Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.4 77 hp fire motor için bir fikir



comanchee
12/12/2010, 17:45
bu aracın motor bloğu ile multiair veya starjet motorunki ayn gibi (çapxstrok aynı ve iki motorda 1368 cc).bu nedenle bunlardan herhangi birine ait çıkma üst kapağı eksantrik millleri ile takım alarak benim araca montajlamak mümkünmü?sıkıştırma oranlarıda hemen hemen aynı motor ve pistonlar için ek yük oluşmaz.ne dersiniz?

atalayx
12/12/2010, 22:22
starjet değilde multiairinki denense güzel olur.yada komple motor şanzuman değişebilir multiairla birlikte.ama çok fazla para tutar

Ziyaretci046
12/12/2010, 22:46
starjet değilde multiairinki denense güzel olur.yada komple motor şanzuman değişebilir multiairla birlikte.ama çok fazla para tutar

forever 1.6 16v atalay 103 hp

comanchee
12/12/2010, 22:52
starjet değilde multiairinki denense güzel olur.yada komple motor şanzuman değişebilir multiairla birlikte.ama çok fazla para tutar
sandık motor olayı çok masraflı proje tescil vs. ben otom. şanzıman diye mecburen 77hp liği aldım hanımda kullanacak yoksa ben 105 liği çakardım aynı paraya geliyordu bana...

byspayn
12/12/2010, 23:00
nedense bu motor bana hic bi modifiyeyi kaldırmıcak gibi geliyor :)

comanchee
12/12/2010, 23:07
nedense bu motor bana hic bi modifiyeyi kaldırmıcak gibi geliyor :)

dur bir bakalım sabredelim ustalar düşer birazdan..

uzuncocuk
12/12/2010, 23:11
nedense bu motor bana hic bi modifiyeyi kaldırmıcak gibi geliyor :)
acık hava fıtresı eksoz bu kadar..... Sönmüş fire

atalayx
12/12/2010, 23:19
forever 1.6 16v atalay 103 hp

düşük hacim yüksek verimlilik arıyorum(lpg performans düşüklüğünü kaldıracak) :D bulursan söyle 1.4 95hp hundayi fena durmuyor

comanchee
15/12/2010, 12:09
hala ustalardan TIK yok :siritma:

yada 1.4 turbonun turbo şile birlikte komple eksozu manifolt kısmı alınarak bu araca montelenebilrmi.Ufak bir beyin fırtınası yapalım diyerek yeniden kuyuya bir taş atıyorum.

GP COSKUN
15/12/2010, 12:20
77 liğe turbo uygulanabilir ama bunu yapmak için değiştireceğin çok parça var
bu masrafı yapmaktansa tjet alıp kullanabilirsin daha uygun fiyata gelir
starjetin ve multiair ile bloklar aynı fakat özellikle starjetin üst kapağını koymak için
manifoldtta değişmesi lazım subap uzunlukları aynı değil piston tepesine çarpma yapar
üstelik starjet çift egzantirik ve değişken subap zamanlama sistemi mevcut vvti
multiair ise başlı başına bir dert subaplar elektronik biliyordun ecununda değişmesi gerekli
yani anlattığın yada düşündüğün diyelim 3 projede oldukça sorunlu ve masraflı olur istenildikten sonra yapılır ama astar yüzünü kat kat geçeceği ortada en mantıklı yol satıp ya starjet yada tjet almak derim ben

USTA
15/12/2010, 12:29
Bu işlemin olduğunu kabul edelim,dualogic şanzıman bu gücü nasıl idare edecek?

comanchee
15/12/2010, 13:01
Bu işlemin olduğunu kabul edelim,dualogic şanzıman bu gücü nasıl idare edecek?


zaten amaç fikir edinmek ayrıca 90 hp 240nm dizellerin dualogic versiyonu vardı GP olarak.görünen oki 600-700 tl verip chip yapacağız oradan +7-9 hp sonrada filtre ile +2 hp yaklaşık 10 hp alınabilir kanaatindeyim bu yorumlardan sonra.diğer bir konu zaten benim ecu üst kapak ve sübaplar ile yeni alınacak multi air kapak ve ecu takaslanır.multi airin sübaplarının çok aşağıda açıldığını sanmıyorum sıkıştırma oranları aynı çünkü piston üç aşağı beş yukarı aynı seviyeye çıkıyor.105 liğin otomatiği olsa idi kesinlikle alırdım ama maalesef yoktu.aracımıda sevdim açıkçası satmak da istemiyorum...