Orijinalini görmek için tıklayınız : Çorlu Haliç Oto Rezaleti
Merhaba arkadaşlar 18.09.2013 günü yaşadığım ilçede normal seyirde 20 - 30 kmh hız ile trafik akışında seyreder iken arkadan alkollü ve madde bağımlısı bir traktör sürücüsü tarafından aracıma arka kısmından çarparak büyük bir hasara yol açtı..19.09.2013 tarihinde aracım full kaskolu olduğu için kaza raporları ve karakol tutanakları ile birlikte önce HDI acenteme sonrada anlaşmalı fiat bayii Çorlu Haliç otoya gittim..Aracımın muhtelif hasarlarını gösterdim ve araç kabul işlerimlerini gerçekleştirdik..20.09.2013 tarihinde sabah erken saatlerde eksperimde gelip aracın onarımı için gereken talimatı verdiği bilgisi tarafıma iletildi ve bana onarım ve ekpertizin detayı anlatıldı fotoğraflardada paylaşacağım gibi aracın arka bagajının ağır hasarlı olduğu ve parçaların tamamının değişeceği,arka tamponunun ve detaylarının ağır hasarlı olduğu tamamının değişeceğinin,ilgili gövde düzeltmelerin yapılacağı bilgisi verildi bunun yanında traktörün arkadan şiddetli vurması ile öndeki kamyonete çarptı aracım ve sonuç itibari ile ön kaput geri doğru az eğildi ve ön tampon kırıldı bununla ilgili kaputun düzeltilip boyanacağı ve tampon türevlerinin değişeceği bilgisi verildi..02.10.2013 tarihinde aracımı akşam 5 gibi teslim alacağım bilgisi verildi ve gittim ilgili servise..servis ortamının aydınlatması ile görünen birşey yoktu..yukarıdaki yazdıklarımın hepsinin yapıldığı bilgisi verildi.ön kaputta ise bir beyazlık gördüm o birşey değil boya pigmentlerinden o denildi geçer dedi yıkamada peki deyip ilgili servisten ayrıldım..akşam aracımı garajıma sokarak hafta içi olan işlerime devam ettim inşaat sektöründeyim çünkü..bugün aracımı çıkardım dedim toz içinde olmuş garajda bi su tutayım temiz kalsın..çıkardım evin önüne güzelce yıkadım silmeye başladım ilk şoku ön kaput yarattı direk boyası kalktı kabuk gibi rezil bir durumdu bu,aracımın ön tamponunun değişmediği ve yapıştırılarak macunlanıp boyandığını tespit ettim,arka bagajımın değişimin sadece metal aksamında olduğunu ve diğer parçalarının hala kırık dökük olduğunu tespit ettim.arka tamponun çıkma bir parça olduğunu ve daha önce kırmızı renkte olduğunu gördüm,aracımın benzin kapağının hemen 10 cm altında kaportasında hiçbir hasar olmamasına karşılık hasar olduğu ve iğrenç bir rutuş ile kabartıldığını gördüm,aracımın bagajını sökerken tavana zarar verildiği ve aracın hasarı olmayan yerlerine müdahale edildiği ve boya lekeleri gördüm ve şoka girdim sinir krizleri geçirdim.ne yapacağımı bilmiyorum deliricem lütfen bi yardım edin mahkeme mi hakem heyetimi avukat mı ne yapmam lazım..biraz uzun oldu ama için çok dolu kusura bakmayın..iyi geceler..
İlk önce servisle konuşun. Bu durumu düzeltmelerini söyleyin. Baktın oralı olmuyor, bu konuyu Fiat genel merkeze taşıyın.. Ordan da sonuç alamazsanız mahkeme .
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun. Gerçekten üzücü bir durum. SaLDo (https://forum.grandepuntotr.com/members/saldo.html) nunda dediği gibi ilk etapda servisle görüşün. Baktınız olmadı Fiat genel merkeze durumu anlatacağınızı belirtin oradakilere ve gerekirse mahkemeye vereceğini dile getir. Anlaşacağınızı umuyorum, sonuç olarak hatalılar..
