Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat Yetkili Servis Şikayet Memnuniyetsizlik Konusu
Moderatör
13/03/2013, 13:27
Fiat servisleri ile ilgili tüm şikayet memnuniyetsizliklerinizi tek başlık altında toplanmıştır extradan konu açmak yasaktır..
Servis şikayetlerinde çözüme ulaşan şikayetlerde, msj içine sorun giderilmiştir yada soruna bağlı olarak gelişmeler yazılacaktır.
Hiç bir şekilde servisleri ağır itham hakaret argo vs tarzda yazılar yazılmayacaktır yazanlara cezai işlem yapılacaktır.
Mesaj atanlar yazdıkları yazılardan sorumludurlar, hiç bir şekilde site yetkilileri ve site bu msjlardan sorumlu tutulmayacaktır.
Gereksiz yorumlar silinecektir istek ve önerilerinizi özel msj yolu ile bildirebilirsiniz.
O servis iyi değil, bu servise git şeklinde reklamlar yapmak yasaktır.
Forum Yönetimi
biancoangelo
16/03/2013, 22:45
Uzun süredir kullanmakta olduğum aracımı Ankara Birmot servisine götürdüm. Şikayetim direksiyonumun orta kısmından hafif tıkırtı şeklinde gelen sesti, Birmotta müşteri danışmanı Fatih bey beni karşıladı(tavrı aracı bana hibe etmiş ya da aracı ellerinden zorla almışım gibiydi).
Aracımdaki sorunu anlattım ve sorunu keşif için servis personelinden bir arkadaş çağırdı. Arkadaşla beraber sorunu keşfettik daha sonra şikayetimin doğru olduğunu anlayarak. sorunun kartuşlardan çıkabileceğini söylediler. Değişim gerektiğini ve sorunun 1 gün sonraya uzayabileceğini ifade ettiler. Evimin servise uzak olduğunu söyledim bunun üzerine 3-5 saat sonra işin uzayıp uzamayacağını söyleyeceklerini ifade ettiler. Yalnız beni bekleme salonuna bile yönlendirmeden siz gidin dediler. Servisten çıktım Ankarada fırtına kıyamet tam 3-4 saat dışarıda dolandım. Resmen rezil oldum. ayrıca Aracımın direksiyon kısmını söküp değiştireceklerini söylemelerine rağmen 4 saat sonra eski direksiyonumu tekrar takıp bana sizin direksiyonunuzdan gelen ses diğer araçlardan da geliyor deyip yolladılar. Sizce bu nasıl bi davranış yada bu yapılan ne anlama geliyor. Cevabını sizden bekliyorum.
SAKIN OLA BİRMOTA (Yenimahalle) GİTMEYİN.....
Bende diyorum bizim Kubilay nerelerde hiç gözükmüyor, bakıyorum punti yok ortalıkta, dostum, hiç hoş değil aynı şekilde bende Ankaradaki herkesin tanıdığı bir serviste farklı bir olaya şahit olduk , resmen bir misafir gözüyle değil kenarda ölece servise bakan birileri olarak görüldük (tabiri caizse ciğerci dükkanına dışardan bakan kedi gibi), bak başıma geleni ben sana anlatım, aracımla ilgili önceki gün beni aradılar ve durumdan haberdar ettiler , benim iş sonuçlansın seninkini de oraya götürelim , sıkma canını, yine dönüp dolaşıp gitmek zorunda kalıyoruz dimi kast servisine , o manada ilgi alaka yönüyle on numaralar fakat sorunu çözme yonüyle değil işte :(
Kubilay bey Ankara'da forumun memnun oldugu (Muslum ve bey) iki adet servıs var ıken BİRMOTA gıtmenıze anlam veremedım.
Sonucta ben yada sız paranız ıle ıs yaptırıyorsunuz kımseyede muhtac ve mecbur degılız işin gercegı daha en basta (tavrı aracı bana hibe etmiş ya da aracı ellerinden zorla almışım gibiydi). sekılde davranan bır servıs yetkılısı ıle karsılasmıs olsaydım oradan ceker gıderdım baska servısmı yok paramla gıdebılecegım.
Düzeltme:
''var ıken BİRMOTA gıtmenıze anlam veremedım'' yazacagıma farklı bır servısın ısmını yazmısım arkadaslar kusura bakmayın.Bu durumu ben fark edemdım fakat Hutne nicli arkadasımız sagolsun farkedıp hatayı duzelmemde yardımcı oldu
BaranSelo
16/03/2013, 23:24
Hiç hoş değil, koca bir şirketin parçası olmasına rağmen hemde. Hizmet sektöründe çalışan vatandaşlarımızın çoğu sanki o hizmetin karşılığını almıyormuşçasına davranıyor müşteriye...
Koyaydın kafasına direksiyon simidini :)))
Yaşadığınız facianın benzerlerini aracımı ilk aldığımda yaşamıştım birmot ta. Kavaklıdere oto yla tanıştım çok şükür daha sonra kurtardım kendimi oradan.
GT-S5830 cihazımdan 2 ile gönderildi
toprakozz
17/03/2013, 00:38
Tofaş ı arayın durumu izah edın.O zaman nasıl davranacaklarını gorurler.Hiç affetmeyın.
lektonstar17
17/03/2013, 01:01
Sizin araçta olan sorun diğer araçlarda da var da ne demek ya. Vurdumduymazlığın daniskası. Demek ki sorun genel bir sorun. Sorunu tespit edip çözüm bulacaklarına "üzülmeyin,yalnız değilsiniz " der gibi saçma bir bahaneyle yollamışlar. Senin işin ne be adam. Sorunu çözüp müşteriyi memnun edeceksin. İnsanlar 35-40 000 e araba alıyor, neymiş herkeste varmış. Arabayı sen bağışladın sanki.Eğer araç garanti dışı bi araba olsaydı para koparmak için bak neler bulurlardı. Böylelerine deli oluyorum.Yani siz de kaşınmışsınız . Kesinlikle Fiat a şikayet edin. Ben de İstanbul da bir kaç denemeden sonra Deha Otomotivi keşfettim , daha da bi yere gitmem. Geçmiş olsun.
biancoangelo
17/03/2013, 22:03
Kubilay bey Ankara'da forumun memnun oldugu (Muslum ve bey) iki adet servıs var ıken BİRMOTA gıtmenıze anlam veremedım.
Sonucta ben yada sız paranız ıle ıs yaptırıyorsunuz kımseyede muhtac ve mecbur degılız işin gercegı daha en basta (tavrı aracı bana hibe etmiş ya da aracı ellerinden zorla almışım gibiydi). sekılde davranan bır servıs yetkılısı ıle karsılasmıs olsaydım oradan ceker gıderdım baska servısmı yok paramla gıdebılecegım.
Düzeltme:
''var ıken BİRMOTA gıtmenıze anlam veremedım'' yazacagıma farklı bır servısın ısmını yazmısım arkadaslar kusura bakmayın.Bu durumu ben fark edemdım fakat Hutne nicli arkadasımız sagolsun farkedıp hatayı duzelmemde yardımcı oldu
Sırf evime yakın diye gitmiştim. Birde o şaşaalı binası beni cezbetmişti. Ders oldu. Aman aman tanıdıklarınıza söyleyin sakın ola ne araba alsınlar nede servise götürsünler.Aracımla ilgilenen ustanın havasını bi görseydiniz. kesinlikle bu hıyarağası yapmış arabayı derdiniz.
Dün aracımın 110bin bakımını fiat avcılar otomotiv de yaptırmış bulunuyorum. toplamda 167tl gibi bir fatura ödedim. ufak bir çiziğim vardı kasko mini onarımdan yapabılır mıyız dedim gerek yok biz yapalım dediler ama hala aynı duruyo. rutuş yapılmış aslında tüm tampon boyanmalıymış o nedenle bu kadar oluyormuş falan filannnn :spider:
yapılan işlemler :
-yağ ve hava filtresi değişimi
-5w-40 selenia yağ 3 lt
- karter tapa
:puke0000:bir dahakine babam kafama silah dayasa avcılar fiat servise gitmicem işte :gun_band::shuriken:
ferdigokhan
08/05/2013, 11:06
167 TL soygun gibi :S Gidip Fiat parçaları satan bir yerden alıp ustaya yaptırsan max işçilik dahil 100 TL öderdin. Üstüne gözünün önünde olurdu tüm değişimler...
malesef öyle servislerin hep yaptığı şey efendim 110 bin bakımımız ara bir bakımdır yağ su ve filtreler değişir. toplamda 200tl gbi bir rakam tutar. faturaya bakarsın hem işçilik alınmış hem motor bakımı adı altında fiyatı tutturmak için saçmaca şeyler. ama oranın sahibinin arabasını gördüm bn ordayken geldi. araç efsaneeeeeeeeee
ben malesef tşk edemiyeceğim.
