Orijinalini görmek için tıklayınız : Punto 1.4 77 & Clio 1.2 120 mi ?
biancoangelo
28/08/2013, 00:04
Arkadaşlar eşimin araç kullanma durumu hasıl oldu ve dolayısıyla otomatik vites araç arayışına girdim.
Bir haftadır araştırıyorum ve bütçeme uygun yine punto 1.4 77 hp lik araç ile clio icon 1.2 120 hp edc şanzıman clio icon modeli arasında kaldım.
Sorum şöyle?
1- Clio 1.2 ancak 120 hp çok bi fark olur mu?
2- Fiat daha konforlu ancak Clio bu konuda beni çok üzer mi ?
3- Clio turbo benzinli ancak 1.2 olması tatminkar değil gibi geliyo yanılıyo muyum ?
4-77 hp den kurtulup 120 hp alalım derken silindir çapı bizi yokuşlarda üzer mi?
5- Clio tork = 190 Nm Punto tork = 115 Nm kağıt üzeri bilgi reel dede geçerlimidir.
6- Clionun bu modelini kullanan arkadaşlardan acil yardım bekliyorum.
DİZEL ve 2. el düşünmüyorum tavsiye etmezseniz sevinirim. Zaten dizeldede bütçeme uygun araba yok gibi.
Bütçem en fazla 45 bin.
(Bugünden itibaren kendi aracımda satılıktır. Aracım 15 bindedir. Her 4000 den 4000 e hava filtresi değişmiştir. 8000 km de yağ değişimi-polen-kelebek boğazı tem. dahil..... vs. değişmiştir. Araç altı koruma birmot servisinde yapılmıştır. Boya koruma- Motor koruma (iki defa 6 ay ara ile ) yapılmıştır. Aracım beyaz renk en ufak çizik dahi yoktur. Camlar solarmaster filmlidir.Motor alt muhafazsı-krom cam çıtaları-kapı eşiği kromajları ayak dayama vs. aklıma gelmeyen bi çok eklenti orjinaldir ve faturalıdır. Aracımın fiatı 31.250 dir. ) İlgilenen arkadaşlara duyurulur. Pm atabilirler.
reddragon
28/08/2013, 00:48
1.2 120 beygir clio olduğunu sanmıyorum... Aaa varmış. tabi ki bu ikisi arasında clio.
Fakat az para değil 45 lira neden Astra vs değil..
Aracın motor hacmine takılma tork ve beygir üstün olduktan sonra gerisini düşünme. Zaten Punto 1368 cc ve zayıf bir motora 1599 cc ile aynı vergiyi ödüyorsun...
Sonuç olarak ikisini de geç ve direk Astra al derim.
biancoangelo
28/08/2013, 01:05
45 milyara o dolulukta astra yok.... Classic III derseniz miadını doldurdu. Kısa vadede çok kayıp yaşarım. Otomatik şeçeneği de yok gibi.
reddragon
28/08/2013, 01:13
45 milyara o dolulukta astra yok.... Classic III derseniz miadını doldurdu. Kısa vadede çok kayıp yaşarım. Otomatik şeçeneği de yok gibi.
https://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/11_Brochure_Library/04_Price_Lists/MY_2012_opel_fiyat_listesi_06.06.2013.pdf
Opel Astra Hb 1.4 140 hp active select enjoy plus 47 Lira. 2 Lira için bence B sınıfı araç almana değmez. Belki eşin için ufak olsun istiyorsun ama o zaman micra, jazz gib modellere de bakabilirsin.
biancoangelo
28/08/2013, 01:19
https://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/11_Brochure_Library/04_Price_Lists/MY_2012_opel_fiyat_listesi_06.06.2013.pdf
Opel Astra Hb 1.4 140 hp active select enjoy plus 47 Lira. 2 Lira için bence B sınıfı araç almana değmez. Belki eşin için ufak olsun istiyorsun ama o zaman micra, jazz gib modellere de bakabilirsin.
yolda giderken bi elin parmağını geçmez micra ,jazz bazen hiç göremezsin ancak Bi punto yada clio çok rahat görebilirsin. Sırf aracım C sınıfı olsun diye şartlarımı zorlıcama B sınıfı dolu dolu bi aracı tercih ederim.
