Orijinalini görmek için tıklayınız : Bravo hakkında yardım
Arkadaşlar arabamı yenileyeceğim inşallah yakın zamanda,GOLF 5 yada bravo düşünüyorum.
GOLF 5 hakkında başka bi konuda arkadaşlar bilgi verdi sağolsunlar ama bravo hakkında pek bilgim yok internetten araştırıyorum halen sizlerede danışayım dedim.120 bg dizel düşünüyorum.
Hangi paketi tavsiye edersiniz,km arttıkça tıkırtı vs. oluyormu ,otomatiği nasıl,konforu iyimidir, kronik problemleri varmı?
Yardımcı olursanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler
Golf 1.6tdi 90 hp,bravo 120 hp
Golf 1.6tdi 230nm tork.bravo 300 nm
Golfün açılır tavan dahil bravodaki en üst versiyon donamını talep etseniz rakam 70.000 tl ye dayanır,bravoda sportstyl AK paket ve açılır tavan dahil fiyatı 52.000 lerde kalır.
Her ikisininde can güvenliği,sağlamlığı çarpışma testlerinde üst sınıf.
Bravonun iç hacmi daha geniş,aero dinamık yapısı daha başarılı.
Golf'ün indirimsiz kasko bedeli 1800tl iken Bravo 1200 tl yi geçmiyor.
Golf'ün birinci yıl servis bakımı 300 tl civarı iken Bravonun 180 tl civarı.
Dizel motor ve benzinli motor seçeneklerinde en iyi motor ödüllerini toplayan Bravoyu tercih etmekte mantık hatası yapmış olmuyorsunuz.
speedy_16
09/09/2011, 22:37
Golf 1.6tdi 90 hp,bravo 120 hp
Golf 1.6tdi 230nm tork.bravo 300 nm
Golfün açılır tavan dahil bravodaki en üst versiyon donamını talep etseniz rakam 70.000 tl ye dayanır,bravoda sportstyl AK paket ve açılır tavan dahil fiyatı 52.000 lerde kalır.
Her ikisininde can güvenliği,sağlamlığı çarpışma testlerinde üst sınıf.
Bravonun iç hacmi daha geniş,aero dinamık yapısı daha başarılı.
Golf'ün indirimsiz kasko bedeli 1800tl iken Bravo 1200 tl yi geçmiyor.
Golf'ün birinci yıl servis bakımı 300 tl civarı iken Bravonun 180 tl civarı.
Dizel motor ve benzinli motor seçeneklerinde en iyi motor ödüllerini toplayan Bravoyu tercih etmekte mantık hatası yapmış olmuyorsunuz.
golf 6 1,6 90 yanında 105 hp seçeneğide war
ama golf 6 nın motor seçeneğinden bahsetmişsiniz :)
arkadaş golf 5 yada bravo demiş
golf 5 i dizel düşünüyorsa
1,9 105hp
2,0 140 hp motor seçeneği mevcut dizel olarak
golf 5 te benzinli düşünüyorsanız 1,4 tsi lar var 122 140 170
tsi 140 yada 170 alın ikiside birerbir aynı motor yazılım farkı var o yüzden ikisiden sadece chiple
1,4 210 hp 300 nm lik motor olabilir altınızda :)
dizel düşünüyorsanız bravo derim motor hacmi 1,6 olduğundan 1,9 ve 2,0 a göre daha düşük tüketim ve daha az vergi demektir bu
multijetler çok dayanklı bi motordur ilk commain rail motor sistemi multijet hatta ve WV tdi dan daha az gürültülüdür. (golf 5)
kısacası
benizliyse 1,4 tsi 210 hp :D
dizelse 120 hp multijet beyaz bravo sport +skydome+esp+cruise control derim :)
golf 6 1,6 90 yanında 105 hp seçeneğide war
ama golf 6 nın motor seçeneğinden bahsetmişsiniz :)
arkadaş golf 5 yada bravo demiş
golf 5 i dizel düşünüyorsa
1,9 105hp
2,0 140 hp motor seçeneği mevcut dizel olarak :)
Konuyu açan Bravo ile golf kıyaslamasını yapınca bende aynı segmentte kıyaslama yaptım 1600cc ler arasında. Sonuçta bravoda 1.9 ve ya 2.0 seçeneği yok.
Ayrıca benzinli sormadığı için o konuya hiç değinmedim, sitede tek Bravo 1.4 multiair 140 hp sahibiyim. Bu seçenek çok farklı bir kıyaslama olur.
speedy_16
09/09/2011, 22:55
Konuyu açan Bravo ile golf kıyaslamasını yapınca bende aynı segmentte kıyaslama yaptım 1600cc ler arasında. Sonuçta bravoda 1.9 ve ya 2.0 seçeneği yok.
