Orijinalini görmek için tıklayınız : hepsiburada.com ve arızalı ürün
park sensörünü hepsiburada.comdan almıştım, sensörlerden biri bozuldu garantisi var diye 2 Martta gönderdim, 7-8 Mart gibi servise gönderdiler. kendi sitelerindeki kayıtlara göre 25 Martta sensör servisten döndü ancak o günden bugüne bana dönmedi. defalarca telefon ettim mesaj gönderdim ancak bi sonuç alamadım,
siz siz olun bozulunca hepsiburada.coma göndermeniz gereken bi ürün almayın aldırmayın.
geçmiş olsun ozan...umarım bir an önce hallolur...
operatormurat
23/04/2011, 19:32
ozan geçmiş olsun,bende senin gibi bir kere mağdur oldum,bir lanet ettim müşteri hizmetlerine birdaha bişey almam .bilader derdini anlatacağın kimse yok, müşt hiz. telefon açtığında; şuanda bekleyen 23.kişisiniz,dakikalar sonra şuanda bekleyen 22. kişisiniz falan diyorya beni deli ediyor,yani yetkiliyle konuşmak için epeyce beklemeyi göze alman gerekiyor. hele bazen uzun beklemelerden sonra tam sıra sana geldiğinde telefonu kimse açmıyor çat diye hattan düşürüyorlar ş.....sizler.
ozan bende bır utun aldım degısım ıcın oy oy degıstırene dek neler cektım.En son sınırlendım cagrı merkezını ardım saydım durdum karısadakı 1 sn dahı konusamadı en son beyfendı boyle konusmaya devam edersenız telefonu kapatmak zorunda kalıcam dedı kapatırsanız kapatın bennım sorunum degıl bugun ıadem onaylanmaz ıse yarın sabah sanayi bakanlıgına gıdıp urunu iade ettım ne yenı urun verıyorlar nede paramı iade ediyorlar diye sıkayette bulunacam artık ben ugrasmam sız ugrasırsınız dedim 1 saate kalmaz ıslemı yapmıslar .Artık gozum donmustu o gun bakanlık acık olsa gıderdım aksam aksam cidden sıkıntı iade ,tamır falan
Benzer şeyi Teknosa'da yaşadım. Bunlar aracı firmalar olduğundan, hem firma ile hem de malı üreten firmanın Türkiye distrübütörü ile uğraşmak zorunda kalıyorsun. Geçmiş olsun.
belkide benim şansım ama,hepsiburadadan kolçak almıştım geçenlerde, ama çok uyduruk bişey geldi,takmayın arabaya bunu ,sağlam değil dediler, bende iade ettim 3 gün içinde onayı geldi, şimdide geri ödemeyi bekliyorum
geçmiş olsun hocam bizim arkadaş flash almıştı bozuldu hatta kargoyu bile ödemeli gönderdi sıfırını gönderdiler..
mobidik64
23/04/2011, 22:10
aynen hb den aldım fotoğraf makinesi geldiği gün arızalı çıktı hemen gönderdim yenisi ile değiştirecez dediler oy oy eminem 25 gün geçti aynı makinayı tamir etmiş geri sepetlemişlerdi....:)))
Murat abi yığınla bedava dakikam var yoksa sensör parasını geçmişti telefon parası :) 10 dakikadan önce bağlanmak mümkün değil.
Zeynel abi sen bilirsin nereye başvurmak gerekiyo pazartesi son bi kez arıyıp gidiyim bari başka çıkar yol bırakmadılar.
Murat abi yığınla bedava dakikam var yoksa sensör parasını geçmişti telefon parası :) 10 dakikadan önce bağlanmak mümkün değil.
Zeynel abi sen bilirsin nereye başvurmak gerekiyo pazartesi son bi kez arıyıp gidiyim bari başka çıkar yol bırakmadılar.
