Orijinalini görmek için tıklayınız : Sıfır 0 diye kazalı boyalı aracı satmışlar.
mehmetdervisoglu
09/10/2011, 14:49
Merhaba Arkadaşlar .
Cuma günü aracı satıyordum.Ekspertize soktuk, araçta boya çktı. Sıfır diye kazalı aracı satmışlar. Cumartesi sabah başka bir Fiat servisine gidip ekspertiz raporu aldım. Onlar da boyalı olduğuna dair rapor verdi. Bu raporların olduğunu söylemeden aldığım yere gittim . Durumu anlattım yoktur boya vs konuştular ölçümler yaptılar, bu fark normaldir, sıfır araçlar da da olur dediler. Buyrun sıfır araca da test yapalım dedim ama yapmadılar. Boyalı olmadığına dair yazılı belge verin diyorum vermiyorlar. Yazılı belge veremeceğinize dair belge verin diyorum onu da vermiyorlar. Ben de tüm konuşmaları kayıt ettim. Sonrasında onlar da boya olduğunu kabul ettiler. Bu aracı piyasası nedir biz satın alalım vs dediler. Şu an çözüm bekliyorum onlardan aksi halde hukuki yollara başvurucam. Arabayı da çekicem caddenin en işlek noktasına teşhir edicem . Siz siz olsun sıfır da alsanız ekspertiz raporu alın. Yakında kendi web sitemde de konuyu yayınlayacağım. sysdba.org
SRDR KRKC
09/10/2011, 15:02
Bayii İle Anlaşabilirseniz Verin Bayiye, Aksi Takdirde Bunun Yasal Proseduru Çok Uzun Sürüyor Arabada Beklerken Mundar Oluyor. Aracı Satın Aldığınız Fiyata Geri Alsınlar Yeni Bir Araç Verip Size Özel Bir İndirim Yapsınlar. Aksi Takdirde Nakit İsterseniz Paranızı Yine Bayii Çamura Yatar. Onun İçin Sıfır Bir Araç Alabilme Gücünüz Varsa En Boş Donanım Benzinli Bile Olsa Alın. Götürün 0 Km Diye Galeriye Verin 1 2 Bin Aşağı.
aracı sıfırıyla değişmeleri için baskı yapın bence...
böyle bişey bende duymuştum . çalıştığım yere gelen birisi anlatmıştı bir adam araç alıyor 3 ay sonra ev almak için paraya ihtiyacı olduğunda satmaya karar veriyor araç ta hiçbir hasar yok. baktırmaya götrdüklerinde kazalı çıkıyor . adam diyorsıfır araç bu hiç bir hasar yok . tampon değişmiş ve boyanmış ayrıca kapıda boya var. adam deliriyor . araştırıyorlar meğer çalışanlar bayide deneme yaparlarken araçla kaza yapmışlar işyerine bildirmeden serviste hemen aracı yapıp sıfır diye satmışlar satış esnasındada ortaya çıktı. sonra ne yaptılar bilmiyorum değiştimi değişmedimi .
lektonstar17
09/10/2011, 16:25
sonuna kadar gidin AİM ye kadar yolu var:).ben alalı 6 ay oldu çok düşündüm ama rapor almadım.sadece telefondan sorguladım orda bi sorun görünmedi. kesinlikle vazgeçmeyin eğer mahkemede siz aracı almadan önce sorunlu olduğu ortaya çıkarsa bayı yeni bir aracı size seve seve verecek.bu konuda daha önce sorun yaşayanlar oldu ve mahkeme yoluyla araçlarını yenilettiler.
lektonstar17
09/10/2011, 16:26
Expertiz raporu için istanbulda güvenilir yerler nereleri ? rapor almanın ücreti nedir?
mehmetdervisoglu
09/10/2011, 21:45
Aracı aldığım yere gittiğimde, ünvanı kalabalık biri ile tanıştırdılar Marmara Bölge sorumlusuydu sanırım. O da bütün detayı dinledi, ama henüz çözüm getiremedi madem Marmara sorumlusu neden çözüm getiremedi, kartını istedim yanımda yok dedi ve vermedi, amacı çözüm olsa idi ürünlerinin arkasında olsalardı en azından cebini verirdi ama vermedi . o yüzden bundan sonra Fiat mı asla. __________________
sezerism
09/10/2011, 21:54
Raporu kim verecek serviste aracı alırken nasıl yaptırcaz.
