Orijinalini görmek için tıklayınız : Arkadaşlar otomatik Punto bilgi lütfen
arkadaşlar otomatik puntoda hangisini önerirsiniz yardımcı olabilirmisiniz
Ben 1.3 mjet 95 hp duologic kullanıyorum son derece memnunum geçişler çok iyi sadece yokuşta yavaşlayınca hızlanamıyor hmn ancak bu sorun tüm otomatik viteslerde yaşanıyormuş. yokuşlarda manuele takıyorum çok acelem varsa..
İmkanınız varsa 1.3 95 dualogic
Sent my iPad using
aalperdemir
27/12/2012, 23:50
Ben 1.3 mjet 95 hp duologic kullanıyorum son derece memnunum geçişler çok iyi sadece yokuşta yavaşlayınca hızlanamıyor hmn ancak bu sorun tüm otomatik viteslerde yaşanıyormuş. yokuşlarda manuele takıyorum çok acelem varsa..
Hocam bende 1.4 fire var benimki bile hizlaniyo. Sizinki neden hizlanmasin :) gazi sonun kadar basinca kick off mode aktif oluyo cokta guzel hizlaniyo valla.
Sent my iPhone using
smartmavi
27/12/2012, 23:57
1.3 90 duologic iki arabam oldu, ikisi de süperdi...
blackpunt006
28/12/2012, 00:35
1. viteste yokuş çıkarken eğer eco modundaysa 2. vitese atıyor. araba 2-3 saniye kendine gelemiyor. bunun dışında gayet başarılı.
celenlee
28/12/2012, 00:38
Mümkünse dizel otomatiği tercih edin ;)
Ama benim gibi maddi imkanlar doğrultusunda 1.4 Fire almanız gerekirse de çok canınızı sıkmayın :) Vites noktasında problem yaşamadım.
**Ancak bu vites, kullanım koşuluna göre, erken baskı balata yiyebilir. Benimkini 44000'de aldım, 55000'e geldi henüz kaçırma yok, ama ısınınca çok fena hoplatıyor kalkışlarda. Bu da baskı balatanın kanallarının azaldığının göstergesi.
2. el alacaksanız, baskı balatası yeni değişmiş araç almanız daha iyi olacaktır ;)
Hocam bende 1.4 fire var benimki bile hizlaniyo. Sizinki neden hizlanmasin :) gazi sonun kadar basinca kick off mode aktif oluyo cokta guzel hizlaniyo valla.
Sent my iPhone using
Tümseklerden geçerken altı çarpmamak için oldukça yavaşlıyorum neredeyse durma noktasında; bu durum yokuş yukarıysa ve 2-3 kez tekrarlamak zorundaysam artık 3.de gaza sonuna kadar bassam da bidaha hızlanmak çok çok zaman alıyor..
Ben de multijet 95 bg var bende yokuşlarda durma derecesine kadar yavaşlarsam Yada aniden virajı döner dönmez yokuş geliyorsa ben araç otomatikte iken yokuşda vitesi ayarlamana kadar biraz süre geçiyor bende sürekli kullandığım yolarda araç otomatikte iken + - ile vitesi 3 ten 2 ye çekiyorum eco moda 2000 devirlerde vites atıyor yokuşlarda problem olabiliyor.
aalperdemir
28/12/2012, 11:38
Araç eco modeda da olsa gaza basma biciminiz vitesi ayarlamaniza yardimci oluyor. Sonuna kadar basarsaniz rampada 5. Vitesteyse 3 e kadar atiyor. Sonuna kadar degil ama sonlara yaklasirsa 4 e atar. Gaza yuklenme bicimine gore vitesi cok guzel ayarliyor. Zaten eco mode gaza fazla yuklendiginizde cokta fazla devrede olmuyor. Daha oncede soyledigim gibi 1.4 fire motorla bile sıkıntı yasamadim hic.
