Orijinalini görmek için tıklayınız : Fırat Oto'ya minnettarım
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım siteyi kendi aracım için çare ararken keşfettim. Arkadaşlar 2009 da fırat otodan 1.4 starjet 95 kw 2006 model bir punto aldım. Aracı arkadaşlar bana okadar güzel anlattılarki(hatta bana satan arkadaşkendisi için düşünüyormuş aslında aracı) hemen aracı orada almak istedim. En nihayetinde fırat oto servisinin ve satıcı arkadaşın bana sadece sağ kapıda ve arka tamponda boya var demesi sonucu (ki ikisininde boyalı olduğu çıplak gözle görülüordu) bir kapı boyasından bir tampon boyasından birşey olmaz diyerek kaptım arabayı değerinde bir fiyat ödeyerek..
birkaç ay önce aracımın kredisi bitti yine gittim fırat otoya kendime sıfır km bir arabaya alayım dedim full paket bi bravo beğendim tamam dedim fiyatıda makul kampanyada var. ben bu aracı istiyorum dedim benim araçı kaça sayarsınız bravoyu alırsam dedim bana 16.500 tl fiyat verdiler. Makul geldi bende zaten 19.000 e almıştım aracı. kredi için başvuru yaptım ve fırat otodan ayrıldım . Yarım saat sonra telefon geldi krediniz onaylandı diye. birkaç gün sonra ( kampanyanın bitmesine 3 gün kala) tekrar fırat otoya gittim arabayı vereyim evrakları imzalayayım alayım bravoyu diye. adam bana yine expertiz yapmamız gerek dedi ok. dedim. adam aşağı indi aradan 5-6 dk geçti geri geldi ve bana aracın 2007 yılında 9.000-9.500 tl civarında hasarla sonuçlanan bir kazası olduğunu ve aracı müdürlerin insiyatifiyle 12.500tl gibi bir fiyata alabileceğini söledi.
Fiat çağrı merkezini de defalarca aradım bana bayiilere bu konuda karışmadıklarını belirttiler. fırat otonun yetkili sıfatıyla geçinenleri ilede görüştüm bana zorla 13.500 civarı teklif ettiler. Ve banada aslında aracın normal değerinin bu olduğunu araçı kullandığım zaman boyunca yıpranma payını düştüklerini yıpranma payı düştüğü yetmezmiş gibi birde + olarak km payını düştüklerini o yüzden bu fiyatlara alınabileceğini söylediler. adamlar resmen beni ayak üstü dolandırdılar. şimdi tek dileğim beni bu denli mağdur eden bir YETKİLİ SERVİS ve YETKİLİ BAYİİnin Bela okumayı sevmesemde allah bin türlü beladan başını kurtartdırmamasını diliorum. fırat otoya bana çektirttiği bunca zarar ve stres için teşekkür ederim. yine en içten dileklerimle allah hakkettiğin cezayı versin sevgili fırat oto sorumluları...bu arada adamlar şikayet sitelerine bile özellikle üye olamıyor çünkü ne halt olduklarını kendileride biliyor...
hocam büyük geçmiş olsun o zamanlar size bunu söylememeleri gerçekten çok ayıp..
saol dostum adamlar tezgahı iyi kurmuşlar yapacak birşey yok. biz ellerimizi masaya koydukta onları karşımızda sanıoduk meğer adamlar ardımızdaymış...
Çok geçmiş olsun. Galeri ve servislerden araç alınmıyor maalesef. Dürüst tüccar maalesef dış ülkelerde olduğu gibi bizde yok. Bu memlekette dürüst olupta iş yapabilen çok az tüccar var maalesef.
Fırat Oto ile ilgili bu ve buna benzer birçok haber var forumda. Kullanıcılar hep dertli.
