Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : T-jet Abarth



Sayfa : 1 [2]

OAGP1960
30/05/2014, 13:19
bende öyle düşündüm yeni araba nerden baksan 20 000 lira bütçe gerek
Evet ve bu durumda da t-jet'i modifiye etmek en doğru tercih oluyor.:)


polo gti,fabia rs gibi araçlar denk geldi mi hiç Orkun abi senin canavara? Gelseydi tahminin ne olurdu? Toz mu olurlar acep? :)

LG-D802 cihazımdan gönderildi
Cenk'ciğim bu bahsetmiş olduğun 2 araç hiç tesadüf etmedi, şu anda ben wg actuator ayarı ile en son yazılım uygulamasındaki dyno ölçümünde paylaşmış olduğum 214HP-321,6Nm. değerlerini de aşabiliyorum, onların da standard güçleri belli ve ulaşabilecekleri güçler tahmin edilebilir, bu nedenle denemeden bilinmez sanırım.:)


Hiç ümidim yok ama yinede üstada sormak isterim :) Orkun abi bu dediğin uygulamalar 1.4 fire 77 hp lik motorlara uygulanırmı acaba ? :)
Kadir kardeşim, arabamla ilgili uygulamalar, Abarth firmasının motorunu kullanmakta olduğu t-jet otomobili orijinal, fabrika çıkışı benzinli turboşarjlı olduğu için, tadilat gerekmeden Punto Abarth orijinal parçalarıyla yapabildiğimiz uygulamalar oldu. Tabiki 1,4 fire motoruna da istenirse turbo uygulaması yapılabilir veya atmosferik koşullarda yapılabilecek olan dereceli egzantrik, motor ve silindir kapak revizyonu, yazılım, egzoz modifikasyonu gibi işlemler uygulanabilir.:)


Turbo şart maalesef :) ki Orkun abinin turbo bile değişik
Sevgili Eren, şu anda arabamda Garrett gt 1446 (Punto Abarth Esseesse-super sport-ss turbosu) turbo var ve bu turbo, Punto Abarth araçlarının kullanmakta olduğu en üst versiyondur, şu anda da 2,0 bar peak basınçla kullanabilmekteyim.:)

CMasteR
30/05/2014, 13:27
kaç basıyo bu abi :D

OAGP1960
30/05/2014, 17:28
kaç basıyo bu abi :D
:)...Sürat konusuna pek girmek istemiyorum...:)

Arrest
30/05/2014, 17:40
:)...Sürat konusuna pek girmek istemiyorum...:)

Kapisiozmu abi :D

Keyifli ve Kazasız Sürüşler Dilerim " Sato Topal "

OAGP1960
30/05/2014, 18:16
Kapisiozmu abi :D

Keyifli ve Kazasız Sürüşler Dilerim " Sato Topal "
Hehehehehee....:)

elbruz
30/05/2014, 18:27
Buluşmaya gelmiyor musun abi...:)

Kadir00906
30/05/2014, 18:37
"Kadir kardeşim, arabamla ilgili uygulamalar, Abarth firmasının motorunu kullanmakta olduğu t-jet otomobili orijinal, fabrika çıkışı benzinli turboşarjlı olduğu için, tadilat gerekmeden Punto Abarth orijinal parçalarıyla yapabildiğimiz uygulamalar oldu. Tabiki 1,4 fire motoruna da istenirse turbo uygulaması yapılabilir veya atmosferik koşullarda yapılabilecek olan dereceli egzantrik, motor ve silindir kapak revizyonu, yazılım, egzoz modifikasyonu gibi işlemler uygulanabilir.:)
"

Uğraşmaya gerek yok o zaman abi,yaptığımız marafa değmez.

OAGP1960
30/05/2014, 21:25
Buluşmaya gelmiyor musun abi...:)
Müsait olabilirsem isterim tabiki Mehmet'ciğim.:)


"Kadir kardeşim, arabamla ilgili uygulamalar, Abarth firmasının motorunu kullanmakta olduğu t-jet otomobili orijinal, fabrika çıkışı benzinli turboşarjlı olduğu için, tadilat gerekmeden Punto Abarth orijinal parçalarıyla yapabildiğimiz uygulamalar oldu. Tabiki 1,4 fire motoruna da istenirse turbo uygulaması yapılabilir veya atmosferik koşullarda yapılabilecek olan dereceli egzantrik, motor ve silindir kapak revizyonu, yazılım, egzoz modifikasyonu gibi işlemler uygulanabilir.:)
"

Uğraşmaya gerek yok o zaman abi,yaptığımız marafa değmez.
Tabiki gerçek bir modifikasyonun bir maliyeti oluyor ve ancak o şekilde sonuç alınabiliyor sevgili Kadir, hangi marka ve model araba olursa olsun, bence değer kesinlikle.:)

zahirbaba
30/05/2014, 21:38
bana fabia rs denk geldi otobanda 200 ile giderken dalga geçti resmen etrafımda dolandı bi sağdan bi soldan geçti
2.0 bar da motora yüklenince motor bloğu kaldırırmı bu basıncı. veya şöyle sorayım, forged lemek gerekirmi hareketli parçaları
bide yazılım konusu var kullandığın yazılımdan memnunmusun. yoksa orjinal abarth yazılımmı kullanıyorsun

yubika
30/05/2014, 21:44
abi sürat konusuna girmek istemiyorum diyorsun ama bari 0-100, 0-200 değerlerini bi yazsan da öğrensek olma mı :D

OAGP1960
30/05/2014, 21:48
bana fabia rs denk geldi otobanda 200 ile giderken dalga geçti resmen etrafımda dolandı bi sağdan bi soldan geçti
2.0 bar da motora yüklenince motor bloğu kaldırırmı bu basıncı. veya şöyle sorayım, forged lemek gerekirmi hareketli parçaları
bide yazılım konusu var kullandığın yazılımdan memnunmusun. yoksa orjinal abarth yazılımmı kullanıyorsun
Zahir kardeşim, arabamı şu anda sizlere belirtmiş olduğum detayları ile ve de stock t-jet motoru ile, sorunsuz olarak 2,0 bar peak basınçda, yüksek performans verileri elde ederek kullanmaktayım. Yazılımı ise, daha önce belirttiğim İstanbul'daki firmaya dyno üzerinde iken yaptırdım, Punto Abarth Esseesse'den daha yüksek performanslı bir yazılım ve tabiki son derece memnunum.:)

OAGP1960
30/05/2014, 21:52
abi sürat konusuna girmek istemiyorum diyorsun ama bari 0-100, 0-200 değerlerini bi yazsan da öğrensek olma mı :D
Yusuf kardeşim, bu ölçümleri gerçek olarak yapabilmek için, gerçekten hassas cihazlara ihtiyaç var ve ben de buna henüz firsat bulabilmiş değilim.:)

OAGP1960
30/05/2014, 22:29
Arabamın son durumuna ilişkin detayları, 'motor ve yürüyen aksam modifikasyonu' kısmında 'T-jet Abarth Esseesse spec.' konulu paylaşımımda görebilirsiniz arkadaşlar.:)