Orijinalini görmek için tıklayınız : 0 km araç ve ciddi sorunlar !
Arkadaşlar herkese iyi günler ! Sizlerin fikrini almak istediğim bir konu var yardımcı olursanız çok sevinirim;
1-) 2011 yılında 0 km punto evo aracımı aldım aldıktan 2 ay gibi kısa bir süre sonra aracımın fren ve vites sisteminde bir sorun vardı servise getirdim fren böşürü arızalı değişecek dediler 3 hafta aracım seviste kaldı değişti problem çözüldü.
2-) Bu olaydan 1 ay sonra arka kapı gergilerimden inanılmaz bir ses gelmesinden dolayı yine servise girdim aracım yine 1 hafta yattı parça bekledi servis değiştirdi gergileri sorun çözüldü.
3-) Geçen 25 mayısda aracımın yeni servisten çıkmasına rağmen aracım bi anda motor haraleti tavan yaptı hortum kopmuş motor kapağı taşlandı aracım yine 1 hafta yattı yine teslim edildi.
4-) Son 1 hafta öncede tabi aldığım ilk günden beri defalarca belirtmeme rağmen vitesde bir hata oldugunu sürekli sorun çıkardığını aracımın vites robotu bozukmuş ,servisten bir arkadaş aldım yolda test ettım ve (1 yıldır ilk günden beri söylememe ragmen yeni kanıtlayabildim ) araç servise tekrar girdi.Bugün aracın durumu hakkında bilgi aldım sıfır vites robotu takılmış ama robot yine arıza vermiş.
Sonuç olarak sizden okuyanlardan ricam sizce bu aracı fiat fabrikasının önünde yakıp medyaya küçük düşürmem mi daha etkili olur yoksa dava açmam vs falan mı Allah aşkına bana bir akıl verin arkadaşlar !
Ziyaretci037
14/08/2012, 18:01
Böyle sorunlu bi aracın denk gelmesi gerçekten büyük şanssızlık.Hukuki yollardan arabanın değiştirilmesini talep edebilirsiniz ama acaba kaç senede sonuç alırsınız..
Veysel bey geçmiş olsun. başınıza gelenler için üzüldüm. bilgisi, tecrübesi olan arkadaşlar fikir vereceklerdir. ben sadece geçmiş olsun demek istedim. ALLAH yardımcınız olsun...
Böyle sorunlu bi aracın denk gelmesi gerçekten büyük şanssızlık.Hukuki yollardan arabanın değiştirilmesini talep edebilirsiniz ama acaba kaç senede sonuç alırsınız..
Evet hukuki yollardan zaten yapıcam değiştirme talebimi ama sonuç 4 yıl sonra yada çok daha uzun ozamana kadarda bu arac kanser eder öldürür zaten beni !
liebermann
14/08/2012, 18:04
öncelikle geçmiş olsun..
bu tarz durumlar benim de başıma gelebilir, herkesin başına gelebilir.. tüm o parçalar kul yapısı, hepsi kendi içinde üretiminde arızalı çıkmış olabilir..
burada asıl sorun servislerin bu sorunu görmesi ve derhal müdahale etmesi.. sizin şu an tüm sorunlarınıza çare bulunduysa , servisler sorunlarınızı giderdiyse sakin olun, aracınızı sevmeye çalışın, ya da sevemiyor ve her an arıza çıkarabilir mantığıyla devam ediyorsanız elinizden çıkarın aracınızı.. size en mantıklı geleni yine siz bulacaksınız..
dogus618
14/08/2012, 18:04
Bende cok sorun yasadim fabrika onunde tum medyanin onunde yakacaksinki rezil olsun serefsizler
Veysel bey geçmiş olsun. başınıza gelenler için üzüldüm. bilgisi, tecrübesi olan arkadaşlar fikir vereceklerdir. ben sadece geçmiş olsun demek istedim. ALLAH yardımcınız olsun...