burank16
18/01/2013, 23:18
Geçmiş olsun,malesef servis konusunda çoğu zayıf ve kötü ve bunlara artı olarak en kötüsü aslında Genel Merkez,bana sorarsanız hiçbir işe yaramaz.6 gün önce aküm sorun yarattı,araç ve akü garanti kapsamında olduğu halde BİRMOT akü yanmış aracınızda herhangi bir sorun yok dedi ama akü yandığı için kullanıcı hatası garantiye girmiyor dedi ve üstelik bana FIAT marka akü takalım indirimli dediler bende daha üstündeki garantili olduğu halde bunu sağlayamıyorsunuz FIAT marka aküye nasıl garanti vereceksiniz dedim,genel merkezi aradım onların dai umrunda olmadı akü yandıysa kullanıcı hatasıdır dedi çıktı işin içinden.Aküyü Magneti Marelli kendi servisine gösterdim aküde kısa devre var ve kesinlikle kullanıcı hatası değil akünün kendisi hatalı dedi.Bu durumu Fiatın genel merkezlerine mail attım umursayıp dönmediler bile.O yüzden garantili olduğuna güvenmeyin araçlarınızın ve tabiki tüm servislerine,adamlar neye isterse ona garanti veriyor,birde nekadar tanıdık ve yakın olduğunuza göre muamele yapıyorlar.Böyle servislerden allah korusun.Bursa da TEKNOMAK FIAT servisini oyüzden tek geçiyorum.
Geçmiş olsun,malesef servis konusunda çoğu zayıf ve kötü ve bunlara artı olarak en kötüsü aslında Genel Merkez,bana sorarsanız hiçbir işe yaramaz.6 gün önce aküm sorun yarattı,araç ve akü garanti kapsamında olduğu halde BİRMOT akü yanmış aracınızda herhangi bir sorun yok dedi ama akü yandığı için kullanıcı hatası garantiye girmiyor dedi ve üstelik bana FIAT marka akü takalım indirimli dediler bende daha üstündeki garantili olduğu halde bunu sağlayamıyorsunuz FIAT marka aküye nasıl garanti vereceksiniz dedim,genel merkezi aradım onların dai umrunda olmadı akü yandıysa kullanıcı hatasıdır dedi çıktı işin içinden.Aküyü Magneti Marelli kendi servisine gösterdim aküde kısa devre var ve kesinlikle kullanıcı hatası değil akünün kendisi hatalı dedi.Bu durumu Fiatın genel merkezlerine mail attım umursayıp dönmediler bile.O yüzden garantili olduğuna güvenmeyin araçlarınızın ve tabiki tüm servislerine,adamlar neye isterse ona garanti veriyor,birde nekadar tanıdık ve yakın olduğunuza göre muamele yapıyorlar.Böyle servislerden allah korusun.Bursa da TEKNOMAK FIAT servisini oyüzden tek geçiyorum.
Bu arada bugünlerde şu dikkatimi çekiyor yeni araçlarda akü sorunu..elektronik aksam çoğaldıkça akülere yük biniyor ama bunlara paralel olarak akülerimizin amperi yükseltilmiyor bunun sonucu olarakta 10-20 aylık araçlarda akü sorunu oluyor..
AloAzrail
19/01/2013, 00:01
2 sene önce bende bağcılarda otocenter daki galericilerden araç aldım.Bağcılar ERKAY fiat bayisinden.Araç 2008 1,4 otomatik punto idi 22,100 tl para verdim.3 parça boyalı olarak aldım.Fakat aracı satmak için tekrar expere götürdüğümde aracın ön panel dahil komple sol tarafının değiştiğini öğrendim.Fıat yetkili servisleri bi ton aradım avukatlarla görüştüm fakat aldığım tek cevap sizin aracı vurup yaptırmadığınız ne malum dediler.
Size tek tavsiyem okuyan herkeze sesleniyorum sakın sakın fırat oto dan ne araç alın nede aracınızı servise güvenip emanet edin.Bunlar Dolandırıcıdır.Bilginize.
2 sene önce bende bağcılarda otocenter daki galericilerden araç aldım.Bağcılar ERKAY fiat bayisinden.Araç 2008 1,4 otomatik punto idi 22,100 tl para verdim.3 parça boyalı olarak aldım.Fakat aracı satmak için tekrar expere götürdüğümde aracın ön panel dahil komple sol tarafının değiştiğini öğrendim.Fıat yetkili servisleri bi ton aradım avukatlarla görüştüm fakat aldığım tek cevap sizin aracı vurup yaptırmadığınız ne malum dediler.
Size tek tavsiyem okuyan herkeze sesleniyorum sakın sakın fırat oto dan ne araç alın nede aracınızı servise güvenip emanet edin.Bunlar Dolandırıcıdır.Bilginize.
elime fırsat geçse bi yol gösteren olsa direk bunların ticaretini baltalamak için elimden geleni yaparım en azından bizim başımıza gelen başkasının başına gelmesn...:@
fotobelit
19/01/2013, 14:26
Fırat ota ve minnettarlık başlığını görünce,açıkçası şaşırdım..Bu iki kelime nasıl yanyana gelebilir diye :) Okuyunca anladım ancak böyle gelir..Fırat oto-Minnettarlık :).
