PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Araca sığamadım sanki :)



Semih Kurtulmus
17/01/2012, 16:57
Bu yıl yeni aldığım araca finallerim dolayısıyla yeni binebildim yalnız birşey oldu sinir oldum :)
Sabah her yer buzluydu, ayağımda botlar vardı araca binerken zorlandım bacağım direksiyona takıldı daha sonra çıktım tekrar koltuğu geri çekerek bindim biraz daha rahat binebildim ancak bu defa pedallar biraz uzak kaldı.. Daha önceden hiç botla binmemiştim araca ilk oldu bu ondan mı kaynaklı acaba ?

fiery_hunter
17/01/2012, 17:00
direksiyon yüksekliğini ayarla botla binceqin zaman bendede oluyo bazen

Semih Kurtulmus
17/01/2012, 17:18
Oturduğumda yüksekliği iyi gibi geldi ama bakalım botsuz nasıl olacak .. :)

takres
17/01/2012, 17:28
botla araba sürülmüyor zaten :D debriyajdan vs ayağını çekerken tam ayarlanmıyor....

fota
17/01/2012, 17:34
aynen botla kullanması farklı, bizim pedallar zaten yumuşak ayakta bot olunca hiç hissetmiyorsun :)

aykut_1914
17/01/2012, 17:41
botla araba sürülmüyor zaten :D debriyajdan vs ayağını çekerken tam ayarlanmıyor....

1 kere bindim bu kış,canım daha kıymetli benim drifte gerek yok. Her kalkışta pati yaptım yeminle

Semih Kurtulmus
17/01/2012, 17:44
asdashjdklasşd :D valla bende ilk bindim zaten daha binerken sıkıntı ya :D arabaya yan bindim bir özrüm varmış gibi attım ayaklarımı arabaya cidden sıkıntıymış bot sabah sabah baya moralim bozulmuştu arabaya sığamadım yuh ya diye :)

blackhawk
17/01/2012, 17:55
Bilginiz vardır ama tekrar etmek istedim. Punto'da sürücü koltuğunda sol tarafta sürücü koltuk yükseklik ayarı ve bel ayarı; direksiyonun sol tarafında altta mandal vardır o mandalı açıp aşağı ya da yukarı direksiyon yükseklik, ileri geri yaparak derinlik ayarı yapabilirsiniz.

celenlee
17/01/2012, 18:38
Bilginiz vardır ama tekrar etmek istedim. Punto'da sürücü koltuğunda sol tarafta sürücü koltuk yükseklik ayarı ve bel ayarı; direksiyonun sol tarafında altta mandal vardır o mandalı açıp aşağı ya da yukarı direksiyon yükseklik, ileri geri yaparak derinlik ayarı yapabilirsiniz.

Bot yokken bile çok kötü benim durum. Alışkanlık yaptı rahat araba kullanmak! Bu GP ye bir türlü alışamadım.

Valla Direksiyonum en düşük ve en uzun konumda, pedala göre de koltuğu arkaya çekiyorum.Ama kollarım hala askıda!Rahat bir sürüşü yok bu aracın :S Gözünü sevdiğimin Megane ı ;( ;( ;(

Pedallara en uygun,rahat bir şekilde basabilmek için, koltuğu arkaya ittiğimde, cam açma kapama düğmelerinin olduğu grupta sadece arka camların düğmesine yetişiyor elim. Ve sol dirseğimi dayayamıyorum :p Ben de sağ kolçağa meylettim artık :)

Hiç tercih etmediğim için denemedim ama bir de koltuğu maksimum yükseklikte ayarlayıp biraz da önce çekeyim bakalım bir nebze rahat edebilecekmiyiz.

