Orijinalini görmek için tıklayınız : Tjet eksoz uygulaması sonuç enkaz
zahirbaba
30/08/2013, 02:39
bügün tjetime slincerli eksoz taktım sonuç sıfır ses.
çok istediğim bir uygulamaydı sonunda otto eksoz taktım takarkrn son susturucu kesildi motoru çalıştırdım eksozda tık yok sıfır ses. ustaya sordum orta susturucu çok kuvetli dedi ottoyu taktık yine ses yok. vanalı eksoz tavsiye etti orta susturucuyu söküp takayım dedi bende muayeneden geçmez diye kabul etmedim.
önerisi olan varmı
orta susturucuyu ve katalizörü iptal edin düz boru yapın. takın otto'yu ucuna sesi dinleyin. muayenede orijinale dönersiniz
OAGP1960
30/08/2013, 14:41
bügün tjetime slincerli eksoz taktım sonuç sıfır ses.
çok istediğim bir uygulamaydı sonunda otto eksoz taktım takarkrn son susturucu kesildi motoru çalıştırdım eksozda tık yok sıfır ses. ustaya sordum orta susturucu çok kuvetli dedi ottoyu taktık yine ses yok. vanalı eksoz tavsiye etti orta susturucuyu söküp takayım dedi bende muayeneden geçmez diye kabul etmedim.
önerisi olan varmı
Zahir kardeş, katalizatöre dokunmadan (ECU'in müdahale edip basıncı kısmaması, alt devirler için back pressure-geri egzoz basıncını muhafaza etmek, koku olmaması, emisyonun düzgün olması, çevre koruma ve de muayeneden geçebilmek için), sonra da üst devirlerde gerekli egzoz akımını sağlayabilmek için orijinal çapta veya bir üst safha modifikasyona da hazır olması bakımından 60mm. boru ve aynı iç çapta custom (el yapımı) orta ( flow-ser akım) ve son ( flow) susturucularla cat-back sistem yaparak, hem performans ve hem de tam dozunda bir ses elde edebilirsiniz.:)
zahirbaba
30/08/2013, 20:29
Zahir kardeş, katalizatöre dokunmadan (ECU'in müdahale edip basıncı kısmaması, alt devirler için back pressure-geri egzoz basıncını muhafaza etmek, koku olmaması, emisyonun düzgün olması, çevre koruma ve de muayeneden geçebilmek için), sonra da üst devirlerde gerekli egzoz akımını sağlayabilmek için orijinal çapta veya bir üst safha modifikasyona da hazır olması bakımından 60mm. boru ve aynı iç çapta custom (el yapımı) orta ( flow-ser akım) ve son ( flow) susturucularla cat-back sistem yaparak, hem performans ve hem de tam dozunda bir ses elde edebilirsiniz.:)
abi çok güzel yazmışsında hiç bişi anlamadım buradada bu yazdığını anlayacak usta yok azıcık açıklasan tatlı sert bir ses istiyorum sadece
OAGP1960
31/08/2013, 01:30
abi çok güzel yazmışsında hiç bişi anlamadım buradada bu yazdığını anlayacak usta yok azıcık açıklasan tatlı sert bir ses istiyorum sadece
Sevgili Zahir, özetle katalizatöre dokunma, orijinal boru değişmeden, sadece susturucuları orijinalinden daha kısa orta ve orijinaliyle aynı boyda son susturucuyu el yapımı olarak, içi perdesiz, orijinal boruyla aynı çapta (51mm.) düz boru geçişli, kazanla arası elyaflı olacak şekilde hazırlatıp değiştir, hem performans ve hem de ölçülü, sportif bir ses elde edersin. Hatta, son susturucunun iç boru çapını 60mm., çıkış ucunu da 76mm. yaptırabilirsin.:)
Bolu_Beyi
31/08/2013, 01:52
Susturucuları sökmen lazım, sökmeden malesef ses alamassın..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.