Orijinalini görmek için tıklayınız : GP lastikleri değiştirilmiş !
simmstar
06/09/2011, 18:04
Hergün eğilip lastiklerin markasına bakmıyoruz tabiki... havasını kontrol için baktığım sırada gözüme çarptı, 18-08-2010 tarihinde aldığım GP 1,3MJ lastiklerim Continental'di... şimdi ise Dunlop!!!
Önce Enriko'yu sonra da Fiat'ı aradım, Enriko; ispat etmeniz gerek dedi! "sizce bu nasılmümkün olabilir" dedim. Ben araba her servisten çıktığında her noktasının fotografını çekmiyorum ki... =) Fiat Müşteri Hizmetleri ilgilendi. Yarın öğlen aracı bırakmamı istediler Garanti belgeleriyle beraber. Kontrol edeceklermiş...
var mı böyle birşey ??? =)
ibrahim06
06/09/2011, 18:05
Haydaaa!
simmstar
06/09/2011, 18:08
Aracı götürdüm servise... evrakları alıp beni bekleme salonuna aldılar.. uzun zaman sonra işe geç kalacağımdan kendim servis müdürünün yanına çıktım. Problemi tekrar yüzyüze konuşmaya başladık. yüzlerindeki şüphenin okunamaması mümkün değildi. Çünkü;
Aracı ilk teslim aldığım gün lastikler CONTINENTAL
Garanti belgesinde teslim edilen lastikler BRIDGESTONE
Servis bakımlarından sonra lastikler stepne dahil DUNLOP (nerdeyse 40 bin km yapmış gibi)
Aracı Ruhsatı ve tüm belgeleri Müdüre bıraktım ve ben aracımı sorun sonuçlanana kadar servisinizden almayacağım dedim.
Çıktım.
simmstar
06/09/2011, 19:55
İstanbul merkezi aradım aracımı orda bıraktım teslim almadım dedim...
bilginiz olsun, lastiklerimin belgelere göre BRIDGESTONE olarak değiştirilmesi gerek. dedim.. tamam gerekli birime hemen konuyu yönlendiriyorum dediler...
simmstar
06/09/2011, 19:58
istanbul merkezden az önce telefonla aradılar...
aracınızın lastikleriyle ilgili yapılan incelemede lastiklerinizi değiştirme kararı verilmiştir... 2 gün içinde servisten sizi çağıracaklar. uygun görülen lastikler dunlop marka'dır. dediler. :/
Ben de itiraz ederek, dunlop lastikleri kabul etmediğimi söyledim..
Biz gerekli belgeleri servisinize gönderiyoruz bundan sonraki kısmını servisle konuşmanız gerek dediler...
Tamam dedim.. ama yine de rahat değilim...
NEDEN DUNLOP UYGUN GÖRÜLMÜŞ ? anlayamadım... BenBRIDGESTONE lastik taktıramaz myım, madem kabul edildi !?
Bu arada araç 17 000 km
dunlop mu..ilginç bir durum araştırma yaptınız mı dunlop lastik güvenilir mi nasıl bir markadır..
1ocak2011
06/09/2011, 20:00
YUH artık!!! Bu servisi heryere yazmak lazım, kimsenin gitmemesi lazım bu servislere iyice kaşınmaya başladılar... Arabanın yanına almazlar, işlem yaptık derler araç çıkar yapmazlar, yeniden randevu almanız lazım derler, lastikleride değiştiren adam her parçayı değiştirir. Biz ne bileceğiz hangi parçayı değiştirdiler...
1ocak2011
06/09/2011, 20:02
istanbul merkezden az önce telefonla aradılar...
aracınızın lastikleriyle ilgili yapılan incelemede lastiklerinizi değiştirme kararı verilmiştir... 2 gün içinde servisten sizi çağıracaklar. uygun görülen lastikler dunlop marka'dır. dediler. :/
Ben de itiraz ederek, dunlop lastikleri kabul etmediğimi söyledim..
Biz gerekli belgeleri servisinize gönderiyoruz bundan sonraki kısmını servisle konuşmanız gerek dediler...
Tamam dedim.. ama yine de rahat değilim...
