Orijinalini görmek için tıklayınız : viraj içi sisler
erkansass
12/04/2011, 01:05
viraj içini aydınlatan sis farları neden sinyali yakınca hemen yanıyor. sadece dönerken yansa daha güzel olmaz mıydı..
viraj içini aydınlatan sis farları neden sinyali yakınca hemen yanıyor. sadece dönerken yansa daha güzel olmaz mıydı..
yansa güzel olur ama teknolijiyi sorunsuz olarak arabaya koyup çalıştırsa fiat bırak bmw mersedesi porsche-lamborghini-bugatti filan sınıfında yarışırdı dediğiniz güzel ama uygulaması çok büyük teknoloji ister :)
bilerek yapmıstır, sonucta sinyal vermeyince de donerken yanıyor
1ocak2011
12/04/2011, 09:40
Kardeşimin VW Golf'te sinyal verince sisleri yanıyor. Aynı bizi m Evolar gibi
Sinyal vermeden direksiyonu çevirincede yanıyor,birde sol taraftaki menü tuşundan menüye girerek sistemi iptal edebiliyorsunuz...
emirozal
12/04/2011, 11:19
sinyalsiz dönerkende yanıyor evet.
Sinyal vermeden direksiyonu çevirincede yanıyor,birde sol taraftaki menü tuşundan menüye girerek sistemi iptal edebiliyorsunuz...
vay be tabi hiç görmediğim için bilmiyorum peki direksiyonu ne kadar tur mu diyim ne kadar dönderince yanıyor mesela çeyrek turun çeyreği kadar bir dönderme ile bir viraj alabiliyorum nerden biliyorda sisleri yakıyor kesin bir tur belirlemiştir ondan sonra yakar sisleri kaç turdan sonra yakıyor sisleri bilgi verirmisiniz?
Bildiğim kadarıyla direksiyonu düz iken 90 derece açıya getirince veya hareket halindeyken o dereceye yakınken yanıyor , ama örneğin araç sollamalarda falan yanmıyor
Daha çeyrek tur kadar çevirmeden sistem döneceğinizi algılayıp o tarafın sis farını yakıyor,
peki o zaman park yaparkende yanar akşamları belki faydalı olabilir ama gündüzleri bilmiyorum iyi bir yöntem kimin ilk bu yöntemi kullandığını bilmiyorum fiat olduğunuda tahmin etmiyorum ama eğer oysa helal olsun fiatı kötülemek için konusmuyorum herkesde biliyor ki fiat büyük atağa geçti çünki batıyordu geçmek zorundydı gp ve bravoyla ve motorlarıyla motorlarına laf yok çok kaliteli teknolojik motor üretiyor ama kasa da daha çok gelişmesi lazım güvenlik ve teknolojik donanımlarda güvenlik konusunda euro n-cap testlerinden anlaşılıyor 33 puanla sınırdan 5 yıldız alabildi bravoda gp de bunu herkes biliyor eğer bu sistemi ilk fiat geliştirmiş ise helal olsun diyorum başkada söze gerek yok zaten
geçenlerde park etmeye çalışan bir leonda gördüm gerçekten güzel bir özellik...
comanchee
12/04/2011, 14:44
Sinyal vermeden direksiyonu çevirincede yanıyor,birde sol taraftaki menü tuşundan menüye girerek sistemi iptal edebiliyorsunuz...
sinyalsiz yanıyor.viraja girerken kim sinyal veriyorki?Sinyal verince yanması köşe dönüşlerde işinizi kolaylaştırıyor
Tek kötü yanı, sislerin bozuk demeleri..:)
feedbackx
12/04/2011, 15:32
Sinyal koluna dokununca kısa süreli sinyal verirken yanıp sönüyor sadece. Bunun bir zararı var mıdır acaba ampul için
erkansass
12/04/2011, 22:28
neticede direksiyon hareketine bağlı olarak çalışabiliyor bu sistem. sinyallere bağlı olmasaymış iyiymiş. kavşağa 20 metre kala yakıyosun sinyali, sis de yanıyor o mesafe boyunca. ama yine de çok güzel bir özellik. özellikle karanlık yollarda. virajlı orman yollarında çok faydasını gördüm. döneceğin taraf ayna gibi maşallah..
40km/h dan sonra yanmıyor sadece 40ın altında direksiyon çevirmelerinde ve sinyal vermede yanıyor
peki bu özellik grandepuntoda varmı
peki bu özellik grandepuntoda varmı
malesef.
aykut_1914
09/11/2011, 22:46
Sinyal koluna dokununca kısa süreli sinyal verirken yanıp sönüyor sadece. Bunun bir zararı var mıdır acaba ampul için
senin dediğin viraj içi değil,sollama sinyali sanırım :)
dikkat edersen bizim sinyal kolları 2 kademeli,eger hızlı giderken şerit değiştiriceksen tık diye ona dokunursun kısa süreli sinyalin yanar ve söner,uzun dönüşlü yapıcaksan eger 2.kademeyide "tık" sesiyle geçirirsin uzun yanar.
diesel32
10/11/2011, 00:10
bi eklemede ben yapıyım bari :) geri vitese takar takmaz sönüyor :D :D park ederken evin arkasındaki bahçeye ışık cümbüşü yaşanıyor :D
cihankardes
10/11/2011, 00:25
Abs devreye girdiğinde flaşör gibi yanıp sönse süper olur. Bazı araçlarda var diye biliyorum
40km/h dan sonra yanmıyor sadece 40ın altında direksiyon çevirmelerinde ve sinyal vermede yanıyor
bu gercegi yansıtmamaktadır,ben 80 ilede yaktım viraj içi aydınlatmaları 100 ilede...
peki o zaman park yaparkende yanar akşamları belki faydalı olabilir ama gündüzleri bilmiyorum iyi bir yöntem kimin ilk bu yöntemi kullandığını bilmiyorum fiat olduğunuda tahmin etmiyorum ama eğer oysa helal olsun fiatı kötülemek için konusmuyorum herkesde biliyor ki fiat büyük atağa geçti çünki batıyordu geçmek zorundydı gp ve bravoyla ve motorlarıyla motorlarına laf yok çok kaliteli teknolojik motor üretiyor ama kasa da daha çok gelişmesi lazım güvenlik ve teknolojik donanımlarda güvenlik konusunda euro n-cap testlerinden anlaşılıyor 33 puanla sınırdan 5 yıldız alabildi bravoda gp de bunu herkes biliyor eğer bu sistemi ilk fiat geliştirmiş ise helal olsun diyorum başkada söze gerek yok zaten
gündüzleri neden yansın arkadaşım kısalar yanmadan sistem disabled oldugu için lüzumsuz bir endise bu bence..fiat kasada gelişse teknoloji ve donanımda mukemmele yakın yapsa Vw gibi euro ile satardı artık araçları bizde kur insin diye beklerdik düşün 38.043 TL benm aracımın 2012 fiyatı biraz şımartılsa iyileştirilirse 48.043 bu demek oluyorki herkez binmesin..fiat'ın bu donanımdan kasadan feragat edip motora ve kadrana yönelmesi her kesimden müşteri benim aracıma sahip olabilsin ve o kadar ekonomik,çevreci motrolar üretelim ki en büyük artımız bu ve bunun gibi özellikler olsun diye ilke edinen bir anlayışa sahip..bence bu fiyata bu kadar özelliğe mersi diyerek sözümü tamamlıyorum..:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.