Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Evo Punto dualogic



vr201
17/04/2011, 19:45
arkadaşlar merhaba,dualogic punto almak istiyorum değerli yorumlarınızı almak ve punto sahibi olduktan sonra fikirlerimi paylaşmak adına foruma uye oldum:)
dualogic kullanan arkadaşlar şanzuman hakkında yorum yapabilir mi?dualogic vites geçişleri nasıldır,1.4 benzinli 77hp için özellikle.performansı,yakıtı.herkese teşekkürler.

takres
17/04/2011, 20:09
hoşgeldiniz..kullanan arkadaşlar yardımcı olacaktır...

reddragon
17/04/2011, 20:13
Fiyatına göre çok güzel bir araç ben memnunum. Vites geçişleri fazla hissedilmiyor. Bazen mantık hatası yapabiliyor. Motor gücü yetersiz daha çok şehir içi aracı. Sollamalarda filan manuele alman gerekebilir bazen...
Ekonomik gücün yerindeyse daha güçlü motorlu bir araç almanı öneririm. Ayrıca normal otomatik vites ya da DSG vs tip şanzumanlar daha güzel...

mobidik64
17/04/2011, 20:14
ben tavsiye etmiyorum robot çok ses yapıyor takur tukur diye vites geçişlerini hissediyorum. eco modda giderken vites değişimlerinde dışardan gören arabanın kafa attığını görebilir.


hız sabitleyicin varsa uzun yolun çok oluyorsa en iyi yakıt verimini alabilirsin ve tercih edilebilir...

OPTS
17/04/2011, 20:36
Performanstan çok kötü değil - iyide değil, orta. Ses sorunu yok vites geçişleri çok yumuşak.
Performans sıkıntısıda kişiden kişiye değişir. Ben şehir içinde performansta sorun yaşamıyorum. E5 dede sol şeritten kapatıyorum. Uzun yolda sollama falan bilemem ama artık her yerde radar ve hız sınıı olduğunu düşünürsek.

Dediğim gibi performans beklentisi kişiden kişiye değişir. Size duologic EVO ile test sürüşü yapmanızı öneririm. Aracın devri bazen sapıtıyor demişler. Sonuçta makina sizin yerinize vites değiştiriyor. Arabanın bayıldığını hissettiğin anda bir dip gaz yapıp ayağını çektinmi araba hemen devrine dönüyor.
Ben başta düz vites diye çok ısrar etmiştim eşimin isteğiyle doulogic aldım. Şu an çok şükür memnunum allah bozmasın.

Yakıta gelince ortalama 100 km de 7 lt ile 9 litre arasında şehir içi. Aracı alalı 6 ay oldu ileride veriler düşebilir.Şehir dışı yapmadım ama E5 te trafik yokken 5 küsürlerde

yunus kahraman
17/04/2011, 20:43
sokaklarda yarışa karı olduğum için performansı çok yeterli geliyor bana. Canım yarışmak istediğinde gider piste yarışırım. Vites geçişleri çok güzel. Bu tip şanzumanlar arasında en başarılısı diyebilirim hatta. Yakıtı ise YAKIYOR :) gerçi ben dizele alışkın olduğum için dizelden sonra bana yakıyor gelmesi olağan =) Dualogic = medeniyetin ta kendisi..

leventt
17/04/2011, 22:39
1.4 fıre 77 hp dualogıc punto evo yaklaşık 15 gundur kullanıyorum. ilk izlenimlerimi söyliyeyim. ilk olarak arabayı ikiye ayırıyorum motor ve şanzıman olarak. motor tam bir şehiriçi motoru. bu araba beni sakinliğe alıştırdı diyebilirim.(önceki arabam 130 beygirdi)100 km su an arabam 6.7 ortalama yakıyor. daha yeni ileride bu düşecektir.şanzıman olarak gayet güzel bir sanzıman. tam otomatik sanzımanlardan daha güzel. vites geçişlerini biraz hissediyorsun. eğer sakin rahat ve yavaş araba kullanan biri isen hiç düşünmeden al derim. ama hızı seviyorsan 95 hp lik motorllu olanlarına bak....

atila
17/04/2011, 22:58
95 hp dualogic kullanıyorum,vites geçişleri tam otomatik şanzımanlar kadar seri degil ama ben memnunum,spor kullanmak isterseniz manuelde kullanabilirsiniz,imkanınız varsa 95 hp dizeli alabilirseniz hem daha ekonomik hemde çok atak

