Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni Evo Kullanıcısından İlk İzlenimler
Selam arkadaşlar,
Üç günlük Punto Evo kullanicisi olarak ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Aracım 2011 5K DYNAMIC 1.3 MULTIJET 75HP + Assist Kit + Pop Kit.
(Daha önce dizel araç kullanmadiğimi da belirteyim.)
İÇ MEKAN
Aracın en çok sevdiğim kısmı içi, özellikle ön konsolu oldu. Gerçekten çok başarılı olmuş, özellikle bordo renkli olanini çok sevmiştim ve aracım da bu renkte. Konsolun delikli yapıda olması ve kıvrımları çok tatlı ve spor olmuş.
CD çalar/radyo konsolu ve altındaki çift bölgeli dijital klima konsolu gayet şık bir tasarıma sahip.
Evo ya renk katan ufak detaylar çokca var bence. Bunlardan birisi de, geceleri farkedilebilecek, ön konsol sağ taraftaki kıvrımda ve kapı kolları civarındaki estetik aydınlatma. Bunlar ufak ama hoş detaylar. Benim çok hoşuma gitti.
Genel olarak da iç mekan, koltuklar ve kumaşları dahil bana çok kaliteli geldi. Umarım yıllar içerisinde yüzümüzü kara çikarmaz.
DIŞI
Grande punto kadar olmasa da ona çok benzeyen bir dış tasarımı var. Genel itibariyle dış tasarımı ile bir hoşnutsuzluğum yok. Pop kit in ekstra bir hoşluk kattığını düşünüyorum araca. Pop kitsiz ayni araçla yanyana koyduk dün, gerçekten fark yaratıyor. Bu kısımda merak ettiğim, pop kitle gelen ön ve arka korumaların, pop kitsiz araçlardaki düz siyah renkli olan ile tek farkının rengi olup olmadığı. Bu konuda bilgili arkadaşlar cevap verebilirse sevinirim. Bunun dışında ön ve arka farların tasarımı zaten hep hoşuma gitmiştir, bunun yanında sis farları ve viraj içi aydınlatmalar da çok hoş. Ekstra bir güzellik olarak arka taraftaki bagaj açmalı logo da güzel bir detay. Son olarak şimdiye kadar hep yolda düşen jant kapaklarıyla uğraşan biri olarak orjinal alaşımlı jantlar da görüntüyü tamamlıyor.
SÜRÜŞ
Daha önce de söylediğim gibi daha önce dizel araç kullanmamiştim. Turbo ne demek bu araçla tanımış oldum. Sürüşü bana keyifli geldi. Direksiyon inanılmaz hafif, gerçekten hiç yormuyor. Vites geçişleri güzel. Bu arada araçta ilk alişamadiğim şey frenleri oldu. İnanılmaz hafif ve hassas olan fren pedali çok az bir dokunuşta hemen etkili oluyor. Aracı bayiden ilk aldığımda, ilk kez fren yaptiğimda ön cama yapişiyordum :=)
Genel itibariyle 1. ve 2. vitesleri biraz hantal gibi görünse de, daha üst viteslerde özellikle turbonun açilmasindan itibarenki devirlerde (1750) ivmelenme çok hoşuma gitti. Yokuşlarda bayilmamasi, gaz verdikçe toparlamasi filan sürüş keyfimi arttiriyor. Çok hız yapmayi seven biri olmadiğimdan herhangi bir deneme yapmadim, zaten genelde 130-140 ı fazla geçmeyen biri olarak, bu hızlara çiktiğimda araç içinde herhangi bir güvensizlik ya da problem hissetmedim. Bunun yanında daha önce cruise control kullanmamiş ve ilk kez Evo'da bunu tecrübe eden birisi olarak, cruise control un inanilmaz bir rahatlik olduğunu belirtmeliyim. Kullanimi da gayet kolay. Bunun yanında park ederken beni rahatlatan city modu ve arka park sensörleri de çok işlevsel.