ben ordu fiat bayiinden 2011 de punto evo model araç almıştım. ve daha sonra aracımı çizdim ve servise gittim.yapılan işlemler bana kapı ,tampon ,jant ve lastikler orijinal parçayla değişti şeklindeydi .daha sonra park halinde aracıma arkadan vuruldu ve küçük bir göcük oluştu. yine servise başvurdum göcük düzeltildi ve bir kısmı boyandı denildi. bugün aracı satmak üzere galeriye gittiğimde araçta 3 parça ciddi büyüklükte boya olduğu ve bagaj kapağında da gelişi güzel kalın çekilmiş macun üzerine boya yapıldığı ayrıca sağ kapı ve çamurluğunun tamamen boyandığı şeklinde hasar tespiti yapıldı. oysa bana anlatılan çok farklıydı bayi araç için anlaştığım fiyattan 1000 tl indirdi .yani yapılan ve bilmediğim işlemler yüzünden zarara uğradım .
galerici bana hanfendi sizin arabada boyanmadık yer yok ben aslında bunu bu şekilde almazdım ama sizde mağdur olmuşsunuz o yüzden alıyorum dedi. ben ordu servisini aradım ama orada benim aracımla otarihte ilgilenen görevli biz size hepsini anlattık diyerek sıyrıldı. bende budurumun incelenmesini istediğimi internet üzerinden genel merkeze ilettim ama netice alır mıyım bilemiyorum şimdi ne yapmam lazım. artık bu marka aracı kimseye tavsiye etmeyeceğim. olayı anlattığım kişiler aracın orada kaldığı süreçte hasara uğratılmış ve size bildirilmeden işlem yapılmış olabilir dediler. ordu servisine ne zaman gitsem hep güler yüzle karşılandığımdan bu şeklide bir durumla karşılaşacağım hiç aklıma gelmezdi. . bu şekilde müşteri mağdur edilmemeliydi.
ben malesef tşk edemiyeceğim.
ben ordu fiat bayiinden 2011 de punto evo model araç almıştım. ve daha sonra aracımı çizdim ve servise gittim.yapılan işlemler bana kapı ,tampon ,jant ve lastikler orijinal parçayla değişti şeklindeydi .daha sonra park halinde aracıma arkadan vuruldu ve küçük bir göcük oluştu. yine servise başvurdum göcük düzeltildi ve bir kısmı boyandı denildi. bugün aracı satmak üzere galeriye gittiğimde araçta 3 parça ciddi büyüklükte boya olduğu ve bagaj kapağında da gelişi güzel kalın çekilmiş macun üzerine boya yapıldığı ayrıca sağ kapı ve çamurluğunun tamamen boyandığı şeklinde hasar tespiti yapıldı. oysa bana anlatılan çok farklıydı bayi araç için anlaştığım fiyattan 1000 tl indirdi .yani yapılan ve bilmediğim işlemler yüzünden zarara uğradım .
galerici bana hanfendi sizin arabada boyanmadık yer yok ben aslında bunu bu şekilde almazdım ama sizde mağdur olmuşsunuz o yüzden alıyorum dedi. ben ordu servisini aradım ama orada benim aracımla otarihte ilgilenen görevli biz size hepsini anlattık diyerek sıyrıldı. bende budurumun incelenmesini istediğimi internet üzerinden genel merkeze ilettim ama netice alır mıyım bilemiyorum şimdi ne yapmam lazım. artık bu marka aracı kimseye tavsiye etmeyeceğim. olayı anlattığım kişiler aracın orada kaldığı süreçte hasara uğratılmış ve size bildirilmeden işlem yapılmış olabilir dediler. ordu servisine ne zaman gitsem hep güler yüzle karşılandığımdan bu şeklide bir durumla karşılaşacağım hiç aklıma gelmezdi. . bu şekilde müşteri mağdur edilmemeliydi.
Galericininde kumpasına geliyor olabilirsiniz. :) Malum hepsi aynı .
çok dikkat çekici bir durum.
gecenlerde 1 TIR ile nakliye olan 6-7 MiTo kaza sonucu çevreye dağılmıştı. Heralde cilalanıp parlatılıp satılmıştır vatandaşa.
Galericininde kumpasına geliyor olabilirsiniz. :) Malum hepsi aynı .
onu da düşünüp aile dostu bir ustaya götürdüm malesef o da aynını söyledi bir aletle baktı ve ölçülerle söyledi bak burda şu yazıyor birde buraya bak kaç yazıyor fln yani bariz boya ve kalın macun vardı araçta :(
mehtap hanım başınıza gelen olayla bu marka aracın ne suçu varki :) bu olay her markada oluyor. alırken temkinli davranmak doğru yere götürmek gerek kafanızın rahat etmesini istiyorsanız bir başka yere daha götürseydiniz ben aracı almaya giderken (sıfır) boya ölçüm cihazıyla tek tek kendim kontrol ettim.
artık bu marka aracı kimseye tavsiye etmeyeceğim.
Olayda puntonun ne suçu var???? Servise kızıp fiat puntoyu kötülüyorsunuz sizin yaptığınız iş değill....... Cosmeticadan rimel alıyorsunuz rimelin kapağı kırık çıkıyor Loreale suçu buluyorsuz........
Olayda puntonun ne suçu var???? Servise kızıp fiat puntoyu kötülüyorsunuz sizin yaptığınız iş değill....... Cosmeticadan rimel alıyorsunuz rimelin kapağı kırık çıkıyor Loreale suçu buluyorsuz........
:D:D
aracı aldığımdan beri sorunları bitmedi de ondan kapısı gıcırdar el freni ikidebir arka lastiği tutar geri vermez ben kullanmadıım halde bu araç böyleyse üstüne birde servis her biryerini boyayınca gidip alkış tutucak halim yoktu ya . bunların bitanesi size olsa demedik laf bırakmazsınız daha geçen hafta el freni takımı bu lastik tutma yüzünden değiştirildi allahtan garantiden yapıldı bu işlem ama genede 60 tl ödedim. ben aracı sürekli kullansam daha neresi dökülürdü bilemiyorum
iki aracımda fiattı biri punto diğeri bravo maaşallah hiç bir sorunla karşılaşmadım bu birazda şans faktörü burada anlatmak istediğimiz buydu , diğer araç forumlarına girip baktıysanız örneğin reno nasıl hatalar problemler oldugunu okursaydınız eminim böyle konuşmazdınız yinede başınıza gelen olaylar can sıkıcı ama emin olun sorunsuz araç yoktur. audide mercedeste bile bu tarz sorunlar olabiliyor elbette az rastlanır olaylar fakat onlarında segmentleri ve fiyatları ortada :) Geçmiş olsun..
ANKARA KARTAŞ OTO
Arkadaşlar aracımı buradan aldım şubat 1'inde. Dedim ki buradan almışken aracımı ilk 10.000 bakımını da buradan yaptırayım. Çünkü telefonda bana verilen fiyat 195 TL idi. Kavaklıdereyi aradım 180 TL fiyat verdiler 15 lira için değmez aldığım yere götüreyim dedim. Neyse dün aracımı götürdüm verilen randevu ve saatinde aracımı teslim aldılar. Neyse iyi hoş herşey güzel. Aracımın bakımı yapılırken dediler ki aracınızın sağ ön tekerlekten yağ sızdırması(terlemesi) var. Dedim nasıl olur daha yeni gıcır gıcır araba şehir içinde doğru düzgün yıpratılmadı bile uzun yolda ve sakin kullandım hep. Aracı sıfır alırken aksın ordaki vidayı sıkmayı unutmuşlar neticesinde terleme yapmış yağın bir kısmı azalmış. Neyse bakım bitti fatura çıkardılar 225 TL. Dedim ne bu kardeşim şaka mısınız siz ? Telefonda randevu veren arkadaşınz 195 TL dedi hatta üzerine indirimde yapacağız dedi ne ayaksınız siz ? Kim verdi size o fiyatı falan dediler. Sonra 100 liralık işçilik yaptım da(yağ sızdırması için söylüyor) bilmem ne bık bık bık. Dedim aracı alalı daha 6 ay oldu garanti kapsamında benim tepemin tasını attırmayın verdiğiniz fiyattan 1 kuruş yukarı vermem dedim. Yok euro 5 motorda bunlarda bilmem ne benim tepkimin değişmediğini görünce müdürleriyle konuştu vs. Size 192.5 TL ye yaparız ancak dediler. Faturaya baktım fazladan bir de motor temizleyiciyi kitlemişler 20 TL neyse dedim size bir daha gelirsem. Arkadaşlar kesinlikle ve kesinlike size burayı tavsiye etmiyorum. 20.000lik genel bakımı forumun genel kanısı üzerine Kavaklıdere oto da yaptıracağım. Bir de nasıl oluyor da bu adamlar aksın ordaki vidaları sıkıştırmayı unutuyorlar ya başımıza bir iş gelseydi ? Servis yüzünden çok sevdiğim aracımdan soğumaya başladım..