Şimdi araç kazalı boyalı mı ? yoksa fabrikada *tashih* yani düzeltme tamir işlemimi görmüş toleranslar dahilinde...fabrikada...benim başımada geldi ...servisteki çaylak *usta* ve gerçek usta farklı şeyler söyledi de + fabrikada neler yapılabildiğinide bildiğim için ...fazla kafama takmamıştım...olan bizim ürkek müşteriye olmuştu...Palio*mu pazarda sattım birsürü simsar galerici baktı birşey göremediler ...ama cihaz hakkaten bagaj kapısının diğer bölgelerdeki boya kalınlığının farklı olduğunu gösteriyordu...toleranslar dahilinde tabiii...yorum kimine göre boya var kimine göre yok*tur...işi iyice araştırmak dibine inmek gerekiyor...nedir ne değildir...bile bile bir bayii KAZALI BOYALI satmaz satamaz satmamalı...
ya bu konu ayrı ama bu günlerde bende aracımı satıcam geçen iş yerinden bi arkadaşın tanıdığı geldi gösteriyorum yani fiyatı düşürmek için şöyle baktı böyle baktı km. yüksek dedi sonra bu yaş için normal dedi sonra ben sağ arka çamurlukta boya var dedim mız mız yapmaya başladı dedim alma o zaman ooo ille istediği fiyata çekicek dedim kardeşim serviste kaskoyu bozdurarak boyattım ufak bir çizik için oldu işte çizildi boyatmasaydımda sen şimdi çizik araca mı binseydi dedim bu sefer ben kestim attım hala konuşuyor yolladım dedimki sen 5-6 yaşında büyük şehirde çiziksiz boyasız araç bul öp başına koy nedir boya hassasiyeti?
Ancak sizin durum ayrı bayi böyle bişey oldu o zaman size bunu belirtip indirimli satacak işte 2.000-2.500 TL. alta ki kimse bişiy demez o zaman size şimdi bu zararı biraz daha artırıp ödemeleri lazım çünkü boyalı ile boyasız fark çok fazla değil .
Bu konuda fiat aracınızı alıp yerine yenisini vermeli prosedür illaki uzun sürecektir ama sonunda maddi ve manevi tazminat hakkınız doğmuştur kesinlikle aracı bayiye satmayın kaybınızı sonuna kadar karşılamak zorundalar zaten bu şekilde aracınızı satsanız bile maddi kayıp çok fazladır yapılan hata bu şekilde affedilemez sonuna kadar gitmenizi tavsiye ediyorum...
cemal arslan
10/10/2011, 12:28
konu o kadar basit değil...maalesef
aracı siz aldınız ve kullandınız...aracın kaza yapmadığını boyanmadığını siz nasıl ispat edeceksiniz ??
siz istediğiniz kadar rapor alın...değişmiş düzeltilmiş boyanmış vs.vs.
serviste evet boya var kaza var değişme var düzeltme var desin...
bu bir şeyi değiştirmez...
sadece ve sadece ...satıcı iyi niyet gösterir de olayı kabullenir ve müşteri memnuniyeti adı altında aracı sizden alır ve size yenisini verirse....olay kapanır...
diğer türlü işiniz çok çok zor...
yani aracı siz aldığınızda boyalı olduğunu ispat etmeniz gerekir...
benzer olay volvo da olmuştu...araç sahibi komşumdu....aracı sıfır almıştı 2 yıldır sürüyordu...
bir gün biri aracın sol ön kapısında boya olduğunu söylemiş...ve gerçekten boya varmış
aracı aldığı yere götürüyor ve yerine sıfır araç alıyor....
dediğim gibi ispat ederseniz sıfır araç verirler...aksi durumda ispat etmeniz lazım...
keşke her firma volvo gibi duyarlı olsa...
https://forum.grandepuntotr.com/genel/1175-lutfen-okuyun-ilginizi-cekecektir-mutlaka-arac-boyali-cikti-2.html
burada daha önce yaşanan bir olay var sonuç 4000 tl civarı bir para almıştı ..