KONFOR
Gelelim en çok parasının hakkını verdiğini düşündüğüm konuya, bir B sınıfı araçtan beklenebilecek konforu fazlasiyla sağlıyor bence Evo. Koltuklar gayet ergonomik ve rahat. Özellikle şöfor koltuğunun yükseklik ayarı ilk gözüme çarpan hoş detaylardan biri. Araçtaki diğer hoşuma giden bir detay kol dayama oldu. El frenini kullanirken biraz sıkıntı yaratacak gibi görünse de. Bence çok iyi olmuş eklenmesi. Pedallar ve direksiyon uzun süreli yolculuklarda bile şöforu rahat ettirecek gibi duruyor. Arka koltuk diz mesafeleri de, yine bu siniftaki bir araçta beklentiyi karşilayacak düzeyde. Normal boy ve kilolardaki kişilerin arka tarafta yolculuk ederken sıkıntı yaşamayacağını düşünüyorum. Keza arabaya 4 kişi binip kullandiğimizda arka taraftaki yolcuların herhangi bir sıkıntı yaşamadığını gördüm. Süspansiyonlar konusunda bariz iyi ya da kötü diyemeyeceğim, bana normal geldi, ne çok yumuşak ne de çok sert.
Bunların dişinda aracta şu ana kadar yaşadiğim tek sorun, bagaj kapağinin zor kapanmasi. Bununla ilgili sanirim servise gidip, bagaj kapaği kilidini ayarlatmam gerekiyor. Çünkü kapaği ser düşmeye birakince kapanmiyor, hatta az bir kuvvetle bastirinca da kapanmiyor, iyice hizli kapatmak gerekiyor. Ayrıca kapılar da çok tok bir şekilde ve rahatça kapanmiyor, hep ikinci sefer denemek zorunda kaliyorum. Bu sorunu benden başka yaşayan var mi acaba, serviste bunları düzeltebiliyorlar mı.
Kisacasi punto evo bence parasini hak eden ve bu sinifta tercih edilebilecek 2 ya da 3 araçtan biri.
Herkese kazasiz belasiz sürüşler dilerim.
asukasan
21/05/2011, 17:40
güzel günlede, kazasız ve belasız uzun yıllar kullanmanızı dilerim, finasmanımın kısıtlı olmasından dolayı 2.el bir puntom oldu, sıfır aracın tadı tabiki bir başkadır.
dediğim gibi iyi günlerde ağız tadıyla kullanın. hayırlısı olsun.
Güle güle kullanın. Çok güzel değerlendirmişsiniz aracı elinize sağlık. Benimde hislerime tercüman oldunuz. Benim aracımda da aynı paketler var, tamponlardaki farklılık sadece rengi diye biliyorum karbon görünümlü kaplama var keşke olmasa aslında biraz çizildi kötü duruyor boyatma şansıda olmaz daha çok çizilince. Aracınızın bagaj kapağında sorun var çünkü bende ser bıraktığımda kapanıyor fakat kapılar dediğiniz gibi çoğu kez ikinci kere kapatmak durumunda kalıyor insanlar ben alıştım:)
1ocak2011
21/05/2011, 18:22
Hayırlı olsun aracınız aynı kapı durumları bendede mevcut, bir arada yıkamadan sonra bagaj kapağından iç taraf lastiğe su geliyormu ona bakın lütfen... bu arada ben POP KIT almamıştım, Sizdeki POP KIT kapı yan çıtalarının üzerinde ''nikelaj'' gibi bir görüntü mevcutmu?
EvoKoray
21/05/2011, 18:22
çok güzel anlatmışsınız hayırlı olsun , bagaja baktırmaya gittiğinizde arka kapıların menteşelerine de bir baktırın yağlatın , araba uzun süre güneşte kalınca arka kapılar inanılmaz gacırdıyor
güzel günlede, kazasız ve belasız uzun yıllar kullanmanızı dilerim, finasmanımın kısıtlı olmasından dolayı 2.el bir puntom oldu, sıfır aracın tadı tabiki bir başkadır.
dediğim gibi iyi günlerde ağız tadıyla kullanın. hayırlısı olsun.
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim, allah size daha güzelinin sıfırını da nasip eder inşallah.
Güle güle kullanın. Çok güzel değerlendirmişsiniz aracı elinize sağlık. Benimde hislerime tercüman oldunuz. Benim aracımda da aynı paketler var, tamponlardaki farklılık sadece rengi diye biliyorum karbon görünümlü kaplama var keşke olmasa aslında biraz çizildi kötü duruyor boyatma şansıda olmaz daha çok çizilince. Aracınızın bagaj kapağında sorun var çünkü bende ser bıraktığımda kapanıyor fakat kapılar dediğiniz gibi çoğu kez ikinci kere kapatmak durumunda kalıyor insanlar ben alıştım:)
Size de aracinizi güzel günlerde kullanmanizi dierim. Bu çizilme olayini hiç düşünmemiştim. Çizilince çok mu kötü duruyor?
