Orijinalini görmek için tıklayınız : AVEA aynı faturayı 3 kez tahsil etti.
Aynı Faturayı farklı Kredi Kartlarından 3 kez tahsil ettiler.
13.03.2011 tarihinde avea faturamı ödemek için müşteri hizmetlerini aradım kredi kartı ile ödeme işlemini onaylanmadı. telefonu kapattım. eşimin kredi kartı ile 3 dk. sonra tekrar denedim. ödeme işlemi onaylanmadı. telefonu kapattım. başka bbir kredi kartı ile 3 dk. sonra tekrar denedim müşteri hizmetleri yetkilisi telefona çıktı ve ödeme işlemini gerçekleştirdik. fakat kredi kartları kesim tarihleri geldi ve ekstreler gelince baktım ki 3 kredi kartından da fatura tutarı çekilmiş. ve avea bu işlemi göremiyor. 3 er dakika arayla kredi kartından çekmişler. bu işlemi ilk ödemeden sonra niye borcunuz yoktur diyerek telefon kapanmıyor. kredi kartları ekstrelerinde para kesilmiş avea bizde yok diyor.. böyle saçmalık olmaz.. avea alırken dikkat edin iyi düşünün.. bence hiç avea almayın...
iki kez müşteri hizmetleri yetkilisi ile konuştum... ikisindende memnun kalmadım... fatura işlemleri halledilsin.. avea dan kesinlikle ayrılacağım...
buraya yazdığım herşey için tüm sorumluluğu alıyorum...
öncelikle geçmiş olsun hocam ben 6 senedir avea kamu hattı kullanıyorum hiç başıma böyle birşey gelmedi ailem(annem babam abim) ve eşim 8 senedir kullanıyor otomatik ödeme talimatı ile onların da gelmedi..ilginç tekrardan geçmiş olsun..
Geçmiş olsun Eser. Bence kredi kartı ekstrelerin ile birlikte avea hizmet noktasına gitmelisin. Aynı fatura bedeli için aynı parayı alamaz, alsa bile iade etmesi lazım.
Gerekir ise tüketici haklarına başvur. Bırakma paranı arkadaşım.
yarın bütün ekstreleri göndereceğim... sorun çözülsün değiştireceğim aveayı...
StrawBeeRy
28/03/2011, 21:03
abi twitterdan aveaya twit at anında ilgileniyorlar telini isticekler telini ver arıyorlar yardımcı oluyorlar.buna benzer bir olay geçen babama da oldu twitterdan millet şikayetleri yazıyordu dedik bizde yazalım baktık hemen özel mesaj geldi tel nosunu istediler verdik aradılar sorunu çözdük
tüm gsm operatörleri de birbirinden beter bence ama kötünün iyisi turkcell i tavsiye ederim...
abi twitterdan aveaya twit at anında ilgileniyorlar telini isticekler telini ver arıyorlar yardımcı oluyorlar.buna benzer bir olay geçen babama da oldu twitterdan millet şikayetleri yazıyordu dedik bizde yazalım baktık hemen özel mesaj geldi tel nosunu istediler verdik aradılar sorunu çözdük
süpermiş yahu:)
twitledim Mert bakalım...
emresahin83
28/03/2011, 21:14
hocam itiraz formu var onu doldur,aynı işlem birden fazla geçiyor diye.
benim kaskoyu 3 kere çektiler 2 tanesi iade oldu sonra
StrawBeeRy
28/03/2011, 21:15
süpermiş yahu:)
bende ilk gördüğümde şaşırmıştım :)
hocam itiraz formu var onu doldur,aynı işlem birden fazla geçiyor diye.
benim kaskoyu 3 kere çektiler 2 tanesi iade oldu sonra
itiraz formu kartlar için mi...
emresahin83
28/03/2011, 21:28
bankanın internet sitesinde vardı. ama söyle kötü bir durum var, banka itirazı alıyor fakat işleme hemen başlamıyor. avea kabul etmezse geri ödemeyi biraz beklemek durumunda kalıyorsun. şikayet sitelerine veya müşteri hizmetlerine mail at ödemezseniz numaramı taşıyorum diye korkup hemen dönerler.
yazdım şikayet var a ....
ibrahim06
28/03/2011, 22:16
Operatörler içinde en sorunlu olanıdır onlar.
merhaba arkadaşlar,
ben bankacıyım yardımcı olmaya çalışayım.