Opel melez Alman çok bi artısı yok benim gözümde arkadaşım dediğiniz aracın 1.3 95 hp dizelini aldı ve çook hantal ağır kalıyo diyor. Buna rağmen sırf uzay mekiği gibi duruyor diye o parayı vermek istemem. Sağlamlık konusunda artılarını kabul ediyorum. Ancak benim bütçem buna yetiyor. 47 yi veren 50 yide verir mantığıda var. Eee ozaman Julietta alırım neden Opel olsun Opelden üstün araba mı yok memlekette mantığı hakim oluyo benim aklımda ancak tavsiyeniz için teşekkürler.
zahirbaba
28/08/2013, 01:47
clio motor verileri güzel. dış görüntü harika ama içi enkaz klasıik reno felsefesi malzemeden çal pahalıya sat
45 bin iyi para oparayı bence ikisinede verme poloya bak golfe bak.polonun fulünü golfün orta donanımını alabilirsin ikinciel bmw 1.16 olabilir seçenek çok audi a3 ilk aklıma gelenler bendce 2.el düşün az km de bir araçbulabilirsin.
emreaktan
28/08/2013, 02:56
bu gün golf 1.4 tsı comfortlıne kullandım. 2. el dsg li 42ye falan bulursun 2012model temizinden bence bi düşşün derim
iş yerinde bi arkadaş nisan da 45 bine sıfır golf aldı balıkesirden, 1.2 TSİ 105 hp confortline düşünülebilir, 45 bin b sınıfı araca fazla bence yazık etmeyin paranıza clioya veripte :)
fatihcam13
28/08/2013, 09:49
105 beygirlik 2012 punto var mı diye bayilere sorabilirsiniz. geçen yıldan elde alanlar oluyor bazen. ben Gaziantep'te 36 bin'e lounge+esp+skydome versiyonunu aldım mesela. eğer 105 yoksa, 77 beygirlik punto biraz zayıf gibi.
1- Clio 1.2 ancak 120 hp çok bi fark olur mu?
Evo 77 hp dualogic modelini 2.5 sene kullandım,Clio 4 de kullanılan aynı motor ve şanzımana sahip 200 kg daha ağır olan Captur modelini 2 aydır kullanıyorum,arada dağlar kadar fark var,Renault motoru hem daha atak hem daha hızlı ve az yakıt tüketiyor.
2- Fiat daha konforlu ancak Clio bu konuda beni çok üzer mi ?
Clio 4 kullanmadan konfor konusunda ön yargılı olmayın.
3- Clio turbo benzinli ancak 1.2 olması tatminkar değil gibi geliyo yanılıyo muyum ?
Fazlasıyla tatminkar,yolda kafa tutamayacağın araç yok gibi...
4-77 hp den kurtulup 120 hp alalım derken silindir çapı bizi yokuşlarda üzer mi?
2000 devirde verdiği 190 nm tork ile rampa falan anlamazsın...
5- Clio tork = 190 Nm Punto tork = 115 Nm kağıt üzeri bilgi reel dede geçerlimidir.
Fazlasıyla geçerli,son hız olarak 220 kilometrenin üzerini görürsün.
6- Clionun bu modelini kullanan arkadaşlardan acil yardım bekliyorum.
Ben olsam Clio 4 1.2 TCe 120 EDC modelini gözüm kapalı alırdım...
Clio'nun bu motoru ile 77 beygirlik Fire motoru karşılaştırmak yanlış olmuş :) Kağıt üstündeki değerler (beygir, tork vs.) tabii ki doğrudur. Turbonun esprisi zaten maks. torku daha düşük devirde üretip daha uzun bir bantta tutabilmesi olduğu için yokuşta ya da herhangi bir noktada bu motorun zorlanacağını düşünmüyorum.
EDC şanzımanı geçenlerde bir Fluence'de görme şansım oldu, Dualogic'le alakası yok. Otomatik vitese benziyor, çok daha hızlı (zaten çift kavramalı sanırım). Teknik olarak Clio üstün. Ama fiyat/performans ise sizin bileceğiniz iş. Clio'yu mutlaka sürün derim.
EDC şanzımanı geçenlerde bir Fluence'de görme şansım oldu, Dualogic'le alakası yok. Otomatik vitese benziyor, çok daha hızlı (zaten çift kavramalı sanırım). Teknik olarak Clio üstün. Ama fiyat/performans ise sizin bileceğiniz iş. Clio'yu mutlaka sürün derim.
