Orijinalini görmek için tıklayınız : Wolkswagen in dayanıklı araçları :)
nette gezerken gördüm sizlerlede paylaşayım istedim :) wolkswagen kendi araçlarını zorlu parkurlarda dayanıklılık testine tutuyor:) acaba bizim puntolar bu teste girse böle sonuçlar alınabilir mi tartışılır:)
buyrun ;
Dünyanın en dayanıklı arabaları - Zapkolik Video (https://www.zapkolik.com/337037/dunyanin-en-dayanikli-arabalari.html)
ufuk_punto
01/03/2012, 19:32
boşa o kadar para istemiyorlar.:) vw gercekten çok kaliteli..puntodan sonra golfe binmk isterim..
firmalar bunları kullanır düzeltip bide müşteriye satarlar :)
dsg şanzıman :)
anlayan anladı...
en sonunda artık bu arabalardan hayır gelmez deyip tepeye vurmuşlar.
dsg şanzıman :)
anlayan anladı...
at arabası :D
kim ne derse desin eski golf polo passat hala piyasada ve hala tank gibi sapasağlam bizim puntolar 10 yıl sonra çürür gider heralde
nightblue_35
01/03/2012, 21:04
Volswagen iyi hos saglam arabada.Parcası cok pahalı Türkiye sartlarında bınılecek en tasarruflu araba fıat grubu.Hee saglammı vw gibi degil.Zaten Almanlar bu işin pir i :)
effect1903
01/03/2012, 21:16
Bu testi izlemiştim, çok zorlu şartlarda bir test değil çok da birşey yok ama vw çok sağlam arabalar yapıyor tabi. Toyota hılux'ın testi vardı arabaya yapmadıkları işkence kalmıyor ama hala yürüyordu ben sağlamlık testi diye ona derim :)
İşte Doğuş'un getirdiği araçlar :)
sağlam zorlamışlar.Ama onların bu testleri varsa bizimde euroncap tan 5 yıldızımız var :)
Euroncap'ten 4 yildizi zor alirlar. Ondan sora kuma araba sokup dayaniklilik testi yaptiklarini sanarlar..
Sent my GT-I9100 using
biri dayanıklılıkmı dedi?
Fifth Gear TV show, killing a nice Mercedes!! - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=saV3hUUry-4)
Old Merc Destruction Test - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=d8eXlJKR5gk&feature=fvwrel)
bu testi herkes yapar o arabaları sağa sola kuma vurduktan sonra biz nereden bileceğiz sonradan başına ne geldiğini ne arızalar çıktığını bu reklamı her arabayla çekersin
volkswagen malzemeyi uzaydanmı getiriyor :D
Öyle çok hastası değilim Vw'nin ama bide şöyle bişey var
golf 6 neden pahalı.mp4 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=rF3fubdDxcg)
fiery_hunter
02/03/2012, 02:22
adamlar yapıyo ..
BabyShee
02/03/2012, 11:56
Bu testi izlemiştim, çok zorlu şartlarda bir test değil çok da birşey yok ama vw çok sağlam arabalar yapıyor tabi. Toyota hılux'ın testi vardı arabaya yapmadıkları işkence kalmıyor ama hala yürüyordu ben sağlamlık testi diye ona derim :)
Senin Dedigin Test Bu Galiba :)
Toyota Hilux - Yok böyle bir test - Hızlı.TV (https://www.hizli.tv/video_toyota_hilux_yok_boyle_bir_test-107797.htm)
Öyle çok hastası değilim Vw'nin ama bide şöyle bişey var
golf 6 neden pahalı.mp4 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=rF3fubdDxcg)
golf 6 euroncap ta yolcu güvenliğinde sınıfının en yüksek puanını aldı... ve euroncap golf 6 çıkmadan önce kriterleri zorlaştırmasına rağmen... 2008 yılında kriterler zorlaştırıldı... bu na rağmen bu kriterlerle teste ilk katılıp çok iyi puanlar aldı. halen daha golfün puanları günceel testlerden bir çoğundan yüksek...
VW Golf | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating (https://www.euroncap.com/results/vw/golf.aspx)
Fiat Grande Punto | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating (https://www.euroncap.com/results/fiat/grande_punto.aspx)
2009 öncesi euro ncaptan 5 yıldız alan araçlar şimdi tekrar girse ancak 4 yıldız alabilirler... başarı boşuna gelmez avrupanın sürekli en çok satan modeli boşuna olunmuyo.... arkadaşımın 2000 model golfü benim 2007 puntomdan daha sessiz daha konforlu... aşağı yukarı aynı kilometreleri yapmamıza rağmen o sadece periyodik bakım yaptırıyor... ben her ay bi arıza için servise gidiyorum...
paramız olsa tabiki golf alırız benim param puntoya yetti o para aralığında en iyisi puntoydu
ufuk_punto
03/03/2012, 01:29
başbakanımızın dedi fiata binin die:) halkn parası buna yetiyor yapcak bişy yok:D
paramız olsa tabiki golf alırız benim param puntoya yetti o para aralığında en iyisi puntoydu
benimde alabileceğim en güzel otomobil puntoydu... tabii ki bütçe meselesi....
ufuk_punto
03/03/2012, 02:25
bende de oyleydi..34 bin tl alıncak en güzel araç dolusundan evoydu..gidip bomboş bi poloya 36bin tl vermek saçma geldi
golf 6 euroncap ta yolcu güvenliğinde sınıfının en yüksek puanını aldı... ve euroncap golf 6 çıkmadan önce kriterleri zorlaştırmasına rağmen... 2008 yılında kriterler zorlaştırıldı... bu na rağmen bu kriterlerle teste ilk katılıp çok iyi puanlar aldı. halen daha golfün puanları günceel testlerden bir çoğundan yüksek...
