Orijinalini görmek için tıklayınız : ciceksepeti.com rezaleti
8 Mayısta yani anneler gününde anneme çiçek göndermek için 2 Mayısta siparişimi vermiş ödemesini peşin olarak yapmıştım. sipariş zamanı olarakta 09:00-19:00 seçmiştim (nasıl bi aralıksa artık!!!)
Saat 17:00 civarında müşteri hizmetlerine sorduğumda seçtiğim aralığı hatırlatıp 19:00 itibariyle teslim edileceğini söylediler.
18:18de siparişimin servis aracına yüklendiğine dair email aldım.
20:30 civarında artık sinirlenerek müşteri hizmetlerini aradım, uzunca bir bağlanma çalışmasından sonra yetkiliye tavrımı aktardım ve bilgi istediğim. gelen cevap izmire gönderilen tüm siparişlerin iptal olduğu, ücret iadesi yapılacağıydı.
Ben bütün gün annemi oyalanmış, artık sipariş ulaşsın diye beklerken böyle bir cevap aldım. Yaşanılan rezilliği buradan da belirtmek istedim. Bana göre bunun telafisi yoktur. Herkes yapabileceği işleri yapsın!!!^^
Ozan İzmirde sizin eve yakın bır arkadasından rıca etsen daha ıyıydı yemısım parasını ıade edeceklermıs alla alla ya kardesım bazı seylerın parsal degerı yoktur bu cıceksepetının kurucusu hayatında hıcmı ozel bırısıne suprız yapmamıs butur gunlerın onemını anlamayan kalasmıymıs ki acaba işini iyi yapmıyor
Ozan İzmirde sizin eve yakın bır arkadasından rıca etsen daha ıyıydı yemısım parasını ıade edeceklermıs alla alla ya kardesım bazı seylerın parsal degerı yoktur bu cıceksepetının kurucusu hayatında hıcmı ozel bırısıne suprız yapmamıs butur gunlerın onemını anlamayan kalasmıymıs ki acaba işini iyi yapmıyor
abi açıkçası aklıma gelmemişti :) ama gelseydide otarafta oturan bi tanıdığım yok, izmirin diğer ucundanda kimseyi rahatsız etmek istemem. tabii bundan sonra böyle bi hata yapmam...
jrgakbulut
08/05/2011, 22:32
gerçekten rezillik şikayetvar.com mu ne ole bişi vark esinlikle şikayetinizi ordada paylasinki sadece forumumuzdakiler degil herkes gorsun
gerçekten rezillik şikayetvar.com mu ne ole bişi vark esinlikle şikayetinizi ordada paylasinki sadece forumumuzdakiler degil herkes gorsun
paylaştım :) hatta aynı metin :) başka forumlarda twitterda ve facebooktada paylaştım hatta
twitterı takip ediyolarmış "Ozan Bey, en kısa zamanda müşteri temsilcimiz sizinle irtibata geçecektir. Gecikme için özür dileriz." şeklinde cevap geldi... ne anlamı varsa...
serkankucuk
08/05/2011, 22:56
bence bu durumda çiçekçilere kızmak da faydasız, ben tanıyorum çiçeksepeti bayisi ve o kadar çok sipariş geliyormuş ki yetişebilmesinin imkanı yokmuş, yani herkes en kolayını düşünüp internetten çiçek sipariş ediyor ama bu kadar siparişi kaldıracak kadar bayileri yok veya çiçekçilerin bu kadar siparişi kaldıracak altyapıları yok. herkes ister böle günlerde çiçek göndermeyi ama, sorun orda işte "herkes ister"...
bence bu durumda çiçekçilere kızmak da faydasız, ben tanıyorum çiçeksepeti bayisi ve o kadar çok sipariş geliyormuş ki yetişebilmesinin imkanı yokmuş, yani herkes en kolayını düşünüp internetten çiçek sipariş ediyor ama bu kadar siparişi kaldıracak kadar bayileri yok veya çiçekçilerin bu kadar siparişi kaldıracak altyapıları yok. herkes ister böle günlerde çiçek göndermeyi ama, sorun orda işte "herkes ister"...
malesef öyle ama... yapamayacakları işlere girmesinler... vatandaşı her ne sebeble olursa olsun mağdur etmeye hakları yok...
