illisyonist
03/04/2011, 01:18
Arkadaşlar dün gece amortisör takozları ile ilgili fiat müşteri hizmetlerine şikayet maili gönderdim toyota honda v.b yaklaşık 8 adet otomobil firmasını sayı kusur ve tarih belirterek araçlarını geri çagırdıklarını örnek olarak gösterdim forumda amortisör takozu ile ilgili olan şikayetleri link olarak şikayetimde belirterek uzun bir mail gönderdim aradan 24 saat geçmeden müşteri hizmetleri geri dönüş yaptı henüz benim adıma servis kaydı görünmedigini belirttiler aracın önceki sahibinin (arkadaşımın zincirlikuyu birmottan konuyla ilgili fiyat aldıgını açıkladım benden en yakın servise gitmemi ve problemle ilgili servis kaydı açılmasını istediler eğer ücret talep edilirsede tekrardan kendilerine dönüş yapmam gerektigini belirttiler bende böyle bir durumda bana nasıl yardımcı olacaksınız dedigimde konuyu genel merkeze ileteceklerini ve degerlendirilecegini söyledir kısaca bu şekilde forumda bu tarz sorun yaşayan arkadasları görünce Fiat'ın bu konuyu dikkate almasını istedim önümüzdeki hafta en yakın servise gidecegim ki kesin ücret talep edilecek fiat bana nasıl yardımcı olacak açıkçası merak ediyorum :)