Orijinalini görmek için tıklayınız : Evo arka kapı gıcırtısı için servise gittim bilin bakalım neler oldu
arkadaşlar bugün arka kapı gıcırtısı ve bağaj kapağının su alma problemlerinden dolayı servise gittim hikayenin traji komik noktası bundan sonrası
önce şu su olyını söledim usta arka tarafa bindi hotumla su tuutular hani içeri almıyor dedi bende içeri aldığını sölemedimki dedim sac kısmala bakalit kısmın arasına alıyor dedim inanmadılar bağajı açınca bi su bardağından fazla su aktığını görünce hemen savunmaya geçti ne dese iyi bu tahliye delikleri boşunamı var eğer su alırsa boşalsın diye bende hadi ya dedim o zaman her yağmurda durup bi kere su boşaltacağız dedim ozamaan neyse uzatmayalım e kapı gıcırdaması ve pedalların oradan gelen ses BURAYA DİKKAT! sen buna kaçlira verdinki? ne bekliyorsun BUNLARI DUYMAK İSTEMİYORSAN VW PASSAT YADA MERCEDES ALACAKSIN DEDİ bu araba anca bukadar hele sen 60000 km de gör sen bunu benim cevabımda aynen "ya ben yanlışlıkla vw sevrisinemi geldim" demek oldu.
ŞİMDİ SİZ OLSANIZ NE YAPARDINIZ...?
ŞİMDİ SİZ OLSANIZ NE YAPARDINIZ...?
Servisi değiştirirdim :)
Dırekt olarak servıs mudurunun yanına gıderdım ortalığı ayağa kaldırırdım e bak kımseyı ekmeğınden etmeyı sevmem ama bolelerını dırekt kovdurtana kadar ne gerekıosa yapacaksın okdurken ben ne kadar sınırlendım senı dusununemıorum o anı yasarken
srvisi değiştirme lüksüm yok ben erzincandayım ve servis tek mecburen katlanacağım ama şu arka kapı gıcırtısı beni deli ediyor
fiat merkeze durumu ilet,hatta git kayıt al atsınlar elemanı işten... böyle saçma servis elemanı mı olurmuş konuşmayı bilmiyor işi de bilmiyordur o...
sakinkaradas
23/04/2011, 19:55
Ben yerinde olsam o ustanın adını alır bir güzel fiat a şikayet ederdim.lakayıt bir insan.işine saygısı yok müşteriye saygısı yok.acaba sormak lazım kendisi hiç bir arabaya 20-30 binlira verip almışmı.ben olsam arabanın başından direk yollar arabayı servisten çıkartır birde tofaşı arar basardım yaygarayı.
Yerinizde olsam böyle bir servisi kullanmak yerine gerekli şikayetleri merkeze yapıp, 190 km gidip aracımı Erzurum'da kontrole sokarım. Hem Palandöken şimdi çok güzeldir ;)
sölemeyi unuttum bu konuşmalar olurken servis müdür hemde servisin sahbi ustayı onaylıyordu
muhammedçelik
23/04/2011, 19:57
Henüz servisten böyle bir yaklaşım görmedim inşallah da görmem yoksa..........olacak işmi yaa iyi sabır varmış sende arkadaşım bence müşteri hizmetlerini ayağa kaldır..
biraz daha bekleyip 10000 bakımında trabzona gitmeyi dşünüyorum bu arda bağaja suyu nereden aldığınıdda buldum yarın sökecem bakalım
fiat müşteri hizmetleride bu konularda sevis ve satış bayilerine toz kondurmuyorlar neymiş bizi büyük bir firmayız servis ve satış noktalarımız seçkindir diyor bende aynen şu cevabı verdim evet biliyorum önceki kayıtlara bakarsanız sipariş verdiğim aracı bayiniz 92 günde teslim etti nedeninede gelince sipariş ettiğim araç geldi ve başkasına satıldı nasılsa bu yüklü miktarda kapara verdi vaz geçemez mantığı
Söylüyorum fiat çalışanlarından dolayı kaybediyor. Millet fiat mı aman ha diyor. İşte bu gibi çalışanlar yüzünden. Arabayı aldıktan sonra memnunmusunuz diye aramak kolay sonrasındada takip etsenize.Marka olmak istiyorsanız müşteri memnuniyeti çok öenmelidir. Fiat bunu beceremiyor, yurtdışında nasıl bilmem ama Türkiyede traji komik:)
ibrahim06
23/04/2011, 20:48
fiat merkeze durumu ilet,hatta git kayıt al atsınlar elemanı işten... böyle saçma servis elemanı mı olurmuş konuşmayı bilmiyor işi de bilmiyordur o...
