PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bravo mjet hızlanma. 0-210



Murat Gürakan
14/04/2011, 10:36
Bi ufak video çekeyim dedim hazır bi düzlük bulmuşkenn.
Orjinal turbo var üzerinde.
orjinal turbo + booster remap + aem dry flow + 60 mm downpipe var arabada
:)
YouTube - bravo 105 hp mjet 0-210 acceleration @TURKEY remap+aem dry flow+60mm downpipe (https://www.youtube.com/watch?v=ahlLWW-xMGM)

SpyHunter33
14/04/2011, 11:12
:D ağzım açık izledim maşallah ne güzel hızlanıyor öyle ya. Allah kaza bela vermesin. Amin :)

feedbackx
14/04/2011, 11:22
Kalkarken daha rokete bağlıyor maşallah :)

ato
14/04/2011, 11:35
aracın maşallahı var süpermiş

34 BU 2694
14/04/2011, 11:48
bence o araba 105 hp degıl murat kardesım kandırma bızı :D fenaymış:D

Budweiser
14/04/2011, 12:35
Hocam vites devirleri tam bitirmiyorsun bunun nedeni turbo doldugu zamanmı atıyosun vitesleri?

takres
14/04/2011, 12:40
bizde 170 yi göreceğiz diye uğraş dur...kader :D

axi
14/04/2011, 12:56
Bayır aşağı falan değil değilmi:D? yemiyorsun değilmi bizi..:D Ağzımn suyu aktı yaw:D 135-140 hp gibi hızlanyo.. üzellikle yüksek süratte hızlanma çok başarılı..

Budweiser
14/04/2011, 13:02
Bu arada yanlıışmı gördüm yoksa 0-100 8sn mi????

Ziyaretçi049
14/04/2011, 13:07
Evet 0-100 8 sn :S vay anam vay nedir bu böyle :D

speedy_16
14/04/2011, 15:11
büyük turbo vardı senin araçta ona ne oldu çıkardınmı yoksa turbo büyütmeden öncemi çektin bu vidyoyu :)

Murat Gürakan
14/04/2011, 16:43
Arkadaslar tesekkue ederim :-) ege turbo ile yasadigim sikintilardan dolayo orjinal turboyu takmistim simdi hala takmadim buyugunu. Depoda yatiyor. Takasimda gelmiyor acikcasi sogudum.. 0-100 8sn civarlari evet yoluda cektim basta bakarsaniz dumduz gozukuyor ;-) bu arada buyuk turboda 0-100 8 sn nin alrina iniyor ve ayni yerde 220 km ye cikiyor. Bastigim yerde hacettepe umitkoy koprusu arasi.

Murat Gürakan
14/04/2011, 16:45
Bu arada turbom buyuk olsa 4700 de vites atarim ustlerde gidiyor cunku araba. Bu kucuk oldugundan en verimli yerleri kullaniyorum ondan devri bitirmiyorum. Bellide kursli yok devre bakmiyorum araba kafayi dusurdugunu hissettigimde vites atiyorum

legend
14/04/2011, 17:12
gerçekten çok feci gidiyor araba bir kaç sorum olacak bravo alma ihitmalim var düşünme aşamasındayım

araba en son 210 mu görüyor videoda sanki biraz daha gidier gibi duruyor ama tabi bilmiyorum yada stock 105 likler en son kaç görür ?

bravolarda kesilme oluyormu yoksa isitkrarlı bir şekilde 4000 kadar çıkıyormu bazı araçlarda var kesiliyorlar hemen dizeli söylüyorum tabi

birde videoda çok ses geliyor araçdan 100 civarında cızırtılı bir ses geliyor farklı seslerde var bunlar araçtan mı geliyor yoksa başka sesler mi yani eğer araç bölr ses yapıyorsa benim için çok rahatsız edici ama araç hakikaten ii gidiyor

legend
14/04/2011, 17:39
birde eski kasa focus 1.8 tdci ler vardı onun performansı inanılmaz feci eski aracımdı bravolarda çok manyak gidiyo diyorlar videodan da belli acaba iki aracıda bilen biri varsa karşılaştırabilir mi performans olarak hangisi daha atakdır

cemal arslan
14/04/2011, 17:41
downpipe olması chipin farkını iyice ortaya çıkartıyor...