NEDEN DUNLOP UYGUN GÖRÜLMÜŞ ? anlayamadım... BenBRIDGESTONE lastik taktıramaz myım, madem kabul edildi !?
Bu arada araç 17 000 km
Yav arkadaş ne DUNLOP'u demekki bu servis DUNLOP marka ile her türlü oyunu oynuyor, ondan ona ondan ona aktarıyor...Bence yanınızda bir lastikçi ile gidin...
simmstar
06/09/2011, 20:31
aslında lastikçiden çok bir avukatla gitmeyi planlıyorum.. ve dunlop lastiklerikabul etmediğimi orda belirtmek istiyorum... gitmeden önce de arayıp erkenden lastikleri takmamalarını söyliycem...
dediğiniz gibi turbosuna sağına soluna baktığımız mı var ? adamlar herşeyi alıp değiştirip duruyorlar demek ....
simmstar
06/09/2011, 20:33
dunlop kimine göre başarılı fakat bazı modelleri.. genelde sert lastik yapıyormuş... en iyisi continental ve bridgestone
Bende dunlop kullanıyorum lastiklerin sertliğinden şikayetçiyim.Başınıza gelen gerçekten büyük talihsizlik geçmiş olsun.
simmstar
06/09/2011, 21:14
teşekkür ederim... bakalım yarın ne olacak gelişmeleri bildiririm burdan...
ama lastik konusunda neden dunlop diye ısrar ettiklerini anlayamadım...
rockforever
06/09/2011, 21:24
o servisin adını ayrıca servis bölümüne yazarsanız iyi olur...
simmstar
06/09/2011, 21:33
SERVİS ADI
ENRİKO ALİBERTİ - İZMİR / Bornova
Punto_Can
06/09/2011, 22:09
enriko her geçen gün bir problemle foruma geliyor, birazdan enriko çalışanı biri gelir, enrikoda çalışmıyormuş gibi yapıp korumaya çalışır :D
simmstar
06/09/2011, 22:16
nesini korusunlar =)
daha 6 aylıkken araba tampon altındaki ızgara yerinden çıktı.. her nasıl olduysa !!!!
götürdüm servise, tamponu söküp yapmamız lazım dediler.. tamam dedim bıraktım...
4 saat sonra aldım tabi orası çok loş bir ortam olduğu için hiçbirşey anlaşılmıyor. ben sadece ızgaranın takılıp takılmadığına baktım...
işyerime geri döndüm, günışığında bir de baktım ne göreyim ?
tamponu acil bir şekilde sonuna kadar ittirip sıkmışlar ve kaput kanatlanmış gibi her iki tarafından havada .....
en iyi dileklerimi ilettim sessizce...
sonra kendi imkanlarımla düzelttim çizgisini...
bunlar hizmet etmek ne demek bilmiyorlar... tamam oldu diyip hemen postalamak taraftarı hepsi de.. ardından da aradılar memnun musunuz ? diye ..
hayır değilim dedim düşük puan verdim... üzüldüler ! =)
ben ne olucam sana yüksek puan verirsem?? benim zararımı karşılıyor musun o zaman?
simmstar
06/09/2011, 22:17
servis mantığı değişmeli,
müşteri çağrıldığı saatte müşteri ile beraber teknik kısma girilerek onun gözü önünde yapılmalı her işlem !
Bu bir öneri değil, gerekliliktir!
sezerism
06/09/2011, 22:19
Arkadaşlar dunlop lastikle biriston aynı kalitede değil neden aracın kendi orjınal lastİğini takmıyor bu şahıslar , tabiki bakımda lastikleri karıştırdılar.sanırım bu konuda diretmeniz lazım .
simmstar
06/09/2011, 22:24
işlerine gelmiyor maalesef...
hatalarını kabul ettiler... ama yine de bildiklerini okuyorlar ..
buna müşteri memnuniyeti denemez !!!
simmstar
06/09/2011, 23:01
direticem... hem de kanuni yollardan =)
şimdi bişey dicem uyarı alacam o yüzden ------------ diyorum :D
E_N_D_E_R_
07/09/2011, 01:01
.ÇOk şaşırdım doğrusu...enteresan bir olay ile karşı karşıya kalmışsın bu açıdan da üzüldüm...umarım herşey istediğin gibi olur...geçmiş olsun...