Daha rahat sürüş için kesinlikle pedallar daha derinde olmalıydı bu araçta!!!

izoci
17/01/2012, 19:07
Herkes sığıyorum diyordu ben dahil :D

opexturk
17/01/2012, 19:15
gp nin içi gayet geniş yani ben hiç bi sıkıntı çekmedim en azından opeldeki gibi her iniş ve binişde ayaklar direksiyona falan çarpmıyodu

celenlee
17/01/2012, 19:25
Herkes sığıyorum diyordu ben dahil :D

GP Baharı Başlıyacak demekki, ufak ufak millet isyana başladı :D

Gerçi ben Linea'da farketmiştim bu rahatsızlığımı, bile bile aldım çok ağlamamam lazım yani bu konuda :)

B sınıfında hepsi aynı gerçi, Bu sınıfta istediğim rahatı sadece Yaris veriyor (2006 sonrası çıkan kasa). Onun pedallar yeterince derinde olduğu için koltuğu çoook arkaya itmek gerekmiyor. Direksiyonu da ayarlayınca hem kollar hem ayaklar rahat ediyor.

sehzadeamasya
17/01/2012, 19:25
bencede botla kullanılmaz vede kışın zor oluyor gerçeketen lahana gibi olduğumuzdan dolayı bence çok şey var ya üzerimizde ondan

Du Hast
17/01/2012, 19:36
Bot yokken bile çok kötü benim durum. Alışkanlık yaptı rahat araba kullanmak! Bu GP ye bir türlü alışamadım.

Valla Direksiyonum en düşük ve en uzun konumda, pedala göre de koltuğu arkaya çekiyorum.Ama kollarım hala askıda!Rahat bir sürüşü yok bu aracın :S Gözünü sevdiğimin Megane ı ;( ;( ;(

Pedallara en uygun,rahat bir şekilde basabilmek için, koltuğu arkaya ittiğimde, cam açma kapama düğmelerinin olduğu grupta sadece arka camların düğmesine yetişiyor elim. Ve sol dirseğimi dayayamıyorum :p Ben de sağ kolçağa meylettim artık :)

Hiç tercih etmediğim için denemedim ama bir de koltuğu maksimum yükseklikte ayarlayıp biraz da önce çekeyim bakalım bir nebze rahat edebilecekmiyiz.

Daha rahat sürüş için kesinlikle pedallar daha derinde olmalıydı bu araçta!!!
192 boyunda, 132 kg ağırlığındaki eniştem ne kadar rahat kullanımı var diyordu GP'ye. özellikle şehir içinde çok rahat ediyorum diyor.

direksiyonu en düşükte değil biraz yukarı kaldırın, koltuğu biraz yaklaştırınca dizleriniz direksiyona değmez cam açma kapama düğmelerine ulaşabilirsiniz.

Semih Kurtulmus
17/01/2012, 19:52
Bilginiz vardır ama tekrar etmek istedim. Punto'da sürücü koltuğunda sol tarafta sürücü koltuk yükseklik ayarı ve bel ayarı; direksiyonun sol tarafında altta mandal vardır o mandalı açıp aşağı ya da yukarı direksiyon yükseklik, ileri geri yaparak derinlik ayarı yapabilirsiniz.

Evet biliyorum ama yerlerini bilmiyordum bazılarının :) kitapçıktan bakacaktım iyi oldu söylediğiniz bir sonraki binişte ayarı tam yapacağım. Zaten bir ton şey yazmışlar ama aradığımı bulamadım :) Mesela hızlandığında otomatik olarak kapıların kendini kilitlemesi :( Umarım vardır da ben görememişimdir onu çünkü seviyorum ve alıştım :)

Semih Kurtulmus
17/01/2012, 19:57
192 boyunda, 132 kg ağırlığındaki eniştem ne kadar rahat kullanımı var diyordu GP'ye. özellikle şehir içinde çok rahat ediyorum diyor.

direksiyonu en düşükte değil biraz yukarı kaldırın, koltuğu biraz yaklaştırınca dizleriniz direksiyona değmez cam açma kapama düğmelerine ulaşabilirsiniz.

o zaman ben boşuna ağlamışım :D ben sığamazsam atlayayım çatıdan :D

since1453
17/01/2012, 22:32
1.78 boy 100 kiloyum gayet rahat sığıyorum direksiyon ayarı ile bile oynamadım
şaşırdım can beyin dediği gibi 132 kiloluk adam rahat sığdıktan sonra nasıl sığamadınız araca
benim kuzende 120 kilo 1.90 civarı boy abi nekadar geniş dedi içi

