Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Servis rezaleti



abayhan
10/03/2011, 10:38
dün 10bin bakımını yaptırdım yetkili serviste, arabayı aldım sanayide bi bakayım dedim neler yapmışlar diye bide ne göreyim iskenderun malı fil filtre hava filtresi takmışlar yan sanayi bide yağ filtresi takmışlar bu ne rezalet neden böyle yapıyor bunlar...

Kriminal
10/03/2011, 10:42
Hoşgeldin suprizi yapmışlar ...Takılma bu kadar bıdaha kı gıdısınde halledersın cok onemlı degıl hava ve yag fıltresının kalıtesı

izoci
10/03/2011, 11:04
en iyisi uygun bir zmnda gidp başında beklemek ben öle yapıyorum....

Kriminal
10/03/2011, 11:10
Abicim servis gereksız bencec ha garantısı var dıye eywallah dıyoruz..Adam 100 ml antfrız koyuyo 2 lt yazıyo faturaya. gibi

Başında durmak en ıyısı ama nasıl...

puntoturbom
10/03/2011, 11:17
servısten servıse degısıyor o halde. Ben her 10.000 de bır gıder bakım yaptırırım ufak tefek eksıklıklerı gıderırler (yanık ampul,sigorta,tıkırtı....) . Ve bunlardan para almazlar. kac defa filtreyi sokup temızledıler hatırlamıyorum.

kara kız
10/03/2011, 11:18
dün 10bin bakımını yaptırdım yetkili serviste, arabayı aldım sanayide bi bakayım dedim neler yapmışlar diye bide ne göreyim iskenderun malı fil filtre hava filtresi takmışlar yan sanayi bide yağ filtresi takmışlar bu ne rezalet neden böyle yapıyor bunlar...



ben olsam usenmem giderim servise bunun hesabını sorarım..tamam pek önemli değil sonuçta ama ..neden serviste orjınal yerıne yan sanayı parça takılıyor..ve neden siz orjınal parca fiyatını yarısı olan yan sanayı parçalara ödüyorsunuz bence gidin gerekenı yaptırttırın..orjınallerıyle değiştirttirin...başındanda ayrılmayın...bekleyın falan derlersede işim gücüm var hemen alın aracımı diyin olsun bitsin...davranısınız bu sekılde olursa sizin yararınıza aksı halde tamam hallederiz yarın aracınızı gelın alı gibi siz işten vazgecirecek sözler söyleyebilirler..

izoci
10/03/2011, 11:22
Abicim servis gereksız bencec ha garantısı var dıye eywallah dıyoruz..Adam 100 ml antfrız koyuyo 2 lt yazıyo faturaya. gibi

Başında durmak en ıyısı ama nasıl...
benim c.tesi pazar boş olduğu için rahat ama c.tesi çalışanlarn işi zor servisler pazar günü de açık olmalı bence...

tayfux
10/03/2011, 12:30
benim c.tesi pazar boş olduğu için rahat ama c.tesi çalışanlarn işi zor servisler pazar günü de açık olmalı bence...
+1 kesinlikle katılıyorum hocam..

abayhan
10/03/2011, 12:36
ben olsam usenmem giderim servise bunun hesabını sorarım..tamam pek önemli değil sonuçta ama ..neden serviste orjınal yerıne yan sanayı parça takılıyor..ve neden siz orjınal parca fiyatını yarısı olan yan sanayı parçalara ödüyorsunuz bence gidin gerekenı yaptırttırın..orjınallerıyle değiştirttirin...başındanda ayrılmayın...bekleyın falan derlersede işim gücüm var hemen alın aracımı diyin olsun bitsin...davranısınız bu sekılde olursa sizin yararınıza aksı halde tamam hallederiz yarın aracınızı gelın alı gibi siz işten vazgecirecek sözler söyleyebilirler..
en kısa sürede gideceğim zaten yanlarına bırakmam bunu genel müdürlüğede mail atacağım onlar bu dilden anlıyorlar...

Mst
10/03/2011, 14:11
Opar marka yağ-hava-yakıt-polen filtrelerinde üretici firması zaten FİL Filtedir, kutusunda Opar yazar içindeki filtre Fildir. :) Eskiden Ufi ve purflex filan çıkıyordu içinden, şimdi genelde Fil çıkar.

ZAK1980
10/03/2011, 14:47
en kısa sürede gideceğim zaten yanlarına bırakmam bunu genel müdürlüğede mail atacağım onlar bu dilden anlıyorlar...
Fiat musterı hızmetlerını arayıp yetkılı servısın yan sanayıı kullandıgını belırtın

06kaymak
10/03/2011, 15:29
...Arkadaşlar sakin olun...kullanılan ürünler yan sanayi değil, Tofaş tarafından onaylı Opar marka ürünler...yapan fima Türk firması...hiçbir servis yan sanayi kullanmaz...

zafer murat
10/03/2011, 15:34
yaşadığınız şehir çanakkale olarak gözüküyor oradaki bayiye götürmüşseniz kesinlikle böyle bir şey yapmaz iyi bir firmadır onlar

ERDEM1907
10/03/2011, 17:34
yazık belki 10 tl kar etti ama burda bu mesajı okuyan bir sürü müşteriyi de kaybetti. ben bu firmalar için internetin keşfedildiğinden haberi olmayan firmalar diyorum. Forumlardan,bloglardan sosyal ağlardan bu mecralardan haberleri yok.

Misafir
10/03/2011, 17:52
Abicim servis gereksız bencec ha garantısı var dıye eywallah dıyoruz..Adam 100 ml antfrız koyuyo 2 lt yazıyo faturaya. gibi

Başında durmak en ıyısı ama nasıl...
katılmıyorum Deniz..


servısten servıse degısıyor o halde. Ben her 10.000 de bır gıder bakım yaptırırım ufak tefek eksıklıklerı gıderırler (yanık ampul,sigorta,tıkırtı....) . Ve bunlardan para almazlar. kac defa filtreyi sokup temızledıler hatırlamıyorum.

Müşteri memnuniyeti asıl amaç ise bunların hesabı yapılmaz..:) Her zaman bekleriz..

Ziyaretci046
10/03/2011, 22:52
fil filtre opar kutusunun icinden cikanin aynisi kotu filtre degildir bence gerilmye gerek yok

ibrahim06
10/03/2011, 22:55
Hiçbir yetkili servisin servisin yan sanayi kullanacağını düşünmüyorum. Opar markaya yan sanayi gözüyle bakılıyorsa sözüm yok.

emresahin83
11/03/2011, 00:22
büyük şehirlerde işimiz daha kolay gibime geliyor. ankarada rekabet çok olduğu için kolay kolay yamuk yapamazlar. geçenlerde tan otoya gittim hediye koltuk koruma, motor koruma filan yaptılar. müşteriyi kaçırmak pek istemiyorlar. hatta yeni olduklarından çalmak için epey uğraşıyorlar.

forumdan ve kavaklıdere hayranlığından bahsettim :) belki reklam indirim ayağına müşteri çekebilirsiniz dedim olabilir dediler ama yaparlar mı bilmem. yönetici abilerim bir değerlendirsin bence..