Tekrardan geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda sorununuz sizin istediğiniz gibi çözüme ulaşır..
Geçmiş olsun :( Bu memlekette kime güveneceğimizi şaşırdık artık. Gelişmeleri bizimle de paylaşırsanız memnun oluruz.
teşekkürler arkadaşlar konuyu önce fiata genel merkeze bildirdim,sonra acentem ve eksperime bildirdim en son bugün ilgili servise..biz size döneriz birazdan dediler bakalım ne sonuç çıkacak..:(
çok geçmiş olsun..muhtemelen sorununuzu fiat genel merkez çözecektir,peşini bırakmayın..bu saatten sonra tek muhatabınız fiat genel merkez olsun..arkadaşımında başına gelmişti,genel merkez her şeyi çözdü,arka tampon ve bagaj kapağı değişecekti onarıp vermişler..rezalet bir durumdu kabak gibi belli oluyordu..sonra eşek gibi sıfırı ile değiştirmek zorunda kaldılar..bu işte sorumlu hem servis hem eksper..eksperin onayı olmadan servis kafasına göre iş yapamıyor..
Çok sıkıntılı bir durumm... moral bozucu üzücü umarım sonuç alırsınızz.......... Maalesef servislerin bazıları işlerini geçiştirmelik yapıyor....... Çorlu haliç oto servisine bende götürmeyi düşünmüştüm ama bir daha aklımdan bile geçirmemm.......
fotobelit
11/10/2013, 11:44
Geçmiş olsun..Bencede servis ile hiç muhatap olmadan direk fiat yetkilisi ile görüşün..Bu arada 3 gün olmuş bir gelişme varmı?
çok geçmiş olsun, bu olanlar yanlarına kar kalmamalı her türlü uğrasın bencede.
arefe gunu konu ile ilgili dönüş yaptı servis ve fabrika..sorunun hemen bayram sonrasında çözüleceğini ilettiler ve söz verdiler..hele bi bayram bitsin gelişmeleri görecez..:)
punto2010
17/10/2013, 19:21
umarım hatalarını düzeltirler.Bu memlekette başkalarının hatalarının ceremesini neden biz çekiyoruz.
isterse düzeltmesinler..aslında emin olun sizin aracınızda böyle birşey olsa asla bir daha aynı yere götürmezsiniz bence.ne kadar zor bir durumda olduğumu tahmin et işte..hergün yeni bi yerinde bir sorun tespit ediyorum yok böyle birşey yani bugunde değişimi yapılan bagajın aslında değişmediği kaportada düzeltildiğini gördüm hala yamuklar var çünkü ve bazı işaretlerim vardı onlar duruyor ama kaskoya değiştim diye fatura kesmiş 4.000 lira maliyet çıkarmış ortada çok büyük bir hukuksuzluk var..ben işimi kış tuttum işi yargıyada götürmeye karar verdim avukatıma ve öncesinde notere tastik ettiricem,hakem heyetinede tespit ettiricem ve topladığım dosya ile savcılığa sahtekarlıktan bile dava açabilirim heran herşeyi yapabilirim artık yeter..alt tarafı arkadan vurdular değişecekti hay lanet olsun köşe başı sanayici dükkanına götürsem sıfır gibi yapmışlardı lanet olsun çorluya gittiğime dostumda düşmanımda gitmesin..haklarında konuşuyorum atıp tutuyorum burdan belki ama elimde delil ve tastik raporum olduğu için haklılığım artık resmi..onu için içim rahat..servise eğer kazalı araç bırakır iseniz mutlaka aydınlıkta ve çok yakından olmak kaydı ile en az 30 dakika ineceleyin lütfen sıkılmadan bakın..kimseye güvenmeyin kendinizden başka..ben yandım siz yanmayın...