Teşekkür ederim !
öncelikle geçmiş olsun..
bu tarz durumlar benim de başıma gelebilir, herkesin başına gelebilir.. tüm o parçalar kul yapısı, hepsi kendi içinde üretiminde arızalı çıkmış olabilir..
burada asıl sorun servislerin bu sorunu görmesi ve derhal müdahale etmesi.. sizin şu an tüm sorunlarınıza çare bulunduysa , servisler sorunlarınızı giderdiyse sakin olun, aracınızı sevmeye çalışın, ya da sevemiyor ve her an arıza çıkarabilir mantığıyla devam ediyorsanız elinizden çıkarın aracınızı.. size en mantıklı geleni yine siz bulacaksınız..
Ben bütün mantıkları denedim gayet sakin oldum ama artık yeter ! Bakın otobanda düşünün 130 km hızla giderken araç birden 3 vitese geçti ve savurdu allah korusun hasar olsaydı bende kim verir bunun hesabını ben sen o kimse birileri yani ağzını açmazsa nereye kadar gidecek böyle herşeye boyun eğmek
liebermann
14/08/2012, 18:10
Ben bütün mantıkları denedim gayet sakin oldum ama artık yeter ! Bakın otobanda düşünün 130 km hızla giderken araç birden 3 vitese geçti ve savurdu allah korusun hasar olsaydı bende kim verir bunun hesabını ben sen o kimse birileri yani ağzını açmazsa nereye kadar gidecek böyle herşeye boyun eğmek
veysel bey ben sizi çok iyi anlıyorum, boyun eğin demiyorum yanlış anlaşılmasın..
zamanında chevrolet lacetti aracımla ben de aynı sorunları yaşadım, sürekli motor arızası, egr valfi oksijen valfi şu bu ........ gitti geldi araç servise.. ama inanın ciddi bi avukat tutup fiat'ı mahkemeye verseniz bile o süreçte arabayı satamayacaksınız, avukata birsürü para vereceksiniz vs vs.. süreç sizi en az geçmiş günlerde aracınızla ilgili yorulduğunuzdan daha çok yoracak.. en iyisi satın gitsin.. aracınıza güveniniz kalmadıysa..
Benim başıma gelse bende üzülürdüm. Ama kimseyi ********likle itham etmezdim. Zira "şeref" bir ountodan çok daha değerlidir.
Fabrikaya içinde süresinide belirttiğiniz bir değiştirme talebi içeren ihtar çekin. Akabinde tüketici mahkemesine müracaat ederek ayıplı mal olduğunu belirtin ve değişimini isteyin. her ne kadar servis çözüm bulmuşda olsa aracınız ayıplı mal olarak kabul görürse (bu genelde aynı hatayı birden çok defa verdiğinde kesindir) değiştirilmemesi için bir sebep yok.
Bundan sonuç alamazsanız benzerlerini medyada gördüğümüz şekilde büyük bir bez afişe yaladıklarınızı yazıp arabayı merkezi bir yere çekin:) Ama bunu yaparken sakın firmanın ticari itiraını zedeleyici, karalama ve iftira benzeri ifadeler kullanmayın. Yoksa karşı saldırıda zarar gören olursunuz.
Carolita1907
14/08/2012, 18:13
En güzel yol Hukuki yollara başvurmanız. Bunda en etkin çözüm Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleridir.
veysel bey ben sizi çok iyi anlıyorum, boyun eğin demiyorum yanlış anlaşılmasın..
zamanında chevrolet lacetti aracımla ben de aynı sorunları yaşadım, sürekli motor arızası, egr valfi oksijen valfi şu bu ........ gitti geldi araç servise.. ama inanın ciddi bi avukat tutup fiat'ı mahkemeye verseniz bile o süreçte arabayı satamayacaksınız, avukata birsürü para vereceksiniz vs vs.. süreç sizi en az geçmiş günlerde aracınızla ilgili yorulduğunuzdan daha çok yoracak.. en iyisi satın gitsin.. aracınıza güveniniz kalmadıysa..
