Orijinalini görmek için tıklayınız : Gözünü seveyim Evo'nun.
enderfikret
18/10/2012, 14:53
Evo dynamic multijet'imi alalı iki yıl dolmak üzere, şu anda tam 45 bin km'de, bu süre içinde hiç bir problem yaşamadım. Gözünü seveyim Evo'nun. Boşuna Evo (Evolution=Gelişim) adını takmamışlar, bugünlerde lansmanı yapılan yeni Clio bile Evo'nun taklidi.
emrahisilti
18/10/2012, 14:54
Evo dynamic multijet'imi alalı iki yıl dolmak üzere, şu anda tam 45 bin km'de, bu süre içinde hiç bir problem yaşamadım. Gözünü seveyim Evo'nun. Boşuna Evo (Evolution=Gelişim) adını takmamışlar, bugünlerde lansmanı yapılan yeni Clio bile Evo'nun taklidi.
evo klasmanında güzel bir araç.Ama clio nasıl evonun taklidi onu anlayamadım.
Pek benzemiyor clio evo ya
Sent my iPad 2 using
biraz objektif olalım, yeni clio yan taraftaki bayide. Bu defa clio puntoyu da evo'yu da açık ara sollamış. Hele 2013 hazirana kadar 110 bg. dizel otomatikleri gelecekmi ki o zaman punto efsanesi bitmiş olur.
fotobelit
18/10/2012, 16:52
Ne olursa olsun punto efsanesi ölmez..Punto şimdiden klasikler arasına girdi bence..
Engin abi çok haklısın dün akşam incelemek için gittim reno bayiine araç dış görünümle on numara olabilir ancak iç mekan rahatlığı ise asla punto gibi değil ön koltuğunu ayarladıktan sonra çok zor oturdum arka koltuğa, eksileri artıları clio başlığında paylaşmıştım, onu inceleyince evoma bi kere daha ısındım.
biraz objektif olalım, yeni clio yan taraftaki bayide. Bu defa clio puntoyu da evo'yu da açık ara sollamış. Hele 2013 hazirana kadar 110 bg. dizel otomatikleri gelecekmi ki o zaman punto efsanesi bitmiş olur.
Avatarının altında 1.3 95 hp yazıyor , o araç sana aitse korkma kardeşim. çok 1.6 ve 2.0 2000 li yılların araçlarına dersini verdi 095 im, aracının kıymetini muadil veya biraz daha güçlü br araçlarla kıyasla anlayacaksın.
ykaya1983
18/10/2012, 20:57
Arkası inanılmaz derecede dar diyorlar.Arka camı küçücük yaptıkları için park sensörü şart diyorlar.Tasarım olarak da bana göre biraz abartılı şekilde orası burası şişirilmiş gibi duruyor.Punto daha derli toplu daha rafine bir araç.
Geçtiğimiz pazar günü Adana'da Atatürk Caddesi'nde görünce yeni clio yu incelemek istedim. Direksiyona oturdum, kendime göre ayarladım (boyum 1.90) sonra arka koltuğa geçme gafletinde bulundum. Dizlerim zar zor sığdı, kafam ise tavanla bütünleşik idi. Sonra kendi arabamı düşündüm; arkası geniş; Konya-Adana-Konya yolculuğunu 4 kişi ve bir de ufaklık ile yapmamıza rağmen hiçbir şekilde sığma sorunu yaşamadık.
Tamam clio yeni motoru ile iddialı ancak, iç mekan genişliği konusunda puntolarımızın değerini bilmeliyiz bence :)
enderfikret
19/10/2012, 13:47
"Clio nasıl Evo'nun taklidi onu anlayamadım"a yanıt:
İlk defa Evo'nun başlattığı "lake" siyah rengi ve tasarımı ile orta konsol.
İki renkli dashboard ve iki renkli koltuklar, seçilen kirli kırmızı renk.
Göstergelerin üzerindeki siperlik..
Daha da genel baktığımda, tüm modellerin B segmentindeki hatch back konseptlerini Fiat Grande Punto'dan sonra geliştirdiklerini ama Japon modellerinin halen Uzak Doğu çizgileri içinde kaldığını, Batı'ya ayak uyduramadıklarının görüyorum.
Bence artık kokpit otomobillerin karakterini gösteren en önemli faktörlerden biri haline geldi.
Tabii bu arada yanlış anlaşılmasın, Yeni Clio güzel ve gözalıcı bir araba olmuş, öncekiler gibi "al beni ucuza götür" mantığıyla yapılmamış ve ülkemizde B segmentinde bir numara olmasını bekliyorum.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.