Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Toyota 2.8 milyon aracı geri çağırıyor



Haberci
14/11/2012, 11:30
https://media.ntvmsnbc.com/j/NTVMSNBC/Components/ArtAndPhoto-Fronts/SectionsThumbnails-TSM-Colorbox/_Cover/121114_toyotakapak.thumb.jpg (https://www.ntvmsnbc.com/id/25397558/)Toyota, içinde Prius ve bazı Corolla modellerinin bulunduğu 13 model aracını geri çağırma kararı aldı.



Haberin devamı... (https://www.ntvmsnbc.com/id/25397558/)

coll34
14/11/2012, 11:55
toyotoda her sene adet oldu araçları geri çağırma hayırlısı :)

fhmnl
14/11/2012, 12:22
2007 de avensisi götürmüştüm direksiyon milini değiştirmislerdi.

Ziyaretçi034
14/11/2012, 13:02
toyotoda her sene adet oldu araçları geri çağırma hayırlısı :)

en azından hatalarını kabul ediyorlar.

sen bakımlarını dışarıda yaptırmışsın, sana ücretsiz parça değişimi yok demiyorlar :)

Ziyaretci040
14/11/2012, 13:07
en azından hatalarını kabul ediyorlar.

sen bakımlarını dışarıda yaptırmışsın, sana ücretsiz parça değişimi yok demiyorlar :)

Tam olarak , aklımdan geçeni yazdın...

takres
14/11/2012, 13:09
Helal olsun...

bvulgari
14/11/2012, 13:14
en azından hatalarını kabul ediyorlar.

sen bakımlarını dışarıda yaptırmışsın, sana ücretsiz parça değişimi yok demiyorlar :)
Bu tarz işlerde hataya yer olmaz benim kanımca.. Araba satıyosun kimbilir kaç yüzbin tane belkide milyonlar.. Adam gibi hata varmı yok mu diye bakıcaksın ondan sonra eminsen satıcaksın bu aracı..millet canı üstünde geziyo...
Hatayı üstlenmek; yeni araç aldıgında yada yetkili servis sonralarında araçta yada hizmette sıkıntı varsa bunu kabul edip müşteriyi uggrastırmadan en güzel şekilde kabul edip çözmektir.. Yoksa milyonlarca aracı çagırmak hayatı kabul etmek degil dalga geçmektir..Hemde bu kacıncı oldu..Hadi bir olur iki olur anlarız..Bu ne be utanmasalar her cıkarttıkları modeli çagırıcaklar..

coll34
14/11/2012, 13:16
hatalarını kabul etmeleri güzel bir olay buna zaten lafımız olamaz en azından durumu pişkinliğe vurmuyorlar ama her sene çağırma olayları çıkınca komik bir durum ortaya çıkıyor

Ziyaretçi034
14/11/2012, 13:24
Bu tarz işlerde hataya yer olmaz benim kanımca.. Araba satıyosun kimbilir kaç yüzbin tane belkide milyonlar.. Adam gibi hata varmı yok mu diye bakıcaksın ondan sonra eminsen satıcaksın bu aracı..millet canı üstünde geziyo...
Hatayı üstlenmek; yeni araç aldıgında yada yetkili servis sonralarında araçta yada hizmette sıkıntı varsa bunu kabul edip müşteriyi uggrastırmadan en güzel şekilde kabul edip çözmektir.. Yoksa milyonlarca aracı çagırmak hayatı kabul etmek degil dalga geçmektir..Hemde bu kacıncı oldu..Hadi bir olur iki olur anlarız..Bu ne be utanmasalar her cıkarttıkları modeli çagırıcaklar..

bakış açısı...

1 senedir stoplarımda ki buğuya çözüm bulamayan fiat'ın yerine problemlerine hızlıca çözüm bulup uygulayan bir toyota "müşteri memnuniyeti" açısından daha iyi bir markadır.

alperd
14/11/2012, 13:37
Ben artık Toyota'nın bunu kasıtlı yapmaya başladığına inanıyorum.

Basit bir arıza icat edip araçları sonradan geri çağırıp yapıyorlar, müşteriye "bak nasıl önem veriyoruz memnuniyetinize" mesajı veriyorlar. Çok da başarılılar.

Halbuki işin doğrusu geri çağırmak değil en başından düzgün araç yapmak olmalı.

Haa bazı markalar gibi kusuru hiç kabul etmemekten iyidir yine o ayrı...

Ahmet85
14/11/2012, 21:14
En azından puntolar gibi baskı balata,city,tavan lekesi gibi dünyaca ünlenmiş kronikleri yok.Kullanıcıları serviste dil dökmek zorunda değil.Firma ne yaptığını gayet iyi biliyor.