Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat Müşteri Hizmetleri
Merhaba arkadaslar,
Servisten memnun kalmadigim bi kac mevzu sebebi ile careyi Musteri Hizmetlerine mail atmakta buldum ve cok kisa bir surede donduler,2-3 defa arayip durum teyidi yaptilar ve cok pozitif yaklastilar,cok memnun kaldim ve sizlerle paylasmak istedim...
Herkese iyi haftalar diliyorum...
müşteri memnuniyetini sadece telefonda zannediyorlar ama...
kelimeler bazen her kapıyı açmayabilir ilgi alakada önemli tel nedir dilin kemiği yok uygulama önemli.....
müşteri memnuniyetini sadece telefonda zannediyorlar ama...
oyle zannetmediklerinden artik eminim,cunku servisin uslubu bile degisti resmen bu mailim sonrasi,defalarca aradilar,sasirtici dercede ilgilendiler,artik ben de onlarin calisma sitilini anladim ve ona gore davranacagim,yoksa dedigin gibi servisler icler acisi durumu coğu,araci alana kadar hersey dedirten cinsten...ama kimse kolay para kazanmiyor ve herkesin araci cok kıymetli...
Telefonda nazik olmaları :10 üzerinden 8.
Sabırlı olmaları:10 üzerinden 8.
Sorunlara çözüm üretmeleri:10 üzerinden 1
Biz size döneriz dediklerinde geri dönüş oranları: %10
ben de müşteri hizmetlerinden memnun kaldım
doğrusunu söylemek gerekirse
smartmavi
25/04/2011, 16:57
Geçenlerde bana 750 TL'lik parçaları ücretsiz değiştirdiler.
Link;
https://forum.grandepuntotr.com/genel/26197-musteri-memnuniyeti-budur-herkes-okusun.html
Şimdiki sorunumda ise sınıfta kaldılar. Arabam 10 gündür serviste hala parça bekliyor. Stokta tutmaları gereken parça için ben madur oldum. 200-300 lira taksi parası verdim.Yorgunluk ve zaman kaybı cabası...Yani 750 liralık memnuniyet uçtu gitti!
Link;
https://forum.grandepuntotr.com/genel/26508-cam-tavan-patladi.html
Benim araç tamponlar yan marşipiyler kapı kolları ve city motoru ücretsiz değişti teşekkürler karahanlılar balıkesir helal olsun dedim başka lafımda yok herşeyiyle 4 4lük !!!!!
mobidik64
26/04/2011, 19:20
adamına göre davranıyorlar :-)
smartmavi
26/04/2011, 19:36
Bugun olandan sonra bu benim son Fiat'imdir. O kadar memnunum anlayin. Gerci arabada bisey yok, gunahini almayalim, sorun servislerde.
Kronokrator
26/04/2011, 19:43
ben tofaştan memnunum bu konuda. ama koca türkiyede 3-5 servis var. onun dışında 0. fiatın işi çok zor. bu da benim son fiatım. daha da gelmem :)
bende yeni aracımı opel astra 1.3 90 6 ileri diye düşünüyorum hastayım arabaya....
tmac_fuat
26/04/2011, 20:02
Servisten servise tutumları çok değişiyor sanırım, beni de aradılar puan istediler, şu ana kadar bir sorunum olmadı, umarım ilerleyen süreçte de ilgilenirler...
ERDEM1907
26/04/2011, 20:34
müşteri hizmetlerine hiçbir şeyi çözemez mantığıyla yaklaşmak yanlış bence. her sorunu çözemeselerde ilgilendikleri ve kesin çözüm getirdikleri sorunlar mutlaka vardır tabi ki bütün sorunlar aynı standartta çözüm getirilmeli olması gereken de budur zaten. Olumsuz şeylerini nasıl eleştiriyorsak başarılı konularda da takdir etmeyi bilmeliyiz(BENCE).Bu yüzden en azından senin sorununu çözdükleri için FIAT MÜŞTERİ HİZMET'lerini kutlarım.
Kronokrator
26/04/2011, 21:58
alfa almayı planlıyordum ama o da sonuçta aynı servise giriyor. o nedenle bende büyük ihtimal astra yolundayım ...
