PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : T-jet sport



Sayfa : 1 [2]

dicaser
15/11/2012, 18:58
Teşekkürler Erhan'cığım, küstürmemeye gayret ediyorum.:)
:) :robot000:

OAGP1960
16/11/2012, 19:19
Arkadaşlar, işte wind splitter (ön tampon altı spoiler) support rods (destek çubukları) huzurlarınızda, güvenli sürüşler dilerim. :)

https://c1211.hizliresim.com/13/j/fz6mk.jpg (https://bit.ly/c25MCx)
https://c1211.hizliresim.com/13/j/fz6pu.jpg (https://bit.ly/c25MCx)https://c1211.hizliresim.com/13/j/fz6rv.jpg (https://bit.ly/c25MCx)
https://c1211.hizliresim.com/13/j/fz6ty.jpg (https://bit.ly/c25MCx)

Ziyaretci032
16/11/2012, 19:33
abi güzel olmuş geniş açıdan da fotoğrafları bekliyoruz. destek kollarını göz alıcı bi renk yaparsan farklı hava katabilir belki.

tampon ekinin çizgilerindeki beyazlıklar gözüme takıldı, fotoğraftan mıdır?

OAGP1960
16/11/2012, 20:31
abi güzel olmuş geniş açıdan da fotoğrafları bekliyoruz. destek kollarını göz alıcı bi renk yaparsan farklı hava katabilir belki.

tampon ekinin çizgilerindeki beyazlıklar gözüme takıldı, fotoğraftan mıdır?

Teşekkür ederim Doğukan'cığım, tampon eklerindekiler tamamen ışık yansıması, çok kısa zaman önce boyanmıştı ve de servis ışıklarının altında çekildi. :)

Budweiser
16/11/2012, 21:30
Orkun Abicim çok güzel olmuş çok beğendim güle güle kullan. Aracın duruşunu bozmadan daha sportif daha agresif bir görünüm katmış işlevselliği cabası :) Tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın :)

OAGP1960
16/11/2012, 23:04
Orkun Abicim çok güzel olmuş çok beğendim güle güle kullan. Aracın duruşunu bozmadan daha sportif daha agresif bir görünüm katmış işlevselliği cabası :) Tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın :)

Çok teşekkür ederim Kaan'cığım güzel görüşlerin için, selamlar, sevgiler.:)

mutunch
17/11/2012, 03:23
Modifiyeye farklı bir yaklaşım, ellerine sağlık abi ;)

OAGP1960
17/11/2012, 04:05
Modifiyeye farklı bir yaklaşım, ellerine sağlık abi ;)

Güzel görüşlerine çok teşekkürler Murat'cığım.:)

onurciko
19/11/2012, 04:53
Çok güzel olmuş Abicim.Bunları siyaha boyatsan nasıl olur diye düşündüm ama böyle de iyiler.
Sırada ne var merakla bekliyoruz.

OAGP1960
19/11/2012, 04:55
Çok güzel olmuş Abicim.Bunları siyaha boyatsan nasıl olur diye düşündüm ama böyle de iyiler.
Sırada ne var merakla bekliyoruz.

Çok teşekkür ederim güzel görüşlerine Onur'cuğum, arabam bende durduğu sürece en iyisini yapmaya çalışıyorum. Selam ve sevgiler.:)

onurciko
19/11/2012, 05:21
Abi avatar resmindeki sporpion gibi yapsan yarın benimkini satar seninkini alırım:)

OAGP1960
19/11/2012, 05:31
Abi avatar resmindeki sporpion gibi yapsan yarın benimkini satar seninkini alırım:)

Teşekkür ederim Onur'cuğum, nihai olarak take-off jantlarda karar kıldım biliyorsun. Bu arada senin t-jet in de Scorpione gibi maşallah...:)

onurciko
19/11/2012, 05:37
Teşekkürler Abi'ciğim, sana yetişmemiz için daha çok fırın ekmek yememiz lazım.

OAGP1960
19/11/2012, 05:39
Teşekkürler Abi'ciğim, sana yetişmemiz için daha çok fırın ekmek yememiz lazım.

Rica ederim sevgili Onur'cuğum, hepimiz birer değeriz sevgili kardeşim.:)

jagar
24/11/2012, 12:49
wind splitter çok yakışmış ellerinize sağlık orjinallikte sınır yok sizde hayranlıkla takip ediyorum maşallah :)

OAGP1960
24/11/2012, 17:52
wind splitter çok yakışmış ellerinize sağlık orjinallikte sınır yok sizde hayranlıkla takip ediyorum maşallah :)

Güzel görüşlerin için çok teşekkür ederim Umut'cuğum.:)

OAGP1960
24/11/2012, 18:34
Arabamın yağı değiştirildi ve kışlık bakım kapsamında gerekenler yapıldı. Performans değerlerini üst sınırlara taşımakta olan forge ayarlı waste gate actuator çıkartılıp IHI vl 36 turbomun kendi orijinal wg actuator ı takıldı arkadaşlar.:)

volume23
24/11/2012, 19:02
Arabamın yağı değiştirildi ve kışlık bakım kapsamında gerekenler yapıldı. Performans değerlerini üst sınırlara taşımakta olan forge ayarlı waste gate actuator çıkartılıp IHI vl 36 turbomun kendi orijinal wg actuator ı takıldı arkadaşlar.:)

Kış şartlarında yüksek güçlere gerek yok diyemi düşündün orkun abi yoksa başka bir düşünce olduğu için mi söktürdünüz.

OAGP1960
24/11/2012, 19:10
Kış şartlarında yüksek güçlere gerek yok diyemi düşündün orkun abi yoksa başka bir düşünce olduğu için mi söktürdünüz.

Sevgili Erkan, forge ayarlı wg actuator sert yaylı olduğu ve tarafımızdan da biraz ayarı kısaltılıp iyice sertleştirildiği için, zaman zaman ECU in çok çabuk oluşan overboost nedeniyle motoru korumaya almak için belli bir süreyle değerleri kıstığını gördüm ve servisde test cihazında da bunu görünce, ayarı değiştirmek yerine orijinal wg actuator ı takmaya karar verdik. Yani mevcut gücü ECU in müdahale edeceği şekilde çok çabuk ve aniden değil de, daha homojen bir şekilde tekerleklere iletmeyi düşündük böylece.

volume23
24/11/2012, 19:48
Eski wg ye göre negibi farklar oldu?

OAGP1960
24/11/2012, 23:47
Eski wg ye göre negibi farklar oldu?