Bende fırat oto hakkında hiç iyi şeyler duymamıştım başlığı görünce kesin tanıdığı vardır kıyak yapmışlar diyodum ki Konuyu okuyunca işin gerçeğini öğrendim :) Geçmiş olsunn Enginn
Bende fırat oto hakkında hiç iyi şeyler duymamıştım başlığı görünce kesin tanıdığı vardır kıyak yapmışlar diyodum ki Konuyu okuyunca işin gerçeğini öğrendim :) Geçmiş olsunn Enginn
sitede birisi fırat oto için savunmalar yapıyordu ismini hatırlamadım şimdi ama arkadaş fırat otoyla alakalı gerçekleri görmüodu sanırım belki teşekkür etmek için girerde fırat otonun iç yüzünü birde benden duyar diye böyle bir başlık attım...
bilirsiniz sizde insanlara imkansız olarak gördüklerini söyle detayına baksınlar eğer fırat otoya lanet olsun yazsaydm 1 günde bukadar okunmaz yorum almazdı yazı amaolmayacak birşeyin aslını herkes bilmek ister :))
sitede birisi fırat oto için savunmalar yapıyordu ismini hatırlamadım şimdi ama arkadaş fırat otoyla alakalı gerçekleri görmüodu sanırım belki teşekkür etmek için girerde fırat otonun iç yüzünü birde benden duyar diye böyle bir başlık attım...
bilirsiniz sizde insanlara imkansız olarak gördüklerini söyle detayına baksınlar eğer fırat otoya lanet olsun yazsaydm 1 günde bukadar okunmaz yorum almazdı yazı amaolmayacak birşeyin aslını herkes bilmek ister :))
Fırat Oto ya teşekkür diye bir başlık açmıştım,kasdettiğin bensem şayet ! ben o firmadan her hangi bir zarar görmedim,zarar görmediğim firma hakkında da atıp tutmamı bekleyemezsin ...
Sana da geçmiş olsun diyorum umarım sıkıntını en kısa zamanda çözüme kavuşturursun,istenmeyen şeyler yaşamışsın ve bunu hiç kimse arzulamaz...
bu konuda malesef milletce karakterimiz çok zayıf. kazalı, pert arabaları sürekli birilerine geçirmeye çalışıyolar. artık sokaktaki adam bile kazalı araba alıp toplayıp sıfırmış gibi satarak para kazanıyor. gerçi bunu en kurumsal firmalar bile yapıyor. Dod dahil.
Fırat Oto ya teşekkür diye bir başlık açmıştım,kasdettiğin bensem şayet ! ben o firmadan her hangi bir zarar görmedim,zarar görmediğim firma hakkında da atıp tutmamı bekleyemezsin ...
Sana da geçmiş olsun diyorum umarım sıkıntını en kısa zamanda çözüme kavuşturursun,istenmeyen şeyler yaşamışsın ve bunu hiç kimse arzulamaz...
yok o arkadaş fırat otonun herzaman arkasında olduğunu falan yazmıştı eness mi ne yazıodu sanırım fırat oto çalışanı...
Ziyaretci040
19/01/2013, 16:17
Geçmiş olsun...
AYTEK AYDIN
19/01/2013, 16:49
geçmiş olsun,allah bildiği gibi yapsın
bu galericilerin yatacak yeri yok
fırat otoyu savunan arkadaşla ben baya bi dialoga girmiştim kendisi fırat oto çalışanı oldugunu belirtmişti sonrada birdaha sitede görmedim
dogus618
19/01/2013, 18:48
Ugur gocmendi yanilmiyosam o kisi
Ugur gocmendi yanilmiyosam o kisi
endlessX (https://forum.grandepuntotr.com/members/endlessx.html)
UĞUR GÖÇMEN
doğukan bey fırat oto yu kötülemekten vazgeçseniz diyorumm,biz yaptıgımız işin herzaman arkasındayızz,iyi forumlar diliyorum
fırat oto__________________
Ticari reklam imzaları için Yönetimle görüşünüz.
Doğukan bey bende googledan arama yaptım sadece o kayıt cıktı zaten başkada şikayet eden yok,bence bırakın artık fırat otoyu şikayet etmeyı,memnun kalan zaten memnun kalıyor merak etmeyın...
Fırat oto
__________________
Ticari reklam imzaları için Yönetimle görüşünüz.