VW DSG ve Renault EDC aynı firma tarafından üretiliyor,DSG nin tek farkı yağ ile soğutulması,pratikte bunun bir faydası olmuyor o ayrı mevzu.
Çift kavramalı EDC gerçekten mükemmel vites değiştiriyor ve hiç bir şekilde değişimleri hissetmiyorsunuz...
VW DSG ve Renault EDC aynı firma tarafından üretiliyor,DSG nin tek farkı yağ ile soğutulması,pratikte bunun bir faydası olmuyor o ayrı mevzu.
Çift kavramalı EDC gerçekten mükemmel vites değiştiriyor ve hiç bir şekilde değişimleri hissetmiyorsunuz...
Kısa bir süre bindim EDC'li araca ama, yolcu koltuğunda bana DSG'den daha konforlu geldi açıkçası. (DSG'li araca her gün biniyorum) Belki bana öyle gelmiştir ama genel olarak çok güzel bir şanzıman olduğu kesin.
siyah rüzgar
28/08/2013, 16:21
1- Clio 1.2 ancak 120 hp çok bi fark olur mu?
Evo 77 hp dualogic modelini 2.5 sene kullandım,Clio 4 de kullanılan aynı motor ve şanzımana sahip 200 kg daha ağır olan Captur modelini 2 aydır kullanıyorum,arada dağlar kadar fark var,Renault motoru hem daha atak hem daha hızlı ve az yakıt tüketiyor.
2- Fiat daha konforlu ancak Clio bu konuda beni çok üzer mi ?
Clio 4 kullanmadan konfor konusunda ön yargılı olmayın.
3- Clio turbo benzinli ancak 1.2 olması tatminkar değil gibi geliyo yanılıyo muyum ?
Fazlasıyla tatminkar,yolda kafa tutamayacağın araç yok gibi...
4-77 hp den kurtulup 120 hp alalım derken silindir çapı bizi yokuşlarda üzer mi?
2000 devirde verdiği 190 nm tork ile rampa falan anlamazsın...
5- Clio tork = 190 Nm Punto tork = 115 Nm kağıt üzeri bilgi reel dede geçerlimidir.
Fazlasıyla geçerli,son hız olarak 220 kilometrenin üzerini görürsün.
6- Clionun bu modelini kullanan arkadaşlardan acil yardım bekliyorum.
Ben olsam Clio 4 1.2 TCe 120 EDC modelini gözüm kapalı alırdım...
keşke bir konuda puntoya artı verseydin usta...
cezalandirici083454
28/08/2013, 16:39
Karşılaştırma olarak direk clio bence aynı ayarda değiller.
keşke bir konuda puntoya artı verseydin usta...
Punto Evo'da güzel bir araç lakin burada bizden istenilen 1.4 fire 77 Dualogic ile 1.2 TCe EDC nin kıyaslanması, bu durumda artı verebileceğim bir noktası yok maalesef...
Punto Evo'da güzel bir araç lakin burada bizden istenilen 1.4 fire 77 Dualogic ile 1.2 TCe EDC nin kıyaslanması, bu durumda artı verebileceğim bir noktası yok maalesef...
Kesinlikle katılıyorum...1.4 77 ile 1.2 Turbo beslemeli motor performans olarak katiyen kıyaslanamaz. 1.2 120 hp ile ne uzun yolda ne de şehir içinde en ufak sıkıntı yaşanmaz. Ben olsam Clio alırdım bu kıyaslama ile...
donanımı motoru vs geçtim dualogic ile EDC kıyaslanamaz...EDC gerçekten çok kaliteli bir şanzıman...
Ben iç ve dış görünüş olarak Punto'yu tercih ederim fakat kabuk haricinde kalan hemen her şeyde Clio bariz üstün. Mustafa bey n'apsın :)
Bu iki araç arasından ben performans, modernlik (Punto bir iki yıla kadar tamamen yenilenecek) ve otomatik vites nedeniyle Clioyu tercih ederdim.Kalite olarak Puntodan üstün olmasa da diğer yönlerden Clionun artısı fazla,
Bunun dışında aynı fiyatlara Ibiza 1.2 tsi dsg de öneririm kesinlikle...
Sınıfının en iyi değerlerini veriyor bence...