erenemre
20/10/2013, 10:46
öncelikle büyük geçmiş olsun hem kaza için hemde yapılan bu .....sizlik için ,maalesef Türkiye de herşey para kazanma hırsı ile mübah olmuş ALLAH korkusu kalmamış çoğu patronlarda,özellikle araç servislerinde bu tür durumlar çok yaşanıyor özel yerleri geçtim yetkili servislerde böyle şeyler yapıyorsa biz kime götüreceğiz aracı gerçekten bilmiyorum.Resimleri görünce ben bile inanılmaz sinirlendim ve sizin yerinize üzüldüm resmen arabayı berbat etmişler emin olun kazalı hali daha iyiymiş sağlam olan yerleride batırmışlar hele o japon gibi yapıştırıcıyla yapıştırılmış arka bagaj plastiğini gördüm ya cidden bu adamların ALLAH korkusu var mı merak ediyorum ? hakkınızı sonuna kadar arayın burdanda duyuralım haliç oto denilen yerin yaptığı dolandırıcılığı
Honor COOPER
20/10/2013, 11:56
Geçmiş olsun.
servis müdür ercan bey ve müşteri ilişkileri sorumlusu öznur hanımın gayretleri ve özverisi ile sonunda eksiksiz teslim aldım aracımı....çook şükür..
ozkancavus5916
16/01/2014, 00:10
Iyi oznur hanim iyi davranmis nisan ayinda sarj dinomasi degisti arabada aku de sifirdi buji ikazi veriyo dedim akun zayifti dediler yaz ayinda hava sicak oldugu icin atesleme yapmaz 2013 9ayda baska yetkili servise girdim sorunu soyledim bulamadilar .bir dugune gittigimde gece elektrikleri kesti arkadasim geldi aku takviyesi yaptik gece servisin onune biraktim sabah bujinin beyni degiscek dediler270 tl para talep ettiler bana 7ay ama ikaz vermemis dediler yaz ayinda buji ikazi verirmi karsinda cocuk var zannediyolar
ozkancavus5916
16/01/2014, 00:28
Kis lastiklerini serviste degistirdim 4jant yamuk dediler duzelttiler balans yaptilsr araca 140ile surus testi yaptiklarini soylediler hafta sonundan hafta sonuna kullandigim bir arac araci denemeyip eve geldim 1hafta sonra esimi corludan tekirdag hastaneye gotururken araba saga cekneye basladi Esime caktirmadan donuste corlu halic otoya tekrar gittim sorunu soyledim iceri aldilar araci 30dk durdu araba icerde bisey yok dediler ustaya test durudune cikalim dedim bayiden ciktikdireksiyonu birak dedim araba safa dogru gitmeye basladi az ilerledik yine saldik direksiyonu yine saga dogru gitti araba ustaya neden dedim ruzgardan dedi yolun karsisina gectikk yine saldi direksiyonu yine saga dogru gitti araba ustaya ruzgar yonmu degistirdi dedim hemen servise gittik sorunu duzelttiler yolda kaza gecirsem bunun sorumlusu kim olucak
muratx41
16/01/2014, 00:38
Kis lastiklerini serviste degistirdim 4jant yamuk dediler duzelttiler balans yaptilsr araca 140ile surus testi yaptiklarini soylediler hafta sonundan hafta sonuna kullandigim bir arac araci denemeyip eve geldim 1hafta sonra esimi corludan tekirdag hastaneye gotururken araba saga cekneye basladi Esime caktirmadan donuste corlu halic otoya tekrar gittim sorunu soyledim iceri aldilar araci 30dk durdu araba icerde bisey yok dediler ustaya test durudune cikalim dedim bayiden ciktikdireksiyonu birak dedim araba safa dogru gitmeye basladi az ilerledik yine saldik direksiyonu yine saga dogru gitti araba ustaya neden dedim ruzgardan dedi yolun karsisina gectikk yine saldi direksiyonu yine saga dogru gitti araba ustaya ruzgar yonmu degistirdi dedim hemen servise gittik sorunu duzelttiler yolda kaza gecirsem bunun sorumlusu kim olucak