Jege
18/04/2011, 20:53
4 aydir kullaniyorum,vites gecisi gayet normal,sadece eco modda rampada sapitabiliyor,o zamanda ecoyu devre disi birakiyorum,yada kendisi toparliyor sapitinca zaten,
yakiti da gayet iyi
herseyiyle cooook memnunum ben,

vr201
18/04/2011, 22:20
çok teşekkürler arkadaşlar değerli yorumlarınız için...

akca37
18/04/2011, 22:38
Bende geçtiğimiz günlerde bir dostumun 1.4 77 dualogic kullandım gayette hoşuma gitti ancak düz benzinliye göre atak değil tabikide ama biraz nazlansada hemen tepki vererek istediğin devre çıkartabiliyorsun, :) bu arada puntonun bir 1.2 benzinli ile 1.3 eski 90 hp lisini ha birde starjet kullanmadım geri kalan hepsini de sürdüm :)

Evo001
19/04/2011, 10:10
Yakıtı yakmıyor kokluyor adeta..Yarı otomatik olduğu için vites değişimleri en ekonomik olacak şekilde gerçekleşiyor. Tabi yarı otomatik olduğu için yokuşlarda kayma olur, ayak frenden çekildiği anda hareket olmaz gaza basmak gerekir.Geçişlerde fln sıkıntı yok. Şehiriçi aşırı bir kullanım yok ise düz vites fiyat farkından dolayı tercih edilebilir bence.

atila
23/04/2011, 11:51
95 liklerde yokuş kalkış desteği var

emre the king
23/04/2011, 12:27
yaklaşık 20 gündür kullanıyorum.dualogic vitesten memnunum,sadece eco modda insanı rahatsız ediyor,normal modda gayet güzel çalışıyor.çok ses çıkarıyor diyenler bi baktırsın şanzımanlarına çünkü benim vitesten hiç ses duymuyorum.
yakıt şu anda istanbul trafiğinde 7,5 gösteriyor.benim için gayet güzel.
makas atmayacaksan,normal şekilde aracı kullancaksan bu motor ve bu şanzıman yeterli geliyor.
hill holder da gayet güzel çalışıyor,milim kaydırmıyor.kısacası vereceğin parayla alacağın maksimum fayda punto evo da var diye düşünüyorum.

emre the king
23/04/2011, 12:28
95 liklerde yokuş kalkış desteği var
dualogic olanların hepsinde standart hill holder...:thumbup1:

jrgakbulut
23/04/2011, 12:30
gazı koklediginizde araba sahlanmiyorumu vites dusurup :S sollarken :S bnm bildgm butun otomatiklerde öledir ama duologic henuz kllanmadım bekliyorum sollamaya kalktgnzda gazı koklersiniz arac vitesi kucultur ki devir yuksek kalsın ole bi olay yokmu acaba?

Chevaliers
23/04/2011, 13:06
Aynen öyle bir durum var.

alfisti
23/04/2011, 14:11
3,5 ay oldu alalı.gp dualogic .kullanımı gayet iyi.vites geçişleri otomatik araçlar gibi.umduğumdan daha iyi. sessiz ve sarsıntısız.yakıt tüketimide ankara içinde kullanıma bağlı olarak 6,5 lt/100 km 8 lt/100 km arasında değişiyor. donanım olarak ise fiyatına göre süper.esp,asr,yokuş kalkış,abs,çft hava yastığı gibi donanımların tamamı mevcut.ki bu donanımları 40-50 bin liralık araçlarda bile opsiyonel olarak alıyorsunuz.

comanchee
23/04/2011, 15:29
şhttps://forum.grandepuntotr.com/genel/26666-punto-evo-1-4-benzinli-otomatik-kullanicilari.html (https://forum.grandepuntotr.com/genel/26666-punto-evo-1-4-benzinli-otomatik-kullanicilari.html)

linkde bazı bilgiler var okumanızı tavsiye ederim.ben 5 aydır kullanıyorum.rampada oto modda sapıtma dışında bir kötülüğü yok.birde sıkışık çok dur kalklı trafikde durduğunuz anlarda mümkün olduğunca vitesi n konumuna alın ki baskı balata ısınma sıkıntısı yaşamayasınız

atila
23/04/2011, 20:24
dualogic olanların hepsinde standart hill holder...:thumbup1:

biraz üstte yokuşlarda kayma var diye yazmış bir arkadaş ,acaba onun aracında olmayabilirmi yokuş kalkış desteği