Bu kadarıda yapılmış olamaz?! Servise gideceğim, sonra lastikleri değişecekler?!.
Misafir047
07/09/2011, 09:59
tamamıyla fiat ın suçu tam kepazelik bana kimse fiatı savunmasın
klasik enriko aliberti manzaraları.
egzo-evo
07/09/2011, 10:05
sadece lastikler mi değiştirilmiş yoksa lastiklerle birlikte jantlarda işin içinde mi?
jantların durumunuda gözden geçirmenizde fayda var diye düşünüyorum.
acaba lastiklerden birinin başına bir şey geldide böyle bir şey mi yaptılar, başka bir aracın lastikleriyle mi karıştırdılar ya da başka bir şey... çünkü bir sürü olasılık içinde sizin orjinal jantlarınızdan lastiklerin tek tek çıkartılıp değiştirilmesi olasılığı nasıl tuhaf bir durumsa beş lastiğinizin birden başka bir arabanın lastiğiyle karıştırılmış olması olasılığıda o kadar tuhaf.
kafanızı karıştırmak istemem ama jantlarınızın başka bir araca ait olma olasılığıda var gibi gözüküyor. sonuçta sadece lastikleri değil jantlarınızın orjinalliğinide sorgulayın ve kontrol edin.
bayi çalıştığı veya elindeki markayı kullanmak istiyor olabilir. belgelerde hangi lastik markası yazıyorsa o marka konusunda bastırın. umarım bir an önce bu tatsız durumdan kurtulursunuz.
cute.poison
07/09/2011, 10:06
yazık günah ya bu tür adamlar serviscilik yapıyor ya gerçekten yazıklar olsun...Ancak TR de olur bu amatörlük ya...Dostum üzülme inşallah halledersin fazla başın ağrımadan....
Bizim aracın belgelerinde Michelin yazıyor,üzerinde Goodyear GT 3 çıktı,berbat bir lastik,en ufak bir taş değmesinde yarılıyor,şuana kadar 2 lastik yardık,kışa doğru 1 takım iyi kalite lastiklerle değiştireceğiz.
Aracı teslim eden bayi hatayı biliyor,Fiat biliyor ancak lastikleri belgede yazanla değiştirmeyi kabul etmiyorlar,belgede düzeltme yapalım diyorlar.
Ben bu Fiat'tan herşeyi beklerim,aracınızın motor numarasına da baksaydınız,onuda değiştirmiş olmasınlar...:)
cihankardes
07/09/2011, 11:44
yuh ya gerçekten orjinal servisler böyle mi??
demekki sağlam bir usta bulmak lazım
ben de izmirdeyim, bornovadaki servise götürürüm aracı alınca diye düşünüyordum birde.
simmstar
07/09/2011, 12:49
Bugün Genel Müdürlükten aradılar,
Aracımın lastiklerini değştirmeyeceklerini, bunun yerine garanti belgesindeki etiketi Bridgestone yerine Dunlop olarak değiştireceklerini ve çözüm olarak ellerinden başka birşey gelmediğini söylediler.
Yani dolandırıcılık Hırsızlık ve üçkağıtçılık yaptıklarını itiraf ediyorlar.
seysey37
07/09/2011, 13:12
Bugün Genel Müdürlükten aradılar,
Aracımın lastiklerini değştirmeyeceklerini, bunun yerine garanti belgesindeki etiketi Bridgestone yerine Dunlop olarak değiştireceklerini ve çözüm olarak ellerinden başka birşey gelmediğini söylediler.
Yani dolandırıcılık Hırsızlık ve üçkağıtçılık yaptıklarını itiraf ediyorlar.
yuh diyorum başkada bişey demiyorum :) katil olmamak mümkün değil...
Bugün Genel Müdürlükten aradılar,
Aracımın lastiklerini değştirmeyeceklerini, bunun yerine garanti belgesindeki etiketi Bridgestone yerine Dunlop olarak değiştireceklerini ve çözüm olarak ellerinden başka birşey gelmediğini söylediler.