VW Golf | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating (https://www.euroncap.com/results/vw/golf.aspx)
Fiat Grande Punto | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating (https://www.euroncap.com/results/fiat/grande_punto.aspx)
2009 öncesi euro ncaptan 5 yıldız alan araçlar şimdi tekrar girse ancak 4 yıldız alabilirler... başarı boşuna gelmez avrupanın sürekli en çok satan modeli boşuna olunmuyo.... arkadaşımın 2000 model golfü benim 2007 puntomdan daha sessiz daha konforlu... aşağı yukarı aynı kilometreleri yapmamıza rağmen o sadece periyodik bakım yaptırıyor... ben her ay bi arıza için servise gidiyorum...
zaten elma ile armutu karşılaştıyorsunuz. eğer golf ile bir fiatı karşılaştırıcaksanız o araç bravo olmalı. tabii bravo golften iyi demiyorum ama golfun puntodan iyi olması çok doğal.
wv araçlara hep sempatim olmuştur ama kimse kusursuz araç yapmıyor arkadaşımın 1 sene önce sattığı jetta'dan neler çektiğini bi kendi bilir bide servis bana göre gol 6 serisi çok pahalı he sınıfında hangi araç ucuz oda ayrı konu
boşa o kadar para istemiyorlar.:) vw gercekten çok kaliteli..puntodan sonra golfe binmk isterim..
+95
O kadar çok istedim ki bir vw golf almayı ancak benim aracıma verdiğim para kadar vw nin benzinlisine vermem gerekiyordu ancak donanım olarak en bazına :)
zaten elma ile armutu karşılaştıyorsunuz. eğer golf ile bir fiatı karşılaştırıcaksanız o araç bravo olmalı. tabii bravo golften iyi demiyorum ama golfun puntodan iyi olması çok doğal.
Çok doğru Ama birçok arkadaş sizin tam tersinizi düşünüyor
Birde konuşulacak konu azalıp ortalık sakinleşince hemen bir vw konusu açılıyor ve ortalık şenleniyor
bugüne kadar wv kullanmışlığım yoktu yeni işe başladım şirket aracımız caddy ve gerçekten başka yani
Türk halkı gerçekten VW hastası.o yüzdende bayiiye gidiyorsunuz yüzünüze bakmıyorlar,250 TL indirip yapıp malesef son fiyat bu diyorlar,sunroof diyorsunuz 6 ay beklersiniz diyorlar,çelik jant diyorsunuz 2.000 TL eklenir diyorlar,40 küsür bin liraya polo satıyorlar,bir çelik jant bir sis lambası koymuyorlar.ağustosta gidiyorsunuz ocağa sıra veriyorlar.senelerce volkswagen kullandık.2004 te transporter almıştık,2 defa turbosu patladı,pazarlama için kullanılan araç sonuçta,durduğu her gün zarar yazar şirkete.2005 senesinde 18.000 TL masraf çıktı motorunda,komple dağılmış ne var ne yoksa içinde,aynı arızayı 2 defa yaptı 1 senede diye yeni araç istedik,bizim aracı iyi bi fiyata alıp yerine 0 vermeyi teklif ettiler.aman abicim aman bana uzak allaha yakın olsun volkswagen.sağlamlığı onun olsun,ölüm geldiği zaman tankın içindede olsa ölüyor insan.
barisunye
04/03/2012, 03:16
Öyle çok hastası değilim Vw'nin ama bide şöyle bişey var
golf 6 neden pahalı.mp4 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=rF3fubdDxcg)
bunu puntonun kapsına yapsak zaten doğal şartlarda açılmayan kapılar ya kapanır daha açılmaz ya da hiç kapanmaz:)
zaten elma ile armutu karşılaştıyorsunuz. eğer golf ile bir fiatı karşılaştırıcaksanız o araç bravo olmalı. tabii bravo golften iyi demiyorum ama golfun puntodan iyi olması çok doğal.
vw ler için euroncaptan 4 yıldız alırlar... yorumu üzerine paylaştım... amacım iki aracı karşılaştırmak değildi...