OPTS
23/04/2011, 20:44
biraz üstte yokuşlarda kayma var diye yazmış bir arkadaş ,acaba onun aracında olmayabilirmi yokuş kalkış desteği
Benim bildiğim dualogiclerde hill holder (yokuş kalkış destek sistemi) standarttır. Bu sistem belli bir eğimde çalışır ve arabayı yaklaşık 2 sn kadar kaydırmaz daha sonra araç kayar. Tam otomatik araçlarda bildiğim kadarıyla araç kaymıyor.Bende 1.4 77HP Dualogıc EVO var ,araçta hill holder var.Yokuşlarda ayağımı frenden gaza götürene kadar araç kaymıyor. 2 saniye bu işlem için yeterli bir süre.

atila
23/04/2011, 20:59
gazı koklediginizde araba sahlanmiyorumu vites dusurup :S sollarken :S bnm bildgm butun otomatiklerde öledir ama duologic henuz kllanmadım bekliyorum sollamaya kalktgnzda gazı koklersiniz arac vitesi kucultur ki devir yuksek kalsın ole bi olay yokmu acaba?

gazı kökleyince aynen vites ufaltıp atağa kalkıyor,95 liklerin atagı gayet güzel 77likleri kullanan arkadaşlar bilir.ataklık konusunda bir sıkıntı yok aksine çok iyi.civic ve caddy otomatikte birkaç saat kullanmıştım onlar saniyenin yarısı veya üçte birinde vites değiştiriyorsa dualogic bir iki saniyede yapıyor,arada böyle bir fark var.95lik motor bu süreyi telafi ediyor sollamalarda sıkıntı yok,yalnız solda süratli akanların arasına dalacaksanız aracın bunu yapacak gücü var ama dualogic kullanımına alışmak biraz zaman istiyor,ben 20 yıldan fazladır manuel araç kullandığım için dualogic e alışmam biraz zaman aldı.araç size siz araca alışınca her şey yoluna girer,diye yazmış bir arkadaş ,katılıyorum

atila
23/04/2011, 21:18
Yakıtı yakmıyor kokluyor adeta..Yarı otomatik olduğu için vites değişimleri en ekonomik olacak şekilde gerçekleşiyor. Tabi yarı otomatik olduğu için yokuşlarda kayma olur, ayak frenden çekildiği anda hareket olmaz gaza basmak gerekir.Geçişlerde fln sıkıntı yok. Şehiriçi aşırı bir kullanım yok ise düz vites fiyat farkından dolayı tercih edilebilir bence.

sayın Aras ,yarı otomatik olduğu için yokuşlarda kayma olur yazmışsınız ,bahsettiğiniz araç dualogic vitesmi,benim aracım dualogic yokuş kalkış destek sistemi var,tüm otomatiklerde var zannediyorduk

mobidik64
23/04/2011, 22:23
ben tavsiye etmiyorum robot çok ses yapıyor takur tukur diye vites geçişlerini hissediyorum. eco modda giderken vites değişimlerinde dışardan gören arabanın kafa attığını görebilir.


hız sabitleyicin varsa uzun yolun çok oluyorsa en iyi yakıt verimini alabilirsin ve tercih edilebilir...


yukarıdaki düşüncemden vazgeçiyorum arabayı tanımaya başlayınca hoşlanmaya başladım.. araç boğulmaya başlayınca vitesi elimle küçültüyorum. olay bitiyor :)


start stopta durunca hele birde yokuşta ise problem oluyordu onunda çaresi yeşil ışığa 5 saniye kalınca vitese dokunduğunda çalışıyor ve problem kalmıyor...

tek problem önümdeki araç durduğunda duraklama yaptığımda stop ediyor artık onuda belirli yerlerde iptal ediyorum..