105lik bravo 230km çok rahat görür...bu şekilde...

Murat Gürakan
14/04/2011, 20:06
235 km son hiz arkadaslar buyuk turbom varken 260 i gorebiliyor coook az bi rampada.
Seslerde yan koltuktaki poset ve konsoldaki ivir zivirdan geliyor.

Budweiser
14/04/2011, 21:47
Abi 260 ne ya naptın sen fenaymış o ya :D Ben arabaya binmiyomuşum ya. Arkadaşın bravo tjet o kadar görmüyo ki downpipe var :D

Murat Gürakan
14/04/2011, 21:49
Büyük turbo ile görebiliyorum evet. Şöyle diyim büyük turbolu hali downpipe, komple egzoz filtre yazılımlı tjet sport tan daha iyi gidiyor.
Bu arada Bravo tjet sport da görüyor biraz rampada 260 ları. Oda var çünkü babamda şu anda :)

opexturk
15/04/2011, 14:13
valla fiat bu videoyu reklam olarak kullansa bravo satışları patlar:) insanın bravo alası geliyo:)

Budweiser
15/04/2011, 22:00
Büyük turbo ile görebiliyorum evet. Şöyle diyim büyük turbolu hali downpipe, komple egzoz filtre yazılımlı tjet sport tan daha iyi gidiyor.
Bu arada Bravo tjet sport da görüyor biraz rampada 260 ları. Oda var çünkü babamda şu anda :)

Siz ailecek Bravolanmışınız abi ne güzel iki keyfi birden yaşayabiliyorsun :) senin videoyu izleyince çok imrendim ne yalan söyliyeyim kredi borcu bittikten sonra evoyu satarsam ilerde daha durmam atmosferik araba almam ya.

StrawBeeRy
15/04/2011, 22:01
ya abi illa ankaraya getircen beni alıcam aklını o olucak yani :P:D:D:D

omer06
15/04/2011, 22:04
ya abi illa ankaraya getircen beni alıcam aklını o olucak yani :P:D:D:D
wowwwwwwwwwww :D:D:D:toot0000::toot0000::toot0000:

Murat Gürakan
15/04/2011, 23:42
ya abi illa ankaraya getircen beni alıcam aklını o olucak yani :P:D:D:D

Nasil bir sey gostercen ve aklimi alcanki mertcim ozel yetenekler falan varsa aref gibi bilemem :-P

Romeo_er2
15/04/2011, 23:43
muratcım maşallah güzel olmuş =) gt17li halinde senin arabaya binmeye alışkın olduğumdan kesmedi bu :D geri isteriz turboyu :D

Murat Gürakan
16/04/2011, 21:33
Yaw buyuk turbo bilmiyorum bu ara takasim yokta belli olmaz. 2 saatte eski haline gelcek nasilsa. O sikkimiz cepte :-) tesekkur ederim ertugcum bizimkiside gidiyor iste birazcik :-)

peter_tagtgren
16/04/2011, 21:58
Araba kalkarken; 25 lt/100 km ve ilerde yine bu civarlarda yakıt tüketimi çok mu gözüküyor ben mi yanlış görüyorum ?:blush000:

StrawBeeRy
16/04/2011, 22:13
Nasil bir sey gostercen ve aklimi alcanki mertcim ozel yetenekler falan varsa aref gibi bilemem :-P
o kadarını söylersem sürprizi kaçar abi :D:D

Murat Gürakan
16/04/2011, 22:25
Araba kalkarken; 25 lt/100 km ve ilerde yine bu civarlarda yakıt tüketimi çok mu gözüküyor ben mi yanlış görüyorum ?:blush000:

Araba dipgazda kaç lt yakmasını bekliyorsunuz ki?? Vites yükseldikçede anlık tüketim düşüyor zaten. Nitekim 1.3 mjettede yapsanız sonuç değişmez.

