Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : WV nin jettası ve kronik problemi.



asil
14/12/2011, 16:43
VOLKSWAGEN Jetta Tavan Kaplaması Sarkıyor!
2011 model Jetta aracım var.Aracın tavan kaplaması bir kaç bölgeden sarktı ve açıklıklar oluştu.Yetkili servis konunun garanti kapsamına girmeyeceğini belirtiyor.Ama gördüğüm kadarıyla bu sorun bir çok kullanıcıda var.Herkes yanlış yapamayacağına göre sorun kullanılan malzeme kalitesinden kaynaklanıyor.Firmadan acil çözüm bekliyorum.
aracım 8000 km dir. saygılarımla a***** ç****
alıntıdır....

femoli
14/12/2011, 17:12
enteresan bizdede var 2011 ama öyle bir sorun yok , puntonun city direksiyonu gibi :).

aLLy_07
14/12/2011, 18:43
hangi servise götürdünki ve garantiye girmediğine dair ne açıklama yaptılar

tayfux
14/12/2011, 19:54
jettalar ilginç bir önceki kasada şanzuman sıkıntı çıkarıyormuş şimdide boya..

krm1983
14/12/2011, 19:58
Çok sorunsuz arabalar değil jettalar.Bir golf değil :)

aykut_1914
14/12/2011, 21:17
hangi servise götürdünki ve garantiye girmediğine dair ne açıklama yaptılar

alıntıdır yazıyo :)

ABNEW
14/12/2011, 22:15
İlginç bir durum.Tabi ilginç olan sorun olması değil de herhangi bir darbe, kesik vb. bir durum söz konusu değilken garanti dışı denilmesi.Bence araç sahibiTürkiye Merkezini hatta Almanya yı aramalı ya da mail atmalı.Kesin hallolr garantiden...

asil
14/12/2011, 22:37
bir şikayet sitesinden alıntı arkadaşlar.burada anlatmak istediğim her markanı kronik sorunları oluyo.reno latitudelerin el freni kitlenmesi gibi....

takres
14/12/2011, 23:34
önemli olan garanti bittikten sonra onarım yapılıp yapılmadığı...

ozay06
15/12/2011, 00:24
Jetta da ilk defa böyle bir sıkıntı duydum Dsg için kronik denir ama bu problemdeki gibi sık karşılaşılmayan bir sorun için kronik kelimesi çok doğru değil Vw de birçok kronik sorun var her markada olduğu gibi ama tavan sarkması gibi çok sık duyulmayan sorunlar kornik değil araca özgü hatalı üretimdir Ayrıca bende birçok kez şikayet sitelerine yazı yazarken biraz abartarak yazdım İlk önce kronik ne demektir ne anlama gelir öğrensek daha doğru olacak sanırım Yetkili servis durup dururken bu sorunu garanti kapsamına almıyorsa olayın başka boyutlarıda vardır Birçok kez kullanıcılar kendi hatalarından kaynaklanan sorunları garanti kapsamında değişsin diye şikayet sitelerine yazı yazıyor
Bu arada vw kronik problemlerinden birisi olan dsg ile ilgili vw yeni bir kavrama sistemi geliştirmiş ve sorun yaşayan araçları çağırarak değiştirmeye başlamış Tavan sarkması olayının detaylarını tam bilmesemde dsg gibi pahalı bir değişim için gerekli adımları atan vw nin tavanı 3 kuruş masrafla yapıştırmak için kullanıcıyı mağdur edeceğini düşünmüyorum

lionT-JET
15/12/2011, 00:57
vw'yı pek sevmem ama garantıye sokmama gıbı bır durum sozkonusu olamaz bızım 2005 trafıge cıkıslı passatın gecen hafta garantıden 4 adet bobını degıstı.bence konuyu dogus'a maıl atarak bıldırın onlar gerekenı yaparak sıze donerler..

femoli
15/12/2011, 12:13
Ben açıkca vw karşı bir atipatim vardı taki yeni jetta alana kadar gerçekten parasının hakkını fazlasıyla veren bir araç şimdiye kadarda hiç bir sorunla karşılaşmadım gidişi sessizliği görüntüsü konforu özellikleri ve fiyatı on numara.. Kroniğin ne anlama geldiğini bilmeyen arkadaşlar bu tarz şikayet sitelerine ağzı yandığı için olayı abarta abarta yazıyorlar( benim başımada gelse bende abartarak yazarım :) ) ama aslı öyle olmayabilir tek taraflı yargılamamak gerek ..

asil
15/12/2011, 13:35
wv bana göre dünya devlerinden bir tanesi.kalitesi ve müşteri hizmeti son derece iyi.bunda hem fikirim.

ozay06
15/12/2011, 20:20
Ben açıkca vw karşı bir atipatim vardı taki yeni jetta alana kadar gerçekten parasının hakkını fazlasıyla veren bir araç şimdiye kadarda hiç bir sorunla karşılaşmadım gidişi sessizliği görüntüsü konforu özellikleri ve fiyatı on numara.. Kroniğin ne anlama geldiğini bilmeyen arkadaşlar bu tarz şikayet sitelerine ağzı yandığı için olayı abarta abarta yazıyorlar( benim başımada gelse bende abartarak yazarım :) ) ama aslı öyle olmayabilir tek taraflı yargılamamak gerek ..

Evet aynen Üst mesajımda da belirttiğim gibi şikayet sitelerine mesaj yazarken bende dahil hemen hemen herkes olayı biraz yağladıra ballandıra abartarak yazar ki bu bazen çok normal görülebilir Yalnız yine üst mesajda dediğim gibi şikayet sitelerine yazılan her konu doğrumudur? Yani arada yaşananları hiç bilmeden konunun başını ortasını sonunu bilmeden yorum yapmamız markayı kötülememiz veya yüceltmemiz çok yanlış olur Belki kullanıcının hatası var Belki yaptırması sakıncalı olan tavan defenfektasyonu sonucu bu durum oluştu Belki yapan yer iyi işçilik çıkaramadı veya farklı bir kimyasal kullandı Bu durumları bilmeden şu marka şu model kronik sorun demek bana doğru gelmiyor

1992 model opel vectra aracım vardı 2002 yılında aldım 2004 yılında satmıştım Tavan sarkması 2003 yılında bu aracımda oluşmuştu Aracım lacivert renkti muhtemelen sıcaktan zamanla gevşedi Sanayide o zaman tam hatırlayamayacağım cüzi bir rakama yapıştırıldı ve sapasağlam olmuştu Bahsettiğim gibi tavan sarkması eğer kullanıcı hatası değilse bu araçta servisin garantiye sokup halletmemesi için hiçbir neden yok Garantisinin üzerinden 3-4 yıl geçtikten sonra çok pahalı bir arızanın bile iyi niyet garantisinden %75 ine kadar vw nin karşıladığı durumları da çok gördüm