Orijinalini görmek için tıklayınız : Müşteri memnuniyeti budur! Herkes okusun!
smartmavi
07/04/2011, 23:14
Arkadaşlar açtığım başka bir konuda şikayetimi anlatmıştım.
Aracıma taa 2007 yılında Türkiye'de satılmayan 1.9 multijet motorlu puntonun ön amortisör ve yayları takılmış (eski sahibinin ses şikayeti nedeniyle).
Neyse, ben bunu ekspertiz raporunda görünce aradım müşteri hizmetlerini orjinalini istedim. Zira arabamın önü yüksekti.
Fiat yayları ücretsiz değiştirmeyi kabul etti. Amortisörlerin aynı boyda, sadece biraz daha sert olduğunu açıkladılar ve dolayısıyla onların değişimini taleb etmedim.
Geçen Salı (05/04/2011) aracımı Birmot Zincirlikuyu'ya değişim için bıraktım. Gitmişken sol davlumbazımın değişimini ve rot-balans ayarı istedim. Saat 17:00'de arabayı almak üzere ayrıldım.
İş çıkışı arabamı almaya gittiğimde muhasebe de 760 TL'lik fatura beni bekliyordu;
1. Ön yaylar+işçilik
2. İstemediğim halde amortisör takozları (2ad.)
3. Rot+balans ayarı
4. Sol ön davlumbaz değişimi+işçilik
ASIL ŞİMDİ SIKI DURUN;
BUNLARA TEK KURUŞ DAHİ ÖDEMEME İZİN VERİLMEDİ. Hata tutarının fazlası Fiat'a fatura edildi. Şaşırdım kaldım... ve bu durumdan çok etkilendim. Fiat hakkaten güçlü firma dedim kendime...
Eee yanlış hesap Bağdat'tan dönermiş ama bu kadarını da beklemiyordum. 2007'de takılan parça 2011'de değişti..
HELAL OLSUN FİAT!
Zincirlikuyu Birmot ve yetkili Selçuk Bey'e ayrıca teşekkürü borç bilirim...
Umarım bu ve benzeri olayların açıklamalarını Fiat'ı Tofaş ile karıştıran ön yargılı insanlarda okuyordur. Helal olsun Fiat'a.:clapping:
olay ne biliyormusunuz FİAT iyi hoş da heryerde aynı şeyi uygulayamıyor yani gücü türkiyenin heryerinde orantılı bir şekilde aynı değil birtarafta mükemmel hizmet varken diğer tarafta sanki adama küfür ediyormuşcasına muamele..siz şanslıymışsınız hocam süper..geçmiş olsun..
bvulgari
07/04/2011, 23:37
Selçuk bey bitanedir zaten..Bende tanıyorum kendisini..
olay ne biliyormusunuz FİAT iyi hoş da heryerde aynı şeyi uygulayamıyor yani gücü türkiyenin heryerinde orantılı bir şekilde aynı değil birtarafta mükemmel hizmet varken diğer tarafta sanki adama küfür ediyormuşcasına muamele..siz şanslıymışsınız hocam süper..geçmiş olsun..
Herkese bu sekılde duyarlı davransalar musterımemnunuyetı herzaman bu denlı olsa fıat dıgerelrıne farkta atar cakada atar ama nerde cıty kendı hataları neredeyse bızı dovecekler arıza cıktı dıye
Bence de sıkıntı FİAT ın her olayda aynı uygulamayı yapmaması bundan dolayı şikayet eden de çok memnun kalanda.
Herkese bu sekılde duyarlı davransalar musterımemnunuyetı herzaman bu denlı olsa fıat dıgerelrıne farkta atar cakada atar ama nerde cıty kendı hataları neredeyse bızı dovecekler arıza cıktı dıye
sana katılıyorum zeynel ama gerçekten bizim forumumuz da bu konuda aktif araştırmacı ve eleştirel düşünce yapısını oturtmuş arkadaşlarımız var çok şükür onlar sayesinde city arızasını fiat kabul etti..inşallah böyle devam eder koyun olmayız..arkadaşımız hakkını aradı ve aldı..