Bagaja baktirmak için servise gitmem gerekecek sanirim. Ama kapilar normalde de böyle galiba, çok tok bir şekilde kapanmiyor.
Hayırlı olsun aracınız aynı kapı durumları bendede mevcut, bir arada yıkamadan sonra bagaj kapağından iç taraf lastiğe su geliyormu ona bakın lütfen... bu arada ben POP KIT almamıştım, Sizdeki POP KIT kapı yan çıtalarının üzerinde ''nikelaj'' gibi bir görüntü mevcutmu?
Çok teşekkür ederim. Bu bagajdaki su olayi nedir merak ettim. Evo larimiz yikamadan sonra su mu aliyor? Tam olarak nereden aliyor belirtirseniz sevinirim.
Son olarak evet kapi yan çitalari dediğiniz gibi.
çok güzel anlatmışsınız hayırlı olsun , bagaja baktırmaya gittiğinizde arka kapıların menteşelerine de bir baktırın yağlatın , araba uzun süre güneşte kalınca arka kapılar inanılmaz gacırdıyor
Teşekkürler, Bu kapilarin kapanmasindaki sorun genel bir sorun galiba değil mi?
asukasan
21/05/2011, 19:18
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim, allah size daha güzelinin sıfırını da nasip eder inşallah.
Çok teşekkür ederim...
Size de aracinizi güzel günlerde kullanmanizi dierim. Bu çizilme olayini hiç düşünmemiştim. Çizilince çok mu kötü duruyor?
Bagaja baktirmak için servise gitmem gerekecek sanirim. Ama kapilar normalde de böyle galiba, çok tok bir şekilde kapanmiyor.
Yani biraz kötü duruyor. Tampon aslında oraya buraya sürtmek için var ama bizim biraz itinalı olmamız lazım:)
1ocak2011
21/05/2011, 20:43
Çok teşekkür ederim. Bu bagajdaki su olayi nedir merak ettim. Evo larimiz yikamadan sonra su mu aliyor? Tam olarak nereden aliyor belirtirseniz sevinirim.
Son olarak evet kapi yan çitalari dediğiniz gibi.
Bagaj kilidinin oralarda Lastik olan kısımlarda su birikimi oluyor. Yıkatır yıkatmaz bakın mutlaka oraya o zaman su birikintisi varsa silecek kısmının oradan su alıyor demektir.
hayırlı olsun...sıfır aracın tadı bir başka...
hayırlı olsun...sıfır aracın tadı bir başka...
çok teşekkürler
Yani biraz kötü duruyor. Tampon aslında oraya buraya sürtmek için var ama bizim biraz itinalı olmamız lazım:)
Anladim. Peki ayni durum siyah korumalik(tamponlar) için de geçerli değilmi?
Bagaj kilidinin oralarda Lastik olan kısımlarda su birikimi oluyor. Yıkatır yıkatmaz bakın mutlaka oraya o zaman su birikintisi varsa silecek kısmının oradan su alıyor demektir.
Henüz araci hiç yikatmadim, ilk yikatmadan sonra kontrol eder buraya da sonucu yazarim, umarim su almaz tabi =) Alirsa ne yapacağiz peki?
timurgoksel
22/05/2011, 01:32
hayırlı olsun,kazasız belasız günlerde kullanmanız dileklerimle...
hayırlı olsun,kazasız belasız günlerde kullanmanız dileklerimle...
Çok teşekkür ederim
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın. Yorumlar içinde teşekkürler. bence kapıların kapanmama sorununu fazla dert etmeyin kapı lastikleri kullandıkça yumuşuyor ve rahat kapanıyor hiç ayarını bozmayın.
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın. Yorumlar içinde teşekkürler. bence kapıların kapanmama sorununu fazla dert etmeyin kapı lastikleri kullandıkça yumuşuyor ve rahat kapanıyor hiç ayarını bozmayın.
