Orijinalini görmek için tıklayınız : Grande Punto Turbo Ömrü
arkadaşlar puntonun turbo ömrü ne kadardır kaç km dayanır bu turbo :d
Ali, turbo hassas bir ünite.Turboyu da aynı araç motor gibi düşünmelisin.Kullanım ömrü boyunca turbosu hiç değişmemiş araçlar var,
Biz kullanıcılar aracın yağına, soğutma suyuna turbosuz araç sahiplerinden daha fazla dikkat etmemiz gerekli.Çünkü turbo bu sistemleri de barındırmakta.Araç motorunu durdurmadan bir süre rolantide çalıştırmak da turbo ömrünü uzatmakta.Bu şekilde kullanarak turbonun sorunsuzca çalışmasını sağlamış oluruz.Gerisi biraz da şansa kalmış :)
geçen farkettim turbo özellikle 1500 devirden sonra sanki gaz pedalıyla doğru orantılı olarak meşhur ıslık sesini veriyor, bu normal midir? sesi camı açarsam yada çok dikkatli dinlersem duyabiliyorum yakıt tüketiminde yada aracın çekişinde anormal bir durum yok, araç 90 hp
100 bin gelmeden turbosu arızalanan punto varmı acaba
geçen farkettim turbo özellikle 1500 devirden sonra sanki gaz pedalıyla doğru orantılı olarak meşhur ıslık sesini veriyor, bu normal midir? sesi camı açarsam yada çok dikkatli dinlersem duyabiliyorum yakıt tüketiminde yada aracın çekişinde anormal bir durum yok, araç 90 hp
Güray,ıslık sesi normal.Kapalı mekandayken -tünel gibi- o ses daha belirgin olmakta.Aşırı olmadıkça bir sorun yok.O sesin keyfini çıkarmak lazım :)
Güray,ıslık sesi normal.Kapalı mekandayken -tünel gibi- o ses daha belirgin olmakta.Aşırı olmadıkça bir sorun yok.O sesin keyfini çıkarmak lazım :)
mesajı yazdıktan sonra biraz forumda araştırdım, sanırım dediğiniz gibi normalmiş ses, cevabınız için teşekkürler Arda
herkese iyi forumlar
sercangoksu
04/01/2012, 01:43
benim arabamınki 140.000 de patladı revizyon'u 750 tl tuttu
GP COSKUN
05/01/2012, 02:34
benim arabamınki 140.000 de patladı revizyon'u 750 tl tuttu
sıfırı 1000 tl civarı
neden bu kadar verdin revizyona keşke sıfır taksaydın
GP COSKUN
05/01/2012, 02:37
arkadaşlar puntonun turbo ömrü ne kadardır kaç km dayanır bu turbo :d
100 ila 150 bin km dir genelde
bu kmden sonra iflas etmeyebilir ama basıncı düşer verimi düşer
risk çoğalır mesala palleri doğramaya başlayıp pistonun epesine verirse
motor yedirir yada yağ vermeye başladığında gücü düşer devamlı motor yağını eksiltir zifir gibi kurum bağlar her yer
100 ile 150 km de bir gerekli bakımının yapılması gerekir
geçen farkettim turbo özellikle 1500 devirden sonra sanki gaz pedalıyla doğru orantılı olarak meşhur ıslık sesini veriyor, bu normal midir? sesi camı açarsam yada çok dikkatli dinlersem duyabiliyorum yakıt tüketiminde yada aracın çekişinde anormal bir durum yok, araç 90 hp
o ıslık sesi 1750 den sonra hayat başlar sloganı çok güzel bir ses.aynı para sesi gibi:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.