en baz versiyonlarda
vw golf 1.6 trendline 36900 liste fiyatı MSR/ASR/HBA/HILLHOLDER; AKTİF ÖN KAFALIKLAR, DİZ HAVA YASTIĞI, PERDE HAVA YASTIKLARı standart
bravo 5K ACTIVE PLUS 1.4 90 HP E5 güvenlik donanımlarının hiç biri yok diğer herşey neredeyse aynı dolulukta 39940 tl liste fiyatı... hem daha boş hem de 3000 tl daha pahalı
vw golf 1.4 tsi highline 49300 liste fiyatı
bravo 1.4 multiair dynamic plus 48800
bravo da ESP/MSR/ASR/HBA/HILLHOLDER; AKTİF ÖN KAFALIKLAR, DİZ HAVA YASTIĞI, PERDE HAVA YASTIKLAR/YAĞMUR SENSÖRÜ, IŞIĞA DUYARLI OTOMATİK YANAN FARLAR, CRUISE CONTROL, OTOMATİK KATLANAN YAN AYNALAR bravo da opsiyonel golf te neredeyse hepsi standart.... bravo da bunları aldık mı fiyat 50000 in üzerine çıkıyo... bravo golften daha pahalı.... artı ikinci el de aynı model ve temzlikte golfü 5000 tl daha pahalıya satarım... ben tüketiciyim... kimsenin fanatik taraftarı değil benim mantığım her zaman için golf der... vw dizelleri aşırı pahalı ona birşey diyemem ama zaten mazotun 4 tl olduğu ülkede bir sonraki aracım dizel olmaz...
ykaya1983
04/03/2012, 13:39
Bu videolar göz boyamaktan başka birşey değil.Bizim forumda da Vw yi öven bir video koysan direk ne şartlarda yapıldığını sorgulamadan hemen Vw nin kalitesinden dem vuranlar bayağı fazla.Bir arabadan vazgeçtikten sonra bütün arabalar dayanıklı gözükebilirler.Orda video da 10-15 yaşındaki araçları çamurlu taşlı yolda altını vura vura esirgemeden kullanarak altındaki şaseye birkaç hafif çekiç darbesi vurarak dayanıklılık testi olmaz.Ona bakarsan benim biraderde renault 12 sw araç va.Aracı tarlanın içine sokup 300-400 kilo yükle çamura bata bata yük taşıyor.O araç sanki otomobil yerine tarktör gibi kullanılıyor ama yine de kolay kolay arıza vermiyor.O zaman renaulttan sağlam araç yoktur denmeli.Önemli olan seri üretimdeki yeni ve eski model araçların istatiksel olarak ne kadar sorun çıkarttığıdır.Vw nin foru sitelerine açıp bakarsanız ne kadar sağlam ve dayanıklı olduğunu görürsünüz.Yoksa versinler elime bir tane şahin onu taşlı topraklı birkaç yerde kullanıp altına üstüne bir iki balyoz vurup kullanayım.Burada da çıkar şahinin ne kadar dayanıklı olduğunu söylerim.
Alman araçlarının propagandasını yapmak amacıyla çekilen bu tür videolara artık birçok forum sitesinde itibar edilmiyor arkadaşlar.Bizim sitede neden bu kadar vw hayranı var?Aşağıya bir tempra videosu ekliyorum
Yorum sizin
https://www.youtube.com/watch?v=HJKZNhamA2s
ykaya1983
04/03/2012, 14:00
bunu puntonun kapsına yapsak zaten doğal şartlarda açılmayan kapılar ya kapanır daha açılmaz ya da hiç kapanmaz:)
Yanılıyorsun arkadaşım.Puntonun kapı menteşe bağlantı noktalarındaki saç kalınlığı yeterli ve sağlam.Ayrıca menteşe aksamındaki mil ve cıvatalar da gayet sağlam.
Bu videolar göz boyamaktan başka birşey değil.Bizim forumda da Vw yi öven bir video koysan direk ne şartlarda yapıldığını sorgulamadan hemen Vw nin kalitesinden dem vuranlar bayağı fazla.Bir arabadan vazgeçtikten sonra bütün arabalar dayanıklı gözükebilirler.Orda video da 10-15 yaşındaki araçları çamurlu taşlı yolda altını vura vura esirgemeden kullanarak altındaki şaseye birkaç hafif çekiç darbesi vurarak dayanıklılık testi olmaz.Ona bakarsan benim biraderde renault 12 sw araç va.Aracı tarlanın içine sokup 300-400 kilo yükle çamura bata bata yük taşıyor.O araç sanki otomobil yerine tarktör gibi kullanılıyor ama yine de kolay kolay arıza vermiyor.O zaman renaulttan sağlam araç yoktur denmeli.Önemli olan seri üretimdeki yeni ve eski model araçların istatiksel olarak ne kadar sorun çıkarttığıdır.Vw nin foru sitelerine açıp bakarsanız ne kadar sağlam ve dayanıklı olduğunu görürsünüz.Yoksa versinler elime bir tane şahin onu taşlı topraklı birkaç yerde kullanıp altına üstüne bir iki balyoz vurup kullanayım.Burada da çıkar şahinin ne kadar dayanıklı olduğunu söylerim.