Satmak istiyorum ama başkasının günahını almak çok günah bunu ben bu halde nasıl böyle birşeyi göze alabilirim bu araç için yapılacak tek şey değiştirilmesi kaç yıl sürerse sürsün hukuk mücadelesi vericem ve kazanacağımdan da eminim
kaymakamlık/valilikteki tüketici hakem heyetine elinizdeki evraklarla başvurun... bir iki aya sonuç alırsınız.. eğer hakem heyetinin takdiri sizden yana olur ve onlar da uymazsa ahkemeye gidersiniz... bu tip davalar uzun sürmüyor,, öyle dört sene sürmez... geçen süreçte maddi manevi ve aracı kullanamamaktan kaynaklanan tüm masrafınızı da talep edersiniz; örneğin şehir içi ulaşımda taksi kullandınız, fiş alın, fabrikadan maddi tazminat altında faiziyle alırsınız.
amma ve lakin ilk fren müşürü arızası olabilecek bir arıza. belki fazla beklemişsiniz ama öyle byük dert değil... ikinci seçenekte kapı gergisi gıcırdıyor diye arabanız niye yattı ki? bunu anlamak mümkün değil, servis bunun için aracınızı alıkoymaz. üçüncü seçenek onların servis hatası olması mümkün, dördüncü ise hakikaten az görünen ve ispat isteyen bir iş...
sonuçta, talihsizlikler üstüste gelmiş, ama tek ciddi sıkıntı hararet yapması... paranız bolsa arabanızı yakın, üzerine de yıllarca mahkemede sürünün başkalarına potansiyel tehlike oluşturduğunuz vs vs için.. ya da medeni davranın hakkınızı mahkemede arayın.
geçmiş olsun öncelikle...yalnız şu kapı gergileri yüzünden arabanın bir hafta serviste yatması tuhafıma gitti...
kaymakamlık/valilikteki tüketici hakem heyetine elinizdeki evraklarla başvurun... bir iki aya sonuç alırsınız.. eğer hakem heyetinin takdiri sizden yana olur ve onlar da uymazsa ahkemeye gidersiniz... bu tip davalar uzun sürmüyor,, öyle dört sene sürmez... geçen süreçte maddi manevi ve aracı kullanamamaktan kaynaklanan tüm masrafınızı da talep edersiniz; örneğin şehir içi ulaşımda taksi kullandınız, fiş alın, fabrikadan maddi tazminat altında faiziyle alırsınız.
amma ve lakin ilk fren müşürü arızası olabilecek bir arıza. belki fazla beklemişsiniz ama öyle byük dert değil... ikinci seçenekte kapı gergisi gıcırdıyor diye arabanız niye yattı ki? bunu anlamak mümkün değil, servis bunun için aracınızı alıkoymaz. üçüncü seçenek onların servis hatası olması mümkün, dördüncü ise hakikaten az görünen ve ispat isteyen bir iş...
sonuçta, talihsizlikler üstüste gelmiş, ama tek ciddi sıkıntı hararet yapması... paranız bolsa arabanızı yakın, üzerine de yıllarca mahkemede sürünün başkalarına potansiyel tehlike oluşturduğunuz vs vs için.. ya da medeni davranın hakkınızı mahkemede arayın.