Araç Modeli Clio 4 ICON 1.2 TCe EDC 120 HP
PERFORMANS
Maksimum Hız (km/s) 199
0-100 km/s (sn.) 9"4
AĞIRLIKLAR (KG)
Aracın Üst Yapılı ve Yürür Vaziyette Kütlesi 1090
AKTARMA ORGANLARI
Vites Kutusu Tipi Otomatik - 6 ileri
FRENLER
Ön: Hava Kanallı Disk (DV) (mm) 258
TÜKETİMLER 2004/CE AET NORMLARI LT/100 KM
CO2 (g/km) 120
Karışık 5,2
Şehirdışı 4,4
Şehiriçi 6,6
KAPASİTELER
Yakıt Deposu (l) 45
MOTOR VE VİTES KUTUSU
Yakıt Tipi Kurşunsuz süper
Emisyon Normu EURO5
Silindir Hacmi (cm3) 1197
Çap ve Stroke (mm) 72,2 x 73,1
Sıkıştırma Oranı 9,8:1
Silindir / Subap Sayısı 4 / 16
Maksimum Güç kW (bg/DIN) 88 (120)
Maksimum Güç Devri (dev/dak) 4900
Maksimum Tork Nm CEE 190
Maksimum Tork Devri (dev/dak) 2000
ahmet4646
28/08/2013, 18:46
bende clio derim kesinlikle hem performans hem yakıt tüketimi açısından golf diyen arkadaşlar donanımları bir karşılaştırsın bence hiçbir sensör olmayan hız sabitleyici digital klima olmayan golfle 46 bin tl verip 6 ay sıra beklemek pek mantık işi değil bence hem manuel 46 bin tl otomatik dersen bu fiyat 54 bin tl tamam illa konfor farkı olur illa genişlik farkı var ama donanımsız işte...
Karşılaştırmanızı 1,2 16v 75 beygir.Clio 4 yada Clio Sport Tourer yapsaydınız daha mantıklı olurdu.40 gün önce 7 yıl kullandığım Grande Punto 1,4 8valf Active aracımı satarak Renault'un 1,2 16v 75 beygir Clio Sport tourer modelini satın aldım aracım henüz 2000 km'de % 90 nı uzun yolda geçti.Aracı ilk aldığım zaman uzun bir süre doğru aracı satın alıp almadığım hususunda ikilemde kaldım.İki araç birbirinden çok farklı.Punto kullanırken kendinizi araca daha hakim hissediyorsunuz ön göğüs puntoda daha albenili buna karşın Clio'nun standart paketinde Puntoda satın alarak ilave ettirebildiğiniz yada forum kardeşliği vasıtasıyla ilave edilen özellikler Clio'da standart geliyor.Herşeyden önce Clio 4 yeni kasa .Clionun 120 Beygirlik modelini Punto'nun 77 Beygirlik modeli ile kıyaslamak bana elma ile armut'u karşılaştırmak gibi geliyor.Punto bundan sonra yeni kasa ile çıkar ise düşünmeden alabileceğim bir aractır.Araçlarınızın kıymetini bilin.İyi akşamlar
biancoangelo
29/08/2013, 01:51
İlk fırsatta Clio ozaman ne diyelim.... Herkese Teşekkürler.... :)
marineros
19/10/2014, 16:25
Herkese merhabalar.konuyu hortlatıyorum ama kusuruma bakmayın.gazıydı,hız sabitleyiciydi,multimedya sistemdi,torkuydu falan derken aracı satmaya karar verdim.cuma günü ilana koydum.büyük ihtimalle de yarın satacağım ve renault clio 4 1.2 edc 120 hp olan aracından alacağım.aracı gidip test etme imkanım da oldu ama ben ikinci elini alacağım.bildiğiniz canavar ve ferrari mühendislerinin dizayn ettiği belli.o performansa alınabilecek piyasa diye tabir edebileceğimiz araba lansmanından güzel bir örnek.herkese teşekkürler.forumu takip etmeye devam edeceğim bu arada ;)
ahmet demirkan
19/10/2014, 23:06
clio bence
selimcans
19/10/2014, 23:58
Gec mi oldu bilmiyorum ama yorum atayim dedim; Bence Punto. Clio 1.6 ile kiyaslasan dusunmeden clio derdim. Ama su durumda Punto tercihim.