Semih Kurtulmus
17/01/2012, 22:48
1.78 boy 100 kiloyum gayet rahat sığıyorum direksiyon ayarı ile bile oynamadım
şaşırdım can beyin dediği gibi 132 kiloluk adam rahat sığdıktan sonra nasıl sığamadınız araca
benim kuzende 120 kilo 1.90 civarı boy abi nekadar geniş dedi içi

valla üşenmesem çıkıp şimdi spor ayakkabıyla deneyeceğim ya :D

berko
17/01/2012, 22:57
dün bende botla kutlandım benzin alıcaktım direksiyonu kaldırmaya değmez kısa mesafe dedim kaldırmadım ama hakikaten direksiyonun ayağına deymesi sinir bozucu bir durum

Semih Kurtulmus
17/01/2012, 23:18
dün bende botla kutlandım benzin alıcaktım direksiyonu kaldırmaya değmez kısa mesafe dedim kaldırmadım ama hakikaten direksiyonun ayağına deymesi sinir bozucu bir durum

ilk arabaya otururken nasıl oldu peki ? kapıyı açıp koltuğa oturma kısmı :)

celenlee
18/01/2012, 00:05
192 boyunda, 132 kg ağırlığındaki eniştem ne kadar rahat kullanımı var diyordu GP'ye. özellikle şehir içinde çok rahat ediyorum diyor.

direksiyonu en düşükte değil biraz yukarı kaldırın, koltuğu biraz yaklaştırınca dizleriniz direksiyona değmez cam açma kapama düğmelerine ulaşabilirsiniz.

Mesele dizlerin direksiyone değmesi değil. Mesele araç kullanırken bacaklarımın rahat etmesi.
Benim Boyum 172 ben rahat etmiyorum arkadaş bu kara basit :)
Bir de alışmışlık meselesi, enişten bir de Corolla,Megane kullansın emin ol ki ondan sonra, Clio,GP,Symbol, Hele ki Accent :S tarzı pedalı önde, direksiyon esnekliği az olan araçlarda rahat edemicektir :)

since1453
18/01/2012, 00:15
Mesele dizlerin direksiyone değmesi değil. Mesele araç kullanırken bacaklarımın rahat etmesi.
Benim Boyum 172 ben rahat etmiyorum arkadaş bu kara basit :)
Bir de alışmışlık meselesi, enişten bir de Corolla,Megane kullansın emin ol ki ondan sonra, Clio,GP,Symbol, Hele ki Accent :S tarzı pedalı önde, direksiyon esnekliği az olan araçlarda rahat edemicektir :)

<furkan bey neden b segment tercşh ettiniz ?
yanlış anlamayın sakın rahata genişliğe alişkin biri için b segment çok ferah değildir

dexter
18/01/2012, 00:24
benim boyum 1.78... kullanmaktan müthiş keyif aldığım bir araba evo...hiç bot giyme alışkanlığım yok ayrıca...hayatımda tek botu askerde giydim mecburen :D sığmamak,kolun-bacağın çarpması vs bir durum yok asla... iç mekanla ilgili tek şikayetim yeterli eşya ,ıvır zıvır koyacak göz yok... herşey koltukların üzerinde gidiyor...bir kitap sığdırılacak göz yok...

Semih Kurtulmus
18/01/2012, 01:04
Mesele dizlerin direksiyone değmesi değil. Mesele araç kullanırken bacaklarımın rahat etmesi.
Benim Boyum 172 ben rahat etmiyorum arkadaş bu kara basit :)
Bir de alışmışlık meselesi, enişten bir de Corolla,Megane kullansın emin ol ki ondan sonra, Clio,GP,Symbol, Hele ki Accent :S tarzı pedalı önde, direksiyon esnekliği az olan araçlarda rahat edemicektir :)

yalnız symbol o fiyata göre fazla konfor sağlayan araç :)

celenlee
18/01/2012, 02:04
<furkan bey neden b segment tercşh ettiniz ?
yanlış anlamayın sakın rahata genişliğe alişkin biri için b segment çok ferah değildir

Benimkisi mantık evliliği :)