Ya elbetteki her zaman medeni olmak en doğru seydir yakmak kızgınlıkla laf tabiridir..Ben kendimden emin ve medeni biri olarak hukuki yollara elbetteki başvurucam ama ondan önce yıllarca mahkeme ile ugraşmak yerine daha alternatif yol arayışında oldugum için burada paylaştım
fotobelit
14/08/2012, 18:25
Bence aldıgınız yer ile bir görüşün belki makul bir ücrete takasa girersiniz..Sonuçta baya bir mağdur olmuşsnuz..
liebermann
14/08/2012, 18:25
kaymakamlık/valilikteki tüketici hakem heyetine elinizdeki evraklarla başvurun... bir iki aya sonuç alırsınız.. eğer hakem heyetinin takdiri sizden yana olur ve onlar da uymazsa ahkemeye gidersiniz... bu tip davalar uzun sürmüyor,, öyle dört sene sürmez... geçen süreçte maddi manevi ve aracı kullanamamaktan kaynaklanan tüm masrafınızı da talep edersiniz; örneğin şehir içi ulaşımda taksi kullandınız, fiş alın, fabrikadan maddi tazminat altında faiziyle alırsınız.
amma ve lakin ilk fren müşürü arızası olabilecek bir arıza. belki fazla beklemişsiniz ama öyle byük dert değil... ikinci seçenekte kapı gergisi gıcırdıyor diye arabanız niye yattı ki? bunu anlamak mümkün değil, servis bunun için aracınızı alıkoymaz. üçüncü seçenek onların servis hatası olması mümkün, dördüncü ise hakikaten az görünen ve ispat isteyen bir iş...
sonuçta, talihsizlikler üstüste gelmiş, ama tek ciddi sıkıntı hararet yapması... paranız bolsa arabanızı yakın, üzerine de yıllarca mahkemede sürünün başkalarına potansiyel tehlike oluşturduğunuz vs vs için.. ya da medeni davranın hakkınızı mahkemede arayın.
Şikayet konusu olan hizmetin değeri 724.99 TL’nin üstünde ve 1.892,63 TL.’nin altında ise Hakem Heyetlerine başvurulur, diğer durumlarda Tüketici mahkemelerine..
liebermann
14/08/2012, 18:46
:wink:konu "ben yandım siz yanmayın , sakın fiat almayın"a doğru gidebilir
Bence basvurun Ayıplı mal durumuna giriyor sanırım bu
biancoangelo
14/08/2012, 21:31
Böyle sorunlu bi aracın denk gelmesi gerçekten büyük şanssızlık.Hukuki yollardan arabanın değiştirilmesini talep edebilirsiniz ama acaba kaç senede sonuç alırsınız..
ayne kardeş... Allah kolaylık versin.... Ancak inan her araçta bu sıkıntılar yok. Bu da şanş sıkma canını.
biancoangelo
14/08/2012, 21:32
geçmiş olsun öncelikle...yalnız şu kapı gergileri yüzünden arabanın bir hafta serviste yatması tuhafıma gitti...
bu noktayı es geçmemek lazım. Acaba ?????
geçmiş olsun hocam sıfır araçta bunların olması gerçekten hoş değil..bence aracı geri aldırmak için çalışabilirdiniz..
karizmatik_boy
14/08/2012, 21:54
Hocam çok paran varsa yak gitsin dicem ama işte içim elvermiyor... Hukuki yollardan ayıplı mal olarak iade ettirmeyi yada yenisi ile değiştirtmeye uğraş... Üzücü olay geçmiş olsun...
reddragon
14/08/2012, 22:09
Böyle durumlarda şirket müşteri temsilci müdürü bulup ona kusurlu aracı iade denenebilir. Gerekirse tanıdık aranır. Gerekirse dava açılır. Bir araç bu kadar sorun çıkarıyorsa kusurlu demektir. Kendi dualogicim 2 yılda tık demedi. Bu işler biraz şans işi belki ama satılan mal garantilidir ve arkasına durmaları gerekir...
cosworth20
14/08/2012, 23:37
Bana ozelden ulas lutfen ...