Ayrıca benzinli sormadığı için o konuya hiç değinmedim, sitede tek Bravo 1.4 multiair 140 hp sahibiyim. Bu seçenek çok farklı bir kıyaslama olur.
golf 5 tede 1,6 tdı (dizel) seçeneği yok malesef
1,9 ve ya 2,0 tdı yerine benim tercihim 1,6 mutlijet bravo olurdu 1,6 120 hp mutijet 1,9 105 hp golften daha performanslı hemde yakıtıda daha az chipli olursa belki 2,0 performansından daha iyi olur yada yakın :)
Golf 5 2004 sonunda çıktı ve sıfır fsı comfortline aldım, 3 sene kullandım satım. Kalite problemi,kötü iç malzeme,başarısız motor derken firmaya yüksek maliyet nedeni ile 2008 de Golf 6 kasayı çıkardı.Golf6 kasa golf5 in makyajlısı çünki yeni kasayı tasarlıyacak zaman bile yoktu.Bunu Auto Bıld yazmıştı. Aynı dönem çıkan BMW 1 serisi halen kasa değiştirme ihtiyacı duymamışken 2013 yıında Golf 7 kasa geliyor.... Resimde..
https://c1109.hizliresim.com/11/9/9/20355.jpg (https://goo.gl/mc9cY)
Bu tutarsız yaklaşım tüketici maduriyetine eşdeğerdir. Sorduğunuz sorunun altında her iki seçeneğinde 2. eli yatıyorsa güncel motor ve kasa olan Bravo bu anlamda da tercih sebebidir.
Ödül almış 1.4 tsi motorunun 140 hp üzeri versiyonlarının iç aksamdaki yıpranma payının fazlalığından vazgeçildiği yazılıyordu yabancı sitelerde. Anlaşılan o ki 122 hp-140 hp arası benzinli seçenekte sağlıklı tercih, o da ayrı bir konu :)
İkinci el düşünüyorum arkadaşlar,yakıt benim için onemli golfde tup takılabilen 105 bg comfortline yada bravo 120 bg dizel.
Golfe hiç elim varmıyor ama şu anki puntomdaki nerden geldiği belirsiz sesler , iç malzeme kalitesi ve konforsuzluk beni düşündürüyor.
Şuanki kullandığınız punto ile evo yu bile kıyaslarsak iç malzemede kalite farkı farkedilebiliyor iken Bravonun kalitesini puntoların hiçbirisi ile kıyaslayamayız. Her iki aracı kullandığınız zaman bu kalite farkı bariz hissediliyor. Bahsettiğiniz golf5 in önemli zayıflıklarından biriside iç mekanda kullanılan zamanla solan,soyulan kalitesiz plastik değilmi zaten :)
Grande punto auto show dergisinin 2009 yılı baskısında uzun dönem testini (100.000 km) sıfıra yakın aşınım ile tamamlamış puanı yüksek bir araçtır.İç gıcırtının olmadığı yazıyor ama kullandığınız coğrafyada asfalt ne durumda buda önem kazanıyor. 1992 yılından beri tüm markalarda garanti kapsamı dışında tutlan parçalar alt aksamlardır. Kötü asfalt şartlarına en çok dayanabilen alt takım ise fiat-reno guruplarındadır. :)
https://c1109.hizliresim.com/11/9/9/22610.jpg (https://goo.gl/mc9cY)
https://c1109.hizliresim.com/11/9/9/22787.jpg (https://goo.gl/mc9cY)
https://c1109.hizliresim.com/11/9/10/22.jpg (https://goo.gl/mc9cY)
Golf ü her zaman değerlendirirsiniz Bravoyu satmak için çok uğraşırsınız
Sevgili özgür,takım tutmadan sadece sahibi olduğum araçların kazanımlarını paylaşıyorum bunun farkındasın. Golf için yazdıklarımı yerli-yabancı otomobil dergileri ve paylaşım sitelerindeki kullanıcılarıda yazıyor. Fakat düşüncelere ve tercihlere saygımız sonsuz... Saygılarımla.
Bende zaten size yakın fikirlerdeyim ama benim görüşlerim paylaşım siteleri veya auto dergilerindeki görüşlere değil kendi yaşadıklarıma dayanıyor Ben aracımdan memnunsam bunu kendi görüşlerimden dolayı yazarım Ben memnun olduğum halde oto degilerinin görüşlerini benimsemem Neden sevmediğiniz bir aracı başkası sevince takım tutmuş oluyor? İllaha herkes aynı araca mı bağlanmak zorunda? Birde bu moda çıktı Reklam, takım tutmak vs... Bende size paylaşım sitelerinden ve oto dergilerinden sizin aracınızla ilgili binlerce olumsuz görüş bulurum Bu görüşleri paylaşmanın bir anlamı var mı? Neden insanlar kendi araçlarının güzel taraflarını anlatırken başka araçları kötülerler anlamak mümkün değil?
Bu arada 2. el deki değeri ile ilgili Bravonun tercih nedeni olduğunu belirtmenizde çok doğru bir saptama yapmışsınız 2. eldeki değerleri karşılaştırıldığında golfün bırakın bravodan daha aşağı olduğunu aynı bile saymak gerçekten tam isabet olmuş Evo yu gp yi anlarım ama bravoyu bırakın golf ile herhangi bir araç ile mukayese bile etmem
bravoyu bırakın golf ile herhangi bir araç ile mukayese bile etmem
Yukarıdaki yazdığınız cümle oldukça iddialı olmuş. Siz kıyaslamsanızda dünya bu kıyası yapıyor...