Benden çok esimin kullanacak olmasi, c segmentinden dar ve kısa olmasi(esim ilk defa araç kullanacak), ve en onemlisi parama göre en mantıklı aracın bu olması bana bunu aldırdı ;) pişman değilim :) ama keske 2-3bin daha olsaydı da dizel dualogic alabilseydim diyorum. 288 ödeyeceğim mesela bu 77 beygire. :)

Acemilik geçtikten sonra biraz da paramız birikirse ilk is beyaz astra hb 1.3 easytronic. Gözüm hala onda : s

celenlee
18/01/2012, 02:14
yalnız symbol o fiyata göre fazla konfor sağlayan araç :)

Doğru diyosunuz :) ben sadece genel kıyasladım ;) kullandığım araclardaki rahatlığıma göre.

Ama En büyük eziyeti acente yasadım :) baz donanım olduğu için direksiyonun sadece yüksekliği ayarlanabiliyrdu. Debriyaji vites geçişleri falan çok yumuşak rahattir, motor desen on numara, ama sürüş sekli çoook rahatsız..

Eski kasa Dablo o yukarda saydıklarıma on basar mesela, ne. Kollarımı ne de bacaklarımı yoruyordu, günde dört saat, 2ay boyunca Bahçelievler dudullu yaptım.

fiery_hunter
18/01/2012, 02:40
ilk otururken sorun olmuyoda araçtan cıkmaya calısırken bacakları direksiyonun altından cıkarmak problem oluyo ya bot agır gelıyo yada iyice uzattıqımızdan oluyo :D

Semih Kurtulmus
18/01/2012, 11:10
ilk otururken sorun olmuyoda araçtan cıkmaya calısırken bacakları direksiyonun altından cıkarmak problem oluyo ya bot agır gelıyo yada iyice uzattıqımızdan oluyo :D

Bakalım bugün hava güzel artık bi deneyeceğim :)

since1453
18/01/2012, 11:20
Benimkisi mantık evliliği :)

Benden çok esimin kullanacak olmasi, c segmentinden dar ve kısa olmasi(esim ilk defa araç kullanacak), ve en onemlisi parama göre en mantıklı aracın bu olması bana bunu aldırdı ;) pişman değilim :) ama keske 2-3bin daha olsaydı da dizel dualogic alabilseydim diyorum. 288 ödeyeceğim mesela bu 77 beygire. :)

Acemilik geçtikten sonra biraz da paramız birikirse ilk is beyaz astra hb 1.3 easytronic. Gözüm hala onda : s

sakın easytronik almayın.opel servis müdürü vazgeçirdi beni...sakın dedi satılan araç servise geri geliyor diyor.
Amcamın çaliştiği bankada bir bayan toyotanın yarı otomatiğin de rampada tekeri yardı(gerçi bayanın kabileyeti)
bu olaydan sonra yarı oto almakta çok tereddüt ettim ama dualogic aldım yine :)

Kullandiğim ilk yarı oto araç evo.
diğer yarı otomatiklerde rampada dur kalk ta aşırı patinaj çekme çok sık rastlanan bir surummuş.o yüzdemn ASR olmayan yarı otomatik araçlara pek yaklaşmayın.
Dualogicler bazen rampaya özellikle eco modda düşük devir yüksek vitesle giriyor.sistem vites düşürmek gerektiğini algılamıyor.eğer acemi sürücüyseniz panikleyip gaza abanıp patinaja yol açarsınız.O yüzden ASR güzel bir olay
Gerçi acaemi değilseniz ve araca alışmışsanız birbirinizin dilinden anlıyorsunuz.araca nekadar gaz verirseniz araç devir istediğinizi anlayıp vites yükseltmiyorr

Az önce dediğim gibi bunlar sadece çevreden duyduklarım(servis müdr,tototaiopel yarı otomatik kullanıcılarından vb.)

celenlee
18/01/2012, 13:39
sakın easytronik almayın.opel servis müdürü vazgeçirdi beni...sakın dedi satılan araç servise geri geliyor diyor.
Amcamın çaliştiği bankada bir bayan toyotanın yarı otomatiğin de rampada tekeri yardı(gerçi bayanın kabileyeti)
bu olaydan sonra yarı oto almakta çok tereddüt ettim ama dualogic aldım yine :)

