Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat (Ağaçlı) servis rezaleti
beytullah
09/02/2013, 18:43
dün sabah aracı servise bıraktım. sıfır almış olduğum aracın sol arka stop lambası yıkarken içine su alıyordu ayrıyetten sol ön far içi çatlakmış gibi gözüküyordu bunun için servise götürdüm garantiden değişim yapılacağı söylendi herşey iyi güzel dün sabah bıraktım aracı ve akşam saat 4 te almaya gittim araç bir geldi ön kaputtu eziklik ve derin bir çizik :/ tam bir hayal kırıklığı . servis çalışanları hatalarını kabul etmeyip burda olmadı diyorlar . şimdi ne olcak dediğimde kaputu boyayalım diye cevap verdiler ciddi anlamda canımı sıktı bu durum sizlerle paylaşmak istedim. saygılar...
Misafir046
09/02/2013, 18:50
FİAT musteri hizmetlerini ara ve şikayet et...
Hukuksal platforma taşı...
Bir ço kservis rezildir bu konuda.
onurgenc87
09/02/2013, 19:20
geçmiş olsun... bundan sonra arabayı servise bırakmadan video falan çekipte bırakmak lazım elde mevcut görüntü olsun bu ne böyle arkadaş...
beytullah
09/02/2013, 19:20
FİAT musteri hizmetlerini ara ve şikayet et...
Hukuksal platforma taşı...
Bir ço kservis rezildir bu konuda.
öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. bu hukusal pilatform a taşımak için ne yapamam gerekiyor, açıkcası nasıl ve nerden yapacağımı bilmiyorum
Bakın en basiti oturduğunuz yerden 444 22 55 i arayabilir..
Müşteri memnuniyeti adı altında burdan (https://www.fiat.com.tr/beniarayin/sayfalar/basvuruformu.aspx) bi başvuru formu oluşturabilirsiniz..
doğrudan mahkemeye verebilirsiniz. elbet serviste kamera vardır ortaya çıkar.
beytullah
09/02/2013, 19:40
doğrudan mahkemeye verebilirsiniz. elbet serviste kamera vardır ortaya çıkar.
dün o sinirle hiç aklıma gelmemişti :) teşekkür ederim
bence fiat müşteri hizmetleri yeterince ilgili böyle durumlarda. isterseniz arayın, istersenizde web sitesin şikayet formu doldurun 2 gün içinde dönüş yapıp sorunu hallediyorlar.
toprakozz
09/02/2013, 20:10
Aracı kesınlıkle almayın,direk bursayı arayın ve şikayetınızı dıle getırın mahkemeye verecegınızı bu durumu kesınlıkle kabul etmeyın....
zaten bildiğim kadarıyla aracı teslim alırken, hasarlı yerlerini belirleyip sizden imzalı onay almaları gerekiyor. bu şekilde alındı aynı şekilde teslim ediliyor diye.
tamire cep telefonu verirken bile alınan parçalar eksik parçalar hepsi yazılıyor. eğer ellerinde böyle bir belge yoksa zaten suçludurlar. ayrıca onaralım demeleride bunu onaylıyor.
anamurmuzu
09/02/2013, 22:06
geçmiş olsun.
pişkinliğe bak yahu boyayalım demişler bide töbe töbe ...
biancoangelo
09/02/2013, 22:37
Ben sırf bu yüzden servisle kavga ettim. Geçen bu fiattan arıyorlar puanlama anket için. Tüm notlara 3 puan verdim.... Sırf bu yüzden..... Daha sonra servisten aradılar ve telefonda kavga ettik.... <<<<<<<<<<<< BEN ARABAMIN BAŞINDA BEKLERİM KARDEŞİM >>>>>>>>>>>>>>>>
Eli ayağı dolaşacak usta zaten usta değildir. İşini yapan adam her türlü yapar....
Bu arada sizede büyük geçmiş olsun... Sizde lütfen aracınızın başında bulunun.....Bunu hatta forum alışkanlığı haline getirelim... Olayı hukuksal boyuta taşıyın.....
Ne ustalar varrrr kayışa tornavidayla çizik atannn nelerini gördük duyduk biz............