ınternatıonal engıne of the year 2011 kıyaslamasında Bravo multiair 248 puan alarak, 124 puanlı 1.4 litre tsi den önde gelmiş fakat 1.4 tsi twıncharger motordan doğal olarak geride kalmıştır.
https://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_11/1_14.html
Ayrıca auto jürisinin techno ödülü verdiği bir aracı hiçbir araçla mukaise etmemek üzerine söylenecek fazla sözde kalmıyor. Yazılarımı yukarıda incelediğinizde sadece dergilere bağımlı kalmadan 3 yıl sıfır golf satın almış,kullanmış bir sıfatla yorum yaptığımı anlayabilirsiniz.Takım tutmaktan kastım; teknik birikimi yüksek bilir kişilerin,kullanıcıların yorum ve deneyimlerini göz ardı ederek, her şartta sahibi olunan aracın övğüyle bahsedilmesini kastetmiştim. Golf için yukarıda yazdıklarımda yanlış bir cümle yok.
Paylaşım sitelerinde bilgiler,deneyimler paylaşılır ve paylaştıkça çoğalır. Bu bilgilerin yanlış olduğu kanaati oluşursa, yanlış olan kısım tartışılır en samimi şekilde.
Bravo multiair ile ilgili zaman zaman kullanıcısı olduğum için bana birçok ortamda sorular soruluyor ve google ortamında yabancı siteler dahil olumsuz yorum veya şikayet ben göremediğim için paylaşamıyorum. Yukarıda belirtiğiniz üzere binlerce olumsuz görüşten birkaçını bile paylaşırsanız teşekkürü borç bilirim. Saygılarımla.
Oldukça değil tamamiyle iddialıyım
Siz nasıl yorumluyorsunuz okuduklarınızı bilmiyorum ama ben o cümleyi dikkat ederseniz sizin "bravoyu 2. el değerinde golf ten daha iyi tutmanızdan" dolayı yazdım Ben golf ile bravoyu teknik açıdan veya donanımsal olarak en ufak bir şekilde kıyaslamadım Ama 2. el de bravonun golf ten daha iyi olduğu yorumunuz zaten son noktaydı Ben yanlış biliyormuşum Bravo piyasada peynir ekmek gibi satılan golf ise satılana kadar insanı kanser eden bir araçmış Bunu öğrendiğim iyi oldu
Görüşlerimiz farklı olsa da güzel uslubunuzdan ve nazik yazılarınızdan dolayı gerçekten ben teşekkür ederim Saygılarımla
Sayın viceroy
Hiç bahsetmedim ama ben bravoları çok inceledim Bana da piyasasının çok kötü olduğu anlatıldı Fakat ben yinede alacağım diyerek kafama taktım ve araştırmaya başladım Sonra sanki bravo aracım varmış ve satmak istiyormuşum gibi bir çok görüşme yaptım ve aracın piyasası konusunda ciddi şüpheler oluştu kafamda Forumun değişik yerlerinde mesajlarım var Bravoyu gerçekten çok beğenen bir insanım Hep aynı örneği veriyorum Bravoları bir zamanların Marealarına benzetiyorum Her forumda marealarında bravolar gibi hakettiği değeri bir türlü bulamadığını belirtiyorum Ama soranlara bravo yu piyasa açısından değerlendiriyorum Hiçbir mesajımda bravonun teknik değerlerini eleştirmedim ve hep övdüm Yazdıklarımdan bravoyu araç olarak beğenmediğim gibi bir anlam çıkmasın
Aramızdaki 8 yaş farkına istaneden saygı ve sevgide kusur etmemeye özen gösteriyorum.İyi niyet ve anlayışından ötürü bende teşekkür ederim.
Türkiye piyasasında araçların ikinci el hızını kalitesinden,donanımından çok tutkunları belirler. Aynı şekilde fiat bünyesinde hem sıfırı hem ikinci eli çok satan araç punto dur. Zaten bunu bilen koç gurubuda kurdan kaynaklı gelen zamı en fazla puntoya yansıtıp,sıfırı yavaş satılan Bravo ile aradaki çıtayı azaltmıştır ki o paraya almışken Bravo alalım mantığı ile Bravonun kotasını tamamlamak adına :)
Dikkat ettiyseniz Alfa da avrupada çok tutulan araç iken ikinci eli Bravodan hem daha zor,hem de daha altta kalıyor. Avrupada millet halbuki Alfayı aynı segmentte sadece BMW ve audi ile kıyaslıyor ilginçtir...
Şunu söylemeden geçmek istemem,ithal araçlarda motor ve kasa değişmişse yedek parça stoğuna sermaye bağlamamak adına parça fiyatı artar,vazgeçilmiş motorda yan sanayii alternatifide yoksa ikinci el değeri yaşıyla beraber düşüşe geçer. Bu bakımdan Bravo bakarken t-jet motor almamanız isabetli olmuş. Aynı akibet daha iyisi yapılınca multiair içinde geçerlidir.
SKELETER
10/09/2011, 03:50
Yorumum yanlı yada suçlama kasıtlı değildir ilk önce bunu belirteyim.
Puntodan memnun olmayan insanların hala Punto, Bravo formuna düzenli girip fiat'ı kötüleyip VW övmesini anlabilmiş değilim.
Sorun VW nin haketmeyen astronomik fiyatları nedeniyle fiat ı tercih etmekse neden VW ısrarla savunmak. Bir aracın iyi yada kötü olduğunu ikinci elde haketmeyen paralara satılması mı belirliyor bu düşünülmesi gereken bir konu! Bravonun rakibi Golf, Evo nun rakibi Polo. Aynı fiyatta olsalar gider yine evo alırdım. İkinci el de anlamsız bir VW çılgınlığı var diye evo'mdan vazgeçmezdim.