Ersal
17/04/2011, 01:50
harika

ato
17/04/2011, 12:40
Araba kalkarken; 25 lt/100 km ve ilerde yine bu civarlarda yakıt tüketimi çok mu gözüküyor ben mi yanlış görüyorum ?:blush000:
hocam o düşüyor tsı octavia 49 lt yakıyor kalkışta

ato
17/04/2011, 12:56
hocam o musluk işareti neden yanıyor

thekafkef
17/04/2011, 13:07
Vay be Biz gp yle 170-180 e çıkana kadar Canımız Çıksınn :happydan::D
Bravo alasım geldi valla :cool:

uzuncocuk
17/04/2011, 15:26
bende en yakın surede 128 ps kıa venga stoch halıyle 210 km vıdeosunu koyayım barı:) ustad nebıcım gıdıyo bu alet:)

Murat Gürakan
17/04/2011, 18:14
Teşekkürler arkadaşlar gidiyor işte birazcık :) Denediğim yer hacettepe köprüsnün biraz gerisiyle( Radarların 50-100mt ilerisi) ümitköy köprüsüne gelmeden durakların hizasına kadar. Orda denemek isteyen olursa bi bassın bakalım kaça çıkcak arabalarınız :)


hocam o musluk işareti neden yanıyor

O musluk değil :D Motor işareti.
Egr sökük olduğu için.

Murat Gürakan
17/04/2011, 18:25
bende en yakın surede 128 ps kıa venga stoch halıyle 210 km vıdeosunu koyayım barı:) ustad nebıcım gıdıyo bu alet:)

Bi çekin bakalım nasıl gidiyor bende merak ettim doğrusu. Kia 115 hp likler bile efsane gidiyor stokkende yazılımlıykende. Venganında Hem ufak olmasıyla, hemde 128 lik yeni motoruyla kia da neler varmış görmüş oluruz ;)

eskibur
17/04/2011, 18:45
Tekerleri dönüyor işte önemli olan o. Gidiyor da ne oluyor sanki ?

(Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş hesabı :) )

Çok iyi gidiyor gerçekten ben de 77lik punto ile 0-210 videosu çekeyim bari.
Kaç saniye ya da kaç saat süreceği belli olmaz ciddi bir eğim bulana kadar sürer :poster_s:

EvoKoray
17/04/2011, 18:56
ben de 77lik punto ile 0-210 videosu çekeyim bari.
kaç saniye ya da kaç saat süreceği belli olmaz ciddi bir eğim bulana kadar sürer :poster_s:

:clapping::Ç

Murat Gürakan
17/04/2011, 20:47
Tekerleri dönüyor işte önemli olan o. Gidiyor da ne oluyor sanki ?

(Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş hesabı :) )

Çok iyi gidiyor gerçekten ben de 77lik punto ile 0-210 videosu çekeyim bari.
Kaç saniye ya da kaç saat süreceği belli olmaz ciddi bir eğim bulana kadar sürer :poster_s:

Olayın özü bu tabi aslında :) Sonuçta benim 200 e çıkabildiğim sürede kadranı sona dayayıp bide üstüne durabilen araçlar var :)
O kadarda haksızlık etmeyin arabalarınıza sonuçta 77hp ne vermesi gerekiyorsa veriyor ;)

yunus kahraman
17/04/2011, 20:51
Bu arada turbom buyuk olsa 4700 de vites atarim ustlerde gidiyor cunku araba. Bu kucuk oldugundan en verimli yerleri kullaniyorum ondan devri bitirmiyorum. Bellide kursli yok devre bakmiyorum araba kafayi dusurdugunu hissettigimde vites atiyorum

keyifli.. aracın kafasını düşürmeden vitesi değiştirmen (turbo kapamadan) daha verimli olur. Turbonun tekrar kendini doldurup toplaması zaman kaybı.

Murat Gürakan
17/04/2011, 21:01
keyifli.. aracın kafasını düşürmeden vitesi değiştirmen (turbo kapamadan) daha verimli olur. Turbonun tekrar kendini doldurup toplaması zaman kaybı.