Bayilere de artık güven kalmadı Sıfır km aracı bayiden çıkıp oto test merkezine götürmek gerekiyor artık
mehmetdervisoglu
10/10/2011, 21:43
Teşekkürler arkadaşlar,
Bu ürün gizli ayıplı, aracın kazası yoktur yazısı alırım sorun değil ve aracı tek ben kullanıyorum başka kullanan yok. Emsal teşkil edecek davalar var ve müşteri lehine karar çıkıyor.
aşağıda gelişmeleri paylaşıyorum ;
Yukarda özet olarak geçtim ama kısaca bahsedeyim. 2010 Mayıs ayında Kozyatağı Arma'dan sıfır Punto active aldım.
Eylül 2011 ayında Takas için gittiğim ikincielotomobilim.com aracın boyalı olduğunu bildirdiler ve yazılı rapor verdiler.
08.10.2011 cumartesi sabah Küçükyalı Birmot'da ekspertiz yaptırdım ve boyalı olduğuna dair yazılı imzalı kaşeli rapor aldım.
Bu raporun olduğunu söylemeden Arma Oto'ya gittim önceleri yoktur vb konuşup yıldırma yoluna gittiler. O sırada bölge sorumlusu Ersin Demirdağ Bey vardı kendisi de konu ile ilgilendi önce boya yok diyenler sonra boya var dediler
ve şimdi Ersin Bey, Arma çalışanı Didem Hanım aracılığı ile -arabada sorun yok raporu veren Birmot, sorunu Birmot'la çözsün- demiş. Ben bu durumu anlamadım önce yok diyorlar sonra var diyorlar sonra gene yok diyorlar. Hem boya olduğunu söyleyen sadece Birmot değilki ikincielotomobilim.com da boya var diyorlar ve adamlar profosyoneller Kavacık merkezde 3 dönüm arsada son derece kaliteli hizmet veriyorlar.
Birmot da Fiat yetkili servisi Ersin Demirdağ bey de Marmara sorumlusu kendi sorumluluğunda olan bayinin raporunu yalanlıyor ve müşterisini madur ediyor. Ben çözüm için bekledim ama müşteri ile arasına duvarlar koyan müşteri sorunlarına ve taleplerine arkasını dönen bu kalite anlayışı ile olmayacak. Ersin Bey'den kartını istemiştim, yanında olmadığını söylereyek vermedi şimdi Didem Hanım'dan e-posta adresini cep telefonunu istiyorum veremem diyor.
Burada görülüyor ki müşteriyi bezdirmek usandırmak ve göndermek, amaçları çözüm olsa delikanlı gibi konuyu araştırırlar ve derlerki evet böyle bir sorun olmuş sizi madur ettik, Fiat büyük (!) bir firma müşterisini madur etmez, zararınızı nasıl tazmin ederiz dese. NE onların vakti gidecek ne benim. Ama amaçları çözüm değilki.
Akşama doğru Arma'nın müdürü aradı, ismini Hasan dedi yanılmıyorsam. Azarlacasına konuşma uslubu ile, kaç para istiyorsun (sanki zengin kızın babası, fakir delikanlıyı kızından uzaklaştırmak için para teklif ediyor.) Zararınız ne kadar ben vereyim, Punto'nun sıfırı 30.000 TL imiş , ben 31500 diyince ben sana 30'a verecem diyor, yahu ben zaten punto dan Fiat dan memnun olmadığım için satıyorum, hala bana punto satacak.