geçmiş olsun bişey olsaydı rüzgardan derlerdi herhalde
byadrenalin
16/01/2014, 01:12
Kis lastiklerini serviste degistirdim 4jant yamuk dediler duzelttiler balans yaptilsr araca 140ile surus testi yaptiklarini soylediler hafta sonundan hafta sonuna kullandigim bir arac araci denemeyip eve geldim 1hafta sonra esimi corludan tekirdag hastaneye gotururken araba saga cekneye basladi Esime caktirmadan donuste corlu halic otoya tekrar gittim sorunu soyledim iceri aldilar araci 30dk durdu araba icerde bisey yok dediler ustaya test durudune cikalim dedim bayiden ciktikdireksiyonu birak dedim araba safa dogru gitmeye basladi az ilerledik yine saldik direksiyonu yine saga dogru gitti araba ustaya neden dedim ruzgardan dedi yolun karsisina gectikk yine saldi direksiyonu yine saga dogru gitti araba ustaya ruzgar yonmu degistirdi dedim hemen servise gittik sorunu duzelttiler yolda kaza gecirsem bunun sorumlusu kim olucak
Yok artık. 100 kiloluk araç mı kullanıyormuşuz da rüzgardan araba sağ doğru savrulacak. İnsan biraz destekli atar yahu. Recep İvedik arabası mı bu. Fiat Bis sanki.
ozkancavus5916
16/01/2014, 19:48
Bende oyle degince sasirdim yolun karsisina gecirdim arabayi yine ayni saga cekiyo test surusune cikip birsey yok diye vermislerdi 2defa lastik degisimine gittim 10bin km de 2defa jant duzelttiler
oznurkucukerenkoy
21/03/2014, 20:04
Mustafa Bey;
Aracınızın sorunlarını çözebildiğimiz için ziyadesiyle memnun olduk.
Servis Müdürümüz Ercan Bey, ben ve ekibimiz, bakımlarda da size yardımcı olmaktan keyif alacağız.
Selamlar...
ozkancavus5916
21/03/2014, 21:06
Ben tesekkur ederim servisteki arkadaslar tekrar ayni sorunu yaparsa alarm sistemini degistiriceklerini soyledi bu aksam ustu servise geldim gorusemedik
Mustafa Bey;
Aracınızın sorunlarını çözebildiğimiz için ziyadesiyle memnun olduk.
Servis Müdürümüz Ercan Bey, ben ve ekibimiz, bakımlarda da size yardımcı olmaktan keyif alacağız.
Selamlar...
Güzel bir yaklaşım olmuş haliç otodan....
Güzel bir yaklaşım olmuş haliç otodan....
Bence bu yaklaşım zoraki.Sonuçta yetkili servis.Yukardan(FİAT)uyarı gelmişse elleri mahkum.Yazık.Önce aracı mundar et,sonra tekrar ilk yapman gerekeni sonra yaptıgım için alkış al.:thumbdown:
Oznur hn. Bide benim aracin far kapagini bulaydi iyidi
ozkancavus5916
08/04/2014, 20:45
Oznur hanimi herkes seviyo galiba
Bence bu yaklaşım zoraki.Sonuçta yetkili servis.Yukardan(FİAT)uyarı gelmişse elleri mahkum.Yazık.Önce aracı mundar et,sonra tekrar ilk yapman gerekeni sonra yaptıgım için alkış al.:thumbdown:
Aynen katılıyorum. Yetkili servis diyosun yapılana bak sonrada işi düzeltmişler maşallah.
yavuzselim
08/04/2014, 21:54
Müşteri farkına varırsa tekrar onar. Anlamassa güle güle. Acaba kaç insanın aracı bu mantıkla onarıldı.
oznurkucukerenkoy
11/04/2014, 10:30
Tansel Bey merhaba;
Yetkili servis olarak size , çıkma parça satmadığımızın bilgisini verdim doğrudur.
Daha önce de belirttiğim üzere; yedek parça departmanımdan aldığınız sıfır parça fiyatının üzerinden uygun bir iskonto yaptırarak size yardımcı olmak isterim.
