PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : fiat Genel Müdürlük adresini bilen var mı?



smartmavi
05/05/2011, 16:06
Sevgili forum üyeleri,

Arabam serviste, ne yaptıkları belli değil 20 gündür alamadım.

Artık hukuki kanalları kullanmaktan başka çare kalmadı.

Ama tebligat yapacak yasal adres yok! Müşteri hizmetlerini aradım, adres veremeyiz diyor. Neden? Yasal olarak öne geçmemi istemiyorlar.

Fax yollayacakmışım (bu arada alan kodu 216 olduğuna göre İstanbul'dalar!), böylece tebliğ ettiğim dilekçenin ellerine geçtiğini ispatlayamayayım.

Adreslerini bilen varsa yardımcı olsun lütfen!

h k
05/05/2011, 16:20
tofaşın sitesine göre :

Tofaş Türk Otomobil Fabrikası A.Ş.

Genel Müdürlük
Büyükdere Cad. No:145 Tofaş Han Zincirlikuyu 34394 İstanbul
Tel : 0212 275 33 90
Fax : 0212 275 39 88

Fabrika
Yeni Yalova yolu cad. No:574 16369 Bursa
Tel : 0224 261 03 50
Fax : 0224 255 09 47

1ocak2011
05/05/2011, 16:48
Call Center büyük ihtimal aracı firmadadır. Siz Genel Müdürlük adresine ihtarname çekin...

Scottie
05/05/2011, 16:49
adres yoluyla gönderi yapacaksan.. iadeli taahhütlü yap....

smartmavi
05/05/2011, 17:17
Evet arkadaşlar saolun, iadeli taahütlü gönderimi gerçekleştirdim. Hadi hayırlısı!

Scottie
05/05/2011, 17:37
hadi bakalım.... hayırlısı... inşallah sorununu çözerler....

demon
05/05/2011, 17:41
Hadi hayırlısı bakalım.
Zaten o Call Center' da kimleri çalıştırıyorlarsa hiç işin ehli insanlar değil, kibar değil, bazen çok saldırgan oluyorlar. Ayrıca adreste vermiyorlar.
Aracı firma filansa yazık.

1ocak2011
05/05/2011, 17:49
Hadi hayırlısı bakalım.
Zaten o Call Center' da kimleri çalıştırıyorlarsa hiç işin ehli insanlar değil, kibar değil, bazen çok saldırgan oluyorlar. Ayrıca adreste vermiyorlar.
Aracı firma filansa yazık.

Genelde hiç bir firma Call Center işini kendi personeli olarak çalıştırmıyor, hep aracı firmalar, çünkü maaliyeti çok olduğu için ve direk FIAT personeli olacağı için bu firmada Call Center hizmeti veren bir firmadır. Kaba olmalarıda normal, Aynen Ford, Opet ve Paro çağrı merkezi gibi çünkü aynı Call Center 3 işi bir anda yapıyorlar.

mobidik64
05/05/2011, 19:09
fiatın kol centeri çok kaba öcü gibiler...
opetinkiler çok nazik konuştukça konuşasım geliyor.
smile adsl az daha konuşsam kemiğimi kıracak.
fortisinkileri şifre için arıyorum.... kredi kartı limiti yükseltmek istiyorlar..

uşak fiat yedek parçayı arıyorum navigasyon varmı diyorum ? çok talep olduğu için elimizde yok beyfendi diyor...

iyice işin cılkı çıkmış.. kolpacılar bunlarya

clax22
05/05/2011, 19:36
smile adsl e bende katılıyorum :) yok böyle bişey :)

methko
05/05/2011, 19:45
bende anlamadım bu fıatın müşteri hizmetleri ve müşteri memnuniyeti mantığını.her yerde okuyodum artık bende diyorum fıat ın müşteri memnuniyeti arabayı alana yada sözleşmeyi imzalayıp parayı alana kadar kesinlikle...
10 gün önce bi mail attım hala döncekler her gün arıyorum sadece ilgili birimde inceleniyo diyolar.. sölemediğim laf kalmadı ama aynı .. görüştürün diyorum biriyle para istmeiyorum sizden ya yada başka bişey biri bilgi versin diyorum yetkimiz yok diyolar ne sorsam bizim yetkimiz yok yönlendiriyoruz diyolar. burdan soruyorum fıat senin neye yetkin var arkadaş ya ?
valla dışardan destek te heralde bi ortaokuldan falan destek veriyolar.bu kadar seviye ve bilgi düşükk..


umarım isteğiniz ve sorununuz dikkate alınır ve bir an önce açığa kavuşur...