Bu kalite anlayışıyla bu insana/müşteriye yaklışım seviyesi ile olmayacak. Zararına aracı sattım arkadaşlar 24500 TL' ye ama hukuki süreci başlatmayı planlıyorum. Sanki, gizli ayıplı ürünü ben onlara sattım da beni azarlıyorlar. Yarın tüm belgeleri sitemde yayınyalacağım zararım tazmin edilene kadar da işin peşini bırakmayacağım inşALLAH. Bu arada benimle sadece telefonda görüşüyorlar asla yazılı açıklama göndermiyorlar bu da önemli bir ayrıntı. Burada Ersin ve Hasan Beye sesleniyorum. Eğer sitemdeki yazılara cevap gönderirseniz, değiştirmeden aynen yayınlayacağım, göndereceğinizi sanmıyorum ama.
Not : 1997 lerde yani internet çok nadir evlerde varken. Memnuniyetsiz bir müşteri 3500 müteriyi etkiliyordu şimdi internet artık her evde var.şikayetvar.com u tüketici mahkemelerini 15 yaşındaki çocuklar biliyor. Bu yolu kendileri seçtiler.
mehmetdervisoglu
10/10/2011, 21:58
Raporu kim verecek serviste aracı alırken nasıl yaptırcaz.
Satış elemanında isteyebilirsin, şimdi yeni araç almayı planlıyorum satış elemanıyla bedelde anlaştıktan sonra ekpertiz raporu isteyeceğim. İnsanlara güven olmayan, ürünün arkasında durmayan firmalar oldukça mecburen bu şekilde davranmamız lazım. ALLAH korkuları olsa bu şekilde 3 kağıtçılık yapabilirler mi! ahirette bir bir hesabını vereceklerini bilseler bunu yapabilirler mi maalesef eğitim sistemimizde bunlar anlatılmıyor/öğretilmiyor
Öncelikle geçmiş olsun çok mide bulandirici bir durum ama otomobil sektörü içerisindeyim inaninki bunun gibi yüzlerce hikaye dinledim hukiki mucadele ile en azindan hakkinizi arayin cunku git gide fazlalasiyor yetkili ve ozel servislerdeki sahtekarliklar
mehmetdervisoglu
10/10/2011, 22:25
saolun arkadaşlar
benim vakit sorunum avukata vericem sanırım.
bahadir77
10/10/2011, 23:04
bende 6 ay once aldım aracımı aynı yerden...ıcımı bır korku sardı acıkcası...emsalı 33 bin olan aracı 30.800 almıstım o zamanlar. napalım sımdı gıdıp aracımı kontrol ettırelım yanıııı...
Mugen_punto
10/10/2011, 23:31
bende 6 ay once aldım aracımı aynı yerden...ıcımı bır korku sardı acıkcası...emsalı 33 bin olan aracı 30.800 almıstım o zamanlar. napalım sımdı gıdıp aracımı kontrol ettırelım yanıııı...
Al benden de okadar :( ne yapalım tırstım açıkcası ....
çok geçmiş olsun. aynı olay 1 sene önce bizimde başımıza geldi. bir tanıdıktan arkadaşa gp aldık.serviste expere soktuk ve aracın tamamında boya 120-160 arasında çıkarken sadece sağ kapının kolları üstlerinde 190 çıktı yani tolerans üstünde. usta bunun nomal olduğunu bir çok araçta karşılaştıklarını söyledi. bazen arabalar bayiye gelene kadar yada bayiden müşteriye kadar olan sürede çizildiğini veya hafif hasarlar olduğunu bu ve bu gibi sorunlarında bayi tarafından düzeltilip satıldığını söyledi. biz şok olduk tabi sadece fiat' a ait bi sorun gibi düşündük. sonra öğrendik ki bir çok markada da böyle sorunlar oluyormuş.fabrikada bile çeşitli nedenlerden dolayı 2 - 3 kez boyanan parçalar varmış. bunlarıda 3. şahıslardan değil direk fabrika çalışanı arkadaşlardan duydum.
bazen bize expertize öyle araçlar geliyor ki bizde şaşırıyoruz.