ERDEM1907
26/04/2011, 22:14
arkadaşımın opel arabası var. Arkadaş da arabadan az çok anlar. Neyse otomatik vites de bir parça sorun çıkarıyor söküyor bakıyor olacak gibi değil Opel yetkili servisine götürüyor. Parçayı değiştiriyorlar ücretini alıyorlar. Arkadaş orda parçayı kontrol ediyor ne görsün eski parça. Değişmeden önce SERi numarasını almış ve eski parçada boya izi varmış. Servis yetkilisini müdürünü çağırıyor yanlışlık olmuş özür dileriz şunu bunu verelim diyorlar. Bu servis YETKİLİ opel servisi. Şimdi bütün Opel servislerini bu şekilde mi değerlendirmek lazım?
Kronokrator
26/04/2011, 22:22
bana türkiye de şu servisler 10 numaradır diyebileceğiniz 10 tane fiat servisi söyleyebilir misiniz?
ERDEM1907
26/04/2011, 22:32
o kadar servis gezmedim bilemiyorum ama gittiğim servis 10 numara diyebilirim.
Kronokrator
26/04/2011, 22:52
benim balıkesirde gittiğim servis 10 numaraydı. ama sakarya -10 çıktı. şimdi bana en yakın fiat servisi kocaeli. nasıl bir yerdir bilemiyorum. hal böyleyken nasıl fiat öneririm ki insalara ?
ERDEM1907
26/04/2011, 22:59
ben fiat servislerini savunmuyorum burda yazılanlar belli sadece fiat servisleri kötü şeklindeki genellemeye katılmıyorum. Diğer marka araçlarda nasıl sahtekarlık yapılıyor örnek vermek istedim. Senin servisle ilgili sorunlarını biliyorum burdan takip etmiştik ve haklı olduğunu düşünüyorum. Benim fikrim bütün servislerde kalitenin standart olması. Sadece işini iyi yapanlar varsa onların hakkını yememek
Kronokrator
26/04/2011, 23:08
yok ben de öyle demek istemedim zaten. sadece fiat için geçerli değildir bu tabii. fakat benim yakınımda yararlanabileceğim bir fiat servisi olmaması sebebi ile artık son fiatım bu benim demek istedim. bir de opeli deneyelim bakalım ...
ERDEM1907
26/04/2011, 23:35
hayırlısı olsun inşallah gelen gideni aratmaz. benim çevremden en çok opel servisleriyle ilgili şikayet duyuyorum. inşallah sen hiç sorun yaşamazsın.
rodopian16
27/04/2011, 00:31
bende yeni aracımı opel astra 1.3 90 6 ileri diye düşünüyorum hastayım arabaya....
aman kardeş fiat müşteri hizmetlerini ilgi alakasını mumla ararsın.şikayet varda istersen oku geri dönüş yapılmış mı gör...
ERDEM1907
27/04/2011, 00:44
OPEL Araç Sürekli Arızalanıyor
Yeni almış olduğum(kasım 2010) Opel yeni Astra aracım daha 6 ay olmadan 4 tane arızası çıktı. Araba daha 6000 km yapmadı. 4 tane arıza yaptı.Bu arabada bir sonraki fabrika hatasının hayatıma mal olmayacağının garantisi var mı? Alın bu arabayı istemiyorum artık. Tiksindim bu arabadan. Değiştirn diyorum yok diyorlar.
ŞikayetVar / Şikayet Oku / OPEL Araç Sürekli Arızalanıyor! (https://www.sikayetvar.com/sikayet/no/830411/g/OPEL+Arac+Surekli+Arizalaniyor)!
ilbilge_11
29/04/2011, 00:43
benim aracın direksiyon simidi garantiden değişiiicekti soyulduğu için 3 kere aradım ban sonuncuda serviste takıldığını söylemişim dediler tabi ben deliridm ve hemen ses kaydımı dinletin takıldı mı takılmadı daha parça gelmedi mi demişim dedim ve oldukça bağırdım sanırımertesi gün beni elz fiat aradı ve dirk simdi geldiğini söylediler yani bu fiat tekdirden anlıyor
ilbilge_11e katiliyorum,
birmot ilgisiz davrandi,caliskanel cok daha iyi davrandi,biri iyi biri kotu,ama genelleme yapmak tabi ki yanlış, benim memnuniyetim Merkez Musteri Hizmetleri'nin tutumu,tebrik ediyorum bu konuda....
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.