Erkan'cığım biraz önce arabamı biraz uzun mesafede kullandım, gördüğüm kadarıyla amacımıza ulaşmışız. Yani ECU hataları silinip resetlendikten birkaç km. sonra, üzerindeki IHI vl 36 turboya uygun modifiye yazılımda mevcut peak ve continuous basınçları tekrar yakaladı ve en önemlisi de, basınç ve güç daha homojen olarak yükseldi, vites büyütürken egzoz patlamaları tekrar duyulmaya başladı ve de dolayısıyla daha keyifli bir sürüş sağladı. Modifiye yazılım olduğundan, orijinal waste gate actuator ile daha verimli bir performans elde ettik. Forge tarafından GP t-jet için üretilmiş bu ayarlı WG actuator ın stock t-jet için daha anlamlı olduğunu söyleyebilirim. Benim arabam zaten mevcut modifiye yazılım gereği, 1,5 bar peak basınç ve 0,9 bar continuous basınçla yürümekte olduğundan, forge WG actuator bende gücü biraz üst sınırın üstüne çekmekte ve ECU in müdahale etmesine sebep olmaktaydı. Selamlar.:)

OAGP1960
02/12/2012, 13:50
Geçen bu süre zarfında, arabam istediğimiz yüksek performans verileri ile stabil bir şekilde yürümeye devam ediyor arkadaşlar.:)

OAGP1960
12/12/2012, 13:57
Arabam stabilitesini korumakta ve de kış lastiklerim ilk kar yağışında gayet iyi performans gösterdi arkadaşlar, tavsiye edebilirim.:)

OAGP1960
24/12/2012, 12:46
Kışa girerkenki boya koruma işlemini, her zaman gitmekte olduğum firmanın tavsiyesi ile kış bitimine erteledik arkadaşlar.:)

OAGP1960
27/12/2012, 02:46
En son yapılan bakımda, 1 yılı geçmiş olmasına rağmen IKR9F8 kod no. lı NGK ''laser iridium premium'' ibareli yüksek performanslı bujilerin halen ilk günkü gibi olduğunu gördük, son derece memnunum, tavsiye ederim arkadaşlar.:)

onurciko
27/12/2012, 02:51
Tavsiyeniz dikkate alındı ve sipariş verildi:)

eexelanss
27/12/2012, 13:11
En son yapılan bakımda 1 yılı geçmiş olmasına rağmen NGK Laser Iridium bujilerin halen ilk günkü gibi olduğunu gördük, son derece memnunum, tavsiye ederim arkadaşlar.:)

Orkun abi NGK nın LPG Lazerline bujisi lazım..
Bu NGK yı nerden temin edebilirim Ankarada.

OAGP1960
28/12/2012, 01:16
Tavsiyeniz dikkate alındı ve sipariş verildi:)

Çok iyi olmuş, iyi sonuç alacağından eminim Onur'cuğum, hayırlı olsun şimdiden.:)

OAGP1960
28/12/2012, 01:18
Orkun abi NGK nın LPG Lazerline bujisi lazım..
Bu NGK yı nerden temin edebilirim Ankarada.

Oğuzhan kardeş, bu bahsetmiş olduğum bujileri bana temin eden arkadaştan sorabilirsin, isim ve tlf. için pm atıyorum, umarım temin edersin.:)

Luc
28/12/2012, 03:00
En son yapılan bakımda 1 yılı geçmiş olmasına rağmen NGK Laser Iridium bujilerin halen ilk günkü gibi olduğunu gördük, son derece memnunum, tavsiye ederim arkadaşlar.:)

Bu konuya israrla deginmek isterim; Tjet Sport'larin orijinal bujisi zaten Lazer kesim iridium NGK IKR9F8'dir.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

volume23
28/12/2012, 05:27
Bu konuya israrla deginmek isterim; Tjet Sport'larin orijinal bujisi zaten Lazer kesim iridium NGK IKR9F8'dir.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

Hocam t-jet dinamiklerin buji leride aynımıdır?

onurciko
28/12/2012, 10:38
Bu konuya israrla deginmek isterim; Tjet Sport'larin orijinal bujisi zaten Lazer kesim iridium NGK IKR9F8'dir.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

Cüneyt'ciğim Orkun Abi'nın ve benim sipariş ettiğim buji NGK IKR7F8 lazer iridium buji.Ama dediğin gibi orjinaller iridium NGK IKR9F8'dir.

Luc
28/12/2012, 12:34
Hocam t-jet dinamiklerin buji leride aynımıdır?

Aynidir.

Luc
28/12/2012, 12:35
Cüneyt'ciğim Orkun Abi'nın ve benim sipariş ettiğim buji NGK IKR7F8 lazer iridium buji.Ama dediğin gibi orjinaller iridium NGK IKR9F8'dir.

Cümle düşük olmuş. TJEt orijinal bujileri de.. olacak :)

OAGP1960
28/12/2012, 14:23
Bu konuya israrla deginmek isterim; Tjet Sport'larin orijinal bujisi zaten Lazer kesim iridium NGK IKR9F8'dir.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

Sevgili Cüneyt, farklı görünümdeki kutusunun üzerinde orijinal bujininkinde olmayan Laser Irıdium ibaresi mevcut, kod numarası IKR9F8 ve de dört bujinin fiyatı 100 Dolar. Soğuk buji olarak da nitelendirilmekte olan bu bujiler, İngiltere'den getirtildi. Daha önce orijinal bujilerin 1 yıl sonunda kısmen yanmış olduğunu görmekteydik, bu 1 yıllık son bakımda ise, mevcut modified set-up ile uyumlu olarak, laser ırıdium ibareli bu bujilerin hiç etkilenmemiş olduğunu gözlemledik.

OAGP1960
28/12/2012, 14:23
Aynidir.

Lazer Iridium performans bujileri ise, kutusunun üzerinde yazılı ''lazer iridium premium'' ibaresi ile kesinlikle farklı bujilerdir.

Luc
28/12/2012, 15:03
Sevgili Cüneyt, farklı görünümdeki kutusunun üzerinde orijinal bujininkinde olmayan Laser Irıdium ibaresi mevcut, kod numarası IKR7F8 ve de dört bujinin fiyatı 100 Dolar. Daha soğuk olarak da nitelendirilmekte olan bu bujiler, İngiltere'den getirtildi. Daha önce orijinal bujilerin 1 yıl sonunda kısmen yanmış olduğunu görmekteydik, bu 1 yıllık son bakımda ise, mevcut modified set-up ile uyumlu olarak, laser ırıdium ibareli bu bujilerin hiç etkilenmemiş olduğunu gözlemledik.

Sevgili Orkun, Orijinal kutusu Ricambi Originali geldigi icin Iridium ibaresini gormezsin. Fakat NGK serilerinde kodlama bellidir. Aşağıda ki örnekte de verdiğim gibi (Bilgiler bizzat NGK'nın sitesindendir.) IKR9F8 ile IKR7F8 arasında ki tek fark, birinin 7 Derecelik, diğerininde 9 derecelik buji olmasıdır. Tabi ki performans ve yakıt değerleri derece farklı olduğu için artı veya eski yönde değişecektir. Mesela 7 derece ile 8 derece arasında ki yakıt performansı yaklaşık 100km başına 1litre olacaktır. Ateşleme ve yakıta etki eder. Onun haricinde bu bujiler arasında teknoloji olarak bir fark yok. Yani 1 sene sonunda orijinal buji nasılsa bu da aynı hale gelecektir.

