Orijinalini görmek için tıklayınız : ! A C I L! Y A R D I M
emir341907
05/09/2007, 09:39
evet arakdaşlar istemdeğimiz araçta sorun çıktı Rabbimin takdiri sizce ne yapmalıyım.
Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var geçen pazartesi günü doğuş otodan sıfır polo aldık ve aracamız şuan 350 km de cumartesi günü arabayı kendim yıkarken ön kaput üzerinde toplu iğne başından biraz daha büyük 7-8 tane mavi renkte noktalar gördüm incelemeye devam edince aracın şöför kapısında tavanında bagaj kapağında ve yolcu sol kapıda aynı büyüklükte lekelerin olduğunu farkettim ve aracı dün doğuş otoya görürdüm.boyadan sorumlu kişi geldi ve aracı inceledi hatanın fabrikasyon hatası olduğunu ve ne taleb ettiğimizi sordu bende ne yapabiliriz ddedim.cevabı ya araba komple boyanacak yada bu şekilde kabul edeceksiniz dedi.aracın fotoğraflarını çekti ve garanti bölümüne bildireceğini ve onlarında kendisinin dediği çözümlerden başkasını sunmayacağını belirtti.bende babamla birlikte tekrar doğuş otoya gittim akaşam üzerei satış temsilcilerinin bir üstü olan bir bayanla görüştük.oda aynı şeyleri söyledi size anacak 1000 ytl kadar servis ve yedek parça işlemlerinde kullanmak üzere yazı verebileceklerini belirtti.bizde bunu kabul etmedik.
bide yetkili kadın utanmadan siz arabayı sağlam aldımdiye imza attınız dedi.araba zaten garajdan gelmiş ve üzeri kir toprak içindeydi ben bu lekeleri nasıl görecektim.ayrıca arabanın heryerini kontrol etmek zorundamıyım.biz doğuş otoya güvenerek aldık aracı ve mağdur durumdayız.
sizlerden ricam ne yol izleyebiliriz yardımcı olurmusunuz.
sonuçta sıfır kilometre bir araç aldık ve araç boyasında hatalar mevcut aracı boyatmak ve bu şekilde kalması benim için maddi açıdan kötü.sizce ne yol izlemeliyiz biz aracı hiç bir şekilde kabul etmeyeceğiz gerekirse mahkeme kanalına bile başvuracağız.
saygı ve sevgiler
emir341907
05/09/2007, 09:41
(sizlerle paylaştığım sorunu forum donanımada yazdım )
bayanla konuşurken siz bizim yerimizde olsaydınız napardınız dedim kadın cevap bile veremedi yanlızca bilemem gibi bir yüz ifadesine büründü oda biliyo mağdur olduğumuzu ama sesini çıkartamıyor.bide bugün arabayı doğuş otoya bırakacağız onlar kabul etmedi ama biz yine bırakacağız ve bu sebebden dolayı arabayı teslim ettik diye bir yazı almaya çalışacağız.kadın birde doğuş otonun bir uzman kadrosu olduğunu ve 2 haftada bir bursaya geldiğini belirtti onlar bişey söylemeden herhangi bir şey söyleyemeyiz dedi.bizde aracı bırakmak istediğimiz belirttik .bize burda kalmasın gezin dedi onlar gelince biz haber veririz dedi.sizce butür konularda arabanın belli bir kilometreye ulaştıktan sonra iade edilem süresi geçebilirmi.sonuçta araba 350 kmde.kadın belki kilometre yaptırıp iade şansımızı kaybetmemize sebep olur diye böyle bir şey demiş olabilirmi sizce .
çok sıkılıyorum gerçekten tamam mahmemeye vereceğiz ama para iade etmezlerki başka araç alalım yine vw alacağız.ya ondada böyle bir sorun çıkarsa inaanmıyorum vw gibi bir firmada böle sorun çıksın hayret
Öncelikle geçmiş olsun.