Yani dolandırıcılık Hırsızlık ve üçkağıtçılık yaptıklarını itiraf ediyorlar.
böyle bir hakları yok.. yuh arkadaş bu nasıl terbiyesizlik nasıl vicdan nasıl bir ticaret anlayışı.. Kesinlikle hakkınız için her türlü yola başvurun sonuçta bu insanlar sanayi ve ticaret bakanlığına kayıtlı ticari sicil numarasıyla iş yapan insanlar.. Bu nasıl bir anlayıştır yahu.. gerekirse aracınızı servise götürdüğünüz zamanın kamera kayıtlarını savcılık izniyle izlettirin.. kesinlikle o jantlarla lastikler aynı anda değişmiştir 2 aracınkinide söküp karıştırmışlardır.. Hazır adli yıl da açılmışken bir an önce müşteri hizmetlerine bu şekilde bir yaptırım uygulayacağınızı bildirerek başvurun.. ve ardından gerekiyorsa savcılığa başvurun.. Ayak üstü adam kandırıyorlar bir de gel getir seni kazıkladığımızı resmileştirelim diyorlar.. Yazıklar olsun böyle servislere..
yuh ya gerçekten orjinal servisler böyle mi??
demekki sağlam bir usta bulmak lazım
ben de izmirdeyim, bornovadaki servise götürürüm aracı alınca diye düşünüyordum birde.
iyi bir usta var elbette Çasğdaş oto . Ya arkadaslar kusura bakmayında bu İzmirde baska yetkılı servıs yokmuda habıre Enrıkoya gıdıyorsunuz forum sayesınden ben bıle Ankaradan ögrendım enrıkonun onunden gecılmeyecegını bu kacıncı vukatları sayamadım.
Fiatta hiç kurumsal degılmıs artık bunu anladım ne servıs yaptırımı var nede servıslerden haberı var.
forumdakı ınsanlar bosuna demıyor Kavaklıdere olmasa fıat almam dıye ıyıkıde varsın Muslum abı sinir harbi yasamıyoruz sayende
fiatın bi cok bayi boyle.benim teyp arızalandı servise goturdum.adam soktu istanbula gitmsi gerek dedi.tekrar taktı 30 lira para aldılar.servisten cıktım eve giderken teyp calıstı.bi dahada olmadı arıza.adamların dini imanı para.
simmstar
07/09/2011, 22:49
ARKADAŞLAR BU LİNKİ DAĞITIN !!
https://www.facebook.com/note.php?saved&¬e_id=283562391659887
bende oraya götürsem lastiklerimi değiştirirlermi ki sac jant ve bitik dunlop lastik var :) şaka bi yana çok can sıkıcı bi durum böyle yaparak insanların yetkili servislere olan güvenini azaltıyorlar. servis kısmına müşteride girebilmeli!!
simmstar
09/09/2011, 21:36
adamlar blocklamışlar linki ve beni ... yardım edin arkadaşlar ... bunu yaymamız lazım... https://www.facebook.com/pages/edit/?id=154473451306330&sk=admin#!/note.php?note_id=283562391659887
simmstar
09/09/2011, 21:44
https://www.facebook.com/fiat?sk=app_210638918976671#!/pages/FIAT-ve-Enriko-Aliberti/154473451306330 diğre linki blocklamışlar arkadaşlar
iyi bir usta var elbette Çasğdaş oto . Ya arkadaslar kusura bakmayında bu İzmirde baska yetkılı servıs yokmuda habıre Enrıkoya gıdıyorsunuz forum sayesınden ben bıle Ankaradan ögrendım enrıkonun onunden gecılmeyecegını bu kacıncı vukatları sayamadım.