Made in germany yazıcak arkadaş artık ben bunu anladım bukadar yıldır araba kullanırım cogunluk italyan fiat ve peugeot hiçbirinde almanın verdi rahatlık ve sağlamlık yok ve hala puntoyo biniyorun sevmiyormuyum asla cok seviyorum ama o kalite ne servisinde nede üretiminde yok arkadaş :mad:
ahmetcihanokke
25/07/2013, 13:12
Made in germany yazıcak arkadaş artık ben bunu anladım bukadar yıldır araba kullanırım cogunluk italyan fiat ve peugeot hiçbirinde almanın verdi rahatlık ve sağlamlık yok ve hala puntoyo biniyorun sevmiyormuyum asla cok seviyorum ama o kalite ne servisinde nede üretiminde yok arkadaş :mad:
evet artık son bakımdan sonra bende aynı şeyi söyler oldum
Aynen öyle aracımı çok km yapmadan satmayı düşünüyorum. En azından garanti bitmeden satacağım.
BLADECKS59
01/08/2013, 13:13
arkadaşlar dün aracımı boya koruma için haliç otoya bıraktım. akşam aracı almaya gittiğimde sizin aracın sol arka farın önünde boya var bilginiz var mı dediler. ben aracı alalı 10 ay oldu. belki 20 kez kendim yıkadım. böyle birşey olmuş olsa eminim anlardım. yol arabayı emanete mi verdiniz, otoparka mı bıraktınız. böyle kötü boya serviste bile yapılmaz daha neler neler. inanın başımdan aşağı kaynar sular döküldü. arabamı ne emanete verdim nede otoparka bırakıyorum uzun süreli. şimdiye kadar arabanın her yerine özen gösteren biri olarak görmemem mümkün değil ama onlar da kabul etmiyor. nasıl bir yol izlemem gerek sizce.
cezalandirici083454
21/08/2013, 10:59
Selamunaleyküm Arkadaşlar
Fiat punto aracı tanıdıktan kazasız diye aldım.
- Aldığım akrabanın kardeşi fiatta çalışıyor. Alındığında arabada bi takım sorunlar olmuş. Servise gitmiş. Yazılım falan güncellenmiş gerçi tam detaylarını bilmiyorum.
Benim Yaşadığım bir kaç sorunlar oldu.
-Aracı bakıma soktuk birmotta tam aracı alıcam. Araç arka kapı açık uyarısı verdi. Servistekilerde şaşırtı. Kapılar kapalı açık uyarısı veriyor. Kilit değişecek dendi içeri götürdüler düzeldi. Daha sonra kilit siparişi verdikleri için kilit değiştirildi. Bu uyarıyı verdimi kapılar kitlenmiyor sonuçta.
-Dreksiyondan çeyrek sağ sol yaptığımda ses geliyodu. Servislere güvenemiyorum. Belli süre sonra sabah tanıdık arkadaşın yanına gittim. Pedalların orda dreksiyon mafsalı gevşemiş. Kim gevşetmişse kendi gevşedi demekki.
-Gebzede akşam oturmasına gittik. Evin önüne park ettim. Sol sis farı yanık kaldı. Oturmaya çıksam akü bitecek. Otomatik araç vurduramayızda. Neyse bikaç kere açtım kapadım söndü. Eve geldim gene yanık kaldı. Neyse yol yardımını ariyim dedim. Adamları inandırana kadar uğraştım. Sonra neyse dediler gelsekte bişey yapamayız. siz akünün bağlantısını sökün servise götürüsünüz dediler. Gece vakti aküyü söktüm 3-4 gün sabah kaputu açıyorum akünün bağlantısını takıyorum. Akşam oldumu söküyorum falan. Servise götürdük. Bi parça arızalanmış değiştiler.
-Bakımdan sonra klima hızını arttırdığımda farklı bir motor sesi rahatsız edici boyutta artmaya başladı. Servise götürdüm normal dedi. Dedim diğer araçların hepsine bakalım bu ses varmı baktık yok. Bi ara getirin sökelim dediler. Bende garantisi olmasına rağmen kızdım ve servise götürmedim.
-Bir gün araçla bir yere giderken yol bilgisayarında start-stop devre dışı motoru kontrol ettiein yazısı çıktı. Akşama kadar uyarıyı verdi sonra düzeldi. Tabi benim kafada takıldı gün boyu araç kullanıyomuyum kullanmıyomuyum.
-İlk kapı açılınca gelen aracın çalışmasından önceki hazırlık sesi.ilk 5-10 dakkada vites geçişlerinde geliyo sinirime dokunuyo daha sonra geçiyor.
-Start stop her yerde işe yaramıyo. Araç tekerler durmadan bazen devreye giriyo. Ama 1 dakkalık ışıkta devreye girmiyo. Servise gösterdik bi sıkıntı yok dediler. Onuda bıraktım kendi haline.
Kusura bakmayın biraz uzun yazı oldu.
yolcu airbag kısmında şişme vardı,servise gittim incelediler sonra fiat beni arayıp değiştirmeyeceklerini söyledi,fiyat olarakta 3000 küsür fiyat verdi,araba ne kadarki plastik konsol bu kadar para,yazık günah
cezalandirici083454
21/08/2013, 15:16
yolcu airbag kısmında şişme vardı,servise gittim incelediler sonra fiat beni arayıp değiştirmeyeceklerini söyledi,fiyat olarakta 3000 küsür fiyat verdi,araba ne kadarki plastik konsol bu kadar para,yazık günah
Haklısın parayı ordan kazanıyorlar zaten
ozanoz93
26/08/2013, 02:32
Birmot beyliksuzune aptal servis yolus yukar alanda arabamın yagını konrol etti arabanin garantisi olamasa yanlarınn gecmem
Sent my iPhone using - now (https://.com/m/)
Merhaba,
Benim de Göztepe Oto'nun bir kaç uygulamasıyla ve tavrıyla ilgili sorunum var. Aracımın bakımlarını Göztepe Oto'da yaptırıyordum. Herhangi bir sorunum yok ve işçiliklerinden memnunum fakat her gidişimde servisteki yetkili(adı Fırat sanırım) bir şeyler satmak için kendini paralıyor ve hiç inandırıcı değil. En çok satmaya çalıştığı ürünleri şöyle sıralayabilirim;
1)Boya koruma
1.1) Replikler şu şekilde her seferinde: Özel bir boya koruma yapıyoruz. Hem dış boya hem iç temizlik halloluyor. Ekstra gibi görmeyin çok faydalı. Şuan bir kampanya var sayıyla sınırla 1-2 hafta içinde bitecektir. Fiyatı 550 lira. Normalde 1000 liradan aşağıya bulamazsınız.(Kampanya dediği şeyi her gittiğim sefer söylüyor)
2)Motor Yıkama
2.1)Replikler şu şekilde her seferinde: Bakın buralar hep tozlanmış. Şu kabloları görüyor musunuz? Motor yıkama ve koruma yaparsak çok iyi olur. Yaklaşık 60 tl'lik bir işlem ama inanılmaz faydalı. Sonuçta birçok parçanın ömrünü uzatıyor. Ama dışarda sakın yıkatmayın motora zarar verirler. Biz özel eğitimli elemanımızla yapıyoruz.
3)Garanti Süresi Uzatımı
3.1)Replikler şu şekilde her seferinde: Sistem şimdi uyarı verdi. Sizin garanti sürenizi uzatabilirmişiz. Bence hemen uzatın. Bakın şu kadar km yapmışsınız kesin satana kadar doldurmazsınız. Çok önemli. Araca da bakıyorsunuz o kadar bence kesin yapın. Fiyatı 800 lira ama bir gün geciktirseniz 150 lira artıyor. Sona doğru 1800 liraya geliyor. Yarın bile yaptırırsanız 100 lira artar.
Şimdi bu rahatsız olduğum ilk durum ama ikinci durum daha ilginç. Bunlar beni eylülün ortalarında aradılar. Muayene tarihiniz geçmiş hemen gelin muayene öncesi bakım yapalım aracı da biz götürelim dediler. Ben de muayene tarihim kasım olması lazım ama zaten getircem aracı muayeneden önce dedim. Yok yok geçti hemen getirin bu hafta dediler. Dedim ki geçtiyse geçti getiremem zaten bu ara. Bayramdan sonra getiririm. Tamam diyip kapadılar. Sonra 10 dakika sonra arayıp evet 1 kasımmış muayene tarihiniz hemen getirin dediler. Ya tamam getiricem bayramdan sonra dedim. Fiyat olarak 62 tl olduğunu söylediler tamam dedim.
Neyse dün götürdük aracı muayene öncesi bakıma. Bakımı yaptılar falan ödemeye geldik. Toplam 180 lira hesap çıktı. Neden diye sorduğumda şöyle bir hesap çıkardılar;
1)Muayene öncesi bakım 62
2)Motor Koruma 60
3)Fren testi 30küsür
Evet evet çok sevgili Fırat bey aylardır satmaya çalıştığı motor yıkamayı geçirmiş bile bana bir de muayeneden tozlu tozlu geçemez diyor. Fren testi de muayene için gerekli diyorlar. E muayene öncesi bakımda zaten frenleri de kontrol edeceğiz demişlerdi güya ama...
Eee bunların toplamı 180 değil 150 ediyor diyorsunuz muhtemelen. O verdiği fiyatlar da kdv öncesi fiyatlar bir de kdv ekliyorlar onun üzerine.
Velhasıl kelam önce Fiat'a durumdan yaşadığım memnuniyetsizliği anlattım. Bir de burada anlatmak istedim. Bir daha da Göztepe Oto kullanmayacağım.