Turbo kapama gibi bir deyim yok hiç bir turbo arabada. Sadece arabanın çektiği hava fazla olup bastığı hava aynı miktarda kalınca boost düşmüş gibi olur. Yoksa benim arabamın maksimum gücü 4000dd de alıyor dyno çıktım var. Ancak tork eğrisini bu devirde yeterli görmediğimden ki vede bana zaten sürerken kendini hissettirdiğinden o anda atıyorum vitesi. Tamamen deneyim ve refleks tir yoksa kural yada turbo bitti belli devir vites at gibi bir şey olamaz.

yunus kahraman
17/04/2011, 21:20
Turbo kapama gibi bir deyim yok hiç bir turbo arabada. Sadece arabanın çektiği hava fazla olup bastığı hava aynı miktarda kalınca boost düşmüş gibi olur. Yoksa benim arabamın maksimum gücü 4000dd de alıyor dyno çıktım var. Ancak tork eğrisini bu devirde yeterli görmediğimden ki vede bana zaten sürerken kendini hissettirdiğinden o anda atıyorum vitesi. Tamamen deneyim ve refleks tir yoksa kural yada turbo bitti belli devir vites at gibi bir şey olamaz.

:) hiç bir araçta turbo her daim devrede kalmaz, KALAMAZ. Standart araçlardan söz ediyorum tabiki. Nedeni ise; silindirlerin ömrünü çok kısaltır. O sıkıştırmaya hiç bir piston dayanamaz. Her ne kadar turbolu araçlarda standart olarak forged yani dayanıklı piston bulunsada, o sıkıştırmaya dayanamaz. Bazıları çift turbo koyar; ilk turboyu alt devirlere, ikincisini ise üst devirlere basar. Biz yarışlarda özellikle turbo kapamamak için fren yaparken bile gaz ile oynarızki turbo lag yaşamasın.
Dizelde tek bir olayda 7.000 devirde çevirttiririm. Lakin turbo kendini korumaya alır ve yine DEVRE DIŞI kalır. Araba turbosuz yürür. Turbosuzda hiç bir işe yaramaz. Defalarca denediğim bir olaydır.
Kulaktan duyma konuşmayalım lütfen. Yıllarca yarıştım, ve kendi aracımı kendim hazırladım. Kulaktan duyarak değil, deneme yanılma yöntemi ile öğrendim herşeyi. Burada ne yazar isem net olarak bildiğimden yazıyorum. Bilmediğim şeyi yazmam. Yanlış bildiğimi düşünüyor isende bunu kibarca belirtmeni isterim.

Murat Gürakan
17/04/2011, 21:29
Gayet kibarca belirttim zaten kötü yöne çekilebilcek tek kelimede kullanmadım. Nitekim bilgileriniz çok yanlış. Siz turbonun çalışma mantığını çözememişsiniz. Bunu sizi yermek yada kötülemek amacıyla söylemiyorum burası bir bilgi paylaşım platformu olduğu için yanlışınız olduğunu düşündüğüm için konuşuyorum.
Siz 7000 çevirtemessiniz. Egzantirikleri değiştirmediğiniz sürece. Ben çevirtirim gene turbo devre dışı kalır dediğiniz safe moddur orda kesilen şey turbo değildir beyinden motora giden yakıt miktarı kesilir ve turbo yeterince dolamaz ancak yine devrededir. Turbo arabada turbonun devrede olmadığı tek durum çalışmama durumudur. Çünkü manifold dan çıkan hava döndürür ve oluşturulan basınç ile emilen hava emmeye giderek subaplara giriş yapar. Devreden çıkarma gibi bir ihtimaliniz fizik kurallarına aykırıdır.
Benim kulaktan dolma bilgiler ile konuştuğumu düşünmeniz bile komik çünkü ne siz beni tanıyorsunuz nede ben sizi. Benim arabama neler yaptığımı, neler yapmadığımı bilemessiniz. Türkide sport bravo yu ilk yükleyende bendim, mjet bravoyu bu denli yükleyende benim. Beni tanıyanda tanır bişiyi bilmesem konuşmam nitekim bilincede savunurum. Tavsiyem turbonun çalışma mantığınuı anlamanızdır. Ben zaten biliyorum dersenizde kolay gelsin. Yapın arabanızı getirin deneyelim o zaman. Bu kadar basit.