Ozan sanayı bakanlıgının web sayfasında tuketıcı sıkayetlerı var oraya gırdıgındede senı otomatıkmen turkıye.gov.tr ye yonlendırıyor.Sen bılkente gıdıyorsun gıderken otdunun karsısında sanayı bak var onun zemın kat yada -1 katında tuketıcı sıkayetlerının yapıldıgı bırım vardı en son gıttıgımde yerındeydı ama netten yapılabılıyor ya bundan dolayı kapatmısta olabılırler uzun suredır gıtmedım.
Cankaya ilce kaymakamlıgının gırısınde tuketıcı hakem heyetı var orada hazır dılekce var ama sen durumu anlatan bır dılekce yazıp faturanı ve kargo ıle ıade ettıgıne daır belgenı al sıkayette bulun bunların fotokopısını al 2 adet ısteyebılıyorlar .
Ozan pazartesı ara telefonda resmen yag bugun bu ılsemı yapın dıye bastır musterı hızm.ıstese hemen yapıyor aynı gun ıcınde
sanayı bak:
https://www2.sanayi.gov.tr/TRK/TukSikayetsektordis_.aspx?menuSec=234
veya sanayı bak ana sayfada onlıne ıslemlerde var Tuketıcı sıkayetlerı
Ozan hepsı burada.com telefonu 0212 444 15 47 basında 444 var ozel numara kısacası senın bedavalar gecmıyebılır .dırekt faturaya yansır konusman.
Bu arada ben bu 444 olayını cozemedım bır faturamda ozel servıs numarsı dıye konustugumu ödetmısler bır sonrakı ayda ıse bedava saymıslar ne ıs anlamadım
teşekkürler Zeynel abi, hepsiburadanın farklı bi numarası var bende 444lü değil, hatta burayada yazayım googledan filan gelen olursa faydalansın 0216 633 10 00 bu düz numara gibi çalışıyo sanırım. zaten btk 444lü numaraları ücretsiz arama olayını kaldırdı. eskiden başına alan kodu koyup arıyodum bedava dakikalardan düşüyodu şimdi koymadan arayın diye uyarı çıkıyo.
geçen seferde baya sert çıkmıştım ama bu sefer artık bağırıp çağırıcam salı günü elimde olmazsa gereken yere gereken şikayeti yapıcam. 40 liralık bi ürün ama yapmadıkları kalmadı.
teşekkürler Zeynel abi, hepsiburadanın farklı bi numarası var bende 444lü değil, hatta burayada yazayım googledan filan gelen olursa faydalansın 0216 633 10 00 bu düz numara gibi çalışıyo sanırım. zaten btk 444lü numaraları ücretsiz arama olayını kaldırdı. eskiden başına alan kodu koyup arıyodum bedava dakikalardan düşüyodu şimdi koymadan arayın diye uyarı çıkıyo.
geçen seferde baya sert çıkmıştım ama bu sefer artık bağırıp çağırıcam salı günü elimde olmazsa gereken yere gereken şikayeti yapıcam. 40 liralık bi ürün ama yapmadıkları kalmadı.
Dediğin gibi önemli olan 40 TL değil.Yapılan muamele
beceriqli
24/04/2011, 01:28
Ozan hepsiburada daki Slparis numarani bana gonderirsen ilgilenebilirim, sanirim halledebiliriz.
Murat abi yığınla bedava dakikam var yoksa sensör parasını geçmişti telefon parası :) 10 dakikadan önce bağlanmak mümkün değil.
Zeynel abi sen bilirsin nereye başvurmak gerekiyo pazartesi son bi kez arıyıp gidiyim bari başka çıkar yol bırakmadılar.
şikayetvar.com 'a yazabilirsin. hemen dönüş yaparlar :)
Ozan hepsiburada daki Slparis numarani bana gonderirsen ilgilenebilirim, sanirim halledebiliriz.