Kim ne derse dersin bana göre eski Şahin, Kartal saçmalığının yerini VW almış durumda. Parası olan şahinciler VW ye geçiyor tek tek.
bravo vw ablem li çıksa golfte fıat ablemli çıksa ne olurdu bu nu cevaplıcak var mı?
Yorumum yanlı yada suçlama kasıtlı değildir ilk önce bunu belirteyim.
Puntodan memnun olmayan insanların hala Punto, Bravo formuna düzenli girip fiat'ı kötüleyip VW övmesini anlabilmiş değilim.
Sorun VW nin haketmeyen astronomik fiyatları nedeniyle fiat ı tercih etmekse neden VW ısrarla savunmak. Bir aracın iyi yada kötü olduğunu ikinci elde haketmeyen paralara satılması mı belirliyor bu düşünülmesi gereken bir konu! Bravonun rakibi Golf, Evo nun rakibi Polo. Aynı fiyatta olsalar gider yine evo alırdım. İkinci el de anlamsız bir VW çılgınlığı var diye evo'mdan vazgeçmezdim.
Kim ne derse dersin bana göre eski Şahin, Kartal saçmalığının yerini VW almış durumda. Parası olan şahinciler VW ye geçiyor tek tek.
Sözünüz bana ise cevap yazayım
Benim yazılarımda vw yi öven fiatı kötüleyen bir cümle varsa yazın üzerine konuşalım Benim grande punto aracım vardı sattım ve golf aldım Ama hala eniştemde ve yakın birkaç akrabamda punto varki ben her yazımda özellikle eleştirdiğim konu 2007 modelde mevcut olan özelliklerin 2011 de çalınmış olması idi ki bu konuda onlarca başlık ve şikayet var
300 lerde olan mesajlarımın istediğini taratın bakın bakalım vw yi övüp fiatı ne zaman kötülemişim
Bir arkadaşımız vw bora ile ilgili merak ettiği konuyu burada başlatmış ise 2 tane bora kullanmış birisi olarak bırakında gp kullananlar kadar mesaj yazayım Vw golf ile ilgili birisi başlık açıp soru sorduğunda bırakın 2 tane golf kullanmış ve hala kullanan birisi olarak sizin kadar söz hakkımız olsun
Bravo konusunda araç olarak hiçbir zaman yorum yapmadım Yorumlarımın hepsi piyasadaki ölü alım-satımı ile ilgilidir
Vw cilere marka fanatiği diye yazdıklarınızdan size anlamsız bir çılgınlık diye gelenler insanların güven duymasından başka birşey değildir Siz nasıl ki yine gider evo alırım diyorsunuz bu da sizin fiat markasına ait güveninizi simgeler ama saçma sapan bir şekilde takım tutmak veya fanatikliği diye adlandırılmaz Sözlerinizden dolayı asıl fanatik olan sizsiniz ve vw ye karşı sizde de birçok arkadaşta olduğu gibi kompleks oluşmuş durumda Birisi vw nin adının yanlışlıkla yazmasın yeterki fanatik diye başkalarına kızanlar hemen atlayıveriyor demediğini bırakmıyor
Foruma düzenli bir şekilde girip mesaj yazmam bu forumun sıcaklığından dolayıdır Fiatı olmayan bu forumda ne arıyor gibi bir sonuca çıkan cümleleriniz tam anlamıyla hayal kırıklığı Forumun süper moderatörü coşkun bey gp yi satıp honda civic aldı Söyleyelim Coşkun Beye artık o da foruma girmesin Hiç arabası olmayanlar veya başka marka araç kullananlar ya da gp kullanıp satanlar buralara uğramasın siz bir aile oluşturun ya da forum yönetimine söyleyin üyeliklerimizi iptal etsin Burada punto kullanıp satan binlerce mesajı olan fakat yeri geldiğinde fiatı öven yeri geldiğinde de fiatı eleştirenlerde var Söyleyelim onalarda çıksın gitsin forumdan ya da söyleyelim olumlu sözler yazacaklarsa kalsınlar olumsuz yazacaklarsa hemen terketsinler
Ayrıca vw forumları başta olmak üzere birçok forumda üyeliğim ve yazılarım var Son aracımı alma zamanında vw golf/jetta, honda civic, toyota corolla, opel astra ile cidi ciddi ilgilendim ve forumlardan aklıma takılanları sordum ve yanıtlarımı aldım Zannetmeyin ki o forumlara girip o kişilerin araçlarını kötülüyorum Vw forumlarında sadece araçlarımızı sevdiğimizden mi bahsediyoruz sanıyorsunuz Hiç kimse Doğuş oto yu servisleri araçların kronik sorunların yazmıyor mu sanıyorsunuz Bakın eski mesajlarıma vw ye her türlü olumlu görüş yazmama rağmen dsg otomatik vitesin sorunlar yumağı olduğunu ve kesinlikle alınmaması gerektiğini onlarca kez yazdım Fsi motorlarla ilgili hep olumsuz görüş belirttim Kendi aracımda vw nin en tutulmayan hantal kabul edilen 1,6 102 bg motoruna sahip Nerede konusu geçse vw li olsun olmasın herkes bu motoru eleştiriyor ama ben soranlara kendi yorumlarımı söylüyorum Benzinli binerin diyenlere tsi lpg düşünürüm diyenlere mpi motor diye yazıyorum Benim aracımı ve motorumu istedikleri kadar kötülesinler bende bir kompleks oluşmuyor ve aracımı seviyorum
bravo vw ablem li çıksa golfte fıat ablemli çıksa ne olurdu bu nu cevaplıcak var mı?