Servisimle ilgili bir konu veya şikayet varsa mutlaka cevap verırım,servisim hakkındaki düşüncenize saygı duyuyorumm....
Fırat oto__________________
Ticari reklam imzaları için Yönetimle görüşünüz.
Evet arkadaşlar yanlış anlaşılmalara son noktayı koydum araştırdım ve arkadaşın geçmiş mesajlarına ulaştım :))
doğuş dostum birkaç örnekte sana yazdıklarından çaldım sorun olmaz umarım ama arkadaş boşboş savunmuş FIRsATçı OTO yu
Arkadaşlar,Uğur Göçmen'e ulaştım,kendisi şifre yüzünden foruma giremiyormuş,size iletmem için mesaj gönderdi,eksiksiz buraya yazıyorum...
"abi siteye giriş şifremi unuttum yazamıyorum
bu yazılanlara sadece gülüyorum memnun olan zaten memnun oluyor
ugurgocmen87@hotmail.com fırat otoyla sorunu olan benle iletişime gecsın.."
dogus618
19/01/2013, 22:12
Ya acık solemek gerekırse ben asla ugur beyle sorun yasamadım ama sevısın ustaları benı cıldırttı ve o gun ugur bey de haklı olarak calıstıgı yerı savundu ama gercekten fırat oto hakkkında sıkayetler var
Ama en son ugur beye linea. Icın aksesuar taktırmak ıcın gıttım cok ılgılendı saolsun ama servısın ustalarında ıs yok ne yalan solım puntomun basına kotu seyler geldı ve sogdum servısten artık deha otoyu kullanıyorum cook memnunum
Uğurun gülmesine gerek yok ikinci elte fatma hanıma gitsin neler neler söylenerek bana araç satılmış neler yaşatılmış ne üç kağıtlar döndürülmüş öğrensin.. ordan öle gülmekle olmuo evet servisi bilen bilio madem bukadar güvenilir bir yer fırat oto bunca insan demekki haksız yere suçluyor ve illallah edior...
komik sadece komik diyerek noktalıorum sözleri
serkandikici
20/01/2013, 01:08
Çok geçmiş olsun hiç kimseye güven kalmadı gerçekten yetkili serviste, galericilerde, sahibinden oto satanlarda aynı yolun yolcusu..Dürüst olan kimseye lafım yok ama insanları bu kadar mağdur durumda bırakmanın hiç bir açıklaması olamaz...
Fırat oto son zamanlarda guvenırlıgını ıyıce yıtırmeye basladı arkadaslar. Servıs bolumune arac bırakan arkadaslar dıkkat etsınler !
Uğur Göçmen bey,
Forum dostlukla arkadaşlıkla ve muhebbetle insanların kaynaştığı yerler.
Burada arkadaşımız sıkıntısını dile getirmiş ve yardımcı olunmadığını belirtmiş.
Belki arkadaş gerçekten haklı yada siz gerçekten haklısınız ama buna verdiğiniz cevap bana çok baştan savma geldi. Memnun olanlar zaten memnun oluyo demek müşteri memnuniyetini ön plana almamak demektir. Ben şimdi burada desemki Müslüm KAYMAK Kavaklıdere Otomotiv yasa KÜÇÜK Kartaş Maltepe dense arkadaşların ne diyeceğini size şimdiden söyleyebilirim. "İYİ BİLİRİZ" şimdi bu abilerimiz kardeşlerimiz ne yaptıda bu kadar ilgi görüyorlar. Müşterini darda kalınca kollarsan müşteri memnuniyeti olur. Müşterin bana "arabayı sağlam 2 parça boya var başka bişey yok diye sattılar şimdide arabanın 10.000TL lik hasarı var 19.000 e sattık ama 12.500 e alırız diyorlar" demektedir. Burada sizede söz hakkı düşmektedir. Sizde sizden talepleri ve sizin yaptığınız değerlendirmeleri paylaşın buradan. Şifrenizi bulmuşsunuz. Gülücük bile atmışsınız ki ben bunu hiç beğenmedim. Eğer gerçekten duyarlı bir servisseniz çıkar adam gibi açıklama yaparsınız. Dersiniz ki bu arkadaş böyle diyo ama bu böyledir diye. Sizde yaptıklarınızı anlatırsınız ve bizde buna göre yorum yaparız. Eğer böyle yapmayarak GÜLÜCÜK atmaya devam ederseniz ciddiliğinizden ve güvenilirliğinizden şüphe duyulacak ve yorumlar olumsuz olacaktır. 10 kişi mutlu onlar yeter mantığı olmaz bu işlerde.
