Orijinalini görmek için tıklayınız : Start-Stop,HillHolder ve Dualogic kullanımı
Bugün rampalı bir yolda trafik durunca start-stop özelliği aktifken araç stop etti,frenden ayağımı çekip gaza basana kadar araç çalıştı ancak 10-15 cm kadar araç geri kaydı,az önce kataloğu incelerken bu konuyu gördüm.
Araç rampada durmuşsa,motor stop etmişse hareket etmeden önce dualogic vites kolunu (+) veya (-) yönünde 1 kere hareket ettirirsek motor tekrar çalışıyor ve Hillholder devreye giriyormuş,bu sayede araç geri kaymadan hareket ediyormuş,daha önce okuduğum yorumlarda,freni hızla bırakıp tekrar basın araç çalışır,el freniyle kalkın yada Start-Stop tuşuna basarak devreden çıkarın fikirlerini görmüştüm.
Katalogda okuduğum bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim,bence bu yöntem hem daha emniyetli hemde fabrikanın tavsiyesi...
nerhal61
06/12/2010, 01:50
Kesinlikle , en kolay yöntem bu. Ben de forumdan ögrenmiştim. Yokuşlarda da güvenle ss kullanabiliyorum.
bende sırf bu yuzden kapatıyodum s&s'yi öğrendiğim iyi oldu akşam mutlaka deneyeceğim. teşekkürler
Rica ederim,değişik bilgileri paylaşırsak araçlarımızdan daha fazla randıman alırız....
Birşey daha öğrendim,araç stabil halde ve vitesteyken kapılardan birisi açıldığı zaman sistem vitesi otomatik olarak N ye alıyor,yolcu güvenliği amacıyla yapmışlar bunuda...
nerhal61
06/12/2010, 15:06
Rica ederim,değişik bilgileri paylaşırsak araçlarımızdan daha fazla randıman alırız....
Birşey daha öğrendim,araç stabil halde ve vitesteyken kapılardan birisi açıldığı zaman sistem vitesi otomatik olarak N ye alıyor,yolcu güvenliği amacıyla yapmışlar bunuda...
Evet bunu biliyordum. Faydalı ve güvenli bir özellik
bende bu özelliklerin hiç biri yok :D
bence en iyisi yarım debriyaj veya el freni :D
Gönül isterdiki bütün araçlarda bu sistemler olsun,araçlarımız çevreyi daha az kirletsin...
Bugün rampalı bir yolda trafik durunca start-stop özelliği aktifken araç stop etti,frenden ayağımı çekip gaza basana kadar araç çalıştı ancak 10-15 cm kadar araç geri kaydı,az önce kataloğu incelerken bu konuyu gördüm.
Araç rampada durmuşsa,motor stop etmişse hareket etmeden önce dualogic vites kolunu (+) veya (-) yönünde 1 kere hareket ettirirsek motor tekrar çalışıyor ve Hillholder devreye giriyormuş,bu sayede araç geri kaymadan hareket ediyormuş,daha önce okuduğum yorumlarda,freni hızla bırakıp tekrar basın araç çalışır,el freniyle kalkın yada Start-Stop tuşuna basarak devreden çıkarın fikirlerini görmüştüm.
Katalogda okuduğum bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim,bence bu yöntem hem daha emniyetli hemde fabrikanın tavsiyesi...
çok yararlı olacak bunu öğrenmek,
teşekkürler...
Bugün aracın sahibi,yani eşim ilk defa kullandı aracını,dik rampada test ettik bu özelliği,kesinlikle işe yarıyor,vites koluna + veya - farketmeksizin tıklayınca araç çalışıyor frenden ayağımızı çekincede hillholder devreye girerek güvenli bir kalkışa izin veriyor...
SKELETER
07/12/2010, 00:06
Bende gizli torpido bölmesini forumdan öğrenmiştim :))
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.