Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dry İstanbul ile sakın çalışmayın



farukileri
28/05/2013, 10:47
Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle uzun zamandır burada olamadığım için özür diliyorum; iş yoğunluğum çok fazlaydı ama şimdilerde rahatlamaya başladım diyebilirim.

Sonrasında konuya geçiyorum. Aralık ayında kendilerinden hizmet almaya başladım. Her şey çok güzel gidiyordu ta ki bu hafta sonuna kadar. Perşembe günü giysilerim alındı; kuru temizleme için; arkasından cumartesi günü sabahı evde olmadığım için haber kağıdı bırakılmış ve bunun neticesinde müşteri hizmetlerini aramam istenmişti. Cumartesi akşamı aradığımda pazartesi günü teslimatın yapılacağını bana söylemişlerdi; ancak dün hiçbir şekilde ne teslimat alabildim; ne de bir bilgi. Hiçbir şekilde geri dönüş sağlanmadı ve üstüne üstlük hiçbir şekilde bir bilgi sahibi de olamadım. Böyle giderse kendilerini yetkili mercilere şikayet etmeyi düşünüyorum.

Yakın zamanda markette pay elde edebilmek adına çok fazla arama gerçekleştiriyorlar; bu yüzden sizi uyarmak istedim. Sakın bir hizmet almayın; aldıysanız da para ödeme bitene kadar kullanın sonrasında kullanmayın. İki adet takım elbisem kayboldu ve iş için giyebileceğim tek bir pantolona sahibim; onu da yıkayamayacak duruma gelmiş bulunmaktayım.

Herkese mutlu günler diliyorum

outlife
28/05/2013, 10:57
çok geçmiş olsun. ara genel müdüre patrona kadar ara... yoksa bu ********lerin yaptığı yanına kar kalır... şikayetvar.com a yaz... tüketici heyetine başvur... peşine düşmeyince kendilerini haklı bizide yolunacak kaz görüyor bunlar..

valla piyasada doğru düzgün iş yapan bir esnaf olmayacak mı yav... ayakkabıcısından mobilyacısına, kuru temizlemecisinden temizlikçisine kadar... herkes işi sallabaş yapmak, milleti yolunacak kaz görmek zorunda mı??? sokağa çıkıyorum esnaf tüccar kalmamış... en küçüğünden en büyüğüne... digitürkle mahkemelik olmak üzereyim... mobilyacı desen ulaşşabilen aşkolsun... bir de pişkinlikleri yok mu...

dün haber okudum. yemekspeti.com da sipariş veren adamın pizzasıo yanık gelmiş. adama siteye konuyla ilgili mesaj yazmış ve fotoğraflar eklemiş. sitede yayınlamış pizzayı gönderen şirket müşteriye dava açmış itibarımızı zedeleyemezsin vss diye... ne diyelim...

farukileri
28/05/2013, 11:12
çok geçmiş olsun. ara genel müdüre patrona kadar ara... yoksa bu ********lerin yaptığı yanına kar kalır... şikayetvar.com a yaz... tüketici heyetine başvur... peşine düşmeyince kendilerini haklı bizide yolunacak kaz görüyor bunlar..

valla piyasada doğru düzgün iş yapan bir esnaf olmayacak mı yav... ayakkabıcısından mobilyacısına, kuru temizlemecisinden temizlikçisine kadar... herkes işi sallabaş yapmak, milleti yolunacak kaz görmek zorunda mı??? sokağa çıkıyorum esnaf tüccar kalmamış... en küçüğünden en büyüğüne... digitürkle mahkemelik olmak üzereyim... mobilyacı desen ulaşşabilen aşkolsun... bir de pişkinlikleri yok mu...

dün haber okudum. yemekspeti.com da sipariş veren adamın pizzasıo yanık gelmiş. adama siteye konuyla ilgili mesaj yazmış ve fotoğraflar eklemiş. sitede yayınlamış pizzayı gönderen şirket müşteriye dava açmış itibarımızı zedeleyemezsin vss diye... ne diyelim...