Merhaba,
Benim de Göztepe Oto'nun bir kaç uygulamasıyla ve tavrıyla ilgili sorunum var. Aracımın bakımlarını Göztepe Oto'da yaptırıyordum. Herhangi bir sorunum yok ve işçiliklerinden memnunum fakat her gidişimde servisteki yetkili(adı Fırat sanırım) bir şeyler satmak için kendini paralıyor ve hiç inandırıcı değil. En çok satmaya çalıştığı ürünleri şöyle sıralayabilirim;
1)Boya koruma
1.1) Replikler şu şekilde her seferinde: Özel bir boya koruma yapıyoruz. Hem dış boya hem iç temizlik halloluyor. Ekstra gibi görmeyin çok faydalı. Şuan bir kampanya var sayıyla sınırla 1-2 hafta içinde bitecektir. Fiyatı 550 lira. Normalde 1000 liradan aşağıya bulamazsınız.(Kampanya dediği şeyi her gittiğim sefer söylüyor)
2)Motor Yıkama
2.1)Replikler şu şekilde her seferinde: Bakın buralar hep tozlanmış. Şu kabloları görüyor musunuz? Motor yıkama ve koruma yaparsak çok iyi olur. Yaklaşık 60 tl'lik bir işlem ama inanılmaz faydalı. Sonuçta birçok parçanın ömrünü uzatıyor. Ama dışarda sakın yıkatmayın motora zarar verirler. Biz özel eğitimli elemanımızla yapıyoruz.
3)Garanti Süresi Uzatımı
3.1)Replikler şu şekilde her seferinde: Sistem şimdi uyarı verdi. Sizin garanti sürenizi uzatabilirmişiz. Bence hemen uzatın. Bakın şu kadar km yapmışsınız kesin satana kadar doldurmazsınız. Çok önemli. Araca da bakıyorsunuz o kadar bence kesin yapın. Fiyatı 800 lira ama bir gün geciktirseniz 150 lira artıyor. Sona doğru 1800 liraya geliyor. Yarın bile yaptırırsanız 100 lira artar.
Şimdi bu rahatsız olduğum ilk durum ama ikinci durum daha ilginç. Bunlar beni eylülün ortalarında aradılar. Muayene tarihiniz geçmiş hemen gelin muayene öncesi bakım yapalım aracı da biz götürelim dediler. Ben de muayene tarihim kasım olması lazım ama zaten getircem aracı muayeneden önce dedim. Yok yok geçti hemen getirin bu hafta dediler. Dedim ki geçtiyse geçti getiremem zaten bu ara. Bayramdan sonra getiririm. Tamam diyip kapadılar. Sonra 10 dakika sonra arayıp evet 1 kasımmış muayene tarihiniz hemen getirin dediler. Ya tamam getiricem bayramdan sonra dedim. Fiyat olarak 62 tl olduğunu söylediler tamam dedim.
Neyse dün götürdük aracı muayene öncesi bakıma. Bakımı yaptılar falan ödemeye geldik. Toplam 180 lira hesap çıktı. Neden diye sorduğumda şöyle bir hesap çıkardılar;
1)Muayene öncesi bakım 62
2)Motor Koruma 60
3)Fren testi 30küsür
Evet evet çok sevgili Fırat bey aylardır satmaya çalıştığı motor yıkamayı geçirmiş bile bana bir de muayeneden tozlu tozlu geçemez diyor. Fren testi de muayene için gerekli diyorlar. E muayene öncesi bakımda zaten frenleri de kontrol edeceğiz demişlerdi güya ama...
Eee bunların toplamı 180 değil 150 ediyor diyorsunuz muhtemelen. O verdiği fiyatlar da kdv öncesi fiyatlar bir de kdv ekliyorlar onun üzerine.
Velhasıl kelam önce Fiat'a durumdan yaşadığım memnuniyetsizliği anlattım. Bir de burada anlatmak istedim. Bir daha da Göztepe Oto kullanmayacağım.
Arkadaşta götürmüştü göztepeyi sevmedim demişti demekki haksız değilmiş her servis bir değil maalesef............
Merhaba,
Benim de Göztepe Oto'nun bir kaç uygulamasıyla ve tavrıyla ilgili sorunum var. Aracımın bakımlarını Göztepe Oto'da yaptırıyordum. Herhangi bir sorunum yok ve işçiliklerinden memnunum fakat her gidişimde servisteki yetkili(adı Fırat sanırım) bir şeyler satmak için kendini paralıyor ve hiç inandırıcı değil. En çok satmaya çalıştığı ürünleri şöyle sıralayabilirim;
1)Boya koruma
1.1) Replikler şu şekilde her seferinde: Özel bir boya koruma yapıyoruz. Hem dış boya hem iç temizlik halloluyor. Ekstra gibi görmeyin çok faydalı. Şuan bir kampanya var sayıyla sınırla 1-2 hafta içinde bitecektir. Fiyatı 550 lira. Normalde 1000 liradan aşağıya bulamazsınız.(Kampanya dediği şeyi her gittiğim sefer söylüyor)
2)Motor Yıkama
2.1)Replikler şu şekilde her seferinde: Bakın buralar hep tozlanmış. Şu kabloları görüyor musunuz? Motor yıkama ve koruma yaparsak çok iyi olur. Yaklaşık 60 tl'lik bir işlem ama inanılmaz faydalı. Sonuçta birçok parçanın ömrünü uzatıyor. Ama dışarda sakın yıkatmayın motora zarar verirler. Biz özel eğitimli elemanımızla yapıyoruz.
3)Garanti Süresi Uzatımı
3.1)Replikler şu şekilde her seferinde: Sistem şimdi uyarı verdi. Sizin garanti sürenizi uzatabilirmişiz. Bence hemen uzatın. Bakın şu kadar km yapmışsınız kesin satana kadar doldurmazsınız. Çok önemli. Araca da bakıyorsunuz o kadar bence kesin yapın. Fiyatı 800 lira ama bir gün geciktirseniz 150 lira artıyor. Sona doğru 1800 liraya geliyor. Yarın bile yaptırırsanız 100 lira artar.
Şimdi bu rahatsız olduğum ilk durum ama ikinci durum daha ilginç. Bunlar beni eylülün ortalarında aradılar. Muayene tarihiniz geçmiş hemen gelin muayene öncesi bakım yapalım aracı da biz götürelim dediler. Ben de muayene tarihim kasım olması lazım ama zaten getircem aracı muayeneden önce dedim. Yok yok geçti hemen getirin bu hafta dediler. Dedim ki geçtiyse geçti getiremem zaten bu ara. Bayramdan sonra getiririm. Tamam diyip kapadılar. Sonra 10 dakika sonra arayıp evet 1 kasımmış muayene tarihiniz hemen getirin dediler. Ya tamam getiricem bayramdan sonra dedim. Fiyat olarak 62 tl olduğunu söylediler tamam dedim.
Neyse dün götürdük aracı muayene öncesi bakıma. Bakımı yaptılar falan ödemeye geldik. Toplam 180 lira hesap çıktı. Neden diye sorduğumda şöyle bir hesap çıkardılar;
1)Muayene öncesi bakım 62
2)Motor Koruma 60
3)Fren testi 30küsür
Evet evet çok sevgili Fırat bey aylardır satmaya çalıştığı motor yıkamayı geçirmiş bile bana bir de muayeneden tozlu tozlu geçemez diyor. Fren testi de muayene için gerekli diyorlar. E muayene öncesi bakımda zaten frenleri de kontrol edeceğiz demişlerdi güya ama...
Eee bunların toplamı 180 değil 150 ediyor diyorsunuz muhtemelen. O verdiği fiyatlar da kdv öncesi fiyatlar bir de kdv ekliyorlar onun üzerine.
Velhasıl kelam önce Fiat'a durumdan yaşadığım memnuniyetsizliği anlattım. Bir de burada anlatmak istedim. Bir daha da Göztepe Oto kullanmayacağım.
ah o fırat yok mu o fırat...
iPad 'den (https://.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Herkese Merhaba,
sizlere birşey danışmak istiyorum ve sizinle başımdan geçen birşeyi paylaşmak istiyorum, beni yönlendirirseniz sevinirim.
aracımı 2010 yılında izmit den aldım. alırken izmitte fiat yetkili servisinde 70 TL expertiz ücreti ödeyerek expertiz yaptırdım. expertiz raporu resmi evraktır. bunu atmadım. aracımı geçtiğimiz hafta 25000 TL ye satarken 23000 TL ye bir alıcı ile anlaştk ve fiat yetkili servisine expertiz yapmaya gittik. alıcıya aracıma kefil olduğumu söylediklerimin haricinde bir şey çıkarsa expertiz ücretini kendim ödeyeceğimi söyleyerek güvence verdim. fiat servisinde aracıma expertiz yaptırırken öğrendik ki aracım 2007 ve 2008 yıllarında 2 büyük kaza geçirmiş değişen birçok parçası olmuş. arka forya lar bile değişmiş bu kaza da ve bunlar serviste yapılmış serviste kaydı var. ben aracımı 2010 yılında alırken bu kazalar bana söylenmiyor verilen raporda da yazmıyor. alıcı bunları duyunca tabiki aracı almaktan vazgeçti ve söz verdiğim gibi 190 Tl expertiz ücretini ben ödedim. ama çok ama çok da bozuldum. 2010 yılında ben aracı alırken bunlar bana söylenmiyor ve verilen resmi raporda da bunlar yazılmıyor. ayrıca 2010 yılında aracım 109.000 km aldığım zamandan bu zamana 160.000 km ye kadar da her bakımını fiat yetkili servisinde yaptırdım, bu zaman diliminde zaman zaman km den sebeple değişmesi gereken parçaları belirlemek için geçmişine baktığımızda da bunlar bana söylenmedi. aklı selim bir insan bu geçmişini bilse bu aracı almaz alsa bile zaman içinde yaptığı m masrafları yapmazdım. son bakımda 6000 Tl bakım yaptım. bilsem bu bakımı yapmadan satardım elimden çıkarırdım aracımı. ve aracımı değerinin çok çok altında satmak zorunda kaldım. bu bilgileri alıcı ile de paylaştım tabiki.
