PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : GP 1.4 T-Jet Blow off montaj hk. yardım



umitjan
17/04/2011, 13:14
T-jet 120 bg'e HKS blow off takıldı fakat montajdan 2 hafta sonra arıza lambası yaktı. Hali hazırda blow off takılı vaziyette arıza lambası yakmadan kullanan t-jet sahibi arkadaş varsa , nasıl bir montaj yapılması gerektiği hakkında bilgi verebilir mi ?

Montaj fotoğraftaki araçtakine benzer şekilde yapılmıştır. Sensörün hemen üstüne takılması nedeniyle sıkıntı yarattığını düşünüyorum. Bursa'da tavsiye edebileceğiniz usta var mı?

Teşekkürler

DeNNis
17/04/2011, 13:31
aynı yere montajlanmış şekilde kullandım bende 4-5 ay, sadece bir kere sabah çalıştırdığımda arıza verdi. serviste sildirdim sonra iç sıkıntı yaşamadım, fakat performans kaybı hissetiriyor blow off t-jette.

By_HaNNibaLL
17/04/2011, 17:55
aynı yere montajlanmış şekilde kullandım bende 4-5 ay, sadece bir kere sabah çalıştırdığımda arıza verdi. serviste sildirdim sonra iç sıkıntı yaşamadım, fakat performans kaybı hissetiriyor blow off t-jette.

Arizayi ne diye gösteriyordu abi exeminer ?

DeNNis
17/04/2011, 18:39
tam hatırlamıyomda recircle bişeyler yazıyodu

Romeo_er2
17/04/2011, 19:03
Bende ayni mobtajla aylarca kullandim hic sikinti olmadi sonra performans kaybi sebebiyle soktum..sizinde sokmenizi tavsiye ederim..

byspayn
17/04/2011, 20:06
Sesi nasıl çıkıyo peki abiler? ;)

41semih41
17/04/2011, 21:52
bnde tkmyi dusuniorm neden performans dusuyorki

By_HaNNibaLL
17/04/2011, 22:06
Ses dizellerde daha iyi :D

Sorunda alt devirleri öldürdüğü kanatindeyim blowun

DeNNis
17/04/2011, 22:32
t-jetlerde performans kaybını vites geçişlerinde hissettiriyor. blow off havayı tahliye ediyor, orjinalinde ise hava dumpvalve ile tekrar emmeye gönderiliyor heralde yazılım böyle ayarlandığı için orjinalde havayı tahliye edince vites geçişlerinde lag hissediliyor.

Romeo_er2
18/04/2011, 00:54
t-jetlerde performans kaybını vites geçişlerinde hissettiriyor. blow off havayı tahliye ediyor, orjinalinde ise hava dumpvalve ile tekrar emmeye gönderiliyor heralde yazılım böyle ayarlandığı için orjinalde havayı tahliye edince vites geçişlerinde lag hissediliyor.

çok net olarak açılıklamışsın deniz =) aynen öyle oluyor..ama orjinal dumpvalve biraz yetersiz oluyor..özellikle yazılımdan sonra..benim kafada bu aralar bonalume dumpvalve takma fikri var gibi..surge aşırı fazla şu an çünkü..

DeNNis
18/04/2011, 00:59
surgenin sesine kurban, bırak öyle kalsın :D

asukasan
16/07/2011, 13:04
arkadaşlar engin tecrübeniz ihtiyacım var, t-jet aracımda bu tip bir ürün kullanmak istiyorum, sebebi ses için değil, yaptığım araştırmalarda şöyle bir bilgiye ulaştım vites geçişlerinde veya yavaşlandığında yüksek hızla dönen turbo tribünlerine basınçlı havanın tekrar dönerek ani yavaşlamaya sebebiyet verdiğini ve buda turbo tribün bıçaklarına zarar verebileceği hakkında bilgi aldım, motor konusunda biraz bilgiye sahibim bu durum bana mantıklı gibi geldi, ancak motorlarda turbo kullanan üreticilerin mühendisleri böyle bir durumun olmasına karşı bu parçayı motorlarda neden kullanmadıkları ? bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim, ilginize şimdiden teşekkürler.

asukasan
16/07/2011, 18:49
varmı yardımcı olabilecek arkadaşlar ?

DeNNis
16/07/2011, 20:47
motorda zaten blow off işlevi gören bir parça var fakat blow offun aksine kapalı bir hava sirkülasyonu sağladığı için sessiz çalışıyor. gaz kelebğine gelmeden önceki emme borusundan havayı alarak hava filtresi turbo arasına geri gönderiyor.