sorunu, stop buğusu,egzotik kırmızılarda renk atması, direksiyon soyulması ve göğüs airbag'i çatlağı, tavan'ın su kusması...Bakın kış ayı da yaklaştı.Göreceksiniz, çoğu kişi Sigorta kutusu ıslandığı için sıkıntı yaşayacak.Kontak açamayan var bu sebeple 2 kişi :)
Artılarını saymıyorum zaten, tasarımı 2006'dan da kalsa hala yeni araçların çoğuyla yarışır vaziyette.Yakıtı şehiriçi kullanımına göre mükemmel, Fire motorlar LPG'ye çok uyumlu.Bakım masrafları diğer araçlarla kıyasladığınızda daha ucuza denk gelir, parça bulmanız kolaydır.Sürüşü kolay ve keyiflidir.
Ancak araç bizim diye, sorunlarını da söylemeyecek değiliz...
Ben şuanda Qashqai kullanıcısıyım. DCİ motorlar hakkında bi önceki sayfada sanırım bi yorum gördüm. QQ yeni biraz, daha 10binKM'deyiz ilk bakıma gireceğiz ama...
Şirkette 3 adet ticari araç var.ve şaka gibi, nerdeyse tüm dizelleri toplamışız.
Renault Kangoo DCİ
Peugeot HDİ 2.0
Fiat Doblo Combi Multijet
Fiat doblo'dan genel olarak memnunuz.ama karşılaştırma yaptığımızda ağırlık yüklendiğinde (her gün hava alanından bu araçlarla belli yükler alınır.) Doblo en çok yakanı.En az yakan listesine 2.0 giriyor.2000 motor olduğu için daha rahat çekiyor ama.
Multijet ile DCİ'ı ticari zeminde tartışırsanız ki kıyaslamanın en ağır yolu budur.Bunun dışındaki kıyaslamalar yoruma dayalıdır.
Multijet ağırlıkla daha çok yakıt yakmakta.Biz ancak arıza olduğunda götürmek durumundayız bu araçları bakıma ki iş yapabilelim her gün.2 aracı da aynı sene aldık 2011'de.Multijet motorlu doblo 6 defa, DCI motor 3 defa bakıma girdi.Önce amortisörleri kırıldı, sonra radyatörü arıza yaptı.diğerlerini artık takip etmeyi bıraktım gibi birşey...
Ha, keyif olarak açıkçası doblo multijet harika.ama gel gör ki kıyaslama noktasında DCI motor dört dörtlük iş çıkarıyor.QQ'deki DCI motordan da memnunum.1.5 DCİ Platinium bizimki.Ama kasayı çekememe, ya da yolda yığılma gibi bi durum yaşamadım hiç.Köpek gibi de gidiyor :)
Objektif olma noktasında söylediklerimi umarım anlamışsınızdır.Amacım multijeti ya da puntoyu ezmek değil.Aksine, mantıklı bir zeminde tartışmayı sağlamak ve mantıklı kıyaslamalar yapmak :)
erenemre
23/10/2013, 01:13
objektif çalışmıyorsunuz....
Clio'nun boya sorununu vermişsiniz ki.Kronik olduğuna dair bir belge sunmamışsınız.İnternette birkaç konu var, kronik olma yolunda gidiyor ama hepsi 2012 son evrede satışa çıkan 2013 ilk modellerde mevcut.2013 son çeyrekteyiz, bu dönemdeki arabalarda böyle bir sorun var mı? bunu zaman gösterecek....
Punto'nun boya sorunlarına neden bakmıyoruz? 2 kişi var aracını bayiiden alıp ta boyalı olduğunu tespit eden, satarken mahkeme açarken sıkıntıya giren.Egzotik Kırmızı araçların 3 yıl içinde afedersiniz kıçı başı ayrı oynuyor renk tonu açısından.Tampon başka renk, Gövde başka renk şeklinde.
Cruise Control standart donanım diyorsunuz, hala satılan birçok puntoda cruise control'ü bırakın ESP (ki bence çok önemli) yok..Objektif olarak yaklaşın.Ben de punto'ya hayranım.Grande kasası benim için daha cazip ama Evo kasa puntolar da bu aracın sport'u gibi bişey bence.Ama sorunlara objektif yaklaşmazsak okuyucuların çoğu "niye kendi arabalarını yağlıyor ki bunlar" der...