tavsiye ediyorum.. güzelll

BLUEMAN
24/04/2011, 00:45
Bir yorumda ben yapayım evo 77 beygir için konuşuyorum 3,5 aydır da duologic kullanıcısıyım kim ne derse desin araç üst sınıf araçların konforunu sağlıyor ama şuda bir gerçek araç çok yavaş yani sakin insanların kullanacağı cinsten yani "ATİK" bir araç değil ne yaptıysam olmadı performansı artmadı araç sadece eko modda düz ve aşağı eğimli yollarda atikleşiyor o işlemi hacı muratta yapıyor yokuş aşağı atikleşmeyi, sonuç olarak araç sınıfında güzel fakat gerek motorun çok güçsüz ve de yarı otomatik olması aracı iyice hantallaştırıyor 8 valflik(bu sınıflarda şimdi %90 16 valf kullanılıyor ) 2011 model içinde eski motoru bulunan yavaş bir vitese sahip spor bir araba yani araç kendi kendisiyle çelişiyor hem spor hem yavaş hemde vitesten dolayı daha da yavaş fiyatına göre aynı aracı almaktansa üzerine 5000 lira koyabilirsen ford focus + tüplü +otomatik hemde C sınıfı alabilirsin yada 3,5 lira koyarak 85 beygirlik 1,2 corsa eastronic alabilirsin yada 2,5 koyarak 90 beygirlik peugeot 2tronik te alabilirsin sonuç olarak diğer markalar motor ve performansı sunarak en azından viteslerindeki hantallığı kapatmış,sonuç olarak punto evo kim ne derse desin ucuz bir araç değil gidin bakın fiyatlarına FİAT diyorlar dalga geçiyorlar kimse kaliteli araç demiyor ama gel görki diğer markalarla arasında 2-3 lira fark var ama adamlar 77 beygirlik motor koyuyor bizde milletin diline düşüyor söyletikleri tek cümle FİAT işte bence alma derim benim el fireni kolu bile daha aracım 3,5 aylık sağa sola oynuyor,vitesindirme tuşu bile çizik çizik basmaktan dolayı normalde olmaması gereken bir durum ama normal vites alacaksan alabilirsin ama duologic + fiat+PARASI denklem sonucu başka markalara yöneltiyor gibi ama genede sen bilirsin.

rou48
24/04/2011, 01:28
bende aracımı kullanmaya başlayalı 1 hafta oldu şuanda genelde hep şehir içi kullanıyorum. ilk aldığım zamanlar eco modda kullandım düşük devirde vites değiştiriyor ancak rampalarda vites küçültmede geç kalıyor ancak gaza basma şekline göre vitesi ayarlıyor. son bi kaç gündür normal modda kullanıyorum ve performansında eco moda göre çok daha iyi. auto modda olsa bile istediim zaman vites değiştiriyorum ben gayet memnunum. vites geçişleri gayet normal pek hissedilmiyor. suan 270 km de ve yakıt tüketimi 8/100 km

BLUEMAN
24/04/2011, 02:30
araç normal modda kötü eco modda daha da kötü diğer sınıf araçlarla kıyaslayan biri varsa yazsın bizim araçlarımız malesef böyleymiş bileydim ben almazdım hem 77 beygir hem 8valf hem duologic in zayıf lığı bunu gösteriyor corsa daki eastronici de gördüm ekranda vites değişimi çok hızlı ve motorda ani vites değişimine yanıt veriyor fakat bizim araçlar hem yavaş değişitiriyor hemde sen müdahale etsende motor gücü az olduğundan zor cevap veriyor kullan bir kaç defa daha deneyin bana hak vereceksiniz araçlarımızla idare edeceğiz artık kimse araçlarımızın performanslı ve de kaliteli olduğunu iddaa edemez ama verdiğimiz para hemen hemen diğer sınıftaki araçlara yakın,FİAT ın kusuru birincisi düzgün motor kullanmıyor ikincisi göz boyayan malzemeler kullanarak aracı estetik gösteriyor fakat malzemeleri çok vasat ömrü uzun değil arkadaşımın yeni aldığı eastronik corsayı geçen inceledim el fireni çok sağlam direksiyon indirme kolu bile kauçuk bizimkiler plastik 1,2 85 beygir 115 nm tork var yani bizim araçtan artısı var eksisi yok bizim kapı elceklerinden tutta küllüklere kadar çin malı made in china yazıyor corsada GM (general motor )yazıyor yani bu kadar vasatlığa bu 2 bin lira corsa farkı bence bu fiat gerçektende iyi kelek atıyor vitese bile çok narin dokunuyorum kırılır diye çünki güvenemiyorum kaput ince kapılar çok sert orantısız takılmış malzemeler kaliteli görünen fakat göründüğü gibi olmayan cinsten ..