Aynı duyarlılığı Goodyear GT3 lastiklerinde de gösterseler ya,bizim araçlarımız sıfır km de alındı 2011 model ve lastikler üretimden kalkmış ve hala telefonda üretimin devam ettiği masalını anlatıyorlar,Goodyear Genel Müdürlüğü bile üretimin sona erdiğini söylüyor,nerde kaldı Fiat ın müşteri memnuniyetine verdiği önem...?
turbulans
08/04/2011, 00:45
bedavaya rot balans yapmışlar işte
Bunlarıda mı görecektik yarabbim :D :D
Bence Fiat- Bursa Tofaş-Fiat ve servisleri birbirinden ayırmak lazım.
Fiat dünya çapında bir şirket.Müşterinin haklarını ve gerektiğinde neler yapabileceğini biliyor ve ona göre hareket ediyor.
Örnek:Şu an Türkiyeye gelen 95 ps dualogicler de yan hava yastıkları yok.Çarpışma testlerindeki araçta olduğunu ve opsiyonelde olsa sunulması gerektiğini kabul ettiler ve aracımı bu şekilde üretip gönderecekler.
Bursa Tofaş-Fiat:Yüksek ihtimal bazı çalışanları halen kendilerini Türkiyede renault ve tofaş dışında araçların olmadığı günlerde zannediyor. Öyle ki almak istediğiniz aracın bilgileri kendi internet sitelerinde dahi yanlış. Bu yanlışlıklarını müşteri "ben bunu isterim, getirmezseniz sizi dava ederim" dediğinde düzeltecek kadar da uyanık.
Servisler: İşini hakkıyla yapanlar müşterinin hakkınıda firmanın kendilerine ne verip vermeyeceğinide iyi biliyor. Müşterisini üstün tutanlar bunun için firmayla cebelleşerek dahi olsa sonuca ulaşıyor. Bazısıda iki parça daha takayımda üç kuruş daha kazanayım derdinde.
Sonuç firma kadar işini bilen ve sahiplenen personelde bitiyor. Konuyu açan arkadaşımın örneğini verdiği Selçuk Bey kardeşimi al, en çok şikayet gelen servisin başına koy ve 6 ay sonra bir bak. Servis aynı, firma aynı ama sonuç farklı olacaktır.
yunus kahraman
08/04/2011, 10:02
Yıllardır Fiat tan gördüğüm müşteri hizmeti işte bu. Fiat tan vaz geçememe sebebim budur. Defalarca araç parçalamama rağmen gidip yine Fiat almışımdır.
her zman kötü şeyler olacak değilya bende helal olsun diyorum , Artık fiat ne iş yapıyor diyenlere , Bizim fiat Helal Olsun Ustası deriz :D
Gözün aydın hayırlı olsun ;)
Kriminal
08/04/2011, 11:09
Bari rot balans parasını verseydın :D
Bence servis yetkılısının ınsıyatıfı ve ıyı nıyetlılıgı ..olabılecek bır seyı yokuşa surmemiş ve gerekeni yapmış
Helal olsun ..helalmiiiiiiiiiiii
06kaymak
08/04/2011, 11:12
süper ....
whitegold
08/04/2011, 11:16
benım anlamadıgım sızın aracınıza 1,9 multıjet yayları nasıl takılmıs zamanında?
kullanıcıları memnun etmek servislerin elinde. bütün servisler kavaklıdere gibi ya da yukarıda bahsedilen gibi olmuş olsa emin olunki fiat üzerindeki kötü imajı silecektir.
matushella
08/04/2011, 12:43
Arabamı Zincirlikuyu birmottan almıştım bende. Gerçekten çok yardımsever insanlar. Klima sıcaklık göstergesinde ufacık bir çizik var diye bütün paneli ücretsiz değiştirmişlerdi.
kara kız
08/04/2011, 12:46
benim aracımda t-jet sport un komple ön takımı mevcut..sesten sikayet eden kıl arac kullanıcılarına son care olarak bu gibi değişimler olabılıyor ...sonuçta seslerden eser kalmıyor..bence zincirlikuyu birmot SELÇUK AÇIKGÖZ gibi bir çalısana sahip olduğu için çok şansı bir servis..İLKER TAŞKESEN ve ŞAFAK ÖZBEĞ'İ DE unutmamak lazım..işlerinde gercekten çok iyiler..istanbulda tavsiye edebileceğim bir kaç servisin başında gelmekte..tofaşın genel mudurlugu servisin hemen ustunde olduğu için hersey mukemmel olmak zorunda..bununda etkisi çok tabiki..
smartmavi
11/04/2011, 16:32
orjinal yaylar takıldı ama ses falan yok; görüntü de günden güne iyiye gidiyor (yeni yayların oturması biraz zaman alabilir denmişti).
