Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat bayisinin rezilliği!!!



eray124
02/03/2011, 14:37
Arkadaşlar geçen şubat ayının son günü grande puntoma kardeş olarak birde yeni doblo almak için yakındaki bir fiat bayiine gittim kapora yatırdım fiyatta anlaştık 1,6 105 hp premio + metalik renk + comfort paket olarak ertesi gün beni arayarak size yanlış fiyat verdiklerini ve yaklaşık 2,500 tl kadar fark istediklerini söylediler ve ben memnun bir şekilde evime döndüm herkeze bunu söyledikten sonra bana bu şekilde bir geri dönüş yapıldı şimdide kendi şirket indirimimi kullanmak istiyorum dedigimdede tofaş kabul etmiyor o şekildede aracı veremem diyor bu indirim kartınada aracı veremem diyor 3 bin tl peşinat yatırdım ucu ucuna yetiştirmek için birde o parayı bankadan faize çekmek zorunda kaldım aceleyle oldu 500 tl de zararım oldu oradanda olay böyle saçmalıkla devam ediyor paramızla rezil oluyoruz bu şekilde bir müşteri memnuniyeti ben görmedim duymadım bukadar basitmi bu işler yoksa olayda bir çıkarmı söz konusu ???

izoci
02/03/2011, 14:43
geçmiş olsun :(

fiko
02/03/2011, 14:43
hangi bayi

eray124
02/03/2011, 14:44
Mahmutbey deki İstocun üst tarafındaki

matushella
02/03/2011, 14:47
Ben aracı aldığımda anlaştığımız fiyatın 250 tl daha fazlası üzerine bütün evraklar hazırlanmıştı. Teslim alamaya gittiğimde 250 tl eksik görünüyor dediler. Bende anlaşma kağıdını çıkarttırdım ve belgelerin yanlış hazırlanmış olduğunu kanıtladım. Satış temsilcisi arkadaş 250 tlyi cebinden ödemek zorunda kaldı.

Sizin konuda da anlaşma kağıdınızı ilk sipariş kağıdı yanlış hatırlamıyorsam, orada fiyat yazar ve imza atıldımı o fiyat geçerlidir. Size aracı satan ve fiyatı veren arkadaş 2.500 TL yi söke söke cebinden verecek. Bu işi tanıdığınız bir avukat var ise görüşün. Ayrıca genel merkezide arayın. Canlı örneği benim bu konunun.

fiko
02/03/2011, 14:47
anladım geçmiş olsun inş bizde sorun yaşamayız..

Misafir
02/03/2011, 14:53
şirket indirimimi kullanmak istiyorum demekle ya vergi levhası sahibisiniz ya da tofaşa tedarik yapan bir firmada çalışıyorsunuz. Her iki türlü de indirim hakkınız olduğundan bunu yapamayız demiş olmalarının sebebini sorun. Ayrıca elinizde satış sözleşmesi varsa bunu gösterip tekrar görüşmeyi taleb edin bayi yetkilileriyle..

eray124
02/03/2011, 14:58
yok koç ailem bünyesindeyim ve ortalama % 5 % 8 gibi indirim uyguluyorlar

Misafir
02/03/2011, 15:03
yok koç ailem bünyesindeyim ve ortalama % 5 % 8 gibi indirim uyguluyorlar

Siz koçailem üyesisiniz, siz verilen rakamda 2500 tl eksiklik var dendi. peki hesaplanan rakam hangi fiyattan hesaplanmış perakende müşteri rakamı üzerinden mi? Anlamaya çalışıyorum kusura bakmayın.. Nasıl bir açıklama yaptılar size?

akbiyik
02/03/2011, 15:25
Defalarca soyluyorum kaporayı verdığınız anlaştığınız metni imzalatıp alın diye defalarc dile getiridim geçmiş olsun

tayfux
02/03/2011, 15:37
daha bugün o servise gittim gerçekten aşırı yoğun bir servis..eğer anlaşma imzalandıysa para vermeyin aracınızı isteyin..

SeaMaN
02/03/2011, 15:44
eger satıs sozlesmesi yaptıysanız 1 kurus bile vermeyin. kapora verdiğinize göre yapmıssınızdır.

takres
02/03/2011, 16:57
kesinlikle merkeze şikayet edin...

Fuzuli
02/03/2011, 19:58
Satış sözleşmesi yaptıysanız işi mahkemeye kadar götürürsünüz..

skystar37
06/03/2011, 02:22
Her markanın temsilciliklerinde yetkili servislerinde olur ufak tefek sorunlar ama Fiat ise daha daha daha çok olur hatta olmaması insanı bir kere daha düşündürmelidir...

pilotender
06/03/2011, 03:19
Bana da Fiorino için anlaştığımın ertesi gününde benzer bir olay Tokat Fiat Bayisi Dinç Otomotiv tarafından yaşatıldı.Konu şöyleydi: Aslında benim anlaştığım aracın başkasına daha önceden satılmış olduğunu ve benimle görüşen arkadaşın ise bu durumdan haberdar olmadığını söylemişlerdi. O aracın önceki seri olduğunu ve bana ancak yeni seriden araç verebileceklerini söylediler ve ekstra 500 lira istediler. Tabi ki itiraz ettim olmaz öyle şey dedim. Kendi elemanlarınız birbirinden habersizse benim sorunum mu banane dedim. Ben koltuguna oturup begendiğim aracımı isterim. Siz gidin öteki müşterinizle ne haliniz varsa görün dedim. Ya da yeni serisinden verin ama benden bir kuruş çıkmaz dedim. Para filan vermeden yeni gelen araçlardan aldım.

asil
06/03/2011, 09:01
Fıat dedin mi 10 kere düşüncen. Personelleri sorumsuz ve yaklaşımları olumlu gelmiyor bana. Bence müşteri memnuniyeti fıat benimsemiyor....

pdr42
06/03/2011, 10:15
benimde basıma benzer bir olay gelmşiti. sanırım fiatın çalıştıgı firmaların arasında böyle tezgah gecen lar biraz cok.

tayfux
06/03/2011, 17:27
bence bastırın hocam gerekirse merkezi arayın..