Saygılarımla
Cevabınızı acilen beklemekteyiz.
Bu ülkede de artık müşteri memnumiyeti adına AYIPLI MAL kabulu satışı vs. hakları bulunmaktadır insanların.
Merhabalar,
Müşterimiz 2009 yılında Fırat Oto Plaza bünyesinde faaliyet gösteren MCAR firmasından Grande punto model araç satın almıştır.
Müşterimiz 2012 yılında bayimize gelerek Grande punto model aracını takasa vermek istediğini ve sıfır araç almak istediğini belirtmiştir. Aracın ekspertiz işlemi yapılmış ve aracın değeri belirlenmiştir.Belirlenen değer müşterimizle paylaşıldığında müşterimiz bu değeri kabul etmediğini ifade etmiştir.Bunun üzerine aracın ekspertiz bilgileri müşterimizle paylaşılmıştır.2009 yılında araç ile ilgili verilen ekspertiz bilgileri yinelenmiştir.
Aracın tramer kayıtlarına göre 2007 yılında hasarlı olduğu bilgisi de kendileriyle paylaşılmıştır.
Müşterimiz servisimizde aracına yönelik detaylı 2.el ekspertiz işlemi yaptırmamıştır. Servislerde yapılan 2.el detaylı ekspertiz işlemi müşteri isteği doğrultusunda ücret karşılığında yapılmaktadır.
Müşterimizin de belirttiği üzere 2009 yılında Grande Punto model aracını bayimizden satın aldığında da kendisiyle değişen-boyanan parça bilgileri paylaşılmış ve bu bilgiler doğrultusunda aracını bayimizden satın almıştır.
Müşterimizin bayimizle ilgili iddiada bulunduğu eksik bilgi, müşterimizin aleyhine sonuçlanacak bir durum oluşmamış, tarafımızdan böyle bir davranış sergilenmemiştir.
Bilginize sunarım.
Saygılarımızla,
Fırat Oto Tic. Ve San. A.ş
1ocak2011
30/01/2013, 17:02
Aracı ikinci el satan sizsiniz neden ekspertiz ücreti alıyorsunuz? Bu müşteri memnuniyetine sığarmı?
Bu konuda koç grubuda uzerine düşeni yapmıyor. herseye ticari bakıp servislerini koruyor. hiçbir denetim yapmıyor. fırat otoyu bilmem ama fiat servisleri genelde rezalet. kendileri kafalarına göre at koşturuyorlar. daha öncede bir konuda yazmıştım. bir servis az km li araçların servis bakımları zamanında, enjektör gibi çeşitli değerli parçaları tamir görmüş veya daha eski enjektörlerle değiştiriyordu. az km li aracın parçalarınıda bi şekilde stoklarına alıp haksız kazaç sağlıyordu. ( halada sağlıyor olabilir ) ve bu servis hala faaliyette. düşünün denetimi !!!! eğer müşteri memnuniyeti istiyorlarsa koç grubunun üzerine düşeni yapıp müşyerilerin servislere güven kazanmalarını sağlamaları gerekiyor...
Honor COOPER
31/01/2013, 01:12
Savunmaya bak!Araç alırken detaylı ekspertiz yaptırmamış o nedenlede eksik bilgilendirme olmamış.
Adam sizin kurumsallığınıza güvenip bayisinden 2 el araç alıyor birde size detaylı ekspertizmi yaptıracaktı birde ordan 150TL limi yazacaktınız adama kaldıki bu işlerde niyet bozuksa kimse ayranım ekşi demez.
bu nasıl bir savunmadır yahu ? o zaman ikinci elde takas ile aldığınız araçları siz kontrol etmiyorsunuz ezbere rakamlar veriyorsunuz veya kontrol ediyorsunuz aracı alacak olan şahıslardan tekrar para almak için ekspertiz yapalım diyorsunuz tuhaf esnaflık zihniyeti
fotobelit
31/01/2013, 12:41
Nur hanım,ben eksik bilgi verdiğiniz(aracı satan kişi kimse) kanaatindeyim..2007 yılında 9.000 ve 9.500 Tl.gibi yüksek hasar ücreti olan ve sağı solu boyalı olan bir aracı,burdaki herhangi bir arkadaşın alacağını sanmıyorum..
