Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Karaman Karpar ve Konya Koyuncu servisi



IVAA
15/09/2013, 15:49
Punto Evo aracım 60.000Km olması üzerinde ilk önde İkamet ettiğim Karaman ilinde bulunan Karpar servisine gittim serviste ilk dikkatimi çeken içeride Fiat marka araçtan başka her marka araç vardı, daha sonra çalışanlar normal sivil kılık kıyafet ile çalışıyorlardı, bunları geçtim durumumu anlattım ve aracımı 60.000 bakımı yaptırmak istediğimi fiyat verebilirimisiniz dedim konuştuğum şahıs bana 60.000 bakımında ne değişiyorki gibi bir ibarede bulundu :) dedim normal bakıma ek kayışlar değişiyor ve hidrolik ve diğer sıvılar dedim şimdi sıkı durun direksyon kayışıda değişiyormu dedi evet oda değişiyor dedim :) sonra hangi marka yağ kullanıyorsunuz dedim Opar mı salenia mı biz PETRONAS marka kullanıyoruz dedi. bende bunun üzerine servisten çıktım ve bana en yakın Servis olan Konya Koyuncu Fiat servisini aradım ve randevu aldım randevu aldığım kişi bana 09:00 da orada olmamı söyledi bende uzaktan geleceğim 10-11 gibi gelsem olurmu dedim olmaz o zaman çok geç çıkarsın dedi. bende sabahın köründe kalkarak tam 09:00 da aracımı teslim ettim ve serviste beklemeye başladım (malum servis şehir dışında bende de araç yok serviste kaldım) şimdi yaşadıklarıma gelelim.

1-aracımı tam olarak 10:40 da servise benim zorumla soktular neymiş diğerleride randevuluymuş o zaman ne diye beni 9 da oraya dikiyorsun.

2- müşteri ilişikilerindeki hanımla görüşerek bu zamana kadar servislerde çok sorunlar yaşadım bakım sırasında aracımı görmek istiyorum dedim tamam ayarlarız dedi ama aracımı göremedim ve serviste aracımı görebiliecek bir yerde yoktu.

3-50.000 km bakımında Bursa Teknomak servisi bana Fren balatalarımın aşındığını (balatalarımı 20.000km değişmişti garantiden) ve 5000km içinde değiştirmem gerektiğini söylemişti ancak bu servisteki arkadaş balatalar çok iyi dedi gerek yok dedi ama benim zorumla değiştirdi.

4-aracıma cam filmi çektirmek istiyordum yapıyormusunuz dedim evet yaptırıyoruz dedi kefil olduklarını söylediler tamam dedim araca cam filmi yaptırdım yapan arkadaş camın ölçüsünü almak çok zor olduğu için filmleri cam üzerinde t bıçağı ile kesti ve işlemi yaptı güneşe çıktığımda camlarımda hep çizikler olduğunu gördüm.

5- servisten saat 16:40 da çıktım aracımı çok sakin kullanırım 15km sonra bir uyarı geldi kadranları kontrol ettiğimde Hararet göstergesinin sonuna kadar dayandığını gördüm hemen kenara çekerek rölantide bekledim ve servisi aradım Servisin dediği aracın garantisi varmı? varsa Fiat yol yardımı arayın gelip bakalım yapamazsak ise çekici ile ücretsiz çekelim (bunuda Fiat merkeze yükleyecekler) konuşma sırasında hararet göstergem normale indi durumu söyledim tamam dikkatli bir şekilde servise gelin bakalım dediler ama daha 10metre gitmeden tekrar hararet göstergem yükseldi. bende (4442255) aradım ilk önce bana garantimin olmadığı bilgisini verdi ama ısrarlarım üzerine şasi ile kontrol etti evet garantiniz devam ediyor dedi ve servisi bana yönlendirdi. servis gelene kadar kaputu açıp kontrol edim dedim bir baktım radyatör suyu yok kap tamamen boş neyse servis geldi antifriz kabına sadece su koymuşlar kaba 2 defa ful su doldurdular havasını aldılar ve tamam dediler bu şekilde gidebilirisiniz dediler bunun antifrizi eksik kaldı dedim bişi olmaz dediler (serviste sorduğumda ve faturada yazan 3Lt antifriz ve 3Lt su koymuşlar zaten aracın kapasitesi 6,7Lt .) iyi dedim yola çıktım Karaman'a 20Km kala tekrar bir uyarı radyatör suyunu kontrol edin aynı şekilde kap boş yanımda Allah'tan su vardı bir dolu kap daha takviye yaptım Karaman' a geldim tekrar kontrol ettim kabın yarısı boş Tekrar Max çizgisine kadar su doldurdum. sonra bu kadar su koyduktan sonra aracımı sanayiye götürerek antifrizini ölçtüm çıkan sonuç -5 derece :) parayla kırmızı antifriz alarak takviye yaptım ve -20 dereceye getirdim.