Var ben cevaplarım
Bravo Türkiyenin en çok satan aracı golf ise en ölü piyasalı aracı olurdu Bunu bilmeyen var mı?
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim anladığım kadarıyla herkes her araç için kotu birşeyler soyleyebiliyor iyi şeylerde soyleyebiliyor. Bunun insanların kotuniyetli yada bu o araçların kotu olduğundan değil bence,benim çıkarabildiğim kadarıyla üretilen aynı model her araç aynı olmuyor kullanım şartlarıda aynı değil ve boyle oluncada herkesin edindiği tecrübeler farklı oluyor.
Birazda şans işi galiba iyi bir araca denk gelmek.
Yardımlarınız için teşekkürler.
Otomatik bravo kullananlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim rampalarda nasıl davranıyor vites geçişleri hızlımı manuele göre yakıt tüketimi nasıl ?
Var ben cevaplarım
Bravo Türkiyenin en çok satan aracı golf ise en ölü piyasalı aracı olurdu Bunu bilmeyen var mı?
kesinlikle katılıyorum..Yeni aldığım 1.6 Multijet Sportstyle Bravom ile çok mutluyum :)
kesinlikle katılıyorum..Yeni aldığım 1.6 Multijet Sportstyle Bravom ile çok mutluyum :)
Hayırlı olsun Güç+performans+düşük yakıt tüketimi+sizde mutlusunuz Bundan güzeli yok Kazasız belasız günler
120hp dualogic m-jet sahibi üye olarak bravoyu kesinlikle tavsiye ederim, ben de çok araştırıp almıştım aracımı.. yalnız ortada bir paradoks var bence, ikinci elde tabiki bravo golften daha fazla değer kaybettiren bi araç.. ma sorun şu ki arkadaş zaten 2. el alacak aracı?? ben de 2011 almıştım ama 2. el aldım, sıfırına göre 5binlira daha ucuz almıştım, yani şimdi 2.eli şişirilmiş bir golf mu alsın yoksa 2. elde zaten değer kaybetmiş, hak ettiği değerin altında satılan bravo mu?? en az 10bin tl ucuza alırsınız aynı özelliklerdeki bravoyu.. ki artı torku şekili iç dizaynı.. zaten 2. el aldığında satması gerekirse max 2bintl zararla satılabilir.. özellik olarak da bravoyu aldığı fiyata bırakın golfü polo bile alamaz!! isterseniz bakın full dizel poloya 48bin isteyen adamlar var ilanlarda.. dualogic rampada biraz sıkıntılı özellikle ekonomik modda.. rampa derken dik rampalardan bahsediyorum.. sıkıntıyı çözmek için vitesi manuele alıp yokuşu çıkmanız yeterli ben öyle yapıyorum.. ya da dip gaz gidersiniz yine sorunu çözmüş olursunuz.. onun dışında vites de gayet başarılı.. tamam çift kavramalar kadar sarsıntısız değil ama kötü de değil kesinlikle.. ben kesinlikle aracımdan memnunum.. özellikle sport style skydome ve buz beyaz kesinlikle tavsiye edilir.. golften kesinlikle çok daha fazla dikkat çekeceğinize de emin olabilirsiniz.. bu da kalitenin fotosu:)https://c1109.hizliresim.com/11/9/10/10795.jpg
Hayırlı olsun Güç+performans+düşük yakıt tüketimi+sizde mutlusunuz Bundan güzeli yok Kazasız belasız günler
güç+performans..OK ama 1.3 multijet GP den geçiş yaptım , yakıt biraz artıyor :)
teşekkür ederim..tüm foruma kazasız sürüşler.
120hp dualogic m-jet sahibi üye olarak bravoyu kesinlikle tavsiye ederim, ben de çok araştırıp almıştım aracımı.. yalnız ortada bir paradoks var bence, ikinci elde tabiki bravo golften daha fazla değer kaybettiren bi araç.. ma sorun şu ki arkadaş zaten 2. el alacak aracı?? ben de 2011 almıştım ama 2. el aldım, sıfırına göre 5binlira daha ucuz almıştım, yani şimdi 2.eli şişirilmiş bir golf mu alsın yoksa 2. elde zaten değer kaybetmiş, hak ettiği değerin altında satılan bravo mu?? en az 10bin tl ucuza alırsınız aynı özelliklerdeki bravoyu.. ki artı torku şekili iç dizaynı.. zaten 2. el aldığında satması gerekirse max 2bintl zararla satılabilir.. özellik olarak da bravoyu aldığı fiyata bırakın golfü polo bile alamaz!! isterseniz bakın full dizel poloya 48bin isteyen adamlar var ilanlarda.. dualogic rampada biraz sıkıntılı özellikle ekonomik modda.. rampa derken dik rampalardan bahsediyorum.. sıkıntıyı çözmek için vitesi manuele alıp yokuşu çıkmanız yeterli ben öyle yapıyorum.. ya da dip gaz gidersiniz yine sorunu çözmüş olursunuz.. onun dışında vites de gayet başarılı.. tamam çift kavramalar kadar sarsıntısız değil ama kötü de değil kesinlikle.. ben kesinlikle aracımdan memnunum.. özellikle sport style skydome ve buz beyaz kesinlikle tavsiye edilir.. golften kesinlikle çok daha fazla dikkat çekeceğinize de emin olabilirsiniz.. bu da kalitenin fotosu:)https://c1109.hizliresim.com/11/9/10/10795.jpg
Maşallah aracınız çok güzel duruyor..Ben de Beyaz arayışında idim ama Lav Kırmızısı SportStyle nasip oldu..