Alman araçlarının propagandasını yapmak amacıyla çekilen bu tür videolara artık birçok forum sitesinde itibar edilmiyor arkadaşlar.Bizim sitede neden bu kadar vw hayranı var?Aşağıya bir tempra videosu ekliyorum
Yorum sizin
FIAT TEMPRA CRASH BY RIENDA - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=HJKZNhamA2s)
Yunus hocam nedense bu sitede fiat dışında bir araç övüldüğünde de direk karşı çıkan çok oluyor bende bunu anlamıyorum inan bana...bu marka teslimiyetçiliğimidir acaba diye düşünüyorum? kullanmadığım araba kalmadı ki eminim sizin de öyledir.. bizim insanımız boş şeylere kolay kolay inanmaz..inanırsa da bir süre sonra cezasını verir tarihe baktığınızda birçok örneğini göreceksiniz..geçenlerde forumdan bir arkadaşın arkadaşının golf ü varmış yolda bırakmış belki hatırlarsınız..adama demiş yine araba alsan ne alırsın diye o da yine wv alırım demiş...bakın bu adama bu sözü kim söyletiyor???wv kafasına silah mı dayadı söyledi bu sözü?? yani bu söylediklerim demek değildir ki wv opel gibi alman markaları hiç arıza vermez yada kronik arızası yoktur...tabikide onların da var berbat servisleride var çok iyi servisleri de var aynı fiat gibi fakat oranlamaya vurduğunuzda bu oran diğer markalarada göre alman arabalarında daha düşük..arızalarını kabul ediyorular..bakın en basitinden evolardaki stopta buğu sorunu,city modu arızası..ilk başta fiat kabul etmek istemedi arkadaşlarımız üstüne gitmeseydi bu olayı fiat kapatacaktı fakat arkadaşlarımız mahkemeye kadar gidip olayı çözdüler ki binlerce kez Allah razı olsun..ama astranın h kasasında da bu sorun var daha ben bir kişinin bile yahu servis kabul etmedi dediğini duymadım servis hemen değiştiriyor yeterki buğu varken servise git..ayrıca 2 kere gp kullanan bir kişi olarak söylüyorum gerçekten alman arabasına binince farklı bir güven veriyor..bu arada bravo yu söylediklerimin dışında tutuyorum gerçekten alman aracı gibi sağlam japon aracı gibi de güzel kaçıyor italayan aracı gibi de az yakıyor.. bence farklı markalara olan şu inançtan vazgeçelim burası forum ortamı tartışılacak konuşulacak eksiler artılar...almanların en büyük eksiği de yedek parça fiyatları ve servis pahalılığı..
Yunus hocam nedense bu sitede fiat dışında bir araç övüldüğünde de direk karşı çıkan çok oluyor bende bunu anlamıyorum inan bana...bu marka teslimiyetçiliğimidir acaba diye düşünüyorum? kullanmadığım araba kalmadı ki eminim sizin de öyledir.. bizim insanımız boş şeylere kolay kolay inanmaz..inanırsa da bir süre sonra cezasını verir tarihe baktığınızda birçok örneğini göreceksiniz..geçenlerde forumdan bir arkadaşın arkadaşının golf ü varmış yolda bırakmış belki hatırlarsınız..adama demiş yine araba alsan ne alırsın diye o da yine wv alırım demiş...bakın bu adama bu sözü kim söyletiyor???wv kafasına silah mı dayadı söyledi bu sözü?? yani bu söylediklerim demek değildir ki wv opel gibi alman markaları hiç arıza vermez yada kronik arızası yoktur...tabikide onların da var berbat servisleride var çok iyi servisleri de var aynı fiat gibi fakat oranlamaya vurduğunuzda bu oran diğer markalarada göre alman arabalarında daha düşük..arızalarını kabul ediyorular..bakın en basitinden evolardaki stopta buğu sorunu,city modu arızası..ilk başta fiat kabul etmek istemedi arkadaşlarımız üstüne gitmeseydi bu olayı fiat kapatacaktı fakat arkadaşlarımız mahkemeye kadar gidip olayı çözdüler ki binlerce kez Allah razı olsun..ama astranın h kasasında da bu sorun var daha ben bir kişinin bile yahu servis kabul etmedi dediğini duymadım servis hemen değiştiriyor yeterki buğu varken servise git..ayrıca 2 kere gp kullanan bir kişi olarak söylüyorum gerçekten alman arabasına binince farklı bir güven veriyor..bu arada bravo yu söylediklerimin dışında tutuyorum gerçekten alman aracı gibi sağlam japon aracı gibi de güzel kaçıyor italayan aracı gibi de az yakıyor.. bence farklı markalara olan şu inançtan vazgeçelim burası forum ortamı tartışılacak konuşulacak eksiler artılar...almanların en büyük eksiği de yedek parça fiyatları ve servis pahalılığı..Holdingin biri, kedi maması üretmeye karar vermiş, masraftan kaçınılmamış, şahane ambalaj yapılmış, sanırsın mücevherdir, o kadar albeniliymiş, hem müşterinin ayağı alışsın, hem de rakip firmaların ürünü pahalı kalsın diye, hayli makul bi fiyat konulmuş, en ünlü reklamcılarla anlaşılmış, ülke çapında bangır bangır tanıtım yapılmış ve piyasaya sürülmüş... İlk haftanın satış raporları gelmiş, muhteşem, kapış kapış gidiyor. Hatta, sırf bu mamadan satın almak için, kedi satın alan insanlar bile olmuş, o derece yani... Gel gör ki, ikinci haftanın raporları gelmiş, şok! Satışlar bıçak gibi kesilmiş, raflarda yığınla duruyor, elini süren yok. Acilen toplantı yapılmış, bütün kodaman müdürler filan, kimisi ambalajın rengini değiştirelim demiş, kimisi reklamı arttırmayı önermiş, kimisi de fiyatı az daha ucuzlatmayı... Masanın taaa en ucunda oturan stajyer, ürkekçe parmağını kaldırıp, söz istemiş “kedi mamayı sevmedi” demiş!
