byak
04/10/2011, 23:43
Herkese iyi akşamlar.
Cumartesi günü aracımın soğukken sarsıntılı ve kalkışlarda titreyerek çalışmasından dolayı Özkar otoya götürdüm.Aracımın 1 yıllık uzatılmış garantisi olduğunu söyledim.Motor yağının kontrol edilmesini tamamlanmasını ve aracın freninden ağımı gekince ses geldiğini belirttim.Usta araç soğuyunca test edileceğini bilgi verilceğini söyledi ve evime döndüm.Öğleden sonra saat 15 e kadar ses seda çıkmayınca 16 gibi servise vardım.Servisteki bayan bujilerin ve buji kablolarının değiştirildiğini söyledi.8000 km önce bakımda bujiler değişmişti.Bana parcaların garantiye girmediğini belirterek 240 tl tahsil ettiler.Buji kablolarının garanti kapsamına girmesi gerektiğini söylediğimde plastik parca olduğu için girmediğini belirttiler.Aracı teslim aldığımda fren pedalındaki sorun hala devam ediyordu.Motor yağını kontrol ettiklerde mecul.Fiat müşteri hizmetlerine konuyla ilgili mail attım hemen döndüler ve bana bilgi verilmeden parçaların değiştirildiğini buji kablolarının garantiden karşılanması gerektiğini ve ücretin iadesini istedim.Bugün Fiat'tan aradılar servis müşterinin bilgisi doğrultusunda işlemler yapılmıştır diye beyanat vermiş.Müşteri hizmetleri beni başka bir servise yönlendirmeyi teklif etti.Bugün akşam üstü merakımdan garanti uzatma sözleşmesine baktığımda garantiye girmiycek parcalar arasında buji kabloları yer almıyor.Fiat müşteri hizmetlerini tekrar aradım sözleşmeyi okudum tekrar inceleme başlatıcaklarmış.Özkar Oto aleyhine konu düzeltilmezse sözleşme ve faturayla birlikte tüketici hakem heyetine başvuracağımı belirttim.
Cumartesi günü aracımın soğukken sarsıntılı ve kalkışlarda titreyerek çalışmasından dolayı Özkar otoya götürdüm.Aracımın 1 yıllık uzatılmış garantisi olduğunu söyledim.Motor yağının kontrol edilmesini tamamlanmasını ve aracın freninden ağımı gekince ses geldiğini belirttim.Usta araç soğuyunca test edileceğini bilgi verilceğini söyledi ve evime döndüm.Öğleden sonra saat 15 e kadar ses seda çıkmayınca 16 gibi servise vardım.Servisteki bayan bujilerin ve buji kablolarının değiştirildiğini söyledi.8000 km önce bakımda bujiler değişmişti.Bana parcaların garantiye girmediğini belirterek 240 tl tahsil ettiler.Buji kablolarının garanti kapsamına girmesi gerektiğini söylediğimde plastik parca olduğu için girmediğini belirttiler.Aracı teslim aldığımda fren pedalındaki sorun hala devam ediyordu.Motor yağını kontrol ettiklerde mecul.Fiat müşteri hizmetlerine konuyla ilgili mail attım hemen döndüler ve bana bilgi verilmeden parçaların değiştirildiğini buji kablolarının garantiden karşılanması gerektiğini ve ücretin iadesini istedim.Bugün Fiat'tan aradılar servis müşterinin bilgisi doğrultusunda işlemler yapılmıştır diye beyanat vermiş.Müşteri hizmetleri beni başka bir servise yönlendirmeyi teklif etti.Bugün akşam üstü merakımdan garanti uzatma sözleşmesine baktığımda garantiye girmiycek parcalar arasında buji kabloları yer almıyor.Fiat müşteri hizmetlerini tekrar aradım sözleşmeyi okudum tekrar inceleme başlatıcaklarmış.Özkar Oto aleyhine konu düzeltilmezse sözleşme ve faturayla birlikte tüketici hakem heyetine başvuracağımı belirttim.