Fiatta hiç kurumsal degılmıs artık bunu anladım ne servıs yaptırımı var nede servıslerden haberı var.
forumdakı ınsanlar bosuna demıyor Kavaklıdere olmasa fıat almam dıye ıyıkıde varsın Muslum abı sinir harbi yasamıyoruz sayende
Poyraz a 1 kere araç bakarken expertiz e gittim ilgilerinden memnun kalmıştım. Ustalar araca baktılar değişenleri söylediler tabi araç sahibi itiraz etti yok mahkemeye vericem şöyle böyle derken bilgisayardan da sorguladılar ve dedikleri herşey 22 binde kasko tarafından değiştirilmiş ve onarılmış parçalardı. İşçiliği çok iyi yapmışlar özel expertizlerin anlaması zor olur bunu demişti ordan usta. Memnun kalmıştım. Sanayiye güvenmiyenler için POYRAZ bence iyi tercih olabilir.
SKELETER
09/09/2011, 22:26
Arkadaşlar böyle olmaz. Dava açılması gerekir. Bir avukatla görüşmenizde fayda var. Önce noterden fiat merkez ve bayiye ihtarname çekilmeli(bunun sonucunda anlaşma yoluna gidebilirler). Olmadı dava açılmalı. Elinizde merkezle yazışma vs varsa kolayca halledersiniz.
Ankaralı Fiat kullanıcıları olarak gerçekten şanslıyız galiba. Misal ben aracı Kartaştan aldığımda belgelerde ne yazılıysa o lastik takılıydı yani Michelin. Stepne dahi Michelin di.
simmstar
14/09/2011, 01:27
Dava süreci başladı arkadaşlar.. sonucu sizlerle paylaşıcam fakat gönderdiğim linki heryerde paylaşmanızı isterim. sesimizi duyurmak için bir fırsat... ayıplarını anlasınlar. Herkese teşekkür ederim.
Cenk verdıgın lınkı Fiat turkıyede paylastım artık fıatında haberı olur musterılerınınde
bende ılk defa boyle bır olayı duydum ve saskınlık ıcerısınde son durumunu ve ne dıyeceklerını beklıyorum ya ama bı yandanda burası Türkiye :D heran hersey olabılır dıom :D
skystar37
14/09/2011, 09:49
Geçmiş olsun benzer bir sıkıntıda benim başımda var 6 gün oldu müşteri hizmetlerine şikayet ederi ama bakalım ne çıkacak sonuç. Biz Türk halkında araba alırken parçası varmı servisi varmı vs. diye bazı tanımlara bakarız ama marka Fiat olunca aslında buna bakmamak lazım hatta satış esnasında "istemiyorum senin garantini bana 3-5bin lira indirim yap" diye pazarlık etmek lazım zira çok kaliteli servisler olduğu gibi çok ama çok kötü servisler de var. Allah iyisine bile muhtaç etmesin...
geçmiş olsun..tüketici mahkemesi bu konuya çözüm getirecektir..
ibrahim06
14/09/2011, 10:53
ARKADAŞLAR BU LİNKİ DAĞITIN !!
https://www.facebook.com/note.php?saved&¬e_id=283562391659887
Link ölü. sanırım kaldırtmışlar.
Honor COOPER
14/09/2011, 11:09
Link ölü. sanırım kaldırtmışlar.
evet malesef birilerinin işine gelmedimi kaldırıyorlar bu tarz linkleri.
ibrahim06
14/09/2011, 11:11
Enriko maşallah İzmirde ne çokmuş.3 tane servis az mı? Doğudaki Kayalar ve Çimenler gibi tekel anlaşılan
skystar37
14/09/2011, 12:01
Sürekli olarak açtığınız konuları müdahale ettiklerine göre var bir yaraları...
simmstar
14/09/2011, 19:58
müşterilerini incitebiliyorlar ama kendilerinin incenmesine gözyummuyorlar... arkadaşlar benim facebookta açtığım bir profil var oraya giriş yapın ve herkese dağıtın.. ne kadar kullanıcı fiat ın sayfasını beğenip bunu oraya gönderirse o kadar iyi olacak bizler için...
sayfa adı : FIAT ve ENRİKO ALİBERTİ https://www.facebook.com/#!/pages/FIAT-ve-Enriko-Aliberti/154473451306330
evet arkadaşlar bundan sonra servise girerken aracın komple resmini çekmemiz gerecek galiba? arkadaşın dediği gibi yuh artık.servislere çok giden biri olarak kötünün iyisini yakalamaya çalışıyorum..
