PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : T-jet aracima sadece son otto susturucu taksam nasıl bir ses alırım



tysonx
03/03/2013, 02:35
GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi

OAGP1960
03/03/2013, 12:09
Volkan kardeş, sadece bu tip bir susturucuyla çok belli belirsiz bir ses farkı hissedersiniz. Bu tip susturucunun, yere doğru fazla sarkık olması ve yere değme riski taşıması, ayrıca kazanı silindirik, büyük ve ucu tam ortada olduğundan, dışarıdan göze çarpması ve sadece şekli itibariyle bile ceza yeme riski gibi dezavantajları var. Tabi, Japon tarzı bir susturucunun da İtalyan dizaynıyla uyuşmayacağını da göz ardı etmemek gerek.:)

tysonx
03/03/2013, 16:36
Tesekkur ederim bugun monza egzoz siparisi verdim otto ile ayni tip monza sadece son susturucu deistiginde birazdaha tok ses aliniyor die yorumlar okudum bakalim sansa kaldi takip deniyecem artik performansta bir etkisi olirmu aaba duser yada artarmiki

GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi

matadorcuk
03/03/2013, 17:05
Tjet her turlu otturur bence sahsı fıkrım

volume23
03/03/2013, 17:10
Tjet her turlu otturur bence sahsı fıkrım

Turbo araçlar atmosforik ler gibi çok ses çıkarmaz benim ortadan sonra düz boru idi filtreli atmosforik kadar anca ses çıkartıyordu.

OAGP1960
03/03/2013, 18:04
Tesekkur ederim bugun monza egzoz siparisi verdim otto ile ayni tip monza sadece son susturucu deistiginde birazdaha tok ses aliniyor die yorumlar okudum bakalim sansa kaldi takip deniyecem artik performansta bir etkisi olirmu aaba duser yada artarmiki

GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi
Sadece son susturucuyu değiştirmekle t-jet'de pek bir performans farkı olmaz.

tysonx
03/03/2013, 19:38
Bazilari turbo araclarin son susturucusu degostiginde performans kaybi ve turboya zarar veriyor seklinde soylenimleri var ne derece dogru sizce

GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi

OAGP1960
03/03/2013, 21:31
Volkan kardeş, tamamen yanlış ve turbo sistemini tanımamaktan kaynaklanan bir fikir bu. Önemli olan, ne tipde bir susturucu takılması gerektiğini iyi bilmektir. Eğer yanlış tasarım söz konusu ise, tabiki her tip arabada performans kaybı yaşanabilir. Garaj kısmında ''T-jet Abarth'' başlıklı paylaşımıma bakarsanız, benim arabamın modifiye egzoz sistemini görebilirsiniz. Turbom oldukça sağlıklı ve de arabamın performans verileri oldukça yüksektir mesela.:)

tysonx
03/03/2013, 21:38
Tesekkur ediyorum bakiyorum

GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi

tysonx
03/03/2013, 21:51
Aracini inceledim normalde modifiye sevmem arac neyse odur bana gore t-jetse t-jet abartsa abart yada multi jetse multijettir farkli bir gorumun kazandirmam araca ama sizin araciniz harbi cok tatli olmus birseyi sade yapip guzel yapmak zordur basarmissiniz son olarakta monza son susturucumu takinca hafifte olsa bir ses alcakmiyim :D

GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi

OAGP1960
03/03/2013, 21:58
Teşekkürler Volkan kardeş, dikkat ettiyseniz Abarth body kit orijinaldir, egzoz sistemi hariç, diğer tüm detaylar da orijinaldir ve yetkili servisçe uygulanmıştır. Yurt dışında da GP Abarth modifikasyonu sadece t-jet motora ve 3k kasaya aynı şekilde 2 farklı kit şeklinde uygulanıyor. Mevcut turbom da IHI VL 36 dır ve 155 PS Abarth GP da kullanılmaktadır. Yani Abarth GP fabrikadan direkt üretilen bir araba değildir, Fıat 3k GP t-jet'e Abarth firmasınca yapılan bir modifikasyon uygulamasıdır zaten. Monza son susturucu konusuna gelince, çok az bir ton farkı olacaktır.:)

tysonx
03/03/2013, 22:28
Cok tesekkur ederim aydinlattin beni kardes

GT-N7000 cihazımdan 2 ile gönderildi

OAGP1960
03/03/2013, 22:29
Rica ederim, hayırlısı olsun, güvenli sürüşler.:)