erenemre
20/10/2014, 00:20
bence ikiside değil o paraya gider temiz kullanılmış 1,6 mjet dynamic bravo alır ne punto nun nede dandik plastikli clio nun yüzüne bile bakmazdım bravo zaten segment olarak punto clio ile kıyas edilemez bence eğer hemen satma durumunuz yoksa bravo piyasadaki en iyi f/p oranlı araçtır.
erenemre
20/10/2014, 00:24
herkes clio demişte clio nun dış görünümüne bakmayın bizzat yeni clio yu denedim hem ist.-bursa arası evet tasarım güzel motor başarılı ama iç kabin rezalet ötesi benim gp deki en büyük şikayetim iç plastik kalitesidir ama clio yu görünce gp ye haksızlık ettiğimi düşündüm aracın iç plastikleri resmen ayran kutusu kıvamında her taraf gacır gucur sert ama ince plastik abarttığımı düşünenler varsa bizzat otopark ın youtube deki clio incelemesini izleyebilirler yerinizde olsam clio gibi içi rezalet bir araçla uğraşmam temiz bir bravo alır c segmentinin konforunu yaşardım.Tasarımsa bravo clio nun yanıda çok şık ve heybetli duruyor buyrun siz bakın ;
https://i.hizliresim.com/aBNA5g.jpg
https://i.hizliresim.com/9pr7Eo.jpg
marineros
20/10/2014, 17:44
Merhabalar.bravolara da baktım ama benim bütçem doğrultusunda alabileceğim bravolar çoktan 80 bini geçmiş.listemdeki 3 clionun en fazlası 13bin km yol yapmış.donanım olarak her ikisini de tartıya vurursak sanırım clio hem puntoyu hem de bravoyu solluyor.bunu ben değil internette araç kıyaslayan siteler ve işin masterları söylüyor.benim aracım 5.5 lt/100 yakıyor ve yokuşlarda kamyonlarla beraber gidiyorsa 5.5 yakan 120 hp ve 190 tork olan araca binmek hem tasarruflu hem de havalı olur düşüncesindeyim.bu konuda bizlerin değil fiatın birşeyler yapması lazım.elin fransızı ferrari(italyan)mühendislerine araç dizayn ettiriyorsa kusura bakmayın ama kaybetmeye oynarsınız.konsolunun plastik olması beni fazla düşündürmez ama dualogic hatası,city arızası gibi kronik sorunlar da gözardı edilemez.neyse amacım araç mukayesesi yapmak değil.biz bu ülkede renault ve tofaş(fiat)la büyüdük.her iki aracın da klansmanı aynı ama renault çıtayı yükseltiyor.sorun ararsanız çok.kardeşimde C180 var.arızayı o bile yapıyor.çalıştığım teknenin fiyatı 36 milyon tl.ülkemizde olmayan teknolojiler var bünyesinde ve inanın o da arıza yapıyor :) :) teşekkür ediyorum
emre demir
20/10/2014, 19:44
Arkadaşlar eşimin araç kullanma durumu hasıl oldu ve dolayısıyla otomatik vites araç arayışına girdim.
Bir haftadır araştırıyorum ve bütçeme uygun yine punto 1.4 77 hp lik araç ile clio icon 1.2 120 hp edc şanzıman clio icon modeli arasında kaldım.
Sorum şöyle?
1- Clio 1.2 ancak 120 hp çok bi fark olur mu?
2- Fiat daha konforlu ancak Clio bu konuda beni çok üzer mi ?
3- Clio turbo benzinli ancak 1.2 olması tatminkar değil gibi geliyo yanılıyo muyum ?
4-77 hp den kurtulup 120 hp alalım derken silindir çapı bizi yokuşlarda üzer mi?
5- Clio tork = 190 Nm Punto tork = 115 Nm kağıt üzeri bilgi reel dede geçerlimidir.
6- Clionun bu modelini kullanan arkadaşlardan acil yardım bekliyorum.
DİZEL ve 2. el düşünmüyorum tavsiye etmezseniz sevinirim. Zaten dizeldede bütçeme uygun araba yok gibi.
Bütçem en fazla 45 bin.