Kazasız belasız sürüşler..
Ayrıca Türkiyeye çivi çakmamış VW ne kadar sömürüyor güzel ülkemi..Fiat,Renault,Toyota,Ford,Honda,Hyundai hatta Mercedes işte bu yüzden bana daha sempatik geliyor VW yanında :boxin:
sonradan farkettim aracı aldığınızı, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.. isteyen herkese nasip olur inşallah..
speedy_16
10/09/2011, 21:36
güç+performans..OK ama 1.3 multijet GP den geçiş yaptım , yakıt biraz artıyor :)
teşekkür ederim..tüm foruma kazasız sürüşler.
120 lik m-jet yakıtı ne durumda GP ye göre ?
Yeni aracım 1.6 Multijet 105 M-Jet Sport Style,17 inch lastikler..Eskisi(gerçi hala benim :) ) 1.3 multijet 75 bg .
Kullanımım aynı ama arada yaklaşık %20-25 artış var..(kasa , motor , lastik..doğaldır bence)
120hp dualogic m-jet sahibi üye olarak bravoyu kesinlikle tavsiye ederim, ben de çok araştırıp almıştım aracımı.. yalnız ortada bir paradoks var bence, ikinci elde tabiki bravo golften daha fazla değer kaybettiren bi araç.. ma sorun şu ki arkadaş zaten 2. el alacak aracı?? ben de 2011 almıştım ama 2. el aldım, sıfırına göre 5binlira daha ucuz almıştım, yani şimdi 2.eli şişirilmiş bir golf mu alsın yoksa 2. elde zaten değer kaybetmiş, hak ettiği değerin altında satılan bravo mu?? en az 10bin tl ucuza alırsınız aynı özelliklerdeki bravoyu.. ki artı torku şekili iç dizaynı.. zaten 2. el aldığında satması gerekirse max 2bintl zararla satılabilir.. özellik olarak da bravoyu aldığı fiyata bırakın golfü polo bile alamaz!! isterseniz bakın full dizel poloya 48bin isteyen adamlar var ilanlarda.. dualogic rampada biraz sıkıntılı özellikle ekonomik modda.. rampa derken dik rampalardan bahsediyorum.. sıkıntıyı çözmek için vitesi manuele alıp yokuşu çıkmanız yeterli ben öyle yapıyorum.. ya da dip gaz gidersiniz yine sorunu çözmüş olursunuz.. onun dışında vites de gayet başarılı.. tamam çift kavramalar kadar sarsıntısız değil ama kötü de değil kesinlikle.. ben kesinlikle aracımdan memnunum.. özellikle sport style skydome ve buz beyaz kesinlikle tavsiye edilir.. golften kesinlikle çok daha fazla dikkat çekeceğinize de emin olabilirsiniz.. bu da kalitenin fotosu:)https://c1109.hizliresim.com/11/9/10/10795.jpg
Gerçekten çok hoş araç kazasız belasız inşallah,
daha önce pek otomatik kullanmadım bi kere arkadaşta chevrolet cruze vardı otomatik onu kullandım böyle bi rezillik olamaz, manuel modda bile vites yıllar sonra geçiş yapıyordu birazda o yüzden çekincem.
Herhangibir şikayetiniz varmı araçtan bikaç yerde debrijaj pedalında ses sorunu olduğunu okudum sizde oldumu olduysa çözüldümü nasıl çözdünüz?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Gerçekten çok hoş araç kazasız belasız inşallah,
daha önce pek otomatik kullanmadım bi kere arkadaşta chevrolet cruze vardı otomatik onu kullandım böyle bi rezillik olamaz, manuel modda bile vites yıllar sonra geçiş yapıyordu birazda o yüzden çekincem.
Herhangibir şikayetiniz varmı araçtan bikaç yerde debrijaj pedalında ses sorunu olduğunu okudum sizde oldumu olduysa çözüldümü nasıl çözdünüz?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
yanlış mı anladım acaba aracım dualogic vites debriyaj pedalı yok ki? vites geçişleri bence gayet başarılı, ekonomik modda biraz cansız kalıyor o kadar.. şimdilik tek sorunum ''o kadar paraya fiat mı alınır'' diyen insanlar.. ki arabayı görüp içine bindikten sonra hepsinin yorumu ''bu aracı niye kimse bilmiyor astradan civicten falan daha güzelmiş'' vb söylemlere dönüyor..
yanlış mı anladım acaba aracım dualogic vites debriyaj pedalı yok ki? vites geçişleri bence gayet başarılı, ekonomik modda biraz cansız kalıyor o kadar.. şimdilik tek sorunum ''o kadar paraya fiat mı alınır'' diyen insanlar.. ki arabayı görüp içine bindikten sonra hepsinin yorumu ''bu aracı niye kimse bilmiyor astradan civicten falan daha güzelmiş'' vb söylemlere dönüyor..
