PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Eibach yay



motor delisi
02/05/2012, 13:47
Merhaba arkadaşlar aracım 2012 evo lastik ölçüleri ve jant fabrikadaki gibi standart ben buna yay takmak istiyorum eibach 5 istiyorum fakat kafamda soru işaretleri var ve yardımınız gerekiyor.

Öncelikle aracım aşırı çok düşsün istemiyorum, yani araca 5 kişi binip yolculuk yapıyoruz bulunduğum yerde tümsek çok sürtmesini istemiyorum aracın 3,5 mu 5 mi karar veremedim ama görsel olarak hoş olsun istiyorum ve konforlu istiyorum sizce 5 taksam olumsuzluk yaşarmıyım :uhm00000:

kdrrshnn
15/05/2012, 21:34
orjinal lastiklere 3,5 luk yay en idaal görüntüde mükemmel olur 5 takarsan jant ve lastik yapman gerekir ben 3,5 eibach kullanıyorum çokta memnunum

Budweiser
16/05/2012, 12:52
Konfor ve çok düşmesin istiyorsan 3.5luk Eibach iyidir. Ben onu kullanıyorum şu anda. Gayet rahat. Haziran başı gibi istanbulda olacağım uygun fiyata satabilirim. Ben biraz daha basıklık aradığımdan dolayı H&R a geçeceğim bu yüzden teklif ettim.

motor delisi
17/05/2012, 09:04
Konfor ve çok düşmesin istiyorsan 3.5luk Eibach iyidir. Ben onu kullanıyorum şu anda. Gayet rahat. Haziran başı gibi istanbulda olacağım uygun fiyata satabilirim. Ben biraz daha basıklık aradığımdan dolayı H&R a geçeceğim bu yüzden teklif ettim.
bu fikri düşünürüm hatta süper olur yanlız fotoğraf görebilirmiyim çok merak ediyorum nasıl basmış arabayı :) Birde konfor nasıl 5 kişi binince sürtmez dimi

Budweiser
17/05/2012, 14:57
Sürtme olayi tamamen jantin ET olcusuyle alakali bir durum uygun olcude olursa jant 8-9 cm e kadar yolu var surtmeden. Bulutun eski gp si 11 cm di sanirim tjet janti vardi sanirim onda 17

Kablonet
17/05/2012, 15:06
Sürtme olayi tamamen jantin ET olcusuyle alakali bir durum uygun olcude olursa jant 8-9 cm e kadar yolu var surtmeden. Bulutun eski gp si 11 cm di sanirim tjet janti vardi sanirim onda 17

Araya dalmis oluyorum ama jantin et degeri jantin uzerinde yaziyor mu kendi jantimin et degerinden bihaberim :)

Budweiser
17/05/2012, 17:19
Çoğunun yazması lazım :)

Budweiser
17/05/2012, 17:27
Buda aracımın resmi 3.5cm Eibach Benzinli yayı. Aracım fire ve active donanım yani puntonun en hafif modeli. Bu yüzden arabanın arkası aslında ideal inerken ön taraf biraz hafif kalıyor. İşlem yaptırmak istemedim orijinalliğinin bozulmasından dolayı bu yüzden H&R 3.5 luk Yayla takas yapabilirim veya satıp denk gelirsem H&R alabilirim. Bu yayı dizel aracına takanlar dahada düşüklük elde edebilir. Eibach en konforlu yay sanırım. Ben 15 orijinal sac jantla kullanırken özellikle anneme sordum konforda fark varmı dedim? Hayır aynı dedi. :) Konforundan ödün vermeden basıklık sağlanabiliyor yani :) https://c1205.hizliresim.com/x/k/61nkk.jpg (https://bit.ly/c25MCx)

Ziyaretci037
17/05/2012, 17:30
Bak benim 5lik yay ve orjinal jantlarla konum var ordan fikir alabilirsin.

https://forum.grandepuntotr.com/motor-ve-yuruyen-aksam-modifikasyonu/34880-sonunda-5-cmlik-eibachlarimi-taktirdim.html

Alçaklık ideal oluyo,bende ailemle kullanmama rağmen bi kere bile sürtmedim ancak konfor vazgeçilmezim diyosan hiç girme yay işine her türlü az yada çok zıplatıyo..

motor delisi
17/05/2012, 17:37
hmmm arabayı pek düşürürmemiş açıkcası ama konforlu düşüş bu olsa gerek :)


Bak benim 5lik yay ve orjinal jantlarla konum var ordan fikir alabilirsin.

https://forum.grandepuntotr.com/motor-ve-yuruyen-aksam-modifikasyonu/34880-sonunda-5-cmlik-eibachlarimi-taktirdim.html

Alçaklık ideal oluyo,bende ailemle kullanmama rağmen bi kere bile sürtmedim ancak konfor vazgeçilmezim diyosan hiç girme yay işine her türlü az yada çok zıplatıyo..
zıplatıyor derken tam olarak ne gibi bi olumsuzluk yaşarım ?

Ziyaretci037
17/05/2012, 17:44
Mesela dalgalı olan yollarda sürekli bi sallantı halinde gidersin:)

Tümseklerde falan daha sert olur arabanın düşüşleri,çukurlardada öyle..

Ama virajlara hızlı girmenin verdiği zevk paha biçilemez :)

Budweiser
17/05/2012, 17:55
Evet dediğim gibi tam 3.5 cm indirmiyor arabayı. Ama şu haliyle arkaya 3 öne 3 bucuk parmak giriyor kaba hesapla :) Arka aslında benim için ideal ama önün1 bucuk cm kadar daha düşmesi lazım bence. Dediğim gibi Eibach çok düşürmez konfordan ödün vermez, H&R hakkını verir düzgün düşürür ama araç biraz sertleşir daha çok hissedersin yoldaki sarsıntıları.