piayasa tüketicilerin tecrübeleriyle oluşur....
ykaya1983
04/03/2012, 19:08
Holdingin biri, kedi maması üretmeye karar vermiş, masraftan kaçınılmamış, şahane ambalaj yapılmış, sanırsın mücevherdir, o kadar albeniliymiş, hem müşterinin ayağı alışsın, hem de rakip firmaların ürünü pahalı kalsın diye, hayli makul bi fiyat konulmuş, en ünlü reklamcılarla anlaşılmış, ülke çapında bangır bangır tanıtım yapılmış ve piyasaya sürülmüş... İlk haftanın satış raporları gelmiş, muhteşem, kapış kapış gidiyor. Hatta, sırf bu mamadan satın almak için, kedi satın alan insanlar bile olmuş, o derece yani... Gel gör ki, ikinci haftanın raporları gelmiş, şok! Satışlar bıçak gibi kesilmiş, raflarda yığınla duruyor, elini süren yok. Acilen toplantı yapılmış, bütün kodaman müdürler filan, kimisi ambalajın rengini değiştirelim demiş, kimisi reklamı arttırmayı önermiş, kimisi de fiyatı az daha ucuzlatmayı... Masanın taaa en ucunda oturan stajyer, ürkekçe parmağını kaldırıp, söz istemiş “kedi mamayı sevmedi” demiş!
piayasa tüketicilerin tecrübeleriyle oluşur....
Bence o tüketici tercihleri Vw nin yıllardır tüketicilerin kafasında oluşturduğu marka algısından kaynaklanıyor.Ve inanın bu algı bizim ülkemizde bir oluştuğu zaman bir daha değişmesi çok zor.çünkü bugün de inanıyorum ki birçok kişi bir araç alırken çevresindeki eş dost tamirci kaportacı vs kişilerin görüşlerine bağlı olarak araç alıyor.Esas düşündürücü olan ülkemizde 15-20 sene önceki tüketicilerin marka algısı ile şu an ki marka algısının aynı olmasıdır.Oysa bugün eskisi gibi değil.Vw ceo su bile hyundaı i30 u fuarda inceleyip birçok konuda bizi geçmişler diyor.Hyundaı bundan 20 sene önceki hyundaı değil.Fıat bundan 20 yıl önceki kuş serisi araçlarla anılan bir firma değil.Kıa bundan 20 sene önceki kia değil.Yeni rio yu incelediğinizde gerek tüketim gerek iç mekan genişliği malzeme kalitesi yönüyle alman araçlarından aşağı kalır yanı yok.Benim anlatmak istediğim aslında bu değişmez marka algısı.Bugün markalar arasındaki fark nerdeyse kapanmak üzere.Artık çin otomobilleri bile euro n-cap ta 3-4 yıldız alabiliyor.
bu linkteki kazayı ben yaptım... vw golf ile 2011 model... ve araç içine kesinlikle aldığı darbeyi vermiyor... resimlerde aracın önüne bakın.. bu kazayı başka araba ile yapsam ne olurdu acaba...