Kardeşime o arabayı tavsiye eden benim,
Enrico Alibertiye gidip pazarlığını yapan benim,
Arabasını aldıktan sonra servise gideceği zaman,
arabayı aldığı bayinin servisine gitmesini tavsiye eden benim.
Servise giden arabanın lastiklerini değiştiren bence art niyetli bir yada bir kaç servis çalışanı,
Enrico Aliberti ve FİAT bu konuda, servis çalışanlarının hatasının arkasında durarak neyi ispatlamaya çalışıyorlar merak ediyorum.
FİAT Markası ve Enrico Aliberti ye ait bu şirket in kendisi bu şikayetlerden ne kadar haberdar bilmiyorum.
Önemli olan müşteri memnuniyeti , ve karşılıklı güvendir.
FAKAT!!!!
BENİM VE KARDEŞİMİN FİAT'a ve ENRİCO ALİBERTİYE KARŞI NE GÜVENİMİZ NEDE MEMNUNİYETİMİZ VARDIR.
ŞU SAATTEN SONRA DA FİAT VE ENRİCO ALİBERTİ BİZDEN MÜŞTERİ OLARAK MEMNUN KALMAYACAKLARDIR.
FİAT VE ENRİCO ALİBERTİ YE BU YAŞANAN SORUN KARŞISINDA BİLDİRDİĞİM DUYURUDUR...
evet arkadaşlar bundan sonra servise girerken aracın komple resmini çekmemiz gerecek galiba? arkadaşın dediği gibi yuh artık.servislere çok giden biri olarak kötünün iyisini yakalamaya çalışıyorum..
Ankara Kavaklıdere için bu sozkonusu dahı olamaz aracı servıse bırakıp gıdıyorum gezmeye artık saatlerce arac servıste kalıyor gozumde arkada kalmıyor hıc bır gelmısım araba gıcır gıcır olmus sankı yenı sıfır almısım aracı Fiat Müslüm abıyı Servıslerden sorumlu CEO yapsa Remzı ustayıdı Servıslerden sorumlu CEO yardımcısı yapsa kımsenın servıslerden sıkayetı kalmaz
burhankutlu
14/09/2011, 23:46
evet arkadaşlar bundan sonra servise girerken aracın komple resmini çekmemiz gerecek galiba? arkadaşın dediği gibi yuh artık.servislere çok giden biri olarak kötünün iyisini yakalamaya çalışıyorum..
dua edelim aracın sahibini değiştirmemişler ellerinden gelse servislerin onuda yaparlar. üzülerek görüyorum ki galericilik işini şuan servisler yapıyor ondan bundan sök gidene tak. ikinci el satışından sıfırdan alamadığı parayı alıyor tabiki olacak.
1ocak2011
15/09/2011, 00:04
Ankara Kavaklıdere için bu sozkonusu dahı olamaz aracı servıse bırakıp gıdıyorum gezmeye artık saatlerce arac servıste kalıyor gozumde arkada kalmıyor hıc bır gelmısım araba gıcır gıcır olmus sankı yenı sıfır almısım aracı Fiat Müslüm abıyı Servıslerden sorumlu CEO yapsa Remzı ustayıdı Servıslerden sorumlu CEO yardımcısı yapsa kımsenın servıslerden sıkayetı kalmaz
Müslüm CEO olursa, Birazda kendi taktığı Aksesuar parçalarının işçilik fiyatlarındada insiyatif kullanırsa iyi olur sanırım... Ha kullanmayacaksa bence CEO olmasına gerek yok.
fiat türkiye facebook sayfasında yorumumla paylaştım haydi üyeler başlayın bombardımana hepimiz birleşirsek kardeşimizin sorunu çözülür sadece onun değil bizim de oluşabilecek sorunlarımız çözülür
Klasik Fiat mantığı. Herşeyi yaparlar ama her zaman müşteri değil kendileri haklıdır.
Ama aslında bir ticaret kuralı vardır. Müşteri her zaman haklıdır. Burada görünen ise gerçekten haklı bile olsan kurallar tersine işliyor. Paranla rezil olmanın bir diğer adı işte.
Hepsi aynı. Al birini vur ötekine. En azından İzmir öyle.