AĞAÇLININ ORAYA Bİ KERE GİTTİM KARDEŞİM ELİT Bİ SEMTTE YAA GÜÜÜYAAA DEMEKKİ ARABAYADA SOĞUK NEVALE GİBİ YAKLAŞMIŞLAR.... Aç davanı hakkını ara sen Ağaçlıdan zengin misin?
insan bunları duydukça servisten soğuyor ya yemin ediyorum geçmiş olsun
Ankara da iken ağaçlı servise arabamı kapı ayarı için, stop etme ve devir saatinin çalışmaması yüzünden gitmiştim... çok ilgili gelmişlerdi... ama bu kadarına pes...
şimdi siz aracı servise bırakırken aracın tüm bilgilerini gösteren form var... depodaki benzini bile yazmaları lazım... bu işin peşini sakın bırakmayın... ve sonuna kadar hakkınızı arayın...
beytullah
10/02/2013, 00:04
Üstadlarım öncelikle ilgileriniz icin cok teşekkür ederim. Bu isin pesini bırakmak istemiyorum . ben aracı teslim ederken aracı kontrol etmeden direk servise aldılar . Öncelikle sunu düşünüyorum servis kamera kaydını izlesek bu çizilme olayı servis icinde işlem görürken olmayıp ben teslim almadan once araci yıkatmaya götürdüklerinde olmuşsa kanıtlama olasılığımız daha düşük bu seferde ben yalancı durumuna düşmek istemiyorum
dün sabah aracı servise bıraktım. sıfır almış olduğum aracın sol arka stop lambası yıkarken içine su alıyordu ayrıyetten sol ön far içi çatlakmış gibi gözüküyordu bunun için servise götürdüm garantiden değişim yapılacağı söylendi herşey iyi güzel dün sabah bıraktım aracı ve akşam saat 4 te almaya gittim araç bir geldi ön kaputtu eziklik ve derin bir çizik :/ tam bir hayal kırıklığı . servis çalışanları hatalarını kabul etmeyip burda olmadı diyorlar . şimdi ne olcak dediğimde kaputu boyayalım diye cevap verdiler ciddi anlamda canımı sıktı bu durum sizlerle paylaşmak istedim. saygılar...
-------
hocam direk müşteri hiz . 444 22 55. sorunu aynen dile getirin hatta arabayı almalarını ya yeni araç yada paranızı talep edin böyle rezalet olmaz. fiat müşteri hizmetleri bu konuda çok duyarlı. geçenlerde servisten garantiden bi parça değişecekti . servis mırın kırın etti. direk müşteri hizmetlerini aradım olay 1 gün sonra çözüldü.
Üstadlarım öncelikle ilgileriniz icin cok teşekkür ederim. Bu isin pesini bırakmak istemiyorum . ben aracı teslim ederken aracı kontrol etmeden direk servise aldılar . Öncelikle sunu düşünüyorum servis kamera kaydını izlesek bu çizilme olayı servis icinde işlem görürken olmayıp ben teslim almadan once araci yıkatmaya götürdüklerinde olmuşsa kanıtlama olasılığımız daha düşük bu seferde ben yalancı durumuna düşmek istemiyorum
hocam yanlış hatırlamıyorsam serivse elırken hani şu ekspertiz raporunda arabanın şekli var ya o şekle neresinde ne var ne yok not düşüyor diye biliyorum . mesela sağ ön kapı vuruksa yazıyor orayı not düşüyor . üzerinde sökülebilen aksesuarları ( teyp mesela) hepsi yazılıyor diye biliyorum .
gurgocuk
10/02/2013, 02:06
doğrudan mahkemeye verebilirsiniz. elbet serviste kamera vardır ortaya çıkar.
Çok geçmiş olsun, yaşanılan bu durum çok can sıkıcı.. Söylenildiği gibi kamera kayıtları olayı çözecektir büyük ihtimalle (kameralar sorunluydu, çalışmıyordu vs gibi bir durum söz konusu olmaz ise).