bence bu durumda çiçekçilere kızmak da faydasız, ben tanıyorum çiçeksepeti bayisi ve o kadar çok sipariş geliyormuş ki yetişebilmesinin imkanı yokmuş, yani herkes en kolayını düşünüp internetten çiçek sipariş ediyor ama bu kadar siparişi kaldıracak kadar bayileri yok veya çiçekçilerin bu kadar siparişi kaldıracak altyapıları yok. herkes ister böle günlerde çiçek göndermeyi ama, sorun orda işte "herkes ister"...
ben böyle bi açıklamayı kesinlikle kabul etmiyorum, kapasitelerinin üzerine çıkmasınlar ozaman. atıyorum 1000den fazla sipariş kabul etmesinler... zor bişeymi hayır...
ibrahim06
08/05/2011, 23:14
Çok kötü olmuş. Böyle günlerde bu tür sitelerden sipariş vermemek lazım. Tahminim yetişemiyorlar. Normal zamanlarda sipariş etmeli. İlerde çiçek lazım olduğunda çiçek alacağım kişinin tanımadığı biriyle göndereceğim.
serkankucuk
08/05/2011, 23:23
bakın böyle durumlarda internette sipariş yerine bi çiçekçiyle konuşun kartını alın, bütün çiçekçiler 444çiçek veya çiçeksepeti üyesi değil o yüzden bayi sayısı az ve yetişemiyor... adamların sistemini bilmek lazım işte, çiçekçi 1000 tane ama 1-2 tanesi çiçeksepeti üyesi, direk bi çiçekçiyi arayıp sipariş verseniz daha kolay ve hızlı bi çözüm olur bence...
jrgakbulut
08/05/2011, 23:38
paylaştım :) hatta aynı metin :) başka forumlarda twitterda ve facebooktada paylaştım hatta
twitterı takip ediyolarmış "Ozan Bey, en kısa zamanda müşteri temsilcimiz sizinle irtibata geçecektir. Gecikme için özür dileriz." şeklinde cevap geldi... ne anlamı varsa...
kesinlikle haklısın böle özür mü olur yani
smartmavi
08/05/2011, 23:54
bence bu durumda çiçekçilere kızmak da faydasız, ben tanıyorum çiçeksepeti bayisi ve o kadar çok sipariş geliyormuş ki yetişebilmesinin imkanı yokmuş, yani herkes en kolayını düşünüp internetten çiçek sipariş ediyor ama bu kadar siparişi kaldıracak kadar bayileri yok veya çiçekçilerin bu kadar siparişi kaldıracak altyapıları yok. herkes ister böle günlerde çiçek göndermeyi ama, sorun orda işte "herkes ister"...
O halde kota sistemi koysunlar web sitelerine. Bir laf var ama şimdi söyleyemeyeceğim, kapasiteyle alakalı... :D
Ben de sevgililer gününde eşimin işyerine çiçek yollamak gibi bir hata yaptım.
Benden herkese tavsiye; bu tür siteleri topluma malolmuş günlerde değil de size özel günlerde kullanmaya çalışın, mesela doğumgünlerinde...
Daha önce benim de bir kez siparişim olmuş ve sorunsuz gerçekleştirmişlerdi. Ancak bu yaptıkları kabul ve tahammül edilemez bir hata. Böyle özel bir günde sevdiklerine çiçek göndermek isteyen bunca insana yapılan ayıbın hiçbir açıklaması yoktur ve olamaz da.
İstanbul'da birkaç kere işim düştü bu firmaya,dedikleri zaman aralığı dışında bir zamanda tam saat vererek siparişimi iletmelerini istedim kırmadan yerine getirdiler.