Bu arada diğer arkadaşları yanıltmamak açısından orijinal kutu üzerinde İridum yazmıyor olması. Bujilerin laser kesim ve iridum olmadığı anlamına gelmez.

https://img18.imageshack.us/img18/9196/buji01.jpg
https://img19.imageshack.us/img19/3332/buji02.jpg

OAGP1960
28/12/2012, 15:10
Sevgili Orkun, Orijinal kutusu Ricambi Originali geldigi icin Iridium ibaresini gormezsin. Fakat NGK serilerinde kodlama bellidir. Aşağıda ki örnekte de verdiğim gibi (Bilgiler bizzat NGK'nın sitesindendir.) IKR9F8 ile IKR7F8 arasında ki tek fark, birinin 7 Derecelik, diğerininde 9 derecelik buji olmasıdır. Tabi ki performans ve yakıt değerleri derece farklı olduğu için artı veya eski yönde değişecektir. Mesela 7 derece ile 8 derece arasında ki yakıt performansı yaklaşık 100km başına 1litre olacaktır. Ateşleme ve yakıta etki eder. Onun haricinde bu bujiler arasında teknoloji olarak bir fark yok. Yani 1 sene sonunda orijinal buji nasılsa bu da aynı hale gelecektir.

Bu arada diğer arkadaşları yanıltmamak açısından orijinal kutu üzerinde İridum yazmıyor olması. Bujilerin laser kesim ve iridum olmadığı anlamına gelmez.

https://img18.imageshack.us/img18/9196/buji01.jpg
https://img19.imageshack.us/img19/3332/buji02.jpg

Sevgili Cüneyt, dolayısı ile soğuk buji olması, gereken farkı yaratmakta. Ayrıca söylediğim gibi, 1 yıl sonunda farklı olması yüzünden bujilerde en ufak bir deformasyon olmadığını yetkili servisdeki teknik uzman ve ben bizzat gözlemledik, yani, kesinlikle dayanıklılık açısından kaydadeğer bir fark var. Tabiki lazer kesim olması konusunda şüphe yoktur ancak, bu bujinin üzerinde özellikle ayırıcı bir unsur olarak bu ibare mevcut. Sonuç olarak, kutusunun üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi olan ve de daha pahalı, uzun ömürlü ve de yüksek performanslı olan farklı bir bujidir.

Luc
28/12/2012, 15:12
Aşağıdakilerde TJET ve Abarth için buji linkleri:

G.P. 1.4TJET Sport 120PS
NGK - Ürün bulma aracı (https://www.ngk.de/nc/tr/ueruen-bulma-araci/produkter/PKW/ZK_BENZINER/FIAT/G.PUNTO/IKR9F8/6856/)

G.P. 1.4TJEt Abarth 155PS
NGK - Ürün bulma aracı (https://www.ngk.de/nc/tr/ueruen-bulma-araci/produkter/PKW/ZK_BENZINER/ABARTH/GRANDE%2BPUNTO%2BABARTH/IKR9F8/3033/)

G.P. 1.4TJEt esseesse 180PS
NGK - Ürün bulma aracı (https://www.ngk.de/nc/tr/ueruen-bulma-araci/produkter/PKW/ZK_BENZINER/ABARTH/GRANDE%2BPUNTO/IKR9F8/3032/)

Luc
28/12/2012, 15:13
Sevgili Cüneyt, dolayısı ile daha soğuk buji olması, gereken farkı yaratmakta. Ayrıca söylediğim gibi, 1 yıl sonunda bu fark yüzünden bujilerde en ufak bir deformasyon olmadığını yetkili servisdeki teknik uzman ve ben bizzat gözlemledik. Tabiki lazer kesim olması konusunda şüphe yoktur ancak, bu bujinin üzerinde özellikle ayrırıcı bir unsur olarak bu ibare mevcut. Sonuç olarak, tamamen farklı kod no. sı ve sadece ıridium değil, lazer ibaresi de olan ve de daha pahalı, uzun ömürlü ve de yüksek performanslı olan farklı bir bujidir.

Abicim anlaşamıyoruz bu konuda seninle. Orijinal IKR9F8 bujilerde Laser Kesim ve Iridium'dur.

Ayrıca aşağıda ki konuyu okumanı şiddetle tavsiye ediyorum.

https://www.ngk.de/tr/ayrintilariyla-teknoloji/bujiler/sicaklik-davranisi/en-iyi-sicaklik-araligi/

OAGP1960
28/12/2012, 15:16
Abicim anlaşamıyoruz bu konuda seninle. Orijinal IKR9F8 bujilerde Laser Kesim ve Iridium'dur.

Sevgili kardeşim, farkındaysan, ben de aynı şeyi belirttim, iridium ve lazer kesim olmadığını söylemedim. Konu, bu soğuk bujinin orijinalden farklı olması, ayrıca daha uzun ömürlü olması konusu. Yani, senin ısrarla belirteyim diye açmış olduğun konu.
Tavsiye ettiğin konuya gelince, 450 derece altında ve 850 derece ve üstünde sorun olacağı yazılmakta. Bujilerin soğuk olması konusu ise, bu sınır değerler dışında olması anlamında değildir. Tabiki bu sınırlar içerisinde çalışır fakat, tamamen farklı bir özelliği ifade etmektedir.

Luc
28/12/2012, 15:23
Sevgili kardeşim, farkındaysan, ben de aynı şeyi belirttim, konu soğuk bujinin orijinalden farklı olması, ayrıca daha uzun ömürlü olması konusu. Yani, senin ısrarla belirteyim diye açmış olduğun konu.

Orijinal buji lazer kesim iridium degilmis gibi bir algi olusuyor.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

Luc
28/12/2012, 15:29
Performansi ve yakit tuketimini konusalim bence 2 Derece yakita ne sekilde etki etti bu onemli mesela.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

OAGP1960
28/12/2012, 15:29
Orijinal buji lazer kesim iridium degilmis gibi bir algi olusuyor.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

Katiyen değil, tabiki ıridium ve lazer kesim.

Luc
28/12/2012, 15:31
Katiyen değil, tabiki ıridium ve lazer kesim.

Buji mi?

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

OAGP1960
28/12/2012, 15:32
Buji mi?

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

Cevabım yeterince açık sanırım.

Luc
28/12/2012, 15:35
Cevabım açık sanırım.