Sent my iPhone using
dincsoy16
28/12/2012, 11:46
Dusuk hizda rampada devir dusukken cogu zaman manuel moda gecmeniz gerekiyor.yoksa rampayi cikmiyor.ama sanirim bu puntoyla alakali degil tum triptronikler boyle.bunun haricinde 10 numara.ozellikle rahatligina diyecek yok ben cok memnunum
GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
celenlee
28/12/2012, 13:14
Herkesin problemi ortak :)
Yani bu vitesin tek problemi, vites geçişinin YAVAŞ oluşu ve vites küçültme kararını ÇOOK GEÇ vermesi. O yüzden yokuş başlarında manuel müdehale ediyoruz ;) Ya da yokuş sonunda sağa sola dönüşlerde :)
punto_multijet
28/12/2012, 14:57
eco modu nerdese değil hatta hiç kullanmıyorum ya gaza basısımdan ya da farklı bişey bilmiyorum bu karar verememe veya gec vites değiştirme falan hiç olmuyor. catır catır değiştiriyor vitesleri. bence eco modda kullanıyosanız yokuslarda kapatın ve gaza basarken pekte acımayın o zmn durma noktasından patinajla cıkmaya bile gecebiliyor ;)
Yokuş çıkamıyor demeyelim aslında yanlış anlaşılabilir sadece yokuşta 2-3 kez yavaşlamak gerektiğinde son yavaşlamalarda hızlanana kadar 3-4 saniye bir süre geçiyor ama sonrasında çok güzel hızlanıyor. Bu 3-4 saniye süre esnasında gaza ne kadar bassanız da gazı algılamıyor sanki.. konuştuğumuz gibi bu durum çok nadir oluyor ve çözümü de var: elle vites küçültmek. Yokuşta yavaşlamak zorunda değilseniz böyle bir durum söz konusu değil. Ben alıştığım için hiç problem olarak görmüyorum. Otomatik vitesten çok çok memnunum.
Diğer problemim olan klimadaki tıkırtıyı hallettim. fan motorunun oraya yaprak kaçmış onu alınca tıkırtı fln kalmadı.
srkaradag
28/12/2012, 18:07
Çok dik yokuşlarda manuel kullanmakta fayda var.çünkü yazılım rampa çıktığını algilayamiyor,devrini alınca vites yükseltip aracı bayiltiyor.alıştıktan sonra kullanmasi zevklidir, 95 hp candir.
Kesinlikle 1.3 95 hem maddi hem manevi , maddi yönden iki kez, hem dizel oluşundan az yakıyor hemde vergi avantajı , manevi kısmı ise güçlü bir motora yani güçlü bir dizele sahip olup diğer tüm muadili veya biraz daha üstlerine bile kafa tutacak hatta onlara ders verecek bir araca sahip olduğundan huzurlu kullanacak ve rahat edeceksiniz...edersiniz...
Bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum otomatikte karar kıldım şimdi bütçeme uygun arabayı yani puntoyu bulmaya sıra geldi inşallah buluruz en kısa zamanda
hayalci79
30/12/2012, 00:22
Bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum otomatikte karar kıldım şimdi bütçeme uygun arabayı yani puntoyu bulmaya sıra geldi inşallah buluruz en kısa zamanda
Kesinlikle pişman olmazsınız Dualogic Punto almakla..
2012punto54
30/12/2012, 00:54
Kararında sevindim.Dualogic candır,skydome canan...
Hiç bir sıkıntı yaşamazsın inşallah.
firari83
30/12/2012, 00:59
aracın tek sıkıntısı rampada araç bayıldı diyelim, 1 çekiyor sonra çok sarsıntılı ve vuuruntulu bir kalkış gerçekleştiriyor. burada yazılım güncellemesi şart fiatın...
dincsoy16
30/12/2012, 01:48
aracın tek sıkıntısı rampada araç bayıldı diyelim, 1 çekiyor sonra çok sarsıntılı ve vuuruntulu bir kalkış gerçekleştiriyor. burada yazılım güncellemesi şart fiatın...
Zaten guncel yazilim var dualogic icin.sagolsun benim arabama 4 ay once yukledi birmot.sizlerde gidip yukletin arkadaslar :thumbup:
GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
firari83
30/12/2012, 01:55
Zaten guncel yazilim var dualogic icin.sagolsun benim arabama 4 ay once yukledi birmot.sizlerde gidip yukletin arkadaslar :thumbup:
GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
Dinçsoy 16, yazılımdan sonra bariz farklılıklar gördün mü?
bi de benim arabada şöyle bi problem yaşıyorum aaraç 6. viteste ya da 5 de devir 1200-1300 civarı motor boğuluyor ama vitesi küçültmüyor acemi sürücü gibi arabayı titretiyor ben kendim müdahale eederek vites küçültüyroum. bu problemi başka yaşayan var mı?
aalperdemir
30/12/2012, 16:50
Dinçsoy 16, yazılımdan sonra bariz farklılıklar gördün mü?
bi de benim arabada şöyle bi problem yaşıyorum aaraç 6. viteste ya da 5 de devir 1200-1300 civarı motor boğuluyor ama vitesi küçültmüyor acemi sürücü gibi arabayı titretiyor ben kendim müdahale eederek vites küçültüyroum. bu problemi başka yaşayan var mı?