ağlamak istiyorum diyecem ama iki defa city degisti gerci degistirmeleri benim hakkımdı olsun degistirdiler ya. napalım bizi buna razı edenler utansın:)
ahmetkarakaş
11/04/2011, 17:15
her konuda neden dönüp dolaşıp lastik konusuna geliyoruz?:toot0000:
her konuda neden dönüp dolaşıp lastik konusuna geliyoruz?:toot0000:
Lafın banaysa o mesajı 7 Nisan'da yazmışım,şükür daha sonra lastik bulundu hemde 209+kdv 247 lira tutarına,ya bulamasalardı halim nice olurdu,üstüne 350 daha koyup 4 adet lastik almak zorunda kalacaktım,sağolsun Fiat...:)
hakguner
11/04/2011, 17:36
Lafın banaysa o mesajı 7 Nisan'da yazmışım,şükür daha sonra lastik bulundu hemde 209+kdv 247 lira tutarına,ya bulamasalardı halim nice olurdu,üstüne 350 daha koyup 4 adet lastik almak zorunda kalacaktım,sağolsun Fiat...:)
Adına sevindim Mustafa abi. Geçmiş olsun...
arkadaşlar merhaba servis konusu,müşteri memnuniyeti,bu gün ufak bir problem için ist da bir servise gittim girişte 5 dakika kadar bekledim gelen yok.sonra servisin içinden birisi içeri çağırdı.biri stajermiş,diğerinin ne oldugunu anlamadım.neyse dedim inanın bana fiat kapılarının böyle kapandığını x marka araçların kapılarının böyle olmadıgını söyledi derhal çıktım ben tofaş araçlarının kapısını klasik sorunlarını biliyorum ama bir fiat çalışanın bana başka aracı söylemesi kızdırdı daha sonra müşteri hizmetleri arıyor.iki elamanın yediği naneyi (başka boyutlarda var)düzeltmeye çalışıyor.beni arıyorlar müşteri memnuniyeti adına bazı şeyler yapabileceklerini söylüyorlar.ben hala kararsızım şikayet edip etmemekte neticede calışan insanlar ama yalan varsa iş bitiyor.
arkadaşlar merhaba servis konusu,müşteri memnuniyeti,bu gün ufak bir problem için ist da bir servise gittim girişte 5 dakika kadar bekledim gelen yok.sonra servisin içinden birisi içeri çağırdı.biri stajermiş,diğerinin ne oldugunu anlamadım.neyse dedim inanın bana fiat kapılarının böyle kapandığını x marka araçların kapılarının böyle olmadıgını söyledi derhal çıktım ben tofaş araçlarının kapısını klasik sorunlarını biliyorum ama bir fiat çalışanın bana başka aracı söylemesi kızdırdı daha sonra müşteri hizmetleri arıyor.iki elamanın yediği naneyi (başka boyutlarda var)düzeltmeye çalışıyor.beni arıyorlar müşteri memnuniyeti adına bazı şeyler yapabileceklerini söylüyorlar.ben hala kararsızım şikayet edip etmemekte neticede calışan insanlar ama yalan varsa iş bitiyor.
Önce kendin iyi olacaksın sonra başka markaya çamur atacaksın,bırak senin iyiliğini ve kaliteni müşteri söylesin...
usta tuhaf olan şu x marka aracı övüyor,fiat aracların kapılarının sert kapandığını söylüyor ayrıca aracın kendi yapısının nasıl olduğunu bilmiyor gidiyor yeni araca bakıyor,showromda .bana showromdaki aracın da böyle olduğunu söylüyor müşteri hizmetleri yetkilisyle gidib bakıyorum öyle bir şey yok bana aracın yapısı böyle deyip yalan söylüyor.işte böyle .....
usta tuhaf olan şu x marka aracı övüyor,fiat aracların kapılarının sert kapandığını söylüyor ayrıca aracın kendi yapısının nasıl olduğunu bilmiyor gidiyor yeni araca bakıyor,showromda .bana showromdaki aracın da böyle olduğunu söylüyor müşteri hizmetleri yetkilisyle gidib bakıyorum öyle bir şey yok bana aracın yapısı böyle deyip yalan söylüyor.işte böyle .....
Başka markaya çamur attı sanmıştım,anlattığın daha kötü,insan ekmek yediği yeri kötülermi hiç...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.