Bugüne kadar birçok markadan sıfır km aldık
her seferinde araç tertemizdi ve bütün özelikleri detaylı şekilde bize anlatıldıktan sonra yola çıktık.
müşteriye kir pas içinde araç vermek bence terbiyesizlik.ben olsam o gün teslim almazdım.o kadar para vericem.gidicem kendim yıkatıcam.iş değil.
vw isim satıyor ama bu kafayla işleri ilerde zorlaşıcak.
komple boyanması gereken aracın fabrikasyon kusurlu olduğunu kabul ediyorlar ise işin çok zor değil.
dava açarsan ayıplı mal olarak kabul gördüğü taktirde geri almak zorundalar.
emir341907
05/09/2007, 09:58
aracı geçen pazartesi kayınpeder aldı akşam 18 de zaten o saatte kapanıyo bayi acele acele teslim etmişler yıkanmadan toz içinde olduğu için görünmezdi zaten ben bile aracı elimle yıkarken gördüm ve görünce daha detylı inceledim ve bir sürü çıktı noktalardan akşamda eşim incelemiş tavanın ortasında nohut büyüklüğünde aynı izden olduğunu fark etmiş.
ACTOROFTHEROAD
05/09/2007, 10:12
ne demek arac kompLe boyanacak fabrika hatası demişLerse sizin sucunuz ne o kadar fiyat kaybı yaşicaksınız!! cok üzüLdüm üsteLİk cok kaLıteLi die geçinen bi marka! geçmiş OLsun. umarım yerine başkasını aLabilirsiniz.
Kardeş öncelikle geçmiş olsun
Şimdi şöyle söyleyeyim araca binme yani km yapma sana bilerek km yap edasıyla siz gezin biz gerekenleri yapınca çağırırız gibi bir şey söylemiş bence kararını vede tavrını tek yönde yap kesinlikle bu araç değişecek arkadaşım de geri adım atma diğer seçenekleri konuşmasına dahi izin verme çünkü biraz zayıf görürlerse hemen aracı boyatmayı dahi söylerler sıfır araç boyanırmı yada bu şekilde binilirmi siz ikinci el bir otomu aldınız madem öyle pazardan ikici el bir polo alırdınız daha hesaplı olurdu ...
Yapmanız gereken lerden en önemlisi bu ondan sonra bütün internet şikeyet sitelerine madurluğunuzu anlatacak güzel bir yazı hazırlayı yazın bunun çok büyük önemi olur daha olmadı gazetelere ilan verin birebir isim verin ama kapalı bir ilan olmasın ve araya bileceğiniz bütün tüketici koruma olsun şikayet merkezleri olsun heryeri arayın önce medya yayın organlarını kullanın günümüzde çok büyük etkisi var eğer sonuç alamazsanız tüketici korumahakları mahkemesine başvurun
Şimdiden çok geçmiş olsun zor bir durum...
Geçmiş olsun.
Sizin https://forum.grandepuntotr.com/genel/4774-grande-punto-alamama-hikayesi-maalesef.html başlığındaki mesajınıza bir cevap yazacaktım ama moralinizi bozmamak için yazmamıştım. 6 yıllık VW Bora kullanıcısı olarak, VW servisleri ile bol şanslar dileyecektim size ve ne yazık ki bunun doğru olduğu daha aracınız 500 km bile olmadan tekrar tescillendi.
Anladığım kadarıyla, size uzun ve zahmetli bir yol görünüyor. VW servislerinin yetkilileri ile az tartışmaya girmemişimdir. Tabirimi maruz görün; çingene gibi olmadıkça onlardan birşey koparmak mümkün olmuyor, ne kadar haklı olsanız da. Çok "cool" havalarda hepsi de. Müşteriyi umursamıyorlar.
Onların alışık olduğu müşteri profili; sabah gelip arabasını bırakıp, şu şu şu var bakın diyecek, onlar da kafalarına göre bişeyler yapıp, akşama "borcunuz şu kadar, tamam mı?" sorusuna "Tamam" deyip, başka bişey sorgulamayan müşeriler.