PM atıyorum :)
şikayetvar.com 'a yazabilirsin. hemen dönüş yaparlar :)
daha önce yazmıştım, yine yazmak için sayfayı açtım eski şikayetleri okuyup vazgeçtim.
adamlar şikayetvarı bile umursamıyo bence, şikayetlere yazdıkları tek cevap müşterimiz bilgilendirilmiştir...
daha önceki şikayetimde haftalardır cevaplanmayı bekleyen mesajıma yine alakasız bi cevap vermekten başka bişey yapmamışlardı :)
bende annemin doğum günü için portatip teyp almıştım 3 günde dedikleri ürünü 2 haftayı geçen bir süre içinde gönderdiler doğum günü süprizim yattı deli oldum aradım en son şimdi savcılığa gidip suç duyurusunda bulunuyorum dedim telefondakine aldınız paramı ürün gelmedi diye o anlatıyo ben sayıyorum baktım tırstılar acele kargoyle ertesi gün elimdeydi :) ama hakikaten sinir bir site yurtdışından ebay den aldığğın ürünlerde bu kadar skıntı çıkmıyor.
hakguner
25/04/2011, 13:10
hepsiburada yı oldum olası sevmem. !!! Hiçbir sipariş düzgün gelmiyor. Tedarikçileri ile arasında sorun varsa o zaman çalışmasınlar.
beceriqli nin yardımıyla bugun yeni ürün gönderiyolar çok çok çok teşekkürler :)
beceriqli
26/04/2011, 01:41
Rica ederim :)
Ama yine de ürün bı gelsin önce sonra sevinelim
engin6264
26/04/2011, 01:49
Bende teknoloji marketinde çalışan birisi olarak bi fikir beyan etmek istiyorum. İnternetten ya da mağazadan nerden olursa olsun aldığınız ürünü yetkili servise kendiniz götürün. Aldığınız yerden servise yollamanız hem size en az 4-5 gün kaybettirir. Hem de kaybolma, zarar görme (küçük bi ihtimal de olsa) vs. gibi ihtimalleri arttırır. Mağazadan almak da internetten almaya göre daha avantajlı. Böyle sorunlar yaşandığında ürünü kafasına atacak yetkili bulabiliyosunuz en azından:)
bence de elektroniği görmeden almayın,
oradan cep telefonu aldım,
kasasında sorun vardı ve bazen açılmıyordu,
gönderdim ama çook uzun süre beklemek zorunda kaldım.
ama diğer ürünlerde hiç sorun çıkmadı :))
Murat 1979
26/04/2011, 11:06
Bugüne kadar biçok defa bu siteden alışveriş yaptım. Gayet menundum en son ayın 19 da kamera siparişi verdim ürün ayın 21 inde satıştan kaldırıldı aradım tedarikte sıkıntı yaşanmaz değil mi diye sordum ürün değişimi, para iade yada stoğa girinceye kadar beklememi önerdiler ben para iadesini seçtim makinayı temin etmeye çalışırken öğrendimki artık o ürün türkiyeye getirilmeyecekmiş ama hb bundan bile haberdar değildi sayemde öğrendiler sanırım...
Bu tür sıkıntıların daha fazlası mağazalarda bile yaşanıyor, bence bu alanda gayet başarılı sayılırlar. Piyasadan daha uygun fiyatlar ve taksit seçenekleri ile alışveriş yapılabiliyor.
Ben de hepsiburadan şimdiye kadar 5-6 cep telefonu, televizyon, uydu cihazı, ev sinema sistemi , kitap, dvd vs. ufak tefek daha birçok şey aldım, sadece küçük bir üründe tedarik süresi sıkıntısı haricinde sorun yaşamadım. Arıza yapan bir ürünü de garanti süresinin sonuna doğru gönderdiğimde kısa sürede tamiri yapılıp gönderilmişti.
fatihsen67
26/04/2011, 17:00
park sensörünü hepsiburada.comdan almıştım, sensörlerden biri bozuldu garantisi var diye 2 Martta gönderdim, 7-8 Mart gibi servise gönderdiler. kendi sitelerindeki kayıtlara göre 25 Martta sensör servisten döndü ancak o günden bugüne bana dönmedi. defalarca telefon ettim mesaj gönderdim ancak bi sonuç alamadım,
siz siz olun bozulunca hepsiburada.coma göndermeniz gereken bi ürün almayın aldırmayın.
kesinlikle sana katılıyorum.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.