Puntonun artıları kadar eksileri de var.hepiniz biliyorsunuz; City sorunu, cam tavanda tırnak sorunu, stop buğusu,egzotik kırmızılarda renk atması, direksiyon soyulması ve göğüs airbag'i çatlağı, tavan'ın su kusması...Bakın kış ayı da yaklaştı.Göreceksiniz, çoğu kişi Sigorta kutusu ıslandığı için sıkıntı yaşayacak.Kontak açamayan var bu sebeple 2 kişi :)
Artılarını saymıyorum zaten, tasarımı 2006'dan da kalsa hala yeni araçların çoğuyla yarışır vaziyette.Yakıtı şehiriçi kullanımına göre mükemmel, Fire motorlar LPG'ye çok uyumlu.Bakım masrafları diğer araçlarla kıyasladığınızda daha ucuza denk gelir, parça bulmanız kolaydır.Sürüşü kolay ve keyiflidir.
Ancak araç bizim diye, sorunlarını da söylemeyecek değiliz...
Ben şuanda Qashqai kullanıcısıyım. DCİ motorlar hakkında bi önceki sayfada sanırım bi yorum gördüm. QQ yeni biraz, daha 10binKM'deyiz ilk bakıma gireceğiz ama...
Şirkette 3 adet ticari araç var.ve şaka gibi, nerdeyse tüm dizelleri toplamışız.
Renault Kangoo DCİ
Peugeot HDİ 2.0
Fiat Doblo Combi Multijet
Fiat doblo'dan genel olarak memnunuz.ama karşılaştırma yaptığımızda ağırlık yüklendiğinde (her gün hava alanından bu araçlarla belli yükler alınır.) Doblo en çok yakanı.En az yakan listesine 2.0 giriyor.2000 motor olduğu için daha rahat çekiyor ama.
Multijet ile DCİ'ı ticari zeminde tartışırsanız ki kıyaslamanın en ağır yolu budur.Bunun dışındaki kıyaslamalar yoruma dayalıdır.
Multijet ağırlıkla daha çok yakıt yakmakta.Biz ancak arıza olduğunda götürmek durumundayız bu araçları bakıma ki iş yapabilelim her gün.2 aracı da aynı sene aldık 2011'de.Multijet motorlu doblo 6 defa, DCI motor 3 defa bakıma girdi.Önce amortisörleri kırıldı, sonra radyatörü arıza yaptı.diğerlerini artık takip etmeyi bıraktım gibi birşey...
Ha, keyif olarak açıkçası doblo multijet harika.ama gel gör ki kıyaslama noktasında DCI motor dört dörtlük iş çıkarıyor.QQ'deki DCI motordan da memnunum.1.5 DCİ Platinium bizimki.Ama kasayı çekememe, ya da yolda yığılma gibi bi durum yaşamadım hiç.Köpek gibi de gidiyor :)
Objektif olma noktasında söylediklerimi umarım anlamışsınızdır.Amacım multijeti ya da puntoyu ezmek değil.Aksine, mantıklı bir zeminde tartışmayı sağlamak ve mantıklı kıyaslamalar yapmak :)
dci ile yorumu ben yaptım dci 5 para etmez bir motordur bu motoru iyi biliyorum hatta babamda nissan juke var bundada renault un o salak motoru kullanılıyor babam pişman oldu hatta punto sunu bana sattığı için ama iş işten geçti şaka bir yana şirketteki dci lerin hepsi 70 bin demeden enjektör ve turbo arızaları verdi.Ayrıca uzun yolda multijet kesinlikle dci den daha tasarrufludur tabi kullanmasını bilene multijet bence en başarılı dizellerdendir fiat motor işini iyi yapıyor araçların malzeme ve trim kalitesi iyi değil ama yıllardır fiat ın motorları sağlam ve iyi motorlardır punto mdan önce palio aracım vardı 2000 model 12 yaşında sattım 2 sene kullandım lpg liydi ve tık demedi 2000 model europa lar ilk kasa clio lar sürekli su kaynatırken palio nun 1.2 lik motoru hem performans hemde lpg ile mükemmel uyumu ile beni hiç üzmedi.Kısacası benim görüşüm multijet harika motordur.