https://forum.grandepuntotr.com/genel/30488-masukiye-bulusmasina-giderken-kaza-yaptim.html
ykaya1983
04/03/2012, 19:20
Yunus hocam nedense bu sitede fiat dışında bir araç övüldüğünde de direk karşı çıkan çok oluyor bende bunu anlamıyorum inan bana...bu marka teslimiyetçiliğimidir acaba diye düşünüyorum? kullanmadığım araba kalmadı ki eminim sizin de öyledir.. bizim insanımız boş şeylere kolay kolay inanmaz..inanırsa da bir süre sonra cezasını verir tarihe baktığınızda birçok örneğini göreceksiniz..geçenlerde forumdan bir arkadaşın arkadaşının golf ü varmış yolda bırakmış belki hatırlarsınız..adama demiş yine araba alsan ne alırsın diye o da yine wv alırım demiş...bakın bu adama bu sözü kim söyletiyor???wv kafasına silah mı dayadı söyledi bu sözü?? yani bu söylediklerim demek değildir ki wv opel gibi alman markaları hiç arıza vermez yada kronik arızası yoktur...tabikide onların da var berbat servisleride var çok iyi servisleri de var aynı fiat gibi fakat oranlamaya vurduğunuzda bu oran diğer markalarada göre alman arabalarında daha düşük..arızalarını kabul ediyorular..bakın en basitinden evolardaki stopta buğu sorunu,city modu arızası..ilk başta fiat kabul etmek istemedi arkadaşlarımız üstüne gitmeseydi bu olayı fiat kapatacaktı fakat arkadaşlarımız mahkemeye kadar gidip olayı çözdüler ki binlerce kez Allah razı olsun..ama astranın h kasasında da bu sorun var daha ben bir kişinin bile yahu servis kabul etmedi dediğini duymadım servis hemen değiştiriyor yeterki buğu varken servise git..ayrıca 2 kere gp kullanan bir kişi olarak söylüyorum gerçekten alman arabasına binince farklı bir güven veriyor..bu arada bravo yu söylediklerimin dışında tutuyorum gerçekten alman aracı gibi sağlam japon aracı gibi de güzel kaçıyor italayan aracı gibi de az yakıyor.. bence farklı markalara olan şu inançtan vazgeçelim burası forum ortamı tartışılacak konuşulacak eksiler artılar...almanların en büyük eksiği de yedek parça fiyatları ve servis pahalılığı..
Aslında söylediklerinizin önemli bir kısmına ben de katılıyorum tayfun hocam.Benimde bahsetmek sitediğim aynen sizin dediğiniz gibi insanlardaki marka teslimiyetçiliği.Bir önceki mesajımda da yazdım ama gene yazayım.Bundan 15-20 sene önce sorulsaydı Alman araçları direk tercih sebebi olurdu.Fakat bugün servis,işçilik,sağlamlık,motor vs unsurlar yönünden markalar arasındaki farklar oldukça azaldı.Ben sadece fıat iydir demiyorum.Bugün bir hyundaı,kıa,fıat ve daha birçok firma birçok yönden kendini geliştirdiler.Almanlar bile hyundaı sağlamlığıyla sorunsuz araç seçebiliyorlar.Artık çin otomobilleri bile euro n-cap tan 3-4 yıldız alabiliyor.Mercedes bile fıat tan motor isteyebiliyor.Benim anlatmak istediğim bu.
ykaya1983
04/03/2012, 19:24
bu linkteki kazayı ben yaptım... vw golf ile 2011 model... ve araç içine kesinlikle aldığı darbeyi vermiyor... resimlerde aracın önüne bakın.. bu kazayı başka araba ile yapsam ne olurdu acaba...
https://forum.grandepuntotr.com/genel/30488-masukiye-bulusmasina-giderken-kaza-yaptim.html
Tekrar geçmiş olsun eser bey.Ne olacağına gelirsek;5 yıldız alan bütün araçlarla benzer sonuçla karşılaşırdınız.
bu linkteki kazayı ben yaptım... vw golf ile 2011 model... ve araç içine kesinlikle aldığı darbeyi vermiyor... resimlerde aracın önüne bakın.. bu kazayı başka araba ile yapsam ne olurdu acaba...
https://forum.grandepuntotr.com/genel/30488-masukiye-bulusmasina-giderken-kaza-yaptim.html
birinci allah korumuş hangi marka olursa olsun çok vahim bir kaza.... aracın en zayıf yerinden darbe alıyor... direk diğer aracın altına giriyor.... avrupada yapılan çarpışma testlerinde 1 cm daha yüksek olan aracın bile çarpışmada diğerinden daha az zarar gördüğü yönünde... avrupada kamyon otobüs gibi araçlar da arka kısımda diğer araçlar altına girmesin diye bir bar bulunmak zorunda.... bizim ülkemizde böyle bir zorunuluk yok... otobüste böyle bir bar olsaydı bu kadar hasar da olmayacaktı büyük ihtimal... golfün motor kaputu katlanmış ve darbeyi cama gelmeden durdurmuş... yerinden kopmayarak ta bir drenç sağlamış... aslında çok vahim bir kaza şükür ki yaralanma olmadan atlatılmış..
arkadaşlar sizden ricam konuyu uzatmadan tatlı bir şekilde tartışmanız... ikili diyaloglara girmeyin...
herkes istediği aracı beğenmekle özgürdür... ki beğendiğini söylemekte özgürdür... bu kimseyi bağlamaz... bu fikrinden dolayı kimse suçlanamaz... bu burada izin vermeyiz...
vw araçları hakkında yapılan ve hayranlık belirtenleri suçlamak ne derece doğru olur... bir konu açılmış ve herkes yaşadıklarını söylemiş... hayranlıklarını dile getirmiş... bu konuyu bu kadar büyütmeyelim bence...