Kısmetse Bora'yı baharda satıp, bir daha VW defterini açmayı düşünmüyoruz.
ugurozer
05/09/2007, 10:44
civcivx arkadasima kesinlikle katiliyorum. Tahminim bu yuzden arabayi degistirmeyecekler, onlar inanin her yolu bulur degistirmemek icin, sizde bos yere kendinizi uzmus, stres yapmis ve zamaninizi harcamis olursunuz :( ama keske herkes sizin gibi olsa belki bazi seyler degisirdi. Arac boya kontrol cihazlari ile tekrar boyanmis gibi gorunmuyorsa, 2. el satis degerini etkileyecegini pek sanmiyorum. Keske bu bas belasi servislerle hic mubalaya girmeseydiniz kesin konusarak saglam bi cek alsaydiniz
06kaymak
05/09/2007, 10:59
Yasamis oldugum deneyimlere gore: ilk once servisinizden gelecek yaniti talebinizle ortusup ortusmedigine bakin sonra olumsuz ise en kisa zamanda avukatiniza basvurun...
ufukbzk84
05/09/2007, 12:18
bende bi öneri sunmak istiyorum bence arabanın bi camını tamamen kapatıcak şekilde bi yazı yazın büyük puntolarla doğuş otodan ayıplı mal satıldı lütfen doğuş otodan araba almayın benzerinde bişi yazın öle gidin servise eğer bu arabayı değiştirmezseniz bu yazıyı bu arabayı kullanacağım tarih boyunca bu arabanın üstünde taşıyacağım diye tehtid edin daha önce duymuştum buna benzer bişi etkili olmuş...
bende bi öneri sunmak istiyorum bence arabanın bi camını tamamen kapatıcak şekilde bi yazı yazın büyük puntolarla doğuş otodan ayıplı mal satıldı lütfen doğuş otodan araba almayın benzerinde bişi yazın öle gidin servise eğer bu arabayı değiştirmezseniz bu yazıyı bu arabayı kullanacağım tarih boyunca bu arabanın üstünde taşıyacağım diye tehtid edin daha önce duymuştum buna benzer bişi etkili olmuş...
Örnekleri linkte mevcut.
https://forum.grandepuntotr.com/ser-kursu/3458-%3D%3D-araclarimiz-sorunlumu-%3D%3D.html
birotteau
05/09/2007, 12:33
Merhaba Emir,
Öncelikle cok gecmis olsun, gercekten cok uzucu bir durum. Biz de Polo arac sahibiyiz, ayrica babam da Volkswagen özel servis isletiyor. VW araclar inanin bana hic gorundukleri gibi degiller, cok narin araclar. bunun yaninda servislerin durumu da diger arkadaslarimin anlattigi gibi icler acisi.
Ben sizin yerinizde olsam internetteki tum tuketici sikayet sitelerini bombardimana tutardim, derdimi anlatabilecegim, danisabilecegim mumkunse tanidik bir avukat bulup ne yapabilirizi sorgulardim. TU-MER Tüketici Hakları Merkezi (https://www.tuketicimerkezi.org) linkinden de biraz bilgi edinebilirsiniz.
Inan bana cok hem de cok uzucu, size cok ilginc birsey soyleyeyim belki bircok kisi bunu zaten biliyor olabilir, sıfır olarak aldigimiz ancak boyali cikan pek cok arac var. TIR'dan indirirken, gemide parkederken, veya galeride parkederken duvara surtup tekrar boyanan pek cok sifir arac var. Ancak boyle bir durumda en azindan siz boyle oldugunu bilmediginiz icin iciniz rahat, ama Emir'in durumunda sorun Emir'in tam karsisinda.
Sonuclari diger arkadaslarim gibi merak ediyorum.
Herkese selamlar
ahmet
emir341907
05/09/2007, 12:42
merhaba arkadaşlar aracı biraz önce tutanakla şu nedenden dolayı teslim ettik diye bir yazı aldık.ve bize bir iki gün içinde döneceklerini söylediler istanbuldaki yetkililer 2 hafta sonra gelecek dediler bizde gerekirse istanbula aracı götürürüz dedik.şu an için olaya yumuşak şekilde yaklaşıyoruz gerektiğinde mutlaka tavrımızı koyacağız.ayrıca bursa honda inallardaki satış müdürü arkadaşımız onla görüştük oda böyle bir şeyle karşılaşmadıklarını ve ayıplı mal olduğu için para iadesi veya araç değişimi yapmaları gerektiğini söyledi.