Selamlar...
ozkancavus5916
11/04/2014, 10:54
Oznur hanimin yazdigii konuda katiliyorum halic otoya parca konusunda guvenim tam
oznurkucukerenkoy
11/04/2014, 11:15
Sn. Faster;
Görüşünüze saygı duyuyorum. Ancak belirtmek isterim ki; servisimizden eksiksiz çıkarttığımız her araç firmamızın referansıdır. Dolayısıyla; servisimizden çıkan hiçbir araçta, bizden kaynaklı bir problem yaşanmasını asla istemeyiz.
Araçları insanlar onarıyor. Eksikler olabilir. ''Olmamalı'' düşüncenize kesinlikle katılıyorum, ama olabilir. İşte biz Müşteri İlişkileri Sorumluları ve üst yöneticiler, tam da bu aşamada devreye giriyoruz. İşimiz, müşterimizin varolan bir sıkıntısı var ise, öncelikle ne istediğini dinleyerek, istekleri doğrultusunda yardımcı olmak.
Distribitör firmanın dayatmasından çok, kendi imajımızın zedelenmemesi adına müşteri memnuniyetini sağlamak mecburiyetinin farkındalığındayız. Süreklilik için gereken şeyin bu olduğunun da...
Saygılarımı sunar, görüşünüz için ayrıca teşekkür ederim. Geri bildirimler ile ilerliyoruz ve ilerleyeceğiz.
ozkancavus5916
11/04/2014, 11:54
Servislerde birazdaha guler yuz olursa daha iyi olur
oznurkucukerenkoy
11/04/2014, 11:57
Servislerde birazdaha guler yuz olursa daha iyi olur
Özkan Bey;
Bu geri bildiriminizi de kesinlikle ekibimizle paylaşıp, dikkate alacağız.
Teşekkürler...
ozkancavus5916
11/04/2014, 12:01
Yanlis anlamazsaniz bisey soylicem
oznurkucukerenkoy
11/04/2014, 12:04
Yanlis anlamazsaniz bisey soylicem
Estağfirullah. Buyrun?
Sn. Faster;
Görüşünüze saygı duyuyorum. Ancak belirtmek isterim ki; servisimizden eksiksiz çıkarttığımız her araç firmamızın referansıdır. Dolayısıyla; servisimizden çıkan hiçbir araçta, bizden kaynaklı bir problem yaşanmasını asla istemeyiz.
Araçları insanlar onarıyor. Eksikler olabilir. ''Olmamalı'' düşüncenize kesinlikle katılıyorum, ama olabilir. İşte biz Müşteri İlişkileri Sorumluları ve üst yöneticiler, tam da bu aşamada devreye giriyoruz. İşimiz, müşterimizin varolan bir sıkıntısı var ise, öncelikle ne istediğini dinleyerek, istekleri doğrultusunda yardımcı olmak.
Distribitör firmanın dayatmasından çok, kendi imajımızın zedelenmemesi adına müşteri memnuniyetini sağlamak mecburiyetinin farkındalığındayız. Süreklilik için gereken şeyin bu olduğunun da...
Saygılarımı sunar, görüşünüz için ayrıca teşekkür ederim. Geri bildirimler ile ilerliyoruz ve ilerleyeceğiz.Tüm servislerin işlem bitim sonrası kontrol elemanları vardır. Bir işlem yanlış yapılıyorsa gözden kaçıyorsa (insanlık hali deniliyor) konrtol personeli ne güne duruyor, bence biraz disiplin eksikliği var sanmıyorum ki isteyerek yapılsın.
oznurkucukerenkoy
11/04/2014, 12:12
Tüm servislerin işlem bitim sonrası kontrol elemanları vardır. Bir işlem yanlış yapılıyorsa gözden kaçıyorsa (insanlık hali deniliyor) konrtol personeli ne güne duruyor, bence biraz disiplin eksikliği var sanmıyorum ki isteyerek yapılsın.