Kullandiğim ilk yarı oto araç evo.
diğer yarı otomatiklerde rampada dur kalk ta aşırı patinaj çekme çok sık rastlanan bir surummuş.o yüzdemn ASR olmayan yarı otomatik araçlara pek yaklaşmayın.
Dualogicler bazen rampaya özellikle eco modda düşük devir yüksek vitesle giriyor.sistem vites düşürmek gerektiğini algılamıyor.eğer acemi sürücüyseniz panikleyip gaza abanıp patinaja yol açarsınız.O yüzden ASR güzel bir olay
Gerçi acaemi değilseniz ve araca alışmışsanız birbirinizin dilinden anlıyorsunuz.araca nekadar gaz verirseniz araç devir istediğinizi anlayıp vites yükseltmiyorr

Az önce dediğim gibi bunlar sadece çevreden duyduklarım(servis müdr,tototaiopel yarı otomatik kullanıcılarından vb.)

Uzun süre sorunsuz easytronic kullanan tanıdıklarım var ;) Ve ASR ESP vs Standart easytroniclerde, aynı Dualogicte standart olduğu gibi.

Ben Corolla MMT ve Punto Dualogic kullandım tek kavrama yarı otomatik olarak. İkisinin de konforu aynı. Ama MMT'lerin sorunları çoook bariz :)

since1453
18/01/2012, 13:50
Uzun süre sorunsuz easytronic kullanan tanıdıklarım var ;) Ve ASR ESP vs Standart easytroniclerde, aynı Dualogicte standart olduğu gibi.

Ben Corolla MMT ve Punto Dualogic kullandım tek kavrama yarı otomatik olarak. İkisinin de konforu aynı. Ama MMT'lerin sorunları çoook bariz :)

Hundai servis müdürü,opel servis müdürü ikisininde ortak söylemi şuydu.Yarı otomatiklere elinden geldiğince yanaşma toyota ve opelinkiler 5 para etmez fiat kendini topladı onlara oranla en sorunsuz olanı.2.eli düşünmüyorsan 1.3 coltlar en sorunsuz olanı
opel servis müdürü easytroniklerden bıktık usandık dedi(uzaktan akrabam ev ortamında sohbet ettik)
bide vites geçişleri diğer 2 markada daha bariz hissediliyormuş. MUŞ diyorum çünkü kullanmadım.
Ama kesinlikle dualogiten çok memnunum

blackhawk
18/01/2012, 14:42
Evet biliyorum ama yerlerini bilmiyordum bazılarının :) kitapçıktan bakacaktım iyi oldu söylediğiniz bir sonraki binişte ayarı tam yapacağım. Zaten bir ton şey yazmışlar ama aradığımı bulamadım :) Mesela hızlandığında otomatik olarak kapıların kendini kilitlemesi :( Umarım vardır da ben görememişimdir onu çünkü seviyorum ve alıştım :)

park yerinde aracı çalıştır menüye gir orada göreceksin yaklaşık 40 km de kapıları kilitliyor.

santiago
18/01/2012, 14:45
ben oldum olası zorlanıyorum zaten küçük arabalarda :) eski aracım clio3 dü koltuk en alt seviyede direksiyon en üstte ve ben koltuğu en arkaya iterek kullanıyordum yoksa bacaklarım rahat edemiyordu şimdi aynı iş puntoda da geçerli :)) benim araba benim yüzümden arkada 2 kişi oturuyor benim arkama oturamıyorlar :D

Semih Kurtulmus
18/01/2012, 14:51
park yerinde aracı çalıştır menüye gir orada göreceksin yaklaşık 40 km de kapıları kilitliyor.