Evet yaa sizde o pedaldan oloma şansı yok:)
Eskiden vw ye kızardım bu ne kazık rakamlar,kendini beğenmişlik kullananların havası filan diye şimdi haklı buluyorum.punto evo dynamic 95 lik 42bin,polo 1.6 90 lık comfortline(ikiside dizel ve 2012 model) 40700 tl.fiat gerçekten kendini fasülye gibi nimetten saymaya başlamış.adamların her modeli kalite kokarken fiyat sadece bravo ve punto evo üstünde duruyor.bi linea ile jettayı bir tutamayız heralde.ben gp mi aldıktan 1 ay sonra satılığa çıkardım.çünkü ses gelmeyen yeri yok iç plastik aksamın yoruma ihtiyacı yok.babam sağolsun yıllardır sıfır km fiata binerdik ama oda artık corollaya geçti dayanıklılık ve kalitenin farkına vardı.arkadaşımın 2004 polosuna bindiğimde izolasyon,oturaklılık,kalite hissi,kapısının tokluğu bile farklı hissettiriyor.2005 model 1.3 premio 75bin kmde dobloyla 99 model 200bin de borayı kafa kafaya takas yaptı bi akrabamız arabaya bindiğimi anladım oldu ilk yorumu.vw eskimiyo araç ta tıkırtının t si yok.arkadaşlar kimse kendini kandırmasın fiat la vw ni bir tutmasın.cebimde 40 binim olsa fiat bayisinin önünden geçmem.vw değerini koruyor.2000-1 golf ler hala 18 20 bine giderken bravalar 10 -12 binlerde.hesaplı ikinci el bulunursa fiat multijet mantıklı ama sıfır hata olur bence.
Eskiden vw ye kızardım bu ne kazık rakamlar,kendini beğenmişlik kullananların havası filan diye şimdi haklı buluyorum.punto evo dynamic 95 lik 42bin,polo 1.6 90 lık comfortline(ikiside dizel ve 2012 model) 40700 tl.fiat gerçekten kendini fasülye gibi nimetten saymaya başlamış.adamların her modeli kalite kokarken fiyat sadece bravo ve punto evo üstünde duruyor.bi linea ile jettayı bir tutamayız heralde.ben gp mi aldıktan 1 ay sonra satılığa çıkardım.çünkü ses gelmeyen yeri yok iç plastik aksamın yoruma ihtiyacı yok.babam sağolsun yıllardır sıfır km fiata binerdik ama oda artık corollaya geçti dayanıklılık ve kalitenin farkına vardı.arkadaşımın 2004 polosuna bindiğimde izolasyon,oturaklılık,kalite hissi,kapısının tokluğu bile farklı hissettiriyor.2005 model 1.3 premio 75bin kmde dobloyla 99 model 200bin de borayı kafa kafaya takas yaptı bi akrabamız arabaya bindiğimi anladım oldu ilk yorumu.vw eskimiyo araç ta tıkırtının t si yok.arkadaşlar kimse kendini kandırmasın fiat la vw ni bir tutmasın.cebimde 40 binim olsa fiat bayisinin önünden geçmem.vw değerini koruyor.2000-1 golf ler hala 18 20 bine giderken bravalar 10 -12 binlerde.hesaplı ikinci el bulunursa fiat multijet mantıklı ama sıfır hata olur bence.
kısmen katılıyorum, yalnız eski polo falan zaten yenilerden daha kaliteli ve oturaklı? yani otomobil dergileri de öyle diyo, eski jettaların da maliyeti düşürüldü şimdi? Sizin yaptığınız da doğru değil.. sizinki de marka merakı.. araştırıp almak lazım.. VW birçok modelde eski kalitesini düşürdü.. doblo ile bora karşılaştırması falan da ilginç..sizin mantığınıza göre jetta ile bravo kıyaslanamaz.. bi bakın bakalım otomobil dergilerine.. şu konuda haklısınız ama, fiat biraz abarttı rakamları.. puntonun poloya bravonun golfe en büyük avantajları aynı fiyata alınan ekstra donanımlarıydı şimdi fark kapandı gibi.. yani bravonun en full modelini aldığım paraya golfun comfortline düz vites benzinli alabiliyordum aracı aldığım zaman.. ama nereden baksan hala 5 10bin fark var iki araç arasında.. golf bravodan 10bin tl pahalı olacak bir otomobil değil bence.. ayrıca yeni polonun da kapılarına falan dikkat ettiyseniz evodan çok daha kaliteli olduğunu söylemek pek doğru olmaz..
yeni doblo ile cady nin test verilerine göre doblo daha çok puan alıyor dünyada ufak araçb a segmenti ve mini kargolarda fiat ın üstüne yok bence 2004 panda ödül aldı 2008 fiat500 ödül aldı firino ve dobl her yıl ödül alıyor
cemal arslan
11/09/2011, 13:06
fiyat kalite dengesine bakacak olursak...kesinlikle bravo...derim
alırken şu kadar ucuz satarken bu kadar değer kaybediyor vs.vs. bunları bence tartışmanın gereği bile yok...
eskidenmiş ...araç al prim yapsın...
buradaki kriterler ne olabilir...?? inanın liste o kadar uzar gider ki...
herkesin düşüncesi yaklaşımı farklı olacaktır nitekim farklı olduğunu görüyoruzda...
o halde geriye ne kalıyor...tercih meselesi..zevk meselesi...
birinde logo...VW ...kaliteli bir alman arabası...diğer FIAT...basit bir italyan arabası..genelde bu düşünceler hakim...
bence fiat'ın tek sorunu...hiç bir zaman vw gibi ağır abi olamadı...ancak yeni araçları yabana atılacak cinsten değil...sadece isminin sunamadığı ağırlıktan yada kaliteden yada markadan kaybediyor...