dci ile yorumu ben yaptım dci 5 para etmez bir motordur bu motoru iyi biliyorum hatta babamda nissan juke var bundada renault un o salak motoru kullanılıyor babam pişman oldu hatta punto sunu bana sattığı için ama iş işten geçti şaka bir yana şirketteki dci lerin hepsi 70 bin demeden enjektör ve turbo arızaları verdi.Ayrıca uzun yolda multijet kesinlikle dci den daha tasarrufludur tabi kullanmasını bilene multijet bence en başarılı dizellerdendir fiat motor işini iyi yapıyor araçların malzeme ve trim kalitesi iyi değil ama yıllardır fiat ın motorları sağlam ve iyi motorlardır punto mdan önce palio aracım vardı 2000 model 12 yaşında sattım 2 sene kullandım lpg liydi ve tık demedi 2000 model europa lar ilk kasa clio lar sürekli su kaynatırken palio nun 1.2 lik motoru hem performans hemde lpg ile mükemmel uyumu ile beni hiç üzmedi.Kısacası benim görüşüm multijet harika motordur.
km si geri çekildiği halde 250 binde megane sürdüm 2 sene.. sadece bakımları zamanında yapıldı o kadar..biraz da o sizin şirket şoförlerinin sorunu gibi Emre..ona bakarsan ben 60 binde biten multijete de rast geldim..dci lerin düşük beygirlilerinin çoğu 8v oluyor yani multijetin daha dayanıklı olması normal çünkü 16 v motor sıkıştırmaları daha net kaldırabiliyor..şahsen dci lerin tepkilerini beğeniyorum..
erenemre
23/10/2013, 01:21
ayrıca clio 4 ü çok iyi inceledim hatta 50-60 km yol yaptım araç çok kötü içindeki plastik kalitesi grande punto dan hallice bir ekran koymuşlar ama inanılmaz derecede kalitesi nokia nın ilk çıkan basmatik tipli dokunmatik ekranları gibi hem pixelleri belli oluyor hemde o ekranı koyacağına normal düğmeli teyp koysa daha iyiymiş.Araç 60-70 le viraja girince direk arkadan kayıyor benim denediğim model esp siz modeliydi şuan kendi aracımda grande punto da esp siz ama inanın 80 le virajlarda çok daha güven veriyor.Ayrıca punto nun direksiyonu gibisi yok her ne kadar city belası ya beni de bulursa diye korksam da başka bir aracı binince city nin ne kadar harika olduğunu bikez daha anlıyorum clio 4 ün direksiyonu aynı odun gibi geldi her neyse bir ara clio 4 le ilgili geniş yorumlarımı yazarım.Benim görüşüm b sınıfında ilk 3 1-polo 2-punto 3-ibiza dır.
erenemre
23/10/2013, 01:26
km si geri çekildiği halde 250 binde megane sürdüm 2 sene.. sadece bakımları zamanında yapıldı o kadar..biraz da o sizin şirket şoförlerinin sorunu gibi Emre..ona bakarsan ben 60 binde biten multijete de rast geldim..dci lerin düşük beygirlilerinin çoğu 8v oluyor yani multijetin daha dayanıklı olması normal çünkü 16 v motor sıkıştırmaları daha net kaldırabiliyor..şahsen dci lerin tepkilerini beğeniyorum..
yanlış anlama dostumda 60 binde biten multijet hiç duymadım bence o motor ya yağsız kalmıştır yada başka bir sorun olmuştur yoksa normal şartlarda multijet bırak 60 binde bitmeyi turbosu bile 90-100 binden önce bitmiyor ama sonuçta herşey kullanıcının elinde istersen 10 bin demeden bile motorun canının okursun.Neyse uzatmaya gerek yok benim görüşüm multijet in çok kaliteli olduğuna dairdir.Bunu birkaç örnek değil birçok gözlemime göre yazıyorum.Bakın bizim yukarı sokakta küçükyalı taksi durağı var araçları hepsi albea ve ikisinin biri 430 bin diğeride 520 binlerde ve adamlar daha anahtar değmediğini belirtiyorlar.Hatta taksicilerin ortak görüşü şu ; şu multijet olmasa albea gibi takoz araç çekilecek bir araç değil ama motoru için çekmek zorundayız ...
yanlış anlama dostumda 60 binde biten multijet hiç duymadım bence o motor ya yağsız kalmıştır yada başka bir sorun olmuştur yoksa normal şartlarda multijet bırak 60 binde bitmeyi turbosu bile 90-100 binden önce bitmiyor ama sonuçta herşey kullanıcının elinde istersen 10 bin demeden bile motorun canının okursun.Neyse uzatmaya gerek yok benim görüşüm multijet in çok kaliteli olduğuna dairdir.Bunu birkaç örnek değil birçok gözlemime göre yazıyorum.Bakın bizim yukarı sokakta küçükyalı taksi durağı var araçları hepsi albea ve ikisinin biri 430 bin diğeride 520 binlerde ve adamlar daha anahtar değmediğini belirtiyorlar.Hatta taksicilerin ortak görüşü şu ; şu multijet olmasa albea gibi takoz araç çekilecek bir araç değil ama motoru için çekmek zorundayız ...
yazımı dikkatli okursan eğer şu yazdıklarını yalanlar bir şey yok zaten..