Beni bir ara o kadar sinir ettilerki. Şimdi buradan ağzıma geleni yazacağım olmayacak.
Bu saatten sonra Fiat servislerine ben inanmam ancak Kadir İnanır
simmstar
15/09/2011, 22:06
arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.. inanıyorum ki birbirimize destek olarak bizim gibi haksız yere parasıyla rezil edilenler bu sektörün başında olacak ve onlara bunun ne demek olduğunu gösterecektir...
aykut_1914
01/10/2011, 11:33
bu konuyu yeni gördüm,cenk arkadaşım sonuç nedir?
ilk defa böle bişi duydum gideyim bi kontrol edeyim bari
Ziyaretçi051
01/10/2011, 12:24
Aracın garanti belgesinde yazılı olan lastikleri takmak zorunda yarın yeniden bir şey oldu lastik değişimi gerekicek garanti belgesindeki lastikle araç üzerindeki lastik tutmayacak bize gel diyebilirler ya izmir dışında olursan?
simmstar
05/10/2011, 01:46
Dava süreci başladı arkadaşlar.. Satış müdürüyle bir görüşme yaptım. Servis müdürünün kendisine bu durumdan bahsetmediğini söyledi. Buolayla ilgili bana yardımcı olacaklarını söyledi ama konuşalı 5 gün olacak nerdeyse hala geri dönüş yapılmadı. Üstelik konuşma yaparken "müşteri memnuniyeti" ifadesini kullanmış olmaları beni umutlandırmışken bu kadar ilgisiz tavırları yine kötü bir izlenim bırakmalarına sebep olmuştur. Sonuçları sizlerle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. BUrda açık etmek istemediğim dava sürecini etkileyebilecek unsurlar da söz konusu. Sonuç alınca hepsini yayınlayacağımdan emin olabilrsiniz. Fiat ve Enriko Aliberti hakkında şikayeti olanların toplanmalarını öneriyorum. Ses çıkarmadığınız sürece aynı işlemlere siz de tabi tutulacaksınız.
Çok önemli bir not : Satış müdürünün kendi ağzından ;
"Artık servisimize gelen tüm araçların latik markalarını kayıt altına almaya başladık" dedi...
Bunun doğru birşey olduğunu mu düşünüyorsunuz? dedim.. Sadece lastikler mi kayıt altına alınmalı, benim aracımın üstünde demirbaş olan o kadar çok parça var ki benbunların hepsinden de şüphe duyuyorum ne yapacaksınız ? dedim.. susmak zorunda kaldı..!!! arkadaşlar komik duruma düşüyorlar.... açın gözünüzü '!!!
simmstar
03/11/2011, 21:46
Fiat Genel Müdürlükten tekrar aradılar. Benim Fiat Avupa ile ilgili yaptığım görüşmeler neticesinde bana bir bildiride bulunma ihtiyacı hissetmişler ki yine aynı şeyi tekrarlamaktan öteye geçmediler. "lastiklerinizi değiştiremeyiz" !!!! bunun dışına çıkmayan ve müşteri memnuniyetini bilmeyen oldukça samimiyetsiz bir tavırla konuşmasını sürdüren müşteri ilişkileri uzmanı(y)mış... soyadını vermekten çekinen arkadaş... konuyu kapatıp bir an önce bitirmek istedi. ve gitti !
sonuç = yok
çözüm = yok
anlaşılabilirlik = asla !
memnuniyet = asla !
bunlar Fiat Türkiyenin asla elde edemeyeceği şeyler.. Sizler ve bizler onlar için müşteri değiliz.. !!!
Görüşmelerim devam ediyor.. tabiki dava süreci de devam ediyor. çok basit bir mevzuyu çok farklı yerlere kadar götürdüler.. bana yardımcı olup konuya farklı bir açıdan bakmak yerine şimdi başka bir noktadayız.. bunu hala farkedemiyorlar..
ARKADAŞLAR.. LÜTFEN FİAT TÜRKİYE VE ENRİKO ALİBERTİ HAKKINDA BAŞINIZA GELEN NE VARSA SESİNİZİ ÇIKARTIN. SESSİZ KALMAYIN...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.