StrawBeeRy
05/05/2011, 19:53
hadi hayırlısı abi artık çözülsün şu çocuk oyuncağı gibi yaptılar aynı sorun orçun abinin başına gelmişti sanırım sky dome bozulmuş parçası yok madem parçası yok neden sky dome lu araba satıyorsun çok saçma


fiatın kol centeri çok kaba öcü gibiler...
opetinkiler çok nazik konuştukça konuşasım geliyor.
smile adsl az daha konuşsam kemiğimi kıracak.
fortisinkileri şifre için arıyorum.... kredi kartı limiti yükseltmek istiyorlar..

uşak fiat yedek parçayı arıyorum navigasyon varmı diyorum ? çok talep olduğu için elimizde yok beyfendi diyor...

iyice işin cılkı çıkmış.. kolpacılar bunlarya
şu yoruma bittim :D

ZAK1980
05/05/2011, 20:12
smile adsl e bende katılıyorum :) yok böyle bişey :)
Ben dırekt ne bıcım musterı hızmetlerı dıye bagırıp cagırdıgımdan ve abonelı ıptal ettırecem dıye tehdıtımden dolayı karsımdakının konusmasına fırsat kalmıyor konusursada nazık konusuyor dahada bagırmayım dıye bbu arada arkadaslar smıle adsl telefonda bayagı bır bekletıyor uyuz edıyor benı gecen gun onlıne ıslemlerden de musterı hızmetlerı ıle pc nızde mıkrofon varsa konusabılecegınız bır sıstem devreye sokmuslar tıpkı spyke olayı gıbı gercı denemedım henuz ama ısınıze yarayacaktır buyuk ıhtımal mustreı hızm telefonla aramaktan ıyıdır herhalde

Du Hast
05/05/2011, 21:42
banamı iyisi denk geliyor yoksa sizemi kötüsü denk geliyor bilemedim. fiat müş. hiz. arayınca hep kibar konuşan hanım efendi çıkıyor ya da geri dönüş yaptıklarında güzel konuşan bir beyfendi karşılıyor

smartmavi
05/05/2011, 22:18
Çok hoş ve kibar konuşuyorlar ama benim için önemli olan problemimin çözülmesi..

WiSTaRiA
05/05/2011, 22:40
PArça var ama komple... Bana demişlerdiki komple mekanizma almalısın bozuk olan parça malesef yok... Madur bir şekilde duruyoruz işte... İtalya fiatı fiat türkiyeyi karıştırmama rağmen sonuç alamadım...

smartmavi
06/05/2011, 20:33
evet 21 gün sonra arabamı almış bulunuyorum. Servislerin genel özelliği bu maalesef; tamir yok, hemen komple değişecek...

Maslak'ta arabayı yolladıkları usta yarım günde söküp toplamış ve saat gibi yapmış; eskisinden daha rahat ve hızlı açılıyor.

Artık ben konuşmayayım, siz anlayın... 2 hafta ne için bekledim acaba... cibiliyetsiz eksper, kabiliyetsiz servis ustaları....

izoci
06/05/2011, 21:45
ısparta fiat'danda çok laf duymuşluğum var
Ttnet zaten insanı ****** anladınız :D
Hadi çözülsün sorununz inş.

demon
06/05/2011, 23:01
Sertaç insan başına gelmeden pek kolay anlayamıyor neyin ne olduğunu

StrawBeeRy
06/05/2011, 23:03
evet 21 gün sonra arabamı almış bulunuyorum. Servislerin genel özelliği bu maalesef; tamir yok, hemen komple değişecek...