Emre, abi. Yaş farkından dolayı yeni farkettim kusura bakma...
Ben 20 yaşındayım.hepi topu 5-6 yıldır araba meraklısıyım.dolayısıyla eski kasa araçların ne yapıda olduğunu bilmem.
Şirketimizde çalışan, bu araçları kullanan 3 kişi de sanayiideki motor ustaları.40 yaşındalar, yıllarca bu araçları tamir ederler.Motor, parça kalitesi konusunda da gayet deneyimliler...bizde oluşan arızalarda müdahale bu 3 kişi tarafından yapılır...
Her ne hikmetse en nefret edilen model bizdeki multijet doblo 2011. Bizim masraf listesinde bünyedeki 3 ticari araçtan en çok masraf çıkaran da multijet doblo..benzin masraf listesine bakıyorum, burda da doblo birinci.en ucuzu hdi ..
Şimdi şöyle bakmak lazım olaya abi bence..; araç sende var ve sen çok memnunsun diye.bu araç kitleleri memnun etmek zorunda değil ki.aynı motoru kullanıyoruz ama ben memnun değilim çünkü ticari mantığa uymayan bi araç bu.Daha önce iplik yapan akrabamda da eski kasa doblo multijet vardı.hemen hemen aynı şikayetleri yaşadık...
Sen memnunsun multijetten, ben değilim.
Sen Dci motora ok atıyosun, ben ziyadesiyle memnunum.
Hdi motora hastayım ama, korkunç -_-
Yine dediğim gibi, doblo konforu ayrı.çok iyi.punto da harika.kullandığım ve zevk aldığım 2 araç var biri punto diğeri de malum QQ
Ama dost acı söyler, masrafı bi şirket için, benim için fazla...bu yüzden ben ticari mantıkta memnun değilim.
Anlatmak istediğim buydu."o o şekil giyinir bu bu şekil giyinir" denebilir.amaç/beklenti gibi faktörler bu durumu değiştirir..
Anlaşamama kaynağımız, keskin konuşuyosun abi, okuyan " öyle olmak zorunda"ymış gibi anlıyor.senin görüşünü belirtme şeklin sert.ondan...
C2105 cihazımdan 2 ile gönderildi
knidos111
23/10/2013, 07:01
multijet çok yakıyor demiş bir arkadaş, daha yeni 3000 km uzun yol yaptım,1000 km efendi gitmişsem 2000 km 140-160 bandında gittim,ortalama 22 krş yaktım,,,, bu sitede herkes mj in ne yaktığını ne yakmadığını bilir...
multijet çok yakıyor demiş bir arkadaş, daha yeni 3000 km uzun yol yaptım,1000 km efendi gitmişsem 2000 km 140-160 bandında gittim,ortalama 22 krş yaktım,,,, bu sitede herkes mj in ne yaktığını ne yakmadığını bilir...
Multijetler uygun şekilde kullanılırsa gerçekten az yakan motorlardan birii.....
multijet çok yakıyor demiş bir arkadaş, daha yeni 3000 km uzun yol yaptım,1000 km efendi gitmişsem 2000 km 140-160 bandında gittim,ortalama 22 krş yaktım,,,, bu sitede herkes mj in ne yaktığını ne yakmadığını bilir...
Yekten mjet çok yakıyor dememişki, ticari kullanımda yüklüyken diğer ikisine göre daha çok yakıyor demiş. Farklı şeyler.
Şunuda söylemeden geçemeyeceğim, bizim milletin özelliğidir, abartmaya bayılıyoruz. İyisi çok iyi mükemmel. Evladiyelik motor. Kötüsü beş para etmez, rezalet. Yapmayın arkadaşlar. Bu kadar acımasız olmayın :)
erenemre
23/10/2013, 11:13
Emre, abi. Yaş farkından dolayı yeni farkettim kusura bakma...
