PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : T-jet sahibi arkadaşlar, yardım rica edeceğim :)



effect1903
30/12/2011, 22:09
Arkadaşlar pazartesi günü kısmetse t-je imi almaya gideceğim, araç 2008 model 58 bin km'de siyah renk.. Arkadaşla anlaştık kapora verecektim gerek yok dedi..Aracı ekspertize sokacağım yetkli serviste ama sizlerden ricam özellikle t-jet sahibi arkadaşlardan, bu aracın özellikle motorunda vs.. dikkatle bakmam gereken bir yeri var mı? turbosu falan mesela? birde triger kayışı t-jet lerde kaç binde bir değişiyor? Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim :)

Romeo_er2
30/12/2011, 22:22
kayışlara bi bakın derim gerçi çok maliyetli değil zaten..ön takım-amortisörler ve takozlar biraz pahallı onlara iyi baktırın derim..basınç hortumlarında vs kaçak olup olmadığına bakın yeterli olur..58.000 çok az t-jet motor için zaten =)

CesSpOoL
30/12/2011, 23:01
Kazasız belasız sürüşler şimdiden..
T-jet için değil genel olarak GP alırken city motoruna, ön amortisör takozlarına bakmakta fayda var.. Ben motoru ve turbosu sorunlu bi GP ya hiç denk gelmedim.. İlla ki vardır ama bir çok markadan çok çok daha az olduğuna eminim. Sen yine de hız yapabileceğin bir yolda turboşarj denemesi yap..

effect1903
30/12/2011, 23:21
Kazasız belasız sürüşler şimdiden..
T-jet için değil genel olarak GP alırken city motoruna, ön amortisör takozlarına bakmakta fayda var.. Ben motoru ve turbosu sorunlu bi GP ya hiç denk gelmedim.. İlla ki vardır ama bir çok markadan çok çok daha az olduğuna eminim. Sen yine de hız yapabileceğin bir yolda turboşarj denemesi yap..

Teşekkürler, daha önceden 75 lik multijet im vardı ondan biliyorum city sorununu :) garantimde yoktu müşteri hizmetlerini aramıştım sağolsunlar ücretsiz değiştirmişlerdi.. Ama şimdi zaten serviste ekspertize sokacağım orada bakarlar herhalde..

Luc
30/12/2011, 23:55
60K'da normal bakim haricinde; alternator kayisi, fren hidroligi, bujiler ve antfrizi degistirmen gerekecek zaten. Ozellikle Triger, debriyaj ve fren balatalari ile disklere baktirman yeterli olur ekspertizde.

Sent from my GT-I9100

effect1903
31/12/2011, 00:01
Teşekkürler arkadaşlar, peki triger t-jet'de normalde kaç binde bir değişiyor?

Luc
31/12/2011, 00:34
120K veya 5 sene normalde. Ama onerilen maksimum 90K'dir.

Sent from my GT-I9100

lionT-JET
31/12/2011, 11:44
bence 1000 tl gıbı bır rakama cıkar.cunku normal bakımı 350-400 gıbı tutuyor.ıvır zıvır vs derken 1000 tl yı bulur.ama uzun bır sure sorunsuz bır sekılde bınersınız.servısle ısım olmaz dersenız sanayıde bıraz daha ucuz yaptırabılırsınız.trıger ıcın bence muhakkak degıstır ılerıde sıkıntı yaratmasın.

effect1903
31/12/2011, 12:12
bence 1000 tl gıbı bır rakama cıkar.cunku normal bakımı 350-400 gıbı tutuyor.ıvır zıvır vs derken 1000 tl yı bulur.ama uzun bır sure sorunsuz bır sekılde bınersınız.servısle ısım olmaz dersenız sanayıde bıraz daha ucuz yaptırabılırsınız.trıger ıcın bence muhakkak degıstır ılerıde sıkıntı yaratmasın.

Teşekürler ama aracı almadım daha serviste ekspertizde bakılacak zaten hepsine..

buzgibi
31/12/2011, 12:50
Arkadaşlar pazartesi günü kısmetse t-je imi almaya gideceğim, araç 2008 model 58 bin km'de siyah renk.. Arkadaşla anlaştık kapora verecektim gerek yok dedi..Aracı ekspertize sokacağım yetkli serviste ama sizlerden ricam özellikle t-jet sahibi arkadaşlardan, bu aracın özellikle motorunda vs.. dikkatle bakmam gereken bir yeri var mı? turbosu falan mesela? birde triger kayışı t-jet lerde kaç binde bir değişiyor? Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim :)
Hocam bende serviste gösterdim triger için 40000 dediler dikkate al istersen

lionT-JET
31/12/2011, 12:59
benım dedıgım nokta eger 60000 km bakımı yapılmadıysa,trıgerı degıstırmedıyse hemen hemen o kadar tutar derım ama ınsallah sahıbı benım gıbı her bakımlarını yıla gore yaptırdıysa muhtemelen degıstırmıs olmalı.

effect1903
31/12/2011, 13:08
Hocam bende serviste gösterdim triger için 40000 dediler dikkate al istersen

Serviste 40 binde bir mi değişiyor dediler?

effect1903
31/12/2011, 13:11
benım dedıgım nokta eger 60000 km bakımı yapılmadıysa,trıgerı degıstırmedıyse hemen hemen o kadar tutar derım ama ınsallah sahıbı benım gıbı her bakımlarını yıla gore yaptırdıysa muhtemelen degıstırmıs olmalı.

Anladım hocam sağolasın.. Sahibi bakımlarını şimdiye kadar hep serviste yaptırmış ama 60 bin bakımına girmemiş daha herhalde, trigeri de baktıracağız artık bakalım..

buzgibi
31/12/2011, 13:42
Serviste 40 binde bir mi değişiyor dediler?

hocam servisin yalancısıyım ben bana 3 sene yada 40 bin dediler ayrıca 700 tl fiyat verdiler sende değiştirmeyi bir düşün istersen ne olur ne olmaz

effect1903
31/12/2011, 13:51
hocam servisin yalancısıyım ben bana 3 sene yada 40 bin dediler ayrıca 700 tl fiyat verdiler sende değiştirmeyi bir düşün istersen ne olur ne olmaz

Anladım ama 40 bin sanki triger değişimi için çok kısa değil mi :uhm00000: çelişkili şeyler duydum bu triger değişimi ile ilgili... 120 bin km veya 5 yıl sanki daha gerçekçi gibi yinede..

buzgibi
31/12/2011, 13:54
bende senin dediğini dedim hocam bana t jet ler için geçerli diye savsaklama tarzında bir cümle söyledi bende dışarda değiştirdim ne olur ne olmaz diye

Romeo_er2
31/12/2011, 14:30
bende 45.000 civarında triger ve V kayış değiştirdim epey aşınmıştı..

ABNEW
01/01/2012, 22:33
Mehmet, triger değişimi 5yıl yada 120000km dir.Bir de araç eğer sürekli sıcaklık farkının çok olduğu yerlerde, kısa mesafelerde, yoğun trafik ve tozlu ortamlarda kullanılıyorsa, değişim 3yıla iner.Bunun dışında söylenenler yanlış,

Yetkili servis dikkat edilmesi gereken yerlere zaten bakar:) Sen daha çok devir ve ödeme gibi şeylere yoğunlaş Mehmet,

Yarın haberleri bekliyoruz, hayırlısı olsun...

effect1903
01/01/2012, 22:54
Teşekkürler Arda, dediğin gibi bakarlar herhalde.. Yarın t-jet imi alırsam paylaşırım sizlerle :)