Bir daha Fiat servisimi Allah korusun zaten mayıs ayında garantiside bitiyor bu kadar rezillik çektiğim yeter. bunları sizinle paylaşmak istedim böylece sizlerde daha dikkatli olursunuz.

teacherofenglish
15/09/2013, 17:44
İşte buna paranla rezil olmak deniyor.Malesef gözümüz gibi baktığımız araçlarımızı serviste günü gelince bu zırtolara bırakıyoruz.Tabii ki hepsi öyle değil işini iyi yapan arkadaşları kastetmiyorum.ancak şu yukardaki servis bozuntuları dicem artıkne iş yaparlar?Sözde aracımızı emanet edip gidicez ama gözüm arkada kalarak...:(

Honor COOPER
15/09/2013, 22:13
Punto Evo aracım 60.000Km olması üzerinde ilk önde İkamet ettiğim Karaman ilinde bulunan Karpar servisine gittim serviste ilk dikkatimi çeken içeride Fiat marka araçtan başka her marka araç vardı, daha sonra çalışanlar normal sivil kılık kıyafet ile çalışıyorlardı, bunları geçtim durumumu anlattım ve aracımı 60.000 bakımı yaptırmak istediğimi fiyat verebilirimisiniz dedim konuştuğum şahıs bana 60.000 bakımında ne değişiyorki gibi bir ibarede bulundu :) dedim normal bakıma ek kayışlar değişiyor ve hidrolik ve diğer sıvılar dedim şimdi sıkı durun direksyon kayışıda değişiyormu dedi evet oda değişiyor dedim :) sonra hangi marka yağ kullanıyorsunuz dedim Opar mı salenia mı biz PETRONAS marka kullanıyoruz dedi. bende bunun üzerine servisten çıktım ve bana en yakın Servis olan Konya Koyuncu Fiat servisini aradım ve randevu aldım randevu aldığım kişi bana 09:00 da orada olmamı söyledi bende uzaktan geleceğim 10-11 gibi gelsem olurmu dedim olmaz o zaman çok geç çıkarsın dedi. bende sabahın köründe kalkarak tam 09:00 da aracımı teslim ettim ve serviste beklemeye başladım (malum servis şehir dışında bende de araç yok serviste kaldım) şimdi yaşadıklarıma gelelim.

1-aracımı tam olarak 10:40 da servise benim zorumla soktular neymiş diğerleride randevuluymuş o zaman ne diye beni 9 da oraya dikiyorsun.

2- müşteri ilişikilerindeki hanımla görüşerek bu zamana kadar servislerde çok sorunlar yaşadım bakım sırasında aracımı görmek istiyorum dedim tamam ayarlarız dedi ama aracımı göremedim ve serviste aracımı görebiliecek bir yerde yoktu.

3-50.000 km bakımında Bursa Teknomak servisi bana Fren balatalarımın aşındığını (balatalarımı 20.000km değişmişti garantiden) ve 5000km içinde değiştirmem gerektiğini söylemişti ancak bu servisteki arkadaş balatalar çok iyi dedi gerek yok dedi ama benim zorumla değiştirdi.

4-aracıma cam filmi çektirmek istiyordum yapıyormusunuz dedim evet yaptırıyoruz dedi kefil olduklarını söylediler tamam dedim araca cam filmi yaptırdım yapan arkadaş camın ölçüsünü almak çok zor olduğu için filmleri cam üzerinde t bıçağı ile kesti ve işlemi yaptı güneşe çıktığımda camlarımda hep çizikler olduğunu gördüm.

5- servisten saat 16:40 da çıktım aracımı çok sakin kullanırım 15km sonra bir uyarı geldi kadranları kontrol ettiğimde Hararet göstergesinin sonuna kadar dayandığını gördüm hemen kenara çekerek rölantide bekledim ve servisi aradım Servisin dediği aracın garantisi varmı? varsa Fiat yol yardımı arayın gelip bakalım yapamazsak ise çekici ile ücretsiz çekelim (bunuda Fiat merkeze yükleyecekler) konuşma sırasında hararet göstergem normale indi durumu söyledim tamam dikkatli bir şekilde servise gelin bakalım dediler ama daha 10metre gitmeden tekrar hararet göstergem yükseldi. bende (4442255) aradım ilk önce bana garantimin olmadığı bilgisini verdi ama ısrarlarım üzerine şasi ile kontrol etti evet garantiniz devam ediyor dedi ve servisi bana yönlendirdi. servis gelene kadar kaputu açıp kontrol edim dedim bir baktım radyatör suyu yok kap tamamen boş neyse servis geldi antifriz kabına sadece su koymuşlar kaba 2 defa ful su doldurdular havasını aldılar ve tamam dediler bu şekilde gidebilirisiniz dediler bunun antifrizi eksik kaldı dedim bişi olmaz dediler (serviste sorduğumda ve faturada yazan 3Lt antifriz ve 3Lt su koymuşlar zaten aracın kapasitesi 6,7Lt .) iyi dedim yola çıktım Karaman'a 20Km kala tekrar bir uyarı radyatör suyunu kontrol edin aynı şekilde kap boş yanımda Allah'tan su vardı bir dolu kap daha takviye yaptım Karaman' a geldim tekrar kontrol ettim kabın yarısı boş Tekrar Max çizgisine kadar su doldurdum. sonra bu kadar su koyduktan sonra aracımı sanayiye götürerek antifrizini ölçtüm çıkan sonuç -5 derece :) parayla kırmızı antifriz alarak takviye yaptım ve -20 dereceye getirdim.