Az önce arabaya bindim şöyle bi gezdim ama menü tuşuna bastım dıt sesi geldi ama ekrana baktım birşey çıkmadı acaba menüyü açmak için basılı mı tutuyoruz

Semih Kurtulmus
18/01/2012, 14:52
Ayrıca sorun kalmamıştır spor ayakkabı giyince hiç sıkıntı kalmadı :D

Semih Kurtulmus
18/01/2012, 14:53
ben oldum olası zorlanıyorum zaten küçük arabalarda :) eski aracım clio3 dü koltuk en alt seviyede direksiyon en üstte ve ben koltuğu en arkaya iterek kullanıyordum yoksa bacaklarım rahat edemiyordu şimdi aynı iş puntoda da geçerli :)) benim araba benim yüzümden arkada 2 kişi oturuyor benim arkama oturamıyorlar :D

valla bende arkaya çektim :D üstüne sırt dayamayı yatırdım :D ancak çocuk oturabilir arkama :D:D

since1453
18/01/2012, 14:58
Az önce arabaya bindim şöyle bi gezdim ama menü tuşuna bastım dıt sesi geldi ama ekrana baktım birşey çıkmadı acaba menüyü açmak için basılı mı tutuyoruz

evolarda söför taarfı ön konsolda sis farlarının açma kapa tuşalrının olduğu yerde menu/esc tuşu var.aracı mar konumuna aldıktan sonra menu tuşuna basın tuşun sol yanındaki aşşaği yukarı tuşlarına basarak menu içinde dolanabilirsiniz.kapıları otomatik kitleme gündüz farlarını açma kapama trip A trip B radyo kanallarını yol bilgisayarında gösterme hatta ön konsoldaki radyo ve gösterge ışıklarının parlaklığını artırma ve azaltma
aklıma gelen menudaki ayarlar bunlar

Semih Kurtulmus
18/01/2012, 15:21
evolarda söför taarfı ön konsolda sis farlarının açma kapa tuşalrının olduğu yerde menu/esc tuşu var.aracı mar konumuna aldıktan sonra menu tuşuna basın tuşun sol yanındaki aşşaği yukarı tuşlarına basarak menu içinde dolanabilirsiniz.kapıları otomatik kitleme gündüz farlarını açma kapama trip A trip B radyo kanallarını yol bilgisayarında gösterme hatta ön konsoldaki radyo ve gösterge ışıklarının parlaklığını artırma ve azaltma
aklıma gelen menudaki ayarlar bunlar

tamamdır ben çalışırken yaptığım için açılmamış o halde :) neyse birazdan gezmeye çıkarım bi yaparım teşekkür ederim bilgilendirdiğin için :)

Du Hast
18/01/2012, 19:49
Mesele dizlerin direksiyone değmesi değil. Mesele araç kullanırken bacaklarımın rahat etmesi.
Benim Boyum 172 ben rahat etmiyorum arkadaş bu kara basit :)
Bir de alışmışlık meselesi, enişten bir de Corolla,Megane kullansın emin ol ki ondan sonra, Clio,GP,Symbol, Hele ki Accent :S tarzı pedalı önde, direksiyon esnekliği az olan araçlarda rahat edemicektir :)
alfa 156 kullanıyor. arasında bir fark olmadığını söyledi, 1.6 2005 corolla getirdim onuda kullandı yine bir fark yok diyor. tek sıkıntı arkasında oturan kişiye yer kalmaması :D
bence siz doğru oturuş pozisyonu bulamıyorsunuz. bende 175 boyundayım bu arada ve computestte çalışıyorum. şöför koltuğuna oturmadığım araba kalmadı. megane dediğiniz araç kalasın ta kendisidir pedal konusunda.

celenlee
19/01/2012, 00:50
alfa 156 kullanıyor. arasında bir fark olmadığını söyledi, 1.6 2005 corolla getirdim onuda kullandı yine bir fark yok diyor. tek sıkıntı arkasında oturan kişiye yer kalmaması :D
bence siz doğru oturuş pozisyonu bulamıyorsunuz. bende 175 boyundayım bu arada ve computestte çalışıyorum. şöför koltuğuna oturmadığım araba kalmadı. megane dediğiniz araç kalasın ta kendisidir pedal konusunda.

Pedalların sertliğinden/Kalaslığından bahseden kim ki :) Önemli olan lokasyonu.