Belirttiğim üzere, saygı duyarım.
Ayrıca; hayırlı Cumalar diliyorum...
ozkancavus5916
11/04/2014, 12:13
Bi tek acikcasi sizinle pek diyologumuz pek iyi bir gun cok guleryuzlusunuz sasiriyorum bir gun tam tersi corlu bolgesinde bu isi sizden iyi yapan yetkili servis harici servis yok olmadigi icin sizi tercih ediyorum ama on uzerinden onmu acikcasi degil on uzerinden sekiz nisan 2013 tarihinden nisan 2014tarihi aralari faturalarima bakarsaniz periyodik bakim icin gelen musterilerden daha fazla odeme yapmis olabilirim gecen hafta geldigim hizmetten memnunum ama diyolog konusunda biraz cekimserim
oznurkucukerenkoy
11/04/2014, 12:25
Bi tek acikcasi sizinle pek diyologumuz pek iyi bir gun cok guleryuzlusunuz sasiriyorum bir gun tam tersi corlu bolgesinde bu isi sizden iyi yapan yetkili servis harici servis yok olmadigi icin sizi tercih ediyorum ama on uzerinden onmu acikcasi degil on uzerinden sekiz nisan 2013 tarihinden nisan 2014tarihi aralari faturalarima bakarsaniz periyodik bakim icin gelen musterilerden daha fazla odeme yapmis olabilirim gecen hafta geldigim hizmetten memnunum ama diyolog konusunda biraz cekimserim
Genel olarak, kapıdan giren her misafirimize güleryüzle yaklaşırım. Ancak; nadir de olsa anlık olarak yüzüm asık olabiliyor. Bunu müşterilerimize yansıtmamaya daha fazla özen göstereceğimi temin ederim. Sizden de herhangi bir şikayetiniz olur ise, birebir benimle paylaşmanızı rica ederim.
Hayırlı cumalar...
Bende Haliç otoya gidiyorum ve özellikle Gürsel ustamdan çok memnunum fakat bazen talihsizlikler yaşanabiliyor maalesef ama bunları aynı bu örnekte olduğu gibi tatlıya bağlamak gerekir,müşteri memnuniyeti herkes için önemli,Öznur hanımında açıklamaları güzel olmuş..
Bende Haliç otoya gidiyorum ve özellikle Gürsel ustamdan çok memnunum fakat bazen talihsizlikler yaşanabiliyor maalesef ama bunları aynı bu örnekte olduğu gibi tatlıya bağlamak gerekir,müşteri memnuniyeti herkes için önemli,Öznur hanımında açıklamaları güzel olmuş..
Gürsel abi iyidir. Hem işini düzgün yapıyor hem yardımcı olmaya çalışıyor. Bir de serviste bakıma giren araçların gözlemlenmesine müsaade edilse servisleri daha çok seveceğim.
ozkancavus5916
11/04/2014, 14:44
Gursel usta dediginiz sarisin olanmi
oznurkucukerenkoy
11/04/2014, 14:48
Gürsel abi iyidir. Hem işini düzgün yapıyor hem yardımcı olmaya çalışıyor. Bir de serviste bakıma giren araçların gözlemlenmesine müsaade edilse servisleri daha çok seveceğim.
Halil Bey merhaba;
İş güvenliği koşulları nedeniyle, müşterilerimizin mekanik atölyemizde bulunmaması gerekiyor. Açıkçası, sizlerin güvenliği açısından bu uygulama söz konusu. Ancak; bir dahaki bakım ve onarım işlemlerinizde, tarafımı bilgilendirirseniz, aracınızın yanına kadar size eşlik edebilir ve aracınıza yapılan işlemlerle alakalı, aracın başında ustamızdan birlikte bilgi alabiliriz.
Sizin içinizin rahat etmesi, bizim açımızdan önemli.
Hayırlı Cumalar...
ozkancavus5916
11/04/2014, 14:51
Super olur :)
Gursel usta dediginiz sarisin olanmi
Sarışın uzun boylu ise değil. Gürsel abi servis şefi. 40 45 yaşlarında bıyıklı kumral buğday tenli.