10 yıllık bir araç alacam deseniz...vw tek geçerim...
sıfır araç...yada 2-3 yaşında bir araç alacam derseniz... emin olun...bravo...kesinlikle alınacak bir araç...
hatırlıyorumda...3 sene önce 7 yaşında passat aldığımda passat mı aldın...senin passatın mı var diyorlardı...
...sözün özü.....al bir bravo 120hp...keyfine bak
şu an türkiyede vw,reno,opel,toyota,honda ve ford çılgınlığı var.pazar payı onların elinde.örnek opel corsa kaputun altında fıatın makinesi yatıyo.çoğu insana dediğim zaman kızıyolar bana.ama hava filtresinin altına baktıkları zaman fpt yazısını bile opel şirketi olarak düşünüyolar.fıat kuş serisi değil bence standart kompak otomobiller üretiyo amaçına göre uygun arabalr buyrun dünya devinden bir söyleyişi.
FIAT, Ödüllü Araçlarıyla NTV'de | Medos Otomotiv (https://www.medosotomotiv.com.tr/haberler/105/fiat-odullu-araclariyla-ntv-de/)
insomnia06
12/09/2011, 12:22
arkadaşım al bravo 120hp dizel kafan rahat olsun..bende tek kapı punto vardı mümkün değil satamazsın dediler aylarca sürünürsün dediler,mayısın 15inde ilan verdim internete 10 gün sonra net istediğim fiyata sattım..bir hafta sonra bravo emo.105hp aldım ve çok memnunum.golf daha mı iyidir bilmem,bildiğim tek şey bravonun bana sunduğu donanım ve komforun golfde çok daha tuzlu olacağıdır..ben arabyı alırken 3-4 sene binerim diye aldım ve o yüzden rahat satarmıyım yok piyasası nasıl diye düşünmedim..galerici değilim ki banane şu anki piyasasından para verdim ve keyfini sürüyorum.Allah ömür verirse 4sene sonra düşünürüm piyasasını..
kısmen katılıyorum, yalnız eski polo falan zaten yenilerden daha kaliteli ve oturaklı? yani otomobil dergileri de öyle diyo, eski jettaların da maliyeti düşürüldü şimdi? Sizin yaptığınız da doğru değil.. sizinki de marka merakı.. araştırıp almak lazım.. VW birçok modelde eski kalitesini düşürdü.. doblo ile bora karşılaştırması falan da ilginç..sizin mantığınıza göre jetta ile bravo kıyaslanamaz.. bi bakın bakalım otomobil dergilerine.. şu konuda haklısınız ama, fiat biraz abarttı rakamları.. puntonun poloya bravonun golfe en büyük avantajları aynı fiyata alınan ekstra donanımlarıydı şimdi fark kapandı gibi.. yani bravonun en full modelini aldığım paraya golfun comfortline düz vites benzinli alabiliyordum aracı aldığım zaman.. ama nereden baksan hala 5 10bin fark var iki araç arasında.. golf bravodan 10bin tl pahalı olacak bir otomobil değil bence.. ayrıca yeni polonun da kapılarına falan dikkat ettiyseniz evodan çok daha kaliteli olduğunu söylemek pek doğru olmaz..
Evet bir marka merakım var ama o marka vw değil bmw dir.ayrıca yazımda jetta ile bravoyu değil lineayı kıyasladım.evet belli bi miktar kalite düşmüş olabilir ama bu kalite bmw dahil tüm markalarda maliyet düşürme amacıyla yapılıyor.ve vw nin kalitesi de heniz fiat a inmedi.izmir birmotta arkadaşımın arkadaşı çalışıyor.1 personel dahi fiat kullanmıyo hepsi vw,opel,ford,honda gibi markaları tercih ediyorlar dedi.üstelik sıfırda indirimli rakamlara sahip olma imkanları varken.neden çünkü fiatın artık palio albea linea gibi modelleri bravo seviyesine getirmesi lazım.bu modeller markanın imajını bozuyor.sadece bravo ve punto evoyla olmuyor malesef.
arkadaşım al bravo 120hp dizel kafan rahat olsun..bende tek kapı punto vardı mümkün değil satamazsın dediler aylarca sürünürsün dediler,mayısın 15inde ilan verdim internete 10 gün sonra net istediğim fiyata sattım..bir hafta sonra bravo emo.105hp aldım ve çok memnunum.golf daha mı iyidir bilmem,bildiğim tek şey bravonun bana sunduğu donanım ve komforun golfde çok daha tuzlu olacağıdır..ben arabyı alırken 3-4 sene binerim diye aldım ve o yüzden rahat satarmıyım yok piyasası nasıl diye düşünmedim..galerici değilim ki banane şu anki piyasasından para verdim ve keyfini sürüyorum.Allah ömür verirse 4sene sonra düşünürüm piyasasını..
Bu gidişle öyle olacak gibi
:)
Arkadaşlar bu bravo sport sytle konforu nasıldır diğer bravolara göre süspansiyon sertmidir.
Yeni kasa 2010 dan itibaren var bildiğim kadarıyla farkı ne.
Birde fiyatlar arasında bir tutarlılık göremedim internette ederi nedir 2010 modelin mesala km 80000 az olmak kaydıyla.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.