Bir daha Fiat servisimi Allah korusun zaten mayıs ayında garantiside bitiyor bu kadar rezillik çektiğim yeter. bunları sizinle paylaşmak istedim böylece sizlerde daha dikkatli olursunuz.
Hocam öncelikle geçmiş olsun.
Gelelim Karpar'a;Kasım 2011 yılında kullandım bu servisi dikkat edin Silifkedeyim ve yaklaşık 150km yol teptim ama neden birazdan sıralayacağım!
1-40000 bakımını 150TL ye yaptırmıştım Mersindeki servisler 350TL istiyorlardı!
2-Telefon açtım ve konuşmaları çok samimi ve dürüst geldi oraya gittiğimdede bu tutumları devam ediyordu.
3-Yetkili servis olduğu için garanti devam ediyordu.
4-Yağ olarak Castrol edge 5/30 kullandılar hiç fark almadılar
5-Mersin servisteki Bakımla aradaki 200TL farklada ailece bakım sonrası konya ve Mevlana gezisi+ kuzu tandırı bedavaya getirmiş olduk.
Bakımın başından sonuna kadar başında durdum aracın.Başka marka araçlar benimde dikkatimi çekti ve sorduğumda hocam maalesef sadece Fiat la çeviremiyoruz işleri Karamanda Fiatta çok fazla iş hacmi yok dediler. Bence bu çokta kafaya takılacak şey değil zaten.
Gelelim sizin olaya Karparda babalar gibi bakımı yapardınız bunların hiçbirini yaşamazdınız. PETRONAS markası Selenianın yeni ticari adıdır.Ama emin olun başka marka yağda isteseniz sorun çıkarmazlardı bu arada size o dönemki konumuda ekliyorum.

https://forum.grandepuntotr.com/servis/31149-yok-boyle-bir-fiyat-40000-bakimi-150-tl.html

IVAA
16/09/2013, 12:35
Hadi yağ konusu tamam ama garantili araca Fiat'ın önerdiği marka yağdan başka yağ koymak sorun çıkartabilir. Bu servise daha öncede ufak bir ziyaretim olmuştu arka stop lambası patlaktı elinizde varmı dedim var abi hemen değiştirelim dedi tamam dedim değiştirdi borcum ne dedim 10TL dedi :) tamam faturamı ver dedim bana yazarkasa fişi kesiyor dedim servis faturası kes abi çok uzun sürüyor 30dk sonra alırız dedi çıktım gittim.

Scottie
16/09/2013, 13:13
yaşadıklarınız hoş şeyler değil... servis hizmeti aldığınız zaman fiat merkezden memnuniyet için arayacaklardır... bu yaşadıklarınızı fiat merkeze bildirin... ilgileneceklerdir...

femoli
16/09/2013, 13:23
murat kapasite 6 litremi :D valla sen yine iyimişsin ben orayı darma duman ederdim .. geçmiş olsun .. ulen kavaklıdere iyiki varsın :)

Honor COOPER
16/09/2013, 19:51
Hadi yağ konusu tamam ama garantili araca Fiat'ın önerdiği marka yağdan başka yağ koymak sorun çıkartabilir. Bu servise daha öncede ufak bir ziyaretim olmuştu arka stop lambası patlaktı elinizde varmı dedim var abi hemen değiştirelim dedi tamam dedim değiştirdi borcum ne dedim 10TL dedi :) tamam faturamı ver dedim bana yazarkasa fişi kesiyor dedim servis faturası kes abi çok uzun sürüyor 30dk sonra alırız dedi çıktım gittim.
Hocam tabiki sizin tercihiniz ben sadece zamanında yaşadığım bir memnuniyeti paylaştım.
Yağ konusuna gelince zaten PETRONAS 'ı Fiat öneriyor ama emsal spesifikasyonlarda yağla hiç bir sorun yaşanmaz kaldıki o dönem ben Edge 5/30 yağ kullanmıştım. O özelliklerde Petronas Selenia yağa servisler 4lt için 200 den aşağı fiyat vermezler. 5/40 a bile 4 lt için 140TL yazan gördüm zamanında.

cdogu
16/09/2013, 20:47
Ya ben harbi meraktan soruyorum. Garantili araca başka marka ama aynı değerlerde bir yağ koysam? Fiat servisi haznedeki yağı hortumla çekip markasını anlayabilecek mi?

IVAA
19/09/2013, 00:22
analize gönderirlerse anlarlar o aşamaya gelirmi ama onu bilmem direk kullanıcı hatası derler. bu arada fiat merkezinede aynı şekilde yazmıştım dönen olmadı ama servisten aradılar memnunmusunuz diye sordular nasıl memnun olim dedim servisten çıkıp yolda kaldım dedim ve sizi fiata şikayet ettim dedim haberimiz var dediler bir özür bile dilemeden tabiki bizi şikayet etmek en büyük hakkınız diyerek telefonu kapattı :)