şimdi ben bu olumsuzluk sebebi ile izmit fiat yetkili servisini mahkemeye vereceğim. bu durumu sizlerle paylaşmak istedim, düşüncelerinizi yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum.
Herkese Merhaba,
sizlere birşey danışmak istiyorum ve sizinle başımdan geçen birşeyi paylaşmak istiyorum, beni yönlendirirseniz sevinirim.
aracımı 2010 yılında izmit den aldım. alırken izmitte fiat yetkili servisinde 70 TL expertiz ücreti ödeyerek expertiz yaptırdım. expertiz raporu resmi evraktır. bunu atmadım. aracımı geçtiğimiz hafta 25000 TL ye satarken 23000 TL ye bir alıcı ile anlaştk ve fiat yetkili servisine expertiz yapmaya gittik. alıcıya aracıma kefil olduğumu söylediklerimin haricinde bir şey çıkarsa expertiz ücretini kendim ödeyeceğimi söyleyerek güvence verdim. fiat servisinde aracıma expertiz yaptırırken öğrendik ki aracım 2007 ve 2008 yıllarında 2 büyük kaza geçirmiş değişen birçok parçası olmuş. arka forya lar bile değişmiş bu kaza da ve bunlar serviste yapılmış serviste kaydı var. ben aracımı 2010 yılında alırken bu kazalar bana söylenmiyor verilen raporda da yazmıyor. alıcı bunları duyunca tabiki aracı almaktan vazgeçti ve söz verdiğim gibi 190 Tl expertiz ücretini ben ödedim. ama çok ama çok da bozuldum. 2010 yılında ben aracı alırken bunlar bana söylenmiyor ve verilen resmi raporda da bunlar yazılmıyor. ayrıca 2010 yılında aracım 109.000 km aldığım zamandan bu zamana 160.000 km ye kadar da her bakımını fiat yetkili servisinde yaptırdım, bu zaman diliminde zaman zaman km den sebeple değişmesi gereken parçaları belirlemek için geçmişine baktığımızda da bunlar bana söylenmedi. aklı selim bir insan bu geçmişini bilse bu aracı almaz alsa bile zaman içinde yaptığı m masrafları yapmazdım. son bakımda 6000 Tl bakım yaptım. bilsem bu bakımı yapmadan satardım elimden çıkarırdım aracımı. ve aracımı değerinin çok çok altında satmak zorunda kaldım. bu bilgileri alıcı ile de paylaştım tabiki.
şimdi ben bu olumsuzluk sebebi ile izmit fiat yetkili servisini mahkemeye vereceğim. bu durumu sizlerle paylaşmak istedim, düşüncelerinizi yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum.
Mahkemeye vermeniz EN TEMEL hakkınız. Sonuna kadar gidin. Arabayı satmamış olsaydınız işiniz daha kolay olurdu orası ayrı..
Bir örneği de benim aracı sattığım kişiye oldu. Ankara DOD'dan alınmış bir Jetta'sı vardı ve satıp benim Mavi Punto'yu alacaktı. Kredi borçları yüzünden daha ucuz ve masrafsız bir arabaya ihtiyacı vardı. Jetta'sını DOD'dan alırken,yine DOD'da yaptırdığı ekspertizine güvenerek almıştı. Satacağı kişiyle başka bir yere,Computest'e soktuklarında arabanın tavan dahil komple boyalı olduğu ortaya çıktı. Tabii ki araç satışı gerçekleşmedi. Daha sonra DOD'a bu konuyu ilettiğimizde,aracı bizden alabileceklerini söylediler. Normalde 30.000 veya daha fazlasına satılabilecek araba birden 25.000 civarı fiyata düşmüştü ama DOD müşteri memnuniyeti ve olası mahkeme durumuna karşın,30.000 lira karşılığında Jetta'yı aldı. Daha sonra ben de aracımı kendisine sattım.
Bu da böyle bir anıydı.. :) Kurumsal bir şirketten almadığınız için böyle bir şansınız yok gibi görünüyor ama en azından,elinizdeki yasal tutanak olan ekspertiz raporuyla ve daha sonra sizin yaptırdığınız ve olanları öğrendiğiniz raporu götürün. Fakat şöyle de bir şey var,araçla kaza yapıp,polis tutanağı olmadan,kaskoya yaptırmadan,kendi cebinizden ödeyerek yaptırdığınızı öne sürebilirler ki bu muhtemel olacaktır. Gelişmeleri bildirirseniz sevinirim şahsen merak ettim.
Mahkemeye vermeniz EN TEMEL hakkınız. Sonuna kadar gidin. Arabayı satmamış olsaydınız işiniz daha kolay olurdu orası ayrı..
Bir örneği de benim aracı sattığım kişiye oldu. Ankara DOD'dan alınmış bir Jetta'sı vardı ve satıp benim Mavi Punto'yu alacaktı. Kredi borçları yüzünden daha ucuz ve masrafsız bir arabaya ihtiyacı vardı. Jetta'sını DOD'dan alırken,yine DOD'da yaptırdığı ekspertizine güvenerek almıştı. Satacağı kişiyle başka bir yere,Computest'e soktuklarında arabanın tavan dahil komple boyalı olduğu ortaya çıktı. Tabii ki araç satışı gerçekleşmedi. Daha sonra DOD'a bu konuyu ilettiğimizde,aracı bizden alabileceklerini söylediler. Normalde 30.000 veya daha fazlasına satılabilecek araba birden 25.000 civarı fiyata düşmüştü ama DOD müşteri memnuniyeti ve olası mahkeme durumuna karşın,30.000 lira karşılığında Jetta'yı aldı. Daha sonra ben de aracımı kendisine sattım.
Bu da böyle bir anıydı.. :) Kurumsal bir şirketten almadığınız için böyle bir şansınız yok gibi görünüyor ama en azından,elinizdeki yasal tutanak olan ekspertiz raporuyla ve daha sonra sizin yaptırdığınız ve olanları öğrendiğiniz raporu götürün. Fakat şöyle de bir şey var,araçla kaza yapıp,polis tutanağı olmadan,kaskoya yaptırmadan,kendi cebinizden ödeyerek yaptırdığınızı öne sürebilirler ki bu muhtemel olacaktır. Gelişmeleri bildirirseniz sevinirim şahsen merak ettim.
Merhaba,
bu savunmayı yapamazlar.
gözden kaçırdığınız bir şey var. aracın 2007 ve 2008 yıllarında yapılan kazları fiat servisinde tamir edilmiş ve fiat servis kayıtlarına yapılan işlemler ve tutarları yazılı. 2007-2008 yıllarında fiat servis kayıtlarına girilen işlemler bana 2010 yılında araç alırken söylenmiyor. yani ben aracı alırkende bu bilgiler fiat araç geçmişinde kayıtlıymış ama bana söylenmemiş bildirilmemiş. sıkıntı burada.