milanrapajc
31/01/2013, 12:49
böyle komik savunmaları o servisin müdürü görse kafayı yer herhalde.Aynısını göztepe otoda yapıyordu.Fiat'a müşteri hizmetleri eğitimi verilmeli.Pc'nin başına geçen yorum yazıyor ya :) Bu nasıl bir sosyal medya kullanmaktır arkadaş.Bu tür yazılan aslı astarı olmayan saçmasapan cevaplar şirketlerin başına çok büyük dertler açabilir.
bu arada aklıma gelmişken bu nasıl bir ticarettir ki ilk amacınız olan 0 arabadan 300-500 bilemedin 1000tl kar et ama 2.el 13.500 e arabayı kap 20'ye çak.Galerici bile bu kadar öldürmez.
tek diyeceğim helal olsun
Misafir047
31/01/2013, 12:54
fırat otonun yaptığı savunmaya güldüm çok komik açıklama yapmışlar bu kadarınada pes doğrusu neyse daha fazla konuşup basitleşmesinler yeterince küçük düşürdüler kendilerini
Misafir046
31/01/2013, 13:05
Merhabalar,
Müşterimiz 2009 yılında Fırat Oto Plaza bünyesinde faaliyet gösteren MCAR firmasından Grande punto model araç satın almıştır.
Müşterimiz 2012 yılında bayimize gelerek Grande punto model aracını takasa vermek istediğini ve sıfır araç almak istediğini belirtmiştir. Aracın ekspertiz işlemi yapılmış ve aracın değeri belirlenmiştir.Belirlenen değer müşterimizle paylaşıldığında müşterimiz bu değeri kabul etmediğini ifade etmiştir.Bunun üzerine aracın ekspertiz bilgileri müşterimizle paylaşılmıştır.2009 yılında araç ile ilgili verilen ekspertiz bilgileri yinelenmiştir.
Aracın tramer kayıtlarına göre 2007 yılında hasarlı olduğu bilgisi de kendileriyle paylaşılmıştır.
Müşterimiz servisimizde aracına yönelik detaylı 2.el ekspertiz işlemi yaptırmamıştır. Servislerde yapılan 2.el detaylı ekspertiz işlemi müşteri isteği doğrultusunda ücret karşılığında yapılmaktadır.
Müşterimizin de belirttiği üzere 2009 yılında Grande Punto model aracını bayimizden satın aldığında da kendisiyle değişen-boyanan parça bilgileri paylaşılmış ve bu bilgiler doğrultusunda aracını bayimizden satın almıştır.
Müşterimizin bayimizle ilgili iddiada bulunduğu eksik bilgi, müşterimizin aleyhine sonuçlanacak bir durum oluşmamış, tarafımızdan böyle bir davranış sergilenmemiştir.
Bilginize sunarım.
Saygılarımızla,
Fırat Oto Tic. Ve San. A.ş
Kalın yazı olarak işaretlediğim yerlerde ;
1.Bu bilgilendirmeleriniz sonucunda kişiye bu bilgileri yazılı olarak beyan ettiniz mi ?
2.Siz araclara expertiz yapmıyormusunuz ? Ve kişiye aracları expertiz raporu ile vermiyormusunuz ?
3.Bir çok fiat bayi ikinci el konusunda full expertiz raporunu hazırlayıp servis kayıtlarını musteri ile kusku kalmayacak sekilde paylasıyor ?
Siz neden paylaşmıyorsunuz ?
4.Neden musteri expertiz istiyecek ve bu ucretli olacak ? Sizin işiniz değilmi bu ? Musteri expertiz nedir bilmeyebilir ?Ayrıca arkadas satıs temsilcisi tarafından kandırılarak tarafınızdan dolandırılmıştır ?
5.Firat oto 2. el aracları expertiz yapmadan bakmadan mı alıyor ? Eger bakarak alıyorsa ki kesinlikle bakıyorsunuz sırf araba elinizde kalmasın diye
MUSTERİYİ DOLANDIRIYORSUNUZ.
EGER SİZ BU BİLGİLERİ PAYLASTIYSANIZ TEKRAR BAŞA DONELİM MUSTERİYE BUNLARI İMZALATARAK TESLİM ETTİNİZMİ ?
BENCE ETMEDİNİZ CUNKU ARACIN KUSURUNU BİLİYORDUNUZ,YAGLADINIZ BALLADINIZ ALASEHİR TIMARI YAPIP TUKETİCİYİ KANDIRDINIZ.