Şunu canı gönülden söylüyorum, marka model ne olursa olsun kesinlikle serviste aracınızı beklemeye ve gözden kaybetmemeye çalışın. Artık çoğu servis camekan bölümlüdür yani içerisini bekleme bölümünden seyrediyorsunuz. Aracı servise bırakıp asla gitmeyiniz derim, heleki FİAT 'da.
Birkan61
10/02/2013, 02:09
Aracı lifte kaldırdılarsa kaput açıkken en tepeye kadar kaldırıp tavana vurmuş olabilirler diye düşünüyorum.
Geçmiş olsun
dogus618
10/02/2013, 11:05
fiat servislerin bir çoğunda bu tarz seyler oluyor puntomu fırat otoya 1 gece bıraktım stop değişimi izalasyonu için arabamın içinde sigara içmem ben asla ve izmarit çıktı arabamın içinden onuda bırakın arac içinden arkada açılan yerleri kapatmadan doğru dürüst teslim etmeye kalktılar sonra olayın büyüğünü cıkarttım ustaları yanıma geldi başka bi araçla test sürüşüne cıktım sizin aracınızı unuttum dedi peki sigara neden içtiniz biişi diyemediler gerçekten servisler inanılmaz lakayit aracınızı alsa bırakmayın ben şimdi deha otoyu kullanıyorum en güzeli aracın başında ne yapıluıyrsa anı anına bekleyebilmek gözünle görmek çok büyük rahatlık servislerin bir çoğuna güven olmuyor cok cok geçmiş olsun
Ağaçlı servisinde sorunlar çoğalmaya başladı..
motor delisi
11/02/2013, 09:50
hocam arabayı teslim almayın mahkemeye taşı dava aç kesin kazanırsın
Ziyaretçi033
11/02/2013, 12:08
Ağaçlı servise 4 kere gittim, (eskişehir yolu üzerindeki) gayet memnun kaldım. Ama garip.
Geçmiş olsun.
Fiat sitesine girin ve orda bize ulaşın kısmı var. oraya aklınıza ne geliyorsa yazın. hemen dönüyorlar.
Ziyaretci040
11/02/2013, 13:03
Aç fiata sektir en güzel çözüm bu.
Ziyaretci031
11/02/2013, 13:46
Yanlış bilmiyorsam Ağaçlının sahibi Orhan AĞAÇLI hatta Aksaraylı tesislerinin sahibi.
Tesisciden araba ticareti olursa böyle olur.
Geçmiş olsun çok üzüldüm.
beytullah
11/02/2013, 17:09
Yanlış bilmiyorsam Ağaçlının sahibi Orhan AĞAÇLI hatta Aksaraylı tesislerinin sahibi.
Tesisciden araba ticareti olursa böyle olur.
Geçmiş olsun çok üzüldüm.
Cok teşekkür ederim Harun abi
beytullah
11/02/2013, 17:10
Ağaçlı servise 4 kere gittim, (eskişehir yolu üzerindeki) gayet memnun kaldım. Ama garip.
Geçmiş olsun.
Fiat sitesine girin ve orda bize ulaşın kısmı var. oraya aklınıza ne geliyorsa yazın. hemen dönüyorlar.
Teşekkür ederim
Honor COOPER
11/02/2013, 22:17
Yanlış bilmiyorsam Ağaçlının sahibi Orhan AĞAÇLI hatta Aksaraylı tesislerinin sahibi.
Tesisciden araba ticareti olursa böyle olur.
Geçmiş olsun çok üzüldüm.
Harun Bey Ağaçlı servisini bilmem ama ağaçlı grup Türkiyenin ilk 100 şirketinde başı çekecek bir şirket emin olun şikayeti direk ağaçlı grup halkla ilişkiler üzerinden yapsa arkadaşımız daha kolay bir çözüm üretilecektir.
Buda linki keşke her Fiat servisi ticari açıdan bu kadar kurumsal olsa!
Anasayfa - AĞAÇLI GRUP (https://www.agacligrup.com.tr/)
Hiç bir şekilde pes etmeyin ve hakkınızı sonuna kadar arayın derim.En azından bundan sonra işlerine daha dikkat ederler...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.