atila
25/04/2011, 00:16
dualogic ve 77 hp lik araclar yorumlardan anlasildigi kadar performans konusunda biraz zayif gibiler. biraz once 95 dualogic evo yla sahil yoluna ciktim sol serite gectigimde arkadan gelenlerin hizini kesmemek icin gazi kokledigimde 2 den 3 e gecen arac eco modunda olmasina ragmen 3 uncu viteste 90 km nin uzerinde bir surate seri bir bicimde ulasti.arabayi bir kac haftadir kullandigim icin,arac eco modunda 70 i biraz gecince 6 nci vitese geciyordu,bu durumdan anlasildigi kadariyla ani hizlanmak isterseniz arac bekleneni yapiyor.dualogic vites tam otomatiklere gore biraz hantal kalabilir ama 95 hp lik motor bu acigi kapatiyor. 95 hp lik evolarin performansinin kimseyi sikayet ettirecegini zannetmiyorum.ben memnunum( eskiden 150hp lik aracim vardi) tavsiye ederim.

reddragon
25/04/2011, 00:24
95 liğin beygiri var, torku da çok iyi o yüzden canlı olabilir motörü. Yalnız auto modda da eco modda da 77 lik yeterli performansı vermiyor. Manuel kullanırsan en iyisi de manuel kullancak olsam otomatik almazdım...

BLUEMAN
25/04/2011, 02:29
KATILIYORUM hatta manuel kullanmaya kalksanda geçişler aracın bilgisayar sistemi tarafından değerlendirildiği için arada geçen değerlendirme zaman kaybıda malesef manuelde dahi yetersiz kalıyor keşke multiair motor kullansalardı peugeot 2tronik modelinde 90 beygirlik kullanmış aynı sınıfın düz vitesinde 75 beygir kullanmış bizim fiat ise normal şanzumanda 105 bg lik multiair duologicte 77 bg eller gider mersine FİAT gider tersine :))

Evo001
25/04/2011, 10:02
sayın Aras ,yarı otomatik olduğu için yokuşlarda kayma olur yazmışsınız ,bahsettiğiniz araç dualogic vitesmi,benim aracım dualogic yokuş kalkış destek sistemi var,tüm otomatiklerde var zannediyorduk

Benim aracımda da hillholder var.Hillholder belirli dereceden yüksek yokuşlarda devreye girer. Yokuş demeyelimde rampa diyebileceğimiz düşük mertebeli eğimlerde ise devreye girmez ve kayma olur. Tam otomatik araçlarda ise hiç bir koşulda kayma olmaz ayak frenden çekildiği anda araç hareket eder buna mukabil yakıt tüketimi fazladır.

Jege
25/04/2011, 13:36
eger rampa egimi 5 cm'den fazla ise o zaman hillholder devreye girer ve 2 saniye kadar araci tutar,sonra kendini salar,ama 2 saniye de senin gaza basman icin yeterlidir zaten,
tam otomatik araclarda hic kayma olmaz(herhangi baska bir sorun yaoks) ve belli bi tutma suresi yoktur...

perfonmansa laf soyleyen arkadaslarimi saskinlikla okuyorum,ve neden yari otomatik,77 hp ve 8 V arac aldiklarini merak ediyorum,alirkende bu degerlerle almiyor muyuz zaten?
Ben, bayan ve sakin arac kullanan bir oldugum icin beni tatmin eder duzeyde Evo'm performans acisindan,ama esimde 200 hp 2.0 motor bi arac oldugu icin tabi ki benim arabami begenmiyor,bu cok dogal bişi...

alfisti
25/04/2011, 13:55
yaklaşık 3,5 aydır gp dualojig kullanıyoruz.çoğunlukla eşim,aradada ben.araç donanımına göre fiyatı gayet uygun.yukarıdaki örnek verilen araçların hangisinde esp,asr,hill holder,abs,vs gibi donanımlar standart.corsanın yada peugeot un kullandığı şamzımanda aynı mantıkla çalışıyor.otomatikleştirilmiş manuel.motor 8 v olabilir ama teknolojik,şehir içi kullanım için geliştirilmiş,az yakan bir motor.daha öncede forumda bahsi geçmişti.
biz yılbaşında 25000 tl ye almıştık.23500 tl ye getz satılıyodu.hemde çıplak,çırılçıplak bi araba.yakıt tüketimi,konfor,donanım olarak mukayese ederseniz sınıfında birinci olur gp.

puntolEVOli
25/04/2011, 17:50
eger rampa egimi 5 cm'den fazla ise o zaman hillholder devreye girer ve 2 saniye kadar araci tutar,sonra kendini salar,ama 2 saniye de senin gaza basman icin yeterlidir zaten,
tam otomatik araclarda hic kayma olmaz(herhangi baska bir sorun yaoks) ve belli bi tutma suresi yoktur...

perfonmansa laf soyleyen arkadaslarimi saskinlikla okuyorum,ve neden yari otomatik,77 hp ve 8 V arac aldiklarini merak ediyorum,alirkende bu degerlerle almiyor muyuz zaten?
Ben, bayan ve sakin arac kullanan bir oldugum icin beni tatmin eder duzeyde Evo'm performans acisindan,ama esimde 200 hp 2.0 motor bi arac oldugu icin tabi ki benim arabami begenmiyor,bu cok dogal bişi...