Tekrar geçmiş olsun eser bey.Ne olacağına gelirsek;5 yıldız alan bütün araçlarla benzer sonuçla karşılaşırdınız.
euroncap 5 yıldız alan bazı araçların motor kaputu plastik vs bu kadar direnç sağlar mı hep kuşkuyla bakıyorum... aracı hafifletmek ve yaya güvenliği gibi amaçlarla bu tarz uygulamamlar var... testler çok önemli referanslardır ama gerçek hayattta olan bazı durumlar testlerden çok farklı gerçekleşebilir.... fifth gear da yanılmıyorsam bir test yapılmıştı.... range rover ile 90 km ile tam ortadan toyota corollaya çarpmışlar ve toyota ortadan ikiye bölünmüştü... çarpışmadan sonra range roverın hızı saatte77 km ölçülmüştü... çok sağlam dediğimiz araçlar bile trafikte kendilerinden büyük araçlarla çarpıştıklarında vahim sonuçlar ortaya çıkabiliyor...
ykaya1983
04/03/2012, 19:49
euroncap 5 yıldız alan bazı araçların motor kaputu plastik vs bu kadar direnç sağlar mı hep kuşkuyla bakıyorum... aracı hafifletmek ve yaya güvenliği gibi amaçlarla bu tarz uygulamamlar var... testler çok önemli referanslardır ama gerçek hayattta olan bazı durumlar testlerden çok farklı gerçekleşebilir.... fifth gear da yanılmıyorsam bir test yapılmıştı.... range rover ile 90 km ile tam ortadan toyota corollaya çarpmışlar ve toyota ortadan ikiye bölünmüştü... çarpışmadan sonra range roverın hızı saatte77 km ölçülmüştü... çok sağlam dediğimiz araçlar bile trafikte kendilerinden büyük araçlarla çarpıştıklarında vahim sonuçlar ortaya çıkabiliyor...
Çamurluğu plastik olan araç olduğunu biliyorum da kaputu plastik olan aracı ilk defa sizden duydum.Hangi araçta var acaba?Ayrıca izlediğim euro n-cap testlerinde kaputu plastik olduğu için dağılan araç da görmedim.Acaba ben mi bilmiyorum?
Aslında söylediklerinizin önemli bir kısmına ben de katılıyorum tayfun hocam.Benimde bahsetmek sitediğim aynen sizin dediğiniz gibi insanlardaki marka teslimiyetçiliği.Bir önceki mesajımda da yazdım ama gene yazayım.Bundan 15-20 sene önce sorulsaydı Alman araçları direk tercih sebebi olurdu.Fakat bugün servis,işçilik,sağlamlık,motor vs unsurlar yönünden markalar arasındaki farklar oldukça azaldı.Ben sadece fıat iydir demiyorum.Bugün bir hyundaı,kıa,fıat ve daha birçok firma birçok yönden kendini geliştirdiler.Almanlar bile hyundaı sağlamlığıyla sorunsuz araç seçebiliyorlar.Artık çin otomobilleri bile euro n-cap tan 3-4 yıldız alabiliyor.Mercedes bile fıat tan motor isteyebiliyor.Benim anlatmak istediğim bu.
tabikide yıllar geçtikçe fark kapanacak bu her alanda böyledir zaten..fakat benim karşı çıktığım şey şudur ki insanlar olayları kendilerine doğru yontuyorlar yani şu mantığa karşıyım arabalarımızın değeri azalacak diye forumda kötü şeyleri konuşmayalım diye düşünen arkadaşlar var bu durum ne kadar doğru acaba?? örneğin multijet motorun tasarımını ve doğuşunu ilk defa fiat ve gm ortaklık kurarak sağlamıştır fakat forumda bunu söyleyen nadir kişilerden biriyim herkese göre sadece fiatın ürünü bu motor..bu olay bana çok ilginç geliyor neden insanlar bunu böyle kabul ediyor da yiğidin hakkını yiğide vermiyor??? benim aracım opel eksi yönleri olduğu gibi artı yönleri de var gp aracım varken de bu olayı söylüyordum şimdi de söylüyorum.... biraz daha objektif düşünürsek ve yiğidin hakkını yiğide verirsek daha iyi olacağını düşnüyorum Yunus hocam..yoksa düşüncelerimizde çok büyük farklar yok bende sizin gibi körü körüne marka teslimiyetçiliğine karşıyım sonuçta hiçbiri babamızın malı değil..
uzuncocuk
04/03/2012, 21:23
bır markanın araclarının dAYANIKLILIKLARINI ölçmek istiyorsan o markanın 20 yıl önceki araclarının hala yollarda olup olmadıgına ve bu varolusun kac araclı olduguna bak... gır sahıbındene yaz 1990 mercedes .... bınlerce sonuc var bırcoguda tas gıbı... gır yıne yaz 1980-1990 peugeot aman allahım azıcık sonuc ...5000 tl den pahalısıda yok:) gır aynı sıteye yaz fıat... kus turlerı harıc adet olarak yuksek 20 yasında fıat yok... 2000 model olup,15000 tl sınırında olan fıat cok cok az.... uzun lafın kısası bugunku aracının kalıtesıyle 20 yıl yollarda olup olmayacagını dusunuorsan bak 20 yıl onceye... ben fıat, peugeot,cıtroen,opel,ford,hyundaı, kıa gıbı markaların aaclarının 20 yıl dayanıklı bır sekılde ve adet bazındada cok yuksek sayılarda yollarda olacagına ınnanmıyorum merco bmw audı harıcı cok zor ...beyaz esyada oldugu gıbı garantı bıttı araba bıttı olayına gıdıyoruz yavas yavas...