o dediğiniz biraz zor.servisin bulunduğu şehir küçükse ve doğudaysa daha da zor. Fiat merkezi böyle şeylerin olduğunu siz bizden daha iyi biliyordur. Bu sadece Fiat için geçerli değil her marka için geçerli
olaya bak :) ayıp gerçekten videoya çekmek lazım usta!!! yı..
mobidik64
23/04/2011, 22:15
direk genel müdürlük
PeterPAN
23/04/2011, 22:21
Ben 30 bin lira vercem araca, birde bu şekilde muamele görcem, dalga mı geçiyorlar yaa... çok sabırlı davranmışsınız, olay çıkartırım direk... siz ve bizler o araçları almasak ordaki ne usta nede müdür maaşlarını alamazlar, fiat kullanıcıları sayesinde ekmek yiyorlar...
SKELETER
24/04/2011, 00:25
Tek yapılacak şey var.
Fiat a durumu tam olarak anlatan güzel bir mail atın. İnceleme sonucu için bilgi verilmesini isteyin. Bilgi verilmezse İngilizce olarak Fiat İtalya ya mail atacağınızı bildirin. Kimseyi ekmeğinden etmeyim vs düşünmeyin. İşini layıkıyla yapan Fiat servislerinin suçu ne, işini adam gibi yapan fiat ustalarının suçu ne bu bakış açısıyla yaklaşın ve o servise haddini bildirin.
ERDEM1907
24/04/2011, 00:28
Şikayetini öncelikle fiat müşteri hizmetlerine sonrada internetteki şikayet sitelerine yazmalısın bence. Çoğu büyük firma şikayet.com gibi siteleri takip ediyor ve geri dönüş yapıyor. İşi bilmediklerinden ve/veya başdan savmak için verilmiş cevaplar bunlar terbiyesizlik etmişler.Üstelik kendi markasını diğer markayla kıyaslamış küçük düşürmüş işten atılması gerekir onun ve müdürünün. Daha büyük sorunlarda hak getire.
Kedi erişemediğ ciğere mundar dermiş :))
Fiat İtalya bu konuda nasıldır bilemem ancak,Fiat-Tofaş müşteri memnuniyeti konusunda TATA dan bile daha kötüdür eminim.
Çalışanlarda bir aymazlık söz konusu,işini bilen kimse yok,dosyanıza bakan kişi olaylardan bihaber vaziyette,müşteri hizmetleri deseniz hiç bir bilgileri yok tek yaptıkları sizi oyalamak.
Servisler en ufak bir vidayı sıkmak için bile para istiyor,bunlar böyle kaç para verdinki diyen adama denecek tek laf (kendisini hiç sevmesemde) Osman Baydemir'in ha ..... ordan lafıdır...
opexturk
24/04/2011, 01:24
srvisi değiştirme lüksüm yok ben erzincandayım ve servis tek mecburen katlanacağım ama şu arka kapı gıcırtısı beni deli ediyor
benim evoda da başladı arka kapılar açılıp kapanırken gıcırdıyo ve ses çok kötüüü
sinturese
24/04/2011, 01:34
Bence Fiat merkezine sikayetinizi ve onlarin size söylediklerini aynen iletin ve bunları mail olarak da atın birkaç kere,bence geri dönüş yaparlar,böyle saçmalık olurmu,sanki 5000 tllik doğan alıyoruz. Ne demek vw,mercedes alın, o zaman o markaların servisini açsalarmış ....ler.
opexturk
24/04/2011, 01:48
Kedi erişemediğ ciğere mundar dermiş :))
aynen :) herhalde usta da x6 veya q7 var:)
Fiat müşteri hizmetlerini arayın aynen aktarın, işini iyi yapan insanlar çalış gereken yerlerde, bu ne rahatlık böyle nasıl bir servismiş bu.
