PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : acil yardım arkadaşlar.



Ziyaretci036
05/11/2011, 02:11
bugün 12 kasım sabah 07:30 yenikapı bursa feribotu için araç artı 3 yolcu için bilet aldım. ilk seferde sayfa takıldığı için kapattım. 2. seferde tekrar aynı işlemleri yaptım ve bileti aldım. sonra öğlen yemeğine gittim. geldiğimde 2 adet bilet kesildiğini gördüm. hemen müşteri hizmetlerini aradım. biletin idae edilmeyeceğini. eğer ilk 15 dakika içinde arasaymışsım iade olurmuş.
neyse gelelim asıl konumuza. şayet içimizde veya eşi dostu. bu tarihte aracıyla bursaya gidecek olana varsa. 2.ci bileti satabilirim. ilgilenenler tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

ZAK1980
05/11/2011, 02:14
bugün 12 kasım sabah 07:30 yenikapı bursa feribotu için araç artı 3 yolcu için bilet aldım. ilk seferde sayfa takıldığı için kapattım. 2. seferde tekrar aynı işlemleri yaptım ve bileti aldım. sonra öğlen yemeğine gittim. geldiğimde 2 adet bilet kesildiğini gördüm. hemen müşteri hizmetlerini aradım. biletin idae edilmeyeceğini. eğer ilk 15 dakika içinde arasaymışsım iade olurmuş.
neyse gelelim asıl konumuza. şayet içimizde veya eşi dostu. bu tarihte aracıyla bursaya gidecek olana varsa. 2.ci bileti satabilirim. ilgilenenler tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Ödemeyı ne ıle yaptınız
(Konu baslıgını Acıl yardım,yardım ,yardım edın lutfen gıbı baslıklarla açmamaya davet edıyorum sızı bırazdaha dıkkat lutfen)

Ziyaretci036
05/11/2011, 02:15
Ödemeyı ne ıle yaptınız
(Konu baslıgını Acıl yardım,yardım ,yardım edın lutfen gıbı baslıklarla açmamaya davet edıyorum sızı bırazdaha dıkkat lutfen)
kredi kartıyla aldım hocam.

ZAK1980
05/11/2011, 02:22
kredi kartıyla aldım hocam.
Kredı kartı ıle yapmısın guzel (Garantı ıse ) veya baska bır banka ıse musterı hızmetlerını ara veya kredı kartı harcama itirazı formunu doldurup bankana e-posta,fax ıle ulastır harcamanın mukerrer harcama oldugunu elınde bılet oldugunu belırt bu bıletıde gormek ısterler zaten o bıletıde ekle
Bankalar guvenlık nedenıyle 24 saat veya 48 saat acık provızyonda bekletırler kı sıkıntı oldugunda ıslerı daha kolay hallorsun dıye veya bu sure gectıkten sonrada ıtıraz edebılırsın .
Bunu en ıyı yapan Turkcell tek faturayı farkılı kart ıle veya aynı kart ıle ıkı kez odeyemezsınız asla dıger ıslem acık provızyonda bekletılır hesabına gecmez .
https://assets.garanti.com.tr/assets/pdf/tr/diger/garanti_kk_harcama_nakitavans_itiraz.pdf

Ziyaretci036
05/11/2011, 02:24
Kredı kartı ıle yapmısın guzel (Garantı ıse ) veya baska bır banka ıse musterı hızmetlerını ara veya kredı kartı harcama itirazı formunu doldurup bankana e-posta,fax ıle ulastır harcamanın mukerrer harcama oldugunu elınde bılet oldugunu belırt bu bıletıde gormek ısterler zaten o bıletıde ekle
Bankalar guvenlık nedenıyle 24 saat veya 48 saat acık provızyonda bekletırler kı sıkıntı oldugunda ıslerı daha kolay hallorsun dıye veya bu sure gectıkten sonrada ıtıraz edebılırsın .
Bunu en ıyı yapan Turkcell tek faturayı farkılı kart ıle veya aynı kart ıle ıkı kez odeyemezsınız asla dıger ıslem acık provızyonda bekletılır hesabına gecmez .
https://assets.garanti.com.tr/assets/pdf/tr/diger/garanti_kk_harcama_nakitavans_itiraz.pdf
sağolasın hocam evet garantiden almıştım yarın ilk iş bunu halledeyim. durduk yere ekstra 84 lira gitmesin.