Çamurluğu plastik olan araç olduğunu biliyorum da kaputu plastik olan aracı ilk defa sizden duydum.Hangi araçta var acaba?Ayrıca izlediğim euro n-cap testlerinde kaputu plastik olduğu için dağılan araç da görmedim.Acaba ben mi bilmiyorum?
euroncapta hiçbir araç dağılmaz... zate firmalar bu testten yüksek puan alabilmek için bazı şeyler yapıyorlar... kastım euroncap testleri için geliştirilen bu yöntemlerin gerçek hayatta ibazı olaylarda sıkıntı yaratabilmesi... çamurluk bir çok firma da plastik oldu... motor kaputları ise yumuşak metal yada aluminyum dan üretiliyor çoğu zaman bunlar yapılırken ki amaç yaya güvenliğinden yüksek puan almak... zaten testlerde hiçbirzaman bir aracın diğerinin altına girmesi şeklinde test yapılmıyor... motor kaputu yumuşak olması veya dirençsiz olması testte çok fazla etkisi olmuyor... şasenin darbeyi emmesi önemli olan....fakat arkadaşımızın yaşadığı kaza gerçek dünyada kazaların testlerdeki gibi olmadığını ortaya koyuyor... bu kazada tek direnç noktası motor kaputu.... bu kazada saç kalınlığı yüksek olan araç daha fazla direnç sağlayacaktır diye düşünüyorum...
ibrahim06
04/03/2012, 21:29
Arabanın altını kumlara vurarak geçme sahnesi bizim puntolarla bir düşünün... Yamulacakları ve kırılacakları hayal edin... Benden 4 davlumbaz...
ncap testlerinin 50 km hızla yapıldığını biliyormusunuz...
ibrahim06
04/03/2012, 21:36
biri dayanıklılıkmı dedi?
Fifth Gear TV show, killing a nice Mercedes!! - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=saV3hUUry-4)
Old Merc Destruction Test - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=d8eXlJKR5gk&feature=fvwrel)
Kadının arabaya yaptıklarını izledikçe kadını dövesim geldi.
bır markanın araclarının dAYANIKLILIKLARINI ölçmek istiyorsan o markanın 20 yıl önceki araclarının hala yollarda olup olmadıgına ve bu varolusun kac araclı olduguna bak... gır sahıbındene yaz 1990 mercedes .... bınlerce sonuc var bırcoguda tas gıbı... gır yıne yaz 1980-1990 peugeot aman allahım azıcık sonuc ...5000 tl den pahalısıda yok:) gır aynı sıteye yaz fıat... kus turlerı harıc adet olarak yuksek 20 yasında fıat yok... 2000 model olup,15000 tl sınırında olan fıat cok cok az.... uzun lafın kısası bugunku aracının kalıtesıyle 20 yıl yollarda olup olmayacagını dusunuorsan bak 20 yıl onceye... ben fıat, peugeot,cıtroen,opel,ford,hyundaı, kıa gıbı markaların aaclarının 20 yıl dayanıklı bır sekılde ve adet bazındada cok yuksek sayılarda yollarda olacagına ınnanmıyorum merco bmw audı harıcı cok zor ...beyaz esyada oldugu gıbı garantı bıttı araba bıttı olayına gıdıyoruz yavas yavas...
yazdıklarınıza katılıyorum... ben bu forumdaki Almanlardan biriyim..:)vakti zamanında 82 model jettayı 12 yıl kullanıp 460,000 km de sattık.... bbir çok vw modeli kullandım bundan sonra fakat şu an da fiat kullanıyorum... otomobilimi çok seviyorum... Ama çıkarttığı sorunları ve nazik yapısını düşününce kesinlikle uzun soluklu kullanılacak gibi durmuyor... 2000 model golflerin hala kaya gibi olduğunu görüyorum... periyodik bakımları dışında servise gitmeyen 2000 model golfü olan arkadaşım var... açıkçası bir de buna fiatın abuk sabuk politikalarla kendi aracının değerini düşürmesi ekleniyor... ben çok uzun süre kullanacağımdan pek umudum kalmadı... alırken kesinlikle uzun yıllar kullanmak için aldım... ama fikrim değişti...
ncap testlerinin 50 km hızla yapıldığını biliyormusunuz...
çok kötü bir durum bunu çoğu kişi bilmiyor ve euro ncaptan 5 yıldızlı diye övünüyor :S
çok kötü bir durum bunu çoğu kişi bilmiyor ve euro ncaptan 5 yıldızlı diye övünüyor :S
ben 64 km hızla diye hatırlıyorum ama emin değilim...
ben 64 km hızla diye hatırlıyorum ama emin değilim...
+1283
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.