Bu işi avea ile çözmeniz zor. bankanızla daha kolay çözersiniz.
Öncelikle ödemenin iptal edileceği 2 kredi kartı için bankalarınızı arayıp harcama itirazı (charge back) işlemi talep edeceksiniz durumu izah edin problem çıkmaz.
Banka paranızı aveadan alır kartınıza iade eder.
Not: bu işlem biraz sürer (40 güne kadar uzayabilir.) ama sonuçta avea para iadesi yapmıyor sonraki faturalarınızdan düşüyor. bu şekilde aveadan iade almanız daha uzun sürer.
merhaba arkadaşlar,
ben bankacıyım yardımcı olmaya çalışayım.
Bu işi avea ile çözmeniz zor. bankanızla daha kolay çözersiniz.
Öncelikle ödemenin iptal edileceği 2 kredi kartı için bankalarınızı arayıp harcama itirazı (charge back) işlemi talep edeceksiniz durumu izah edin problem çıkmaz.
Banka paranızı aveadan alır kartınıza iade eder.
Not: bu işlem biraz sürer (40 güne kadar uzayabilir.) ama sonuçta avea para iadesi yapmıyor sonraki faturalarınızdan düşüyor. bu şekilde aveadan iade almanız daha uzun sürer.
bankadan ekstreleri alıp avea ya ya göndereceğim. ama benim anlamadığım ödenmiş faturayı tekrar nasıl tahsil ederler. ben bu yanlışın da düzeltilmesini istiyorum. bir hataları var ve bu hatanın bedelini ödemeleri gerekir.
Çok geçmiş olsun eser bende avea maduruyum yakamaı kurtardığım için çok şanslıyım :)
vodafone geçtim adamlar bu işi biliyorlar ..avea ay bitmesine 2 gün kala bile hat açılsa sana koskoca ayın faturasını veriyor, wodafone sadece kullandığın gününkünü alıyor , müşteri hizmetleri ilgili hemen ulaşabiliyorum ya daha ne istiyeyim , 57 tl ye vod sabit sınırsız , türkcell ve avea ile 750 dakika birde 945 telefon verdiler :D
ademtahir
29/03/2011, 11:01
geçmiş olsun eser avea'da böyle aksaklıklar oluyor bazen çekme problemide oluyor avea bu işte ucuz olunca böyle olur.
ben avea ve türkcell kullanıyorum turkcell'in giydirmesinden bıktım o yüzden sadece zorunlu durumda kullanıyorum avea saolsun sınırsız konuşma imkanı tanıdı yüklü fatura derdinden kurtuldum :)
eser çok geçmiş inan adamı sinirden köpürtür bunlar benimde başıma geldi buna benzer zaten avea kesinlikle kullanmam vadofone iyi bence ve daha ucuz turkcellden
Avea' da yediğim kazıkları sıralasam otoban olur.
En sorunlu GSM operatörü. Uzak durun.
Bunlar benim şirket tarifem üzerinden tanımadığım birisine hat bile açmışlardı.
Bir daha asla bu firmanın yüzünü bile görmek istemiyorum.
itirazımı yaptım bakalım ne sonuç çıkacak...
krakercocuk
29/03/2011, 16:25
valla bende turkcell kullanıyordum pahalı gelmeye başladı..avea aldım ama almaz olaydım, ne evde ne çekiyo ne bişey, konuşma sonrası rapor gelmıyo ne aptal hatmış ya
Eser çok geçmiş olsun, umarım en kısa sürede çözülür sorun...
benim de digitürk faturası hem elden hem de bankayla (otomatik ödeme talimatı) bir günde 2 defa ödedik...yani bu nasıl sistemlerdir ki borç ödendiği halde ikinci defada borcunuz yoktur diye görünmüyor... bu ayki faturayı bekliyorum, bu ay borç çıkarsa itiraz edeceğim tabi..
abulbul08
29/03/2011, 21:10
Aynı durum benimde başıma geldi. Yanlışlıkla iki kere ödedim faturayı. Müşteri hizmetlerini aradım bir sonraki faturadan düşeriz dediler bende kabul ettim. Bir sonraki ay fatura ödemedim
arkadaşlar şikayetim henüz çözüme ulaştırılmadı. aşağıdaki linke yorum yaparmısınız.