Şikayet konusu olan hizmetin değeri 724.99 TL’nin üstünde ve 1.892,63 TL.’nin altında ise Hakem Heyetlerine başvurulur, diğer durumlarda Tüketici mahkemelerine..
haklısınız... ama ben bu yapılan tamiratların her birinin ayrı ayrı bu fiyat sınırları içinde olabileceğini düşünüp böyle söyledim. eğer zaten dilekçeniz bu nedenle reddedilirse doğrudan mahkemeye gidersiniz.
böyle yap,seni ararlar: TIKLA (https://forum.donanimhaber.com/m_55968447/tm.htm)
ahmetcihanokke
15/08/2012, 03:47
böyle yap,seni ararlar: TIKLA (https://forum.donanimhaber.com/m_55968447/tm.htm)
gördüklerime inanamiyorum bende gidip baktırsam mı diye düşünmedim değil.bu arada veysel bey size de geçmiş olsun.forumda 1 arkadasda çok sıkıntılyıdı 1 sayfa dolusu yazmış sorunları öğrenciydi oda çözüm bulamadı.en son 4 teker ayrılcak koltuk ve dıreksıyonla yol ortasında kalcam diyodu.bende öyle hissediyorum.aracın sağ kapıdan ses geliyodu 1 ay önce sıktılar servisde 1 ay oldu gene aynı.nasıl yapcaz bilmiyorum ALLAH yardımcımız olsun
Öncelikle tabiki geçmiş olsun...Bana kalırsa hukuk süreci her zaman daha mantıklı. Bir fikir daha hiç üşenmeden elinizdeki araçla ilgili olan sıkıntılar ve giderilmesi ile ilgili dökümanlarla beraber fiat genel müdürlüğünden konu ile ilgili en yetkiliden görüşme talep edin bunuda telefonla randevu şeklinde yapmayın direk gidin ve anında görüşme talep edin daha sonrasında buradan bir netice çıkmazsa hukuk savaşı ile devam edin yılmamak lazım...emeklerinizin karşılığı para ile satın aldığınız bir şey sonuçta bu...
veysel bey ben sizi çok iyi anlıyorum, boyun eğin demiyorum yanlış anlaşılmasın..
zamanında chevrolet lacetti aracımla ben de aynı sorunları yaşadım, sürekli motor arızası, egr valfi oksijen valfi şu bu ........ gitti geldi araç servise.. ama inanın ciddi bi avukat tutup fiat'ı mahkemeye verseniz bile o süreçte arabayı satamayacaksınız, avukata birsürü para vereceksiniz vs vs.. süreç sizi en az geçmiş günlerde aracınızla ilgili yorulduğunuzdan daha çok yoracak.. en iyisi satın gitsin.. aracınıza güveniniz kalmadıysa..
kusura bakmayaın ama mantığınızı anlayamadım böyle sorunlu bir aracı başka birine satın diye akıl vermek ; başkasını da beyfendi gibi madur duruma itmek anlamına gelir bu düşünceniz bana pek etik gelmedi... saygılar... bence en güzeli hukuki yolara başvurmak...
liebermann
15/08/2012, 11:19
kusura bakmayaın ama mantığınızı anlayamadım böyle sorunlu bir aracı başka birine satın diye akıl vermek ; başkasını da beyfendi gibi madur duruma itmek anlamına gelir bu düşünceniz bana pek etik gelmedi... saygılar... bence en güzeli hukuki yolara başvurmak...
anladığım kadarıyla şu araçta sorun yok, arızalı parçalar değişmiş ancak kullanıcı araçtan soğumuş.. beyninde "acaba?" sorularıyla geziyor.. eger bu çerçevede içine sinmeyecekse satsın.. arızası giderilmemiş aracı tabiiiki satmasın.. yanlış anlaşılmasın lütfen.. ;)
geçmiş olsun öncelikle...yalnız şu kapı gergileri yüzünden arabanın bir hafta serviste yatması tuhafıma gitti...