boya ölçüm cihazımız gerçekten pahalı ve kaliteli. ölçümlerde bütün parçaların boya kalınlıkları tutarlı ve sınır dahilinde görünüyor ancak işin aslı öyle değil. gerçekten usta olan bir boyacı boyayı öyle güzel atıyor ki boya kalınlığı normal görünüyor (pasta işlemi ilede boya kalınlığı azaltılabilir) ama gel gelelim hiç bir zaman fabrikasyon boyası ile bir olmuyor. boyanan parçayı gözle inceliyoruz ne kadar ustaca boya atılmış olsada elbet bir yerde milimlik hatası oluyor (boya tozu v.s.) hatası olmasa bile boya içindeki parçacıkları yandaki orj. parça ile karşılaştırıyoruz.
nadirde olsa fabrikasyon olarak kalın boyalı araçlarda geliyor özellikle fordda bu çok oluyor. bir tanede seat ile karşılaştım. boya kalınlığı arabanın heryerinde 200 civarı çıkıyor. yarım saat 4 kişi tarafından incelendi orj olduğunu söyledik. alıcınında satıcınında gönlü rahat etti.
bir aracın boya kalınlığı 70 - 100 micron arası olmalıdır. üst değere yakın kalınlıklar (110 - 120 gibi) çıkıyorsa tavan ya da şasenin boya kalınlığından yola çıkılarak yorum yapılır.
lektonstar17
11/10/2011, 13:08
gelde rahat ol şimdi. yaklaşık 6 ay önce bende aynı yerden aldım aracımı.napalım şimdi bi de rapormu alallım.ne dert bi işmiş sıfır araba almak yavvv.arkadaşlar expertiz raporu almanın ücreti nedir ?
mehmetdervisoglu
12/10/2011, 09:34
Her işletme yanlışlar yapabilir. Önemli olan samimiyettir, ürünün arkasında durmaktır müşterinin yanında olup konuyu objektif olarak inceleyip çözüme gitmektir. Bana samimi yaklaşılsa idi, canınız sağolsun diyip teşekkür edip çıkacaktım belki. Müşteri ile arasına duvarlar çeken, son derece itici bir uslupla konuşurlarsa ben de mahkemeye giderim.
mehmetdervisoglu
12/10/2011, 09:36
850 210 04 35 Nolu telden Burak bey aradı;
satışı yapmadan önce bizi arasaydınız
Aracın boyasız olduğuna dair CEO imzalı belge verirdik dedi.
Aracı satmadan önce
Arma oto yetkilileri ile görüştüm.
Aracın boyasız olduğuna dair belge istedim vermediler.
Belge veremeyeceklerine dair belge istedim gene veremeyiz dediler.
Marmara bölge Müdürü Ersin Dağdemir ile görüştüm. Ersin Bey de bir boyalı dedi bir boyasız dedi(!)
Aracı satın aldığım Arma'nın üst düzey yöneticileri ve Ersin Bey bana yazılı kağıt veremeyiyorlar da, ben Fiat GEn müdürlüğü arayıp boyazız odluğuna dair belge alacakmışım(!)
Hiçbiri bana çözüm üretemiyor da ben Fiat genel müdürlüğü arayacağım ve CEO imzalı belge isteyeceğim.
Aracı sattığım için de birşey yapamayacaklarını bildirdiler. Mahkeme aracılığı ile ne yapıp yapamayacaklarını hep birlilte öğreneceğiz artık.
Not : Kime götürsem araç boyalı diyor sadece Arma ve Gen müdürlük arç boyasız diyor . Gen müdürlük aracı görmedi bile (!)
oguzhan06
12/10/2011, 19:21
hocam öncelikle geçmiş olsun benim araçtada bazı yerlerde 180 mikron boya çıkıyor banada normal dediler ama bende epey tedirgin oldum sizdeki boya kalınlığı kaç çıkıyordu acaba....?
uzuncocuk
12/10/2011, 22:24
nelerle ugrasıyoruz dımı...... kıbrısta kaza yapmıs bır aracı normal hale cevırdıkten sonra o arac kaza yapmamısla aynı fıyat edıyordu... yanı vay kaput boyanmıs düş fiyattan diye bır zıvırtı yoktu. sıfır aracta aracın tasınması sıgortalı..... fırmaların garajları ve servıslerde ısyerının onunde olabılecek hasarlarla ılgılı sıgortada mevcut. sıgorta sırketınden aslında bu tıp satıs oncesı hasarlarda bayıler para alabılırler ve bu aacları objektıf olarak boyanan kısımları bıldırerek daha ucuza satabılırler.. ama kımse ugrasmaz bu ıslerle...