Ben bakımdan veya bir işlemden çıkınca memnun gözüküyorsam, memnun kaldıysanız lütfen fiattan arandığınızda yüksek puan veriniz gibi cümleler ediliyor ki demek ki bu puanlama dahi önemli bir şey. Ama sizin servisin bir tekeli var galiba bulunduğu bölgede. Çok enteresan gerçekten
1 yaşındaki araçtaki problemlere bakın verilen cevaba bakın gerçekten ben bile sinirlendim sizin sakinliğinizi takdir ettim doğrusu.
muratkemerli
24/04/2011, 04:39
Çanakkale MİLLER OTO dan aldım aracımı serviste tek orası 4500 km de sağ ön tekerden ses gelmeye başladı servise götürdüm "Abi merak etmeyin biz ne gerekiyorsa yaparız siz buyurun bir çay için " dediler 30 dk sonra aracımı aldım silecek suyuda bitmiş onuda tamamladık dediler VW servisleri silecek suyundan da para alıyor. Bunun araçla alakası yok o arkadaş PUNTO alamadığı için mundar diyor. Ona 25.000 TL verseler ne marka araç alır çok merak ediyorum...
Şimdiye kadar Ankara Ali Uğurlu ile ilgili duymadığım şikayet kalmadı Hatta bende bizzat şahit oldum Çok kişinin sıkıntısını şikayetini her ortama ilettiğinden de eminim Peki sonuç ne? Sonuç bayi yıllardır büyüyerek satış ve servise devam ediyor
lawyer8386
24/04/2011, 14:51
sadece şikayette bulunmakla yetinmemek lazım..genel müdürlüğe şikayetleri iletip konuyla ilgili olarak sorumluların cezalandırılmaması halinde hukuksal haklarımızı kullanacağımızı da belirtmekte fayda var..genel müdürlüğe şu şekilde şikayet edilebilir: " sorumlular hakkında gereğinin yapılması, şikayetim sonucuyla ilgili tarafıma bilgi verilmesi, aksi halde genel müdürlüğünüzün bu olaylardan sorumluluğu cihetiyle hukuk mahkemelerinde söz konusu olayı dava konusu etmek zorunda kalacağım..." benzeri bir şikayet sanırım daha iyi olacaktır.
turbulans
24/04/2011, 15:11
iki gün önce fiattan beni arayıp servisten,arabandan memnunmusun gibi sorular sordular .6 dakika sürdü anket.görüşmenin gizli kalacağını ve hizmet kalitesini arttırmak için aradıklarını söyledi.hakikaten şaşırdım.bence ilgileniyorlar ve şikayetin sonrası o servise gerekeni yapacaklardır.ama başka gidecek servisin olmaması da kötü.elin mahkum gibi davranıyorlar.en iyisi uzak da olsa başka servis.ama onlara da bi kazık at derim
erosistanbul
24/04/2011, 21:47
Ülkemiz manzaraları. bitlisteyken yolda bi adam önümde yolu ortalamış yürüyordu.arkasına yanaştım ara gazı verdim duymamazlıktan geldi.hafif kornadan sonra uzun korna çaldım pişkin pişkin arkasına dönüp "farzetki ben bi ağacam" dedi.gülermisin sabahamı bırakırsın. adamla laf dalaşından sonra etrafında bikaç ağaç daha oluşmaya başladı.adamın etrafını dolaşmak zorunda kaldım. :)
Kronokrator
24/04/2011, 22:00
ara tofaşı ver ayarı ...
ibrahim06
25/04/2011, 00:34
Ülkemiz manzaraları. bitlisteyken yolda bi adam önümde yolu ortalamış yürüyordu.arkasına yanaştım ara gazı verdim duymamazlıktan geldi.hafif kornadan sonra uzun korna çaldım pişkin pişkin arkasına dönüp "farzetki ben bi ağacam" dedi.gülermisin sabahamı bırakırsın. adamla laf dalaşından sonra etrafında bikaç ağaç daha oluşmaya başladı.adamın etrafını dolaşmak zorunda kaldım. :)
olay budur. Farzet ki ben de testereyim deseydiniz.
playertr
25/04/2011, 00:55
Şİkayetini hem TOFAŞa bildir hem de FİATta genel müdüre bildir derim ben. Eminim işten atılmasalar bile birdahaki servise gitttiğinizde bu şekilde kimse cevap veremez.
ALLAHTAN KAVAKLIDERE FIAT Servisi VAR :D
Örnek verilebilecek nadir servislerden biri cidden....