sizlere yorumlarınız için teşekkür ederim sizleride sonuçlardan haberdar edeceğim.
sadece araba konusunda degil bi cok konuda insanları madur ediyorlar geçmiş olsun cok uzucu bi durum.. ama arkadasların dedigi gibi boyatmayı kabul etme bencede baska bi cağre bulsunlar tosbalar.. aksi taktirde yasal yollarla hakkını arayabilirsinde.. bir avukatlada görüşmende fayda var.. sonucta dayanıklı tuketim malları kanunları var.. yada ben yanlış biliyorum.. tazminat isteyip gelen parayla bu sefer bi punto almanı tavsiye ederim..
4077 Sayılı
TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN
Ayıplı Mal
MADDE 4. - 4077 sayılı Kanunun 4 üncü maddesi başlığı ile birlikte aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.Madde 4. -Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına veya 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren, ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu teslim tarihinden itibaren 1 yıl süre ve kullandırdığı kredi miktarı ile sınırlıdır. Konut finansmanı kuruluşları tarafından 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre verilen kredilerin devrolması halinde dahi, kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu devam eder. Krediyi devralan kuruluş bu madde kapsamında sorumlu olmaz. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.(1)
(1) Bu fıkra 5582 Sayılı Konut Finansmanı Sistemine İlişkin Çeşitli Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun'u Madde 22 ile yasaya değiştirilmiştir.
(İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz) (2)
(2) Bu fıkra 5582 Sayılı Konut Finansmanı Sistemine İlişkin Çeşitli Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun'u Madde 22 ile yürürlükten kaldırılmıştır.
Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.
Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.
Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.
Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır. Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıbı satıcıya (iadeli taahhütlü mektupla) bildirmekle yükümlüdür. Ayıp gizli ise bu süre 2 yıldır. Konutlarda ise bu süre 5 yıla çıkmaktadır.
Tüketici ayıplı malda1- Bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme,
2- Malın ayıpsız ayıpsız olanı ile değiştirilmesi,
3- Ayıp oranında bedel indirimi,
4- Ücretsiz onarım (tamir),
5- Mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına (yargı kararı gerekir) da sahiptir.
Kaynak: Resmi Gazete, 14 Mart 2003
Benim size tavsiyem, aracı değiştirmeleri gerçekten zor bir ihtimal olacağı için ve komple boyatmak ta hiç mantıklı olmayacağı için; aracı dışarıda satmanız, ancak alış-satış arasında değer kaybınız olacağı için aradaki tahmini farkı ve + bir mislini tazminat olarak talep edin. Atıyorum 3.000 YTL satış zararınız olacaksa, 5-6.000 YTL talep edin onlardan. Aracı satın ve sonra istediğiniz aracı alın.
bak kardes yukarıda tuketici hakları var ve oradaki secenkelerden birinse sen karar vermek zorundasın sen bu konuda haklısın esek gibide uymak zorudnalar sadece mahkeme surecini gozonune alman lazım baska bişey yok
Halook!!!
05/09/2007, 17:01
Doğuş Oto gibi bir kuruluşun ya arabayı tamamen boyayalım yada böyle kullanacaksınız demesi çok ayıp!!!
Yukarıda Hakan arkadaşımız tüketicinin korunması hakkındaki kanunun ayıplı mal kısmını yazmış bizlere.Yukarıda yer alan bir cümleyi aşağıya aynen aktarıyorum.
"Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür."
Buradan da anlaşılabileceği gibi aracı geri iade etme ve parasını geri alma,aracın aynısının ayıpsız olanıyla değiştirme veya bu ayıp karşılığında indirim isteme hakkına sahipsiniz.Ayrıca daha 30 günlük süreyi de doldurmamışsınız...
Şahsen ben olsam yukarıda yazılı olan kanun maddesini göstererek aracı aynen iade edip aynı özelliklere sahip ayıpsız bir araç talebinde bulunurum.Eğer uzlaşma yoluna gidemezseniz hakkınızı yargıya taşımanızı öneririm...