Halil Bey merhaba;
İş güvenliği koşulları nedeniyle, müşterilerimizin mekanik atölyemizde bulunmaması gerekiyor. Açıkçası, sizlerin güvenliği açısından bu uygulama söz konusu. Ancak; bir dahaki bakım ve onarım işlemlerinizde, tarafımı bilgilendirirseniz, aracınızın yanına kadar size eşlik edebilir ve aracınıza yapılan işlemlerle alakalı, aracın başında ustamızdan birlikte bilgi alabiliriz.
Sizin içinizin rahat etmesi, bizim açımızdan önemli.
Hayırlı Cumalar...
Merhaba Öznur Hanım
Genel bakımlarımı kendim yaptığım için sizden genelde yedek parça alıyorum. Ama triger ve baskı için zamanı geldiğinde aracımı size getirmeyi düşünüyorum. Fakat fiyat politikası nedeniyle de çekimser kalmıyor değilim.
oznurkucukerenkoy
11/04/2014, 15:05
Merhaba Öznur Hanım
Genel bakımlarımı kendim yaptığım için sizden genelde yedek parça alıyorum. Ama triger ve baskı için zamanı geldiğinde aracımı size getirmeyi düşünüyorum. Fakat fiyat politikası nedeniyle de çekimser kalmıyor değilim.
Halil Bey;
Yetkili servislerle ilgili, fiyatlar konusunda oluşmuş önyargının bilincindeyiz. Bunu yıkmak için elimizden geleni yapmak istiyoruz. Zamanı geldiğinde, fiyat için özellikle benimle görüşmenizi rica ediyorum. Zaman zaman bölgesel kampanyalarımız oluyor. Olmasa dahi, yardımcı olmak isterim.
Selamlar...
ozkancavus5916
11/04/2014, 15:18
Oznur hanim bu kampanyalari facebook uzerinden vs bizlere bildirirsrniz seviniriz .halil dedigi fiyat politikasina katiliyorum .10tane bayiyi sirayla aradigimiz zaman her bayide fiyat farkliligi oluyor buda rekabeti on plana cikariyor .bu konuda yanlis anlamayin siz cok yuksek fiyat veriyorsunuz .sizin verdiginiz fiyatin cok ustunde fiyat veren fiat yetkili servisleri var .ama corluda parca degisiminde amortisor takozunda ozel servislerle ayni ve altinda fiyat verdiginiz oldu . Insanlarda dediginiz gibi servis pahali algisini bir sekilde kaldirmak lazim :)
Halil Bey;
Yetkili servislerle ilgili, fiyatlar konusunda oluşmuş önyargının bilincindeyiz. Bunu yıkmak için elimizden geleni yapmak istiyoruz. Zamanı geldiğinde, fiyat için özellikle benimle görüşmenizi rica ediyorum. Zaman zaman bölgesel kampanyalarımız oluyor. Olmasa dahi, yardımcı olmak isterim.
Selamlar...
İlginize teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.
ilgi ve alakanıza tesekkur ederim cıkma parca satın demiyorum sadece bulabilırmıyız diyorum ben sag farım garıntıden degismişti bı gibi bi cok kırık porblemli far elinizden gecmiştir ummuştum ne de olsa tum bakımlar icin sizi tercih ediyorum ve şehir dışından size geliyorum aracımıda sizden aldım bunu atlamamak gerekir diye düsünüyorum iyi çalışmalar dilerim.
Bir de serviste bakıma giren araçların gözlemlenmesine müsaade edilse servisleri daha çok seveceğim.
Bilerek servis bölümüne almıyorlar.... sonra diyorlar güvenliğiniz filan sanki sanırsın içerisi kasap dükkanı biz de 5 yaşında çocuğuz her yeri kurcalıyacağız........ Tüm servislerin bahanesi ortak zaten.... ama hiçbirisi çıkıp mertçe demiyor ki biz gizli saklı işler çevirebiliyoruz orijinal parça yerine çıkma parçayı süsleyip püslüyoruz müşteriye takıyoruz.... olağan şeyler bunlar boşver sen........