Merhaba,
bu savunmayı yapamazlar.
gözden kaçırdığınız bir şey var. aracın 2007 ve 2008 yıllarında yapılan kazları fiat servisinde tamir edilmiş ve fiat servis kayıtlarına yapılan işlemler ve tutarları yazılı. 2007-2008 yıllarında fiat servis kayıtlarına girilen işlemler bana 2010 yılında araç alırken söylenmiyor. yani ben aracı alırkende bu bilgiler fiat araç geçmişinde kayıtlıymış ama bana söylenmemiş bildirilmemiş. sıkıntı burada.
evet en önemli noktayı kaçırmışım gözden :) doğru dersiniz. Mahkemeye verin. Sizden de ricam ayrı bir başlık altında gelişme olursa paylaşın. Biz de haklarımızı öğrenelim. Bu forum dahil ülkemiz genelinde insanlar haklarını aramıyorlar. Bir an önce bitsin gitsin diyorlar. Sadece araba değil,en ufak alışverişte dahi hakkımızı aramak gerekir. Bu yönden paylaşım yapmak adına,sizden gelişmeleri bizimle paylaşmanızı rica ederim.
abulbul08
03/01/2014, 00:11
rize oto ak tek kelime ile rezalet. Adamı başından savmayı çok iyi biliyorlar. 2 aracımı da ordan aldım ve son gidişim oldu
rize oto ak kadar saçma bir yer bulamazsınız sorunumu yarın yazacagım bakalım müşteri sorumlusu ne cevap verecek değerli arkadaşlar....
mehmetefendi
02/06/2015, 14:32
Bakırköy Haliçotoya şehre yakın ve garanti devam ediyor diye geçen senelerde zorunluluktan gitmiştim, bekletmeleri ve sıra konusunda adaletli davranmamaları nedeni ile hoşnut değildim. Araba yetkili servis bakımı devam etsin diye geçen haftasonu gideyim dedim, randevu aldığım halde randevu mantığında çalışmadıklarını söylediler. Hem tomarla para alıyorlar hem de daha randevu sistemi nasıl çalışır bunu dahi dikkat etmiyorlar. Arabayı satacağım şirket arabasına geçiyorum yeter artık bu kadar da insan enayi yerine konulmaz ki. Tamam talep çok insan çok araba çok ama bari aldığınız fazla paranın hatrına biraz özenli iş yapın, çok mu şey istiyoruz anlamadım ki.
ibrahimaydin
07/12/2015, 16:54
Uzun süredir kullanmakta olduğum aracımı Ankara Birmot servisine götürdüm. Şikayetim direksiyonumun orta kısmından hafif tıkırtı şeklinde gelen sesti, Birmotta müşteri danışmanı Fatih bey beni karşıladı(tavrı aracı bana hibe etmiş ya da aracı ellerinden zorla almışım gibiydi).
Aracımdaki sorunu anlattım ve sorunu keşif için servis personelinden bir arkadaş çağırdı. Arkadaşla beraber sorunu keşfettik daha sonra şikayetimin doğru olduğunu anlayarak. sorunun kartuşlardan çıkabileceğini söylediler. Değişim gerektiğini ve sorunun 1 gün sonraya uzayabileceğini ifade ettiler. Evimin servise uzak olduğunu söyledim bunun üzerine 3-5 saat sonra işin uzayıp uzamayacağını söyleyeceklerini ifade ettiler. Yalnız beni bekleme salonuna bile yönlendirmeden siz gidin dediler. Servisten çıktım Ankarada fırtına kıyamet tam 3-4 saat dışarıda dolandım. Resmen rezil oldum. ayrıca Aracımın direksiyon kısmını söküp değiştireceklerini söylemelerine rağmen 4 saat sonra eski direksiyonumu tekrar takıp bana sizin direksiyonunuzdan gelen ses diğer araçlardan da geliyor deyip yolladılar. Sizce bu nasıl bi davranış yada bu yapılan ne anlama geliyor. Cevabını sizden bekliyorum.
SAKIN OLA BİRMOTA (Yenimahalle) GİTMEYİN.....
Türkiye genelindeki Birmot servis ve satış noktaları direk tofaşın kendine ait ve çalışanlar tofaşa bağlı diye biliyordum. Yanlış mı biliyorum.
occupyist
26/01/2016, 12:46
Konuyu güncellemek istiyorum. 100.000 km. bakımı için ben de Kartal'daki yetkili servis olan Medos Otomotiv'den 550 TL., Maslak'taki yetkili servis olan Akpınar Otomotiv'den ise 400 TL. fiyat aldım. Her ikisi de yetkili servis. Bakım aynı bakım. Biri Anadolu Yakası'nda diğeri Avrupa. Fiyat farkına bakar mısınız? 150 TL.!
Ayrıca Medos'ta her nedense şöyle bir olay ile karşılaştım. Aracım yıkamada iken yıkamacı arkadaşlardan biri arabayı ilk çalıştırırken aniden stop ettirdi. El frenini indirmeden kalkış yapmaya çalıştı. "Haydi bu dalgınlıktır olabilir" dedim de araba dizel! Çalıştırırken ilgili göstergelerdeki ışıkların sönmesini bari bekle! Sen kalk, onu da beklemeden hemen marşa bas. Hızla arabayı yıkamaya al.
Olacak iş mi bu?
Konuyu güncellemek istiyorum. 100.000 km. bakımı için ben de Kartal'daki yetkili servis olan Medos Otomotiv'den 550 TL., Maslak'taki yetkili servis olan Akpınar Otomotiv'den ise 400 TL. fiyat aldım. Her ikisi de yetkili servis. Bakım aynı bakım. Biri Anadolu Yakası'nda diğeri Avrupa. Fiyat farkına bakar mısınız? 150 TL.!
Ayrıca Medos'ta her nedense şöyle bir olay ile karşılaştım. Aracım yıkamada iken yıkamacı arkadaşlardan biri arabayı ilk çalıştırırken aniden stop ettirdi. El frenini indirmeden kalkış yapmaya çalıştı. "Haydi bu dalgınlıktır olabilir" dedim de araba dizel! Çalıştırırken ilgili göstergelerdeki ışıkların sönmesini bari bekle! Sen kalk, onu da beklemeden hemen marşa bas. Hızla arabayı yıkamaya al.
Olacak iş mi bu?
Yasin bey, Fiat için,bence çok şey beklemişsiniz bu beklentileriniz çok zor şeyler. serviste yıkamacı arkadaş gözümün önünde kapıyı açtı duvara vurdu ve aracın o kısımda boya kalktı, ve hiç bir şey yokmuş gibi devam etti. ben sırada bekliyordum hemen aracı aldım yıkama istemiyorum dedim çıktım.paspaslarım da yağ içindeydi
occupyist
26/01/2016, 13:22
Yasin bey, Fiat için,bence çok şey beklemişsiniz bu beklentileriniz çok zor şeyler. serviste yıkamacı arkadaş gözümün önünde kapıyı açtı duvara vurdu ve aracın o kısımda boya kalktı, ve hiç bir şey yokmuş gibi devam etti. ben sırada bekliyordum hemen aracı aldım yıkama istemiyorum dedim çıktım.paspaslarım da yağ içindeydi
Sanırım haklısınız, Ali Bey. Şu da çok ilginç bir bakım maliyeti iki yetkili servisin arasında 150 TL. fark edebilir mi? Bu nasıl bir politikadır anlamak imkansız.
Fiat logolarım güneşten solmuştu ve forumda iyi niyet garantisinden değiştiren arkadaşlar vardı.
İstanbulda 3 servise başvurdum,sistem olumsuz cevap verdi dediler.
Edremite tatile gittiğimde,oradaki yetkili servise girip yeniden iyi niyet formu doldurtturdum,15 gün sonra aradılar,"logolarınız hazır,gelin takalım " diye..kargoyla eskileri gönderdim,onlar da yenileri gönderdiler.
Nasıl bi sistem varsa artık,istanbulda onay vermiyor,Balıkesirde onay veriyor.
Sent my iPhone using
occupyist
26/01/2016, 14:32
[QUOTE=arenas;983246]Fiat logolarım güneşten solmuştu ve forumda iyi niyet garantisinden değiştiren arkadaşlar vardı.
İstanbulda 3 servise başvurdum,sistem olumsuz cevap verdi dediler.
Edremite tatile gittiğimde,oradaki yetkili servise girip yeniden iyi niyet formu doldurtturdum,15 gün sonra aradılar,"logolarınız hazır,gelin takalım " diye..kargoyla eskileri gönderdim,onlar da yenileri gönderdiler.
Nasıl bi sistem varsa artık,istanbulda onay vermiyor,Balıkesirde onay veriyor.
Balıkesir'de hangi yetkili servisten bu işlemi gerçekleştirdiniz? Ben de logo değişimi yaptırmak istiyorum da.
Edremitteki Karahallılar Oto
Sent my iPhone using
occupyist
26/01/2016, 14:38
Edremitteki Karahallılar Oto
Sent my iPhone using
Bilgilendirmeniz için teşekkürler. Direksiyon üzerindeki logo da dahil değil mi bu arada söz konusu logolara?
Hayır,dıştaki iki logo sadece,ön-arka...direksiyonu da ekletin isterseniz,fotolarını çekip,form dolduracaklar pc ekranında
Sent my iPhone using
occupyist
26/01/2016, 14:45
Hayır,dıştaki iki logo sadece,ön-arka...direksiyonu da ekletin isterseniz,fotolarını çekip,form dolduracaklar pc ekranında
Peki, yıllık bakım veya periyodik bakım için bu servisi önerir misiniz eğer bakım yaptırdı iseniz memnuniyet dereceniz nasıl fiyatlar ve hizmet konusunda?
Hayır,dıştaki iki logo sadece,ön-arka...direksiyonu da ekletin isterseniz,fotolarını çekip,form dolduracaklar pc ekranında
Peki, yıllık bakım veya periyodik bakım için bu servisi önerir misiniz eğer bakım yaptırdı iseniz memnuniyet dereceniz nasıl fiyatlar ve hizmet konusunda?