https://www.sikayetvar.com/sikayet/no/811182
birde burada şikayetim çözülmüş görünüyor... bende gerekli yorumu yaptım.. desteğinizi bekliyorum...
eser peki avea yetkilileri aradılar mı seni gerçekten
bora.sen
31/03/2011, 11:43
evvela geşmiş olsun..
sektör çalışanı olarak iadeni alabilmen için aylar gerekiyor;ya sabır :)
eser peki avea yetkilileri aradılar mı seni gerçekten
aradılar.. ama orada şikayet çözüldü yazıyor sadece evrakları fakslamamı söylediler. 29 un da gönderdim evrakları dün bir kez daha gönderdim. bugün aradım müş.hiz. yetkilisi tekrar gönderin dedi. sinirlendim..
evvela geşmiş olsun..
sektör çalışanı olarak iadeni alabilmen için aylar gerekiyor;ya sabır :)
olmadı dava açarım..
avea müsşteri hizmetleri bir kez aradı. şimdi ne arayan var ne de soran...
bu kadar olmaz valla.. hiç profosyonel değilller..
SRDR KRKC
31/03/2011, 12:37
Aynı Faturayı farklı Kredi Kartlarından 3 kez tahsil ettiler.
13.03.2011 tarihinde avea faturamı ödemek için müşteri hizmetlerini aradım kredi kartı ile ödeme işlemini onaylanmadı. telefonu kapattım. eşimin kredi kartı ile 3 dk. sonra tekrar denedim. ödeme işlemi onaylanmadı. telefonu kapattım. başka bbir kredi kartı ile 3 dk. sonra tekrar denedim müşteri hizmetleri yetkilisi telefona çıktı ve ödeme işlemini gerçekleştirdik. fakat kredi kartları kesim tarihleri geldi ve ekstreler gelince baktım ki 3 kredi kartından da fatura tutarı çekilmiş. ve avea bu işlemi göremiyor. 3 er dakika arayla kredi kartından çekmişler. bu işlemi ilk ödemeden sonra niye borcunuz yoktur diyerek telefon kapanmıyor. kredi kartları ekstrelerinde para kesilmiş avea bizde yok diyor.. böyle saçmalık olmaz.. avea alırken dikkat edin iyi düşünün.. bence hiç avea almayın...
iki kez müşteri hizmetleri yetkilisi ile konuştum... ikisindende memnun kalmadım... fatura işlemleri halledilsin.. avea dan kesinlikle ayrılacağım...
buraya yazdığım herşey için tüm sorumluluğu alıyorum...
Rahat Ol Eser Vodafone Geçicem Deyince Hemen Ödleri Kopuyor :) Öle Dedim 12 Dakikada Tüm Sorunumu Çözdüler :)
zaten problem çözülsün değiştiricem hattımı...
kafayı yiyeceğim.. genel merkezi aradım. faks çekin diyorlar başka bir şey demiyorlar...
Tam bir ilkellik hakikaten sinirden 40 yıllık ömür gider insanın çok geçmiş olsun
arkadaşlar destek lazım...
https://www.sikayetvar.com/sikayet/no/811182 (https://www.sikayetvar.com/sikayet/no/811182)
mal bunlar Eser benım faturayıda bır bank asyadan bır bonustan cekmısler extrenız omadan ıslem yapamayız dedıler extrey beklıyorum.Garantı bank harcama ıtırazında bulundum extra gelsın bır sonrakı faturaya saydıracam bakalım artık
arkadaşlar destek lazım...
https://www.sikayetvar.com/sikayet/no/811182 (https://www.sikayetvar.com/sikayet/no/811182)
Cozuldu dıyor 30 martta aramıslar senı o yazdıkları cevaba sende yaz cozulmedı dıye
Sonuç... Avea aldıkları parayı geri ödemiyor.... bankaya topu atıyor...
Geçmiş olsun Eser kardeşim,Avea bu konuda mimli bir firma,bulaşmaya gelmez...
Benımkınıde iade etmemısler bu aykı faturamdan dusmusler buaykı fatura tutarı 00.00 Tl anlasılan Eser senınde bır kac ay faturan 00.00 tl gelecek
Sorununuz hala çözülmediyse..
Mail order yöntemiyle çekilen ücretler 1-2 ay arası bankada tutulur sonra firmanın hesabına geçer birde bankalarla görüşmeyi deneyin derim..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.