Fren müşürü için 3 hafta yatmış asıl bomba bu.
liebermann
15/08/2012, 12:01
Fren müşürü için 3 hafta yatmış asıl bomba bu.
bence tüm bunların ötesinde.. bu bombalar ard arda patlarken bi parça da o serviste sorun varmış.. ben olsam birdaha o servise aracımı götürmezdim üst üste kaçıncı olmuş bu.. bu arabanın bi yedek parçası bu kadar zor tedarik edilir de bi müşür için 3 hafta mı bekletilir müşteri.. burada o servis te müşteriye yardımcı olmamış, tüyü dikmiş resmen..
cemal arslan
15/08/2012, 12:46
basit bir müşür için 1 hafta yatması çok saçma...
her araçta sorun çıkabilir...araçlar üretimden çıkınca test edilmiyor...doğruca satışa gönderiliyor...
malzeme hatası...işçilik hatası...her zaman olabilir...
burada esas olan...servis başından atmamış...ilgilenmiş...ve sorunları gidermiş...sorunlar giderilemeseydi...işte o zaman aracı yakmak da hakkınız dava etmenizde hakkınız...
aynı hatadan 3 kez servise girmediği sürece aracı iade almazlar...
hatalar giderildiiği içinde iada alacaklarını sanmıyorum.
araçtan soğuduysanız satın gitsin..3e 5e bakmayın elden çıkartın....
aksi durumda sağlığınız elden gider...işte bu hepsinden kötü olur...
liebermann
15/08/2012, 12:53
basit bir müşür için 1 hafta yatması çok saçma...
her araçta sorun çıkabilir...araçlar üretimden çıkınca test edilmiyor...doğruca satışa gönderiliyor...
malzeme hatası...işçilik hatası...her zaman olabilir...
burada esas olan...servis başından atmamış...ilgilenmiş...ve sorunları gidermiş...sorunlar giderilemeseydi...işte o zaman aracı yakmak da hakkınız dava etmenizde hakkınız...
aynı hatadan 3 kez servise girmediği sürece aracı iade almazlar...
hatalar giderildiiği içinde iada alacaklarını sanmıyorum.
araçtan soğuduysanız satın gitsin..3e 5e bakmayın elden çıkartın....
aksi durumda sağlığınız elden gider...işte bu hepsinden kötü olur...
+1 , usta ellerden usta yorum..
erenemre
15/08/2012, 13:23
+1 , usta ellerden usta yorum..
araç üretimden çıkınca test edilmiyormu ? böyle komik bir bahanede ancak fiat ta olabilir kendimde fiat kullanıyorum ama maalesef malzeme kalitesizliği en büyük sorun olan firma maalesef FİAT tır. Şu beğenmediğimiz fransız bozması renault ların bile kullanılan malzeme kalitesi fiat ın bir sınıf üstünde ne demek istediğimi eski kasa megane sedan ile linea nın içine oturup şöyle plastiklere elinizi sürmenizle anlarsınız
celenlee
15/08/2012, 13:49
geçmiş olsun öncelikle...yalnız şu kapı gergileri yüzünden arabanın bir hafta serviste yatması tuhafıma gitti...
E biraz enteresan tabi.
Bir de sıfır km bile olsa hararet göstergesini takip etmekle yükümlüyüz. 1 yıllık aracınız yok yere taşlanmış! Daha dikkatli olmak lazım.
Bu arada:
Robot olayı ise tamamen şans, geçmiş olsun ne diyelim. Allah göstermesin öyle durumları..
Fren müşürü sorununu da bolca duymuştuk. Sıfır km araçta bozuk olması cidden büyük kabahat.
Semih Kurtulmus
15/08/2012, 14:17
Arkadaşlar herkese iyi günler ! Sizlerin fikrini almak istediğim bir konu var yardımcı olursanız çok sevinirim;
1-) 2011 yılında 0 km punto evo aracımı aldım aldıktan 2 ay gibi kısa bir süre sonra aracımın fren ve vites sisteminde bir sorun vardı servise getirdim fren böşürü arızalı değişecek dediler 3 hafta aracım seviste kaldı değişti problem çözüldü.