Selamlar teşekkür ederim. Ne tesadüf, bugün peder bey de ayni şeyi söyledi bagaj japaği ve diğer kapilar için. Yani yeni olduğu için böyle olabilir, kullandikça düzelir, servise filan gitme dedi. Şimdi siz de böyle deyince servise gitme konusunda kararsiz kaldim :)
ilk gelen evolarda sıkıntı çıktı baya ama sonradan gelenler daha iyi sanırım..
ilk gelen evolarda sıkıntı çıktı baya ama sonradan gelenler daha iyi sanırım..
Merhaba, hangi konuda sıkıntı çıktı acaba?
kartal3520
22/05/2011, 23:54
Benim araçta 17 günlük bugün İzmir-Aydın otoyolunda 190 ı gördüm araçta bir sıkıntı yok bassam herhelde bir 210 o falan görürdüm ama cesaret edemedim.Yanlız cumartesi günü aracı yıkarken arkadaki punto yazısının T sinin üst çizgisi düşmüş allahtan geri buldum.Dikkat edin yapışkanı o kadar ,iyi değil yarın servise götürüp yapıştıttıracağım.Su alma konusunda yağmur ve yıkama sonrasında bagaj bölümünden biraz su alıyor gibi.Aslında fitillerden sızıntı olmaması lazım.Bende sürücü tarafındaki kapıdan vede sol ön göğüslüğün altından bir yerden zırıltı sesi geliyor.Ama genel olarak aracımdan oldulça memnunum.
Benim araçta 17 günlük bugün İzmir-Aydın otoyolunda 190 ı gördüm araçta bir sıkıntı yok bassam herhelde bir 210 o falan görürdüm ama cesaret edemedim.Yanlız cumartesi günü aracı yıkarken arkadaki punto yazısının T sinin üst çizgisi düşmüş allahtan geri buldum.Dikkat edin yapışkanı o kadar ,iyi değil yarın servise götürüp yapıştıttıracağım.Su alma konusunda yağmur ve yıkama sonrasında bagaj bölümünden biraz su alıyor gibi.Aslında fitillerden sızıntı olmaması lazım.Bende sürücü tarafındaki kapıdan vede sol ön göğüslüğün altından bir yerden zırıltı sesi geliyor.Ama genel olarak aracımdan oldulça memnunum.
Selamlar, 190'ı düz yolda mı gördünüz. Bir de merak ettiğim şey, o hizlardayken araç çok titriyor mu, ya da güvensizlik veriyor mu?
Bu arada logodaki T harfinin düşmesi çok ilginç değil mi, daha 20 gün olmadan düştüyse biz bunu yillarca nasil kaybetmeden tutacağiz.
Aracınızı güle güle kullanin.
kartal3520
23/05/2011, 00:36
Türkiyede öyle km lerce düz yol yokki.Benim bastığım yer oto yol (yokuş aşşağı değil!!!) ama şunu söyleyebilirim motor ısınınca bu araç düz yolda 210-220 yi görür.Araç 190 km hızda rüzgar sesini içeri alıyor ama çok rahatsız edici değil.Direksiyon servo olduğu için bayağı sertleşiyor.Hele şöyle biraz bu hızla git sonra 140 lara düş araç sanki hiç gitmiyor gibi geliyor.Araç bana güven verdi gerçi otoyol dışında bu sürati hiç bir yerde yapmam.Bundan önceki aracımda sıfır Palıo idi onuda otobanda denemiştim ve onunlada 170 basmıştım ama o aracım sanki altımdan uçup gidecek miş gibi gelmişti ve hemen sürati kesmiştim.Bu arada evo da 190 km hızda direksiyonde bir titreme söz konusu değil.
Türkiyede öyle km lerce düz yol yokki.Benim bastığım yer oto yol (yokuş aşşağı değil!!!) ama şunu söyleyebilirim motor ısınınca bu araç düz yolda 210-220 yi görür.Araç 190 km hızda rüzgar sesini içeri alıyor ama çok rahatsız edici değil.Direksiyon servo olduğu için bayağı sertleşiyor.Hele şöyle biraz bu hızla git sonra 140 lara düş araç sanki hiç gitmiyor gibi geliyor.Araç bana güven verdi gerçi otoyol dışında bu sürati hiç bir yerde yapmam.Bundan önceki aracımda sıfır Palıo idi onuda otobanda denemiştim ve onunlada 170 basmıştım ama o aracım sanki altımdan uçup gidecek miş gibi gelmişti ve hemen sürati kesmiştim.Bu arada evo da 190 km hızda direksiyonde bir titreme söz konusu değil.