Özel günlerde sipariş vermemeye gayret ediyorum,yetiştiremeyecekleri kesin bence...
bakın böyle durumlarda internette sipariş yerine bi çiçekçiyle konuşun kartını alın, bütün çiçekçiler 444çiçek veya çiçeksepeti üyesi değil o yüzden bayi sayısı az ve yetişemiyor... adamların sistemini bilmek lazım işte, çiçekçi 1000 tane ama 1-2 tanesi çiçeksepeti üyesi, direk bi çiçekçiyi arayıp sipariş verseniz daha kolay ve hızlı bi çözüm olur bence...
enazından busefer için böyle bişey aklıma gelmedi daha doğrusu; çiçek göndermeyi düşünüyodum bi şekilde, derken ttnetten ciceksepeti.com için indirim maili geldi bende verdim siparişi. dediğim gibi kaç çiçekçiyle anlaşmaları var yok, kapasiteleri ne umrumda değil beni mağdur, mahçup etmiş olmalarını hiç bi şekilde değiştirmez ve yaşanan rezilliği kurtarmazlar.
dediğim gibi kapasiteleri kadar sipariş alsalardı ozaman...
peki direk bi çiçekçiyi arayıp sipariş verseydim nasıl güvenicektim, ödemeyi nasıl yapıcaktım vs
önerilerin için ayrıca teşekkürler :)
İstanbul'da birkaç kere işim düştü bu firmaya,dedikleri zaman aralığı dışında bir zamanda tam saat vererek siparişimi iletmelerini istedim kırmadan yerine getirdiler.
Özel günlerde sipariş vermemeye gayret ediyorum,yetiştiremeyecekleri kesin bence...
şanslıymışsın diyorum abi :) şikayetvar daki diğer şikayetleride okudum 200küsür tane var sadece özel günlerde değil normal günlerdede bi çok sorun yaşanmış, solmuş küflenmiş çiçek gönderilmesinden tut zamanında ulaşmayana uğra ordanda siparişini iptal edipte aylardır parasını alamayana kadar...
tam bir rezalet, bir de iyi firmayız derler
madem böyle önemli günlerle başa çıkmayacaklar niye hala varlar anlamak mümkün değil.
Ozancım geçmiş olsun, kötü olmuş be kardeş.
Para bir yere kadar .. O saatten sonra iade etsen ne fayda . Kapasiten belliyse daha fazlasini almayacaksin acgozluluk olmus diyecegim ama ta 2 mayista vermissin siparisi enteresan :)
GP COSKUN
09/05/2011, 02:19
ozan zaten ülkemizin asıl sorunuda bu
herkes yapabildiği işi yapmıyor
sonunda olan sana bana ve vatandaşa oluyor
talihsiz olmuş
keşke bir başka yerden kendin bizzat alışverişini yapsaydın be kardeşim
senin adına üzüldüm
ERDEM1907
11/05/2011, 14:56
Sevgililer günü aynı olay başıma geldi. Burda konu açtım birkaç arkadaş yoğunluk falan demişti fakat diğer firmalar sipariş almamıştı neden çünkü diğerleri müşteri kaybetmek istemiyor çiçeksepeti para. Sonra aradılar 3 gün sonra yok efendim bedava çiçek yollayalım. O gün gitmedikten sonra bedava çiçeği ben ne yapayım çiçek parası ödeyecek gücümüz var çok şükür.
aynen dediğin gibi kardeşim rezalet..
matushella
11/05/2011, 16:12
Ben 2 senedir anneler gününde adanaya çiçek yolladım. ikisinide sabah 9.30'da anneme götürdüler. tanıdığın düğününe istanbulda tam 19.15 te orada olsun dediğim bir çelenk yollamıştım onuda tam 19.15 te bıraktılar. Sorun yaşamamıştım güvenmiştim bu zamana kadar çiçeksepetine ama sizin başınıza gelen çok terbiyesizce bir olay. Geçmiş olsun. Demekki bukadar güvenmemek lazımmış.
aradılar geçen gün uyuyodum ne dedi tam anlamadım ne dediyse tamam dedim kapattım. bugun gördüm ücreti iade etmişler. bide ücretsiz çiçek gönderceklermiş ama ne zaman bilmiyorum :)
onlar bunu telefi olarak kabul edip konuyu kapatıyolar ama kendi sonlarını hazırlıyolar...
Ya ben askerdeyken aynısı 14 Şubat'a başıma geldi ve okadar bağırdım çağırdım yok nafile paranızı iade edelim azıma kadar geldi sen al o parayı katla kıvır kıvır ya muhtaç olmasam yanından bile geçmem bide bahanelere bak araba kaza yapmışmış ulan bana ne beni ilgilendirmez ne olduğu çözüm odaklı olun biraz mazaret odaklı değil
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.