fhmnl
04/07/2012, 21:15
Ford'un İngiltere Dunton ve Almanya
Merkenich'teki teknik merkezlerinde
tasarlan 1.0L EcoBoost'un motor
bloğunun bir A4 kağıdın üzerine sığacak
kadar küçük olduğunu belirten Ford
Otosan Pazarlama Müdürü Tibet Soysal, "1.0L EcoBoost motorumuzu Türkiye'de
ilk olarak Yeni Focus ile 125PS olarak
satışa sunuyoruz. Motor, alt devirlerde
yakaladığı 170 Nm'lik yüksek torku
geniş devir aralığında devam ettirerek
yüksek çekiş gücü sağlıyor. Yeni Focus 1.0L EcoBoost 125PS, 5.0 litrelik
ortalama yakıt tüketimi ve km başına
114 gr'lık CO2 salımına sahip. 1.0L
EcoBoost motorlu modellerimiz yakıt
tüketimini daha azaltmaya yönelik
Otomatik Start-Stop, aktif ön ızgara gibi birçok çevreci teknolojiyi de beraberinde
getiriyor. Bu motorla donatılan
modellerimiz, sahip oldukları yakıt
verimliliği ve düşük CO2 salımı
özellikleriyle bundan böyle ECOnetic
Teknolojisi amblemi taşıyacak" dedi. Türkiye'de 1.0L EcoBoost motorun ilk
olarak Yeni Focus ile satışına
başlandığını belirten Soysal,
"Segmentinin en küçük hacimli ve en
düşük yakıt tüketimine sahip motoru
olan 1.0L benzinli motorumuzla müşterilerimize performans ve çekiş
gücünü düşük yakıt tüketimi ile
sunacağız. Yeni Focus 1.0L EcoBoost'u,
1.6lt Ti-VCT 125PS benzinli motorun
üzerine yaklaşık 1.500 TL fiyat farkı ile
satışa sunuyoruz. Böylece senelik 15 bin km yapan bir kullanıcı araç fiyatı ve
kullanım maliyetleri birlikte
düşünüldüğünde 3 yılda normal
benzinli motora göre 1.000 TL, dizel
motora göre ise yaklaşık 6.500 TL daha
az ödemiş olacak" dedi. (alıntıdir)
Merkenich'teki teknik merkezlerinde
tasarlan 1.0L EcoBoost'un motor
bloğunun bir A4 kağıdın üzerine sığacak
kadar küçük olduğunu belirten Ford
Otosan Pazarlama Müdürü Tibet Soysal, "1.0L EcoBoost motorumuzu Türkiye'de
ilk olarak Yeni Focus ile 125PS olarak
satışa sunuyoruz. Motor, alt devirlerde
yakaladığı 170 Nm'lik yüksek torku
geniş devir aralığında devam ettirerek
yüksek çekiş gücü sağlıyor. Yeni Focus 1.0L EcoBoost 125PS, 5.0 litrelik
ortalama yakıt tüketimi ve km başına
114 gr'lık CO2 salımına sahip. 1.0L
EcoBoost motorlu modellerimiz yakıt
tüketimini daha azaltmaya yönelik
Otomatik Start-Stop, aktif ön ızgara gibi birçok çevreci teknolojiyi de beraberinde
getiriyor. Bu motorla donatılan
modellerimiz, sahip oldukları yakıt
verimliliği ve düşük CO2 salımı
özellikleriyle bundan böyle ECOnetic
Teknolojisi amblemi taşıyacak" dedi. Türkiye'de 1.0L EcoBoost motorun ilk
olarak Yeni Focus ile satışına
başlandığını belirten Soysal,
"Segmentinin en küçük hacimli ve en
düşük yakıt tüketimine sahip motoru
olan 1.0L benzinli motorumuzla müşterilerimize performans ve çekiş
gücünü düşük yakıt tüketimi ile
sunacağız. Yeni Focus 1.0L EcoBoost'u,
1.6lt Ti-VCT 125PS benzinli motorun
üzerine yaklaşık 1.500 TL fiyat farkı ile
satışa sunuyoruz. Böylece senelik 15 bin km yapan bir kullanıcı araç fiyatı ve
kullanım maliyetleri birlikte
düşünüldüğünde 3 yılda normal
benzinli motora göre 1.000 TL, dizel
motora göre ise yaklaşık 6.500 TL daha
az ödemiş olacak" dedi. (alıntıdir)