2-) Bu olaydan 1 ay sonra arka kapı gergilerimden inanılmaz bir ses gelmesinden dolayı yine servise girdim aracım yine 1 hafta yattı parça bekledi servis değiştirdi gergileri sorun çözüldü.
3-) Geçen 25 mayısda aracımın yeni servisten çıkmasına rağmen aracım bi anda motor haraleti tavan yaptı hortum kopmuş motor kapağı taşlandı aracım yine 1 hafta yattı yine teslim edildi.
4-) Son 1 hafta öncede tabi aldığım ilk günden beri defalarca belirtmeme rağmen vitesde bir hata oldugunu sürekli sorun çıkardığını aracımın vites robotu bozukmuş ,servisten bir arkadaş aldım yolda test ettım ve (1 yıldır ilk günden beri söylememe ragmen yeni kanıtlayabildim ) araç servise tekrar girdi.Bugün aracın durumu hakkında bilgi aldım sıfır vites robotu takılmış ama robot yine arıza vermiş.
Sonuç olarak sizden okuyanlardan ricam sizce bu aracı fiat fabrikasının önünde yakıp medyaya küçük düşürmem mi daha etkili olur yoksa dava açmam vs falan mı Allah aşkına bana bir akıl verin arkadaşlar !
sizin yerinizde olsam arabayı aldığım yere giderim direkt veririm anahtarı alın monte edin bu anahtarı mahkemede görüşürüz sizinle derim olur biter. öyle dalga mı olur ya orası bozulsun burası bozulsun sanki 10 yaşında araba daha sıfır ki bende çok şikayet ederim bir kaç şey çıksın en sonunda yapacağım o olur
liebermann
15/08/2012, 15:12
araç üretimden çıkınca test edilmiyormu ? böyle komik bir bahanede ancak fiat ta olabilir kendimde fiat kullanıyorum ama maalesef malzeme kalitesizliği en büyük sorun olan firma maalesef FİAT tır. Şu beğenmediğimiz fransız bozması renault ların bile kullanılan malzeme kalitesi fiat ın bir sınıf üstünde ne demek istediğimi eski kasa megane sedan ile linea nın içine oturup şöyle plastiklere elinizi sürmenizle anlarsınız
tabiiki araç test ediliyor ancak öyle sandığınız gibi km'lerce değil, üretim bandından otopark'a kadar.. :) o da taş çatlasın 1-2 km..
ahmetcihanokke
15/08/2012, 17:34
basit bir müşür için 1 hafta yatması çok saçma...
her araçta sorun çıkabilir...araçlar üretimden çıkınca test edilmiyor...doğruca satışa gönderiliyor...
malzeme hatası...işçilik hatası...her zaman olabilir...
burada esas olan...servis başından atmamış...ilgilenmiş...ve sorunları gidermiş...sorunlar giderilemeseydi...işte o zaman aracı yakmak da hakkınız dava etmenizde hakkınız...
aynı hatadan 3 kez servise girmediği sürece aracı iade almazlar...
hatalar giderildiiği içinde iada alacaklarını sanmıyorum.
araçtan soğuduysanız satın gitsin..3e 5e bakmayın elden çıkartın....
aksi durumda sağlığınız elden gider...işte bu hepsinden kötü olur...
söylediğiniz bazı şeylere katılıyorum ama çoğuna değil.
servisde ilgilendiler diyosunuz peki servis de 1 kapı gergisi için 1 hafta yatmış araç.benimkilerde değişti servisde parça varmış sabah bırak akşam al dediler.tavan döşemesi hatalı sıpariş verildi 10güne gelir dendi 4 güne geldi sabah bırakıp ertesi sabah pırıl prırıl aldım.servisde yatmadı araba bunlar saçmalık.
herkez bu araçları alırken belli bir beklenti içinde,bazı şeylerini kısıp kredi çekip bu araçları alan var.az bi para da değil 39bin lira istiyolar dizeline 35de benzinli manuel daha o yüzden bence artık sadece satana kadar olmamalı herşey.servis ilgilenmiş neyle ilgilenmiş???