(Bugünden itibaren kendi aracımda satılıktır. Aracım 15 bindedir. Her 4000 den 4000 e hava filtresi değişmiştir. 8000 km de yağ değişimi-polen-kelebek boğazı tem. dahil..... vs. değişmiştir. Araç altı koruma birmot servisinde yapılmıştır. Boya koruma- Motor koruma (iki defa 6 ay ara ile ) yapılmıştır. Aracım beyaz renk en ufak çizik dahi yoktur. Camlar solarmaster filmlidir.Motor alt muhafazsı-krom cam çıtaları-kapı eşiği kromajları ayak dayama vs. aklıma gelmeyen bi çok eklenti orjinaldir ve faturalıdır. Aracımın fiatı 31.250 dir. ) İlgilenen arkadaşlara duyurulur. Pm atabilirler.
sana sadece şunu söylüyorum burası fiat forumu clio al demem =) ama sakın ha sakın beygir 95 in altında araç alınmaz yokuşta kalırsın valla haberin olsun derim.
erenemre
20/10/2014, 22:03
Merhabalar.bravolara da baktım ama benim bütçem doğrultusunda alabileceğim bravolar çoktan 80 bini geçmiş.listemdeki 3 clionun en fazlası 13bin km yol yapmış.donanım olarak her ikisini de tartıya vurursak sanırım clio hem puntoyu hem de bravoyu solluyor.bunu ben değil internette araç kıyaslayan siteler ve işin masterları söylüyor.benim aracım 5.5 lt/100 yakıyor ve yokuşlarda kamyonlarla beraber gidiyorsa 5.5 yakan 120 hp ve 190 tork olan araca binmek hem tasarruflu hem de havalı olur düşüncesindeyim.bu konuda bizlerin değil fiatın birşeyler yapması lazım.elin fransızı ferrari(italyan)mühendislerine araç dizayn ettiriyorsa kusura bakmayın ama kaybetmeye oynarsınız.konsolunun plastik olması beni fazla düşündürmez ama dualogic hatası,city arızası gibi kronik sorunlar da gözardı edilemez.neyse amacım araç mukayesesi yapmak değil.biz bu ülkede renault ve tofaş(fiat)la büyüdük.her iki aracın da klansmanı aynı ama renault çıtayı yükseltiyor.sorun ararsanız çok.kardeşimde C180 var.arızayı o bile yapıyor.çalıştığım teknenin fiyatı 36 milyon tl.ülkemizde olmayan teknolojiler var bünyesinde ve inanın o da arıza yapıyor :) :) teşekkür ediyorum
bravo ile clio mukayese edilemez isterse clio ağzına kadar donanım dolu bravo baz donanım olsun bravo nun direksiyonuna oturduğunuzda ne punto nede başka bir b sınıfı araç o konforu verebilir bravo nun rakipleri astra , golf , i30 gibi araçlar zaten ben sadece tavsiyede bulundum ama siz çoktan karar vermişsiniz zaten clio ya bu arada clio bence tasarım olarak çokta harika değil özellikle öndeki eşşek kadar renault logosu çirkin duruyor ayrıca clio nun kronik sorunları yok sanmayın renault ta fiat gibi bir yerlerden çalmayı seven bir marka benim duyduğum ilk kronik sorunu marşpiyellerde ki boya atması olayı
marineros
20/10/2014, 22:55
Tekrar merhabalar.inanın 1 ay boyunca fiat 500L ile ilgilendim. sırf geniş aile aracı olduğu için.ama şöyle hafif güçlü,hatırı sayılır bir donanım içiin 50bin tl yi gözden çıkarmanız gerekli.olmuşken dizel olsun az yaksın hızlı kaçsın isterseniz zaten fiyat 60bin tl ye geliyor.ben meslek olarak denizciyim.uzun yıllar gemilerde son 5-6 yıldır ise lüks motoryatlarda çalışıyorum.dünya nıın 4/2 sini gezdim ve de sadece Türkiye de olan bir olaydan bahsedeyim.araba borsası.evet ülkemizde acayip bir araç borsası var.aldığımız araçlar değer kazanıyor düşünebiliyor musunuz?ben bunu ne avrupada gördüm,ne asya da ne de afrika kıtasında :) yani uzun lafın kısası siz olsanız bu borsa da ne oynardınız?ekmeğini yedikleri 80binleri bulmuş araçları mı yoksa yolun başındaki malzeme yorgunluğunu hissetmemiş araçları mı?fiat veya renault olarak algılamayın.tüm araçlar için söylüyorum.ben cuma günü aracı satışa koydum bugün iki kişi geldi biriyle el sıkıştık.teknikte bu böyledir,az km(veya saat) düşük yaş.eğer fiat 500L bulursam yine diyorum alırım.ama olmazsa gidip skoda veya ona benzer dacia gibi orjinal yan sanayii araçlara bulaşmam.dediğim gibi bizler tofaş(fiat) ve renault ile büyüdük.gerisi bana biraz bizden değil gibi geliyor.biraz uzattık ama umarım yanlış anlaşılmamışımdır.teşekkür eder saygılarımı sunarım.