Örnek olarak ?
https://forum.grandepuntotr.com/genel/31419-firat-oto-ekspertiz-hile-var-mi.html
adrentos
31/01/2013, 13:18
böyle savunmamı olur nasıl yani şimdi siz o aracı alırken expertiz yapmadınız mı ?
Gözünüz kapalı o aracı takasamı aldınız ?
Müşteri expertiz istememiş sizde de expertiz yapacak potansiyel yok ki yapamamışşınız heralde müşteri alıp aracı başka bir fiat bayisine expertize mi götürecek.
Firma gerçekten de çok kaliteli ve güvenilirmiş acaba savunmayı yazdıktan sonra kendinizi müşteri yerine yada bir başka kişi yerine koyupta okudunuz mu ? hadi onuda geçtim yazdıktan sonra okudunuz mu ?
milanrapajc
31/01/2013, 13:21
büyük konuşmiyim ama bu açıklamaları screenshot yapıp genel merkeze göndersek bu adamlar işlerinden olurlar.Her önüne gelen servis adına açıklama yaparsa kimse işin içinden çıkamaz.Yarın öbür gün ben fırat otodan hüsam usta araca ben baktım diye yazarsa şaşırmam
geçmiş olsun hakkaten can sıkıcı bi durum
Honor COOPER
01/02/2013, 19:33
Arkdaşlar fIrat otoyu bilmem ama arkadaş Bilen mersinde ekspertiz yaptırdı Bravo araca 177TL ödedi insaf yahu Bmw Mercedes servisleride bundan fazla almıyordur ekspertize.
engincantan33
02/02/2013, 00:14
Arkdaşlar fIrat otoyu bilmem ama arkadaş Bilen mersinde ekspertiz yaptırdı Bravo araca 177TL ödedi insaf yahu Bmw Mercedes servisleride bundan fazla almıyordur ekspertize.
bilen oto mu aman hocam uzak durun!!! hele aracınız garantılıyse...
Honor COOPER
02/02/2013, 00:36
bilen oto mu aman hocam uzak durun!!! hele aracınız garantılıyse...
Açsanız diyordum konuyu.sakıncası varsa özeldende niçin gitmemem gerektiğini yazarsanız sevinirim.
engincantan33
02/02/2013, 02:42
Açsanız diyordum konuyu.sakıncası varsa özeldende niçin gitmemem gerektiğini yazarsanız sevinirim.
direk yazayım hocam burdan...aracınız garantılıyse ve garantı kapsamına gıren parca var ıse bın dereden su getırırler...kronık sorunlar herzaman abı bak bızım arabadada aynısı var sorun olmaz denır!
benzın depo kapagım arızalandı 4 gun boyunca koca servıste sıstem yoktu parcaya bakamadılar...
arka burclardan ses gelıyordu on ve arka fren balatasını degıstırelım dedıler!!
dıreksıyondan gıcırtı gelıyordu sınyal kolları degısecektı abı hepsıne var ayagı yaptılar!
ne mı oldu hocam? FIAT'a sıkayet ettım anında Boranlar servısıne yonlendırdıler....
sınyal kollarım degıstı! ses gıttı
depo kapagım anında degıstı!
balatalarımda hıcbırsıkıntı yok arka burclar degıstı! bılen oto neden mı balatada ısrar etmıs? balata bılıyorsunuz garantıye gırmıyor! ama burclar garantı dahılınde!
kısacası bılen oto kesınlıkle 10 uzerınden 0 verebılecegım servıstır! yakın cevremde ne kadar bılen otoya gıden arkadasım varsa hepsı benzer sebeplerden bıraktı gıttı....
Honor COOPER
02/02/2013, 03:13
direk yazayım hocam burdan...aracınız garantılıyse ve garantı kapsamına gıren parca var ıse bın dereden su getırırler...kronık sorunlar herzaman abı bak bızım arabadada aynısı var sorun olmaz denır!
benzın depo kapagım arızalandı 4 gun boyunca koca servıste sıstem yoktu parcaya bakamadılar...
arka burclardan ses gelıyordu on ve arka fren balatasını degıstırelım dedıler!!
dıreksıyondan gıcırtı gelıyordu sınyal kolları degısecektı abı hepsıne var ayagı yaptılar!
ne mı oldu hocam? FIAT'a sıkayet ettım anında Boranlar servısıne yonlendırdıler....
sınyal kollarım degıstı! ses gıttı
depo kapagım anında degıstı!
balatalarımda hıcbırsıkıntı yok arka burclar degıstı! bılen oto neden mı balatada ısrar etmıs? balata bılıyorsunuz garantıye gırmıyor! ama burclar garantı dahılınde!
kısacası bılen oto kesınlıkle 10 uzerınden 0 verebılecegım servıstır! yakın cevremde ne kadar bılen otoya gıden arkadasım varsa hepsı benzer sebeplerden bıraktı gıttı....