herkez burda abinin kendi aracı olmamasına rağmen herkezle ilgilendiğini söylüyor.bence servis böyle olmalı ama bunuda yapıcak gene fiattır...
bir daha araç alırsam ALLAH izin verirse fiat olmaz inşallah
cemal arslan
15/08/2012, 17:44
araç üretimden çıkınca test edilmiyormu ? böyle komik bir bahanede ancak fiat ta olabilir kendimde fiat kullanıyorum ama maalesef malzeme kalitesizliği en büyük sorun olan firma maalesef FİAT tır. Şu beğenmediğimiz fransız bozması renault ların bile kullanılan malzeme kalitesi fiat ın bir sınıf üstünde ne demek istediğimi eski kasa megane sedan ile linea nın içine oturup şöyle plastiklere elinizi sürmenizle anlarsınız
arkadaşımız da yazmış ...
test edilmiyor...sadece banttan çıkıp otoparka gidene kadar çalıştırılır...
söylediğiniz bazı şeylere katılıyorum ama çoğuna değil.
servisde ilgilendiler diyosunuz peki servis de 1 kapı gergisi için 1 hafta yatmış araç.benimkilerde değişti servisde parça varmış sabah bırak akşam al dediler.tavan döşemesi hatalı sıpariş verildi 10güne gelir dendi 4 güne geldi sabah bırakıp ertesi sabah pırıl prırıl aldım.servisde yatmadı araba bunlar saçmalık.
herkez bu araçları alırken belli bir beklenti içinde,bazı şeylerini kısıp kredi çekip bu araçları alan var.az bi para da değil 39bin lira istiyolar dizeline 35de benzinli manuel daha o yüzden bence artık sadece satana kadar olmamalı herşey.servis ilgilenmiş neyle ilgilenmiş???
herkez burda abinin kendi aracı olmamasına rağmen herkezle ilgilendiğini söylüyor.bence servis böyle olmalı ama bunuda yapıcak gene fiattır...
bir daha araç alırsam ALLAH izin verirse fiat olmaz inşallah
1 günlük iş için 1 hafta aracı yatırmak olayı servisin hatası...
işte bu tarz olaylarda şikayeti fiata bildirirseniz zamanla bu tür sorunlar ortadan kalkar...
burada yapılacak en doğru iş...tüm bu olanları fiata bildirmek...
Öncelikle geçmiş olsun, çok can sıkıcı bir durum. Ancak aracınızın sık sık arıza yapması ve uzun süre serviste kalması üründen yararlanamadığınız ve ürünün ayıplı olduğu anlamına gelir. Yasal yollara başvurmanız durumunda biraz uzun sürse de ya aracınızı yenisi ile değiştirirler ya da güncel fiyatından size geri ödeme yaparlar. Mutlaka iyi bir avukata başvurun. Tekrar geçmiş olsun...
motor delisi
16/08/2012, 08:32
Böyle sorunlu bi aracın denk gelmesi gerçekten büyük şanssızlık.Hukuki yollardan arabanın değiştirilmesini talep edebilirsiniz ama acaba kaç senede sonuç alırsınız..
Aracı alınan bayiye değil direk tofaşa bildirin ayıplı mal olarak geri alınması yönünde dava açın. kasım 2011 de 2012 model gp almıştım sis farı vardı yanmıyordu lastiklerde problem vardı ve arabam 782 km de yağ yaktı bunun kağıtlı belgesinide servisten aldım ve dava açtım ocak olmadan aracımı takas etmek istediğimi söyledim ve aynı bayiden evo aldım grandepuntoyu ise aldığım fiyata ( sadece dosya masrafı 450 tl düşerek ) geri aldılar. malesef böyle araçlar çıkabiliyor ama arkasında durmaları gerekiyor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.