Eğer bugün içerisinde gelmezse genel merkezlerine kadar çıkmayı düşünüyorum; nerede olduğunu da öğrendim sitelerinden falan.

Doğru düzgün iş yapanlar sadece çok çok kurumsal firmalar; onlar da zaten herkes tarafından bilinen göz önünde firmalar.

O pizzacıyı görmek istiyorum. İtibarımızı zedeleyemezsiniz şeklinde dava açıyorlarsa kafaları kaç promil merak ediyorum.

outlife
28/05/2013, 11:25
Eğer bugün içerisinde gelmezse genel merkezlerine kadar çıkmayı düşünüyorum; nerede olduğunu da öğrendim sitelerinden falan.

Doğru düzgün iş yapanlar sadece çok çok kurumsal firmalar; onlar da zaten herkes tarafından bilinen göz önünde firmalar.

O pizzacıyı görmek istiyorum. İtibarımızı zedeleyemezsiniz şeklinde dava açıyorlarsa kafaları kaç promil merak ediyorum.

kesinlikle bu adamlar yüzsüz ve terbiyesiz... itibarı kime karşı kaybediiyorsun gerizekalı müşteriye karşı şikayetçi olan kim müşteri... neyin kafasındaysan artık bilmek lazım... alkolü yasaklayan devletten talep ediyoruz edepsizlik yüzsüzlük ve pişkinlik gibi travmalara yol açan tüm yiyeccek içecek hap ot toz bilimum kafa yapıcı maddelerin yasaklanmasını istiyoruz...

Şikayetçi müşteriye pizzacıdan dava - Hürriyet EKONOMİ (https://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23307964.asp)

farukileri
28/05/2013, 11:34
kesinlikle bu adamlar yüzsüz ve terbiyesiz... itibarı kime karşı kaybediiyorsun gerizekalı müşteriye karşı şikayetçi olan kim müşteri... neyin kafasındaysan artık bilmek lazım... alkolü yasaklayan devletten talep ediyoruz edepsizlik yüzsüzlük ve pişkinlik gibi travmalara yol açan tüm yiyeccek içecek hap ot toz bilimum kafa yapıcı maddelerin yasaklanmasını istiyoruz...

Şikayetçi müşteriye pizzacıdan dava - Hürriyet EKONOMİ (https://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23307964.asp)

şu anda ofiste kahkaha atmamak için kendimi tutuyorum :) hey allahım nasıl bir yöneticiliktir bu. Çözüm bulmak yere al kardeşim bende böyle diyor açık açık. Ondan sonra niye battık biz sorusuna da cevap verir artık.

Bu kafa hakikaten başka bir şeyle açıklanamaz...

Adamları çok sıkı markaja almaya başladım bu arada; ya beni sürekli meşgule atan bir çevrime sokacaklar ya da direk müdür falan bağlanacak benim telefona; bekliyorum böyle bir düzenleme.(yaptığım iş gereği bu şekildeyim de :) )

Evren_c
28/05/2013, 15:47
Geçmiş olsun. Ben İzmir'de yaşıyorum ama nereden buldularsa beni de arayıp duruyorlar. Sürekli telefonda kalaylıyorum, aramayın beni diye. Tüketici hakem heyeti gayet etkili bir çözümdür, mutlaka hakkınızı arayın.

farukileri
29/05/2013, 17:31
Geçmiş olsun. Ben İzmir'de yaşıyorum ama nereden buldularsa beni de arayıp duruyorlar. Sürekli telefonda kalaylıyorum, aramayın beni diye. Tüketici hakem heyeti gayet etkili bir çözümdür, mutlaka hakkınızı arayın.

ben kalayı basacağım yakın zamanda, baya yakın hem de; ondan sonra aramaya çekinecekler.