yunus kahraman
17/04/2011, 21:45
Gayet kibarca belirttim zaten kötü yöne çekilebilcek tek kelimede kullanmadım. Nitekim bilgileriniz çok yanlış. Siz turbonun çalışma mantığını çözememişsiniz. Bunu sizi yermek yada kötülemek amacıyla söylemiyorum burası bir bilgi paylaşım platformu olduğu için yanlışınız olduğunu düşündüğüm için konuşuyorum.
Siz 7000 çevirtemessiniz. Egzantirikleri değiştirmediğiniz sürece. Ben çevirtirim gene turbo devre dışı kalır dediğiniz safe moddur orda kesilen şey turbo değildir beyinden motora giden yakıt miktarı kesilir ve turbo yeterince dolamaz ancak yine devrededir. Turbo arabada turbonun devrede olmadığı tek durum çalışmama durumudur. Çünkü manifold dan çıkan hava döndürür ve oluşturulan basınç ile emilen hava emmeye giderek subaplara giriş yapar. Devreden çıkarma gibi bir ihtimaliniz fizik kurallarına aykırıdır.
Benim kulaktan dolma bilgiler ile konuştuğumu düşünmeniz bile komik çünkü ne siz beni tanıyorsunuz nede ben sizi. Benim arabama neler yaptığımı, neler yapmadığımı bilemessiniz. Türkide sport bravo yu ilk yükleyende bendim, mjet bravoyu bu denli yükleyende benim. Beni tanıyanda tanır bişiyi bilmesem konuşmam nitekim bilincede savunurum. Tavsiyem turbonun çalışma mantığınuı anlamanızdır. Ben zaten biliyorum dersenizde kolay gelsin. Yapın arabanızı getirin deneyelim o zaman. Bu kadar basit.

bak yine yaptığım şeyi yapamazsın diyorsun bana :) 7.000 devir çevirdiğinde turbo hiç çalışmaz bu doğru. Aksinide söylemedim zaten.
Yapın getirin demek :) Türkiye 1. lik kupası aldığımdan beri yarışmıyorum.. Yarışmamda. Gerek yok :) Sen Tr de ilk Bravo m.jet modlayansın, tebrikler. Bende Tr de ilk dizel modlayanım :)
Bu arada; egzantrik ile hiç 7.000 çevirtmeyi denememiştim.
Bilgiler için sağol.

Murat Gürakan
17/04/2011, 21:51
:) Gece gece güldürdünüz.
Kesici iptal edilip patlayana kadar basılır eğer yaptım demeniz buysa ve bunu yapılmış olarak görüyorsanız ne diyebilirimki. Kolay gelsin. Hayırlı işler.
Dizel dede egzantirik değiştirilerek daha sağlıklı bir şekilde devir çevrilebilir.
Bu kadar mekanik bilgiyle 1. lik aldıysanız biz yanlış yollardayız.
Bilgiler içinde hiç önemi yok rica ederim. 1. ye katkımız olduysa ne mutlu bize. İyi akşamlar.

yunus kahraman
17/04/2011, 21:55
:) Gece gece güldürdünüz.
Kesici iptal edilip patlayana kadar basılır eğer yaptım demeniz buysa ve bunu yapılmış olarak görüyorsanız ne diyebilirimki. Kolay gelsin. Hayırlı işler.
Dizel dede egzantirik değiştirilerek daha sağlıklı bir şekilde devir çevrilebilir.
Bu kadar mekanik bilgiyle 1. lik aldıysanız biz yanlış yollardayız.
Bilgiler içinde hiç önemi yok rica ederim. İyi akşamlar.

sonuna kadar gaz basmak hee :D kesici hee :D :D yılma sakın arkadaşım, moda devam =)

Murat Gürakan
17/04/2011, 21:57
sonuna kadar gaz basmak hee :D kesici hee :D :D yılma sakın arkadaşım, moda devam =)

Kaç yaşındasın yaa şakamı bu :)

ato
17/04/2011, 22:00
Teşekkürler arkadaşlar gidiyor işte birazcık :) Denediğim yer hacettepe köprüsnün biraz gerisiyle( Radarların 50-100mt ilerisi) ümitköy köprüsüne gelmeden durakların hizasına kadar. Orda denemek isteyen olursa bi bassın bakalım kaça çıkcak arabalarınız :)



O musluk değil :D Motor işareti.
Egr sökük olduğu için.
biraz cahilim kusura bakma :D

Murat Gürakan
17/04/2011, 22:02
biraz cahilim kusura bakma :D

Olsun canım Tam gözükmüyodur da öyle anlaşılmıştır. Olabilecek şeyler bunlar :closedey:.

erk1n
07/01/2012, 14:35
Murat Bey bendede Multijet var.