Ben 20 yaşındayım.hepi topu 5-6 yıldır araba meraklısıyım.dolayısıyla eski kasa araçların ne yapıda olduğunu bilmem.
Şirketimizde çalışan, bu araçları kullanan 3 kişi de sanayiideki motor ustaları.40 yaşındalar, yıllarca bu araçları tamir ederler.Motor, parça kalitesi konusunda da gayet deneyimliler...bizde oluşan arızalarda müdahale bu 3 kişi tarafından yapılır...
Her ne hikmetse en nefret edilen model bizdeki multijet doblo 2011. Bizim masraf listesinde bünyedeki 3 ticari araçtan en çok masraf çıkaran da multijet doblo..benzin masraf listesine bakıyorum, burda da doblo birinci.en ucuzu hdi ..
Şimdi şöyle bakmak lazım olaya abi bence..; araç sende var ve sen çok memnunsun diye.bu araç kitleleri memnun etmek zorunda değil ki.aynı motoru kullanıyoruz ama ben memnun değilim çünkü ticari mantığa uymayan bi araç bu.Daha önce iplik yapan akrabamda da eski kasa doblo multijet vardı.hemen hemen aynı şikayetleri yaşadık...
Sen memnunsun multijetten, ben değilim.
Sen Dci motora ok atıyosun, ben ziyadesiyle memnunum.
Hdi motora hastayım ama, korkunç -_-
Yine dediğim gibi, doblo konforu ayrı.çok iyi.punto da harika.kullandığım ve zevk aldığım 2 araç var biri punto diğeri de malum QQ
Ama dost acı söyler, masrafı bi şirket için, benim için fazla...bu yüzden ben ticari mantıkta memnun değilim.
Anlatmak istediğim buydu."o o şekil giyinir bu bu şekil giyinir" denebilir.amaç/beklenti gibi faktörler bu durumu değiştirir..
Anlaşamama kaynağımız, keskin konuşuyosun abi, okuyan " öyle olmak zorunda"ymış gibi anlıyor.senin görüşünü belirtme şeklin sert.ondan...
C2105 cihazımdan 2 ile gönderildi
bak iyice okumadan yine ahkam kesiyorsun ben sadece kendi aracımımı örnek verdim ? hatta kendi aracımla ilgili tek bir cümle yok orda , çevremdeki gözlemlerimi ve şirketimi örnek verdim ayrıca kelimelerine dikkat et .ok atmak falan ne demek ? ne diye dci ye .ok atayım ? multijet i üreten fiat benim babamın değil hoşuma gitmeyen noktalarında gayet iyi bir şekilde eleştiriyorum fiat ı zaten yazımdada var ama multijet bence en sağlam ve en kaliteli dizellerin başında gelir tekrar söylüyorum bu benim düşüncemdir kimseyi öyle düşünmeye zorlamıyorum yazımı tekrar dikkatli oku ona göre yorum yap
rohan4421
23/10/2013, 12:36
sahibinden de bi arama yapın itine sürü satılık yeni clio var her biri daha 5000 km de demekki var bi sıkıntı arabada
Arkadaşlar konu multijetse, bizim çok beğendiğimiz ya da hiç beğenmediğimiz 1.3 multijet kendi hacminde hala dünyanın en iyi dizel güç ünitesi. Zevkler değişebilir birbirimizi kırmanın bir anlamı yok.Objektif olabilmek için araç ya da motorların aldığı ödüllere, uluslararası arıza istatistiklerine bakmak gerekli ve bu verilere göre konuşmak daha uygun olur bence.Tabi dediğim gibi zevkler değişebilir buna saygı duymak lazım,
Bu arada Reanult un Dci leri de çok çok başarılı motorlardır...
60 binde MultiJet'i geçiyorum pancar motoru bitmez :) Milyonlarca Multijet geziyor piyasada (Opel mopel) bir tanesi 60K'de bitiyorsa eğer o arabayı kullanan adama madalya takacaksın. Ödüllendireceksin. Çok az yakmıyorlar, çok da yakmıyorlar ama kaç yıldır gram değişikliğe uğramadan bugünlere gelmiş bir ünite MultiJet. DCI'lar daha yeni yenilendi. Multijet'in üstüne kaç kere yenilendi hemde. Az yakıyorlar evet, doğru. Günümüzde Multijet 2 diye sattıkları (şu Fiat 500lerde falan bulunan) motor da 1 tane yatak değiştirmekle 2.jenerasyon olmuyor :) Adda 2 yani sadece. Fiat çok ekmeğini yer bu motorun daha.
