gmb
16/01/2012, 19:38
daha önce defalarca konu açılmıştır belki ama ben bu hafta "ENERJİ VERİMLİLİĞİ" haftası olması açısından değinmek istedim,
geçtiğimiz Cuma İstanbul da düzenlenen 3. Enerji Verimliliği Forumu ve Fuarı kapsamında Toyota Prius u test etmek imkanım oldu, 1.8 litre hacminde 99 hp lik benzinli motorunun yanında, 82 hp gücünde elektrik motorlu versiyonuyla test sürüşüne çıktık (başka bir motor seçeneği var mı bilmiyorum),
kullandığım araç şarj edilebilir versiyon değildi, ancak fuarda sergilenen araç şehir şebekesinden da şarj edilebiliyordu, bataryalar tam doluyken 20 km gidebiliyor.
otomobil gayet dinamik ve sessiz, bataryalar doluysa harekete elektrik motoruyla başlıyorsunuz eğer hızınız 25 km/sa ı geçerse benzinli motor çalışıyor(tabi eko,sport modlarında bu durum farklı şartlarda oluşuyormuş) ama inanın ekrana bakmazsanız bunu anlamanız çok zor, arabanın benzinli motoru da çok sessiz ve motor geçişleri hiç fark edilmiyor.
test aracı 18.000 km deydi ve ortalama yakıt tüketimi 4.2 lt/100 km, inanılır gibi değil fakat fiyatlar da inanılır gibi değil https://img.donanimhaber.com/image/s1.gif test aracının sıfırı 50.000 avro civarındaydı, şarj edilebilir yeni versiyonu da 65.000 avro, Toyota Genel Müdürü Bakanlardan fiyat konusunda destek istedi fuarda, umarım fiyatlar makul seviyelere düşer, eğer bu araç alınabilir fiyat çizgisine inerse ilk almayı düşüneceğim araçlardan birisi olur, geçen yıl ülkemizde 60 adet satmış bu araç
saygılarımla
geçtiğimiz Cuma İstanbul da düzenlenen 3. Enerji Verimliliği Forumu ve Fuarı kapsamında Toyota Prius u test etmek imkanım oldu, 1.8 litre hacminde 99 hp lik benzinli motorunun yanında, 82 hp gücünde elektrik motorlu versiyonuyla test sürüşüne çıktık (başka bir motor seçeneği var mı bilmiyorum),
kullandığım araç şarj edilebilir versiyon değildi, ancak fuarda sergilenen araç şehir şebekesinden da şarj edilebiliyordu, bataryalar tam doluyken 20 km gidebiliyor.
otomobil gayet dinamik ve sessiz, bataryalar doluysa harekete elektrik motoruyla başlıyorsunuz eğer hızınız 25 km/sa ı geçerse benzinli motor çalışıyor(tabi eko,sport modlarında bu durum farklı şartlarda oluşuyormuş) ama inanın ekrana bakmazsanız bunu anlamanız çok zor, arabanın benzinli motoru da çok sessiz ve motor geçişleri hiç fark edilmiyor.
test aracı 18.000 km deydi ve ortalama yakıt tüketimi 4.2 lt/100 km, inanılır gibi değil fakat fiyatlar da inanılır gibi değil https://img.donanimhaber.com/image/s1.gif test aracının sıfırı 50.000 avro civarındaydı, şarj edilebilir yeni versiyonu da 65.000 avro, Toyota Genel Müdürü Bakanlardan fiyat konusunda destek istedi fuarda, umarım fiyatlar makul seviyelere düşer, eğer bu araç alınabilir fiyat çizgisine inerse ilk almayı düşüneceğim araçlardan birisi olur, geçen yıl ülkemizde 60 adet satmış bu araç
saygılarımla