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
"Bundan önceki aracımda sıfır Palıo idi onuda otobanda denemiştim ve onunlada 170 basmıştım ama o aracım sanki altımdan uçup gidecek miş gibi gelmişti "
Tam olarak sormak istediğim buydu aslinda, bu his oluşuyor mu diye? O hissi vermemesine sevindim.
Türkiyede öyle km lerce düz yol yokki.Benim bastığım yer oto yol (yokuş aşşağı değil!!!) ama şunu söyleyebilirim motor ısınınca bu araç düz yolda 210-220 yi görür.Araç 190 km hızda rüzgar sesini içeri alıyor ama çok rahatsız edici değil.Direksiyon servo olduğu için bayağı sertleşiyor.Hele şöyle biraz bu hızla git sonra 140 lara düş araç sanki hiç gitmiyor gibi geliyor.Araç bana güven verdi gerçi otoyol dışında bu sürati hiç bir yerde yapmam.Bundan önceki aracımda sıfır Palıo idi onuda otobanda denemiştim ve onunlada 170 basmıştım ama o aracım sanki altımdan uçup gidecek miş gibi gelmişti ve hemen sürati kesmiştim.Bu arada evo da 190 km hızda direksiyonde bir titreme söz konusu değil.
Bence 210-220 denemeyin lütfen..
Arkadaşlar araca artik iyice aliştim. Evonun içi özellikle ön konsol tasarimi git gide daha da çok hoşuma gitmeye başladi. Sirf bu ön konsol için bile almaya değermiş :)
Selam arkadaşlar,
Üç günlük Punto Evo kullanicisi olarak ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Aracım 2011 5K DYNAMIC 1.3 MULTIJET 75HP + Assist Kit + Pop Kit.
(Daha önce dizel araç kullanmadiğimi da belirteyim.)
İÇ MEKAN
Aracın en çok sevdiğim kısmı içi, özellikle ön konsolu oldu. Gerçekten çok başarılı olmuş, özellikle bordo renkli olanini çok sevmiştim ve aracım da bu renkte. Konsolun delikli yapıda olması ve kıvrımları çok tatlı ve spor olmuş.
CD çalar/radyo konsolu ve altındaki çift bölgeli dijital klima konsolu gayet şık bir tasarıma sahip.
Evo ya renk katan ufak detaylar çokca var bence. Bunlardan birisi de, geceleri farkedilebilecek, ön konsol sağ taraftaki kıvrımda ve kapı kolları civarındaki estetik aydınlatma. Bunlar ufak ama hoş detaylar. Benim çok hoşuma gitti.
Genel olarak da iç mekan, koltuklar ve kumaşları dahil bana çok kaliteli geldi. Umarım yıllar içerisinde yüzümüzü kara çikarmaz.
DIŞI
Grande punto kadar olmasa da ona çok benzeyen bir dış tasarımı var. Genel itibariyle dış tasarımı ile bir hoşnutsuzluğum yok. Pop kit in ekstra bir hoşluk kattığını düşünüyorum araca. Pop kitsiz ayni araçla yanyana koyduk dün, gerçekten fark yaratıyor. Bu kısımda merak ettiğim, pop kitle gelen ön ve arka korumaların, pop kitsiz araçlardaki düz siyah renkli olan ile tek farkının rengi olup olmadığı. Bu konuda bilgili arkadaşlar cevap verebilirse sevinirim. Bunun dışında ön ve arka farların tasarımı zaten hep hoşuma gitmiştir, bunun yanında sis farları ve viraj içi aydınlatmalar da çok hoş. Ekstra bir güzellik olarak arka taraftaki bagaj açmalı logo da güzel bir detay. Son olarak şimdiye kadar hep yolda düşen jant kapaklarıyla uğraşan biri olarak orjinal alaşımlı jantlar da görüntüyü tamamlıyor.