Hiç bakım yaptırmadım maalesef.ama büyükşehirlere göre uygun olacağını düşünüyorum,telefonla fiyat almakta fayda var
peki tavsiye edeceğin güzel bir servis var mı?
occupyist
17/02/2016, 16:24
Fiat çağrı merkezinden az önce arandım. Müşteri temsilcisinin beyanına göre; merkez olarak yetkili servislerin fiyat politikalarına müdahale hakları yokmuş. Yani Medos Otomotiv 100.000 km. bakımına "550 TL." derken, Akpınar Otomotiv'in 400 TL. fiyat vermesi neticesinde oluşan 150 TL.'lik fark, servislerin müşteri politikasına endeksli. Bu noktada tabiki Medos Otomotiv, müşteri kaybına uğramış oluyor. Kendileri bilir.
ozkancavus5916
17/02/2016, 16:58
Fiat çağrı merkezinden az önce arandım. Müşteri temsilcisinin beyanına göre; merkez olarak yetkili servislerin fiyat politikalarına müdahale hakları yokmuş. Yani Medos Otomotiv 100.000 km. bakımına "550 TL." derken, Akpınar Otomotiv'in 400 TL. fiyat vermesi neticesinde oluşan 150 TL.'lik fark, servislerin müşteri politikasına endeksli. Bu noktada tabiki Medos Otomotiv, müşteri kaybına uğramış oluyor. Kendileri bilir.
aynen servisler arası fiat farkı oluyor .
Zikeratar
22/02/2016, 20:24
Valla arkadaşım medos musteri kaybına senin gözünde uğruyor.medos orjinal İtalyan mali flitre ve oparin orjinal yağını kullanıyordu. Diğer servis yerli orjinal opar parça ile dokme yağ kullanıyordu. Genelde biz pahali olan yere neden pahali diye sorarız.ucuz olanın neden bu kadar ucuz olduğunu kimse araştırma. Saygılar birde bu açıdan bakın olaya
occupyist
23/02/2016, 12:22
Valla arkadaşım medos musteri kaybına senin gözünde uğruyor.medos orjinal İtalyan mali flitre ve oparin orjinal yağını kullanıyordu. Diğer servis yerli orjinal opar parça ile dokme yağ kullanıyordu. Genelde biz pahali olan yere neden pahali diye sorarız.ucuz olanın neden bu kadar ucuz olduğunu kimse araştırma. Saygılar birde bu açıdan bakın olaya
"Medos Otomotiv orijinal İtalyan malı filtre ve orijinal OPAR marka yağ kullanıyor. Ancak diğer servis (Akpınar Otomotiv) yerli orijinal OPAR marka filtre ve Selenia veya OPAR marka yağ kullanıyor" diyorsunuz da o takdirde Fiat-Genel Merkez de şunu söylüyor: "tüm yetkili servislerimiz sadece TOFAŞ'ın onayladığı markalara ait tek bir yedek parça ve ürünleri kullanmak zorundadır." Yani "birisi İtalyan diğeri yerli" iddiası pek mantıklı değil. Kaldı ki ben bunu yetkili servise de çağrı merkezine de sordum.
Şunu söyleseniz olabilirdi "OPAR marka balata ile Lancia marka balata kullanan yetkili servisler var. Tabi Lancia daha pahalı ve uzun ömürlü. OPAR daha ucuz ve ona göre kullanım ömrü daha kısa. Yetkili servisler arasında bu anlamda fiyat farkı olması doğal."
arkadaşlar, yetkili servisler istedikleri yağı kullanamaz. Fiat'ın onayladığı yağları kullanmak zorunda. Benim bildiğim ellerinde 2 çeşit yağ var biri selenia biri opar. yetkili servisler bu yağları kullana bilir. Yedek parçada ise, bir opar birde lancia oluyor ve arasında da , baya fiyat farkı var.bence yetkili servislerden fiyat alırken kullandıkları parçaları ve markalarını sorarak fiyat alırsanız daha gerçekçi fiyat almış olursunuz. Böylelikle kıyaslama şansınızda olur...
musteri hizmetlerini aradim,
yag konusunda direk servisin tercihine bagli... bir mecburiyet yok, selenia sadece onerilen, tavsiye edilen....
ozetle yag tercihini farkli bir marka, ozellikte kullanilmasi durumunda direk servise birakmamak gerekir...
5w40 yerine 10w40 kullansa da sizin ve servisin sorumlulugunda...
bana da bu sekilde aciklandi...
arkadaşlar o zaman servise aracımızı verirken, ne yağ kullanacağını ve hangi parçaları kullanacağını sormak gerek.
arkadaşlar şimdi bir servis yetkilisiyle görüştüm , artık yağ tercihi servislere bırakılmış. Sadece verilen değerleri karşılaması gerekmiş. Bu yüzden servisler arasında fiyat farkı oluşa bilir.
ben yetkili servis diye arabamı vericem oradaki paşalar sonrada kafasına göre istediği yağı koyacak bende 2-3 misli ücret ödeyeceğim öylemi yemişim onların servisi
giderim castrolün en iyi yağını ve orjinal filtre takımını alırım mis gbi yaptırırım özelde bakımını hem daha ucuza gelir hemde arabam adam gibi yağ görür içim rahat olur
3 kere servise gittim,hepsinin faturaları duruyo.birinde 5/30 birinde 10/40,birinde selenia birinde sythium yağ koymuşlar.hatta taktıkları opar hava filtrelerinin parça kodları bile farklı birbirlerinden.ben hiç lancia takan servis görmedim.hepsi opar takıyor.
Deha oto hariç bakım sırasında araba yanında da duramıyorsunuz.
Ben alıyorum mobil esp 5/30 u,opar filtrelerimi,sanayide yaptırıyorum.servise vereceğim farkla,değişmesi gereken balataydı,amortisördü onları değişip ufak ufak modifiyeler yapıyorum.kafam da rahat
Sent my iPhone using
3 kere servise gittim,hepsinin faturaları duruyo.birinde 5/30 birinde 10/40,birinde selenia birinde sythium yağ koymuşlar.hatta taktıkları opar hava filtrelerinin parça kodları bile farklı birbirlerinden.ben hiç lancia takan servis görmedim.hepsi opar takıyor.
Deha oto hariç bakım sırasında araba yanında da duramıyorsunuz.
Ben alıyorum mobil esp 5/30 u,opar filtrelerimi,sanayide yaptırıyorum.servise vereceğim farkla,değişmesi gereken balataydı,amortisördü onları değişip ufak ufak modifiyeler yapıyorum.kafam da rahat
Sent my iPhone using
aynen öyle abi
ekleyeceğim bu fiatın servisleri hakikaten uyuz adamlara kolçak taktırmak için götürdüm adam iki saat elinde tornavida bi kolçağı takamadı yukarıdan seyrederken ben yoruldum sanayide esnafa arabayı verip başında baka baka yaptırıyorum bakımı
aynen öyle abi
ekleyeceğim bu fiatın servisleri hakikaten uyuz adamlara kolçak taktırmak için götürdüm adam iki saat elinde tornavida bi kolçağı takamadı yukarıdan seyrederken ben yoruldum sanayide esnafa arabayı verip başında baka baka yaptırıyorum bakımı
işini bilmeyen ustaya denk gelirsen maalesef durum bu şekilde dediğin gibi oluyor basit bir kolçak takımı bile saatler sürebiliyor.........
Arkadaşlar Merhaba,
Dün arabamda arza ışığı yandı bakırköy haliç oto gittim saat 16:25 'de yetkili bana bu saatten sonra bakamayacağını 100 tl artı Kdv arzatespit ücreti olduğunu eğer kabul edersem randevu vereceğini söylemiştir.Ben 5 ay önce rami de buluna gene fiat servisi olan göker oto ya gittimde arza tespiti için 50 tl ödediğimi söylediğimde zam geldiğini söylemiştir.
Allah aşkına arkadaşlar bu adamlar böle gidem adamın tipine göre mi kafasına göre mi fiyat veriyorlar.
Tunaboylu
17/06/2016, 11:16
Arkadaşlar Merhaba,
Dün arabamda arza ışığı yandı bakırköy haliç oto gittim saat 16:25 'de yetkili bana bu saatten sonra bakamayacağını 100 tl artı Kdv arzatespit ücreti olduğunu eğer kabul edersem randevu vereceğini söylemiştir.Ben 5 ay önce rami de buluna gene fiat servisi olan göker oto ya gittimde arza tespiti için 50 tl ödediğimi söylediğimde zam geldiğini söylemiştir.
Allah aşkına arkadaşlar bu adamlar böle gidem adamın tipine göre mi kafasına göre mi fiyat veriyorlar.
Öncelikle servisimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederim. Yaşadığınız olayda bir yanlışımız var mı acaba diye çuvaldızı kendimize batırmak adına durumu araştırdım. Bahsettiğiniz servisi biraz önce bizzat arayarak motor arıza ışığım yandı ne yapabiliriz dedim. Kendileri de bana Salı gününe randevu yazabiliriz ve arıza tespit ücreti 150 lira dedi. Ben o servisi arayıp 4 de basıp servise bağlanıp Hasan Bey'den bilgi aldım. İsterseniz siz de arayabilirsiniz teyit etmek adına.Sonuç itibarıyla bahsettiğiniz serviste bizden daha çok bir ücret talep ediliyor ve onlarda randevu veriyorlar. Forum siteleri bilgi paylaşımı için çok önemli yerlerdir. Birçok insan bu bilgilere göre haraket etmektedir. Bu yüzden buralar da doğru bilgileri paylaşmaya özen gösterirsek yarın öbür gün biz de yanlış yönlendirilmiş olmayız.