En iyi pozisyon bacaklarının en rahat ettiği pozisyondur bu arada ve kişiden kişiye değişme ihtimali varıdr. Ve benim bahsettiğim sürüş şekli, uzun yol tecrübelerim sonrası oturuşan birşey. 1-2 oturmayla anlaşılmaz bu olay. 20-30BIN kullanacaksın meganeII'yi, rahatı göreceksin, sonra oturma pozisyonu kötüü olan araçlara tek binişte anlayacaksın. Corollaya binince bir fark hissetmeyeceksin, yarise binince de çok rahat gelecek, ama accente oturunca küfredeceksin, clio,GP,linea ya binince rahat edemeyeceksin, direksiyonla koltukla oynayıp duracaksın o rahatı bulurum ümidiyle.

1-2 oturmayla sadece alıştığın rahattan daha kötü bir araç olursa hemen farkedebilirsin. Daha iyi bir araca bindiğinde onu hemen algılayamayabilirsin.

dexter
19/01/2012, 03:12
bu millet araba alırken koltuğuna dahi oturmadan mı alıyor acaba...B sınıfı bir araçtan bahsederken C sınıfı arabayı kıyaslıyorsunuz ilginç...çok sevdiğim arabamın bu tarz basit konularda konuşulması çok canımı sıkıyor... oldu olacak araba kullanırken bacak bacak üstüne atalım öyle gidelim...

30 liralık pantolon alırken bile yok paçası,yok ağı,incik cıncık edip alıyorsun abartmayın olayı

since1453
19/01/2012, 10:34
Başka bir konuda yorum yapmiştim.
"Önce kişi ne bekeldiğine ne istediğine karar vericeksonra ona uygun kriterlerde alişveriş yapıcak.
-Otobanda 150 yapmak makas atmak M3 lere kafa tutmak isteyen arkadaşlar FİRE motor alıyor sonra araç gitmiyor diyor
-Rahata geniş hacme sahip araca alişkin arkadaşlar C segment değil B segment kullanınca nekadar küçük diyor.(aslında arkadaşlar bilmiyorki B segmentin en geniş araclarından biridir GP ve EVO lar.Keşke arkadaşlar yeni kasa fiesta veya clio HB lerde 1-2 tur atsalar,sonrada aveo clasic HB te 1-2 tur daha)

Bizim insanımızın işi şuna benziyor.

Antalyadan sibiryaya tatile gidiyor yanında sadece askılı Tshirt ve şort sonra otels ahibine fırça atıyor senin otelin bahçesi nekadar soğuk :)

Semih Kurtulmus
19/01/2012, 10:57
bu millet araba alırken koltuğuna dahi oturmadan mı alıyor acaba...B sınıfı bir araçtan bahsederken C sınıfı arabayı kıyaslıyorsunuz ilginç...çok sevdiğim arabamın bu tarz basit konularda konuşulması çok canımı sıkıyor... oldu olacak araba kullanırken bacak bacak üstüne atalım öyle gidelim...

30 liralık pantolon alırken bile yok paçası,yok ağı,incik cıncık edip alıyorsun abartmayın olayı

Ben daha önceden denemiştim ama baya olmuştu :) o zaman rahat etmiştim ki bence gayet içi rahat puntonun alıştım yani arabaya 1 günde sadece burun kısmına alışamadım ona da zamanla alışırım :)

Semih Kurtulmus
19/01/2012, 10:59
Başka bir konuda yorum yapmiştim.
"Önce kişi ne bekeldiğine ne istediğine karar vericeksonra ona uygun kriterlerde alişveriş yapıcak.
-Otobanda 150 yapmak makas atmak M3 lere kafa tutmak isteyen arkadaşlar FİRE motor alıyor sonra araç gitmiyor diyor
-Rahata geniş hacme sahip araca alişkin arkadaşlar C segment değil B segment kullanınca nekadar küçük diyor.(aslında arkadaşlar bilmiyorki B segmentin en geniş araclarından biridir GP ve EVO lar.Keşke arkadaşlar yeni kasa fiesta veya clio HB lerde 1-2 tur atsalar,sonrada aveo clasic HB te 1-2 tur daha)

Bizim insanımızın işi şuna benziyor.

Antalyadan sibiryaya tatile gidiyor yanında sadece askılı Tshirt ve şort sonra otels ahibine fırça atıyor senin otelin bahçesi nekadar soğuk :)

asuıehasudnıaosdp :D:D:D:D alttaki benzetme süper :D Yemin ederim tek bizim vatandaş onu yapar :D:D:D