erenemre
20/10/2014, 23:00
Tekrar merhabalar.inanın 1 ay boyunca fiat 500L ile ilgilendim. sırf geniş aile aracı olduğu için.ama şöyle hafif güçlü,hatırı sayılır bir donanım içiin 50bin tl yi gözden çıkarmanız gerekli.olmuşken dizel olsun az yaksın hızlı kaçsın isterseniz zaten fiyat 60bin tl ye geliyor.ben meslek olarak denizciyim.uzun yıllar gemilerde son 5-6 yıldır ise lüks motoryatlarda çalışıyorum.dünya nıın 4/2 sini gezdim ve de sadece Türkiye de olan bir olaydan bahsedeyim.araba borsası.evet ülkemizde acayip bir araç borsası var.aldığımız araçlar değer kazanıyor düşünebiliyor musunuz?ben bunu ne avrupada gördüm,ne asya da ne de afrika kıtasında :) yani uzun lafın kısası siz olsanız bu borsa da ne oynardınız?ekmeğini yedikleri 80binleri bulmuş araçları mı yoksa yolun başındaki malzeme yorgunluğunu hissetmemiş araçları mı?fiat veya renault olarak algılamayın.tüm araçlar için söylüyorum.ben cuma günü aracı satışa koydum bugün iki kişi geldi biriyle el sıkıştık.teknikte bu böyledir,az km(veya saat) düşük yaş.eğer fiat 500L bulursam yine diyorum alırım.ama olmazsa gidip skoda veya ona benzer dacia gibi orjinal yan sanayii araçlara bulaşmam.dediğim gibi bizler tofaş(fiat) ve renault ile büyüdük.gerisi bana biraz bizden değil gibi geliyor.biraz uzattık ama umarım yanlış anlaşılmamışımdır.teşekkür eder saygılarımı sunarım.
görüşlerinize katılıyorum ancak dacia ile skoda yı bir tutmak hele skoda ya yan sanayi demek gerçekten biraz acımasızca olmuş.Skoda vw gurubuna geçtikten sonra inanılmaz atak yaptı bugün octavia yası jetta dan super b si ise passat tan inanın farksız araçlar tasarımları pek hoşa gitmeye bilir ancak kalite konusunda vw nle eş değer düzeyde.Son kasa octavia ya kullanma şansı bulabilirseniz ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
gececiyiz35
22/10/2014, 05:28
üstadım git ibiza cupra al 40.000 fiyatları var hem 180 hp hem otomatik yok yok
marineros
22/10/2014, 22:18
Merhabalar.clio 4 falan derken daha garajından çıkmamış denebilecek otomatik vites megane 3 hb expression aldım :) 2012 model ve 2700 km de :) garajdan ben çıkarttım.ayağı yere sağlam basan bir araç bunu ilk kullanımında direk farkediyorsunuz.bu,arabadan yana ikinci şanslı hamlem.çok sağolsun Tahsin amca.kışın motorun üstünü dahi battaniyeyle örten eli öpülesi yurdum insanına huzurlarınızda teşekkür ederim.aracı ekledim ekte.umarım görünür.herkese teşekkürler.
volume23
22/10/2014, 22:27
Hayırlı olsun hocam.
SM-N9000Q cihazımdan ile gönderildi
Honor COOPER
23/10/2014, 00:42
Hayırlı olsun muhtemelen Clio dan ucuza C segment araç aldınız mantıklı olanı yapmışsınız güzel günlerde kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
Güzel seçim, güle güle kullanın.
emre demir
24/10/2014, 16:38
hayırlı ugurlu olsun,
biancoangelo
24/10/2014, 23:10
sana sadece şunu söylüyorum burası fiat forumu clio al demem =) ama sakın ha sakın beygir 95 in altında araç alınmaz yokuşta kalırsın valla haberin olsun derim.
Senın aklın sende kalsın. Kamuş...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.