Hay ağzına sağlık konu açıldığından beri okuyorum en doğru yorumlardan biri bu
Araç 1.4 Motor 77 Beygir yani aracın performansı,gücü belli neden 2.0 motor performansı bekleniyor anlamadım henüz aracım yok en kısa zamanda aracım gelecek ama beklentilerim belli...

atila
29/04/2011, 12:55
70 hp lik Uno ların 0-100 km si 11 saniye 77hp lik punto ların sahiplerini ataklık konusunda daha memnun etmesini beklerdim

PROTOS
29/04/2011, 13:09
70 hp lik Uno ların 0-100 km si 11 saniye 77hp lik punto ların sahiplerini ataklık konusunda daha memnun etmesini beklerdim

Mühendislikte 7 kilo 1 beygir olarak hesaplanır. Uno ile Punto'nun aralarında kilo farkı var. İki aracı kıyaslamanız mantıklı değil. Alırken aracın beygir gücünü bizden gizlemiyorlarki. Ben bilerek böyle güçsüz bir araç aldım, hız merakım var hatta hız bağımlılığım. Fakat yakında gene performanslı bir araca geçerim, dayanamıyorum :)

atila
29/04/2011, 13:43
Mühendislikte 7 kilo 1 beygir olarak hesaplanır. Uno ile Punto'nun aralarında kilo farkı var. İki aracı kıyaslamanız mantıklı değil. Alırken aracın beygir gücünü bizden gizlemiyorlarki. Ben bilerek böyle güçsüz bir araç aldım, hız merakım var hatta hız bağımlılığım. Fakat yakında gene performanslı bir araca geçerim, dayanamıyorum :)

benim görüşüm 77hp lik araçların performansından memnun kalmayan arkadaşlar adına bir temenni,77 hp lik motor onları daha fazla mutlu etse sevinirim.ben birileri adına temennide bulunuyorum,mühendislik ve mantık dersinize ihtiyacım yok,77hp lik araçlarından memnun arkadaşlarada memnuniyetlerinin daim olmasını dilerim

projist
29/04/2011, 14:02
valla bu kadar mobese ve ceza heveslisi varken hem 20-30 beygire fazla para verecek hem şehir içi hız yapacak hemde habire ceza yiyecek kadar zengin olsaydım başka araç alırdım.

leventt
29/04/2011, 22:03
77 bg., 8v., uzun motor ömrü, az benzin parası, sakin kullanım, kısaca ben buna keyif ve ekonomi diyorum...

certac
29/04/2011, 22:50
Bugün teslim aldık.1.3 dualogic dynamic 95hp .
ecomode hakikaten arabayı eşek yapıyor:).ancak müthiş sessiz bir araba.istanbul içinde kontagı ceviridğinizde neredeyse motor sesi duymak imkansız.her kurusu helal olsun bence.bu donanımda bu kalitede bir arac olmus.begenmedim desem yalan olur.

atila
29/04/2011, 22:55
son mesajlardan anlaşıldığı kadar 77hp lik motörden memnun olan arkadaşlarda var,demekki herkes aracınının sadece performansına bakmıyor,araçlarında memnun olacak başka özelliklerde var

atila
29/04/2011, 23:11
Bugün teslim aldık.1.3 dualogic dynamic 95hp .
ecomode hakikaten arabayı eşek yapıyor:).ancak müthiş sessiz bir araba.istanbul içinde kontagı ceviridğinizde neredeyse motor sesi duymak imkansız.her kurusu helal olsun bence.bu donanımda bu kalitede bir arac olmus.begenmedim desem yalan olur.
hayırlı olsun güle güle kullanın.ecomode un eşekliği yanıltmasın,aniden hızlanma ihtiyacı hissedip gazı köklerseniz arap atına dönüşüyor.ecomode 2. viteste gazı köklediğimde 3. vitese geçip 90 km üzerine çok kısa sürede
çıktığına şahit oldum