:)

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

OAGP1960
28/12/2012, 15:37
Performansi ve yakit tuketimini konusalim bence 2 Derece yakita ne sekilde etki etti bu onemli mesela.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

Bir kere, bujiler takılır takılmaz performans arttı ve henüz ilk vites büyütmede gördüğüm şekilde afr zenginleştiği için de, egzoz patlatıyordu ve de ben bunu afr gauge de izlemekteydim. Tabiki artan performans sonucu ve de kullanım stiline göre yakıt ekonomisini olumlu yönde etkiledi. Ve de 1 yıl sonunda orijinal bujiler yanık bir görünüm verirken, bu bujilerde en ufak bir deformasyon görmedik.
Tabi bu arada, benim arabamın yüksek performans değerlerini göz önüne aldığımızda, bu sonuçların daha çarpıcı olduğunu da belirtmek isterim.

Luc
28/12/2012, 16:17
Bir kere, bujiler takılır takılmaz performans arttı ve henüz ilk vites büyütmede gördüğüm şekilde afr zenginleştiği için de, egzoz patlatıyordu ve de ben bunu afr gauge de izlemekteydim. Tabiki artan performans sonucu ve de kullanım stiline göre yakıt ekonomisini olumlu yönde etkiledi. Ve de 1 yıl sonunda orijinal bujiler yanık bir görünüm verirken, bu bujilerde en ufak bir deformasyon görmedik.
Tabi bu arada, benim arabamın yüksek performans değerlerini göz önüne aldığımızda, bu sonuçların daha çarpıcı olduğunu da belirtmek isterim.

Peki 1 sene sonunda bujiler değişti mi ?

Ziyaretçi049
28/12/2012, 16:31
Peki 1 sene sonunda bujiler değişti mi ?

Zannedersem 1 sene sonra değişmedi bujiler :)

Bu konuyu aracı ilk aldığım sıralarda tartışsaydınız bende bu bujilerden alırdım ama daha 2 ay önce değiştirdim bujileri :(

Luc
28/12/2012, 16:37
Bu arada şunu atlıyoruz: benim bir önceki postlarda verdiğim bilgilere göre IKR9F8, 7F8'e oranla daha soğuk?

Kodlamanın farklı olma ihtimali olmaz herhalde değil mi sonuçta her iki bujide NGK?

Luc
28/12/2012, 16:46
Zannedersem 1 sene sonra değişmedi bujiler :)

Bu konuyu aracı ilk aldığım sıralarda tartışsaydınız bende bu bujilerden alırdım ama daha 2 ay önce değiştirdim bujileri :(

Aslında bunun için konju açsak iyi olur. Orkun abinin garaj burası çok kirlettik konuyu :)

OAGP1960
28/12/2012, 21:49
Peki 1 sene sonunda bujiler değişti mi ?

Hayır, tabiki görüntü düzgün olduğundan ve de aynı performans devam ettiğinden değiştirmeye gerek görmedik bujilerimizi.

OAGP1960
28/12/2012, 21:51
Zannedersem 1 sene sonra değişmedi bujiler :)

Bu konuyu aracı ilk aldığım sıralarda tartışsaydınız bende bu bujilerden alırdım ama daha 2 ay önce değiştirdim bujileri :(

Evet, tabiki değişmedi bujilerimiz, bir sonraki değişimde temin edebilirsin Orhan'cığım, sorun değil.:)

OAGP1960
28/12/2012, 22:31
Bu arada şunu atlıyoruz: benim bir önceki postlarda verdiğim bilgilere göre IKR9F8, 7F8'e oranla daha soğuk?

Kodlamanın farklı olma ihtimali olmaz herhalde değil mi sonuçta her iki bujide NGK?

Tabiki her ikisi de NGK ve tabiki IKR9F8 soğuk buji, fakat, temin etmiş olduğumuz buji, özellikle detonasyon riskini elimine edebilen bir buji tipi. Aksini ifade ettiysem affola. Bujinin soğuk veya sıcak olması, elektrod boyunca iletmekte olduğu ısıyı ifade ediyor. Tabiki silindir içindeki ısı iletimi, detonasyon ve erken patlama konusunda önemli bir faktör. Yakıtın oktanı arttıkça da bu tip riskleri önlemede olumlu katkı yapmakta. Sonuç olarak, intake ne kadar soğuk ve ateşleme de buna göre ne derece uyumlu ise o kadar daha iyi verim alınıyor. Yani burada, IKR9F8 soğuk buji ile modified yazılım, kutu içi koton filtre, IHI vl 36 turbo, 97 oktan benzin ve 60 mm. egzoz çapının uyumu söz konusu, performans verileri tolere edilebilir üst sınıra yakın. Ben aynı şekilde, stock t-jet için de koton filtre ve 97 oktan benzin kullanmak şartıyla daha yüksek performans alınacağını düşünüyorum. Orijinal IKR9F8 ise, daha mutedil ve güvenli bir mode sağlamakta diyebilirim.

onurciko
28/12/2012, 22:31
Cümle düşük olmuş. TJEt orijinal bujileri de.. olacak :)
28/12/2012
Sevgili kardeşim,


Türkçe'mizin güzel ve doğru kullanılması,edebi eserlerin düzgün bir şekilde ifşaa edilmesi tabi ki çok önemli seninle aynı fikirdeyim.Nitekim; yapılan konuşmalar ve bulunduğumuz ortam itibari ile cümlelerin anlaşılır,kısa,öz olmasına dikkat edilmesin de fayda var.Öğrenim yıllarımız da gördüğümüz Türkçe dersimizde , kelime eksikliğine sanırım cümle düşüklüğü denmiyor.Tabi ki okul yaşantımız biteli uzun bir süre geçti bu şekilde aklınızda kalması olası bir durum. Gene de olması muhtemel bir sorunu sonlandırmak adına; Orkun Bey ve benim bir firma aracılığı ile aldığımız bujiler; Tjet Sport orijinal Lazer kesim iridium NGK IKR9F8 değildir.


Saygılarımla

OAGP1960
28/12/2012, 22:36
28/12/2012
Sevgili kardeşim,


Türkçe'mizin güzel ve doğru kullanılması,edebi eserlerin düzgün bir şekilde ifşaa edilmesi tabi ki çok önemli seninle aynı fikirdeyim.Nitekim; yapılan konuşmalar ve bulunduğumuz ortam itibari ile cümlelerin anlaşılır,kısa,öz olmasına dikkat edilmesin de fayda var.Öğrenim yıllarımız da gördüğümüz Türkçe dersimizde , kelime eksikliğine sanırım cümle düşüklüğü denmiyor.Tabi ki okul yaşantımız biteli uzun bir süre geçti bu şekilde aklınızda kalması olası bir durum. Gene de olması muhtemel bir sorunu sonlandırmak adına; Orkun Bey ve benim bir firma aracılığı ile aldığımız bujiler; Tjet Sport orijinal Lazer kesim iridium NGK IKR9F8 değildir.