SÜRÜŞ
Daha önce de söylediğim gibi daha önce dizel araç kullanmamiştim. Turbo ne demek bu araçla tanımış oldum. Sürüşü bana keyifli geldi. Direksiyon inanılmaz hafif, gerçekten hiç yormuyor. Vites geçişleri güzel. Bu arada araçta ilk alişamadiğim şey frenleri oldu. İnanılmaz hafif ve hassas olan fren pedali çok az bir dokunuşta hemen etkili oluyor. Aracı bayiden ilk aldığımda, ilk kez fren yaptiğimda ön cama yapişiyordum :=)
Genel itibariyle 1. ve 2. vitesleri biraz hantal gibi görünse de, daha üst viteslerde özellikle turbonun açilmasindan itibarenki devirlerde (1750) ivmelenme çok hoşuma gitti. Yokuşlarda bayilmamasi, gaz verdikçe toparlamasi filan sürüş keyfimi arttiriyor. Çok hız yapmayi seven biri olmadiğimdan herhangi bir deneme yapmadim, zaten genelde 130-140 ı fazla geçmeyen biri olarak, bu hızlara çiktiğimda araç içinde herhangi bir güvensizlik ya da problem hissetmedim. Bunun yanında daha önce cruise control kullanmamiş ve ilk kez Evo'da bunu tecrübe eden birisi olarak, cruise control un inanilmaz bir rahatlik olduğunu belirtmeliyim. Kullanimi da gayet kolay. Bunun yanında park ederken beni rahatlatan city modu ve arka park sensörleri de çok işlevsel.
KONFOR
Gelelim en çok parasının hakkını verdiğini düşündüğüm konuya, bir B sınıfı araçtan beklenebilecek konforu fazlasiyla sağlıyor bence Evo. Koltuklar gayet ergonomik ve rahat. Özellikle şöfor koltuğunun yükseklik ayarı ilk gözüme çarpan hoş detaylardan biri. Araçtaki diğer hoşuma giden bir detay kol dayama oldu. El frenini kullanirken biraz sıkıntı yaratacak gibi görünse de. Bence çok iyi olmuş eklenmesi. Pedallar ve direksiyon uzun süreli yolculuklarda bile şöforu rahat ettirecek gibi duruyor. Arka koltuk diz mesafeleri de, yine bu siniftaki bir araçta beklentiyi karşilayacak düzeyde. Normal boy ve kilolardaki kişilerin arka tarafta yolculuk ederken sıkıntı yaşamayacağını düşünüyorum. Keza arabaya 4 kişi binip kullandiğimizda arka taraftaki yolcuların herhangi bir sıkıntı yaşamadığını gördüm. Süspansiyonlar konusunda bariz iyi ya da kötü diyemeyeceğim, bana normal geldi, ne çok yumuşak ne de çok sert.
Bunların dişinda aracta şu ana kadar yaşadiğim tek sorun, bagaj kapağinin zor kapanmasi. Bununla ilgili sanirim servise gidip, bagaj kapaği kilidini ayarlatmam gerekiyor. Çünkü kapaği ser düşmeye birakince kapanmiyor, hatta az bir kuvvetle bastirinca da kapanmiyor, iyice hizli kapatmak gerekiyor. Ayrıca kapılar da çok tok bir şekilde ve rahatça kapanmiyor, hep ikinci sefer denemek zorunda kaliyorum. Bu sorunu benden başka yaşayan var mi acaba, serviste bunları düzeltebiliyorlar mı.
Kisacasi punto evo bence parasini hak eden ve bu sinifta tercih edilebilecek 2 ya da 3 araçtan biri.
Herkese kazasiz belasiz sürüşler dilerim.
Çok fazla dizel aracım oldu ama punto evo hakkındaki fikirlerinize tamamen katılıyorum. Sadece ben bagaj ve kapılar ile ilgili yazdıklarınızı yaşamadım. Sizede kazasız belasız sürüşler temenni ederim.
Arkadaşlar hayırlı olsun öncelikle bende sıfır punto evo aldım 1 ay oldu sanırım benim şuana kadar karşılaştığım sorun şu bagajda sol tarafta yapıştırılmış olan bir ziftli bez var bu sanırım ses yalıtımı için ama sıcaklıktan dolayı bu bezde ki zifttin erimesi ile bagajda bulunan paspasın altına yapışıyor buda aracın bagajını kirletmenize sebep oluyor. Servise götürdüm başka araçlarada baktılar biz bir bilgi alalım sizi bilgilendiririz dediler.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.