Fiat müşteri memnuniyeti çok kötü.
servis müdürünün odasına yüksek sesle konuşa konuşa girer cingan çıkartırdım ki elleri mahkum servis olarak kötü tanınmamak için herşeyi alttan alacaklardır. yerinizde olsam yarın böyle yapardım.
arkadaşlar merhaba bende isim vermeden daha önce bir serviste s. danışmanı başka marka aracın kapılarını övdü derhal çıkmak üzereyken başka bir servis danışmanı geldi meseleyi sordu söylemeden çıktım eve dönerken tekrar aradılar müşteri memnuniyeti için boya koruma teklif ettiler daha sonra teklifi yapan kişi ile gün yüzünden ters düştük. ve telefonu benim yüzüme boya korumanın iptal olduğunu söyleyerek kapattı ertesi gün servis müdürüne gittim olanı anlattım ertesi gün koruma yapıldı.danışmanı şimdilik müdüre bildirdim danışmana inat serviste dolaştım görsün diye iptal olan korumanın yapıldığını.böyle bu gün taksiyi götürdüm 60.000 bakımına akpınar oto bir başka hepsine teşekür ederim...yukarıda denildiği gibi bazı servis ler işi bozuyor......
kesinlikle fiat a şikayet etmelisin.inanılmaz ilgileniyorlar.
1-servis müdürüne,
2-firmanın genel müdürne,
3-çağrı merkezi, yalnız sizi cağrı merkezden arayan kişiye "yetkili amirinizle görüşmek için israr ederek yetkili kişiye şikayet ediniz. eğer yetkili kişi ile konuşturmazlar ise telefonu nazikce kapatınız", Şikayet başvuruyu sürekli yazın çağrı merkezine.
sezerism
26/04/2011, 23:12
Arkadaşlar Firmada kabahat yok kabahat işini sevmeyen işciler.Ben yaptığım işi seviyorum ,ve de herkese yardımcı oluyorum . 25 nisanda araçı 20 bin bakıma götürdüm miller otoya başlangıç güzel serviste biraz oturdum uzun olacak dendi bende şehre indim saat 13 :30 gibi geldim . ARaçı sordum ustalar yemekte dendi bekledim ,saat 14:00 oldu artık araçı ben takip ediyorum usta araçı liftten indirmiş araç bekliyor .Yapılacak yada takılacak karter muhafazası var ama araçın başında kimse yok en sonunda gittim araç liftten inmiş dedim ben araçımı almak istiyorum .Ve araçı dışarı çıkardılar. fatura yı yetiştiremediler daha sonra alırım dedim çıktım .Bu gün bana verilen kagıtları inceledim .1,3 dizel arabanın yağ filteresini takmişlar benim araçım 1,4 multiaır ,arabanın çam suyu fuldü çam suyu koyuldu yazılmış .Bunun gibi aksaklıklar .Arabanın tüm ayarlarını bozmuşlar araça şu an daha fazla yakıyor. Cumartesi günü faturayı alıp servis mudurü ile görüşücem gerekirse mahkemeye vercem ama önce faturayı almam lazım .saygılar.
SKELETER
27/04/2011, 01:57
İşçi felan hikaye Ankara Kartaş'ta servis müdürü Göktürk Bey sürekli serviste geziyor. İstediğiniz gibi ulaşabiliyorsunuz. Müşteri temsilcisi arkadaşlar gerçekten kibarlar ve işlerini biliyorlar, en son ayrıca bir şikayetiniz var mı diye ayrı bir birime yönlendiriyorlar. Demekki neymiş iş bayi deymiş. O bayiliği almak için dünyanın parasını sayıyorlar. 2 şikayetle Fiat o bayiden işi alır verdikleri para da ellerinde patlar. Şikayet edin hakkınızı arayın. İşini düzgün yapanların suçu günahı ne?
Birde bazı şeyler için hemen sinirlenmeyin. Sizinle ilgilenen müşteri temsilcisine sorun. Bazı şeyleri siz daha az para ödeyin diye yapıyorlar sizi düşündüklerinden. Aklınıza takılırsa forum a yazın bir bilen kesin çıkacaktır.
bvulgari
27/04/2011, 02:28
Arabada araz çıkar, kul yapısı derler..Serviste şurda burda adam gibi muamele etmezler bunada firma öyle değilde çalışanların bi kısmı böyle vs vs derler..Ne güzel dünya valla..Ben anlamadım bu işi..Heralde suç biz araç sahiplerinde ..
erosistanbul
27/04/2011, 02:42
olay budur. Farzet ki ben de testereyim deseydiniz.
dedim dedim. bizim orda kuruyan ağaçları kesiyoz dedim arkadaşları toplandı.malüm topukladık.
