PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Punto Evo 1.4 Benzinli Otomatik Kullanıcıları..



ErdmG
21/04/2011, 12:09
Arkadaşlar Merhaba. Bi yakınım 1.4 benzinli otamatik punto evo almayı düşünüyor,dün akşam bizim araçla birazcık tur attık ancak düz vites olduğu için pekde bişey anlaşılmadı. Bende kullanan arkadaşlara sormak istiyorum;

Yakıt tüketimi nasıl? LPG'ye dönen arkadaşlar varsa,araçda herhangi bi problem yaratıyor mu? (Kendiliğinden istop etme vs gibi. )

Şanzımanda sıkıntı yaşayan oldu mu?

mobidik64
21/04/2011, 12:18
ben kullanıyorum 500 km de otomatik değil otomatikleştirilmiş diyelim yakıt değerim benzinde
şehirçi 1/100= 10.4 litre ortalama hız 14km
şehirdışı 1/100= 5.6 litre ortalam hız 87km

eco modda vitesi 1000-2000 devir de değiştiriyor
normal modda 2500-3500 arası ( bu birazda ayağına bağlı )
hilholder pause-play gibi ve her yokuşta işlemiyor.


en yakın zamanda lpg ye döneceğimm ve landi taktıracam

rou48
21/04/2011, 17:42
ben hep eco modda kullanıyorum genelde start&stop özelliğini devre dışı bırakıyorum toplam 200 km yaptım sadece şehir içi
şu anda ortalama tüketim 7,9 /100 km

comanchee
21/04/2011, 19:02
mobidik64;hilholder pause-play gibi ve her yokuşta işlemiyor.



hill holder %5 den daha az eğimde çalışmaz.gerektiği her an işini yapıyor.birde s&s li araçlarda motor stop edince bypass oluyor.bunu aracın vitesini ışıkda veya trafikde beklerken öne yahutda arkaya iterek motoru çalıştırırsanız hill holderı devreye sokarak sıkıntıyı engelliyorsunuz.tarafımca denenmiş ve başarı ile uygulanmıştır.vitesin tek sıkıntısı oto modda yokuş çıkarken saçmalaması.araç hep vites büyütmek istiyor buda bayılmasına yol açıyor rampada.inişlerde güzel vites büyütmüyor bu nedenle kamikaze dalışına neden olmuyor.ayrıca çok yoğun dur kalklı tarfikde mümkün olan her durmada vitesi boşa yani n konumuna almanız.aksi takdirde baskı balata ısınması sorunu ortaya çıkıyor.dediğimi yaparsanız sıkıntı yaşamaz ayrıca baskı balata ömrünü uzatırsınız.otomatikleştirilmiş vites kutusu olan araçlarda baskı balata düz vitesli olana modellere nazaran daha çabuk bitiyor.

rou48
21/04/2011, 19:14
hill holder %5 den daha az eğimde çalışmaz.gerektiği her an işini yapıyor.birde s&s li araçlarda motor stop edince bypass oluyor.bunu aracın vitesini ışıkda veya trafikde beklerken öne yahutda arkaya iterek motoru çalıştırırsanız hill holderı devreye sokarak sıkıntıyı engelliyorsunuz.tarafımca denenmiş ve başarı ile uygulanmıştır
evet katılıyorum bende denedim yokuşta start&stop aktifken motor çalışana kadar araba geriye kaçıyor. dediğiniz gibi vitesi ileri yada geri iterek motor çalışınca devreye giriyor.

rou48
21/04/2011, 19:15
ayrıca çok yoğun dur kalklı tarfikde mümkün olan her durmada vitesi boşa yani n konumuna almanız.

ben buna hiç dikkat etmiyordum. teşekkürler.

SKELETER
22/04/2011, 00:35
Benzinli duologic aracımdan memnunum. Yakıt tükemi az, şansıman nazar değmesin sorun çıkarmadı. Araç 1 yıllık.

ZAK1980
22/04/2011, 00:38
depoyu fulledıgınızde kırmızı ısık yanana dek Ankara trafıgınde kac km yaptıgını hatırlıyan varmı ?

delkan
22/04/2011, 09:29
ankara trafiğinde balgat etlik arası 550 KM civarı görüyorum