OAGP1960
30/05/2014, 13:19
bende öyle düşündüm yeni araba nerden baksan 20 000 lira bütçe gerek
Evet ve bu durumda da t-jet'i modifiye etmek en doğru tercih oluyor.:)
polo gti,fabia rs gibi araçlar denk geldi mi hiç Orkun abi senin canavara? Gelseydi tahminin ne olurdu? Toz mu olurlar acep? :)
LG-D802 cihazımdan gönderildi
Cenk'ciğim bu bahsetmiş olduğun 2 araç hiç tesadüf etmedi, şu anda ben wg actuator ayarı ile en son yazılım uygulamasındaki dyno ölçümünde paylaşmış olduğum 214HP-321,6Nm. değerlerini de aşabiliyorum, onların da standard güçleri belli ve ulaşabilecekleri güçler tahmin edilebilir, bu nedenle denemeden bilinmez sanırım.:)
Hiç ümidim yok ama yinede üstada sormak isterim :) Orkun abi bu dediğin uygulamalar 1.4 fire 77 hp lik motorlara uygulanırmı acaba ? :)
Kadir kardeşim, arabamla ilgili uygulamalar, Abarth firmasının motorunu kullanmakta olduğu t-jet otomobili orijinal, fabrika çıkışı benzinli turboşarjlı olduğu için, tadilat gerekmeden Punto Abarth orijinal parçalarıyla yapabildiğimiz uygulamalar oldu. Tabiki 1,4 fire motoruna da istenirse turbo uygulaması yapılabilir veya atmosferik koşullarda yapılabilecek olan dereceli egzantrik, motor ve silindir kapak revizyonu, yazılım, egzoz modifikasyonu gibi işlemler uygulanabilir.:)
Turbo şart maalesef :) ki Orkun abinin turbo bile değişik
Sevgili Eren, şu anda arabamda Garrett gt 1446 (Punto Abarth Esseesse-super sport-ss turbosu) turbo var ve bu turbo, Punto Abarth araçlarının kullanmakta olduğu en üst versiyondur, şu anda da 2,0 bar peak basınçla kullanabilmekteyim.:)
Evet ve bu durumda da t-jet'i modifiye etmek en doğru tercih oluyor.:)
polo gti,fabia rs gibi araçlar denk geldi mi hiç Orkun abi senin canavara? Gelseydi tahminin ne olurdu? Toz mu olurlar acep? :)
LG-D802 cihazımdan gönderildi
Cenk'ciğim bu bahsetmiş olduğun 2 araç hiç tesadüf etmedi, şu anda ben wg actuator ayarı ile en son yazılım uygulamasındaki dyno ölçümünde paylaşmış olduğum 214HP-321,6Nm. değerlerini de aşabiliyorum, onların da standard güçleri belli ve ulaşabilecekleri güçler tahmin edilebilir, bu nedenle denemeden bilinmez sanırım.:)
Hiç ümidim yok ama yinede üstada sormak isterim :) Orkun abi bu dediğin uygulamalar 1.4 fire 77 hp lik motorlara uygulanırmı acaba ? :)
Kadir kardeşim, arabamla ilgili uygulamalar, Abarth firmasının motorunu kullanmakta olduğu t-jet otomobili orijinal, fabrika çıkışı benzinli turboşarjlı olduğu için, tadilat gerekmeden Punto Abarth orijinal parçalarıyla yapabildiğimiz uygulamalar oldu. Tabiki 1,4 fire motoruna da istenirse turbo uygulaması yapılabilir veya atmosferik koşullarda yapılabilecek olan dereceli egzantrik, motor ve silindir kapak revizyonu, yazılım, egzoz modifikasyonu gibi işlemler uygulanabilir.:)
Turbo şart maalesef :) ki Orkun abinin turbo bile değişik
Sevgili Eren, şu anda arabamda Garrett gt 1446 (Punto Abarth Esseesse-super sport-ss turbosu) turbo var ve bu turbo, Punto Abarth araçlarının kullanmakta olduğu en üst versiyondur, şu anda da 2,0 bar peak basınçla kullanabilmekteyim.:)