Geçmiş olsun.Ben sıfır aracımın komple boyanmasını ya da 1000YTL lik servis çekini kesinlikle kabul etmezdim.Günümüzde tüketici mahkemeleri nin önemi oldukça arttı ve dolayısıyla sayıları da artacak.Bence bayi aracınızı değiştirmez ise derhal buraya başvurun.Büyük bir ihtimal aracınız mahkeme sonucunda değişecektir.Tekrar geçmiş olsun...
the_Algn
05/09/2007, 18:06
Aracınızı mutlaka değiştirin eğer kabul etmezlerse hemen mahkemeye verin...Bu arada mutlaka Almanya'ya da fabrikaya mail atın durumu onlarada anlatin işler değişebilir....Bir tanıdığım sıfır aracında yardım çantası yok diye almanyaya mail atıp ortalığı karıştırımış :))
ark cok geçmiş olsun.yukarıda arkadaslarımın yardım maillerini okudum hepsi saolsun.benim sana başka bir önerim var.belki moralin bozulacak ama yanlış bilmiosam bikaç ay içinde polonun yeni modeli gelecek(ama tam tarih yok elimizde).yani sonuç olarak sen bu arabayı kullansan da yenisi çıkınca baya bi zarara uğrayacaksın.benim sana naçizane tavsiyem eğer olurda paranı verirlerse yeni kasası cıkmış modellerden tercihini yap.mesela punto,yeni corsa gibi.o zaman hem para kaybına da pek uğramaazsın.ama tabi olmazsa da sana sunu söyleyeyim öyle ya da böyle polo taş gibi bir araba.ben tam 9 sene kullandım polomu ve yaşlandı diye takasa veripyeni puntomu aldım.ama inanırmısın ağlıyacaktım nerdeyse.cünkü benim ilk arabamdı ve hiç sorun cıkarmadı.
bence bi sonuç elde edemezsen de üzülme kaliteli bir araban var.
ama artık puntocuyuz...bunuda unutmayalım...
tekrar gecmiş olsun...
Aracınızı mutlaka değiştirin eğer kabul etmezlerse hemen mahkemeye verin...Bu arada mutlaka Almanya'ya da fabrikaya mail atın durumu onlarada anlatin işler değişebilir....Bir tanıdığım sıfır aracında yardım çantası yok diye almanyaya mail atıp ortalığı karıştırımış :))
Ali ye katılıyorum.Bir arkadaşım da Renault Fransaya mail atmıştı ve oradan Ankaradaki bayiye yeterli yaptırım gelmişti:)
benzer durumlarda öncelikli olarak noterden ihtarname çekilmesi gerekiyor diye biliyorum arkadaşlar..30 günlük süre de çeşitli kriterlere göre değişebiliyor. ben de kendi puntom için benzer bir yargı yoluna gitmeyi düşünüyorum ama biraz geç değişim vs. için..
sadece ayıplı mal olarak bedel indirimi talep edebileceğim.
Ama öncelik ihtarnamedir. bu ihtarname üzerinden tük. hak. mahkemesine gidiliyor diye biliyorum. ve yargı yoluna gidecek olmasanız da mutlaka ve mutlaka bu ihtarnameyi çekiniz..MUTLAKA..tabi bunun en doğru yolu bir avukata danışmanız.
karamanasif
05/09/2007, 18:58
öncelikle geçmiş olsun...
Size bir avukat olarak tavsiyem öncelikle aracın ayrıntılı fotoğraflarını çekip saklamanız.Sonra da noterden ihtarname göndermeniz.İhtarnamede olayı kısaca anlatıp tüketici kanununda size bildirilen haklardan hangisini talep ettiğinizi açıkça bildirmeniz gereklidir.Burası önemli çünkü seçtiğiniz hakkı sonradan değiştiremezsiniz.Mesela ücretsiz tamir istediniz,sonra para iadesi isteyemezsiniz.İhtarnameye cevap verilmezse yada talepleriniz kabul edilmezse dava açılması gerekecektir.Dava sonunda kanımca para iadesini talepleriniz kabul edilecektir.