Maslak'ta arabayı yolladıkları usta yarım günde söküp toplamış ve saat gibi yapmış; eskisinden daha rahat ve hızlı açılıyor.

Artık ben konuşmayayım, siz anlayın... 2 hafta ne için bekledim acaba... cibiliyetsiz eksper, kabiliyetsiz servis ustaları....
hadi geçmiş olsun abi.zaten servislerdeki elemanlar sök takcılar ustayız diye geçiniyorlar onu sök bunu tak yapıyorlar bir şeyi çıkarıp tamir etmek yok hemen yenisi.

cihand
16/05/2011, 15:45
Merhaba,

Birmot Zincirlikuyu (Beşiktaş/İST) temsilciliğinden 29/03/2011 'de Punto Evo 1,3 Multijet Dynamic model bir araç aldım aracı söz verdikleri tarihten 15 gün geç teslim ettiler çünkü yalancı ve sahtekarlar, üstüne aldığım araç 1,5 gün (36 saat) sonra bozuldu '' Enjeksiyon Pompası '' arızalıymış aracı yerinde tamir edemediklerinden servise çektiler bende tabiki aracı geri iade ettim.
Bu süreç kolay olmadı siz normal bir vatandaş gibi duyarlı, sakin, yasalara uygun hareket ederseniz bu işler çözülemiyor ve mağdur olan siz oluyorsunuz.
Ancak benim gibi hak edenlerin annesini yad edip, ağızlarına sanız size paranızı da iade ederler, paranın geldiği süreye kadar ikame araçta sağlarlar, o aracı çarpsanızda sizden para talep etmezler, üste gereken kişilere gereken cevapları verip stresinizi de atmı olursunuz herkese tavsiye ederim.

Bir daha fiat mı asla.......

mobidik64
16/05/2011, 21:24
Merhaba,

Bir daha fiat mı asla.......


bu birmotun müşteri ile ilgilenmesi rezalet diyorlar nedeni ise bu firma fiatın ta kendisiymiş yani genel müdürlüğün elemanları varmış böyle bişey duymuştum.. oyuzden havalı davranıyorlarmış..

akca37
16/05/2011, 23:00
[QUOTE=StrawBeeRy;515955]hadi hayırlısı abi artık çözülsün şu çocuk oyuncağı gibi yaptılar aynı sorun orçun abinin başına gelmişti sanırım sky dome bozulmuş parçası yok madem parçası yok neden sky dome lu araba satıyorsun çok saçma


Evet bende katılıyorum madem skydome ve farklı özel opsiyonlu araçlar satılıyor neden tüm bayi/servislerinde bu donanımlarla ilgili numunelik bile olsa parça yok veya servis yetkilileri bilgilendirilmiyor, arıza konusunda ?

Dostum inş arızan bir an önce çözülür aracın teslim edilir.

akca37
16/05/2011, 23:02
Merhaba,

Birmot Zincirlikuyu (Beşiktaş/İST) temsilciliğinden 29/03/2011 'de Punto Evo 1,3 Multijet Dynamic model bir araç aldım aracı söz verdikleri tarihten 15 gün geç teslim ettiler çünkü yalancı ve sahtekarlar, üstüne aldığım araç 1,5 gün (36 saat) sonra bozuldu '' Enjeksiyon Pompası '' arızalıymış aracı yerinde tamir edemediklerinden servise çektiler bende tabiki aracı geri iade ettim.
Bu süreç kolay olmadı siz normal bir vatandaş gibi duyarlı, sakin, yasalara uygun hareket ederseniz bu işler çözülemiyor ve mağdur olan siz oluyorsunuz.
Ancak benim gibi hak edenlerin annesini yad edip, ağızlarına sanız size paranızı da iade ederler, paranın geldiği süreye kadar ikame araçta sağlarlar, o aracı çarpsanızda sizden para talep etmezler, üste gereken kişilere gereken cevapları verip stresinizi de atmı olursunuz herkese tavsiye ederim.

Bir daha fiat mı asla.......

:D