Son dönemlerde bende hissettim eski Bilen değil.
Adamlar doydu türkiyede en çok Alfa satan firma.Geçenlerde araca bakım yaptırdım adama diyorum peryodik değil ara bakım yok diyor 430TL!30000km deki araca 40000bakım parası istiyor.kardeş sen yağ ve filtreleri değiş dedim 160TL verdim prosedürü bilmesem 270tl sıkıştıracaklar araya,en sonunda birde surat yapıyor bana servis danışmanı yeni işe girmiş eleman.
evet arkadaşlar 2 hafta sahalardan uzak kaldım fırat otoda çalıştığını ve fırat oto adına konuştuğunu beyan eden bir şahıs ki evet sormuş soruşturmuş şikayetimi belliki dediği gibi orada çalışıyor benim yerime çok güzel cevaplar vermişsiniz çok saolun.
Be arkadaşım ben ki kendi aracım pert e ayrıldı diye mecburen 2. el araç satın alıyorum ki bunuda yetkili bir servisten yapmak istiyorum. Daha önce chevrolet aveo ile kaza yaptım 6.000 tl hasar vardı aracta kusursuz olarak yaptıkları halde hasarlı diye araçtan soğudum. Siz bana deseydiniz ki bu araçta daha önce 2 ayrı şu tutarlarda kaza kaydı var kapı boyalı ön panelle oynanıldı tamponlar boyalı diye ben kalkıp gözümü karartıp alırmıydım o aracı. kendim aveo yu ''0'' alıp oluşan kazayı kendim yaptığım ve ne sorunlar olup düzeltildiğini bildiğim halde soğumuşum araçtan. elalemin nasıl yaptığını ne denli olduğunu bilmediğim ağır bir kazaya karışmış bu aracı alırmıydım. Öyleki zaten ben bu aracı mecburiyetten 2. el almışım ve yine sıfırı ile değiştirmek istemişim. ben zaten hassas düşünerek davranıyorum sen daha hangi verdiğim bilginin eksik yada yanlış olduğunu söylüyorsun bana FIRAT OTO OLARAK GERÇEKTEN YÜZSÜZLÜĞÜ HAT SAFHAYA ÇIKARTMIŞ BİR İŞ POLİTİKANIz MEVCUT. Sen hem serviste herşeyi kontrol edildi diyeceksin bana kalkıp yetkili servisiz biz diyerek göz boyayacaksın toplasan 400 tl yı bulmayacak hasar var diyeceksin sonrada kalkıp e bize sormadıki biz söyleyelim diyeceksin KÜÇÜK DÜŞMEK SİZİN ŞİRKETİNİZİN ÖZÜNDE VAR ARKADAŞIM FIRAT OTONUN NE şekilde bir şirket olduğunu saçma sapan sözlerinizle savunmalarınızla ne bu insanlara nede bana anlatamazsınız. ben yaşadığımı bilirim buradaki insanlarda kendi hür iradelerini mantıklarını düşüncelerini hak olarak gördüklerini yazar. şimdi kalkıp herhangi bir başka markayı yada servis için aynılarını yazsaydım eminim ki bana katılır hatta demediğinizi de bırakmazdınız insan suçlu olunca böle saçmalıyor işte.... Koca şirketin suçunu örtbas etmekse çok çok zor arkadaşım sen en iyisi yorum yapma sadece oku geç. yada gerçekten cevap verebilecek kadar bilgili birisi yazsın cevabı bu seni aşmış belliki.....
evrenarisoy
06/02/2013, 00:36
Fiat servislerinin hele hele Fırat otodan 2. el araç alınmaz. Ucuz ve temiz arabaları çalışanlar alır, kalan çürük çarık araçları fahiş fiyata millete iteklerler.
Fiat servislerinin hele hele Fırat otodan 2. el araç alınmaz. Ucuz ve temiz arabaları çalışanlar alır, kalan çürük çarık araçları fahiş fiyata millete iteklerler.
kısa ve öz olmuş ama gediğine oturmuş :devil:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.