Saygılarımla

Evet Onur'cuğum, sipariş etmiş olduğun yeni bujilerinin hayırlı olmasını diliyorum sevgili kardeşim.:)

OAGP1960
28/12/2012, 22:37
Aslında bunun için konju açsak iyi olur. Orkun abinin garaj burası çok kirlettik konuyu :)

Rica ederim sevgili Cüneyt.:)

Romeo_er2
28/12/2012, 23:54
İki bujiyide tr ye ilk ben getirtip taktim erhanla birlikte..serviste takilan orjinal bujiyi cikardigimizda yeni istettigimizle birebir ayni olmadigini gozumlede gordum..izlenim olarak sunu soyleyeyim afr daha zengin oldu fakat performans konusunda pek gozle gorulur bir degisiklik olmadi..yakit tuketimi konusuna birsey diyemiyecegim buyuk enjektor vardi bende 380cc abarth o yuzden full duty calismadigindan yakit tuketimim cok azdi normal bir tjet e gore sakin kullanimda..urunun omru konusuna gelince benim 7000-10000km arasi bujilerim deforme olurdu orjinallerde..bu taktigimiz cok daha uzun sure dayanmisti.

OAGP1960
30/12/2012, 15:44
Arkadaşlar, buji konusunda sizlerle biraz daha derin bilgi paylaşımı yapmak istedim. Bilindiği gibi ateşleme avansı, pistonun tepe noktaya varmadan, yani sıkıştırma başladığında bujinin ateşlenmesiyle yakıt-hava karışımının tam olarak yanması için gereken süreyi ifade eder. Krank açısı 10-15 derecede iken ateşleme gerçekleşir. Bu değer, 40 derecelere kadar çıkartıldığında, yani, avans arttırıldığında, daha etkin bir yanma ile daha yüksek performans oluşacaktır. Biraz erken ateşleme ile tam ve daha güçlü bir yanma söz konusudur. Tabiki, detonasyon (vuruntu) riski açısından bunun tolere edilebilen bir ayar ölçüsü olmalıdır. Silindir içi ısısı da detonasyon riski açısından önemlidir. Performans üretmeye çalışırken de, bu gibi faktörleri göz önünde bulundurduğunuzda, normal olarak yüksek sıkıştırma söz konusu olan turbo beslemeli araçlarda, ısıyı fazla yükseltmemek anlamında teknik olarak soğuk bujiler tercih edilir. Soğuk bujiler, elektrod boyunca ısı iletimi düşük kalan bujilerdir. Dolayısı ile, performans amaçlı olarak ECU programı ile arttırılmış olan avans ile uyumlu, soğuk, fakat evsaf anlamında stock orijinal bujiden farklı olan bu bujinin daha dirençli ve de daha performanslı olduğu tecrübe ile görülmüştür. Bahsetmiş olduğum IKR9F8 NGK buji, işte bu bahsetmekte olduğum avans faktörüne, güvenli sınır dışına çıkmaksızın olumlu katkı yapmakta. Dolayısı ile stock t-jet'de de ateşleme avansına olumlu katkı yaparak performansı arttıracağından eminim. Herkese güvenli sürüşler dilerim.:)

volume23
30/12/2012, 16:11
İlk bakımda 7f8 kodlu bujiyi temin edebirsem aracıma takmayı düşünüyorum.

OAGP1960
30/12/2012, 16:15
İlk bakımda 7f8 kodlu bujiyi temin edebirsem aracıma takmayı düşünüyorum.

Tavsiye ederim Erkan'cığım.:)

OAGP1960
02/01/2013, 14:36
Ön tampon altı splitter ve rod lardan vazgeçtiğimde, rodlar alt panjura monte edildiğinden, yenilemek üzere bir adet orijinal sıfır ön alt panjur alıp depoma istifledim arkadaşlar.:)

OAGP1960
06/01/2013, 02:43
Arkadaşlar, daha önce buji konusunda NGK IKR7F8 şeklinde hatalı kod bildirimi nedeniyle yapmış olduğum hata nedeniyle özür diliyorum. Temin etmiş olduğumuz bujinin kod numarası da IKR9F8 miş. Yalnız, kutusunun üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi var ve merkez elektrod iridium, şase elektrodu da platinum olarak gösterilmiş. Sanırım orijinal olarak gelen bujiden üretim ve kalite anlamında bir farkı olsa gerekki, hem daha pahalı, hem performansa olumlu katkısı var, hem de dayanıklılığı belirgin şekilde daha fazla. Buna istinaden, daha önce yapmış olduğum yorumlardaki kod numarası hatalarını da düzelttim. Teşekkür ederim.:)

OAGP1960
06/01/2013, 02:48
Bu arada şunu atlıyoruz: benim bir önceki postlarda verdiğim bilgilere göre IKR9F8, 7F8'e oranla daha soğuk?

Kodlamanın farklı olma ihtimali olmaz herhalde değil mi sonuçta her iki bujide NGK?

Cüneyt'ciğim, Kod numarası ile ilgili yapmış olduğum hatayı düzelttim, özür diliyorum sevgili kardeşim. Kullandığımız buji de NGK IKR9F8 fakat, kutu üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi mevcut ve merkez elektrod iridium, şase elektrodu da platinum olarak gösterilmiş. Orijinal t-jet bujisinden gerçekten daha performanslı ve dayanıklı bujiler.:)

OAGP1960
06/01/2013, 02:52
İlk bakımda 7f8 kodlu bujiyi temin edebirsem aracıma takmayı düşünüyorum.

Erkan'cığım, yapmış olduğum kod numarası hatası için özür diliyorum. Kullanmakta olduğumuz buji de NGK IKR9F8 fakat, sanırım orijinal t-jet bujisinden farklı bir evsafa sahip ve kutusunun üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi var, merkez elektrod iridium, şase elektrodu da platinum olarak gösterilmiş, daha pahalı, daha performanslı ve daha uzun ömürlü bir buji.:)

Luc
06/01/2013, 13:14
Cüneyt'ciğim, Kod numarası ile ilgili yapmış olduğum hatayı düzelttim, özür diliyorum sevgili kardeşim. Kullandığımız buji de NGK IKR9F8 fakat, kutu üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi mevcut ve orijinal t-jet bujisinden gerçekten daha performanslı ve dayanıklı bujiler.:)

Abi estafirullah fakat az once ngk uk ile gorustum ve orijinal bujiler ile bahsettigin bujilerin ayni buji oldugunu ogrendim. Yani her ikisi de laser iridium ve premium bujiler. Uretimde version farki mevcut degil ve bu urun tek tip ureriliyor. Yalnizca kutular degisiyormus.(fiat-lancia-alfa ve yedek parca seklinde)

Bu da ikr7f8'le ilgili internet ve diger ortamlarda neden bilgi olmadigini acikliyor.