Haklısınız arkadaşlar ama bizim ülkemizdeki bu kaporta boyanmış çizikten boyanmış kazadan boyanmış şu olmuş bu olmuş*a çok önem veriyoruz...gereksiz yere...yani demekki motoru bitik ama kaportasında çizik olmayan...ve tam tersi olan motoru mekaniği tık demeyen araçtan daha kıymetli...hangisi daha güvenli sizce...?Çoluğumuzu çocuğumuzu boya üzerinde taşıyoruz sanki...yani süslü püslü bir binada ama temelleri çürük bir binada oturmaya benzemiyormu...?ilk sallantıda güüümmm...işte bu olay Uzunçocuğun dediği gibi biraz daha medeni aklı başında ülkelerde bizden farklı...belkide dünyada tekiz...:(
Şimdi araç kazalı boyalı mı ? yoksa fabrikada *tashih* yani düzeltme tamir işlemimi görmüş toleranslar dahilinde...fabrikada...benim başımada geldi ...servisteki çaylak *usta* ve gerçek usta farklı şeyler söyledi de + fabrikada neler yapılabildiğinide bildiğim için ...fazla kafama takmamıştım...olan bizim ürkek müşteriye olmuştu...Palio*mu pazarda sattım birsürü simsar galerici baktı birşey göremediler ...ama cihaz hakkaten bagaj kapısının diğer bölgelerdeki boya kalınlığının farklı olduğunu gösteriyordu...toleranslar dahilinde tabiii...yorum kimine göre boya var kimine göre yok*tur...işi iyice araştırmak dibine inmek gerekiyor...nedir ne değildir...bile bile bir bayii KAZALI BOYALI satmaz satamaz satmamalı...
o kadar emin olma abisi :) bu konuda ben de birşeyler sölemek isterim ama fiat çalışanı olduğum için susmak en iyisi sadece şunu bilin yeter..! sadece araba değil ne alırsanız alın ilk 15 gün içinde ''beklentilerimi karşılamadı'' şikayetiyle aldınığınız nesneyi ya da ürünü geri teslim etme hakkınız var(tüketici yasasında yazanı sölüorum) aracı aldıktan sonra ilk 15 gün içerisinde kontrol ettirip itiraz ettiyseniz haklı ve karlısınız...! ama bu süre eğer üstünden 20 işgünü geçtiyse ve siz bunu daha yeni öğreniyorsanız sadece ve sadece aldığınız yetkili satıcıyı ayıplı mal satmakla tazminat davasıyla mahkemeye verebilirsiniz, onun haricinde sizin aracınızın son durumu için bir şey yapmalarını beklemeyin, bayi insiyatifi olarak aracı sizden almayı talep etmişler bu bile şaşırtıcı:) ayrıca da bi daha asla fiat almam demeyin bu wolksvagende bile olabiliyor, neyse konuşmucaktım çok konuştum yine saygılar....
mehmetdervisoglu
13/10/2011, 00:39
"Aracı biz alalım " sözde kaldı.söylendi geçti. Orada bölge müdürleri falan vardı diye söylenmiş bir sözdü sanırım. Hiçbiri samimi olarak ilgilenmediki amaçları çözüme gitmek değildi. Bir an önce nasıl başımızdan atarızı düşündüler.