SKELETER
27/04/2011, 03:08
dedim dedim. bizim orda kuruyan ağaçları kesiyoz dedim arkadaşları toplandı.malüm topukladık.
Çamurla uğraşmaya değmez. Benim stilim karşıma hayvan çıktıysa üstüne üstüne gitmek ardından da topuklamakta :D
Not: Şoförlüğünüze güvenmiyorsanız yapmayın :D malum şehir içinde küçük araba mercedesten daha makbul. Her delikten rahat rahat geçiyorsunuz. Trafikte beygir gücünden çok direksiyon hakimiyeti önem taşıyor.
muratkemerli
27/04/2011, 08:57
Arkadaşlar Firmada kabahat yok kabahat işini sevmeyen işciler.Ben yaptığım işi seviyorum ,ve de herkese yardımcı oluyorum . 25 nisanda araçı 20 bin bakıma götürdüm miller otoya başlangıç güzel serviste biraz oturdum uzun olacak dendi bende şehre indim saat 13 :30 gibi geldim . ARaçı sordum ustalar yemekte dendi bekledim ,saat 14:00 oldu artık araçı ben takip ediyorum usta araçı liftten indirmiş araç bekliyor .Yapılacak yada takılacak karter muhafazası var ama araçın başında kimse yok en sonunda gittim araç liftten inmiş dedim ben araçımı almak istiyorum .Ve araçı dışarı çıkardılar. fatura yı yetiştiremediler daha sonra alırım dedim çıktım .Bu gün bana verilen kagıtları inceledim .1,3 dizel arabanın yağ filteresini takmişlar benim araçım 1,4 multiaır ,arabanın çam suyu fuldü çam suyu koyuldu yazılmış .Bunun gibi aksaklıklar .Arabanın tüm ayarlarını bozmuşlar araça şu an daha fazla yakıyor. Cumartesi günü faturayı alıp servis mudurü ile görüşücem gerekirse mahkemeye vercem ama önce faturayı almam lazım .saygılar.
Çok şaşırdım ve korktumda açıkçası bakım için nereye gitsekki başka şehirden tavsiyeler gelirse iyi olur aslında...
sikayetvar.com ve fiat.com.tr her iki siteyede şikayetinizi en sert dille bildirirseniz o gerizekalı ustada ona alkış çalan dalkavuklarıda hadlerini bileceklerdir. Ben 30bin para sayacam avuclarına bide karşımda soytarılık yapacaklar. Çok sağduyulu davranmışsınız tebrikler
arkadaşlar önerileriniz ve görüşleriniz için teşşekürler sakinliğe ve sağ duyuya gelince aslında pek sakin ve sağ duyulu değildim o günde değildim ve haddinden fazla sinirlendim ama yanımda abim olduğu için ona saygıdan birşey diyemedim bu cumartesi yine gideceğim ve yanlız gideceğim ve elimden gelen çirkefliği yapacağım gerekirse konuşmalarıda kaydedeceğim bakalım ne olacak
direk olarak merkezi arayacaksın bak nasıl o gıcırdılar gidiyor ben gebze de arabamı götürdüm parca gelecek dediler 1hafta oldu gelmedi oradakı yetkili senin ki gıbı ukala konustu tofas merkezini arayıp sikayet etmemle parca aynı gun geldı ve bunu yapan da yerın dibine girdi bu konularda tofas cok hassas ve yetkılı servıslerde tırsıyor
arkadaşlar bugün arka kapı gıcırtısı ve bağaj kapağının su alma problemlerinden dolayı servise gittim hikayenin traji komik noktası bundan sonrası
önce şu su olyını söledim usta arka tarafa bindi hotumla su tuutular hani içeri almıyor dedi bende içeri aldığını sölemedimki dedim sac kısmala bakalit kısmın arasına alıyor dedim inanmadılar bağajı açınca bi su bardağından fazla su aktığını görünce hemen savunmaya geçti ne dese iyi bu tahliye delikleri boşunamı var eğer su alırsa boşalsın diye bende hadi ya dedim o zaman her yağmurda durup bi kere su boşaltacağız dedim ozamaan neyse uzatmayalım e kapı gıcırdaması ve pedalların oradan gelen ses BURAYA DİKKAT! sen buna kaçlira verdinki? ne bekliyorsun BUNLARI DUYMAK İSTEMİYORSAN VW PASSAT YADA MERCEDES ALACAKSIN DEDİ bu araba anca bukadar hele sen 60000 km de gör sen bunu benim cevabımda aynen "ya ben yanlışlıkla vw sevrisinemi geldim" demek oldu.