Bu konuda ayrıntılı yardım istersen özelden mail atabilirsin yada 0212 296 4300 dan ararsan yardımcı olurum.
Ancak kesinlikle yumuşak davranım tekrar boyatmayın.Sıfır almış olduğunuz araç niye ayıplı olsun ki?Olay davalık olursa çok büyük ihtimalle davayı kazanırsın.
ufukbzk84
05/09/2007, 19:01
evet 2008 model polo bu şekilde sanırsam...
valal benim arkadaşta doğuş otomotivden sıfır toureg almıştı arabada problem çıktı ve mahkemeye verdiler yerine sıfır porsche cayenne turbo verdi.doğuş oto bence işin peşini bırakmayın arabanın parası yerine daha üst sınıf bi araba isteyin bence
iade yada değişim mümkün.
bir kaç yıl önce şikayetvar.com da uzunca bir yazı okumuştum. otomatik şanzımanında sürekli problem çıkan bir fiestayı sahibi sonunda geri iade edip (yenisini fark almadan verme tekliflerine kanmadan) parasini almisti.
ama işiniz biraz zor ve sabır istediği doğru ne yazıkki :(
gogigogi
05/09/2007, 22:24
yanlış hatırlamıyorsam 200 veya 2005 reno megan boyalı çıkmıştı sahibi öylesine tamirciye gitmiş tamirci sıfır arabaya bu boyalı demiş şöyle böyle derken aracın fabrika içinde çarpılıp boyandığı söyleniyordu. bilmem ne kadar doğru
tempesty
05/09/2007, 22:36
Birde şu linke göz atın bakalım :)
https://forum.grandepuntotr.com/genel/1175-lutfen-okuyun-ilginizi-cekecektir-mutlaka-arac-boyali-cikti.html
evet 2008 model polo bu şekilde sanırsam...
Direksiyonu hiç beğenmedim:(
emir341907
28/09/2007, 18:11
Evet arkadaşlar uzun uğraşlar sonucunda salı günü yeni arabamızı teslim alıyoruz.biraz geç oldu ama olaya yumuşak bir şekilde yaklaştık ve kazandık.Genel merkezde arabanın hatalı olduğunu anlamış ve almanyaya resimlerini göndermişler ve almanyanın okeyinden sonra arabayı salı günü teslim edecekler.Diğer sorunlu arabayıda ikinci ele ayıracaklarmış araç daha 375 kmde alan için güzel bir araç olur ama bana kalırsa listeye girmeden satılır.Sonuç olarak buradaki tüm arkadaşlara yorumlarından ve tavsiyelerinden dolayı çok teşekkür ederim.İçim biraz buruk grande punto sahibi olamadım diye ama olsun belki böylesi daha hayırlıymş.inş. bravodan alırız.herkeze iyi forumlar..
Emir gözünaydın.Kısa sürede sorunun hallolması güzel...
hadi gözün aydın :) tabiki herşeyin hayırlısı
bahcelili_ali
29/09/2007, 15:54
arabayı dukkana sürer camdan içeri tam gaz gir abi içerdeki arabalara güzel bi döşe nasılsa kaskolu garantili madem boyanacak alın boyayın ..vatlar de abi. walla yapacan abi gidip hakkını ara nedemek boyatma sana kusursuz teslim etmişlermiş arabanın motorundan bi silindir eksik çıksa demekki biz tam teslim verdik die bak kağıt imzalattık mı diyecekler biz akşam 7.cd de yola tezgah açan işportacıdan mı alıoz yada kırmızı ışıklarda ayak üstü satış yapan garantisi benim abi diyen bi adamdan mı araba alıoz onuda geç milli servettir yani bu arabayı değişse kaybeden wv sanki kendi cebinden çıkıcak adamların. git kavga et abi walla at kapılarına gel arabayı.
olay bitmiş ben geç kaldım:) neyse çok geçmiş olsun abi halletmene çok sevindim walla kendime olmuş gibi gerilmiştim haksızlığa nerde olsa tahammül edemiorum.
Ali;rüzgar yapmışsın.
Emir;Hayırlı olsun güzel haber...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.