Öncelikle servisimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederim. Yaşadığınız olayda bir yanlışımız var mı acaba diye çuvaldızı kendimize batırmak adına durumu araştırdım. Bahsettiğiniz servisi biraz önce bizzat arayarak motor arıza ışığım yandı ne yapabiliriz dedim. Kendileri de bana Salı gününe randevu yazabiliriz ve arıza tespit ücreti 150 lira dedi. Ben o servisi arayıp 4 de basıp servise bağlanıp Hasan Bey'den bilgi aldım. İsterseniz siz de arayabilirsiniz teyit etmek adına.Sonuç itibarıyla bahsettiğiniz serviste bizden daha çok bir ücret talep ediliyor ve onlarda randevu veriyorlar. Forum siteleri bilgi paylaşımı için çok önemli yerlerdir. Birçok insan bu bilgilere göre haraket etmektedir. Bu yüzden buralar da doğru bilgileri paylaşmaya özen gösterirsek yarın öbür gün biz de yanlış yönlendirilmiş olmayız.
Malesef servisinizi tercih edemedim tekleyen ve arza ışığı yakan aracımı bu saatten sonra bakamayız diyerek servisinize almadınız.Her yer randevu ile çalışıyor doğrudur ve ben bakım için değil yolda arza çıkardığı için servisinizin geldim ama kapısına gelmiş arabası yolda sıkıntı çıkarmış birisini de göndermek kurumsallık falan değil kusura bakmayın ben oraya sizin yazdıklarınızı okuyarak güvenle gitmiştim (bizzat sizin yazdıklarınıza ) ama gördüğüm muameleye bak ekim ayına ait faturası bende olması gerekiyor bulduğumda onu da size ileteceğim Talha Bey,
Ayrıca Talha bey yukarıdaki yazınızı tekrar okuyunca beni yalancılıkla suçlamışsınız
Bakın bi terbiyesizlik gördüm servisiniz de bu terbiyesizliğe buradan devam etmeyin
Ben sizden Murat bey gelin bir yanlışlık olmuştur biz tekrar bakalım işinizi halledelim demenizi beklerdim en nihayetinde size parası ile iş yaptıracak birisiyim.Yazık
Geçen sene 60000 bakımda 1.4 aracıma 5w 40 yağ koyacaklarına 10w40 yağ koymuşlardı. Ben itiraz edince kendilerinin doğru bildiğini 10w40 koyulduğuna ısrar ettiler.Arabadan kitapçığı getirince iş değişti tabii. Bujileri değiştirirken de hasarlı buji kablosunu değiştirmemiş bantlamış , araç yokuş yukarı çekmeyince sanayiye götürdüm orada fark etti ustam. En iyisi sanayi de dürüst bir usta ile çalışmak. Fiat güzel arabalar yapıyor ama servislerinin çoğu beş para etmez.
Geçen sekiz ay önce arızalı arabamıfiat/tire aran otomotive götürdüm. Ertesi gün beni arayarak şanzıman robotunun bozuk olduğunu, değiştirilmesi gerektiğini söylediler. Benden 2800 tl tahsil ettiler. Geçenlerde aynı arıza tekrar etti, götürdüm yine tire servisine. Ben yapamıyorum, izmir bornova 3.sanayiye gönderdim, dediler. Benden habersiz nasıl gönderdiklerini sordum, tartıştık.Arabanın şanzıman roborunun tüpü patlamış, izmirde değişti, dediler. 560 tl de ondan aldılar. Tire'ye arabamı almaya gittim. Üç, dört kişi sıkıştırıp tehdit ve hakaretlerle zorla benden yol hizmeti adı altında 118 tl aldılar. Baktık ki arıza devam ediyor. İzmir/bornova sanayisine kendim götürdüm. Orada gerçeği öğrendim ki sekiz ay önce de tire aran otomotiv aracımı sanayiye getirmiş . Küçük bir tamiratla sorun çözülmüş, benden parça değişti diyerek 2800 tl almışlar. Fiat genel merkezine şikayet ettim. Tire aran otomotiv aracın kesinlikle kendisine gelmediğini söylemiş.Genel merkeze aracın çekici ile tire'ye götürüldüğüne dair belge, aracın servis tarafından sanayiye götürüldüğüne dair belge, tire aran otomotive gönderilen havale ve kredi kartı slipleri ve şanzıman robotunu yeni değiştirdiğime dair fatura ile başvurdum.3 haftadır genel merkez bu denli ciddi suçlamalar karşısında susmayı tercih ediyor ve bu skandala imza atan tire aran otomotivi cesaretlendiyor. Servis tehdit ve hakaretlere devam ediyor. Yolu düşen arkadaşlara kesinlikle böyle bir dolandırıcılığa, üstüne tehdit ve hakaretlere maruz kalmamak adına Tire Aran servisine gitmeyin. Genel merkezde buna cevaz veriyor, ön ayak oluyor.
punto1414
12/12/2016, 17:32
bu nasıl işdir bee
Ezeldenberi
12/12/2016, 17:48
Yok artık demiyorum! Yuuuhh artık!!! Böyle servisin yüzüne öpeyim!!!
Şikayet sitesine kocaman harflerle bu servisin yaptıklarını ve adını yazın.
feyzullah
12/12/2016, 18:43
Anlattığınıza göre elinizde yeteri kadar somut kanıt var. Hukuki alt yapısını oluşturup yargıya intikal ettirebilirsiniz.
Hocam tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemesi önce şahıstan sonra da şahsın bağlı olduğu şirketten kaybınızı talep edin, diyor. Genel merkez de üç haftadır bizi oyalayıp sonuca ulaştırmıyor. Yoksa mahkemede kaybın tazmin davasını kazanıp, ardından bir yıldır bize yaşattığı mağduriyetin tazminatını bile alabiliyoruz. Ama temennimiz genel merkezin bu rezaleti örtbas etmek yerine servislik verdiği şahsın sorumluluğunu almasıdır.
Arkadaşlar robot arızası benim de başına gelmiş durumda servis robot ve beyin arizasi teşhisi koydu yurt dışından gelecek 6800 tl talep etti.
SM-J700F cihazımdan gönderildi
huricane
12/02/2017, 09:53
Geçen sekiz ay önce arızalı arabamıfiat/tire aran otomotive götürdüm. Ertesi gün beni arayarak şanzıman robotunun bozuk olduğunu, değiştirilmesi gerektiğini söylediler. Benden 2800 tl tahsil ettiler. Geçenlerde aynı arıza tekrar etti, götürdüm yine tire servisine. Ben yapamıyorum, izmir bornova 3.sanayiye gönderdim, dediler. Benden habersiz nasıl gönderdiklerini sordum, tartıştık.Arabanın şanzıman roborunun tüpü patlamış, izmirde değişti, dediler. 560 tl de ondan aldılar. Tire'ye arabamı almaya gittim. Üç, dört kişi sıkıştırıp tehdit ve hakaretlerle zorla benden yol hizmeti adı altında 118 tl aldılar. Baktık ki arıza devam ediyor. İzmir/bornova sanayisine kendim götürdüm. Orada gerçeği öğrendim ki sekiz ay önce de tire aran otomotiv aracımı sanayiye getirmiş . Küçük bir tamiratla sorun çözülmüş, benden parça değişti diyerek 2800 tl almışlar. Fiat genel merkezine şikayet ettim. Tire aran otomotiv aracın kesinlikle kendisine gelmediğini söylemiş.Genel merkeze aracın çekici ile tire'ye götürüldüğüne dair belge, aracın servis tarafından sanayiye götürüldüğüne dair belge, tire aran otomotive gönderilen havale ve kredi kartı slipleri ve şanzıman robotunu yeni değiştirdiğime dair fatura ile başvurdum.3 haftadır genel merkez bu denli ciddi suçlamalar karşısında susmayı tercih ediyor ve bu skandala imza atan tire aran otomotivi cesaretlendiyor. Servis tehdit ve hakaretlere devam ediyor. Yolu düşen arkadaşlara kesinlikle böyle bir dolandırıcılığa, üstüne tehdit ve hakaretlere maruz kalmamak adına Tire Aran servisine gitmeyin. Genel merkezde buna cevaz veriyor, ön ayak oluyor.
Bahsettiğiniz izmir/tire ise sanayi anlamında yanından geçmeyin... ben odemisliyim tire ile arasında 40km var yaklaşık. Pek iyi şeyler duymamıştım zamanında. Usta kişiler vardır ama üç kağıt olayı çoktur.
O yüzden servislik bir durum olduğunda İzmire gelin bence.
Karşıdakini biraz yumuşak yüzlü gördüler mi gönder gitsin mantığı. Sizi sikistiranlara kızgın demir uygulamak isterdim.
SM-G900FQ cihazımdan gönderildi
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.