Nasıl konuşacağımı da senden öğrenecek değilim abi kusura bakma..
Şirin deyimler kullanmaktan zarar gelmez.öyle keskin konuşuyorsun ki ne cevap vereceğin belli değil.ben sana orda haklı olduğunu ama ticari zeminde multijetin o kadar avantajlı olmadığını anlatmak istedim.ama tüm forumda devam ettirdiğin keskin cevap tutumunu yine tekrarladın.şaşırmadım, bişey anlatılmaz sana hiç kusura bakma...
C2105 cihazımdan 2 ile gönderildi
erenemre
23/10/2013, 16:47
Nasıl konuşacağımı da senden öğrenecek değilim abi kusura bakma..
Şirin deyimler kullanmaktan zarar gelmez.öyle keskin konuşuyorsun ki ne cevap vereceğin belli değil.ben sana orda haklı olduğunu ama ticari zeminde multijetin o kadar avantajlı olmadığını anlatmak istedim.ama tüm forumda devam ettirdiğin keskin cevap tutumunu yine tekrarladın.şaşırmadım, bişey anlatılmaz sana hiç kusura bakma...
C2105 cihazımdan 2 ile gönderildi
tamam koçum sen bildiğinle kal konu uzamasın sana göre 60 binde biter multijet , ama bunu motordan iyi anlayan birinin yanında söylersen sana gülerler emin ol şuan piyasadaki yeni dizellerden hiçbiri adam gibi bakımını yapıp yağının suyunu değiştirip,anormal kullanım yapmadıktan sonra 60 binde bitmez kaldı ki multijet hiç bitmez ...
rohan4421
23/10/2013, 17:48
Team Palio: 784.000 Kmde Albea (https://www.teampalio.com/forum/forum_posts.asp?TID=22902)
fiatta motor ömrü kısa diyenlere basit bir resim: D ki 1 milyon yapan tonla albea var mj motor
Bak ben sana ne diyorum? Ticari kullanımdan bahsediyorum.Anlamayıp kendi burnunun dikine gidiyorsun? 3 tane motor ustamız var, 3ü de parça kalitesi ve dayanıklılık bakımından yetersiz görüyor...
Benim kanaatim ticari açıdan multijetin avantajlı olmadığıdır.80er kilo 2 tane kurutma fırınını ve sehpalarını taşırken yaşadıklarım da bunu teyit etmiştir...
Samimiyetine hayran kaldım ayrıca, ne gazmış bu...koçumlar falan... :) daha ölmedik abicim sen de...
C2105 cihazımdan 2 ile gönderildi
rohan4421
24/10/2013, 02:19
Ortam germeye gerek yok fikirler ozgur olmadikca neye yarar arkadaslar lutfen...
erenemre
24/10/2013, 09:12
Bak ben sana ne diyorum? Ticari kullanımdan bahsediyorum.Anlamayıp kendi burnunun dikine gidiyorsun? 3 tane motor ustamız var, 3ü de parça kalitesi ve dayanıklılık bakımından yetersiz görüyor...
Benim kanaatim ticari açıdan multijetin avantajlı olmadığıdır.80er kilo 2 tane kurutma fırınını ve sehpalarını taşırken yaşadıklarım da bunu teyit etmiştir...
Samimiyetine hayran kaldım ayrıca, ne gazmış bu...koçumlar falan... :) daha ölmedik abicim sen de...
C2105 cihazımdan 2 ile gönderildi
ticari bakımdanda iyidir bizim şirketteki araçlarda boğaz gezisi yapmıyor heralde ! konu uzamaz ise sevinirim sana göre multijet kötüdür o ustalarında hakikaten çok biliyorlarmış bana göre cahiller ama neyse koskoca araştırma yapan kurumlar multijete ödül veriyorlar testlerde 100 bine kadar aşınma bile görünmüyor ama sizin şirketin ustaları maşallah 3 araçla olayı çözüyorlar ne diyim bravo yani
İş yoğunluğu sebebiyle 3 araç kullanılıyor.bir araç günde yaklaşık 300km yapıyor.yük bindiriliyor, bazen şehirlerarası gidiyor.
Senin görüşğne karşı fikir sunan herkes zaten cahil.sana göre ben de cahilim.sen süpersin...
Bence de uzamasın konu.
C2105 cihazımdan 2 ile gönderildi
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.