Bi gün Tekirdağ ekibi olarak toplanıp Haliç otoya mı gitse?Hem Gürsel ustayla tanıştırırım sizi hemde Öznur Hanımın kahvesini çayını içeriz..
ozkancavus5916
11/04/2014, 21:49
Bana uyar onur ben periyodik olarak 3ayda bir gidiyom gecen hafta gittim yarin gitcem 15gun sonra yaz lastiklerini taktirmaya gitcem
oznurkucukerenkoy
12/04/2014, 10:42
Bilerek servis bölümüne almıyorlar.... sonra diyorlar güvenliğiniz filan sanki sanırsın içerisi kasap dükkanı biz de 5 yaşında çocuğuz her yeri kurcalıyacağız........ Tüm servislerin bahanesi ortak zaten.... ama hiçbirisi çıkıp mertçe demiyor ki biz gizli saklı işler çevirebiliyoruz orijinal parça yerine çıkma parçayı süsleyip püslüyoruz müşteriye takıyoruz.... olağan şeyler bunlar boşver sen........
Ali Bey günaydın:)
Sizin bakış açınızdan baktığımda sizi anlayabiliyorum.
Ben de bu mesleğe başlamadan önce, sizin gibi keskin çizgileri ve ön yargıları olan bir insandım.
Ama mesleğimde geçirdiğim toplamda 9 yıl bana, olaylara karşımdakilerin bakış açısıyla bakmayı öğretti.
Orjinal parça fatura edip, çıkma parça takmak yasal bir suç, bunu biliyorsunuz değil mi?
Dolayısıyle; hiçbir marka, bakın sadece Fiat demiyorum, ''hiçbir marka'' böyle bir suç işleyip, marka imajını zedelemez. Asla.....
Biz de öyle...
Yapmadığımız birşey için, mertçe '' biz çıkma parça takıyoruz.'' dersek, müşterilerimize yalan söylemiş oluruz ki. Bu da asla etik olmayan bir davranış olurdu;)
Selamlar...
ozkancavus5916
12/04/2014, 12:04
Oznur hanim tesekkurler yardimlariniz icin .bugun iceri girdim aracimin yanina 15gunn sonra gelicem kismetse boya koruma lastik degisimi balans icin .fiat anahtarlij sozu aldim sizden 15gun sonra gelince alirim :)
Öznur hanım;
Soruları gayet samimi ve olgun bir şekilde cevapladıgınız için teşekkür ederim.Ama insan oğlu malesef çiğ süt emmiş.Yani yapılan yapılır ve bunların hepsinden haberdar olmanız mümkün değil.Bir çok işyerinde sorumlu olarak çalıştım ve insanların çok ufak menfeatlar için neler yaptıklarına şahit oldum.Son olarak lütfen personelleriniz(Sadece tavsiye,sizin böyle yapmadıgınız anlamında söylemiyorum) bu araçlarda mal değil can taşıdıgımızın bilincinde olsunlar.2 kuruş kar edeyim diyip,bir cana mal olmasınlar.
Saygılar.
Öznur hanım;
Soruları gayet samimi ve olgun bir şekilde cevapladıgınız için teşekkür ederim.Ama insan oğlu malesef çiğ süt emmiş.Yani yapılan yapılır ve bunların hepsinden haberdar olmanız mümkün değil.Bir çok işyerinde sorumlu olarak çalıştım ve insanların çok ufak menfeatlar için neler yaptıklarına şahit oldum.Son olarak lütfen personelleriniz(Sadece tavsiye,sizin böyle yapmadıgınız anlamında söylemiyorum) bu araçlarda mal değil can taşıdıgımızın bilincinde olsunlar.2 kuruş kar edeyim diyip,bir cana mal olmasınlar.
Saygılar.
+1
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.