ŞİMDİ SİZ OLSANIZ NE YAPARDINIZ...?
direkt şikayet en üst makamlara. ne demek ya ne bekliyorsun şu an puntolara verilen para vw ile nerdeyse başa baş gidiyor hatta alman araçlarının bir kısmından bile pahalı. görmeyende babasının hayrına vermişler bu araçlara bir dünya para veriliyor belki o salağın fiyatlarından haberi yok yada şahin,doğan fiyatlarıyla karıştırdı. ben ona en sağlamında rütük paketi gönderiyorum o servisteki çalışanlarına ve buna göz yuman servis sorumlusuna . daha önce arkadaşımın aracı arızalandı hidrolik hortumu patladı servise götürdük aracı bıraktık bir gün sonra aracı aldık.
aracın içi ve dışı mis gibi yıkanmıştı işin en güzel yanı ise aracı aldıktan bir gün sonra aradılar servisimizdeki hizmet nasıl memnun kaldınız mı? yeri geldiğinde de fordu beğenmiyoruz alın size iki servis arasındaki fark. ağzım açık kaldı servisin ilgisi karşısında . lan evladım pazardan üç beş kilo hıyar mı almışız araba almışız araba . sen kimsin ki başka arbalarla kıyaslıyorsun senin ne haddine be sıpa herif
since1453
04/06/2012, 15:21
direkt şikayet en üst makamlara. ne demek ya ne bekliyorsun şu an puntolara verilen para vw ile nerdeyse başa baş gidiyor hatta alman araçlarının bir kısmından bile pahalı. görmeyende babasının hayrına vermişler bu araçlara bir dünya para veriliyor belki o salağın fiyatlarından haberi yok yada şahin,doğan fiyatlarıyla karıştırdı. ben ona en sağlamında rütük paketi gönderiyorum o servisteki çalışanlarına ve buna göz yuman servis sorumlusuna . daha önce arkadaşımın aracı arızalandı hidrolik hortumu patladı servise götürdük aracı bıraktık bir gün sonra aracı aldık.
aracın içi ve dışı mis gibi yıkanmıştı işin en güzel yanı ise aracı aldıktan bir gün sonra aradılar servisimizdeki hizmet nasıl memnun kaldınız mı? yeri geldiğinde de fordu beğenmiyoruz alın size iki servis arasındaki fark. ağzım açık kaldı servisin ilgisi karşısında . lan evladım pazardan üç beş kilo hıyar mı almışız araba almışız araba . sen kimsin ki başka arbalarla kıyaslıyorsun senin ne haddine be sıpa herif
arkadaşım aracımı MEDOS tan aldım.yedek anahtarla igili bir sorun oldu.özür dilemek için araca boya koruma,motor koruma,detaylı iç temizlik yaptılar.aracı teslim almaya gittiğimde müsteri hizmetleri temsilcisi aracın başında son rutuşları kontrol ediyordu.ve gerçekten boya koruma titizlikle yapıldı
Markadan marakya fark deil servisten servise fark var
servis doğru söylemiş: bu arabada bu kadar.....yağmurdan sonra bagajı 5-6 kez açıp kapatıyoruz ve güzel duygular içinde suyu boşaltıyoruz...madem koskoca servis öyle demiş!!!...tövbe estğ.
SUCU GP VİDEO İZLE: https://www.youtube.com/watch?v=cf0EP6ocC9Q
SUCU VİDEO 2 İZLE: https://www.youtube.com/watch?v=B3ygsAPTs-4
SUCU KARDEŞLİĞİ KONUSU: https://forum.grandepuntotr.com/teknik-yardim/25911-punto-evo-bagaj-kapagini-kaldirinca-akan-su.html
srkaradag
04/06/2012, 17:44
1 yıl geçmiş celallenmişiz arkadaşlar :)))))
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.