Ben üyesi olmama rağmen beni tekrar aramışlardı üyelik için; bu kadar saçma bir sisteme sahipler. 6 gündür elbiselerim onlarda ve ben artık fabrikaya gidip fabrikadan ürünlerimi teslim almayı düşünüyorum. Bu ciddiyete bu tepki; madem ayağıma kadar gelmiyorlar; ben onların ayağına giderim şikayetimi de gerçekleştiririm üstüne database'den ismimi de sildirir paramı geri almak için gerekli çalışmaları yaparım. Telefondan madem çözülmüyorsa yüz yüze en etkili çözüm yoludur.

farukileri
30/05/2013, 12:01
Dün akşam itibariyle kendim gidip kıyafetlerimi almış bulunmaktayım. Madem getirmiyorsunuz, fabrikadan gidip alacağım dedim; aldım. Mutluyum huzurluyum bir şey kaybolmadı diye; ancak yine de bu şikayet edeceğim anlamına gelmemektedir tabi ki. Ancak kesin uyarımdır; siz siz olun sakın çalışmayın kendileri ile. Ben de bundan sonra çalışmayacağım zaten. Evimin dibinde var Dryman, yeri yurdu belli adamlar benden alıyor bana geri veriyor; tertemiz :)

outlife
30/05/2013, 13:18
valla böyle durumlarda ilçe tüketici heyetine gitmek lazım. direkt. sorgusuz sualsiz. ahlaklı ticaret yapsınlar. benim arkadaşımın amcası kuru temizlemeci. adam 300 biin dolara bilgisayar programı aldı herşeyi online takip edebilmek için. mağazalara mobil servislere yatırdığı parada cabası. müşteri kıyafetini netten takip istediği mağazadan istediği saatte ister kendi ister ayağa teslim alabiliyor. profesyonellik böyle bişey işte...

sen daha bir takım elbisye sahip çıkamayıp tanımadığın binlerce kişinin tel bilgisini satın alıp tek tek raayıp bir müşteri bir müşteri diyeceksin sonra peşinde kıçını yırttığın müşterinin bir takım elbisesine sahip çıkamayacak üstelik pişkinlik yapacaksın...

valla ülkede yasalar maalesef çokta tüketici lehine değil. bu tip davalar ücretsiz açılmalı ve devlet avukat vermeli bence.

biraz efelenmek ve sıkı takip etmek gerekiyor... yoksa adamların umurlarında değil. şikayete rağmen siz gidip teslim alıyorsanız takım elbiseyi ne diyeyim ben artık...

farukileri
31/05/2013, 11:51
valla böyle durumlarda ilçe tüketici heyetine gitmek lazım. direkt. sorgusuz sualsiz. ahlaklı ticaret yapsınlar. benim arkadaşımın amcası kuru temizlemeci. adam 300 biin dolara bilgisayar programı aldı herşeyi online takip edebilmek için. mağazalara mobil servislere yatırdığı parada cabası. müşteri kıyafetini netten takip istediği mağazadan istediği saatte ister kendi ister ayağa teslim alabiliyor. profesyonellik böyle bişey işte...

sen daha bir takım elbisye sahip çıkamayıp tanımadığın binlerce kişinin tel bilgisini satın alıp tek tek raayıp bir müşteri bir müşteri diyeceksin sonra peşinde kıçını yırttığın müşterinin bir takım elbisesine sahip çıkamayacak üstelik pişkinlik yapacaksın...

valla ülkede yasalar maalesef çokta tüketici lehine değil. bu tip davalar ücretsiz açılmalı ve devlet avukat vermeli bence.

biraz efelenmek ve sıkı takip etmek gerekiyor... yoksa adamların umurlarında değil. şikayete rağmen siz gidip teslim alıyorsanız takım elbiseyi ne diyeyim ben artık...

Kesinlikle, şikayet hattını arayarak işi kökten çözmeyi düşünüyorum artık; tamamiyle uzaklaşmak babında kendilerinden.Sonrasında artık kurban mı keserim ayran mı açarım şereflerine o kısmını bilemeyeceğim :)

outlife
31/05/2013, 12:10
Kesinlikle, şikayet hattını arayarak işi kökten çözmeyi düşünüyorum artık; tamamiyle uzaklaşmak babında kendilerinden.Sonrasında artık kurban mı keserim ayran mı açarım şereflerine o kısmını bilemeyeceğim :)

kurbanlık bir durum yok ama kesersen haberimiz olsun :) ayranlarıda ben ısmarlarım :)