Bilgilendirme icin ayrica tesekkurler.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

OAGP1960
06/01/2013, 15:34
Abi estafirullah fakat az once ngk uk ile gorustum ve orijinal bujiler ile bahsettigin bujilerin ayni buji oldugunu ogrendim. Yani her ikisi de laser iridium ve premium bujiler. Uretimde version farki mevcut degil ve bu urun tek tip ureriliyor. Yalnizca kutular degisiyormus.(fiat-lancia-alfa ve yedek parca seklinde)

Bu da ikr7f8'le ilgili internet ve diger ortamlarda neden bilgi olmadigini acikliyor.

Bilgilendirme icin ayrica tesekkurler.

GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi

Teşekkürler Cüneyt'ciğim.:)

Luc
10/01/2013, 19:42
28/12/2012
Sevgili kardeşim,


Türkçe'mizin güzel ve doğru kullanılması,edebi eserlerin düzgün bir şekilde ifşaa edilmesi tabi ki çok önemli seninle aynı fikirdeyim.Nitekim; yapılan konuşmalar ve bulunduğumuz ortam itibari ile cümlelerin anlaşılır,kısa,öz olmasına dikkat edilmesin de fayda var.Öğrenim yıllarımız da gördüğümüz Türkçe dersimizde , kelime eksikliğine sanırım cümle düşüklüğü denmiyor.Tabi ki okul yaşantımız biteli uzun bir süre geçti bu şekilde aklınızda kalması olası bir durum. Gene de olması muhtemel bir sorunu sonlandırmak adına; Orkun Bey ve benim bir firma aracılığı ile aldığımız bujiler; Tjet Sport orijinal Lazer kesim iridium NGK IKR9F8 değildir.


Saygılarımla

:)

effect1903
10/01/2013, 20:55
İlk buji değişiminde bende bu bujileri deneyeceğim ama benim aracım lpg'li acaba lpg bujisi mi kullansam daha iyi olur yoksa bu ngk ıkr9f8'imi?

OAGP1960
10/01/2013, 22:39
İlk buji değişiminde bende bu bujileri deneyeceğim ama benim aracım lpg'li acaba lpg bujisi mi kullansam daha iyi olur yoksa bu ngk ıkr9f8'imi?


NGK - LPG/CNG bujileri (https://www.ngk.de/tr/ueruenler-ve-teknolojiler/bujiler/buji-teknolojileri/lpgcng-bujileri/)
Mehmet kardeşim, bu linke bir göz atmanızı öneririm.:)

OAGP1960
11/01/2013, 02:37
205 45 17 ebadlı kış-kar lastiklerim karda çok iyi performans gösterdi arkadaşlar. Her ne kadar kış yarışlarında birim alana ve yere iletilen basıncın arttırılması prensibiyle dar tabanlı lastikler tercih ediliyor olsa da, günlük kullanım için tasarlanmış olan kış-kar lastiklerinin kauçuk silika miktarı nedeniyle farklı hamur niteliğine sahip olması ve kılcal oluklar içermesi, karda ve ıslak zeminde farklı bir tutunma niteliği arz etmekte. Yani, kışın yarış ve günlük kullanım şartlarında, farklı formasyon ve hamur yapısında lastiklerin kullanılması söz konusu. Orijinal ebadlı kış-kar lastiklerimden, estetikten ödün vermeksizin ve de tutunma niteliğinin tatminkar olması sonucunda, oldukça memnun kaldım, tavsiye ederim.:)

OAGP1960
06/02/2013, 19:44
Orijinal Fıat 3 kapı GP cam rüzgarlığı siparişi verildi, Orijinal GP Abarth komple body kit için de söz kesildi arkadaşlar.:)

1ocak2011
06/02/2013, 19:52
Orijinal Fıat 3 kapı GP cam rüzgarlığı siparişi verildi, Orijinal GP Abarth komple body kit için de söz kesildi arkadaşlar.:)

Haberini aldım, Hayırlı olsun güle güle kullanın :) Umarım buluşmaya yetişir...

OAGP1960
06/02/2013, 19:53
Haberini aldım, Hayırlı olsun güle güle kullanın :) Umarım buluşmaya yetişir...

Teşekkür ederim Tuncay kardeş, umarım yeni haliyle buluşmada hazır olurum.:)

Ziyaretçi051
06/02/2013, 20:00
Teşekkür ederim Tuncay kardeş, umarım yeni haliyle buluşmada hazır olurum.:)

Boya işini düşündünmü abi nasıl yapıcaz

OAGP1960
06/02/2013, 20:06
Boya işini düşündünmü abi nasıl yapıcaz

'ciğim, boyasız ilginç durur gibi geliyor, ne dersin? Eğer boyatalım dersen, boyatalım.:)

Ziyaretçi051
06/02/2013, 20:21
'ciğim, boyasız ilginç durur gibi geliyor, ne dersin? Eğer boyatalım dersen, boyatalım.:)

abi karar senin sen nasıl istersen öyle yaparız

emrgnc
06/02/2013, 20:30
Orkun abi tamponlara karar verdiniz sanırım, hayırlı olsun şimdiden :)

kadir07
06/02/2013, 20:51
Orijinal Fıat 3 kapı GP cam rüzgarlığı siparişi verildi, Orijinal GP Abarth komple body kit için de söz kesildi arkadaşlar.:)Şimdiden hayırlı olsun abi sen araca yakışacak ;) merakla bekliyoruz...

onurciko
06/02/2013, 20:57
Heyecanla takılmasını ve resimleri bekliyoruz.Abarth yok demesin kimse Tr'de 1 tane var:)

OAGP1960
06/02/2013, 21:27
abi karar senin sen nasıl istersen öyle yaparız

Orijinal boya-mat kısım kombinasyonuna sadık kalarak boyatalım o halde 'ciğim.:)

OAGP1960
06/02/2013, 21:28
Orkun abi tamponlara karar verdiniz sanırım, hayırlı olsun şimdiden :)

Teşekkürler Emre'ciğim, tamponlarla birlikte, marşpiye, çamurluk dodikleri, sis farları şeklinde komple orijinal Abarth body kit takılacak, ayrıca tanıştığımıza da çok memnun oldum.:)

OAGP1960
06/02/2013, 21:30
Şimdiden hayırlı olsun abi sen araca yakışacak ;) merakla bekliyoruz...