Hocam bu dediğinizi sadece eco modda yapar. Eco mod devre dısı kaldığında bahsettiğiniz devirlere düşene kadaroktan düşürür vitesi.
Sent my iPhone using
Hocam geçen gün eco mod kapalı iken arabada 4 kişi vardı yokuş yukarı çıkıyordum durdum tekrar devam etmek için gaza bastım araç stop etti sora düşündüm hiç yakıt almadığım bi yerden almıştım mecburiyetten shell den almıştım aslında shell in yakıtı ii ama aldığın yerede çok bağlı çünkü hergün çıktığım yokuş o yüzden yakıtı aldığımız yere kılimanın açık olması hepsi arabadaki yük motor ısınmadan zorlamamaklazım hepsi fark ettiriyor Benim şahsi düşüncem arkadaşlar.
celenlee
31/12/2012, 18:29
Hocam geçen gün eco mod kapalı iken arabada 4 kişi vardı yokuş yukarı çıkıyordum durdum tekrar devam etmek için gaza bastım araç stop etti sora düşündüm hiç yakıt almadığım bi yerden almıştım mecburiyetten shell den almıştım aslında shell in yakıtı ii ama aldığın yerede çok bağlı çünkü hergün çıktığım yokuş o yüzden yakıtı aldığımız yere kılimanın açık olması hepsi arabadaki yük motor ısınmadan zorlamamaklazım hepsi fark ettiriyor Benim şahsi düşüncem arkadaşlar.
En iyisi aynı yerde güvendiğiniz yakıtı aldıktan sonra durup,tekrar kalkmaya çalışmak olacaktır. Bazı rampalarda ne yazık ki kalkış yapamıyoruz.
dincsoy16
31/12/2012, 18:59
Dinçsoy 16, yazılımdan sonra bariz farklılıklar gördün mü?
bi de benim arabada şöyle bi problem yaşıyorum aaraç 6. viteste ya da 5 de devir 1200-1300 civarı motor boğuluyor ama vitesi küçültmüyor acemi sürücü gibi arabayı titretiyor ben kendim müdahale eederek vites küçültüyroum. bu problemi başka yaşayan var mı?
Yazilim guncellemesi sonrasi vites gecisleri daha stabil ve sessiz oldu.birde araba ilk calistirmada ilk 10 metre icinde bazen stop ediyordu bu sorunda duzeldi.
Bahsettiğiniz sorunu diger arkadaslarinda dedigi gibi eco modda oldugunuz için yasiyorsunuzdur.ama ben ayni durumda dip gaz yapinca vites direk olarak 6 dan 5 e dusuyor.dip gaz yapip deneyin.
GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
dincsoy16
31/12/2012, 19:03
Hocam geçen gün eco mod kapalı iken arabada 4 kişi vardı yokuş yukarı çıkıyordum durdum tekrar devam etmek için gaza bastım araç stop etti sora düşündüm hiç yakıt almadığım bi yerden almıştım mecburiyetten shell den almıştım aslında shell in yakıtı ii ama aldığın yerede çok bağlı çünkü hergün çıktığım yokuş o yüzden yakıtı aldığımız yere kılimanın açık olması hepsi arabadaki yük motor ısınmadan zorlamamaklazım hepsi fark ettiriyor Benim şahsi düşüncem arkadaşlar.
Bence yaziliminizi guncelletin.bunun yakitla alakasi yok bence.klimanin etkisi olabilir ama yinede stop etmemeli.
GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
firari83
31/12/2012, 19:08
yukarda bahsettiğim durum bence bi problem fiatın bunu halletmesi gerekli. madem otomatik o sarsıntıyı hissedip anında düşürmesi gerekli, hatta o sarsıntıyı yaşatmadan vitesi küçültmesi gerekli. oysa gaza basınca zaten vitesi küçültüyor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.