ZAK1980
05/11/2011, 02:34
sağolasın hocam evet garantiden almıştım yarın ilk iş bunu halledeyim. durduk yere ekstra 84 lira gitmesin.
Sana tavsıyem daha sonrada rezarvasyonunu kontrol et birisini iptal edelım derken ıkısınıde etmesınler sakın kucuk bır ıhmımal ama yınede ıhtımal işlem ard arda oldugu ıcın ido yanlıslık belkı yapabılır

Ziyaretci036
05/11/2011, 02:37
yarın gidip birini çıkartıcam terminalden 2.si için idodan form doldurttum ama pek sonuç geleceğini sanmıyorum. onun için bankadan çözmek daha makul geliyor bana

Ziyaretci036
05/11/2011, 02:38
şayet 2sinide iptal ederlerse bizde bildiğimiz yoldan gideriz artık bursaya :)

ozay06
05/11/2011, 12:48
Başlığı görünce hemen sayfayı açtım ama bunun acil yardımlık bir durumu olduğunu düşünmüyorum Gerçekten acil yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar bu şekilde başlık açmalı

ZAK1980
05/11/2011, 14:59
Başlığı görünce hemen sayfayı açtım ama bunun acil yardımlık bir durumu olduğunu düşünmüyorum Gerçekten acil yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar bu şekilde başlık açmalı
Baslıkları acıl yardım gıbı baslık ıle actıgınzd akonunun ıcerıgının ne oldugu aramalarda cıkmıyor soylekı ''ido bilet sorunu'' dıye acarsanız baslıgı butur sorun yasamıs bır kullanıcı aramadan hemen konu baslıgını bulup ıcerıgını gorebılıyor ve gereksız olarak aynı konuyu ıkıncı kez acmamıs oluyor ,dıger kullanıcıların yorumlarını beklemeye zaman kaybına gerek kalmadan hemen fıkır sahıbı olabılıyor.
Forumda aynı sorunun defalarca farklı baslık altında yenıden acıldıgını goruyoruz.
Örnek vermek gerekırse ,
Akaryakıtta indirim baslıgı konu 1yıl once acılmıs indirim oldugu zaman insanlar bu baslık altına yenıden yazıyor konu hortluyor devam edıyor,fakat 10 dk sonra baskabırı Bugun akaryakıtta ındırım var dıyor yenı bır konu acıyor 1 saat sonra dıger bır arkadasımız Mazoota benzınde ındırım dıyor yenı bır konu acıyor aynı ıcerıklı sıze 3 farklı baslıkta konu daha sonra bır kulanıcı aradıgı konuyu bulmak ıstedıgınde arama yaptıgında üç farklı baslık ıle karılasıyor ulasması gerekn bılgıye daha fazla zaman harcıyarak ulasıyor.
Acıl yardımda ıse baslıgın ne oldugu bılınmedıgınde 20 tane acıl yardım baslıgını kullanıcı teker teker ınceleyerek sonuca zahmetlı bır ekılde ulasmıs oluyor

ozay06
05/11/2011, 18:17
Baslıkları acıl yardım gıbı baslık ıle actıgınzd akonunun ıcerıgının ne oldugu aramalarda cıkmıyor soylekı ''ido bilet sorunu'' dıye acarsanız baslıgı butur sorun yasamıs bır kullanıcı aramadan hemen konu baslıgını bulup ıcerıgını gorebılıyor ve gereksız olarak aynı konuyu ıkıncı kez acmamıs oluyor ,dıger kullanıcıların yorumlarını beklemeye zaman kaybına gerek kalmadan hemen fıkır sahıbı olabılıyor.
Forumda aynı sorunun defalarca farklı baslık altında yenıden acıldıgını goruyoruz.
Örnek vermek gerekırse ,
Akaryakıtta indirim baslıgı konu 1yıl once acılmıs indirim oldugu zaman insanlar bu baslık altına yenıden yazıyor konu hortluyor devam edıyor,fakat 10 dk sonra baskabırı Bugun akaryakıtta ındırım var dıyor yenı bır konu acıyor 1 saat sonra dıger bır arkadasımız Mazoota benzınde ındırım dıyor yenı bır konu acıyor aynı ıcerıklı sıze 3 farklı baslıkta konu daha sonra bır kulanıcı aradıgı konuyu bulmak ıstedıgınde arama yaptıgında üç farklı baslık ıle karılasıyor ulasması gerekn bılgıye daha fazla zaman harcıyarak ulasıyor.
Acıl yardımda ıse baslıgın ne oldugu bılınmedıgınde 20 tane acıl yardım baslıgını kullanıcı teker teker ınceleyerek sonuca zahmetlı bır ekılde ulasmıs oluyor

Çok doğru Acil yardım yazılsa bile parantez içerisinde problemi belirten bir kelime olsa fikir sahibi olunabilir

Ziyaretci036
05/11/2011, 20:00
vay arkadaş amma problem oldu konu başlığı

ZAK1980
06/11/2011, 01:05
vay arkadaş amma problem oldu konu başlığı
Murat lafım sana degıldı vallahı sadece nedenını ogrenmek ısteyen arkadaslar ıcın yazdım son acıklamayı

Ziyaretci036
06/11/2011, 20:09
Murat lafım sana degıldı vallahı sadece nedenını ogrenmek ısteyen arkadaslar ıcın yazdım son acıklamayı
yok hocam bende espri olsun diye yazmıştım. bende bilmediğim için böyle bir acil yardım adı altında açtım konuyu :)