.bile bile bir bayii KAZALI BOYALI satmaz satamaz satmamalı...Derken emin değilim zaten Kubi :)...şu ana kadar hemen hemen birçok markada bu tür olaylar yaşandı biliyoruz...sence satmalı mı bayiler bu tür araçları...? veya bu şekide mi satmalı ...?
speedy_16
13/10/2011, 21:32
gizli kusurlu olduğu için mahkemeye verip aracı iade edebilirisiniz bunun zaman aşamı gizli kusurlarda 10 yıldı sanırım
bilinçsiz tüketici olduğumuz nerden belli kimse ne hakkı olduğunu bile bilmiyor koyun gelgik koyun gidiyoruz valla azıcık bilinçlensek değil boyalı araba satmak tırnak kadar hata olsa canlarına okuyacaz ama malesef ülkemizde kurallar kanunlar hep parası olandan yana çalıştı bugüne dek, inşallah sorun çözülür bence siz direk 444 72 76 yı arayarak durumu tofaşa aktarın böylece konunun telefon görüşmesindeki kaydı olacaktır ve çözümünüz daha kısa zamanda olacaktır, saygılar...
mehmetdervisoglu
14/10/2011, 12:17
Tofaş/fiat ın 444 numarasını aradım. durumu özetledim . Burak Bey aradı, içerik 26 nolu mesajda.
aracı satığınız için birşey yapamam dedi. Öncesinde tüm yetkililerle konuştum çözüm üretmediler üretemediler . Aracı aldığım bayii bile , yazılı rapor veremem dedi, ne yapayım daha. Bu sorunun mahkemeden başka çözümü olmayacağını anlayınca da aracı sattım çünkü araç ihtiyaçlarımı görmüyor ve mahkeme 1-2 yıl sürüyor.Bu süre zarfında neden araca mahkum olayım.
neyse satmış olduğunuz için konu kapanacak en azından aracı sattığınız için kafanız rahat olacak, bununla geçmiş olsun diyelim, normalde bu tip araçlar fabrikada ihale yöntemiyle personele satılır, siz aracı satmadan sölemek istemedim bu sizin başınıza gelen olay büyük bir ihtimalle bayide oldu ve bayi bu aracın onarım işini kendi yaptı, o yüzden size böle bir teklifte bulundu ben alayım aracı diye, aksi takdirde bilinmedik bir şey olsaydı bayi de bu işin peşini bırakmazdı çünkü csi sonuçlarında göre bayiler prim alırlar, bu sizin probleminizi kendilerine avantaj olarak kullanabilirlerdi mesela, tekrar geçmiş olsun satılmasına sevindim, ayrıca forumda paylaşmanız güzel oldu en azından birkaç kişiyi bu konuda bilinçlendirmiş oldunuz... yeni aracınızın da hayırlı uğurlu olmasını dilerim...
mehmetdervisoglu
14/10/2011, 18:09
Teşekürler Kubilay Bey,
aracı zararına sattım çünkü, toplamda ürüne baktığınızda (ürün+satış sonrası servis+çalışanların kalitesi) kalitesizdi hem vakit alıyor hem de sinirlendiriyorlardı.
zararına sattığım için gene de dava açacağım. en azından tüketici mahkemesine vereceğim. Bu arada "biz alalım" sözleri yarım ağız söylendi ve devamı gelmedi. Kaç kere zararımı nasıl tazmin ediceksiniz diye sordum ama hep Ciddiyetten uzak cevaplar aldım. Biraz da onlar uğraşsın mahkemede.
mehmetdervisoglu
24/10/2011, 11:59
2-3 haftadan yıllık izne çıkıyorum tüketici mahkemesine gidicem. Muhtemelen Istanbul Maltepe'dekine tecrübeli arkadaşlardan yardım olabilirse sevinirim.
Kendi işimizde çalışsak anında mahkemeye veriririz, başkasının işinde çalıştığımız için ve yaptığımız iş gereği izin durumları sıkıntılı bizde. Kalitesiz ürün / markalar da bu durumu kullanıyor .
lektonstar17
25/10/2011, 10:27
arkadaşlar anadolu yakasında fiat servisleri dışında sağlam ve tarafsız düzgün iş yapan rapor alabileceğimiz bi yer varmı ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.