İstanbul'dayım, 60mm Downpipe yaptırmak istiyorum. Nerde yaptırırım ne kadara patlar? Artıları eksileri ne olur?

Siz AEM Dry Flow fullanmışsınız. Genelde Kutu içi filtre tavsiye ediliyor. Bu konuda ne diyorsunuz? Sizce hangisini yaptırmalıyım? Bana maliyeti ne olur?

engincantan33
07/01/2012, 19:41
pekı hoca stok 120 lık ne gorur sence 1.6 mj 120

style07
07/01/2012, 20:49
Ben yazayım 210 görenler var araç yeni kıyamadım daha 180 e çok çok rahat çıkıyor onu biliyorum.

utkuaydin
08/01/2012, 01:33
https://img392.yukle.tc/images/7612382139_10150564792574989_839409988_11459165_19 64800666_n.jpg (https://www.yukle.tc)

250 yi geçebilirdim de, düz yol bu arada..

SRDR KRKC
08/01/2012, 01:43
Şeklin Olurum Utku Depo Fulll Yürü Beee :)

siromar
08/01/2012, 01:52
Duz yolda 200'u gecirtemedim ben 120'lige


Sent my iPhone using

engincantan33
08/01/2012, 01:57
https://img392.yukle.tc/images/7612382139_10150564792574989_839409988_11459165_19 64800666_n.jpg (https://www.yukle.tc)

250 yi geçebilirdim de, düz yol bu arada..

yol bılgısayarındakı gosterge nedır arkadasım ya?:fish0000:

Romeo_er2
08/01/2012, 13:26
Boost gostergesi

onuralp58
08/01/2012, 19:43
çok ii çok keyifli fakat 90 lık bravosu olan arkadasım 6000 de falan vites atıyo aşırı keyifli çok erken atıyosun viteslerini tebrik ederim kusurrsuz :)

Luc
08/01/2012, 21:13
Duz yolda 200'u gecirtemedim ben 120'lige


Sent my iPhone using

190 gibi 5. vitese atarsan gecersin rahat sekilde :)

engincantan33
08/01/2012, 22:45
Boost gostergesi

tahmın ettıgım gıbı pekı dızellerdede bu turbo gostergesı mevcutmu?

meltdown
08/01/2012, 22:53
nasıl geçemediniz 200ü :) ben fire motorlar LPG ile ibrede 185i gördüm :) gerçeği biraz daha düşüktür herhalde... sizin rahatça 220yi görmeniz lazım :)

siromar
08/01/2012, 22:54
190 gibi 5. vitese atarsan gecersin rahat sekilde :)

O 120lik tjet degil kardesim mjet :) yoksa tjet geciyordu


Sent my iPhone using

Luc
08/01/2012, 23:01
O 120lik tjet degil kardesim mjet :) yoksa tjet geciyordu


Sent my iPhone using

Multijet mi o ne yaa :P

siromar
08/01/2012, 23:05
Multijet mi o ne yaa :P
Mjet
5.0lt/100km sehir disi
6.1lt/100km sehir ici
Ortalamam
Tjette
7.0lt/100km sehir disi
8.2lt/100km sehir ici
Ortalamam

Mjet biyle bisey:):)





Sent my iPhone using Tapak

eexelanss
08/01/2012, 23:24
tahmın ettıgım gıbı pekı dızellerdede bu turbo gostergesı mevcutmu?

Engincim o gösterge sadece 150 lit turbo sportlarda mevcut.. Pek emin olmamakla beraber belki 140 lık multiair lerde de olabilir.