Teşekkür ederim Kadir'ciğim, montaj yapılınca fotoğraflarını da paylaşırım.:)

OAGP1960
06/02/2013, 21:31
Heyecanla takılmasını ve resimleri bekliyoruz.Abarth yok demesin kimse Tr'de 1 tane var:)

Teşekkür ederim Onur'cuğum, t-jet Abarth'a dönüşüm için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.:)

OAGP1960
06/02/2013, 21:43
Body kit montajından sonra da, şu anki marşpiyeleri ve tamponları üzerindeki orijinal ekleriyle birlikte satışa sunacağım arkadaşlar.:)

emrgnc
08/02/2013, 19:29
Teşekkürler Emre'ciğim, tamponlarla birlikte, marşpiye, çamurluk dodikleri, sis farları şeklinde komple orijinal Abarth body kit takılacak, ayrıca tanıştığımıza da çok memnun oldum.:)

ben de çok memnun oldum abi :) en kısa zamanda yeni haliyle aracı görmek görüşmek isterim :)

OAGP1960
09/02/2013, 01:46
ben de çok memnun oldum abi :) en kısa zamanda yeni haliyle aracı görmek görüşmek isterim :)

Emre'ciğim, pazartesi orijinal cam rüzgarlıkları ve Abarth body kit takılacak, son susturucuyu da Abarth'daki çift çıkışlı versiyona çevirtmeyi düşünüyorum. 17 sinde de buluşmada olacağım, tabiki daha önce de görüşebiliriz.:)

Ziyaretci031
09/02/2013, 03:16
Vallaha Orkun abi çok iyi olcak araç şahsen ben bugün gördüm ve sana pazartesi oğlen takılacağından haberim var telefonla konuşurken duydum hadi hayırlısı.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
09/02/2013, 03:21
Vallaha Orkun abi çok iyi olcak araç şahsen ben bugün gördüm ve sana pazartesi oğlen takılacağından haberim var telefonla konuşurken duydum hadi hayırlısı.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Teşekkür ederim Harun'cuğum, geçen arabama bakmıştın, izlenimlerin nasıl?:)

Ziyaretci031
09/02/2013, 03:24
Yapma abi hiç hatırlatma nolur bek fena oluyorum.Eksoz bi ayrı iç göstergeler bi ayri ABARTH bi ayrı daha ne diyeyim abi konuşmak yetmez görmek lazım,görmek yetmez kullanmak lazımkullanmak yetmez almak lazım.Vallaha 3'ü bir arada nescafe gibi oldu beh. :-)


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
09/02/2013, 03:29
Yapma abi hiç hatırlatma nolur bek fena oluyorum.Eksoz bi ayrı iç göstergeler bi ayri ABARTH bi ayrı daha ne diyeyim abi konuşmak yetmez görmek lazım,görmek yetmez kullanmak lazımkullanmak yetmez almak lazım.Vallaha 3'ü bir arada nescafe gibi oldu beh. :-)


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Hehehehe...teşekkür ederim güzel görüşlerine Harun'cuğum, ilk fırsatta görüşelim inşallah.:)

Ziyaretci031
09/02/2013, 03:31
Abi yan yana gelmeyelim vallaha arabamdan atlarım aşağıya :-) ben aracı bırakayımda gelelim yan yana.Şaka bir yana abi allah kaza bela vermesin maş.
Bide abarth lar takılınca daha ne diyeyim yani


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
09/02/2013, 03:32
Abi yan yana gelmeyelim vallaha arabamdan atlarım aşağıya :-)


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Hehehehehe...senin arabanı da ben alırım o zaman Harun...:)

Ziyaretci031
09/02/2013, 03:33
Vallaha mı?sen benimkini al ben seninkini abi.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
09/02/2013, 03:34
Vallaha mı?sen benimkini al ben seninkini abi.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Hehehehehehee...sadece ödünç olsun yalnız....:)

Ziyaretci031
09/02/2013, 03:35
Hehehehehehee...sadece ödünç olsun yalnız....:)

Tabiki


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
09/02/2013, 03:36
Tabiki


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Ne zaman istersen, memnuniyetle Harun'cuğum.:)

Ziyaretci031
09/02/2013, 03:38
Orkun abi sadece araba çalışırken yanında durayım o eksoz sesi yeter.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
09/02/2013, 03:42
Orkun abi sadece araba çalışırken yanında durayım o eksoz sesi yeter.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Harun'cuğum belki biliyorsundur, cat-back 60 mm. krom boru ve dirsekler ile, 60 mm. Remus flow orta ve 60 mm. Supersprint flow son susturucu var, oldukça da memnunum. Fakat, şimdi Abarth body kit ile, Abarth-Supersprint style çift çıkışlı (uçlu) flow custom krom susturucu düşünüyorum.:)

Ziyaretci031
09/02/2013, 03:44
Abi ben bu konuda cahilim biraz pek anlamam ama iyimi yani bu.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
09/02/2013, 03:47
Abi ben bu konuda cahilim biraz pek anlamam ama iyimi yani bu.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Rica ederim Harun'cuğum, 60 mm. girişli ve 45 er mm. çift borulu ve de 60 ar mm. çift uçlu son susturucuyla gayet iyi bir egzoz set-up ı olacak.:)

Ziyaretci031
09/02/2013, 03:50
O zaman bence bu buluşmaya bağırttıra bağırtıra gelirsin ne dersin abi bende oraya yığılır bayılırım artık:-)


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
09/02/2013, 03:52
O zaman bence bu buluşmaya bağırttıra bağırtıra gelirsin ne dersin abi bende oraya yığılır bayılırım artık:-)


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Hehehehehehee....halihazırda gürültü pek yok zaten, hemen hemen aynı olur diye düşünüyorum.:)

Ziyaretci031
09/02/2013, 03:53
Bence farketmez abi herhalükarda bayılırım sen yardır yeter.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
09/02/2013, 03:55
Bence farketmez abi herhalükarda bayılırım sen yardır yeter.


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Hehehehehehehee.....:)

1ocak2011
09/02/2013, 11:20
Yeni haberleri aldım. Orkun hocam; Murat beyle şu spoiler işini bir görüşseniz çok iyi olacak. Çünkü bende orijinal istiyorum...

kace
09/02/2013, 12:13
orkun abı masllh cok iyi araba ya:D inş bızde bı gun t jetlenirizD:

OAGP1960
09/02/2013, 15:53
Yeni haberleri aldım. Orkun hocam; Murat beyle şu spoiler işini bir görüşseniz çok iyi olacak. Çünkü bende orijinal istiyorum...

Tuncay'cığım, ilk fırsatta görüşeceğim, umarım ayarlayabiliriz.:)

1ocak2011
09/02/2013, 15:56
Tuncay'cığım, ilk fırsatta görüşeceğim, umarım ayarlayabiliriz.:)

Abi Dört göz dört kulakla bekliyorum...:lock:

OAGP1960
09/02/2013, 15:57
orkun abı masllh cok iyi araba ya:D inş bızde bı gun t jetlenirizD:

Kadir kardeş, güzel ve nazik görüşlerinize çok teşekkür ederim, bir gün t-jet sahibi olmanızı gönülden dilerim. Selamlar ve sevgiler.:)

kace
09/02/2013, 16:20
Kadir kardeş, güzel ve nazik görüşlerinize çok teşekkür ederim, bir gün t-jet sahibi olmanızı gönülden dilerim. Selamlar ve sevgiler.:)

güzel dileğin için teskkrler abicim:) saygılar hürmetler...

