PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Start-Stop,HillHolder ve Dualogic kullanımı



USTA
05/12/2010, 22:09
Bugün rampalı bir yolda trafik durunca start-stop özelliği aktifken araç stop etti,frenden ayağımı çekip gaza basana kadar araç çalıştı ancak 10-15 cm kadar araç geri kaydı,az önce kataloğu incelerken bu konuyu gördüm.
Araç rampada durmuşsa,motor stop etmişse hareket etmeden önce dualogic vites kolunu (+) veya (-) yönünde 1 kere hareket ettirirsek motor tekrar çalışıyor ve Hillholder devreye giriyormuş,bu sayede araç geri kaymadan hareket ediyormuş,daha önce okuduğum yorumlarda,freni hızla bırakıp tekrar basın araç çalışır,el freniyle kalkın yada Start-Stop tuşuna basarak devreden çıkarın fikirlerini görmüştüm.
Katalogda okuduğum bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim,bence bu yöntem hem daha emniyetli hemde fabrikanın tavsiyesi...

nerhal61
06/12/2010, 01:50
Kesinlikle , en kolay yöntem bu. Ben de forumdan ögrenmiştim. Yokuşlarda da güvenle ss kullanabiliyorum.

delkan
06/12/2010, 13:13
bende sırf bu yuzden kapatıyodum s&s'yi öğrendiğim iyi oldu akşam mutlaka deneyeceğim. teşekkürler

USTA
06/12/2010, 14:32
Rica ederim,değişik bilgileri paylaşırsak araçlarımızdan daha fazla randıman alırız....
Birşey daha öğrendim,araç stabil halde ve vitesteyken kapılardan birisi açıldığı zaman sistem vitesi otomatik olarak N ye alıyor,yolcu güvenliği amacıyla yapmışlar bunuda...

nerhal61
06/12/2010, 15:06
Rica ederim,değişik bilgileri paylaşırsak araçlarımızdan daha fazla randıman alırız....
Birşey daha öğrendim,araç stabil halde ve vitesteyken kapılardan birisi açıldığı zaman sistem vitesi otomatik olarak N ye alıyor,yolcu güvenliği amacıyla yapmışlar bunuda...

Evet bunu biliyordum. Faydalı ve güvenli bir özellik

takres
06/12/2010, 18:19
bende bu özelliklerin hiç biri yok :D
bence en iyisi yarım debriyaj veya el freni :D

USTA
06/12/2010, 20:56
Gönül isterdiki bütün araçlarda bu sistemler olsun,araçlarımız çevreyi daha az kirletsin...

exgreno
06/12/2010, 22:18
Bugün rampalı bir yolda trafik durunca start-stop özelliği aktifken araç stop etti,frenden ayağımı çekip gaza basana kadar araç çalıştı ancak 10-15 cm kadar araç geri kaydı,az önce kataloğu incelerken bu konuyu gördüm.
Araç rampada durmuşsa,motor stop etmişse hareket etmeden önce dualogic vites kolunu (+) veya (-) yönünde 1 kere hareket ettirirsek motor tekrar çalışıyor ve Hillholder devreye giriyormuş,bu sayede araç geri kaymadan hareket ediyormuş,daha önce okuduğum yorumlarda,freni hızla bırakıp tekrar basın araç çalışır,el freniyle kalkın yada Start-Stop tuşuna basarak devreden çıkarın fikirlerini görmüştüm.
Katalogda okuduğum bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim,bence bu yöntem hem daha emniyetli hemde fabrikanın tavsiyesi...


çok yararlı olacak bunu öğrenmek,
teşekkürler...

USTA
06/12/2010, 22:21
Bugün aracın sahibi,yani eşim ilk defa kullandı aracını,dik rampada test ettik bu özelliği,kesinlikle işe yarıyor,vites koluna + veya - farketmeksizin tıklayınca araç çalışıyor frenden ayağımızı çekincede hillholder devreye girerek güvenli bir kalkışa izin veriyor...

SKELETER
07/12/2010, 00:06
Bende gizli torpido bölmesini forumdan öğrenmiştim :))