OAGP1960
13/02/2013, 00:03
Arkadaşlar, bugün orijinal Abarth body kit montajı yapıldı, temin ve organizasyonda emeği bulunan sevgili kardeşime çok teşekkür ederim. Orijinal 3K Fıat GP cam rüzgarlıkları da yolda, gelmek üzere, orijinal Abarth tavan spoiler ı bekleniyor, çift uçlu Supersprint t-jet Abarth modeli custom krom son egzoz susturucusu da birkaç gün içinde takılacak, o zaman fotolarını da paylaşacağım.:)

EMK
13/02/2013, 00:15
beklemedeyiz görelim bizde kendimize program yapalım meraklardayım şahsen :) saygılar :)

OAGP1960
13/02/2013, 00:18
beklemedeyiz görelim bizde kendimize program yapalım meraklardayım şahsen :) saygılar :)

Ufuk kardeş, birkaç gün içinde bahsettiğim ufak detayları tamamlayacağız ve fotoları paylaşacağım, ilginize teşekkür ederim. Selam ve sevgiler.:)

Ziyaretci031
13/02/2013, 11:05
Buluşmaya hazır yani:)


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Ziyaretçi051
13/02/2013, 11:15
Buluşmaya hazır yani:)


Sent my iPhone using .
HARUN KURU


dehşetul vahşet :clapping: cam rüzgarlığıda bugün gelmiş :)

Ziyaretci031
13/02/2013, 11:21
dehşetul vahşet :clapping: cam rüzgarlığıda bugün gelmiş :)

Vallaha bravo yani Orkun abinin işler tamamdır yani :-)

1ocak2011
13/02/2013, 11:26
dehşetul vahşet :clapping: cam rüzgarlığıda bugün gelmiş :)

Hadi ya...

Ziyaretci031
13/02/2013, 11:27
Hadi ya...

?????? Derken :)

Budweiser
13/02/2013, 12:21
Orkun abi bugun kartaşta olacagım gelirseniz görüşelim bende tamponlar aracınızda nasıl durmuş onu görürüm :D

OAGP1960
13/02/2013, 14:58
Buluşmaya hazır yani:)


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

Harun'cuğum, cam rüzgarlıkları ve egzoz susturucusu takılacak ve de hazır olacak.:)

OAGP1960
13/02/2013, 14:59
dehşetul vahşet :clapping: cam rüzgarlığıda bugün gelmiş :)

O halde montaja geleyimmi 'ciğim?:)

OAGP1960
13/02/2013, 14:59
Vallaha bravo yani Orkun abinin işler tamamdır yani :-)

Öyle görünüyor Harun'cuğum.:)

OAGP1960
13/02/2013, 15:00
Orkun abi bugun kartaşta olacagım gelirseniz görüşelim bende tamponlar aracınızda nasıl durmuş onu görürüm :D

Cam rüzgarlığı da geldiğine göre, geleceğim Kaan'cığım.:)

OAGP1960
13/02/2013, 15:02
Abi maliyet ne oldu bodykit'in? Hayirli olsun bu arada, gormek icin sabirsizlaniyorum araci.

Çok teşekkürler Cüneyt'ciğim, çok özel indirimle boya hariç 3100 Lira'ya mal oldu. İlk fırsatta fotolarını da paylaşacağım, ayrıca bir araya da gelelim uygun bir fırsat olduğunda.:)

Ziyaretçi051
13/02/2013, 15:27
O halde montaja geleyimmi 'ciğim?:)

daha kamyondan inmemiş abi ben seni arayacağım

Ziyaretci031
13/02/2013, 15:44
Insallah geliyorum 17'sinde programi mi ayarlayabilirsem. Olmadi en kotu baharda kesin gorusuruz abi.

Sent my GT-I9100 using 2

Yok yok baharı beklemeyelim bence 17 si iyi :-)


Sent my iPhone using .
HARUN KURU

OAGP1960
13/02/2013, 20:35
daha kamyondan inmemiş abi ben seni arayacağım

Teşekkürler, bekliyorum.:)

OAGP1960
13/02/2013, 20:37
Insallah geliyorum 17'sinde programi mi ayarlayabilirsem. Olmadi en kotu baharda kesin gorusuruz abi.

Sent my GT-I9100 using 2
Çok sevinirim Cüneyt'ciğim.:)

can-asan
13/02/2013, 23:45
hayırlı olsun Orkun abi fotoğrafları merakla bekliyoruz:)

OAGP1960
14/02/2013, 03:14
hayırlı olsun Orkun abi fotoğrafları merakla bekliyoruz:)
Teşekkür ederim Can'cığım, detayları da tamamlayıp fotoları paylaşacağım.:)

OAGP1960
14/02/2013, 23:48
Arkadaşlar, bugün orijinal Fıat 3K GP cam rüzgarlıklarım geldi ve takıldı, sevgili kardeşim beye buradan tekrar teşekkür ediyorum. Daha sonra, çift çıkışlı Supersprint t-jet, Abarth replika custom krom egzoz susturucum da takıldı, sevgili Nevzat kardeşime teşekkür ediyorum. Orijinal Abarth çamurluk davlumbazları ve tavan spoiler ı da sipariş edildi. Fotoları bu haliylemi, yoksa set-up tamamlanıncamı paylaşmamı istersiniz?:)

frkan54
15/02/2013, 00:05
Orkun abi paylaş artık çok merak ediyorum son halini :)

Budweiser
15/02/2013, 00:06
Gönder gelsin abi :) Güzelde bir egzos videosu tadından yenmez :)

1ocak2011
15/02/2013, 00:12
Abi hayırlı olsun. Pazar günü görürüz inşallah...

OAGP1960
15/02/2013, 00:40
Orkun abi paylaş artık çok merak ediyorum son halini :)

Peki Furkan'cığım, yıkatıp, foto çekip paylaşayım o halde.:)


Gönder gelsin abi :) Güzelde bir egzos videosu tadından yenmez :)

Peki Kaan'cığım, yıkandıktan sonra fotolarını çekip paylaşayım.:)


Abi hayırlı olsun. Pazar günü görürüz inşallah...

Teşekkürler Tuncay'cığım, Pazar günü buluşmadayız.:)

volume23
15/02/2013, 00:57
hayırlı olsun orkun abi cam rüzgarlıkların.

OAGP1960
15/02/2013, 02:38
hayırlı olsun orkun abi cam rüzgarlıkların.

Teşekkürler Erkan'cığım, orijinal parça olduğundan gerçekten çok güzeller, 5K için varsa, tavsiye ederim.:)

never
15/02/2013, 10:55
Abi kazasız belasız
güzel günlerde kullan